Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Mirabelli chce potwierdzić pozycję Gattuso. Najbliższy miesiąc decydujący

16 lutego 2018, 13:00, cinassek Aktualności
Mirabelli chce potwierdzić pozycję Gattuso. Najbliższy miesiąc decydujący

Jaka będzie przyszłość Gennaro Gattuso? Wobec ostatnich dobrych wyników Milanu, pytanie to pada coraz częściej. Według włoskich mediów, Massimiliano Mirabelli chciałby także i w kolejnym sezonie powierzyć drużynę obecnemu szkoleniowcowi. Zdaniem Corriere della Sera, jeżeli decyzja należałaby wyłącznie do dyrektora sportowego rossonerich, ten już teraz chętnie przedłużyłby umowę z Gattuso do lata 2020 roku i potwierdził jego pozycję. La Repubblica twierdzi natomiast, że może dojść do tego w połowie marca. Wówczas Milan będzie już po bardzo intensywnym i gorącym okresie niezwykle ważnych meczów. Jeżeli trener zakwalifikuje zespół do finału Pucharu Włoch i ćwierćfinału Ligi Europy, a ponadto nadal będzie regularnie zmniejszał stratę do czołówki tabeli Serie A, wówczas zasłuży na nowy kontrakt. Portal MilanNews uzupełnia, że intencją dyrektorów rossonerich - wobec zwolnienia Vincenzo Montelli - od początku było powierzenie drużyny Gattuso i nie rozglądali się oni za głośnymi nazwiskami, o jakich głośno było w mediach, takich jak Carlo Ancelotti czy Antonio Conte.


R E K L A M A





44 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Baribal
Baribal
17 lutego 2018, 09:36
Jak dla mnie temat przedłużenia umowy powinien pojawić się po zakończeniu sezonu. Teraz najważniejsza jest koncentracja drużyny i trenera. A na resztę przyjdzie czas :) Forza Milan!
0
Lipido
Lipido
17 lutego 2018, 00:01
Najbliższy czas zweryfikuje. Jak do tej pory wygrał dwa ważne spotkania. Przepchał Inter, wygrał z Lazio w lidze. Dodał bym Bułgarów, ale poziom tej drużyny jej mierny. Poprawa jest w defensywie jak to za każdym razem piszę ale z przodu posucha. Teraz będzie prawdziwy sprawdzian przed panem Gattuso i naszym zespołem. Trzymam kciuki.
0
MK92
MK92
16 lutego 2018, 22:26
Mirabelli pomyślał... Mirabelli się uśmiechnął... Mirabelli kiwnął palcem... Media zawsze muszą coś produkować :) Poczekajmy spokojnie do końca maja. Teraz mamy jeszcze cele do zrealizowania na boisku.
0
Vol'jin
16 lutego 2018, 18:28
Powiedziałem, że czas rozliczeń Gattuso przyjdzie po przerwie zimowej i na ten moment wyniki go bronią. Styl wiadomo, ale za to dodatkowych punktów nie ma ;]
2
fallen
fallen
16 lutego 2018, 18:13
Ten miesiąc zweryfikuje... Jeśli w polowie marca Milan dalej będzie niepokonany w 2018, Liga Mistrzów przyjdzie sama.
3
Dryzu1899
Dryzu1899
16 lutego 2018, 16:54
Jedyna rozsądna opcja to pozwolić Gattuso dograć sezon do końca, mamy wtedy 2 opcje: 1 - Gattuso nie osiąga wyznaczonych celów to żegnamy się w zgodzie lub wraca do Primki czy coś, a zarząd szuka sprawdzonego fachowca na ławkę trenerską. 2 - Gattuso osiąga wyznaczone cele (lub powyżej oczekiwań, np. 4 miejsce) - możemy porozmawiać o nowym kontrakcie i przedłużeniu, ale nie na 4,3, ani nawet 2 lata, tylko maksimum rok i umawiamy się że na półmetku sezonu ma być taki i taki rezultat w Serie A, Europie, Pucharze itd. I wtedy jeśli Gattuso drugi sezon też spełni oczekiwania to można myśleć nad długoterminowym kontraktem. Ile razy było tak, że trener kończył sezon zadowalająco, a cały następny była jedna wielka lipa? Daleko nie szukać - Montella. Może i trochę utopijne myślenie, ale znów nie takie niemożliwe do spełnienia, Rino na pewno nie będzie wybrzydzał i wydziwiał bo widać jak kocha ten klub.
5
Rakusz
Rakusz
16 lutego 2018, 18:03
A jakie są na dziś wyznaczone cele dla Gattuso?
1
Dryzu1899
Dryzu1899
16 lutego 2018, 19:00
Rakusz - Myślę, że na dzień dzisiejszy cele powinny być takie: 5-6 miejsce w Serie A, półfinał/finał w Lidze Europy i Pucharze Włoch. Ale ani Mirabelli ani Fassone nie dzwonią do mnie żeby informować mnie o tym jakie cele ma trener, więc są to domysły. Choć myślę że te prawdziwe są podobne, bo są jak najbardziej w zasięgu, ale są też w miarę ambitne.
1
Dryzu1899
Dryzu1899
17 lutego 2018, 01:15
XD Kto to wymyśla? Finał lub 1/2 finału LE jako "cele wyznaczone dla Gattuso"?! :D hahahaha - dobrze, że niektórym humor dopisuje. O ile finał Coppa Italia i 5-6 miejsce w lidze to realne założenia jak na syf, który zostawił Montella, ale nie uwierzę, iż zarząd byłby na tyle głupi, by wymagać od Gennaro 1/2 finału Ligi Europy. ;)
1
matten
matten
17 lutego 2018, 08:41
Głos rozsądku w tej dyskusji, pozdrawiam.
3
Rakusz
Rakusz
17 lutego 2018, 09:08
Ciężko było, ale jakoś się domyśliłem, ze do Ciebie nie dzwonią. Te Twoje cele to są z kosmosu wzięte. Gdyby Gattuso był tu od początku sezonu, to owszem, można takie stawiać. Ale on przyszedł na wielkie pobojowisko, a Ty chcesz, żeby w trymiga zrobił porządek? Celem Gattuso jest widoczne poprawienie gry i względnie awans do LE. Nikt o zdrowych zmysłach niczego więcej wymagać nie może.
1
Dryzu1899
Dryzu1899
17 lutego 2018, 10:57
Winston - Wytłumacz mi co jest nierealnego w dotarciu do chociaż półfinału LE? Bo najcięższym przeciwnikiem na naszej drodze do tego będzie Arsenal (potencjalnie) - jedyny z tych topowych klubów które spadły z LM, a przez rodzimą ligę prawdopodobnie się nie zakwalifikują do Ligi Mistrzów i Liga Europy będzie jedyną drogą wejścia do LM. Napoli, Borussia czy Atletico na pewnym etapie odpuszczą bo tak czy tak zagrają w LM, po co im granie na 3cim froncie który nic im nie da? Oczywiście, droga do półfinału nadal będzie wymagająca, ale ktoś tu serio liczył że cały czas będziemy trafiać na Rijekę i inne Shkendije i fartem prześlizgniemy się przez całe rozgrywki? I na pewno jeśli Gattuso odpadnie nawet w 1/8 po dobrej grze, to nikt mu tego za złe nie będzie miał i nie skreśli. Ludzie, porzucajmy powoli mentalność chłopców do bicia.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
17 lutego 2018, 11:15
Ale ty zamiast "porzucania mentalności chłopców do bicia" idziesz w drugą skrajność niedoceniania przeciwników. To już nie te czasy, że na dźwięk "AC Milan" przeciwnikom miękły nogi. Jak chcesz to podam ci zespoły, z którymi Milan może spokojnie odpaść: Marsylia, Athletic Bilbao, Arsenal, Atletico, Lyon i RB Lipsk. Coś dużo potencjalnych "wyrzucaczy Milanu" jak na 1/2 LE (co nie znaczy, że nie może się udać, ale nie jest to z pewnością WYMÓG DLA GATTUSO). Twoja wypowiedź przypomina mi buńczuczne komentarze, jakie padały po rozlosowaniu drabinki w LM sezonu 03/04, gdzie po wylosowaniu Deportivo w 1/4 każdy już widział Milan w finale (bo drugą parą były Lyon i Porto). A ile było przechwałek po pierwszym meczu, wygranym 4-1! Szkoda tylko, że rewanż przegraliśmy 0-4 i tyle było z "ambicji" ;)
1
Dryzu1899
Dryzu1899
17 lutego 2018, 12:28
Winston - Źle mnie zrozumiałeś, nie mówię że tym zespołom które wymieniłeś Milan spokojnie spuści łomot, ale są to drużyny na kadrowo podobnym poziomie oraz na chwilę obecną generalnie zespoły takiej klasy jak Milan i z którymi można powalczyć (oprócz Atletico, ale co do nich właśnie mam nadzieję że odpuszczą ten puchar bo go zwyczajnie nie potrzebują). Czy te zespoły na 100% wykopią Milan z tunieju? No nie. Czy to może Milan spokojnie wykopie ich? No też nie. Ale można z nimi powalczyć jak równy z równym jeśli dalej chłopaki będą trzymać formę. Daleko mi do skrajności, bo nie mówię że Milan teraz złoi każdego bo jest w gazie, tak samo nie płaczę jak Milan głupio traci punkty czy kiepsko gra że już nigdy się nie odrodzimy. Milan to zespół odbudowywujący się i tylko taki fakt można stwierdzić. To tylko osobista opinia że Gattuso jest w stanie osiągnąć półfinał LE, bo w Pucharze Włoch też powinno nas lajtowo wyrzucić Lazio czy Inter, a jednak pykło. Najważniejsza rzecz o którą toczy się dyskusja - to na pewno duże wyzwanie dla Gattuso osiągnięcie półfinału, ale jeśli mamy na poważnie zabrać się za odrodzenie, to Rino musi pokazać że jest ponadprzeciętnym trenerem (przeciętnych już mieliśmy w ostatnich latach i staliśmy w miejscu) bo właśnie kogoś ponadprzeciętnego nam potrzeba.
0
Rakusz
Rakusz
17 lutego 2018, 14:27
Już widzę, jak Atletico z pod wodzą Simeone i z kibicami głodnymi sukcesu (jakiegokolwiek) odpuszcza. Takie Twoje czcze gadanie.
1
JanekACM22
16 lutego 2018, 16:28
Jak najbardziej Gattuso powinien zostać i to nie do końca sezonu ,lecz na parę ładnych lat. Z jego charyzmą i duszą wojownika przy zakupie 2 zawodników Klasy Światowej(Skrzydłowy i środkowy pomocnik) wygramy tą ligę z palcem w nosie. ForzaGattuso
1
Dryzu1899
Dryzu1899
16 lutego 2018, 17:02
Yhm, tak, a Yonghong z tej okazji przyleci do nas na chińskim smoku. Takie gdybanie nie ma żadnego sensu. Też sobie życzę żeby Gattuso okazał się strzałem w "10", ale jak na razie sytuacja jest totalnie niemiarodajna a niektórzy już opili się euforią spowodowaną przez lepszą formę (która wiadomo, cieszy, ale żeby od razu popadać w takie skrajności?). Smutne też to, że gdy naszemu trenerowi i drużynie zdarzy się słabsza seria i wypadniemy z formy to Gattuso który dziś jest wychwalany za charyzmę, charakter i duszę wojownika będzie przez te same chorągiewki zwalniany za brak doświadczenia, amatorkę i brak złożonej taktyki i strategii.
3
Dryzu1899
Dryzu1899
16 lutego 2018, 17:05
Dryzu1899 - to nic dziwnego. Aż do wygranej z Lazio było widać kąśliwe komentarze pod adresem Gennaro w stylu "fuks amatora" albo "on niczego nie osiągnął, więc się tak nim nie jarajcie". Teraz jakoś dziwnie dali mordy w kubeł, ale znów się odezwą przy pierwszej stracie punktów. To pewne. Jak śmierć i podatki.
3
matten
matten
17 lutego 2018, 08:38
@WinstonSmith A może tak trochę grzeczniej? Ja pomimo dobrych wyników w ostatnim czasie nie zmieniłem swojego zdania i nadal uważam, że w przyszłym sezonie zarząd powinien zatrudnić trenera z większym doświadczeniem i sukcesami na koncie. Montellą też się co poniektórzy zachwycali w zeszłym sezonie i wszyscy wiemy jak się to skończyło.
1
adamos
adamos
16 lutego 2018, 15:57
Ja bym się wcale nie zdziwił jak przy podpisywaniu kontraktu na konfie by Rino powiedział: " ...nie chce kasy, Kocham ten klub za darmo go nawet poprowadzę...tylko dajcie mi wojowników"
2
matten
matten
16 lutego 2018, 16:01
Ja sobie życzę, żeby Gattuso został w Milanie przynajmniej do kolejnej renegocjacji kontraktu dla Donnarummy xD To by było widowisko na treningach ;)
1
Bufor85
Bufor85
16 lutego 2018, 15:09
Gattuso "Don Corleone" :D.
3
mufi
16 lutego 2018, 14:53
Rino ma taką minę, żeby ich wszystkich "śmierdzieli" wypieprzył na zbity pysk z Milanu i poustawiał to "JAK ZA DAWNYCH LAT" :)
1
mufi
16 lutego 2018, 14:56
P.S. Rino" : "A co ten gość w ogóle obok mnie robi i kim on jest ?" :)
1
Fushnikov
Fushnikov
16 lutego 2018, 13:34
Ancelotti to najwyżej na asystenta może przyjść. Swoją drogą zastanawiam się dlaczego niektórzy piłkarze nie radzą sobie w roli trenera. Mieli doczynienia z wielkimi trenerami przez wiele lat to na pewno zapamiętali jakieś schematy czy to taktyki czy treningu że swoich lat świetności. Rino jak narazie idzie w dobrym kierunku i widać że na jego grobie zamiast fotografii będzie herb Milanu.
7
Gerada
Gerada
16 lutego 2018, 13:59
A to najpierw z własnego doświadczenia: Nie każdy kto zna angielski jest świetnym nauczycielem tego języka. A już bardziej ogólnie: posiadanie wiedzy na jakikolwiek temat nie sprawia, że jest się dobrym, lub chociażby średnim w jej przekazywaniu. Dużo lepszym trenerem zostanie ten kto ma niezłą wiedzę i potrafi całą przekazać niż ten, kto ma genialną wiedzę, a potrafi ją przekazać szczątkowo.
7
patoo_07
patoo_07
16 lutego 2018, 13:15
Dzisiaj przeczytałem jakieś bzdury, że Mirabelli jak był ostatnio w Niemczech to działał w temacie Reusa, Juliana Weigla i Dayota Upamencano. Dawno się tak nie uśmiałem, jak przy czytaniu tego typu bzdur.
0
krzys 2001
krzys 2001
16 lutego 2018, 13:12
Carlo to legęda Milanu i jako piłkarz i jako trener i na tym sie zatrzymajmy . A co do Gatuso to jako piłkarz swe braki nadrabiał charakterem i jako trener robi podobnie jego miłość do czerwono czarnych w połączeniu z charakterem jest bezcenna na temat conte to sie nie wypowiadam bo porostu nie widze judasza w zadnej roli w Milanie
0
Rzetelny
Rzetelny
16 lutego 2018, 13:38
Przez Twój komentarz jeszcze bardziej doceniam ortografię i interpunkcję.
8
SuperSnajper
SuperSnajper
16 lutego 2018, 16:32
A ja dodam, że za notoryczne błędy ortograficzne i interpunkcyjne można dostać ostrzeżenie
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 lutego 2018, 13:08
Ten Mirabelli to się napala jak dzieciak. W czym problem poczekać do końca sezonu i wtedy rozmawiać o nowych kontraktach?
12
Jabkooooo
Jabkooooo
16 lutego 2018, 14:39
W sumie masz rację, ale jeśli wyniki będę zadowalające do połowy marca to warto będzie dać drużynie oraz Gattuso jasny sygnał, że chcemy iść dalej tą samą drogą. Tym samym odciąć się od późniejszych spekulacji na temat ewentualnych nowych opcji na stanowisko trenera.
1
nokoments
nokoments
16 lutego 2018, 16:09
Z jednej strony masz rację, ale z drugiej testoviron (Jabkooooo xD) słusznie zauważa, że przedłużenie kontraktu z trenerem to konkretna informacja dla wszystkich zawodników, że ten gościu zostaje i mają się go słuchać. Takie rzeczy dobrze wpływają na morale.
1
16 lutego 2018, 13:04
I dobrze, że się nie rozglądali, bo Conte domagałby się pewnie ogromnej kasy na transfery pod swoje "widzimisię" i cisnąłby 3-5-2, w którym ginie np. Suso, a Carlo (mam takie wrażenie), że nie chciałby ryzykować pozytywnego wrażenia, jakie zostawił po sobie w Milanie, dla dość niepewnego projektu z wieloma nowymi piłkarzami.
6
savicevic88
16 lutego 2018, 13:35
Mnie ogólnie "śmieszą" trenerzy którzy uważani są najlepszych na świecie. Zazwyczaj idą do klubów gdzie kasa jest pełna i właściciele spełniają ich zachcianki. Szacunek mam do Simeone i mam cichą nadzieję, że Gennaro stanie się kimś jego pokroju. Charaktery mają podobne. Z otwartym ogniem lepiej do nich nie podchodzić.
10
Rzetelny
Rzetelny
16 lutego 2018, 13:42
Nick zmieniony, a jak to napisał użytkownik Meloon "truzimy i oczywistości takim rzeczowym, mądrym tonem" zostały ;)
0
Rzetelny
Rzetelny
16 lutego 2018, 14:03
@rzetelny - ta uwaga była do mnie czy do @savicevic88?
0
Rzetelny
Rzetelny
16 lutego 2018, 14:59
Do Ciebie kolego Winstonie, ale oczywiście nie bierz tego do siebie ;) Pozdrawiam
0
Rzetelny
Rzetelny
16 lutego 2018, 15:04
@rzetelny - To może spasuj z takimi bezpodstawnymi oskarżeniami, bo nigdy przedtem nie pisałem komentarzy na acmilan.com.pl pod innym nickiem, bo to NIERZETELNE POMÓWIENIE.
0
karp_fso
karp_fso
16 lutego 2018, 15:40
Tylko, że ci najwięksi trenerzy często potrafili udowodnić, że są w stanie coś osiągnąć słabszymi klubami. Np. Mourinho, przecież wygrał Ligę Mistrzów z małym klubem. I to dwa razy, raz z Porto, raz z Interem :D
3
camlab73
camlab73
16 lutego 2018, 17:18
Ja tutaj jestem dalej, pod swoją (jedyną) postacią ;) Po prostu straciłem chęci do udzielania się po tym, jak owy Meloon rzucił we mnie prześmiewczym stwierdzeniem, że piszę "truizmy mądrymi słowami"- a potem gdy przeczytałem kilka jego wypowiedzi okazało się, że on również pisze te same truizmy tyle, że już nie tak mądrym, a pełnym błędów interpunkcyjnych językiem. Ręce opadły mi do tego stopnia, że do dziś nie sięgają klawiatury...
5
Milanboy
Milanboy
16 lutego 2018, 19:39
camlab73-O, jednak jesteś, myślałem że cię zbanowano szczerze mówiąc
0
Meloon
Meloon
16 lutego 2018, 20:22
Zluzuj camlab, to że Cię dotknął mój głupi komentarz, nie znaczy, że masz opowiadać o mnie bzdury, chyba, że masz faktyczny przykład jakiegoś mojego komentarza pełnego błędów. Forza Milan, daj spokój, więcej Cię nie będę gnębił, po prostu nie opowiadaj głupot na mój temat ;)
0
camlab73
camlab73
16 lutego 2018, 22:26
Jak smutne musiałoby być moje życie, gdyby taki komentarz mógł mnie dotknąć, a dopiero uważać za gnębienie tekst który w tak zabawny sposób ukazywał hipokryzję ;) I z całym szacunkiem, ale nie trzeba się zbytnio wysilać żeby znaleźć jakiś Twój komentarz nie zawierający błędów przeplecionych z owymi truizmami, jak to ładnie ująłeś ;) Mógłbym kopiować i wklejać- ale po co- pozdrawiam cieplutko, oby się wszystkim wiodło.
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI