Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Great Wall Motors może zostać nowym partnerem motoryzacyjnym Milanu

9 marca 2018, 16:27, cinassek Aktualności
Great Wall Motors może zostać nowym partnerem motoryzacyjnym Milanu

Wraz z końcem ubiegłego sezonu rozstały się drogi Milanu i wieloletniego partnera motoryzacyjnego klubu, Audi. Obecnie w klubie trwają przygotowania do pozyskania nowego sponsora w miejsce firmy z Niemiec. Jak podaje portal MilanNews, może nim być Great Wall Motors. Jest to największy prywatny producent samochodów w Chinach. Podmiot ten założony został w 1984 roku i stanowi jedną z najbardziej istotnych marek na międzynarodowym rynku samochodowym, sprzedając swoje produkty w 60 krajach. Great Wall Motoros we Włoszech działa od 2006 roku, a wkrótce może zostać jednym z głównych sponsorów Milanu.


R E K L A M A





27 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
milan1986
milan1986
9 marca 2018, 22:41
Przecież to nie jest marka, która ma być promowana na rynku europejskim. Piłka nożna w Europie staje się coraz mniej popularna (czego ostatnim, wymiernym dowodem jest sprzedaż praw do Premier League za mniejszą kwotę niż do tej pory) więc z oczywistych względów poszukuje się innych rynków, na których można zarobić. Zresztą koniec promowania niemieckiego złomu dla nowobogackich, należącego do koncernu trującego ludzi, cieszy z czysto wizerunkowego i etycznego punktu widzenia.
0
Max82
Max82
10 marca 2018, 10:28
co masz na myśli pisząc koncernu trujacego ludzi ??
0
House_vol.2
House_vol.2
10 marca 2018, 11:03
Max82 Zapewne oszustwa związane z emitowaniem spalin przez koncern Volkswagena (pod którego Audi podlega).
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
9 marca 2018, 20:55
Jak dla mnie jeśli dali najlepszą finansowo ofertę to mogą nawet robić auta z kartonu. Hajs sie ma zgadzać żeby wrócić na top.
8
dejtfid1899
dejtfid1899
9 marca 2018, 20:47
Wy tu o chińskich autach, a tu chodzi o to, żeby dobry hajs sypnęli.
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
9 marca 2018, 18:52
Każdy tak narzeka na chińskie auta, ale to bardziej z przyzwyczajenia chyba. Chińczycy są właścicielami Volvo, Lotusa, Rovera, chińska firma jest największym akcjonariuszem Mercedesa, mają ścisłą współpracę z Volksvagenem. Chiny to zresztą jeden z najlepszych producentów aut elektrycznych, gdzie Europa jest daleko w tyle za Chinami, ale to do przeciętnego Europejczyka (w tym również Polaka) nadal nie dociera. Czasy, kiedy chińskie auta były kupą złomu, minęły. Chińczycy sobie po prostu wykupują europejskie (i nie tylko) firmy, po czym na luzie wykorzystują osiągnięcia owych firm do produkcji własnych samochodów. Wyżej wymienione przeze mnie firmy to tylko namiastka, bo chińska motoryzacja to temat rzeka aktualnie.
Edytowano dnia: 9 marca 2018, 18:53
0
camlab73
camlab73
9 marca 2018, 19:06
No dobra, ale co innego jest gdy chińscy akcjonariusze wykupują silną europejską markę (np. Volvo od GM) wraz z całą technologią i konstrukcją i teraz to oni zgarniają zysk ze sprzedaży i produkcji samochodów, a co innego gdy wytwarzają swoje niezależne produkty, jak pisałem niżej. Jeśli dla Ciebie chińskie marki samochodów są oznaką jakości to poczytaj sobie proszę recenzje (nawet tych nowszych) pojazdów, które albo bazują na starych już w Europie płytach, albo są żałosnymi podróbkami europejskich wozów, jak np słynna podróba BMW X5 o nazwie Shuanghuan SCEO która rozsypywała się po kilku latach użytkowania. W dzisiejszej dobie globalizacji niemal w każdej dużej firmie znajdzie się Chiński akcjonariusz, ale to z marki nie czyni chińskiej marki. W pierwszym zdaniu napisałeś "każdy narzeka na chińskie samochody", napisz mi która chińska marka jest oznaką jakości
0
GrzegorzZ
GrzegorzZ
9 marca 2018, 21:04
Camlab73 a ja Ci powiem cos na czym "troche" sie znam i ż jednej strony masz rację, a z drugiej strony do tych europejskich super aut części idą prosto z Chin. Malo tego, idą do Polski, po czym są przepakowywane do m.in wloskich kartoników i idą do Włoch, gdzie udają wysokiej jakości komponenty produkcji UE. Co gorsza, są lepszej jakości niż produkcji polskiej. Nie pisze tu z przekory tylko ze smutkiem, bo mniejsza produkcja polska tym mniej kasy dla mnie. Co jest jeszcze gorsze, Polska produkcja nie dostrzega problemu, bo z góry zakłada, ze ich jest lepsze. To, ze nie znamy chińskiej super marki nie wynika z ich jakości, ale z hermetycznego rynku w którym bardzo trudno się przebić. Zmienili taktykę i wykupią wszystko, bo po co wywalić mld dolarów na marketing skoro można kupić markę w tej cenę z ugruntowaną pozycją.
0
GrzegorzZ
GrzegorzZ
9 marca 2018, 21:08
Ale zeby nie bylo wątpliwości. Typowo chińskie produkcje od a do zet sa jeszcze daleko od minimum europejski.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
9 marca 2018, 17:27
Może się skupią na grze, jak nikogo nie będą w stanie wyrwać na samochód.
2
camlab73
camlab73
9 marca 2018, 17:12
Ogółem chińskie auta to jest temat rzeka. Nie wiem jak tam teraz, ale wiem że jeszcze kilka lat temu jedyne co potrafili technologicznie stworzyć to wykupić od GM albo Fiata jakieś przestarzałe płyty podłogowe z raczej awaryjnymi silnikami (pewnie dlatego to było tańsze), skleić jakieś ładnie wyglądające- ale jakościowo dramatyczne nadwozie i pchnąć w obieg. Swego czasu robili samochody bazując na Alfie Romeo 166 i 2-litrowym (o zgrozo) TwinSparku uważanym powszechnie za bardzo awaryjną jednostkę podczas, gdy Alfa już dawno zamknęła rozdział sprzedaży 166. Był chyba nawet kiedyś o tym odcinek w jakimś starym TopGear z Clarksonem. Później zresztą nie było lepiej, warto poczytać sobie europejskie recenzje chińskich samochodów- po stu tysiącach kilometrów (co dla cywilizowanej marki pokroju Toyota, BMW czy Volvo jest namiastką przebiegu) chińskie auta były całe zardzewiałe, zgnite i podziurawione, nawet do metalowego osprzętu silnika i zawieszenia dostawała się masa korozji, a tarcze hamulcowe i wahacze były w takim stanie, że jazda tym samochodem bezpośrednio zagrażała ludzkiemu życiu. Nie sądzę więc, żeby chłopaki chcieli się przesiadać na takie furmanki, skoro Calhanoglu na Instagramie wrzuca filmiki na których jeździ Lamborghini, a Suso bodaj ostatnio kupił Rolls Royce ;)
Edytowano dnia: 9 marca 2018, 17:15
1
GrzegorzZ
GrzegorzZ
9 marca 2018, 17:22
Ale Alfy to nie obrażaj. Uważem, że to Alfa Romeo to świetna marka dla kogoś kto lubi pogrzebać przy aucie lub napychać kabzę mechanikowi.
3
viviek89
viviek89
9 marca 2018, 17:22
A to nie jest ten koncern który wykupił Volvo od Forda?
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
9 marca 2018, 17:28
Alfa ma najlepsze wyniki w testach zderzeniowych. Nie dojeżdża do ściany.
10
Fushnikov
Fushnikov
9 marca 2018, 17:36
Dlaczego kierowcy alfy nie witają się na drodze?? Bo widzieli się już rano u mechanika.
3
camlab73
camlab73
9 marca 2018, 18:55
A dlaczego w Alfach montowano podgrzewane fotele? Żeby kierowcy dupa nie zmarzła podczas czekania na lawetę ;) No ale nie ma się co śmiać, w końcu samochody z Mediolanu podobnie jak drużyna której kibicujemy ;) Mimo, że teraz marka zasila konto Agnellego i Juventusu
1
Arva
Arva
9 marca 2018, 19:12
Galliani, jesteś moim mistrzem normalnie. XD
2
karp_fso
karp_fso
10 marca 2018, 02:27
Oho zleciały się nosacze motoryzacji których szczytem emocji motoryzacyjnych jest przejażdżka zczipowanym dieslem X D Akurat dwulitrowy TS jeśli jest na łańcuchu to dosyć trwała jednostka (nawet z lpg nieźle współpracuje), gorzej z tymi na paskach i 1.8. 1.6 jeszcze daje radę, pod warunkiem, że nie jest na zmiennych fazach rozrządu, bo tam się sypie wariator. Inna sprawa, że auto na bazie wielkie 166 z 2 litrowym mikserem to w ogóle jakiś absurd, w takim aucie sens ma tylko V6 Busso, albo duży diesel.
1
_GAHU_
_GAHU_
9 marca 2018, 17:03
,, największy prywatny producent samochodów w Chinach" - mi to wystarczy żeby być spokojnym o tego sponsora.
1
Lipido
Lipido
9 marca 2018, 16:58
Jeszcze tylko zostało postawić bazar pod San Siro z podróbkami ( odpadami) z chińskich fabryk. To zrewolucjonizuje budżet klubu.
1
nokoments
nokoments
9 marca 2018, 16:42
Trochę siara jak nasi piłkarze będą jeździć w budżetowych chińskich pudełkach po butach na kółkach... xD
0
Fushnikov
Fushnikov
9 marca 2018, 17:34
Wystarczy sprawdzić w google że ich target to przede wszystkim suvy etc. Fakt ciężko będzie wysiąść z 500konnego A8sline do rodzinnego wozu xD
0
tomhardy22
tomhardy22
9 marca 2018, 16:33
Szkoda , myslalem ze moze kupia Milan a Jongkong Li kupi inter.
0
Rossoner1996
Rossoner1996
9 marca 2018, 16:41
Dlaczego?
0
Owiec
Owiec
9 marca 2018, 21:18
Yonghong Li*
0
Diavo
9 marca 2018, 16:31
O lol nawet nie wiedziałem, że Audi juz nas nie sponsoruje, kiedyś Opel, a teraz będzie Haval ? :P. Juz widzę jak nasi pilkarze odbierają chińskie fury :)))
0
viviek89
viviek89
9 marca 2018, 16:56
Uwaga! Zestaw nie zawiera baterii. :)
3







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI