Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Świat calcio w szoku. Zmarł Davide Astori

4 marca 2018, 12:21, Ginevra Aktualności
Świat calcio w szoku. Zmarł Davide Astori

Tragiczna wiadomość dotarł dzisiaj rano z Udine. W nocy zmarł Davide Astori, kapitan Fiorentiny, reprezentant Włoch, wychowanek AC Milan. Piłkarz został znaleziony martwy w pokoju hotelowy, gdzie przebywał razem z drużyną. Przyczyna śmierci na razie nie jest znana. Davide Astori miał 31 lat. Mecz Fiorentiny z Udinese został odwołany.   


R E K L A M A





95 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
SNIPER
SNIPER
4 marca 2018, 19:39
Co teraz czuje rodzina? Aż strach pomyśleć. Jeśli nami, obcymi ludźmi to smutne wydarzenie tak wstrząsnęło to jak muszą czuć się jego koledzy z klubu? Co jest w głowach naszych chłopców i Rino? Jedyne co mnie zastanawia jak taką wadę mógł przeoczyć niegdyś czołowy MilanLab? A Roma? Viola? Jak lekarze podczas testów mogą przegapić takie problemy zdrowotne? Przecież my kibice byliśmy pewni, że nasi piłkarze są pod najlepszą opieką. Tak gruby hajs związany z piłką, milionowe transfery, ogromne prowizje dla piłkarzy, agentów, prawników...a człowiek? Czy to jednak tylko biznes? Sport, który my wszyscy tak bardzo kochamy. A jednak postęp techniczny i medyczny nie uchronił Davide od najgorszego... Na zawsze w pamięci. Spoczywaj w pokoju
1
Vol'jin
4 marca 2018, 20:23
Wada Serca to na ten moment domysły. Tak jak mowa o zawale Serca. Trzeba czekać na sekcję zwłok i tyle Thuram biegał przez prawie całą kariere z wadą serca
0
Presidente
Presidente
4 marca 2018, 18:51
Czytając te komentarze - i u nas i na innych stronach - że mecz powinien być rozegrany, bo to minuta ciszy by wystarczyła, bo ludzie się zjechali, bo opłacone hotele i samolot, to mam wrażenie, że odbieramy piłkarzom...człowieczeństwo. Traktujemy ich jak małpy w cyrku, które muszą robić show, bo widownia tego oczekuje. Nie ważne co by się działa, show musi trwać. Otóż nie. Piłkarze to też ludzie i "wyjmijmy" ich na chwilę z całego kontekstu ligi, wagi spotkania, popularności zawodu. To są ludzie, którym w wielu przypadkach, bo nie wszystkim, zmarł znajomy, kumpel, przyjaciel. Widzieliście reakcję Carlosa Sancheza na wieść o śmierci Astoriego? Faceta z murawy pozbierać nie mogli, bo tak się załamał. Trener Cagliari też źle to przyjął. Mnie również to ruszyło, choć jestem daleko od Mediolan, choć nie jestem kibicem Fiorentiny, ani nigdy nie byłem wielkim fanem Astoriego. Ale czytam te wszystkie wypowiedzi np. Gallianiego, który mówi, że córka Astoriego będzie się wychowywała nie znając ojca. Do tego przez przypadek trafiłem na konto żony Astoriego na Instagramie, a tam pełno zdjęć ojca z córką. Mnie to chwyta za serce, a jakiś - za przeproszeniem - debil napisze, że to profesjonaliści i powinni grać, a drugi półmózg ze strony Interu doda "Milanowi się upiekło". Ktoś rzuca, że na świecie ginie wielu ludzi. Oczywiście i wówczas też znajomi i rodzina przeżywają załobę. Tutaj mamy identyczną sytuację. Zobaczcie ilu w Milanie i w Interze potencjalnych kumpli Astoriego. Ilu grało z nim z jednym klubie, ilu było na zgrupowaniach kadry młodzieżowej czy pierwszej reprezentacji.
10
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 marca 2018, 19:21
My kibice i piłkarze to jak jedna wielka rodzina. Jak w rodzinie niektórych się lubi innych nie. Ale jeśli jeden z nas odchodzi to należy oddać mu szacunek. Wola piłkarzy była taka żeby nie grać, co jest zrozumiałe i tyle. Pieniądze to gówno, które nigdy nie powinno być ważniejsze od człowieka. A w tym świecie często niestety jest, bardzo dobrze, że tym razem jednak wygrało człowieczeństwo.
1
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
4 marca 2018, 19:22
Piszesz o rzeczach oczywistych, aż dziw bierze że są ludzie myślący inaczej:(
1
Toxer
Toxer
4 marca 2018, 21:08
Trafione w punkt. Cieszę się, że są też ludzie którzy potrafią okazać współczucie, zapomnieć na jeden dzień o piłce by uczcić taką tragedię.
1
Baribal
Baribal
4 marca 2018, 18:30
R. I. P :(
0
luca8282
luca8282
4 marca 2018, 17:01
Spoczywaj w spokoju !!! To był nasz wychowanek :(
0
Dusiek
4 marca 2018, 14:36
Nie moge uwierzyc... Spoczywaj w spokoju. Rozumiem i popieram w 100% decyzje o odwolaniu wszystkich meczy dzisiaj. To moglo spotkac niestety kazdego... dajmy pilkarzom czas, w obliczu smierci kolegi. Najgorsze jest to, ze "Włoch zostawił partnerkę i urodzoną zaledwie dwa tygodnie temu córkę." Wyrazy wspolczucie przede wszystkim dla rodziny i bliskich zawodnika.
8
Presidente
Presidente
4 marca 2018, 15:46
No właśnie z tą córką urodzoną dwa tygodnie temu to ktoś, gdzieś się pomylił. Wszystkie media zgodnie podają, ze Davide miał jedną córkę, 2-letnią Vittorię.
1
Dusiek
4 marca 2018, 17:45
W takim razie blad serwisu (nie pamietam jakiego nawet) Tak czy inaczej tragedia ;c
0
Toxer
Toxer
4 marca 2018, 14:35
Nie potrafię zrozumieć osób które piszą m.in "Po co odwoływanie całej kolejki? Wystarczy minuta ciszy". Naprawdę, takie komentarze pozostawię bez odpowiedzi... Cieszę się, że widziałem takie komentarze na innych portalach niz na portalu kibiców AC Milanu.
10
SuperSnajper
SuperSnajper
4 marca 2018, 14:29
Szkoda go. Kondolencje dla rodziny.
1
Daniel93
Daniel93
4 marca 2018, 14:21
Jestem bardzo zasmucony :o mozna powiedziec ze az zaszkliły mi sie oczy ze smutku.. Moze dlatego ze dotyczy to zawodnika z mojej ukochanej ligi, wychowanka mojego ukochanego klubu.. Eh wielka tragedia dla calcio.. Spoczywaj w pokoju, ciao Davide! [*]
0
Zirytowany
Zirytowany
4 marca 2018, 14:17
Ukryta wada serca rzekomo powodem śmierci. Ciekawi mnie tylko jak oni badania przechodzą, jakieś wałki? Żegnaj Milanisto.
Edytowano dnia: 4 marca 2018, 14:18
0
karp_fso
karp_fso
4 marca 2018, 17:20
Nie wszystkie wady serca są wykrywalne. Medycyna w XXI wieku jest rozwinięta, ale ludzkie ciało wciąż nie jest w 100% zbadane i wyjaśnione.
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
4 marca 2018, 13:38
szkoda chłopa. nie pierwszy piłkarz poleciał przez problemy z sercem, chyba takie rzeczy są niemożliwe albo bardzo trudne do wykrycia, bo co innego zwykły śmiertelnik a co innego piłkarz, który gra na dobrym poziomie i zgaduje, że często przechodzi jakieś badania. równie dobrze mnie jutro może szlag trafić.



dialog z " samych swoich " będzie odpowiedni :

- kargul, na moją matke koniec przyszedł
- na każdego z nas przyjdzie, na to mądrych nie ma



spoczywaj w pokoju.
Edytowano dnia: 4 marca 2018, 13:40
2
Hulk
Hulk
4 marca 2018, 13:33
Bardzo dobra decyzja ligi. Trzeba mieć jaja, żeby odwołać taki mecz. Ja też wziąłem wolne na jutro w robocie i jakoś nie narzekam. Sami zawodnicy chcieli odwołania tego meczu więc co my tutaj sprzed laptopów możemy o tym dyskutować. Jeszcze raz. Uważam, że jest to bardzo dobra decyzja.
7
Anonim
Anonim
4 marca 2018, 13:32
Masakra :(
1
gorylmagila
gorylmagila
4 marca 2018, 13:17
Śmierć śmiercią i tyle. Milan odpocznie a derby rozegrają w późniejszym terminie. Proste.
4
FanatykACM
FanatykACM
4 marca 2018, 13:01
Ciekawe co z tymi co kupili bilety i wgl
0
s2c2urinho
s2c2urinho
4 marca 2018, 13:02
mniejsza oto co z miejscowymi ale co z tymi spoza kraju... wziac wolne od pracy zeby przyjechac na mecz...
3
FanatykACM
FanatykACM
4 marca 2018, 13:04
no MCP pojechało przecież.. no ale cóż trzeba uszanować to
0
FanatykACM
FanatykACM
4 marca 2018, 13:05
Napewno cieszyliby się gdyby poszli na mecz oglądać zawodnikó, którzy grają ze związanymi nogami po śmierci swojego kolegi z pracy, z kadry, z primavery itp. Szkoda, że tak wiele osób poza czubkiem własnego nosa widzi tylko zawartość swojego portfela i to że wydali trochę mamony żeby pojechać na mecz.
6
hyrus13
hyrus13
4 marca 2018, 13:20
Ostrzeżenie za obrażanie innego użytkownika. Bardzo proszę zachować rozwagę w komentarzach, szczególnie w obliczu dzisiejszej tragedii. g88
Edytowano dnia: 4 marca 2018, 16:21
3
Vol'jin
4 marca 2018, 13:27
Piłkarze sami chcieli przełożenia spotkania. Chcecie jeszcze z tym dyskutować?
1
Vol'jin
Vol'jin
4 marca 2018, 13:27
Nie obrażaj użytkowników bo łamiesz punkt 6 regulaminu. Wyglądasz mi na takiego coby poszedł na mecz bo wywalił trochę kasy nawet gdyby otrzymał informację o śmierci kogoś bliskiego.
2
Vol'jin
Vol'jin
4 marca 2018, 13:41
Kasę za same bilety pewnie zwrócą. Niestety, kwoty wydane na samoloty, hotele itd. już nie będzie jak zwrócić. Pozostaje pozwiedzać Mediolan. Mój znajomy poleciał tam dzisiaj z ekipą. Najdroższe bilety, zarezerwowany 4-gwiazdkowy hotel, przelot aż z Portugalii i zonk. Ale pisał mi, że w miejsce meczu zrobią sobie zwiedzanie Mediolanu, pójdą do jakiejś knajpki i wypiją za pamięć o Astorim oraz że szanują decyzję władz ligi.
1
Vol'jin
Vol'jin
4 marca 2018, 13:47
Masz jakiś inny argument oprócz kasy? Naprawdę wymagasz od zawodników, którym umarł kolega żeby wyszli na boisko i dali Ci radość tylko dlatego że wydałeś trochę papierków?? Zmień priorytety i postrzeganie świata i przestań postrzegać świat przez pryzmat mamony. Siedzę w Polsce i jestem z tego dumny. A Ty uważasz się za lepszego bo mieszkasz zagranicą i zarabiasz w Euro lub dolarach??
2
hyrus13
hyrus13
4 marca 2018, 13:51
Nie, nie wymagam. To co mam do powiedzenia w tej sprawie już napisałem. Sam Astori niechciałby przełożenia kolejki. Najpiękniejszym hołdem byłoby 80k widzów na Sań Siro który w ciszy wspominają wychowanka Milanu.
0
Vol'jin
4 marca 2018, 13:53
jesteś medium , że wiesz co Davide by chciał? To nie jest decyzja tylko FIGC ale i samych piłkarzy
2
hyrus13
hyrus13
4 marca 2018, 13:57
Nie jestem medium, faktycznie nie wiem ci by chciał. Wiem z to, że gdy ja umrę to mam najdzię, że moi znajomi będą musieli zmieniać z tego powodu planów. Tak, zakładam, że Astrori chciałby tak samo. Z wolą zawodników nie dyskutuję, jeśli tak chcą to ich prawo. Btw. Kosciuszko, mieszkam w Polsce, zarabiam w złotówkach, a na ten mecz odkładałem długo. Teraz piję w Mediolanie z kolegą za pamięć Astoriego.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
4 marca 2018, 13:00
Niby na Arsenal nasi będą na świeżości, ale Panowie za jaką cenę... myślę, że prawidłowa decyzja władz ligi. Zawodnicy znali się z klubów ( nasz wychowanek !) oraz ze zgrupowań reprezentacji, granie meczy na tym poziomie mając gdzieś z tyłu głowy wieść o śmierci kolegi byłaby męczarnią psychiczna dla zawodników. Wyrazy szacunku dla rodziny Davide. FORZA ASTORI !! :/
9
Boro
Boro
4 marca 2018, 12:58
Nigdy nie zrozumiem czemu takie tragedie dotykaja tak mlodych ludzi, niech spoczywa w pokoju.
4
hyrus13
hyrus13
4 marca 2018, 13:04
Bo dotykają wszystkich, ale gdzie taka ukryta wada serca jest najbardziej widoczna? No w sporcie, gdzie ludzie wyobrażają sobie graczy jako okazy zdrowia, a są to eksploatowane do granic możliwości maszyny atletyczne. Jedno niewykryte schorzenie i BAM - tragedia gotowa...
2
MalinaOla
MalinaOla
4 marca 2018, 12:58
Oficialnie derby mediolanu zostaly przełożone
2
s2c2urinho
s2c2urinho
4 marca 2018, 12:58
mecze poza tymi dwoma odbeda sie normalnie, gdyby miała być przelozona cała kolejka to władze ligi zrobili by to odrazu...
0
Kaka#22
Kaka#22
4 marca 2018, 12:58
Cała kolejka oficjalnie odwolana
3
s2c2urinho
s2c2urinho
4 marca 2018, 13:01
własnie teraz przeczytałem racja...
0
jarek2572
jarek2572
4 marca 2018, 12:58
ja wolne w pracy brałem pod ten mecz...
0
Meloon
Meloon
4 marca 2018, 13:25
Człowieku, zachowaj minimum powagi i godności i okaz trochę szacunku.
3
Meloon
Meloon
4 marca 2018, 13:26
Są ludzie, którzy na ten mecz specjalnie pojechali i nie marudzą, a dla Ciebie najgorsze, że wolne z pracy Ci przepadło
3
jarek2572
jarek2572
4 marca 2018, 14:15
Skąd wiesz, że nie marudzą? Na świecie umierają setki ludzi każdego dnia. Zmarł piłkarz i wszyscy w szoku. Jezus, jakie życie jest kruche. Proponuję zakończyć z tego powodu ligę na tym etapie w takim razie.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 marca 2018, 16:29
Jarek taka prośba wyszła od piłkarzy, gdyby Tobie przyjaciel zmarł, w pracy raczej nikt by Ci urlopu na żądanie nie odmówił. Skoro taka jest wola piłkarzy i władz ligi to uszanuj to, ten news to nie jest odpowiednie miejsce na uszczypliwości.
Edytowano dnia: 4 marca 2018, 16:31
1
Vol'jin
4 marca 2018, 12:57
Cała kolejka odwołana
4
Marcin1995
Marcin1995
4 marca 2018, 12:57
Szok, nie wierzę dopiero co go człowiek na boisku widział, spoczywaj w pokoju
Edytowano dnia: 4 marca 2018, 12:58
3
Adamek189
Adamek189
4 marca 2018, 12:55
Tragedia. Spoczywaj w pokoju
2
FanatykACM
FanatykACM
4 marca 2018, 12:55
Mam nadzieję że derby bd rozegrane normalnie , minuta ciszy ,opaski czarne , i brak dopingu . SPOCZYWAJ W POKOJU ASTORI !
2
Cactus
Cactus
4 marca 2018, 12:49
Jestem pewien, że władze ligi w porozumieniu z klubami podejmą słuszną decyzję.
2
MalinaOla
MalinaOla
4 marca 2018, 12:49
Wszystkie mecze mają być przełożone
3
Andre
Andre
4 marca 2018, 12:48
Szok...W dodatku był wychowankiem Milanu i aktualnym reprezentantem Włoch. Derby Mediolanu, o ile w ogóle się odbędą, będą przebiegać w bardzo smutnej atmosferze...
3
acmti__
acmti__
4 marca 2018, 12:48
Mecze mógłby być przełożone zarówno na szacunek dla zmarłego, ale również na to, że Ci zawodnicy w większości się znają więc raczej ciężko rozegrać tak ważny, sprawiedliwy mecz z takim balastem w głowie.
7
MK92
MK92
4 marca 2018, 12:45
Szkoda... To takie niespodziewane... Dla mnie mogą przełożyć dzisiejsze derby...
4
Adamken
Adamken
4 marca 2018, 12:45
Włos się jeży czytając takie informacje, coś okropnego :(
2
Solan0
Solan0
4 marca 2018, 12:43
Tragedia dla rodziny to niewątpliwe. Jednak odwolywanie calej kolejki kest dla mnie zbytnia przesadą. Przecież jak umiera inny czlowiek zwiazany z piłką nie odwołują meczów. Jest to szok ale chyba zbytnia przesada.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 marca 2018, 12:48
Tu umarł AKTYWNY SPORTOWO kapitan jednej z drużyn Serie A, a do tego wychowanek klubu, który gra dzisiaj szlagier. Jakoś nie wyobrażam sobie np. radości Milanistów po wygranych derbach w obliczu śmierci wychowanka Rossonerich.
18
Solan0
Solan0
4 marca 2018, 13:16
Zadajmy pytanie czysto praktyczne. Czy jak umrze pracownik firmy to czy cała firma powinna zostać z tego powodu zamknięta? Przecież taki pracownik ma przyjaciół w firmie. A na dodatek mogl pracować gdzie indziej i czy ta inna firma tez powinna zostać zamknieta? Nie zapominajmy ze pilka nozna to zawód ktory daje mnóstwo korzyści i przywilejów ale do nadal praca. Dodaj teraz wszystkich ktorzy wydali.pieniądze zeby na ten mecz się dostać. Brzmi to bezdzusznie ale prawda jest taka że troszczymy sie tylko o bliskich a ja nie znalem Astoriego. Mozecie hejtowac itp. Ale to jie zmieni mojego zdania
2
Solan0
Solan0
4 marca 2018, 13:27
Tak, w mojej firmie był taki przypadek. Zmarł wieloletni pracownik (wypadek samochodowy) i daliśmy sobie spokój z pracą, bo i tak nikt nie miałby do tego głowy. Część poszła na piwo za jego zdrowie, inni rozeszli się do domów, ale następnego dni mieliśmy już pomysł na zbiórkę dla jego rodziny (bo był jedynym żywicielem z 2 dzieciaczków) i wzięliśmy się dodatkowo mocno do pracy.
0
Solan0
Solan0
4 marca 2018, 13:29
PS. Prawnie rzecz ujmując to Astori zmarł będąc "w pracy" (przygotowanie do meczu to też praca). Jeśli w jakimkolwiek zakładzie pracy zdarzy się wypadek śmiertelny to nawet jeśli ekipa/szefostwo nie chce przerwać, prokurator ich do tego zmusi, zamykając firmę na przynajmniej jeden dzień.
0
Solan0
Solan0
4 marca 2018, 14:20
No i dobrze był przypadek w firmie w której ten ktoś pracował. I tak samo powinno być w tym przypadku (Fiorentiny) nie rozumiem czemu są odwoływane inne spotkania.
0
Ass
Ass
4 marca 2018, 12:41
Masakra, wielka szkoda dla rodziny, kolegów i środowiska piłkarskiego Włoch i całej Europy. Tak młody człowiek, szkoda, że nie mieszkają 2jkami w pokojach, może kolega byłby w stanie uratować mu życie.
0
Solan0
Solan0
4 marca 2018, 12:50
Często nawet nie wiesz czy ktoś obok umiera. Siostra mojej babci tak miała ze swoim mężem. Poszedł się położyć i rano się nie obudził. A przecież całą noc leżała obok niego! Tyle dobrze, że śmierć we śnie nie jest podobno bolesna...
1
JanekACM22
JanekACM22
4 marca 2018, 12:41
Masakra :-( spoczywaj w pokoju.
1
Leonardo 22
Leonardo 22
4 marca 2018, 12:35
Przerażające wieści :( jestem w szoku, nie wyobrażam sobie dzisiaj oglądania meczów
2
acmti__
acmti__
4 marca 2018, 12:43
Bez przesady... Na świecie codziennie ginie mnóstwo ludzi. Śmierć jednego człowieka to tragedia, śmierć 10000 ludzi to statystyka. Owszem zawsze jest smutek, ale czy to na prawdę wstrząśnie naszym życiem, za tydzień świat wróci do normy. Zostaną tylko jego przyjaciele i rodzina.
5
acmti__
acmti__
4 marca 2018, 12:54
A czy z tym "mnóstwem ludzi" masz więź emocjonalną poprzez oglądanie ich regularnie (nawet jeśli tylko w tv)? Otóż to jest różnica.
0
acmti__
acmti__
4 marca 2018, 13:59
Nie wiąże z tym człowiekiem żadnej więzi emocjonalnej. Jest mi go po prostu, po ludzku zwyczajnie szkoda.
2
Hulk
Hulk
4 marca 2018, 12:31
Najprawdopodobniej reszta kolejki może zostać odwołana. Wielka strata dla calcio.
1
acmti__
acmti__
4 marca 2018, 12:33
Byłaby to najlepsza decyzja.
1
Hulk
Hulk
4 marca 2018, 12:38
Po ludzku parząc byłaby to najlepsza decyzja. Z drugiej strony jest strasznie napięty grafik i ciężko będzie znaleźć wolny termin.
0
s2c2urinho
s2c2urinho
4 marca 2018, 12:40
nie wierze ze taki mecz jak milan - inter zostanie przełozony...kasa kasa kasa
1
s2c2urinho
s2c2urinho
4 marca 2018, 12:41
Dla kogo ciężko? Z dzisiejszych spotkań tylko Milan gra w pucharach, a i sama LE nie jest tydzień w tydzień, więc z pewnością znajdą jeden termin w środku tygodnia, by dograć te mecze.
1
s2c2urinho
s2c2urinho
4 marca 2018, 12:44
A jakieś mecze oprócz Fiorentiny z Udinese i Genoa z Cagliari są przełożone ?
0
szfarceneger
szfarceneger
4 marca 2018, 12:45
Zgadzam się z s2c2urinho, rok temu przecież Borussia grała w Lidze Mistrzów dzień po ataku na ich autokar. Chociaż przełożenie meczu byłoby nam na rękę, bo chłopaki by odpoczęli przed Arsenalem. Szkoda tylko że takim kosztem...
0
szfarceneger
szfarceneger
4 marca 2018, 12:51
@szfarceneger - czy ty porównujesz chuligański atak do ŚMIERCI wychowanka danego klubu oraz aktywnego piłkarza, reprezentanta kraju i kapitana jednej z drużyn Serie A?
0
Vol'jin
4 marca 2018, 12:52
W przypadku BVB to UEFA nakazała grać, a nie piłkarze sami. Dwa Umiera Reprezentant Włoch, kolega/przyjaciel dla wielu piłkarzy w lidze. i chcecie kazać im grać? Kolejka dzisiaj wg mnie zostanie praktycznie odwołana
1
szfarceneger
szfarceneger
4 marca 2018, 14:13
@WinstonSmith Podłożenie kilku bomb nazywasz chuligańskim atakiem? Napisałem że uważam że władze ligi mogą kazać im grać tak jak było z Borussią, a nie że mecz powinien się odbyć. Wiadomo że wszyscy są zszokowani, kilku naszych grali z Davide w reprezentacji więc dobrze że się myliłem.
0
lajc1k
lajc1k
4 marca 2018, 12:29
nie wiem co tu napisać nawet... rip
1
4 marca 2018, 12:28
Facet niedawno został ojcem, a tu taka tragedia... Strasznie współczuję rodzinie oraz kolegom z drużyny. To musi być cios nie do pomyślenia.

Football-italia.net podaje dodatkowo:
"Udinese-Fiorentina has obviously been called off. There are reports the rest of the Serie A games this weekend could also be cancelled."

Faktycznie mogą odwołać dzisiejsze spotkania? Nie, żebym się skarżył czy coś, bo cały włoski futbolowy świat jest w szoku i byłoby to zrozumiałe, ale zazwyczaj były jakieś "minuty ciszy" + czarne opaski.
Edytowano dnia: 4 marca 2018, 12:29
3
Wilk87
Wilk87
4 marca 2018, 12:33
Z dzisiejszych spotkań, tylko MIlan gra jeszcze w Europejskich pucharach i w sumie niewiadomo kiedy mielibyśmy ten mecz rozegrać. Pozostałe mecze można by zagrać w środku tygodnia. Z drugiej strony jakby to wyglądało, że wszystkie mecze odwołane, a Milan gra.
2
Wilk87
Wilk87
4 marca 2018, 12:35
No wiadomo, że jak odwołać to wszystkie mecze, bez wyjątku. Wyobrażasz sobie w ogóle takie derby w cieniu wiadomości, że dziś znaleziono martwego wychowanka Milanu? Ja nie. A mecze w LE nie są tydzień w tydzień. W Coppa Italia też został tylko majowy finał. Gdzieś upchną te derby.
1
Wilk87
Wilk87
4 marca 2018, 12:40
Nie przeglądałem tak dokładnie kalendarza, ale zostają jeszcze mecze reprezentacji i wtedy też nie można rozegrać meczu. Nie zmienia to faktu, że powinni odwołać.
1
Wilk87
Wilk87
4 marca 2018, 12:47
Wedle kalendarza FIFA to mecze towarzyskie reprezentacji będą miały miejsce w tygodniu 21-28.03, a potem przerwa aż do 28.05. Tu byłaby szansa na nadrobienie. Ale teraz to nieistotne - ja, podobnie jak i miliony fanów, nie wyobrażam sobie derbów w obliczu takiej tragedii...
0
Cactus
Cactus
4 marca 2018, 12:28
Wielkie niedowierzanie.
2
Gol
Gol
4 marca 2018, 12:28
Szok...
2
Foxigar
Foxigar
4 marca 2018, 12:27
Szkoda, wreszcie odnalazł miejsce gdzie grał dobrze, w miare pewnie i dzieje się takie coś. ;-;
2
Vol'jin
4 marca 2018, 12:27
Szok Mimo wszystko nie zdziwię się jak cała kolejka zostanie odwołana. Genoa- Cagliari już odwołana
2
Nesta_13
Nesta_13
4 marca 2018, 12:26
Coś strasznego... Spoczywaj w pokoju Davide... :(
4
theRossonerro
theRossonerro
4 marca 2018, 12:26
SZOK! Bardzo dobry obrońca... Spoczywaj w pokoju! [*] Wielka strata włoskiej piłki... kondolencje dla rodziny Davide i Violi ... odszedł ich kapitan Forza Astori
5
xodos
xodos
4 marca 2018, 12:24
Wielka szkoda :/
3
FossaDeiLeoni
FossaDeiLeoni
4 marca 2018, 12:23
Tydzień temu bez problemów 90 minut z Chievo. Z dnia na dzień nie ma człowieka. Przerażające.
6
sheva7acm
sheva7acm
4 marca 2018, 12:23
masakra.... przecież niby wygrał walkę rakiem !!! wielka strata, dobry człowiek ;-(
4
FossaDeiLeoni
FossaDeiLeoni
4 marca 2018, 12:24
Walkę z rakiem wygrał Acerbi.
0
FossaDeiLeoni
FossaDeiLeoni
4 marca 2018, 12:25
Walka z nowotworami poprzez inwazyjne leki mogła nadszarpnąć kondycję serca... I on przecież niedawno został ojcem!
3
Wilk87
Wilk87
4 marca 2018, 12:23
RIP :(
2







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI