Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Donnarumma odejdzie tylko jeśli będzie tego chciał. Reina zaakceptował sytuację

14 marca 2018, 10:43, cinassek Aktualności
Donnarumma odejdzie tylko jeśli będzie tego chciał. Reina zaakceptował sytuację

Corriere della Sera pisze, że pomimo przybycia do Milanu od nowego sezonu Pepe Reiny, klub w żadnym wypadku nie zamierza sprzedawać Gianluigiego Donnarummy. Według informacji dziennika, obecny golkiper Napoli został poinformowany, że jeśli 19-latek pozostanie na San Siro, to może liczyć wyłącznie na rolę jego zmiennika. Doświadczony zawodnik zaakceptował te warunki. Dyrektor sportowy rossonerich, Massimiliano Mirabelli, porozmawiał także z samym Włochem. Donnarummie powiedziano, że Milan nie zamierza żegnać się z nim podczas najbliższego mercato, a może nastąpić to tylko wtedy, jeśli sam zainteresowany poprosi klub o odejście. Wówczas rossoneri oczekiwaliby na wpłynięcie zadowalającej ich oferty - mowa o 70 mln euro odstępnego.


R E K L A M A





35 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
hyrus13
14 marca 2018, 16:48
Gigi uznał, że skoro ściągają Reine, to znaczy, że chcą go sprzedać. Teraz nagle jest panika, że odejdzie, a fakty są takie, że gdyby chciał odejść, to nie przedłużałby umowy i pewnie byłby teraz w zupełnie innym miejscu. Zarząd chciał zaszachować grubasa, żeby nikogo nie straszył latem i wziął Pepe (czy ktoś jest za tym transferem czy nie, to osobna kwestia). Trochę to źle rozegrano, może media nadmuchały sprawę i się zrobiła akcja.
1
dejtfid1899
dejtfid1899
14 marca 2018, 17:28
Gdyby Gigi nie przedłużył umowy, to przesiedziałby sobie rok na trybunach cykając fotki na insta. Poza tym dostał pensję kosmiczną, plus pewnie grubas też się obłowił. Gigio z pensją 6mln, Reina z 3mln pensją plus Antonio z 1mln.. gdzie tu sens, gdzie tu logika? 10mln pensji na samych bramkarzy to my wydawać nie będziemy na pewno, jeszcze przy FFP i brakiem funduszy na przyszłe mercato.
1
hyrus13
14 marca 2018, 19:28
To by odszedł za darmo teraz, z resztą Fassone cały czas powtarzał, że będzie grał bez względu na wszystko (Borussia też mogła posadzić Lewandowskiego).. Nie wierzę, że właściciel Milanu sobie ot tak pożegna Donnarummę, który przez wszystkich uznawany jest za największy talent w piłce. Fakt, twoje wyliczenia są kosmiczne... może skończy się jakimś wypożyczeniem?
0
adamos
adamos
15 marca 2018, 08:19
Zarząd się zabezpieczył, bo Gruby mogłby sprzedać Gigi po 20 sierpnia a we Wloszech okienko zamknięte więc byśmy pozostali z ręka w nocniku a tak mamy jakąś polisę.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
14 marca 2018, 16:43
Swoją drogą, przyglądał się ktoś może grze Plizzariego ? Nie statystykom tylko grze, być może jest ktoś taki kto widział kilka meczy z jego udziałem i mógłby się wypowiedzieć czy aby wiązane z nim nadzieje to nie jest z deka przesada ?
1
adamos
adamos
15 marca 2018, 08:22
dobrze chłopak gra https://www.youtube.com/watch?v=tYtmlHJ81ro
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
14 marca 2018, 14:17
Reina na rezerwę, Antonio do PSG za 70 baniek.
4
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
14 marca 2018, 15:56
Może być;)
0
AC Kamil
AC Kamil
14 marca 2018, 14:06
Dla mnie to wszystko jest niejasne. Jeśli Reina ma przyjść na rezerwowego to jaki sens ma taki ruch skoro zagra kilka spotkań w sezonie a zainkasuje za to 3 mln euro netto. Byłby to dla mnie jeden z najbardziej niezrozumiałych ruchów zarządu, bo nie wiadomo czy Pepe miałby być pierwszym bramkarzem czy rezerwowym, a kasę tak czy siak ma zagwarantowaną lepszą niż w Napoli jako pierwszy bramkarz. Dopiero przy sprzedaży Donnarummy taki ruch miałby jakikolwiek sens więc najprawdopodobniej zarząd chce się zabezpieczyć i wynegocjować za kartę Gigio jak najwięcej pieniędzy.
1
Grubber
Grubber
14 marca 2018, 14:20
No właśnie chodzi o zabezpieczenie się, tak jak już ktoś wspominał że nawet płacąc Reinie dość wysoką pensję jak na rezerwowego to cały koszt będzie nieporównywalnie niższy od sprowadzenia bramkarza za którego trzeba by zapłacić odstępne + jego pensje. Jak dla mnie jest to bardzo dobry ruch zarządu, prowadząc taką firmę nie można być zależnym od widzimisię nastolatka i jego okrągłego przyjaciela, a Reina to zapewnia. A że przy transferach zawodników bez kontraktu trzeba dać wyższą pensje to chyba każdy wie (zawodnik ma wolną rękę gdzie pójdzie i nie musi ograniczać się jedynie do klubów dogadanych z jego aktualnym pracodawcą). Każdy kibic Milanu przekonał się o tym na własnej skórze gdy Galliani hurtem ściągał piłkarzy z kończącymi się umowami, dając im bardzo wysokie pensje.
4
adamos
adamos
14 marca 2018, 14:03
Jeszcze mamy inna perełkę na bramce Plizzariego - to co wyczynia w bramce w Serie B to kosmos, a gabaryty podobne do Gigiego i nie ma agenta grubego Rio. Reina podszkoli Plizzariego i mamy drugiego Gigiego oraz tańszego w utrzymaniu, który zrobi większa karierę bo o niebo lepiej gra nogami.
1
AC Kamil
AC Kamil
14 marca 2018, 14:15
Można wiedzieć co dokładnie wyczynia Plizzari w bramce Ternany, bo od jakiegoś czasu słychać pianie z zachwytu nad tym chłopakiem, ale jak się spojrzy na liczby to nie ma najlepszych - w 18 meczach puścił 37 bramek zachowując jedynie raz czyste konto, a jego drużyna jest przedostatnia w tabeli, do tego od kilku meczów siedzi na ławce rezerwowych więc chyba nie wszystko jest tak piękne jak ludzie przedstawiają. Jego trener celowo nie chciałby zrobić krzywdy swojej drużynie walczącej o utrzymanie w Serie B. Pytam serio, może są jakieś statystyki, które przemawiają za nim, ale na ten moment to wydaje mi się, że ludzie ostro podkręcają akcje Plizzariego.
3
AC Kamil
AC Kamil
14 marca 2018, 14:35
Co wyczynia?Po slowach adamosa wyglada jakby chlopak coanjmniej wygral Nobla , a jednak sobie siedzi lub gra w najgorszej druzynie Serie B.Jeszcze jedno pytanie , widziales jakis jeden mecz Ternany w tym sezonie skladajac takie hipotezy?
0
Vol'jin
14 marca 2018, 15:48
- w 18 meczach puścił 37 bramek zachowując jedynie raz czyste konto, a jego drużyna jest przedostatnia w tabeli, Jak łaćzona Perina z nami kiedy grał w Pescarze a miał chyba koło 80 bramek wpuszczonych to też takie głosy były, że po co nam taki młody słabiak, że ma tyle bramek wpuszczonych itp... Fakt jest taki, że koleś w wieku 17 lat gra na zapleczu Serie A, znajdziesz mi takiego drugiego w Serie B? To, że powoływany jest rocznikowo 2 lata wyżej do reprezentacji powoływany to też jakiś przypadek?
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
14 marca 2018, 15:50
Gabaryty to Plizzari ma bardziej jak taki de Gea , mimo wszystko takiego zasięgu jak Gigio to on niema.
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
14 marca 2018, 15:53
ShowOFF Nie gra. Jest za cienki nawet na skład w prawie najgorszej drużynie serie B;) Czytałem już tutaj takie perełki od tych co sprzedają Gigio do PSG że dzidziuś Reina pobroni 2 lata, a potem Plizzari go zastąpi. I jeszcze mówią że Milan na tym nie straci. Porównywanie Gigio do Reiny to już jest kpina a zastępowanie go Plizzarim to można z krzesła spaść jak się to czyta;)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
14 marca 2018, 15:54
Jeżeli chłopak gra w drużynie która regularnie dostaje bęcki to nie sugerowałbym się statystykami w postaci czystych kont .. bo jaki to ma sens jak gra obronna tam nie istnieje. Natomiast w takim teamie chłopak ma dużo okazji do wykazania się i być może właśnie dzięki niemu tych bramek straconych nie jest np 2x wiecej ( odrazu mówie, że nie oglądam meczów Ternany więc jest to jedynie hipoteza, wysnuta na podstawie pozytywnych komentarzy płynących w strone tego chłopaka a musze przyznać, że jest ich na prawde dużo).
1
dejtfid1899
dejtfid1899
14 marca 2018, 17:19
Patrząc wczoraj na DDG to jako najlepszy bramkarz świata nie dał awansu MU, tylko dostali lanie u siebie i to z kim.. ze słabą Sevillą Montiego, którzy w lidze raz wygrają, raz przegrają. Co do Plizzariego to niestety melodia przyszłości, ile to już w samym juve było przyszłych Buffonów.. ale mając Reinę na pewno mamy spokój na te 2 lata minimum, mimo że Hiszpan w ostatnich meczach popełnia też błędy. Zobaczymy co będzie za te 2 lata, ale nawet najlepszy golkiper bez solidnej defensywy jest niewiele wart jak wczoraj DDG. Milan nawet z Antonio w bramce potrafił zachowywać czyste konto.
0
adamos
adamos
15 marca 2018, 08:12
https://www.youtube.com/watch?v=tYtmlHJ81ro
0
adamos
adamos
15 marca 2018, 08:17
jeśli ktoś oglądał kiedyś Serie B to o czystych kontach nie ma mowy. Zreszta Plizzari zadebiutował za Mihy w jednym, z ostatnich meczy i naprawdę super sobie poradził.
0
dejtfid1899
dejtfid1899
14 marca 2018, 13:31
Reina z pensją 3mln i tak będzie usatysfakcjonowany czy to grając w I składzie, czy też grając ogony. Jeśli jednak nie sprzedamy Gigio, to o wielkich transferach w lecie możemy zapomnieć, bo niby kogo innego możemy się pozbyć? Musacchio jeśli będzie chciał odejść to będzie to zarobek około 18mln, czyli tyle ile na niego wydaliśmy. Wykup Kalinića 20mln.. który na pewno nie odejdzie w lecie, więc wywalimy w błoto 20mln i nie pozbędziemy się przy tym tego drewnianego Pana. Mauri,Gomez,Antonelli-na nich i ich kontraktach zarobimy grosze. Odejście Gigio uważam za konieczne, albo znów kolejne wypożyczenia zawodników o małym potencjale jako zapchajdziur z wykupem po sezonie. Osobiście ucieszyłbym się z przyjścia Jao Moutinho za darmo-o takich zawodników musimy walczyć, a nie jakiś Sungów-Yongów Ki. Telenowele z Gigio już mnie nie ruszają, nastawiłem się na jego odejście i jakoś nie będzie mi go brakowało, chłopak mimo że ma ogromny talent i może być bramkarzem na poziomie Neuera, to po prostu jest do zastąpienia. DDG wczoraj MU nie uchronił mimo że jest najlepszym bramkarzem świata.
0
januchsztum2
januchsztum2
14 marca 2018, 14:43
Ja myślę że Donnarumma na pewno odejdzie, ale dla mnie równie pewne jest odejście Suso. Śmieszna klauzula powoduje, że na Hiszpana stać każdy klub w Anglii, więc pewnie znajdzie się taki, który zagwarantuje Suso grę w pucharach oraz większe zarobki. Nie wiadomo co z Silvą o deklaracje że zostaje na przyszły sezon dziś są nic nie warte, zobaczymy co się stanie jak okienko się otworzy. Kolejny zagrożony to Romagnoli. Nie wierzę mimo wszystko, że on nie pójdzie do Lazio, ale już taki niebieski klub z Londynu jest dla nas zagrożeniem. Ogólnie bardzo boję się tego okienka z dwóch powodów: FFP, które ostro się za nas weźmie oraz tak naprawdę nikt nie wie jaka jest nasza sytuacja finansowa. Do tej pory kupowaliśmy na kredyt z Elliota, czy Yonghong ma kasę wie tylko on sam i może Berlusconi
0
hyrus13
14 marca 2018, 16:45
Panowie, idąc waszym tokiem rozumowania Chińczycy po to zainwestowali ciężkie pieniądze, żeby sprzedać po sezonie dwóch najlepszych piłkarzy i dalej walczyć o LE... Za długo macie w głowie Gallianiego, nie sądzę, aby doktryna "żeby ktoś mógł przyjść to musi ktoś odejść" była aktualna. Na prawdę nie stresujcie się na zapas.
0
dejtfid1899
dejtfid1899
14 marca 2018, 17:09
hyrus13 Chińczycy zdają sobie sprawę, że trzeba kogoś sprzedać i moim zdaniem dobrze, że padło na Gigio, bo łatwo go zastąpić. Poza tym telenowele z jego udziałem są już nudne, co roku to samo. Co do Suso to mam nadzieję, że nawet jakby ktoś chciał go kupić za te śmieszne 40mln to nie odejdzie. Rino zapewne też będzie chciał zatrzymać Romagnoliego jeśli przedłuży współpracę z Milanem. Sprzedaż Gigio wystarczy, żeby uzupełnić kadrę o brakujące ogniwa. A co do Musacchio to nie wiem, czy jest on najlepszym piłkarzem Milanu..zapewne gdyby był, to by grał.
0
acmti__
acmti__
14 marca 2018, 13:23
Za 70 baniek niech idzie, na obecną chwilę potrzebujemy konkretu do środka pola, taka sumka mogłaby być zadowalająca. Reina spokojnie sobie poradzi, zwłaszcza że póki co nie gramy o najwyższe cele. Temu minie kontrakt i wyfrunie za free, jeżeli już od dawna wraca owy temat.
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
14 marca 2018, 13:49
"Temu minie kontrakt i wyfrunie za free, jeżeli już od dawna wraca owy temat"- możesz to rozwinąć, bo nie wiem o czym mówisz
0
acmti__
acmti__
14 marca 2018, 17:28
W 2021 roku minie mu mu ważność kontraktu z tego co pamiętam. Nie myślę, że do tego czasu Milan będzie realnie rywalizował ze światową czołówką więc gość, którego swędzi siedzenie opuści nas za darmo, a my zostaniemy z niczym. Reina to solidny bramkarz.
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
14 marca 2018, 13:20
No i super. To powinno zamknąć temat do lata. Oczywiście hejterkom Gigio pewnie to nie wystarczy.... Mam tylko nadzieję że jak Gigio jednak nie zrozumie czym jest Milan i będzie szukał szczęścia gdzieś indziej to Milan pomyśli o poważnym bramkarzu na lata, bo takie branie emerytów na rok przypomina mi ponure czasy G@B. Ale to zmartwienie na później. Na razie to martwi zatrudnianie szrotu za darmo. To jest wręcz przerażające.
0
Rocker
Rocker
14 marca 2018, 13:18
Swego rodzaju zabezpieczeniem przed kupnem/sprzedażą Gigio jest stosunkowo wysoka cena i milionowy bonus dla braciszka przypięty do głównego kontraktu ;)
0
Meloon
Meloon
14 marca 2018, 12:23
Niech to się skończy, czy Gigio zwolni Raiole czy pójdzie gdzieś za grubą kasę, jeden pies, ale przeżywać ten burdel co roku to tragedia.
2
matten
matten
14 marca 2018, 12:21
Myślę, że chłopak nie ma własnego zdania i zrobi to, co doradzi mu jego agent. Osobiście pogodziłem się już z myślą, że Donnarumma długo u nas miejsca nie zagrzeje, dlatego popieram transfer Reiny. Pan Raiola będzie miał utrudnione zadanie w szachowaniu zarządu nowymi żądaniami, bo w odwodzie będzie doświadczony bramkarz, który w razie czego może wskoczyć między słupki i bronić przez dwa trzy sezony, będąc jednocześnie mentorem dla młodego Plizzariego.
0
sheva7acm
sheva7acm
14 marca 2018, 11:49
i tak powinno być w przypadku każdego zawodnika, chcesz to zegnamy nie to zostań!!! Na dzień dzisiejszy nie ma szans na odejście Gigio super atmosfera w klubie, dobre wynika szansa na 2 trofea LE już nie liczę raczej no i Rinno - jeśli Gigio by oświadczył że odchodzi to plaskacz murowany ;-)
0
camlab73
camlab73
14 marca 2018, 11:37
Jeśli faktycznie tak będzie, to hejterzy Reiny już rejestrują nowe konta.
0
PaoloACM
PaoloACM
14 marca 2018, 10:55
Antonio D. nie lubi tego
0
HIM1998
HIM1998
14 marca 2018, 10:48
Bardzo rozsądne podejście, jak najbardziej popieram taki układ.
7







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI