Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Spekulacje odnośnie nowego pomocnika: Dembele jako hipoteza, niezmienne łączenie z Jankto

3 stycznia 2018, 12:06, cinassek Aktualności
Spekulacje odnośnie nowego pomocnika: Dembele jako hipoteza, niezmienne łączenie z Jankto

Wszystko wskazuje na to, że jedynym transferem do klubu, jakiego kibice Milanu mogą oczekiwać podczas zimowego mercato, jest nowy pomocnik. Massimiliano Mirabelli rozgląda się za alternatywą dla Francka Kessiego, który w obecnym sezonie rozegrał jak dotąd prawie wszystkie mecze w zespole rossonerich. Tuttosport twierdzi, że pod obserwacją dyrektora sportowego Il Diavolo jest Moussa Dembele - 30-letni belgijski piłkarz Tottenhamu. Negocjacje z Anglikami na przykład odnośnie wypożyczenia z obowiązkiem wykupu nie należałyby do łatwych, ale umowa piłkarza w ekipie Kogutów wygasa w 2019 roku, co może stanowić dobrą bazę do rozmów. Gazeta dodaje, że póki co są to jednak wyłącznie hipotezy.

Włoskie media niezmiennie łączą z Milanem od zeszłego lata także Jakuba Jankto, urodzonego w 1996 roku wyróżniającego się pomocnika Udinese. Na Dacia Arena liczą jednak, że Czech pozostanie w swym obecnym zespole co najmniej do lata.


R E K L A M A





56 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
banan1899
banan1899
4 stycznia 2018, 17:56
Zbyt dużo wydaliśmy w lecie. Teraz można jedynie uzupełnić skład. Zgadzam się, że największym wzmocnieniem w lecie to może być trener. Z obecnym składem spokojnie możemy walczyć o 4 miejsce oczywiście nie w tym sezonie.
0
skoropian
skoropian
4 stycznia 2018, 10:16
Krychowiak jest do wzięcia
1
banan1899
banan1899
4 stycznia 2018, 17:58
Drewna ci już u nas dostatek. Chociaż Kessie kompletnie zawodzi a w każdy meczu gra.
0
adamos
adamos
4 stycznia 2018, 08:24
Jankto srakto Modrić [cenzura]
Ocenzurowane przeklenstwo to tez przekleństwo. Ostrzeżenie
Susanoo
Edytowano dnia: 4 stycznia 2018, 14:36
0
Vol'jin
Vol'jin
3 stycznia 2018, 21:22
Montella wychodzi z Sevillą w taktyce 4-2-3-1 ;] i na razie prowadzą z Cadiz 0-1 ;]
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 stycznia 2018, 21:39
A u nas miał graczy pod taką formację i nie łaska heh
1
milan78
milan78
3 stycznia 2018, 22:19
Widzę go na skrzydle.Piłkarz z wielkim potencjalem.Znajac szalone realia jesli nie teraz za 15-20 mln do nas to w lecie Premier League z checią zaplaci za niego 40.W fazie ofensywnej nie ma braków.Gorzej chociażby z przechwytami ale to da sie dopracować z lepszym trenerem.W dyskusji Jankto/Neres/Kluivert Czech bezkonkurencyjny
0
AC Kamil
AC Kamil
3 stycznia 2018, 22:51
Jak zobaczyłem ustawienie Sevilli to mało z krzesła nie spadłem, u nas zrobił sobie poligon doświadczalny, wyciągnął wnioski i pewnie zbierze żniwa w Sevilli :D
0
Zielony2009
Zielony2009
3 stycznia 2018, 21:06
W obecnej sytuacji sprowadzanie kolejnych grajków to jak dofinansowywanie ZUSu. Nic to nie da skoro cały system nie funkcjonuje poprawnie. Wprawdzie możliwa jest krótkotrwała poprawa jednak jest to niczym wylewanie wiadrem wody z Titanica. Przyjdzie nawet bardzo dobry piłkarz za duże pieniądze pogra kilka spotkań na fajnym poziomie, a potem znowu będziemy mieli przeciętniaka. Czy od razu będzie grał piach tak jak Biglia czy dopiero po pewnym czasie jak Kessie co za różnica. U nas każdy kończy tak samo - młody czy doświadczony (Kessie, Biglia), drogi czy tani (Silva czy Gomez), z kontuzją czy bez (Hakan czy Kalinic), w gazie czy regresie (Kessie czy Bonucci)- miesiąc, góra dwa i robi się z niego klasowy Milanista.
2
milan78
milan78
3 stycznia 2018, 21:50
Straszenie Polakow rzekomo tragiczna sytuacją ZUS-u jest w rzeczywistości kłamstwem politycznym zastosowanym kilka lat temu dla usprawiedliwienia podniesienia wieku emerytalnego przez ówczesna koalicję.Wydatki emerytalne stanowią coraz mniejszą część dochodu narodowego. "Dziura w ZUS" stanowić ma coraz mniejsze obciążenie dla budżetu państwa w perspektywie wieloletniej. Oczywiscie,że kupowanie dobrych grajków ma sens zawsze i wszędzie,niezależnie od obecnej sytuacji
3
tommyb1
tommyb1
5 stycznia 2018, 00:15
Milan78 co ty za bujdy piszesz??? Jak emerytury moga stanowic coraz mniejsza czesc budzetu??? Emerytow co roku przybywa bo jestesmy spoleczeństwem starzejącym sie. Dlugo dlugo byly czasy ze model rodziny zamiast 2+2 a nawet 2+3 zastapil model 2+1 a skrajnie 2+pies. Skoro przez x lat nie rodzilo sie tyle dzieci ile trzeba to gdzie Ty widzisz klamstwo na temat tragicznej sytuacji ZUSu?? Malo?? Madre wladze obnizyly wiek emerytalny zeby zaglaskac swoj elektorat z nizszym iq. Bo ten z wyzszym wie do czego to doprowadzi. Uwierz ze za 15-20 lat emeryci beda za swoje swiadczenie z ZUSu mogli co najwyzej lekarstwa kupic, a gdzie pieniadze na opłaty. Jesli uwazasz. Nie jestem fanem PO tylko, ale akurat podniesienie wieku emerytalnego bylo racjonalne. Wystarczy spojrzec na wiek emerytalny w państwach wyżej stojacych od nas ekonomicznie. Na dodatek Polacy nie oszczedzaja w indywidualnych programach emerytalnych co w krajach wysoko rozwinietych jak Szwecja czy Niemcy robia 20 latkowie od momentu dostania pierwszej pensji
1
milan78
milan78
3 stycznia 2018, 18:00
Panowie dajcie spokoj z dziadkiem Dembele. ACMilan are close to signing Jakub Jankto. He could have his medical already on Saturday.
2
milan78
milan78
3 stycznia 2018, 18:02
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 stycznia 2018, 18:30
Jeśli się potwierdzi to dobre wieści, zmiennik dla Kessiego będzie. Podobno jesteśmy zainteresowani Davidem Neresem z Ajaxu na skrzydło.
4
Vol'jin
Vol'jin
3 stycznia 2018, 18:45
Jankto to raczej opcja na lewą połówkę/skrzydło? Kessie gra po prawej stronie, Czech jest lewonożny. Nijak mi to do Iworyjczyka pasuje ^ Możliwe, że jeszcze spróbujemy Fofanę wyciągnąć z Udine Co do Neresa to chyba bym wolał Kluiverta na lewe skrzydło, ale ma agenta jakiego ma, i kto wie czy by się nie sparzył w Milanie jak jego ojciec
0
grzyweek7
grzyweek7
3 stycznia 2018, 17:51
Narazie skupmy się na zatrzymaniu Andre Silvy. Kalinic odrzucił oferty z Chin a patrząc na jego wiek to za dwa lata zarobimy na nim grosze a nawet jeśli Andre nic nam nie da to będzie więcej warty niż Kalinic, także jak mielibyśmy sprzedać jednego z nich to wszystko jest za sprzedażą Kalinicia.
0
Zirytowany
Zirytowany
3 stycznia 2018, 21:01
Andre Silva czuje, że będzie chciał odejść, dla niego priorytetem jest regularnie grać żeby pojechać na mundial. Pytanie jaka kwota skusiłaby FM do sprzedaży.
0
grzyweek7
grzyweek7
3 stycznia 2018, 21:43
Jak odejdzie to będziemy największymi Frajerami
0
camlab73
camlab73
3 stycznia 2018, 17:51
Zmiennik dla Kessie to jedno, ale Jankto również by się przydał, taka prawda. Nasza obecna pomoc to Biglia (bez formy), Montolivo (wiadomo), Kessie (typ Gattuso) oraz Locatelli (taki młody Montolivo, tylko bardziej żwawy- raczej przecinak). Żaden z tych piłkarzy nie jest kreatywny, nie zachwyca techniką ani nie potrafi posyłać ładnych piłek- miał to robić w zamyśle Biglia, ale że gra jak gra to nici z tego. Formacja pomocy w kontekście kreatywności i rozgrywania akcji w skrócie nie istnieje- nie dziwię się więc Gattuso, że upchał tam poniekąd na siłę Bonaventurę, który jako jedyny może nadać dynamikę i połączyć linię defensywy z atakiem. Ale sam Bonaventura to mało- przydałby się Jankto tak, aby Bonaventura mógł grać na lewym skrzydle, albo trochę go odciążyć. A jeśli Jack ma grać na stałe w pomocy to trzeba dokupić lewego skrzydłowego, bo wystawiając Boriniego albo Cutrone na skrzydle daleko nie zajedziemy. Imo Jankto (albo ktoś o jego profilu) to najlepszy pomysł w kontekście wzmocnienia pomocy, bo nie widzę sensu dokupować kolejnego przecinaka dla Kessiego, skoro już takich mamy kilku (Locatelli, Montolivo i właśnie Kessie), a dobrego technicznego ze świecą szukać. Bo też nie zapowiada się, żeby Calhanoglu miał grać w pomocy, prędzej wychodzi na skrzydło. Problem w tym, że dyrektor Udinese powiedział, że Jankto nie rusza się przynajmniej do czerwca.
2
Mirabelli
Mirabelli
3 stycznia 2018, 18:57
Locatelli akurat ma dobry strzał jeszcze, a co do najlepszego, Lucas Toreira byłby dla nas najlepszy tak naprawdę, Jankto po nim od razu
1
camlab73
camlab73
3 stycznia 2018, 22:01
Imo jeden strzał życia przeciwko Juventusowi nie sprawia że "ma dobry strzał", no ale nawet jakby to nie o to chodzi, lepiej żeby umiał dobrze dogrywać niż strzelać, a nie umie ani tego ani tego. Torreira to marzenie, zdecydowanie większe niż Jankto, ale jego cena już też tylko pnie się górę od zeszłego sezonu.
0
DonnieTusko
DonnieTusko
4 stycznia 2018, 13:54
Bonaventura robi tylko wiatr. Zobacz jak on wykonuje SF. Ktos daje hasło, że to gracz kreatywny i banda klakierów powtarza. A tak nie jest. To mieczak, słaby psychicznie i fizycznie. W dodatku bez formy lub źle ustawiony. I te stałe fragmenty OMFG!
0
camlab73
camlab73
4 stycznia 2018, 16:05
Widać że oglądasz Milan od kilku spotkań albo bardzo pobieżnie. Bonaventura 2 sezony temu ciągnął cały zespół tak jak rok później Suso. W zeszłym sezonie miał trochę problemów zdrowotnych ale jak już grał to wypadał świetnie, a w tym jak już pisałem z konieczności w środku pola. Gość ma drybling, jest bardzo zwinny i potrafi dobrze odegrać. To już wystarczy, aby w drewnianej linii pomocy być tym najbardziej kreatywnym.
1
Adamek189
Adamek189
3 stycznia 2018, 17:12
Trener potrzebny od zaraz. Conte by się nadał ale to chyba marzenie tak samo jak Klopp
0
Rakusz
Rakusz
3 stycznia 2018, 17:37
Oni są związani z klubami, których na pewno nie opuszczą dla niepewnego projektu AC Milan
0
Vol'jin
Vol'jin
3 stycznia 2018, 17:43
znaczy Conte może polecieć, ale rzuci się PSG, Real, FIGC i tyle z tematu będzie
1
camlab73
camlab73
3 stycznia 2018, 17:54
Też liczyłem na Conte, ale ostatnio pojawiają się coraz głośniejsze plotki łączące go z wielkimi klubami typu wymienione właśnie PSG albo Reprezentacja. Samemu stawiając się w sytuacji Conte też nie dziwiłbym się, gdyby nie chciał tutaj przyjść- mając oferty z gigantów światowego futbolu przychodzić do Milanu po przejściach, z problemami z FFP (nie chodzi o kasę a o to, że nie mógłby kupić kogo chce) ryzykując swoją reputację w klubie, który gra słabo a od którego wymaga się wiele. Prędzej uwierzyłbym w takiego Manciniego- zna się z Fassone i Mirabellim. Ewentualnie Ranieri od czerwca, bo chyba dłużej niż sezon w Rennes nie posiedzi gdyby chciał go Milan.
0
ANDREW1985
ANDREW1985
3 stycznia 2018, 16:47
https://www.youtube.com/watch?v=oKfmAseHD3M polecam
0
Robinowski
Robinowski
3 stycznia 2018, 16:43
Jedno jest pewne, Kessie potrzebuje zmiennika.
0
DonnieTusko
DonnieTusko
3 stycznia 2018, 16:08
Milan ma nową politykę transferową, podobną do Napoli, kupią byle kogo o ile ma obywatelstwo włoskie lub pasuje pod szkolonego we Włoszech. Darmian czeka...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 stycznia 2018, 17:32
Jakbyśmy zaczęli osiągać wyniki jak oni to nie mam nic przeciwko :)
0
nokoments
nokoments
3 stycznia 2018, 16:05
Ja to bm jednak proponował Ousmane Dembele, podobno już wyzdrowiał. :P
0
Quers2
Quers2
3 stycznia 2018, 15:24
Dembele jest świetny, w poprzednich sezonach kluczowy zawodnik układanki Pochettino. Jakby przyszedł to napewno nie byłby zmiennikiem Kessiego, tylko odwrotnie. Ma 30 lat, ale my mamy wystarczająco młodych zawodników, potrzeba zawodników z doświadczeniem, którzy z miejsca potrafiliby zrobić różnicę. A Moussa idealnie wpisuje się w te wymagania
1
Vol'jin
Vol'jin
3 stycznia 2018, 15:31
gorzej jak sobie ktoś w Milanie przypomni, że Dembele grał w Holandii jako skrzydłowy/napastnik ;]
0
matten
matten
3 stycznia 2018, 16:48
Spoko, jak przyjdzie zagra dwa dobre mecze i dopasuje się poziomem do kolegów ;)
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
3 stycznia 2018, 15:11
My to przede wszystkim potrzebujemy klasowego trenera, którego ten klub nie widział od stu lat.. trenera z umiejętnościami, doświadczeniem i psychologicznym podejściem, a nie te ciągłe wynalazki począwszy od Maxa który z biegiem czasu wydaje się ostatnim dobrym trenerem w tym klubie. Jak można grać dalej BEZ TRENERA OD PRZYGOTOWANIA FIZYCZNEGO?! Co tutaj sie od wala to ja nie mam pojęcia.. nie wiem, może niektórzy nie wiedzą, ale przyjście nowego szkoleniowca oznacza również, zmianę dietetyka, sztabu czy to medycznego, czy od przygotowania fizycznego, asystenta - tak to wygląda gdy przychodzi trener klasy, Pepa, Conte itd...

Na cholere kolejne wzmocnienia gdy problem tkwi całkowicie gdzie indziej i dużo głębiej.. Kalinić doświadczony ligowiec w tym przeklętym klubie zapomniał jak się strzela bramki we Włoszech, Bonucci kompletnie bez fomry, Kessie stracił dynamikę, kondycję.. ogólnie formę, przecież zaraz po przyjściu każdy go chwalił grał świetnie.. nie da się od tak upaść na ryj z formą.. my zawodników mamy na walkę o top 4 z palcem nie powiem gdzie, zanim trwonić kolejne pieniądze, niech w końcu zatrudnią godnego trenera, nauczycieli języka Włoskiego bo ja nie potrafię sobie wyobrazić, że w kraju w którym z tradycji w każdym klubie bez wyjątku każdy mówi po Włosku - nie po angielsku, Calhanoglu czy Silva dalej nie potrafią się płynnie dogadywać, to jak oni wgl mają współpracować na boisku? Jak tutaj wgl ma powstać jakakolwiek atmosfera w szatni? Która jest kluczowa jeżeli chce się osiągnąć sukces! Partactwo i dziadostwo tyle w temacie całego zarządzania i organizacji w tym klubie! Jeszcze raz powtarzam żadne kolejne transfery nic nie zmienia, nawet za kolejne ćwierć miliarda euro.. dom buduje się od fundamentów, a nie od dachu i ogródka.. dobranoc.

Forza Milan!!!
Edytowano dnia: 3 stycznia 2018, 15:13
4
Vol'jin
Vol'jin
3 stycznia 2018, 15:13
Jak można grać dalej BEZ TRENERA OD PRZYGOTOWANIA FIZYCZNEGO? lol jak jest i Gattuso zagrał ze sobą swojego z Primavery
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
3 stycznia 2018, 15:17
Mówisz o tej telenoweli ? "tacja Sky Sport poinformowała, że kontrakt z Milanem rozwiązał trener przygotowania fizycznego, Mario Innaurato. Historia tego szkoleniowca w mediolańskim klubie była bardzo krótka. Po tym, jak na koniec września ze stanowiskiem pożegnał się Emanuele Marra, drużyna przez ponad miesiąc nie miała trenera odpowiedzialnego za kwestie motoryczne. Na początku listopada do Milanello zawitał właśnie Innaurato, który opuścił pracę w kadrze Wybrzeża Kości Słoniowej. Jeszcze w tym samym miesiącu zwolniony został jednak pierwszy trener Vincenzo Montella, a funkcję tę objął Gennaro Gattuso"
1
Vol'jin
Vol'jin
3 stycznia 2018, 15:20
nie. Gattuso od kiedy objął drużynę zabrał dwóch swoich trenerów od przygotowania fizycznego. Innarauto tutaj nie m a nic do rzeczy, bo de facto sam odszedł. Normalną chyba rzeczą jest, że trener ma swój sztab od asystentów, analiz taktycznych czy od przygotowania fizycznego.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
3 stycznia 2018, 15:22
Innaurato po dwóch miesiącach, odszedł chyba przed sylwestrem jak dobrze pamiętam.. dziadostwo, amatorka i partactwo - taki napis pownien być na bramie Milanello..
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
3 stycznia 2018, 15:25
No dobra, raz, że są to trenerzy z primki nawet nie chce widzieć jakim doświadczeniem dysponują, zresztą widać efekty, w statystykach biegamy niemal najmniej ze wszystkich drużyn.. a dwa kiedy został przyjęty Gattuso? A co było wcześniej, nie wspominając o przespanym okresie przygotowawczym..
0
Vol'jin
Vol'jin
3 stycznia 2018, 15:29
te statystyki są za Montelli, za Gattuso to ta średnia idzie w górę ^ de facto to my w listopadzie/grudniu za Gattuso robiliśmy cykl przygotowawczy a co robiliśmy latem już ci mówić tydzień treningów w Milanello i debilny jak dla mnie wyjazd do Chin na ICC, ale hajs się musiał zgadzać. A de facto przy tym stanie drużyny lepiej byłoby zostać we Włoszech i szukać meczy w tym okresie w Europie. Dla mnie okres rozliczeniowy Gattuso rozpocznie się dopiero za 3-4 tygodnie, po przerwie zimowej kiedy rozpocznie się po meczu z Crotone
0
Arva
Arva
3 stycznia 2018, 16:18
Aktualnie mamy 2 trenerów od przygotowania fizycznego. Innaurato odszedł ponieważ chciał zarządzać całym pionem przygotowania fizycznego, a od tego jest już człowiek Gattuso. I tak, dokładnie wyjazd na ICC był po to, by hajs się zgadzał. Drużyna pojechała do Chin, by promować tam projekt nowego Milanu, Milanu z CHIŃSKIM właścicielem.
Edytowano dnia: 3 stycznia 2018, 21:08
0
matten
matten
3 stycznia 2018, 16:54
Zgadzam się w całej rozciągłości, zanim zabierzemy się do jakichkolwiek transferów zainwestujmy w końcu w klasowego trenera.
0
teczkazIPNu
teczkazIPNu
3 stycznia 2018, 15:05
Mirabelli powinien się rozglądać za nowym pracodawcą. Właściciele Interu już się poznali na tym fachowcu od ściągania średnich piłkarzy oby właściciele Milanu tez otworzyli oczy i zwolnili go zanim roztwoni kolejne pozyczone pieniądze.
0
mrkojiro
mrkojiro
3 stycznia 2018, 12:56
Z pomocników potrzebujemy kogoś z topu i zmiennika dla Kessie. Dembele nas nie zbawi.
1
Vol'jin
Vol'jin
3 stycznia 2018, 13:05
Dembele to profil Kessiego, więc masz zmiennika :)
1
GreekNight
GreekNight
3 stycznia 2018, 14:42
Zmiennika? Na leb zesta upadli?
0
Misiak
Misiak
3 stycznia 2018, 12:55
po co srodkowy pomocnik jak tu trzeba skrzydeł szybkich, i sprzedac montolivo boriniego, kalinicia, Mowilem zeby kupic Keite i Belottiego to zarząd Milanu zachowuje sie jakby nie czytal moich wypowiedzi :[
10
Vol'jin
Vol'jin
3 stycznia 2018, 13:03
LUL bo będą czytać no name z Polski xD
0
Misiak
Misiak
3 stycznia 2018, 13:08
a powinni, moze wtedy Milan by wygrywal ;)
0
matten
matten
3 stycznia 2018, 16:47
Rozwaliłeś system, gratuluję :D
0
Mirabelli
Mirabelli
3 stycznia 2018, 19:00
Powiedz to dla Fassone, ja zrobiłem co w mojej mocy
0
AC Kamil
AC Kamil
3 stycznia 2018, 12:38
Nie jestem przekonany co do Dembele, w pomocy mamy już Montolivo i Biglię, którzy skończą w styczniu odpowiednio 33 i 32 lata. Kolejny zawodnik powyżej 30 roku życia to zaprzeczenie tezy budowania Milanu na przyszłość. Jest oczywiście sporo młodych zawodników w drugiej linii jak Locatelli, Kessie, Mauri czy Zanellato, ale czy poza reprezentantem WKS którykolwiek z nich prezentuje poziom przynajmniej na regularnie grającego rezerwowego ? Raczej nie. W tej formacji przydałby się ograny już zawodnik na odpowiednim poziomie, ale nie może być za stary, bo za 2 lata znowu trzeba będzie go wymieniać.
0
Misiak
Misiak
3 stycznia 2018, 13:00
i tak wogóle to milan zmienil prawie całą 11 wiec niech skonczy z kolejnymi nieznanymi graczami którzy dobrze sie zapowiadaja w klubach typu udinese bo nie wychodzi to szukanie perełek Milanowi strasznie, niech zaczną kupowac tylko klasowych graczy, a nie kalinicie borini jakis, 2 obroncow srodkowych majac juz w klubie chyba 6 obroncow na srodek wystarczyl jeden, zobaczymy jaki bedzie conti bo tez goscia nie znam tylko z opowiesci
0
patoo_07
patoo_07
3 stycznia 2018, 12:13
Dembele chętnie bym zobaczył w Milanie
1







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI