Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Vidal jako wzmocnienie gwarantujące wzrost doświadczenia i poziomu?

3 kwietnia 2018, 11:13, cinassek Aktualności
Vidal jako wzmocnienie gwarantujące wzrost doświadczenia i poziomu?

"Jeśli miałbym coś doradzić zarządowi, to poleciłbym ściągnąć graczy przyzwyczajonych do gry w pucharach, z doświadczeniem międzynarodowym, którzy podniosą też poziom treningów. Ale Fassone i Mirabelli mają duże doświadczenie" - powiedział po meczu z Juventusem kapitan Milanu, Leonardo Bonucci. Według Tuttosport, właśnie taka może być strategia rossonerich na zbliżające się okienko transferowe. Jeśli chodzi o transfery gotówkowe, klub chciałby pozyskać piłkarzy, którzy wydatnie wzmocnią poziom zespołu. Naturalnie wiązałoby się to z koniecznością zainwestowania pieniędzy, w czym ważną kwestię odegrają jeszcze kwietniowe rozmowy z UEFA na temat ugody ws. złamania zasad Finansowego Fair Play.

Jak pisze wspomniane medium, jednym z zawodników, którzy interesują Milan, jest Arturo Vidal. Kontrakt niespełna 31-letniego Chilijczyka z Bayernem Monachium wygasa za rok, a dla Bawarczyków może to być ostatnia okazja, aby na odejściu swojego piłkarza cokolwiek zarobić. Pomocnik dobrze zna się z Bonuccim z udanego okresu spędzonego wspólnie w Juventusie, co może działać na korzyść powodzenia takiej operacji.


R E K L A M A





67 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
IMMORTAL
IMMORTAL
3 kwietnia 2018, 17:05
Ja nie wiem ludzie co tutaj niektórzy w głowach mają. Vidal to obecnie wciąga dupą całą naszą pomoc jak i większość pomocników Serie A. Jeśli nie dostałby kontraktu na 5 lat z pensją 8mln to byłbym bardzo dużym wzmocnieniem, zwłaszcza, że za rok wygasa mu kontrakt więc suma odstępnego nie powinna być jakaś powalająca.
9
Dryzu1899
Dryzu1899
3 kwietnia 2018, 16:18
Po sezonie z pomocy powinniśmy pozbyć się Montolivo, Mauriego, Bertolacciego i Locatellego. Każdy z nich jest obecnie za słaby na Milan i nie wnosi nic. Vidal jak najbardziej, z tym że nie na 5 lat z pensją 7 mln tylko na 2-3 sezony. Czemu nie? Umiejętności i doświadczenie ma i na pewno wniesie z miejsca wiele jakości. Zjada wszystkich wymienionych razem wziętych, a pozbywając się dwóch leszczy opłacamy większą część pensji Arturo. Dla mnie mógłby wylecieć też Bonaventura, z tym że nie teraz, bo nie możemy sobie pozwolić na stratę zawodników którzy coś tam prezentują. No i mamy kogoś kto umie wykonywać karne. Dla mnie transfer na plus.
3
IMMORTAL
IMMORTAL
3 kwietnia 2018, 17:02
i kto będzie na ławce siedział jak odejdą wszyscy przez Ciebie wspomnieni :D? Sam Bonaventura? niestety potrzebujemy zmienników, a akurat taki Montolivo na większość drużyn Serie A wystarczy.
0
mufi
mufi
3 kwietnia 2018, 17:19
młodzież ! za parę lat można na nich zarabiać ! a po co mają na ławce siedzieć leśne dziadki ?
0
IMMORTAL
IMMORTAL
3 kwietnia 2018, 17:39
mufi a Locatelli i Mauri to nie młodzież? Młodzież nie zapewni nam LM, do tego potrzebujemy doświadczonych zawodników zarówno w pierwszym składzie jak i na ławce. I nie mówię tutaj o tym, żeby w pierwszym składzie biegało jedenastu 32 latków, ale na samej młodzieży też nie możemy drużyny opierać.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
3 kwietnia 2018, 17:54
IMMORTAL - Sorki, źle się wyraziłem, chodzi mi o to że powinniśmy usuwać to szlachetne grono z naszych szeregów a zastępować je graczami którzy zmienią Biglię czy Bonaventurę w pierwszym składzie żeby ci mogli być zmiennikami (bo wg mnie nie prezentują poziomu na pierwszą jedenastkę). I oczywiście nie wszystkich na raz bo wtedy mógłby się zrobić mały problem xd
5
Rossoner1996
Rossoner1996
3 kwietnia 2018, 15:44
Vidal to może podnieść średni poziom alkoholu we krwi. Jestem na tak!
0
epl
epl
3 kwietnia 2018, 15:42
Milan wraca do tradycji 30+? ZDECYDOWANIE NIE Zostaniemy z emerytami, którym się już nie chce (a nawet jakby się chciało to nie wiadomo jak długą będą w stanie) a pensje będą brać ogromne. Najlepsza droga żeby zostać w miejscu gdzie jesteśmy od lat.
0
matten
matten
3 kwietnia 2018, 16:31
Skąd wiesz, że mu się nie chce? Dzwoniłeś i pytałeś?
5
MK92
MK92
3 kwietnia 2018, 15:25
Vidala brać i nie kwitować.
2
RafSta1992
RafSta1992
3 kwietnia 2018, 15:25
Szczerze mowiac to za Biglie i Kessiego ewentualnie Bonaventruy chetnie bys widzial Mordicia oraz Vidala . wcale nasza druzyna nie musi miec najmlodszej jedeneastki Serie A . Gdy milan w latach 2003 / 2007 zdobywal puchary srednia wieku wynosila okolo 30 lat . teraz Juve ma podobnie doswiadczenie z dodatkiem mlodosci przy naszym trenerze moze byc kluczowe
2
Dryzu1899
Dryzu1899
3 kwietnia 2018, 16:23
Akurat wymieniona trójka coś pokazuje i na wylocie powinni znaleźć się inni z szerokiego grona tartaku z pomocy. Chyba że chodzi Ci o pierwszy skład, to wtedy jak najbardziej zgadzam się że moglibyśmy zastąpić takiego Bonaventurę (którego dobre mecze w bieżącym sezonie można policzyć na palcach jednej ręki) jakimś doświadczonym i lepszym graczem, a Jacka zatrzymać jako zmiennika.
0
RafSta1992
RafSta1992
3 kwietnia 2018, 20:45
Tak myslalem o zmiennikach :)
0
roby
roby
3 kwietnia 2018, 15:23
Jestem zdania że do wielkich sukcesów musi być kilka gwiazd i to nie naznaczenia że 30 latkowie...trzeba młodych głodnych i starszych wyjadaczy to jest sukces....zobaczmy Arsenal całe życie młodość,Ajax....co te kluby osiągnęły? Pojedyncze zdobycze
5
MK92
MK92
3 kwietnia 2018, 15:30
Ano dokładnie. W piłce nożnej kluczowe znaczenie ma chłodna głowa i doświadczenie, co gwarantują starsi zawodnicy. Juniorzy niczego nie gwarantują w meczach o wyższą stawkę.
3
Vol'jin
3 kwietnia 2018, 15:56
Ajax to trochę zły przykład bo przez zmienione prawa rynku transferowego, regulacji UE (migracja holenderskich talentów do UK) to Ajax mógł być tak silny jak w latach 90
0
acmnajlepszy22
acmnajlepszy22
3 kwietnia 2018, 13:34
Jak myślimy wrócić do dawnych lat gdy Milan był najlepszy to niestety trzeba inwestować w zespół. Moim zdaniem vidal jest typem wojownika Pomógłby nam ogarnąć środek pola
Edytowano dnia: 3 kwietnia 2018, 13:34
1
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
3 kwietnia 2018, 15:17
Może 5 lat temu tak
0
Dryzu1899
Dryzu1899
3 kwietnia 2018, 16:29
Jaro - Bonucci też najmłodszy nie jest a w Milanie po czasie gra coraz lepiej. Nie gadaj głupot że Vidal to już taki dziadek, jeśli kontrakt na 2-3 sezony to na pewno pomógłby nam w powrocie do Europy. Młodszych z takimi umiejętnościami nie przyciągniesz (bo zwyczajnie wolą kluby które są na topie i co roku biją się o najwyższe cele), bo nie ma czym, trzeba więc korzystać z takich okazji ale z głową a nie w stylu Gallianiego. A za młode talenty to ja na razie dziękuję, mamy Romagnolego, Calabrię, Contiego, Kessiego, Cutrone i Silvę.
1
Dryzu1899
Dryzu1899
3 kwietnia 2018, 16:34
PS. Aha, no i Donnarummę ale jakoś wypadł mi z głowy xdd
0
Rzetelny
Rzetelny
3 kwietnia 2018, 13:29
Offtop: Panowie czy ktoś z Was korzysta z Eleven online? Jakość, stabilność ok? Czy warto wydać parę złoty dla spokojnego oglądania? Pozdrawiam
0
Meloon
Meloon
3 kwietnia 2018, 13:42
Jak nie przeszkadza Ci brak dźwięku(słuchać tych "komentatorów" stanowczo odradzam) i masz dobrego neta to jest to bardzo dobra opcja.
3
Wolly
Wolly
3 kwietnia 2018, 13:58
Ja tam wykupuje, raz na jakiś czas w opcji na 30 dni. Działa bez żadnych problemów. Na jednym koncie można oglądać na stronie i na apce na telefonie.
2
hyrus13
hyrus13
3 kwietnia 2018, 14:18
Ja mam dość często "rozmyty" obraz, pewnie to wina neta (chociaż netflix śmiga bez problemu). Jeśli chodzi o stabilność, to nie mam żadnych zastrzeżeń. Szkoda tylko, że nie ma apki na ps4.
2
hyrus13
hyrus13
3 kwietnia 2018, 14:19
A, i chyba teraz jest 10 albo 14 dni za darmo, więc sobie możesz przetestować podczas derbów :)
3
Dusiek
3 kwietnia 2018, 14:37
Ja mam kupiony roczny pakiet od swiat (kosztowal wtedy ok 110zl za caly rok). Na tablecie/telefonie rewelacja bo smiga nawet na komorkowym necie ;). Co do ogladania na pc to jest dobrze, ale niestety full hd to nie jest. Dlatego kupuje TV samsung ze smart TV, gdzie jest wgrana juz aplikacja ELEVEN i oglada sie po krolewsku ;)
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
3 kwietnia 2018, 13:14
vidal to nie ogór z fiorentiny czy innej atalanty. jesli sa szanse to powinni go kupic, jesli zarobki nie beda zbyt duże.
5
Fushnikov
Fushnikov
3 kwietnia 2018, 13:13
Dla mnie Vidal to żadne wzmocnienie. Nie dość że dużo zarabia to jeszcze pewnie sporo by kosztował.
0
Yabaye
Yabaye
3 kwietnia 2018, 13:26
Ale zaraz. To nie jest wzmocnienie bo dużo kosztuje i sporo zarabia? To w skali makro taki Messi to też nie jest wzmocnienie, biorąc pod uwagę te kryteria.
13
Fushnikov
Fushnikov
3 kwietnia 2018, 14:13
Nie chodzi o wartość tych pieniędzy. Nie jest wart tych kwot. Nie ma wielu chętnych by grać dla Milanu ale Vidal imo przehajpowany i tyle. Dorzucić 20mln i Isco wyrwać. To byłby transfer.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2018, 14:17
ISCO XD widze, że jeszcze trzyma po świętach ^^
7
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2018, 14:40
Kto wie czy Milan będzie miał te ok. 20mln na Vidala, a gdzie jeszcze "dorzucić 20"? XD I nie mówię to o "bankrutującym Li", a o FFP, które może nam nałożyć kaganiec.
1
Panicz
Panicz
3 kwietnia 2018, 14:44
Isco przy dzisiejszych cenach to koszt min 50-60 mln euro więc transfer dla nas absolutnie nierealny. Zresztą sam Hiszpan nie spojrzy nawet na żaden klub z Włoch (poza Juve)
0
WojtasMilan
WojtasMilan
3 kwietnia 2018, 16:28
Isco przy dzisiejszych cenach to raczej 100mln :p
3
Dryzu1899
Dryzu1899
3 kwietnia 2018, 16:34
Ziom, jesteśmy ograniczeni finansowo, więc musimy oglądać każdego centa trzy razy. Vidal to przy takich 20 mln adekwatne wzmocnienie biorąc pod uwagę wiek. Lepszych nie wyrwiemy, więc trzeba w to okienko zrobić skok jakościowy i Chilijczyk jest właśnie kimś kto by się przydał. A Ty tu wyjeżdżasz z Isco który co roku walczy z Realem o tryumf w Lidze Mistrzów, zarabia krocie, kosztowałby krocie i jeszcze mówisz że jest do wyjęcia za 40 mln - LOL.
1
Fushnikov
Fushnikov
3 kwietnia 2018, 19:49
Vidal też nie jest do wzięcia na pewno za 20mln. Vidal zarabia chyba więcej niż Isco. To taki żart ściętej głowy. Po prostu nie widzę Vidala w Milanie.
0
Rafael Rossonero
Rafael Rossonero
3 kwietnia 2018, 13:09
Wstrzymałbym się z jakimikolwiek pogłoskami transferowymi dopóki nie będziemy wiedzieć na czym stoimy w kwestii LM. Wtedy wiele dróg może się otworzyć bądź zamknąć.
1
Hulk
Hulk
3 kwietnia 2018, 12:50
Kolejny 30 latek do kolekcji?? NIE dla niego.
2
Fullest Jester
Fullest Jester
3 kwietnia 2018, 13:46
Już to kiedyś pisałem ale mogę przypomnieć. Dziś najlepsi piłkarze na świecie to 30-latkowie. Vidal 3-4 sezony spokojnie jeszcze pogra na dobrym europejskim poziomie. Jakbyś był kibicem Realu M. to rozumiem dla Lewandowskiego byś powiedział NIE bo 30-latek a Vidal na swojej pozycji to jeden z lepszych.
1
Hulk
Hulk
3 kwietnia 2018, 14:05
Powiem Ci tak. Mając do wyboru Torreire i Vidala zdecydowanie wolę Torreire. Właśnie ze względu na wiek. Vidal już lepszy nie będzie a jeszcze chwila i przestanie mu się cokolwiek chcieć. Podobnie gdybym np. z Depayem a załóżmy Cuadrado. Zdecydowanie wolę Holendra. Dlaczego? Bo młodszy a wcale nie gorszy niż kwadrat.
0
Panicz
Panicz
3 kwietnia 2018, 14:23
Vidal jest nawet starszy bo za miesiąc kończy 31 latek.Trzeba być mega naiwnym żeby myśleć że koleś mając 32-33 lata będzie grał u nas na poziomie z najlepszych czasów Juve. Do tego pensja bardzo wysoka jak na włoskie realia. Opłata za transfer pewnie jakieś 20 baniek + kontrakt na 6 melonów rocznie minimum. A za 3 lata skończy kariere albo pójdzie do Chin sobie człapać i nawet nic nie zarobimy na nim.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2018, 14:29
W podobnych pieniądzach albo niewiele dopłacając możemy ściągnąć Herrere z United, jeżeli już tak usilnie trzymamy się ustawienia z registą to fajnie jakby grał tam zawodnik względnie kreatywny. Myśle, że Ander na spokojnie by się odnalazł u nas.
0
grzyweek7
grzyweek7
3 kwietnia 2018, 12:22
Jak go tam nie chce w Milanie, bo chyba że za niedużą kwotę, lepsza opcja Meyer i to za darmo.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2018, 12:23
szanse 50/50 my chcemy, Meyer nie xD
9
Vol'jin
3 kwietnia 2018, 12:24
to darmo nazywa się 6-7 mln euro pensji na rok plus do łapy
1
Panicz
Panicz
3 kwietnia 2018, 12:39
O Meyerze to radze zapomnieć. Koleś pewnie ma na stole kilka niezłych ofert. W tym Juve czy kluby z Anglii które już machają mu pensyjką 7-8 banieczek rocznie. Jeśli wierzyć mediom to aktualnie Liverpool i Arsenal są najbliżej zakontraktowania młodego Niemca.
1
Tutkovic
Tutkovic
3 kwietnia 2018, 12:21
Na tym etapie nie ma co się zastanawiać trzeba brać. Nie lamentujcie że emeryt bo to tylko 1 zawodnik a nie cały klub. Taki znany piłkarz to po 1 kasa z koszulek po 2 kasa z ewentualnych awansów do LM. Nasz klub jest trochę w sytuacji podbramkowej jeśli chodzi o kase więc brałbym w ciemno. Chyba że jakimś cudem awansujemy do LM
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
3 kwietnia 2018, 12:10
Ma doświadczenie międzynarodowe, charyzmę, jaja boiskowe a'la Gattuso, ładuje efektowne bramy, ma dobry przegląd pola, dobrze odbiera i przechwytuje. Faktycznie - wiek i czasami głupie zachowania są jego wadami, ale nadal - to gość, którego na dwa lata spokojnie przyjąłbym z otwartymi ramionami. Tylko, że Vidal potrzebuje obok takiego Alcantary z Bayernu do rozegrania, ew. Jamesa, z Martinezem gra tylko, gdy trzeba się skupić na obronie.
10
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2018, 12:38
To jest spostrzeżenie w punkt, taki zwodnik jak najbardziej ma sens bo i tak pod wzgledem rozegrania zjada naszych pomocników tyle, że to kolejny pomocnik z usposobieniem defensynym.. nie mamy rozgrywającegow pomocy więc naprawde dziw, że nie próbujemy ustawienia z 10. Niemniej jak będzie okazja żeby ściągnąc Vidala to jak najbardziej tak.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2018, 12:03
Transfer jak najbardziej byłby na +, tylko nam potrzeba w składzie pomocnika o usposobieniu ofensywnym, no chyba , że w planach jest jeszcze skrzydłowy to takim pomocnikiem pewnie byłby Hakan.
1
matten
matten
3 kwietnia 2018, 11:45
Pod względem jakości piłkarskiej super transfer. Pytanie czy stać nas na jego pensję i czy będzie chciał przejść do klubu nie grającego w LM.
3
Alexan22
Alexan22
3 kwietnia 2018, 11:44
Największy problem to z pewnością pensja. Chociaż wyobrażacie sobie co mógłby wykrzesać z Niego Gennaro? Paliłoby się na boisku.
0
Orzelek79
Orzelek79
3 kwietnia 2018, 12:11
Z i temperamentem to rozmowy odbywałyby się na ringu ;-)
0
Boro
Boro
3 kwietnia 2018, 11:43
Gracz o wysokich umiejętnościach nie podlega to dyskusji, ale podobno skłonny do nałogów i krnąbrny, czy to dobry przykład dla naszych młodziaków?
0
Meloon
Meloon
3 kwietnia 2018, 11:45
W Bayernie Lewy nie zaczął ćpać to może u nas Donnarumma nie zacznie sobie odrazu wstrzykiwać marihuany w Zule
3
Boro
Boro
4 kwietnia 2018, 00:01
Ech...proste myślenie, ale nie winie Cię, pewnie masz rację.
0
Kac_Jawa
Kac_Jawa
3 kwietnia 2018, 11:38
Pirlo też szedł do Juventusu jako emeryt... Brać Vidala bez dwóch zdań.
8
Meloon
Meloon
3 kwietnia 2018, 11:24
Przecież Vidal to nadal ogromna jakość i z miejsca mocno podniósłby poziom drugiej linii, a Wy go byście nie chcieli? Jedyny problem to cena i zarobki. Gość rozegrał 34 mecze w klubie, który zmiata wszystkich w niemieckiej lidze, jest nadal w walce o Ligę Mistrzów, gdy nasza druga linia przegrywa z cienkim jak dupa Arsenalem w Lidze Pocieszenia. Ale co tam, emerytom dziękujemy. I jakoś nie jestem przekonany..
Edytowano dnia: 3 kwietnia 2018, 11:43
15
Gianni Rivera
Gianni Rivera
3 kwietnia 2018, 11:22
Poziom piłkarski na pewno ma, umiejętnościami wciąga naszą całą drugą linię nosem. Problemy z głową to już inna bajka. Wszystko jednak rozbija się o kwestię ceny. Jeśli nie byłby przesadnie drogi, to można by się o niego pokusić. No i pensja - musiałby się zgodzić na obniżkę apanaży. Jeśli cena i pensja będą w miarę ok, a FFP nas nie zablokuje, to bym go brał. O ile byłby chętny.
1
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
3 kwietnia 2018, 11:20
Emerytom dziękujemy
1
Boro
Boro
3 kwietnia 2018, 11:36
Powiedział 68-letni Kaczyński, który też powinien być już na emeryturze, a nie jest xD
7
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
3 kwietnia 2018, 11:53
A kto by wtedy tak totalną rozgrywał;)
0
Panicz
Panicz
3 kwietnia 2018, 11:18
Vidal zarabia w Bayernie 7,800.000 EUR rocznie. Czyli za mniej niż 7 grać tu nie przyjdzie. Do tego 31 lat, lepiej kogoś młodszego poszukać. Tym bardziej że Vidal to już nie ta sama jakość co jeszcze 2-3 sezony temu.
0
acmti__
3 kwietnia 2018, 11:46
Ty chyba zapomniałeś, ze my prawdopodobnie będziemy grać w LE w kolejnym sezonie. Więc albo kusimy kasą, albo będziemy grać dalej tym co mamy. Przecież zawodnicy młodzi z umiejętnościami takimi jak Vidal przebierają w ofertach gigantów i już widzę jak przylecą do Milanu... Takie transfery z automatu podnoszą jakość zespołu więc ja bym brał Arturo z pocałowaniem ręki.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2018, 12:06
Niestety początki budowy zespołu chcącego grać w LM takie właśnie są.. albo kontynuujemy budowe, albo zostajemy z tym co mamy ( a może nawet nie bo kto nam zagwarantuje, że Gigio czy Suso zostaną ? ). Wiadomo, że napewno nasze transfery mocno ogarniczy FFP więc tzw. ruchy gotówkowe to pewnie max 2 będa a reszta jak już to za free. Chyba, że ktoś pokroju Gigio odejdzie bo z tym może być różnie.
0
hyrus13
hyrus13
3 kwietnia 2018, 12:18
Nie myślisz chyba, że gdzieś dostanie podwyżkę lub zbliżone pieniądze. Te 7,8 mln ojro to jego kontrakt życia i tyle. Teraz ważna będzie dla niego długość umowy, a nie sama wartość.
2
grayman88
grayman88
3 kwietnia 2018, 11:15
Jakoś nie jestem przekonany....
1







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI