Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Oceny pomeczowe według MilanNews

31 marca 2018, 23:00, cinassek Aktualności
Oceny pomeczowe według MilanNews

G. Donnarumma 6 - Calabria 6, Bonucci 6.5, Romagnoli 6, Rodriguez 5.5 - Kessie 6.5, Biglia 5.5 (Montolivo 6), Bonaventura 5 - Suso 5.5, A. Silva 6 (Kalinić 5.5), Calhanoglu 6 (Cutrone BN). Trener Gattuso 6.5.


R E K L A M A





23 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Abyss
Abyss
2 kwietnia 2018, 09:56
Moje noty:

Donnarumma 5,5
Calabria 6; Bonucci 6,5; Romagnoli 6; Rodriguez 5,5
Kessie 6,5; Biglia 6; Bonaventura 5
Suso 5,5; Silva 5,5; Calhanoglu 6
* Kalinic 5; Montolivo 5,5; Cutrone b.o.
Edytowano dnia: 2 kwietnia 2018, 09:56
0
simon88ss
simon88ss
1 kwietnia 2018, 09:30
To jest kpina, że kalenica dostaje taką notę!!! Chyba we Włoszech za bardzo wzięli sobie do serca dzisiejszy 1 kwietnia!
0
radson1406
radson1406
1 kwietnia 2018, 03:12
Dziwne troche te noty.Montolivo 6 choc nie zrobil nic wartosciowego a Kalinic note na poziomie Suso i niby wyzej od Jacka?
0
Tutkovic
Tutkovic
1 kwietnia 2018, 00:44
Oceny troche niskie ale taka gradacja. Najlepsi w meczu Kessie i Bonu i tu nie mam wątpliwości. Calabria wyższa nota niż RR? Jednak Davide zawalił przy 2 golu a Rodriguez praktycznie wyeliminował z gry prawą flankę juve. Ogólnie grali jak nigdy przegrali jak zawsze. Bardzo dobry prognostyk przed następnymi sezonami. Widać ogromne rezerwy i potrzebe wymiany 2-3 zawodników.
1
acmti__
acmti__
31 marca 2018, 23:54
Jacek ostanio kiepsko ;/ Niestety, ale widać u niego pewien poziom, którego nie przeskoczy. te jego wykończenia wołają o pomstę do nieba, zwłaszcza na jego pozycji.
3
Kapi0704
Kapi0704
2 kwietnia 2018, 22:18
Bonawetnura to człowiek do maź top 3 w lepszym klubie takim jak juve czy nawet napoli grzał był by tylko brd zmiennikiem ;) taka przykra prawda panowie :/ on już się nie rozwinie
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
31 marca 2018, 23:40
Czy w MilanNews pracuje ktoś z rodziny Kalinica?
1
grzyweek7
grzyweek7
31 marca 2018, 23:55
Idąc tym tropem całe Włochy mają z nim coś wspólnego, ja to mam wrażenie że przez tego pana jesteśmy wyśmiewani.
0
31 marca 2018, 23:37
Co za przygłup w MilanNews przydziela te oceny? Kalinić tylko 0,5pkt gorszy od Hakana i z taką samą oceną jak Biglia czy Suso?!

Jest na to pewne żydowskie słowo: HUCPA.
Edytowano dnia: 31 marca 2018, 23:54
0
grzyweek7
grzyweek7
31 marca 2018, 23:31
No tak się nie da no nie chce znowu się czepiać Kalinicia ale on dziś nic nie pokazał, jedno przyjęcie piłki, fatalna gra zero woli walki, głupi faul odrazu po wejściu, no nawet podania mu nie wychodziły, jeżeli go oceniamy tak jak Suso to to jest jakieś nieporozumienie! Od momentu wejścia Kalinicia Milan grał w 10 nagle Rossoneri cofneli się do obrony i przestali atakować, może to że zmęczenia ale może dlatego że Chorwat nie pokazywał się do podania przeszedł obok meczu obojętnie, powtórzę się ale od momentu kiedy on wszedł graliśmy w 10. Jeśli on mam 5.5 ocenę to każdemu zawodnikowi powinniśmy podnieść ocene o 0,5 minimalnie. Popatrzmy na Hakana jak dla mnie jeden z lepszych jak nie najlepszy ma ocenę 6 te oceny nie mają sensu. Taki montolivo też niewaidomo dlaczego ma 6. Dla mnie Montolivo 5,5 max, Kalinic 4,5
4
Fushnikov
Fushnikov
31 marca 2018, 23:30
Świetny mecz i niestety Rino popsuł spotkanie. Zmiany fatalne. Szkoda bo świetnie się oglądało ten mecz i Milan nie zasłużył na baty.
3
31 marca 2018, 23:27
Bonucci mimo gola zdecydowanie za wysoka nota. Najpierw podaje głową piłkę do Costy, później Brazylijczyk ogrywa Leo i Jacka w narożniku, zgranie do środka i gol Khediry. Duża w tym wina Leo który nie potrafił odzyskać piłki po stracie.
0
emil
emil
31 marca 2018, 23:22
A dla mnie pete17 trafia w punkt. Kalinić to osłabienie. przykro mi to pisać, ale takie są ktfakty. A ta na marginesie to szybkość poruszania się po boisku S. i K. to przepaść.
0
PanX
PanX
31 marca 2018, 23:17
Zgadzam się, że Jack dzisiaj zagrał najsłabiej.
2
pete17
pete17
31 marca 2018, 23:06
Ja już generalnie nie chciałbym sie czepiać tego Kalinicia, ale to jak dostać czerowną kartkę. Silva bramki nie strzelił, ale niezwykle inteligentnie poruszał się po boisku, zawsze było do kogo zagrać, kilka razy nawwet sfaulował z nadmiaru ambicji, a Kalinic ani nikomu nie przeszkadzał, ani nie naciskał anie nie przecinał podań, oslabienie. Z resztą, od tej zmiany też MIlan padł mimo przewagi wizualnej w meczu. Naprawdę, rozumiem, gdybysmy grali w tym meczu skrzydłami, laga i Kalinic niech zgrywa, no ale bez jaj, nic takiego nie było. Gattuso dał ciała w tym meczu swoimi zmianami.
3
Gerada
Gerada
31 marca 2018, 23:12
Silva faulował głupio i niechlujnie, a nie z nadmiaru ambicji i to jest jedno z zachowań, których mam nadzieję, ze się wyleczy z wiekiem, bo to irytuje. Kalinić był bardzo słaby z jednym fajnym zgraniem, a Andre miał ze dwa fragmenty poprawne, do czego dołożył sporo irytujących i zmarnowaną dobrą sytuację. Jak dla mnie porównywanie ich za DZISIEJSZY mecz mija się z celem bo żaden się nie broni. Ba, za dziś to i Cutrone by się nie obronił...
2
grzyweek7
grzyweek7
31 marca 2018, 23:22
Gerada Kalinic wszedł na boisko i w trzy minuty zdołał sfaulować w głupi sposób zawodnika Juve tuż przed naszym polem karnym, może i fale Silvy nie były wymuszone aczkolwiek było to nie o tyle głupie co taktyczne, kartki nie dostał faulował na połowie przeciwnika pozwalając wrócić i odbudować obronę, oraz zatrzymywał kontratak, także głupie faule były że strony Kalinicia. Zgodzę się z tym że zmarnował sytuację, bo tak było, ale znowu nie mogę się zgodzić że irytował na boisku naprawdę zagrał dobry mecz.
4
Gerada
Gerada
31 marca 2018, 23:27
@ grzyweek7 po raz nie wiem który powtórzę Ci - nie jestem obrońcą Kalinića. Nie musisz ciągle przyrównywać ich obu, kiedy rozmawiamy o Portugalczyku. Faule Silvy nie był taktyczne - bo nie mówię o wślizgu, który moim zdaniem wykonał w dobrym momencie, a o jego notorycznym szarpaniu rywali, którzy już pozbędą się piłki, a dziś mnie to raziło dlatego, że miałem ostatnio wrażenie, że Portugalczyk ma już ten etap za sobą. Dziś dla mnie pokazał kilka irytujących zachowań i decyzji, które miałem nadzieję zostawił za sobą. Nie uważam, ze to był jakiś dramatyczny występ Andre. Po prostu nie był też dobry. Mocno przeciętny w najlepszym wypadku.
0
pete17
pete17
1 kwietnia 2018, 02:37
Gerda, Ok, może rzeczywiście na siłę usprawiedliwiłem faule portugalczyka, na spokojnie, również mnie one irytowały, ale z nim na boiku milan grał w 11, konstruował akcje. Kalinic 3 razy miał czytelny kontakt z piłką 2 razy stracił piłkę, raz zagrał dobrze( jednak uważam, że powinien to zrobic lepiej, piłka odeszła mu na 3 metry) Chodzi jednak głownie o to, że po wejsciu Kalinicia graliśmy jednego mniej co było widać gołym okiem. Juve wcale nie grało lepiej w 2 połowie, to my nie mieliśmy czym straszyć
0
Gerada
Gerada
1 kwietnia 2018, 09:33
Wejście Kalinića owszem, nie pomogło. Natomiast zrzucenie winy za naszą grę na niego jest bardzo dużym uproszczeniem. W moim odczuciu naszym nie starczyło sił. Po zejściu Hakana dodatkowo straciliśmy opcję dostarczania piłek do przodu, a po przymusowym zejściu Biglii praktycznie zagubiliśmy możliwości konstruowania od tyłu i utrzymywania przy piłce. Jest sporo powodów dlaczego końcówkę przegraliśmy i myślę, że wymiana Chorwata na Portugalczyka nie jest tym najważniejszym. Zgadzam się jedynie z tym, że Kalinić nie pomógł drużynie.
0
ACstach
ACstach
31 marca 2018, 23:05
Dzisiaj o dziwo dużo za nisko niektórzy, a Kalinic o 10 za wysoko.
3
Meloon
Meloon
31 marca 2018, 23:02
Kalinic tyle samo co Biglia i Suso. Aha.
2
Wilk87
Wilk87
31 marca 2018, 23:21
Miał po prostu za mało czasu, żeby aż tyle zepsuć :)
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI