Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Oficjalnie: wszystkie niedzielne mecze Serie A odwołane!

4 marca 2018, 13:04, Ginevra Aktualności
Oficjalnie: wszystkie niedzielne mecze Serie A odwołane!

Na znak żałoby po śmierci Davide Astoriego zarząd Lega Serie A podjął decyzję o odwołaniu wszystkich pozostałych spotkań 27. kolejki rozgrywek ligowych. Tym samym nie odbędą się również derby Mediolanu. Nowe daty rozegrania odwołanych spotkań zostaną ustalone wkrótce. 


R E K L A M A





122 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
stotas
stotas
6 marca 2018, 19:20
Rownież informacja o śmierci i odwołaniu spotkań dotarła do mnie w Casa Milan, byłem po raz pierwszy, pierwsze Derby live... Ale co się odwlecze to nie uciecze. Widzimy się w nowym terminie.
Edytowano dnia: 6 marca 2018, 19:21
0
pazioni
pazioni
5 marca 2018, 20:50
Właśnie wróciłem z Mediolanu . Cóż pisać .... Siedziałem z chłopakami z MCP w Casa Milan ,a tu nagle taka tragedia. Szkoda chłopaka. Nikt z obecnych tam ludzi nie miał żalu ,E mecz się nie odbędzie . Trochę było szkoda ludzi ,którzy po raz pierwszy pojechali z Nami na mecz. Wieczorem pojechaliśmy na stadion i ta cisza była okropna , było oprócz nas jeszcze inne ekipy z innych Państw ,ale ogólnie była cisza.....
3
Dariusz_W
Dariusz_W
5 marca 2018, 05:38
Podejrzewam, że nowy termin pewnie gdzieś w maju, bo gdzie tu wciśniesz siedem spotkań w końcówce sezonu. I przynajmniej sobie chłopaki nieco dłużej odpoczną po tej dogrywce z Lazio. Cóż, szkoda chłopaka. Czarne opaski i minuta ciszy zapewne będą w następnej kolejce, teraz ciężko byłoby grać, kiedy taka informacja spada jak grom z jasnego nieba tuż przed swoim meczem. Derby nie powinny się odbywać w takim cieniu.
0
Vol'jin
5 marca 2018, 18:55
Nie ma problemu z wciśnięciem spotkań dla reszty. Problem jest tylko z Milanem na te noment
1
Vol'jin
5 marca 2018, 18:55
Nie ma problemu z wciśnięciem spotkań dla reszty. Problem jest tylko z Milanem na te noment
0
zbylon
zbylon
4 marca 2018, 23:18
Ja dzisiaj zajęty różnymi sprawami, nawet ma chwilę nie zajrzałem do netu. Wpadł kumpel na mecz, jako że nie mam telewizora (tzn mam, ale okupowany przez dzieci), to 15 minut przed meczem wykupiłem szybciutko pakiet trzydniowy na Eleven. Odpalam, a tam nie ma meczu - co jest? Dopiero wtedy zajrzałem na stronę... Straszna tragedia i nie dziwię się, że odwołali całą kolejkę. Ten facet był kumplem, znajomym większości piłkarzy w większych klubach. Trudno po takiej wieści zająć się graniem. Ja to widzę tak - każdy z nas kiedyś chodził do szkoły i gdyby nagle zmarł jakiś kolega z innej klasy, to odwołanie lekcji byłoby zupełnie naturalną sprawą. Szczególnie, że była to śmierć nagła i niespodziewana.
Pomijając aspekty etyczne, przejdę do tych sportowych, bo tak po prawdzie, to dla nas te kilka dni odpoczynku przed arcyważnym meczem z Kanonierami, może bardzo się przydać.
Żal mi tych, którzy pojechali na derby do Mediolanu, ale takie jest życie. RIP Davide Astori...
Edytowano dnia: 4 marca 2018, 23:18
3
qwertu1
qwertu1
4 marca 2018, 21:35
Umiera człowiek, piłkarz i wychowanek Milanu a banda (obraźliwe) jest zaślepiona pieniędzmi jakie wydali na wyjazd do Mediolanu. Jak ktoś całe życie macha łopatą albo siedzi na zmywaku to może jest coś wielkiego ale normalny człowiek może sobie pozwolić na taki wyjazd kilka razy w roku.

Nie jestem kibicem Milanu, kibicuje zupełnie innej drużynie z innej ligi ale w ten dzień cały futbolowy świat jest z Wami i całą ligą włoską. To naprawdę przykra wiadomość i wielka tragedia.

Wstyd mi za tych buraków dla których parę groszy jest więcej warte niż ludzkie życie. Wręcz gardzę tym robactwem.

R.I.P Davide

To, że nie kibicujesz Milanowi nie zwalnia Cię z przestrzegania regulaminu strony, na której się wypowiadasz. Otrzymujesz ostrzeżenie za obrażanie innych użytkowników. A co do określenia "polaczkami" to odsyłam do zapoznania się z genezą tego słowa. g88
Edytowano dnia: 4 marca 2018, 21:54
2
Wilk87
Wilk87
4 marca 2018, 21:48
Zgadzam się z Tobą co do myślenia, ale jednak trochę przesadziłeś. Nie mieszkam w Polsce, mam nie najgorzej płatną pracę, jednak nie mogę sobie pozwolić na taki wyjazd, nawet raz w roku. Czy to oznacza, że jestem jakiś nienormalny??
5
Wilk87
Wilk87
4 marca 2018, 22:05
To ze niektorych ludzi nie stac na taki wyjazd , to jakies robactwo?Zalosne
3
blady77
blady77
4 marca 2018, 22:05
Przyjęliśmy do wiadomości, że gardzisz "tym robactwem". Czy to oznacza, że sobie pójdziesz i już nie wrócisz?
4
AdamoX
AdamoX
5 marca 2018, 08:06
Czyli jak ktoś może maksymalne raz na rok pojechac to jest nie normalny? Hahah....
0
AdamoX
AdamoX
5 marca 2018, 14:08
Dałem łapkę w górę pod twoim wpisem nie dla twojego wpisu, który jest pogardliwy i arogancki, a dla pięknego wyjaśnienia twojej pychy przez g88 - brawo Grzesiek! :D
1
matten
matten
5 marca 2018, 14:21
Dziękuję za twe wskazówki internetowy moralizatorze. Mam nadzieję, że będziesz się częściej udzielał, jestem głodny twych nauk. Pozdrawiam, maluczki.
0
spacm
spacm
4 marca 2018, 21:16
Nie widze w tym nic nienormalnego, aby odwolac cala kolejke. Zmarl przyjaciel wielu zawodnikow, kapitan fioletowych oraz wychowanek Milanu!
1
Wilk87
Wilk87
4 marca 2018, 20:28
Zna ktos moze jakies informacje co do nowego terminu? W sumie nie bardzo moga ustalic terminu po sezonie, kiedy reszta druzyn skonczy sezon, bo jest wtedy mozliwosc ustawienia meczu. Chyba jest w przepisach cos, ze wszystkie druzyny musza skonczyc rozgrywki w tym samym terminie. Moze mecz zostanie rozegrany 9 maja a final PW w innym terminie?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 marca 2018, 20:40
Pewnie w najbliższych dniach władze ligi ogłoszą nowy termin spotkań dzisiejszych. Na pewno takie info podamy.
Edytowano dnia: 4 marca 2018, 20:41
0
blady77
blady77
4 marca 2018, 22:10
Jeśli założymy, że gramy aż do finału LE to nie ma żadnego wolnego terminu. Jak nie zgrupowanie reprezentacji, to finał pucharu Włoch, ligowe rozgrywki albo LE. Zostaje pierwszy wolny termin po zakończeniu sezonu, 23.05 lub oczekiwanie, że odpadniemy wcześniej z LE.
0
blady77
blady77
5 marca 2018, 14:01
No właśnie podobno był pomysł na to, że jeśli Juve odpadnie z LM to derby gramy zamiast finału CI, a tenże finał będzie się w okolicach finału LM.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
4 marca 2018, 20:10
Gruba, bardzo gruba przesada. Znowu robi się z piłkarzy święte krowy. Czy jak wam umrze kolega z pracy to cała firma zawiesza działalność? Może i tak, jeśli śmierć nastąpi w miejscu pracy, jeśli nie, to każdy i tak wykonuje swoją robotę a potem ewentualnie idzie na pogrzeb. A jeśli umrze ktoś z innej firmy, który pracował kiedyś w waszej? Większości to i tak nie dotyczy. Tak samo jest z piłkarzami, zdecydowana większość chłopa nie znała i co najwyżej to może im być przykro, że umarł młody człowiek. Natomiast obecnie robi się z tego rozpacz, może jeszcze będzie dwudniowa żałoba. To jest kpina z ludzi i tyle. Argumenty o czułości do mnie nie przemawiają, a czemu tak się dzieje opisałem w porównaniach powyżej. Niestety znowu ludzie stracą czas i pieniądze, oficjele wrzucą piękne, dumne i nie ukrywajmy ale w większości przypadków puste słowa na każde możliwe medium.
2
Vol'jin
4 marca 2018, 20:21
w 2012 roku też odwołali kolejkę po śmierci piłkarza z Serie B. Tak przypomnę. I jest nawet Tweet Davida z 2012 https://www.football-italia.net/118068/astoris-2012-message-morosini I porównywanie piłkarzy do pracy w firmie/korporacji jest conajmniej śmieszne...
0
Trzesuaf
Trzesuaf
4 marca 2018, 20:24
To, że głupio zrobili kiedyś nie oznacza, że należy to powtarzać. Śmieszny to jesteś ty bo rzucasz słowami bez żadnych argumentów. Jedynym odwołanym meczem powinien być ten Fiorentiny z wiadomych przyczyn.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 marca 2018, 20:27
Te porównania do firm żeby usprawiedliwić swoją opinię o odwołaniu meczów i powoływanie się na stracony czas i pieniądze innych są tak żałosne, że ręce opadają.
Zrozum człowieku, że w środowisku piłkarskim występują zupełnie inne relacje miedzyludzkie niż w jakimś korpo czy sklepie... Drużyny, cała liga to jest jak jedna wielka rodzina.

P.s. tak jak napisał niżej Cactus, zupełnie inaczej by to wyglądało gdyby zmarł 2-3 dni temu. Piłkarze mogliby ochłonąć po takiej wiadomości. Gra w derbach mając z tyłu głowy taką wiadomość nie byłaby żadną przyjemnością, również dla kibiców, bo widowisko by było wielką stypą.
Edytowano dnia: 4 marca 2018, 20:36
4
Cactus
4 marca 2018, 20:31
Duży wpływ na odwołanie spotkania miał moment śmierci Astoriego. Do piłkarzy ta tragiczna wiadomość dotarła dzisiaj. Na kilka godzin przed planowanymi meczami i absolutnie mnie nie dziwi niechęć do kopania piłki w takim momencie. Dla przykładu wielu Milanistów znało Davide z reprezentacji. Bonucci, Montolivo, Abate, Donnaruma, Romagnoli. Razem z Antonellim kształtowali się w młodzieżowych sektorach Milanu i byli przyjaciółmi. Podobnie z reprezentantami z innych włoskich klubów. Wiem, że kibice mogą się czuć rozczarowani. Zwłaszcza Ci którzy na derby przyjechali z innych krajów, ale nie wyobrażam sobie jak piłkarze którzy go dobrze znali i którymi wstrząsnęła na pewno ta wiadomość mogliby wyjść na murawę i odciąć się od tego wszystkiego na tyle, żeby zachować pełną koncentrację i skupienie na grze.
9
Trzesuaf
Trzesuaf
4 marca 2018, 20:32
Występują takie relacje według Ciebie, naczytasz się twiterów, gdzie ludzie piszą piękne słowa dbając o swoją opinie bo są popularni i od razu myślisz, że piłkarze są nieziemsko wrażliwi. Jestem pewny, że większość się nawet nie przejęła, to są ludzie tacy jak wszyscy inni, ci którzy go znali osobiście pewnie przeżywają żałobę, dla reszty to tylko smutna informacja. Piłkarze to nie jest grupa 20 osób, tylko kilku tysięcy jedynie we włoskiej lidze. Wy z kolei zakładacie, że panują tam relacje rodem z małej grupki ziomków.
1
Trzesuaf
Trzesuaf
4 marca 2018, 20:40
Cactus, ile razy oni się widzieli na tym zgrupowaniu w życiu skoro Astori zagrał w reprezentacji jedynie 14 spotkań w ciągu niemalże pełnej kariery.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 marca 2018, 20:43
A Ty myślisz, że jak się przyjaźnili jak choćby Antonelli to nie widywali się częściej ? Będziesz teraz oceniał komu bardziej a komu powinno byc mniej żal? Ogarnij się człowieku. Piłkarze powiedzieli nie gramy i koniec tematu.
3
Cactus
4 marca 2018, 20:47
@Trzesuaf Do 14 występów dolicz sobie powołania w których po prostu nie grał. W reprezentacji był od 2010 roku, więc okazji do spotkań na zgrupowaniach nie brakowało. Poza tym weź też pod uwagę sektory młodzieżowe w których spotykał się z wieloma zawodnikami obecnie grającymi w Serie A.
3
Jogin
Jogin
4 marca 2018, 23:42
W tym momencie Twoje argumenty są totalnie bez sensu, bo wielkie firmy, mają bardzo dużo działów, więc większość ludzi nawzajem się zna w tych mniejszych grupkach i dam sobie rękę uciąć, że jeśli wydarzyłaby się tragedia, to cały dział co prawda przyszedłby do pracy, ale totalnie nic by nie robił (100% mniej wydajna praca). Piłkarze mają dostarczać atrakcji widzą i serio człowieku uważasz, że mieliby biegać za piłką w momencie, gdy ich przyjaciel umarł? Wystarczy zobaczyć jak włosi podchodzą do miłości do "przyjaciela", np. Gattuso -> Lippi, Gattuso -> Ancelotti, tam faceci (nie mylić z homoseksualizmem) nie kryją przyjaźni i są chyba wrażliwsi. Bzdurny komentarz, nie będę wstawiał zniczy, ale niezrozumienie tak prostej rzeczy, jak przyjaźń wydaje mi się konkretnym ograniczeniem umysłowym.
1
Orzelek79
Orzelek79
5 marca 2018, 06:43
Trzesuaf rozumiem że jak twój przyjaciel nagle odejdzie , to Ty pójdziesz do pracy i będziesz wykonywał swoje obowiązki bez najmniejszego problemu. Ogarnij się.
0
Yabaye
Yabaye
5 marca 2018, 20:42
@Trzesuaf Z całym szacunki... Nie, bez najmniejszego szacunku - masz iście homeryckie porównania.

Pamiętaj, że po informacji o śmierci Astoriego i przed oficjalką o niegraniu, to piłkarze Milanu i Interu przedzwonili do siebie i ustalili, że nie grają. Chcesz mi teraz powiedzieć, że w ramach tego "piłkarskiego korpo" po prostu szukali powodu na nagłe L4 i tutaj boom! Astori im taki dał? Człowieku ( chociaż to nadużycie), walnij się w łeb.
Edytowano dnia: 6 marca 2018, 00:02
1
4 marca 2018, 19:02
Możecie nazwać mnie nieczułym błaznem, ale również według mnie, odwoływanie całej kolejki i zmiana planów tysiącom jak nie milionom ludzi, jest przesadną sztuczną żałobą.
4
Vol'jin
4 marca 2018, 19:11
powiedz to piłkarzom Milanu, którzy i tak by nie wybiegli na boisko
8
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 marca 2018, 19:28
Tu nie chodzi o żałobę, bo można było go uczcić minutą ciszy, czarnymi opaskami itp. Tu chodzi o to, że pilkarze po takiej wiadomości nie byliby skupieni w pełni na meczu i święto jakim są derby byłoby wielką stypą. I mieli do tego święte prawo aby podjąć decyzję, że grać nie chcą. Tak jak Ty możesz wziąć UŻ na okoliczność śmierci kogoś znajomego. Patrzenie na tą sytuację przez pryzmat wydanej kasy na wyjazd czy "zmarnowany" urlop to zwykła znieczulica, która pokazuje jak materializm rządzi światem. A piłkarze to ludzie a nie niewolnicy, którzy mają grać i koniec no bo hajs sie musi zgadzać. Dzisiejszy dzień pokazał, że są na świecie ludzie, którym leży na sercu drugi człowiek. I brawo dla nich.
10
acmti__
acmti__
4 marca 2018, 20:01
Normalny człowiek zrozumie, że w tym momencie piłkarze-znajomi-przyjaciele mają głęboko gdzieś plany tysięcy ludzi.
0
acmti__
acmti__
4 marca 2018, 17:53
W mediach pojawiają się informacje że derby mogą się odbyć ze względu na ogromne zainteresowanie. Czy wygra kasa?
0
Daros
Daros
4 marca 2018, 17:54
źródło?
0
acmti__
acmti__
4 marca 2018, 17:58
Seria, Facebook. Ich źródło to " włoskie media"
0
Presidente
Presidente
4 marca 2018, 18:03
A na pewno ta informacje jest świeża, czy może sprzed kilku godzin?
0
Cactus
4 marca 2018, 18:04
Nie wierzę w takie rozwiązanie. Derby derbami, ale władze ligi podjęły już w tej sprawie decyzję. Poza tym nie wyobrażam sobie, żeby piłkarze nagle zostali przymuszeni do wyjścia na murawę.
6
acmti__
acmti__
4 marca 2018, 18:09
Też wydaje mi się że to podbijanie wyświetleń
0
Cactus
4 marca 2018, 18:13
Gracze Milanu kiedy tylko usłyszeli o śmierci Astoriego skontaktowali się z piłkarzami Interu i wspólnie podjęli decyzję, że nie wyjdą na murawę. Decyzja zapadła jeszcze przed oficjalką ze strony władz ligi, więc nie ma szans, żeby derby się odbyły. Nie ważne jak wielkie byłyby naciski.
2
HIM1998
HIM1998
4 marca 2018, 17:00
Czytając komentarze czerwonej strony Mediolanu pełne empatii i zrozumienia wypełnia mnie duma i wiara w ludzkość, po wejściu na stronę Interu uczucia te zmieniają się w złość i niedowierzanie... Jest to kolejny dowód, że moje serce wybrało właściwy klub.
7
Cactus
Cactus
4 marca 2018, 17:03
Też widziałem to ich rozżalenie na zasadzie "no co? każdy kiedyś umiera - dawać derby!"
2
Cactus
Cactus
4 marca 2018, 17:11
Siejecie panike i zakłamujecie rzeczywistość a prawda jest taka, że i na tej stronie można było przeczytać komentarze przeciwne odwołaniu meczu.
7
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 marca 2018, 17:18
Kościuszko - tyle, że u nas to margines a tam jakaś połowa.
5
karp_fso
karp_fso
4 marca 2018, 17:21
To nie wiem jaką stronę czytałeś, bo ja na żadnej nie widziałem takiego komentarza.
0
Orzelek79
Orzelek79
4 marca 2018, 17:23
Przecież cały entuzjazm związany z takim wydarzeniem jak mecz derbowy poszedł w niepamięć po takiej tragedii .Z cały szacunkiem dla kibiców Interu ale gdzie tu ludzki odruch. Przykro się to czyta.
3
Orzelek79
Orzelek79
4 marca 2018, 17:30
Na stronach niebieskoczarnych też margines. Zresztą jak na większości portali.
1
Vol'jin
4 marca 2018, 17:47
ja mam odwrotnie bo na stronach Milanistów są takei absurdalne porównania jak do fabryk opla/fiata czy górnictwa. A na stronach Romy/Juve czy nawet Interu jakoś lepiej to wygląda (chyba w Interze jeden się obruszył)
1
pabel1999
pabel1999
4 marca 2018, 18:26
Zaintrygowałeś mnie i z ciekawości również odwiedziłem portal Interu. Głosy są tam podzielone mniej więcej po połowie odnośnie decyzji o odwołaniu kolejki, natomiast niektóre komentarze... Aż się za głowę złapałem "przecież nie umarł papież", "czysta głupota żeby odwoływać mecz tylko dlatego że zmarł zawodnik 10 drużyny Serie A"... Tym o to sposobem upewniłem się tylko w przekonaniu, że wybrałem dobrą część Mediolanu.
2
MK92
MK92
5 marca 2018, 00:15
Takie segregowanie, że my, Milaniści, to jesteśmy jakimś narodem wybranym, a tamci za Interem to jest ciemna masa, zawsze było mi obce... Czym innym są oczywiście wszelakie żarty z Neraz)zurrich i docinki skierowane do Interistów :)
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
4 marca 2018, 16:26
Zdecydowanie- dzisiejszy mecz nie był by świętem futbolu.
5
Gol
Gol
4 marca 2018, 16:19
Decyzja o odwołaniu spotkań bardzo dobra, natomiast szkoda że nie zagramy z Interem. Obecnie są w beznadziejnej formie, moment na zagrania tego spotkania był dla nas idealny, a po takim zwycięstwie znacząco podniosłyby się nasze morale, co w kontekście czwartkowego spotkania z Arsenalem mogło być decydujące. Teraz nie wiadomo kiedy taki szlagier zostanie rozegrany przez nasz napięty terminarz. Wielka szkoda natomiast w obliczu takiej tragedii to oczywiście "małe" przemyślenia. Do tej pory nie jestem w stanie wyobrazić sobie bólu jaki odczuwają najbliżsi znajomi oraz rodzina Włocha, sam czuje się bardzo poruszony. Mam nadzieję że kibice pomyślą o pięknym hołdzie dla naszego wychowanka przy okazji spotkania w LE. Astori był częścią tej wielkiej czerwono-czarnej rodziny którą tworzymy razem i tak też powinien zostać pożegnany. Spoczywaj w pokoju Davide.
2
MK92
MK92
4 marca 2018, 16:32
Ale pomyśl inaczej: dzięki temu Astori dostanie hołd w LE? Idę o zakład, że dobrą grą przeciwko Arsenalowi Milan będzie chciał uczcić jego pamięć.
1
Rakusz
Rakusz
4 marca 2018, 17:15
@WinstonSmith Ale frazesem pojechałeś.
0
karp_fso
karp_fso
4 marca 2018, 17:22
Totalnie abstrahując od śmierci Davide - zwykle w derbach wygrywał zespół który był w słabszej dyspozycji. Wiem, że to nie jest jakaś zasada, ale po prostu tak się trafiało.
1
Eravier
Eravier
5 marca 2018, 20:37
@karp_fso Ostatnich ligowych derbów nie wygraliśmy mimo słabej dyspozycji, więc coś nie gra z Twoją teorią ;)
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 marca 2018, 15:56
Wracam z pracy zadowolony, że wieczorem wbijam na derby do knajpy, odpalam stronę i aż sobie usiadłem... Taka tragedia :( kondolencje dla rodziny przede wszystkim no i dla Fiorentiny, straciła świetnego kapitana. Bardzo przykra wiadomość :( oglądając mecze Violi bardzo ceniłem jego pewność i charakter na boisku. Odpoczywaj w spokoju Davide.
6
tobiasz
tobiasz
4 marca 2018, 16:44
Podobnie u mnie. Nastawiony na Derby, zakupiony prowiant, a tu takie zdarzenie :(
2
blady77
blady77
4 marca 2018, 15:50
Nie wiem czy dobrze patrzę i czy to na miejscu, ale jeśli nasi piłkarze sprawią niespodziankę i będą grali w LE do końca to najbliższy wolny termin jest 23.05 już po zakończeniu rozgrywek...
2
Wilk87
Wilk87
4 marca 2018, 16:31
Ja osobiście mam nadzieję, że będzie to środek tygodnia, bo od 20 maja (nie wiem, czy obejrzę mecz z Fiorentiną) będę na wczasach i powrót mam 27 maja. Wtedy na pewno nie obejrzę meczu. No, ale to mój problem.
0
MK92
MK92
5 marca 2018, 00:20
Tak jest, środa, 23 maja i 11. rocznica triumfu w Atenach... Weekend 26-27 maja odpada, bo wtedy jest finał LM, a potem to już raczej tylko zgrupowania reprezentacji przed mundialem.
0
karp_fso
karp_fso
4 marca 2018, 15:09
Cóż, nie chce żeby ktoś odebrał ten komentarz źle - ale mam nadzieję, że nie odbije się to bardzo na psychice piłkarzy i z Arsenalem zagramy już na pełnych obrotach.
1
MK92
MK92
4 marca 2018, 15:11
Obstawiam bardziej chęć upamiętnienia Astoriego poprzez sportową dominację. Póki co - Arsenal w 3 ostatnich meczach ma bilans 0-8 i przegrywa już w pierwszej połowie z Brighton 0-2.
1
xodos
xodos
4 marca 2018, 15:04
Tak przy okazji Arsenal przegrywa 2-0 i dodam, że Brighton i hove ma 10 strzałów a Arsenal 1.
Edytowano dnia: 4 marca 2018, 15:05
3
MK92
MK92
4 marca 2018, 14:45
Słuszna decyzja, bo ludzka...
4
4 marca 2018, 14:44
Zmartwionym brakiem Serie A dzisiaj proponuję obejrzeć jak Arsenal przegrywa, tym razem z Brighton. Warto sobie odświeżyć grę najbliższego rywala Milanu.
2
Daros
Daros
4 marca 2018, 15:04
Właśnie chciałem się odnieść i napisać parę rzeczy które jak do tej pory zauważyłem i chciałem się podzielić( Wenger posadził na lawkę z podstawy tylko Bellerina i Ramseya) - kolejny mecz w którym ujawnia się słabość defensywy Arsenalu - Brighton dość latwo stwarzało sobie kolejne okazje - i już 2:0. - Calum Chambers, zastępujący Bellerina, bardzo wolny i ograniczony ruchowo, aż szkoda że nie zagra ;) spod takiego krycia łatwiej byłoby się uwolnić niezbyt szybkiemu Calhanoglu, - Kolasinac gra wysoko i często włącza się do akcji ofensywnych, ciekawe czy w jakiś sposób wpłynie to na decyzje personalne Gattuso na prawej obronie. Wystawianie Calabrii i ograniczanie go do defensywy byłoby dużą stratą, oby nie. - atak pozycyjny arsenalu jest ciekawy, Ozil często jest tym inicjującym, ale pod bramką brakuje im dokładności (skąd my to znamy? ) jednak Brighton nie jest tak agresywne, wydaje mi się że jeśli nasi nacisną na nich mocniej to powinno być ok. - Xhaka pełni tam rolę podobną do tej pełnionej przez Biglię, w porównaniu jeden do jednego wygrywa jak dla mnie argentyńczyk - jest bardziej zwrotny, ma ,,szybszą nogę" - Wydaje się, że Cutrone idealnie będzie pasował do tego meczu - spodziewam się, że będziemy prowadzić grę i zasypywać Arsenal ciętymi piłkami na wbiegającego włocha. Niemniej jednak Brighton pokazało, że taktyka na wyższego i silniejszego, zastawiającego się napastnika również działa.(vide druga bramka) sądzę, że jeśli Brighton w wielu momentach wygrywało walkę o środek pola, tym bardziej rossoneri są do tego zdolni. - Generalnie Brighton wygląda jak równorzędny przeciwnik, sporo utrzymują się przy piłce i grają na połowie Arsenalu.
1
Daros
Daros
4 marca 2018, 15:10
Ja mam nadzieję na Cutrone z przodu, a potem Silva na zmęczonych (oraz i tak niezbyt mobilnych) obrońców Arsenalu. Mają Kanonierzy masę zmartwień... Kościelny podobno popłakał się na spotkaniu piłkarzy, które zorganizowali po przegranej z City, by spróbować coś poprawić.
0
Daros
Daros
4 marca 2018, 15:13
Kościelny to widocznie jeden z nielicznych, któremu naprawdę zależy... Tak czy siak, wynik pójdzie w świat. A co do AS, obawiam się że małe szanse żeby Twoje życzenie się spełnilo
0
Daros
Daros
4 marca 2018, 15:19
Wiem, że Silva to płonne nadzieje. Musiałoby być ze 4-0 dla Milanu w 60-65 minucie.
0
banan1899
banan1899
4 marca 2018, 14:41
Słuszna decyzja. Pozostaje pomodlić się za najbliższych, żeby jakoś wytrwali.
2
koeman_83
koeman_83
4 marca 2018, 14:27
Miałem jechać na derby ale jutro nietety obowiązki..... ale bym się wk....
0
radson1406
radson1406
4 marca 2018, 13:56
Italia nie jedzie na mundial wiec jak skoncza lige tydzien pozniej to nic sie nie stanie.Ja przede wszystkim nie chcialbym aby derby wypadly w srodku tygodnia bo wtedy przyjdzie mniej kibicow.Decyzja o odwolaniu meczow jest jedyna sluszna i teraz czas oddac hold Davide.
0
Orzelek79
Orzelek79
4 marca 2018, 13:55
Bardzo dobra decyzja, nie ma nic ważniejszego jak szacunek do najbliższych. Derby i tak zagramy , jest szansa że w innym terminie będziemy bardziej wypoczęci.
Edytowano dnia: 4 marca 2018, 13:58
2
patoo_07
patoo_07
4 marca 2018, 13:53
Wczoraj lot opóźniony o 4.5h, o 2 w nocy człowiek zmęczony w Mediolanie, jedyne co go pociesza to mecz... Większego pecha chyba mieć nie można.
3
ósmy
4 marca 2018, 14:04
Powiedz to rodzinie Astoriego.
7
Meloon
Meloon
4 marca 2018, 14:08
Myślę, że rodzina Astoriego z chęcią by się z Tobą zamieniła.
8
patoo_07
patoo_07
4 marca 2018, 14:11
Wiadomo Panowie, nie mówię tu o takim wymiarze tragedii i jest to nieporównywalne. Nawet nie myślałem o tym w takim kontekście, tylko o sytuacji czysto wyjazdowej. Decyzja o odwołaniu meczu jest jak najbardziej słuszna i szczerze współczuję całej rodzinie i bliskim Astoriego.
13
marcinomilano
marcinomilano
4 marca 2018, 14:38
Dlaczego tak mocno miałeś opóźniony lot? Skąd leciałeś?
0
marcinomilano
marcinomilano
4 marca 2018, 14:38
Dlaczego miałeś tak bardzo lot opóźniony? Skąd leciałeś?
0
patoo_07
patoo_07
4 marca 2018, 15:01
Warszawa-Modlin. Powód: brak załogi...
0
xodos
xodos
4 marca 2018, 13:52
Coś czuję, że będzie na koniec sezonu mecz Milan inter o ligę mistrzów
1
Orzelek79
Orzelek79
4 marca 2018, 13:56
To by był mecz ,o niespotykanym ciężarze gatunkowym.
1
januchsztum2
januchsztum2
4 marca 2018, 13:43
Czekałem na ten mecz jak na gwiazdkę. Dziś niedziela, więc postanowiłem sobie dłużej pospać, a potem zająć się swoimi sprawami. Pomyślałem sobie: a spojrzę co tam Genoa kopie z Cagliari jako taki wstęp do wieczornych derbów, na które tak przecież czekam i zobaczyłem ten czerwony pasek i nie mogłem uwierzyć, siedziałem i patrzyłem w ten czerwony pasek. Nie wyobrażam sobie, aby piłkarze wyszli dziś na boisko i myślami byliby wyłącznie skupieni na grze. Odszedł pewnie ich co najmniej znajomy, kolega, a może nawet przyjaciel, w życiu są rzeczy ważne i ważniejsze. Władze ligi mogły zrobić tylko tyle i aż tyle, decyzja jedyna możliwa. Każdy powinien uszanować dramat rodziny i piłka nożna dziś nie powinna się liczyć, chociaż dziś
2
Vol'jin
4 marca 2018, 13:37
Nie ma co gdybać kiedy zagramy bo przez LE jeśli będziemy grać dalej to gramy co 3 dni praktycznie a derby dopiero po 38 kolejce mogą zostać rozegrane i tyle
1
Orzelek79
Orzelek79
4 marca 2018, 13:43
Mecz tego kalibru po regularnym sezonie ligowym może przynieść paradoksalnie większe zainteresowanie i oglądalność, o którą tak bali się optujący za rozegraniem derbów dzisiaj.
0
qwertu1
qwertu1
4 marca 2018, 13:34
Wydaje mi się że mecz prawdopodobnie odbędzie się między kolejką z Benevento(22.04) a Bologna(29.04) w środku tygodnia 25/26.04 R.I.P
0
rossoner111
rossoner111
4 marca 2018, 13:35
26 jest półfinał le
2
Diavo
4 marca 2018, 13:31
Wyrazy kondolencji dla rodziny. Szkoda , że mecz odwołany gdyż Milan w formie, a Inter slabiutko, kto wie co będzie za 2 miesiące :S
1
rossoner111
rossoner111
4 marca 2018, 13:31
Przy założeniu że milan dojdzie do finału le. To mecz może zostać rozegrany tylko po rozegraniu całej ligi. Decyzja sluszna ale dla milanu nie do końca korzystna
3
Wilk87
Wilk87
4 marca 2018, 13:27
Chyba faktycznie pierwszy wolny termin jest po sezonie. Chyba ze zmienia date jesli odpadniemy z arsenalem
0
Vol'jin
4 marca 2018, 13:24
Luka jest w maju 13 maj- 20 maj. I tutaj mogą wcisnąć jako przedostatnią kolejkę. Chyba, że awansuje do finału LE to będzie Lega musiała z nami inaczej myśleć

Finał PW jest 9 maja
Edytowano dnia: 4 marca 2018, 13:25
0
Wilk87
Wilk87
4 marca 2018, 13:25
Final LE jest 16
0
Vol'jin
4 marca 2018, 13:26
pod warunkiem że awansujmy. Jak nie to Lega wciśnie nam mecz z Interem gdzieś indziej. Reszta zagra w pierwszym wolnym terminie
1
Wilk87
Wilk87
4 marca 2018, 13:29
Ale Lega nie musi ustalic termin jak najszybciej, a nie zmienia go co chwile i liczyc ze odpadniemy. Reszta moze zagrac tak jak mowisz
0
Hulk
Hulk
4 marca 2018, 13:37
Tutaj chodzi tylko i wyłącznie od derby bo resztę spotkań można rozegrać gdzieś na tygodniu. Cała reszta nie gra w europie więc z tym problemu nie będzie.
2
Meloon
Meloon
4 marca 2018, 13:23
Na początku myślałem "żeby tylko nie przełożyli", ale kurde jak już przełożyli to zdałem sobie sprawę, że nie wyobrażałbym sobie dzisiaj przeżywać ten mecz i to była jedyna słuszna decyzja, nie można było podjąć innej.
4
dawid589
dawid589
4 marca 2018, 13:21
Ciężko mi sobie wyobrazić co przeżywa jego rodzina w chwili obecnej, teraz to powinno być na 1 planie Mecz można przełożyć, niestety męża i ojca już nie będzie :(
3
Owiec
Owiec
4 marca 2018, 13:17
Nie można tego nazwać inaczej jak nie tragedią...tragedią dla wszystkich związanych z Davide jak i fanami futbolu...
5
Wilk87
Wilk87
4 marca 2018, 13:15
Z tego co przegladalem na szybko, to pierwsza wolna data dla nas to 18 kwietnia.
0
Marcin1995
Marcin1995
4 marca 2018, 13:18
Wtedy gramy z Torino
1
Wilk87
Wilk87
4 marca 2018, 13:21
Oo widzisz, patrzylem sie tylko kiedy sa mecze LE i wszystkie sa tydzien po tygodniu.
1
Wilk87
Wilk87
4 marca 2018, 13:24
Z tego wynika, ze zagramy tydzien przed ewentualnym finalem LE.
0
Marcin1995
Marcin1995
4 marca 2018, 13:24
Jedyny wolny termin po sezonie
1
Zbanowanyx3
Zbanowanyx3
4 marca 2018, 13:31
Tydzień przed LE jest finał PW
5
Wilk87
Wilk87
4 marca 2018, 13:35
Tak, dopiero po sezonie, moze 27 maja bo dzien wczesniej jest final LM. Chociaz nie wiem czy to ma jakies znaczenie
0
Majkel69
Majkel69
4 marca 2018, 13:13
nie żebym bagatelizował tragedię, ale chociaż bardzo czekałem na derby to cieszę się, że nasi odpoczną trochę przed nimi bo jednak ta dogrywka z Lazio w nogach była...
7
papus07
papus07
4 marca 2018, 13:10
Rest in peace Davide *
4
Vol'jin
4 marca 2018, 13:09
Piłkarze sami nie chcieli dzisiaj grać przynajmniej jeśli chodzi o derby
8
Adamken
Adamken
4 marca 2018, 13:08
Wiadomo, że każdy z nas czekał z niecierpliwością na dzisiejsze derby, ale w obliczu takiej tragedii wszystko inne schodzi na drugi plan. Lega Serie A podjęła słuszną decyzję.
11
Wlosiu
Wlosiu
4 marca 2018, 13:08
Być może zagramy wtedy gdy mecz swój będzie nadrabiał Juventus z Atalantą. Jest taka możliwość?
0
FossaDeiLeoni
FossaDeiLeoni
4 marca 2018, 13:09
Nie ma takiej możliwości. Bo Atalanta miała dziś grać z Sampdorią. A po drugie dzień późnej gramy rewanż z Arsenalem w LE.
2
Wlosiu
Wlosiu
4 marca 2018, 13:11
Dzięki za odpowiedź
0
Michał92
Michał92
4 marca 2018, 13:07
Brawo dla władz ligi,pokazali że są rzeczy ważne i ważniejsze,ależ smutna ta niedziela,z drugiej strony jakie te życie jest kruche, nieprzewidywalne i niesprawiedliwe.
Edytowano dnia: 4 marca 2018, 13:09
6
4 marca 2018, 13:06
Najlepsza z możliwych.
3
patrykas
patrykas
4 marca 2018, 13:06
No to na mecz z Arsenalem w pełni sił ! :)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
4 marca 2018, 13:07
tak, ale za jaką cenę ...
10
muamba_kabumba
muamba_kabumba
4 marca 2018, 13:10
Ale w głowach nadal im będzie siedział Astori. Na bank będzie minuta ciszy i opaski. Oby zagrali na maksa, honorując pamięć swojego wychowanka.
14
GreyWay
GreyWay
4 marca 2018, 13:05
Dobra decyzja
3
BartekWydziu
BartekWydziu
4 marca 2018, 13:05
Bardzo dobrze.
3







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI