Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Kilka zmian w wyjściowym składzie awizowanych na mecz z Genoą

9 marca 2018, 16:32, cinassek Aktualności
Kilka zmian w wyjściowym składzie awizowanych na mecz z Genoą

Z powodu warunków pogodowych, niedzielny mecz Genoa - Milan stoi pod znakiem zapytania. Jeśli dojdzie on jednak do skutku, w wyjściowym składzie rossonerich tym razem przeprowadzonych zostanie kilka zmian. Stacja Sky Sport 24 podaje, że trener Gennaro Gattuso rozważa wystawienie od pierwszych minut Riccardo MontolivoNikoli Kalinicia i Fabio Boriniego. Piłkarze ci w ostatnim czasie jeśli pojawiali się na boisku, to raczej wchodząc z ławki rezerwowych.


R E K L A M A





48 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
grzesiekpl88
grzesiekpl88
9 marca 2018, 23:02
Ani Silva ani Kalinic nie błyszczą, napastnicy mają niewiele sytuacji z Cutrone jako jedyny te nieliczne potrafi wykorzystać. Generalnie obojetne kto wyjdzie byle wygrać. Silva argumentów nie daje a Kalinicia nie lubię bo miał na nodze 500zł w ostatniej akcji z Lazio no i miałbym wyjazd na derby a tak to klops.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
9 marca 2018, 20:56
Na ten moment Kalinic > Silva. Wszyscy to widzą. Kolejni trenerzy razem ze swoimi sztabami szkoleniowymi. To że Silva jest ładny i młody nie upoważnia go do gry. Nudne już te komentarze jaki to Silva super a Chorwat tragiczny. Może trochę zaufania do trenera kogo wystawia ?
Edytowano dnia: 9 marca 2018, 20:56
6
matten
matten
9 marca 2018, 21:12
Ronaldo namaścił Silvę na swojego następcę, a on się lepiej zna, niż trenerzy! :e
1
viviek89
9 marca 2018, 21:20
To niech go sobie kupi i obsadzi w jeralu. A my będziemy mieć chajs na prawdziwe wzmocnienia.
0
Hulk
Hulk
9 marca 2018, 21:24
Nikt nie twierdzi, że Silva jest super. To po pierwsze. Nie mnie też oceniać czy Sliva jest ładny, może Tobie się podobna ja jednak wolę dziewczyny :D A tak na poważnie dlaczego za każdym razem bronisz Kalinicia? Jak można mówić o zaufaniu do wyboru Gattuso jeżeli zawodnik, który jest faworyzowany przez niego notorycznie gra poniżej jakiegokolwiek poziomu.
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
9 marca 2018, 21:40
Hulk Czyli jest pupilem Gattuso. Wcześniej był pupilem Montelli. Człowiek pupil.
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
9 marca 2018, 21:43
I jeszcze jedno. Ja nie bronię Pupila Altruistę. Po prostu liczę że cały wieloosobowy sztab trenerów wie lepiej kto ma zagrać. Czy to Pupil, AS9 czy Patryk. Jest dobry okres dla klubu więc o czym my w ogóle dyskutujemy? Gattuso wie lepiej.
0
viviek89
9 marca 2018, 21:54
Zaden pupil. Patrick nie da rady gnać 90min w każdym meczu bo się zajedzie. A jak Gerarda ładnie podsumował Silva nie spełnia wymogów taktycznych. Więc Chorwat to chyba jednak brak wyboru. I w sumie jakieś 1300minut 4 gole w SA to jakaś kpina ale Silva 600minut 0 goli to też raczej nie jest argument za.
0
grzyweek7
grzyweek7
9 marca 2018, 22:14
Co gra Kalinic żeby wyglądał lepiej niż Silva. Odpowiedź na to pytanie jest prosta obaj nic nie grają z tym że Chorwat spędza dwa razy więcej minut na boisku, Kalinic ostatnio fatalne dwa trzy mecze więc nie widzę powodu aby nie dać szansy Silvie. A i jeszcze Kalinic strzela co 400minut a Silva co 200minut.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
9 marca 2018, 22:28
W następnym spotkaniu jak wyjdzie Kalinic to będziecie go wyzywać w komentarzach. Przecież nie trenera. On jest spoko. Śmieszni ludzie.
1
Gerada
9 marca 2018, 22:56
@ Grzywek - Kalinić nie strzela wcale i Silva nie strzela wcale... Statystyka oparta na tym, ze obaj we wrześniu parę razy wbili piłkę do siatki jest nijaka. Nawet gdybyśmy na siłę chcieli bronić graczy liczbami to Silva tego nie wygra. Jak bardzo odmienna jest gra w Lidze Europy od meczów w Serie A lub Coppa pokazał KAŻDY nasz pojedynek w europie (włącznie zarówno z Austrią, jak i Arsenalem ostatnio). Na półwyspie Apenińskim nikt nie gra nawet podobnie do zarówno słabszych jak i mocniejszych od nas ekip spoza Włoch. Co do promowania Kalinića już napisałem wcześniej dlaczego w moim odczuciu nie dostaje więcej szans i dalej ich może nie dostawać dużo więcej. I nie ma to nic wspólnego z faworyzowaniem kogokolwiek.
1
Gerada
9 marca 2018, 23:00
* Do promowania Silvy - oczywiście. Mój błąd.
0
BSCMECENAS
BSCMECENAS
10 marca 2018, 09:44
Trochę wyciąganie te wnioski na siłę z tym Silva. Nie gra bo nie pasuje taktyczne, nie słucha, nie strzela, gra piach, to przecież ultra trudna Serie A. Czy wy sami siebie słyszycie? A jak Biglia, Calhanoglu, Kessie, Bonaventura, Bonucci grali piach to dalej byli w podstawowym i dostawali multum szans aż forma podskoczyla. I proszę nie tlumaczcir mi tego rozwiązaniami taktycznymi, bo jak grasz piach to czeka Ci lawa i wchodzi ktoś inny. Nie wiem czy w tym przypadku faworyzowanie ma jakieś znaczenie, raczej nie ale często zdarza się w topowych klubach że gra zawodnik który w danym momencie jest słaby ale trener i tak na niego stawia bo ma takie widzi mi się. Daleko szukać? Benzema w Realu? Dlaczego Costa odszedł z Chelsea a teraz nie mają równie dobrego napastnika? Bo co nie pasował taktyczne? Silva zasługuje na więcej a nie dostawał tyle szans co Kalinic ale dalej Pan Kalinic będzie awizowany do podstawowej 11-stki częściej niż Silva.
1
Gerada
10 marca 2018, 15:58
@ BSCMECENAS Odpowiem krótko, bo przed chwilą mi skasowało bardzo szczegółowo wypunktowaną odpowiedź na Twój post... Nie mamy na tyle szerokiej kadry żeby można było posadzić z miejsca każdego kto ma gorszy okres. Co do Silvy: Jeśli nie pasujesz do preferowanej taktyki to jak dostajesz szanse to ją wykorzystaj (patrz: Cutrone), a nie marnuj na potęgę (patrz: Silva). W moim odczuciu Rino taktycznie "woli" Chorwata nawet od Cutrone, ale młody Włoch jest pierwszym wyborem bo gra lepiej kiedy wchodzi na boisko. Portugalczyk takiego dylematu nigdy przenigdy nie stwarza bo za odosobnione przebłyski to i Cutrone by się nigdy nie przebił...
0
Adamek189
Adamek189
9 marca 2018, 20:29
Tylko 3 punkty !!!
0
viviek89
9 marca 2018, 19:40
https://www.whoscored.com/Teams/80/Show/Italy-AC-Milan. Zapraszam do lektury i ewentualnie RZECZOWEJ dyskusji na temat naszych napastników. Bo na hejt Kalinicia i kult Silvy tonjz się patrzeć nie mogę.
0
Gerada
9 marca 2018, 19:25
Dlaczego nie gra Silva?

Bo nie potrafi się dostosować do założeń proponowanych przez Gattuso. Andre ma tendencję do grania "pod siebie". Tymczasem Rino to ewidentnie trener, który dla każdego ma maksymalnie rozpisane, co ma na boisku robić w każdej sytuacji. Trener woli wystawiać gracza, który będzie próbował wykonywać polecenia w każdej kolejnej sytuacji, nawet jeśli mizernie mu to wychodzi niż gracza, który poleceń nie będzie wykonywał wcale.

Nijak nie bronię Kalinića - za swoją dyspozycję On również nie zasługuje na grę ALE jak najbardziej rozumiem czemu tak niewiele (?) okazji dostaje Portugalczyk. Andre ma umiejętności techniczne ale Gattuso puszczając Go na boisko ma świadomość, że nie kontroluje sytuacji w takim stopniu jakby chciał.

Na prawdę nie wierzę, że Andre nie gra dlatego bo się wszyscy na Niego uwzięli i chcą zabić Jego wielki talent... Mam wrażenie, że przyszedł gracz z ciekawymi umiejętności ale na potęgę surowy taktycznie i nie byłbym w szoku jakby od kolejnych trenerów prosto w oczy słyszał, że jak zacznie pojmować o co chodzi w planach meczowych na odpowiednim poziomie to zacznie grać.

Kalinićowi można zarzucać żenującą skuteczność, czy przeciętną technikę użytkową - braki czysto piłkarskie, których nie uniknie bo jest słaby/w słabej formie (niewłaściwe skreślić).

Silva natomiast potrafi zepsuć to czego da się uniknąć po prostu myśląc na boisku (nie w tempo doskoczy do pressingu, lub w ogóle odpuści, bezmyślnie kopnie, popchnie rywala, który dawno nie ma piłki, pokpi dobrą sytuację niepotrzebną kiwką, etc.)
Edytowano dnia: 9 marca 2018, 19:28
2
BSCMECENAS
BSCMECENAS
9 marca 2018, 19:34
To jak Andre gra pod siebie to co w takim razie robię Kessie? Holuje piłkę na siłę aż straci a ławy nie grzeje. A taki Bonaventura i bezmyślne kiwki aż się sam poplata ale dalej w podstawowym. Chyba stosowane są podwójne standardy bo jak wytłumaczyć ten fakt? No nie uwierzę że Gattusso mówi do Jacka moje założenia są takie Ty holuj piłkę Kessie a Ty się Jack Kuzaj może coś wyjdzie.
2
Gerada
9 marca 2018, 19:40
Ja osobiście jestem niemal pewien, że Kessie ma jako jedno z założenie holowanie piłki, co czasami mu super wychodzi na skrzydłach. Suso, Jack i Hakan mają na bank jako jedno z zdań szukanie pojedynków "jeden na jeden". Dlaczego zatem Silva nie ma takich założeń? Bo w taktyce Gattuso na bokach pomocnicy/skrzydłowi mają próbowac robić przewagę jakimś szarpnięciem, a nie najwyżej wysunięty napastnik... To nie są podwójne standardy, a po prostu inne oczekiwania od graczy na różnych pozycjach...
3
BSCMECENAS
BSCMECENAS
9 marca 2018, 20:48
Czyli według Twojego toku myślenia i jak mniemam trenera Silva nie spełnia jego oczekiwań. Sprowadzamy napastnika którego atutami są dryblung i technika a chcemy by grał jak Kalinic. Dziwne założenia taktyczne.
1
viviek89
9 marca 2018, 21:21
Fakty są takie że aktualny trener ręki nie przylozyl żeby go mieć na ławce.
0
Gerada
9 marca 2018, 22:05
Raz: jak zauważył vivek - Gattuso ze sprowadzeniem Portugalczyka nie miał nic wspólnego. Dwa: Wydaje mi się, że nawet młody Cutrone nie do końca pasuje do założeń Rino. Po prostu młodego Włocha bronią dobre występy i mimo wszystko próba wpasowania się w założenia Gattuso. Mamy młodego Włocha, który gra dość dobrze i nieźle wypełnia założenia. Chorwata, który gra bardzo słabo ale próbuje non stop robić to czego oczekuje trener i Portugalczyka, który ma talent, gra słabo i nie rozumie co trener do Niego mówi (wybacz - przejaskrawienie jest celowe dla kontrastu, a nie żeby obrazić Silvę)
1
BSCMECENAS
BSCMECENAS
9 marca 2018, 22:46
Widzę że dochodzimy do granic absurdu i na siłę probujecie udowodnić że Silva nie wypełnia zadań taktycznych bo niby ich nie rozumie bądź nie chce rozumieć. Wychodzi na to że tylko Silva nie rozumie założeń taktycznych a reszta zawodników rozumie. Jak wspaniale znajdujecie wytłumaczenia na partaczanie gry przez innych graczy bo niby tak sobie Gattusso wymyślił. Pracujecie w jego sztabie trenerskim że znacie jego założenia taktyczne?
1
viviek89
9 marca 2018, 22:48
Do aktualnej taktyk najlepiej by pasował taki dołóż noga "panie, jaki spalony?" jakim był Superpippo...
0
viviek89
9 marca 2018, 22:50
BSCMECENAS nie chodzi o to że on czegoś nie chcemy poprostu jest innym typem zawodnika. To jak wystawić bolid F1 w rajdach WRC.
0
Gerada
9 marca 2018, 22:51
Widać na boisku jak gra Milan. Rino ma JASNY plan na grę: Dwa trójkąty na skrzydłach: Rodriguez - Jack - Hakan i Calabria - Kessie - Suso. Jeśli Milan ma odcięte te dwa rozwiązania gramy do Bonucciego i ten gra długa piłkę na skrzydłowych lub napastnika, którego zadaniem w żadnym razie nie jest kiwać... W założeniu jeśli jest piłka na "dziewiątkę" to ma On jakoś zgrać do wyżej wymienionych trójkątów na bokach. Nasza gra jest prosta jak budowa cepa. Gattuso stawia na JEDEn mega prosty i jasny schemat ale wykonywany maksymalnie dobrze, a nie masę rozwiązań traktowanych powierzchownie. Nie musze być w sztabie Gattuso żeby widzieć, że u Niego w fazie ofensywnej i z piłką przy nodze ma grać SZEŚCIU zawodników i nie jest wśród nich środkowy napastnik... Jeśli nie widzisz, że tak własnie gra obecny Milan to proszę Cię zaproponuj mi jakikolwiek logiczny pomysł na to jak wygląda nasza taktyka i boiskowe założenia...
1
BSCMECENAS
BSCMECENAS
10 marca 2018, 09:15
No i widzisz jak już sobie wytlumaczyles taktykę to widziałeś jej skutki w meczu z Arsenalem. Skrzydła odcięte, nieistniejący Cutrone i bezcelowe i bezskuteczne podania Bonucciego. No wybacz ale jednym schematem gry daleko się nie zajedzie bo byle Wenger przeczyta Twoja gre i Cię zaszachuje. Mimo wszystko nawet w meczu z Arsenalem to Silva potrafił celnie dograć a Kalinic jak Kalinic ręce rozkłada. Jeśli już chłopak nie jest pierwszym wyborem napewno nie powinien być ostatnim. U Montelli też nie był w zasadzie nawet drugim wyborem a taktyka była inna. Moim zdaniem trzymanie Silvy na ławce jest błędem i jeśli nawet Kalinic pasuje do taktyki to swoją gra nic nie wnosi i założenia taktyczne wypełnia średnio. W przypadku gdy Cutrone odpoczywa to Silva powinien grać a nie Kalinic. Wg mnie to marnowanie talentu Silvy , jeśli nie na szpicy to mógłby czasem zagrać na skrzydle.
0
Gerada
10 marca 2018, 15:45
Moim zdaniem decyzja Gattuso o graniu JEDNĄ taktyką jest genialna. W ostatnich sezonach mieliśmy kolejnych trenerów, którzy chcieli być nowocześni i mieć po kilka wariantów, w efekcie nie mieli żadnego wypracowanego porządnie i piłkarze gubili się w tym co mją robić na boisku. Rino poszedł super drogą - nauczmy się grać w jeden sposób do perfekcji. A kiedy to zrobimy zaczniemy myśleć nad alternatywami. To, że taktyka nie wystarczyła na lepszy od nas zespół jest absolutnie do zaakceptowania. Od początku nie uważałem, że za Gattuso nigdy w życiu nie przegramy spotkania. Jeśli ktoś na to liczył to jest nawet większym optymistą ode mnie. Co do Silvy i Jego "prawie asysty" - pomysł świetny, wykonanie całkiem całkiem ALE koniec końców podał niedokładnie (za mocno) i możesz zakrzywiać rzeczywistość jak tylko chcesz ale Kalinić nie miał nawet minimalnej szansy wykrzesać więcej z tej sytuacji. Za tą akcję osobiście chwaliłem Portugalczyka - zgadza się. Ale koniec końców (głównie też super wyjściu Ospiny) podał zbyt mocno, a NIE dokładnie. Zgadzam się natomiast, że Andre ma umiejętności znacznie bardziej zbliżone do tego czego u nas oczekuje się od skrzydłowych i mógłby tam właśnie się sprawdzić. Tyle tylko, ze Portugalczyk sam się wypowiedział jakiś czas temu, ze On chce grać na "dziewiątce"...
0
ósmy
9 marca 2018, 18:54
Tak naprawdę, to dopiero ten mecz z Genoa pokaże nam gdzie jesteśmy. Czy początek roku to rozpęd i efekt pewnego zaskoczenia paradoksalnie prostym schematem gry. Czy będziemy w stanie szybko podnieść się po tym małym nokaucie ze strony Arsenalu. Tutaj zaczynają się większe schody dla Gennaro. Bo nie daj Chryste niebieski nam nawet pechową porażkę w niedzielę, to zaczną opadać nastroje i trzeba będzie drużynę spiąć w sobie od strony mentalnej. W takich przypadkach funkcja trenera i jego charyzma ma fundamentalne znaczenie. Piłkarze już wiedzą co mają grać i w jakim systemie się poruszać po boisku. Jest przegrana z Arsenalem? Ok. w takim razie trzeba wziąć z niej jakąkolwiek nauczkę i właśnie nawet z porażek wyciągać nawet te drobiazgowe wnioski. Wenger nie bez podstawy siedzi już szmat czasu w Arsenalu. Dla Gattuso, który jest właśnie charyzmatyczny i mega ambitny powinno to stanowić jakiś wykładnik warsztatu. Spiąć się panowie i wygrać z Gryfami przekonująco. Przy dość prawdopodobnej porażce Interu w ten weekend i przy ewentualnym naszym zwycięstwie nad nimi w zaległych derbach zbliżamy się wtedy do nich na jeden punkt.
0
Gerada
Gerada
9 marca 2018, 21:14
A co jeśli Inter pójdzie śladami Romy i zrobi psikusa Napoli a co za tym idzie i Milanowi. Już były snute opowieści na tej stronie na ile to Milan zbliży się do Romy bo ta napewno przegra w Neapolu. Błędem niektórych z was jest liczenie wirtualnych punktów, których Milan jeszcze nie zdobył i odejmowanie punktów drużynom przed Milanem. Za przykład mega rozczarowania, którego możesz uniknąć niech Ci posłuży WinstonSmith - od dnia losowania donosił w jakich to humorach są kibice Kanonierów i jak to mu będzie wesoło jak Milan zleje słaby Arsenal, a po meczu - no cóż chyba przestał wchodzić na strony kibiców Arsenalu bo już nie wypisuje tu wieści o ich humorach i nastrojach.
0
zbylon
zbylon
9 marca 2018, 18:44
Ja bym zagrał 4-4-2, dał odpocząć Jackowi i Biglii, Kessie z Montolivo w środku pola, Kalinic i Silva w ataku (myślę że obaj cierpią grając samotnie na szpicy), Calabria może być solidnie poobijany po meczu z Arsenalem, więc pewnie zagra Abate. Na Genoę powinno starczyć.
2
_GAHU_
_GAHU_
9 marca 2018, 16:58
Mnie bawi to jak hejt na Kalinica przysłania niektórym zdolność obiektywnej oceny.Nie zebym był jakims jego obrońcą bo do tego raczej mi daleko i akurat za sytuacje taka jak w końcówce meczu z Lazio to należała mu sie fala krytyki ale...Weźmy pierwszy lepszy przykład: sytuacja z wczorajszego meczu kiedy Silva zagrywa piłkę do Kalinica na pole karne.Podanie w zasadzie idealne tylko jakoś nikt nie zauważył też idealnego w tempo wyjścia Ospiny i nie mówię że jeśli on wyszedłby ułamki sekund później czy podanie było jeszcze trochę dokładniejsze to Chorwat na pewno by to trafił bo tego nie wiem ale nie rozumiem tych którzy za tą sytuacje wczoraj go obwiniali a tacy się znaleźli. Jeśli tak to i fala krytyki powinna spaść na Cutrone który po podaniu Hakana strzelał ze szpica czy Bonaventure który dostając piłkę w środek pola karnego za bardzo się odchylił przy strzale a takich negatywnych komentarzy na Patricia czy Jacka było może tyle co na palcach obu dłoni a w przypadku zmarnowania czegoś takiego przez Kalinica chyba zabrakło by palców nawet jakbym liczył nie tylko na swoich dłoniach ale na dłoniach całej mojej rodziny.
2
Hulk
Hulk
9 marca 2018, 17:07
Przez nieudolność Kalinicia straciliśmy już w tym sezonie ok 10 pkt. Mało? Tu nie chodzi o hej na niego (chociaż dla mnie osobiście jest najbardziej znienawidzonym graczem w Milanie) ale o fakt, że gość gra pomimo tego, że wygląda na boisku tragicznie. Za chwilę będzie lato i kolejne okienko transferowe. Zobaczysz, że Mendes nie dopuści do tego aby Silva kolejny rok przesiedział na ławce kosztem kogoś takiego jak Kalinic. Jestem przekonany, że jeżeli Silva dostanie ofertę, która zapewni mu regularne występy to ani przez chwilę się nie będzie zastanawiał. Nawet jeżeli Gattuso (o ile zostanie) będzie go prosił o to aby nie odchodził. Za takie nierówne traktowanie nawet nie powinien się chwili zastanawiać. Tylko jeżeli zacznie regularnie grać i strzelać bramki to tutaj pojawią się lamenty, że jak można było puścić taki talent.
5
Boro
Boro
9 marca 2018, 17:13
Jak mozna kalinicia bronic, gosc wiecznie ze zmarszczonym czolem i taka sama mina. I ile on sytuacji zmarnowal to nie mam pytan:) Sto procent wole nieudane mecze mlodego Silvy niz tego bajgla.
4
_GAHU_
_GAHU_
9 marca 2018, 18:00
@Hulk Akurat to że przez długi czas był wystawiany do pierwszego składu jest winą trenerów a on tylko wychodził i grał. Co do Silvy pewnie Masz rację i też nie będę zdziwiony jeśli odejdzie.Inna kwestia jest taka że nie każdy piłkarz dostosuje się do każdej ligii a serie a jest dosyć specyficzna tak samo zresztą jak specyficzna jest liga portugalska z której przyszedł. Mi się wydaje że Silva zdecydowanie lepiej poradziłby sobie w lidze hiszpańskiej u nas może być problem bo technika to nie jest ten kluczowy walor dla zawodnika na szpice w lidze włoskiej. @Boro Czytaj ze zrozumieniem.Nie bronie Kalinica za setki które marnuje ale za sytuacje w których większość napastników nie miałaby nic do powiedzenia a za które też mu się obrywa.Po ostatnich występach też raczej chętniej oglądałbym Silvę - chociaż wydaje mi się że bardziej pasowałby do formacji w ustawieniu 4-4-2.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
9 marca 2018, 20:06
Chorwat na pewno by to trafił ... od tego momentu przestałem czytać xD
0
_GAHU_
_GAHU_
9 marca 2018, 20:14
Muamba_kabumba Jakbyś doczytał do końca to może zrozumiałbyś sens a tak to wyrwałeś fragment ze zdania
0
9 marca 2018, 16:53
Oduamadi nie jest lepszy od Kalinicia ?Czas go wyprobowac!
5
pazioni
pazioni
9 marca 2018, 16:36
Panie i Panowie , najważniejsza jest kwestia ,że będziemy w niedziele grali w kaloszach ...
1
Diavo
9 marca 2018, 16:33
Borini dał fajna zmianę, już jego pierwsze podanie mogło być asysta w meczu z Arsenalem
2
Hulk
Hulk
9 marca 2018, 16:33
Kalinicia.....żal.
7
Rossoner1996
Rossoner1996
9 marca 2018, 16:42
ciebie.
1
Hulk
Hulk
9 marca 2018, 16:46
Nic do gościa nie mam, ale jak widzę, że on ma grać dalej od początku a Silva znowu na ławce to niedobrze mi się robi.
12
BSCMECENAS
BSCMECENAS
9 marca 2018, 17:20
Nie wiem czemu on dostaje tyle szans a Silva nie. Silvie chyba najgorzej obrywa się z całej drużyny. Taki Kalinic zwyczajnie nie zasługuje na grę od początku. Założę się że jakby Silva pobrał trochę z Suso i Hakanem o wiele więcej byłoby zamieszania w polu karnym.
1
Rossoner1996
Rossoner1996
9 marca 2018, 17:33
Założę się że jakby Kalinic pobrał trochę z Suso i Hakanem o wiele więcej byłoby zamieszania w polu karnym.
0
Hulk
Hulk
9 marca 2018, 17:37
Rossoner1996 Ale on gra z Suso i Hakanem!!! Tylko problem jest taki, że on kompletnie nie nadąża za akcjami. Albo zwalnia akcje albo poda nie w tępo albo gdzieś w cholerę za plecy. Wszyscy tu piszą na siłę, że on ma inne zadania na boisku? Jakie? Powiedz to kibicom Juventusu, Napoli czy Lazio, że środkowy napastnik ma inne zadania na boisku niż strzelanie bramek. Gość jest fatalny i dla mnie jest już skreślony.
2
BSCMECENAS
BSCMECENAS
9 marca 2018, 17:58
Taaa z taką techniką i wykończeniem to do polskiej ekstraklasy a nie do gry z Suso i Hakanem. Jak można bronić Kalinicia który zawodzi a dostaje więcej szans niż Silva. Gość powinien wchodzić tylko z ławki.
2
grzyweek7
grzyweek7
9 marca 2018, 16:32
Dalej nwm dlaczego Silva nie może zagrać zamiast Kalinicia.
9







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI