Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

OFICJALNIE: Gennaro Gattuso przedłużył kontrakt z Milanem!

5 kwietnia 2018, 17:19, cinassek Aktualności
OFICJALNIE: Gennaro Gattuso przedłużył kontrakt z Milanem!

Gennaro Gattuso oficjalnie przedłużył swój kontrakt z AC Milan! Nowa umowa szkoleniowca będzie obowiązywała przez trzy lata i potrwa do 30 czerwca 2021 roku.

Po parafowaniu kontraktu, trener powiedział: "Dziękuję za szansę. Bez Fassone i Mirabellego nie byłoby mnie tutaj. Powierzono mi tę okazję i jestem zadowolony z prowadzenia utytułowanego zespołu, takiego jak Milan. Dziękuję chłopakom i mojemu sztabowi. Dziękuję wam za zaufanie, mamy nadzieję przywrócić wkrótce Milan na wysokie miejsce. Co mogę powiedzieć... Forza Milan!".

Według mediów, zarobki Gattuso wzrosły ze 120 tys. rocznie (umowa podpisywana latem zeszłego roku w roli trenera Primavery) do 2 mln euro.

Szkoleniowiec objął pierwszą drużynę Milanu w listopadzie 2017 roku. Do tej pory poprowadził ją w 25 meczach, w których zanotował 13 zwycięstw, 6 remisów oraz 6 porażek.


R E K L A M A





87 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Diavo
Diavo
7 kwietnia 2018, 07:09
Juz to kiedyś pisałem, ale dlaczego Milan na siłę szuka drugiego Pirlo? gramy 352, 433, 442 i zawsze musi grać jeden gość przed obrońcami, dla mnie to strata jednego zawodnika, szczególnie, że na siłę kogoś tam wklejamy, jedyna dobra opcja był van bommel albo de Jong reszta gra piach na tej pozycji , Biglia jest strasznie wolny , monto to samo, chciałbym, żeby do końca sezonu na tej pozycji zagrali Locatelli bądź uwaga Musacchio :). Żałuję że nigdy nie próbowano na tej pozycji Mexesa.
0
NiegdyśFanista92
NiegdyśFanista92
6 kwietnia 2018, 20:50
Jak na razie Mastour walczy, biega...nie spodziewałem się, że będzie tak ambitny w tym spotkaniu.
0
NiegdyśFanista92
NiegdyśFanista92
6 kwietnia 2018, 20:00
Dodam tutaj:) młodzi grają:) http://tiny.pl/g2q6b
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
6 kwietnia 2018, 15:04
no to gennaro. w przyszłym sezonie ma być top 4 albo nowy trener, nie bedzie wymówek, że mało czasu, że nowi piłkarze, że źle przygotowani. powodzenia:)
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
6 kwietnia 2018, 13:05
Wykorzystalbym dobre relacje z Atalanta i pozyskał Cristante do tego Barella no albo jeszcze lepiej Ceballos.. ewentualnie Modric na 2 lata. T masakra ze musi grywac Montolivo.. Locatelli juz lepszy przynajmniej sie uczy.. no i moze w koncu wypali bo na razie to poziom SPAL.. Nasz problem tkwi w pomocy.. ale i skrzydlo i kto za Kaliniegoli musi przyjsc.. Depay, Chiesa a moze i bedzie szansa na Felipe Andreson? I na 9 nawet darmowy Graziano Pelle bedzie lepszy niz Nigola a i za bardzo nieprzeszkadzal by w rozwoju Cutrone i Silvie. Swietnie sie zastawia cos tam strzela. Bylby ok za free a pieniadze przeznaczylbym na pomoc i skrzydlo
0
Zielony2009
Zielony2009
6 kwietnia 2018, 15:02
I jeszcze frytki do tego.
2
skazany na bany x2
skazany na bany x2
6 kwietnia 2018, 15:50
jak będą pieniądze na transfery ( a nie wydaje mi się ) to będzie można sobie gdybać.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
5 kwietnia 2018, 23:55
Dużo osób pisze że z tym składem nie będzie szans na LM. Trzeba wzmocnień. Ale od Montelli tego wymagali? Więc już się gubię :D
2
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
6 kwietnia 2018, 05:32
Ty w ogóle jesteś jakiś zagubiony wydaje mi się.
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 kwietnia 2018, 09:03
Nie odpisuj jak możesz ciamajdo na moje komentarze. Taka mała prośba. Pewnie jej nie uszanujesz, ale jednak spróbuję.
2
acmti__
acmti__
5 kwietnia 2018, 23:34
Szczerze mówiąc dla mnie to trochę za wcześnie. Może to czkawka po eks Milanistach w roli trenera.
0
Milanboy
Milanboy
5 kwietnia 2018, 23:10
Powiem tak, ja jestem sceptycznie nastawiony mimo wszystko że przedłużono kontrakt, życie jako kibica ACM mnie nauczyło że lepiej na zimne dmuchać, ale no cóż, powodzenia Rino, oby byś nie był jak Seedorf czy Inzaghi
0
jasiom22
jasiom22
5 kwietnia 2018, 21:55
Tak jak w grudniu można było mieć wątpliwości co do tego czy Gattuso się sprawdzi, tak serią zwycięstw styczeń-luty Rino bezapelacyjne te wątpliwości rozwiał... (pokonując, Inter, Lazio, Romę). Oczywiscie że to jedyna słuszna decyzja żeby dać mu normalny kontrakt, i czas.. normalną szansę o początku sezonu i ze trzy wzmocnienia/wymiany zawodników (Kalinić out). Forza Milan, Forza Gattuso!!! Szkoda mi tylko trochę Locatellego i Musacchio - to zawodnicy którzy jak dostają szansę to nie zawodzą, a pod Rino grają niestety mało albo mniej, ale czas pokaże... pomimo drobynych jak niebezpieczne cofanie się głęboko do obrony. Gattuso zdecydowanie się sprawdza w roli trenera Milanu, nie owija w bawałne i w przeciwieństwie do poprzednika ma pomysł na grę zespołu i uczy się na błędach.
3
Zielony2009
Zielony2009
5 kwietnia 2018, 21:59
Locatelli jest cienki jak barszcz, z Interem też się nie popisał. Jakby dostał więcej czasu to typowo kilka głupich fauli, kartka, strzał na wiwat i przerzut do nikogo. Stawianie go w jednej linii z Musacchio to kpina.
6
jasiom22
jasiom22
6 kwietnia 2018, 01:14
Nie masz racji. Locatelli to zawodnik który w wieku 19 lat, przyłozył się do zwycięstw z Juve czy Interem wychodząc w podstawowym składzie Milanu, nie zaniża jakości tego zespołu w żaden sposób, co potwierdzają również ostatnie derby (gdzie nie zrobił nic z tego co wymieniłeś) zaliczył 25/26 występów rywalizując o miejsce z 12-lat starszymi reprezentantami swoich krajów. Ze świecą szukać tak utalentowanych zawodników. Locatelli, obok Cutrone i Calabrii to przyszłość i spoiwo tego Milanu "młodego Milanu". I nie, nie porównuje go z Musacchio, jedynie stwierdzam że obaj grają mniej od kiedy trenerem został Gattuso, a skoro zostaje na dłużej, to mam nadzieje że to się jednak zmieni i że za równo Locatelli jak i Musacchio będą mieli okazję na odrobinę ciągłosci w grze żeby mogli pokazać swoją prawdziwą wartość. Pozdro, i Forza Milan!!
3
Lipido
Lipido
6 kwietnia 2018, 13:46
Jasiom , oczywiście Locatelli to swojak, Primavera, Włoch. Jak narazie wyszły mu trzy mecz i to na tyle. Kojarzyć go bardziej można z brutalnych wejść gdzie odziwo nikt nie ucierpiał. Jemu jest potrzebne przenosiny gdzie będzie grał regularnie by wrócić silnym. Gdy trzeba będzie walczyć o czołowe lokaty w następnym sezonie ten zawodnik nie podniesie jakości zespołu. Wypożyczenie to najlepsza opcja.
1
jasiom22
jasiom22
6 kwietnia 2018, 15:50
Ja tego do konca nie rozumiem, przecież on ma świetny przegląd pola.. Czy tylko ja to widzę. .? Łata dziury i swietnie przerywa akcje, tak zaliczył ze 2/3 gorsze faule które weszły w pamięć, podobnie jak bramka z Juve.. Jednak wielu zawodnikom na jego pozycji z takimi zadaniami można by zarzucić o wiele wiecej niż jemu w kwestii agresywności.. począwszy od naszego trenera... Przecież to jest dokładnie ta destrukcja której w aktualnej linii pomocy Milanu właśnie brakuje... Bo numer jeden Kessie lata troche chaotycznie wszędzie... A Monto to mamy szczęście ze zagrał pare dobrych spotkań bez kontuzji... Locatelli z ławki jest idealnym zastępca Biglii do "zabicia" wyniku, a jeszcze moze cos strzeli... Bo Jak na swój wiek technicznie locatelli bije na głowę rówieśników, potwierdza to w wywiadzie Cutrone, co sprowadza nas do najważniejszej kwestiii... Czyli zgrania i spójności zespołu, Locatelli jest tu kluczowy, oddanie go na wypożyczenie tylko spowolni jego rozwój... Podobnie byłoby z Cutrone,.. Wielu już młodych przepadło w ten sposób Milanowi... Ostatnio Cristante, Paloschi czy Darmian, on musi zostać i grać troche wiecej niż ostatnie 8 minut meczu, nie twierdze ze powinien grać 90 minut, choć jak gra to absolutnie nie zaniża poziomu zespołu, warto spojrzeć indywidualnie na jego grę, forza Milan !!
0
Diavo
Diavo
7 kwietnia 2018, 07:04
Locatelli jako jedyny z naszej trójki Biglia, Montolivo gra piłka do przodu i strzały z woleja są kierowane do bramki , bądź minimalnie obok, a nie w trybuny :)
1
pepe82
pepe82
7 kwietnia 2018, 16:07
W ostatnim meczu z Interem byl bardzo zagubiony . Jego atutem napewno jest wiek . Jezeli dostaje jakies minuty to napewno cos soba prezentuje . Moze zwyczajnie potrzeba mu czasu .
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
5 kwietnia 2018, 21:47
Swoją drogą ludzie tutaj przywołują gdzieś w przykładach Real.. moim zdaniem to wykorzystanie tych zawodników których mamy teraz już jest wątpliwe. Prosty przykład.. każdy chyba chciałby u nas Modricia, chłop jak przychodził do Realu to Mou usilnie wrzucał go na 10 ( był wtedy okrzyknięty największą wtopą transferową) bo takie miał ustawienie i już. Natomiast ktoś jednak zauważył, że jest to mega inteligentny gracz i cofając go na pozycje nr.8 ( Kroos niby grał na pozycji DP ale z całkiem innymi zadaniami ) stworzył prawdopodobnie najlepszego pomocnika na świecie przynajmniej przez pewnie okres. U nas za 20 baniek ściągnęliśmy takiego Hakana i wrzuciliśmy go na skrzydlo gdzie on niby potrafi zawodnika minąć ale to nie jest gracz który przebojem będzie wjeżdzal od skrzydła w pole karne. Zamiast być mózgiem zespołu i grać w środku pola jako rozgrywający ( Biglia na typowo defensywnym pomocniku ) + jeszcze jeden pomocnika w zależności od wariantu czy ofensywny czy defensywny. Samym mądrym rozstawieniem zawodników na boisku tak by wykorzystać max. ich potencjał już można dużo zdziałać, ale i tak tutaj będą ludzie pisać ze taki Hakan to skrzydłowy i nie przegadasz ^^( swoją drogą nawet trener rep. Turcji mówił, że to 8 ale on się pewnie nie zna :v) Szukamy kogoś do rywalizacji dla Suso.. no jest ktoś taki nawet za darmo.. Ben Arfa .. ale czy warto się w to pchać ? Czy Rino się z nim dogada ? Co on będzie sobą prezentował po rozłące z rytmem meczowym ? Jedyny transfer a który potrzeba tak naprawdę poświecenia większej kasy to właśnie skrzydłowy lewy ( Depay ?).Także część problemów z rozgrywaniem akcji to poprostu samo personalne zestawianie pomocy. Ja to widze właśnie w ten sposób, ale chętnie przyjme słowa krytyki bądz inne spostrzeżenia/poglądy na sytuacje.
0
karp_fso
karp_fso
5 kwietnia 2018, 21:51
Tylko, że Hakan najlepszy okres w Leverkusen miał właśnie na skrzydle.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
5 kwietnia 2018, 22:32
Hakan uwielbia grać na lewym skrzydle. Ale Magneta nie przegadasz.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
5 kwietnia 2018, 22:33
Kogo ?^^
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
6 kwietnia 2018, 05:35
Muamba Nie każdy by chciał Modriaca. Starych dziadów nie chcę. Co innego Isco.
0
M@sło
M@sło
6 kwietnia 2018, 10:21
Isco w Milanie? Bierzcie pół albo się podzielcie :)
4
pepe82
pepe82
7 kwietnia 2018, 16:14
Gross ja bym chial aby to On do nas trafil . Bardzo brakuje u nas gracza w srodku ktory by rozgrywal pilki . Jezeli do tego doszedlby jeszcze Depay. Poprostu mielibysmy zespol , ktory satlby sie bardziej kompletny I bylaby rywalizacja . Hakan moglby byc wykorzystywany I na lewym skrzydle jak I w srodku .
0
Banny
Banny
5 kwietnia 2018, 21:29
Jeśli ktoś twierdzi, że Gattuso nie zasłużył na ten kontrakt to jest chyba niespełna rozumu. "Lepszy ktoś doświadczony" - a od kiedy doświadczony trener to gwarancja sukcesu?
5
kaka19971
kaka19971
5 kwietnia 2018, 20:43
Dajmy Gattuso szanse,nie mogę uwierzyć w to co piszą niektórzy tutaj że trzeba znaleźć bo Rino jest średnim trenerem,mimo że na tę chwilę Milan wygląda naprawdę dobrze (nie licząc ostatniego meczu z Interem)
4
wilku94
wilku94
5 kwietnia 2018, 20:25
No to Rino powodzenia! W lato obowiązkowo dwóch kreatywnych pomocników (np. Barella, Herrera) i skrzydłowy.
1
pepe82
pepe82
5 kwietnia 2018, 20:35
Żeby przypadkiem nie przyszła UEFA ze swoją "propozycją" ugody na FFP i nie przebiła ci transferowego balonika ;)
0
Hulk
Hulk
5 kwietnia 2018, 20:44
Będą takie wzmocnienia jak ten śmieszny Ki czy jak on się tam nazywa i Strninic. Do tego pewnie przyjdzie kolejny dziadek do pomocy a sam Gattuso będzie wniebowzięty.
2
Zielony2009
Zielony2009
5 kwietnia 2018, 19:55
Sprawa jest jasna - brak dalszego rozwoju i musimy rzeźbić z tego co mamy. 4 miejsce w przyszłym roku wydaje się mało realne z taką kadrą i trenerem. Wszyscy myśleli, że drużyna będzie regularnie wzmacniana, a tymczasem rzucono wszystko na jedną szalę powierzając plan słabemu Montelli i nie udało się. Nie będzie wpływów z LM, które połatają budżet i przyciągną renomowanych grajków, sponsorów i kibiców.
5
Jacek 81
Jacek 81
5 kwietnia 2018, 20:05
niestety obawiam się, że to prawda co napisałeś :/ A jeżeli faktycznie tak jest to mercato z poprzedniego lata jest porażką, wydali 200mln i nie poprawili znacząco jakości zespołu, oczywiście jest trochę lepszy ale nie wiele. Obecna seria Rino była piękna, ale czy uda się mu ją podtrzymać? Co do Rino oby się okazał lepszym taktykiem nie mi się wydaję bo na motywacji daleko nie zajdziemy jeśli nie będzie strategii, motywacja w dłuższej perspektywie może być tylko uzupełnieniem dla dobrej strategii/taktyki.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
5 kwietnia 2018, 20:10
Dużo wyjaśni się tego lata .. napewno to, czy klubem zarządza 2 "przygłupów" pod wodzą nieogarniętego Chińczyka którzy kupili klub bez totalnego rozeznania, czy jednak ludzie którzy miażdżą nas, kibiców drastycznie intelektem i mają konkret plan na zarządzanie i odbudowę zespołu.. nam, kibicom pozostaje jedynie poczekać co przyniesie letnie okienko.
0
Fullest Jester
Fullest Jester
5 kwietnia 2018, 20:23
W końcu przejrzeliście na oczy. Od pół roku pisze dokładnie to samo.
0
Jacek 81
Jacek 81
5 kwietnia 2018, 20:30
No niestety jak nie maja zabezpieczonych 100-150mln to lipa
0
Banny
Banny
5 kwietnia 2018, 21:19
Zielony, a skąd Ty snujesz swe prorocze wizje? Biorąc pod uwagę punkty zdobyte w rundzie rewanżowej gdzie jesteśmy w samej czołówce, wiek i możliwość rozwoju naszych zawodników, a także fakt, że Gattuso będzie mógł przepracować z nimi okres przygotowawczy, nie rozumiem skąd te Twoje "mało realne" szanse na 4 miejsce? Brak ligi mistrzów w tym sezonie to niewątpliwie ogromna strata, ale Ty opisujesz to jak jeden wielki pogrzeb.
1
MariuszR06
MariuszR06
5 kwietnia 2018, 21:35
Trochę optymizmu i wiary. Poczekamy, zobaczymy. Nie pisz czarnych scenariuszy.
0
Zielony2009
Zielony2009
5 kwietnia 2018, 21:57
Skąd te wizje? No nie wiem może wyniki Leonardo, Seedorfa, Inzaghiego, Mihajlovica, Brocchiego i Montelli czegoś mnie nauczyły? Ale na pewno tym razem będzie inaczej.
1
Banny
Banny
5 kwietnia 2018, 22:55
Ślepy by nawet zauważył różnicę między Gattuso, a wymienionymi przez Ciebie trenerami. No ale marudź dalej. Już zauważyłem, że to Twój sposób na życie.
0
Mieszko
Mieszko
5 kwietnia 2018, 19:36
Gratulacje Rino!!! Nie sadze zeby ktokolwiek wsrod naszej kibicowskiej gawiedzi sadzil ze bedziesz takim "wypalem". Trzymam kciuki za kolejny sezon i oby zarząd dał Ci jeszcze do dyspozycji 2,3 grajkow wysokiej klasy!
3
FossaDeiLeoni
FossaDeiLeoni
5 kwietnia 2018, 19:10
Czytam co poniektórzy piszą i nie wiem co mam powiedzieć. Milan za czasów Rino (Jego kadencję liczę od meczu z Crotone, a może dopiero z Cagliari, bo pierwsze mecze to była drużyna kompletnie rozbita i nie mógł nic zrobić) punktuje na poziomie porównywalnym do Juventusu, a tu ktoś się zastanawia jeszcze czy przedłużenie kontraktu to zbyt pochopna decyzja. Powiem tak. Gdybyśmy nie przedłużyli tego kontraktu po takich 4 miesiącach skompromitowalibyśmy się w oczach całego Świata i wyszli na klub niepoważny gdzie nawet wyciągnięcie wyniku ponad stan prowadzi do wyrzucenia trenera. Oczywiście, że Gattuso nie jest cudotwórcą i być może teraz będzie załamanie formy i dyspozycji. W LE też mieliśmy pecha w losowaniu, bo można było zajść spokojnie dalej gdybyśmy trafili na Arsenal/Atletico później. Nie możemy tego wykluczyć, ale na Boga. Milan w momencie przejęcia drużyny przez Gennaro był na 7 a potem na 11 pozycji będą bardzo daleko do strefy gwarantującej Ligę Europy. Jest początek kwietnia Lazio, Roma, Sampa, Inter w pucharze pokonani. Jesteśmy na miejscu gwarantującym puchary mając 4 punkty i jedno miejsce (Tak 7 miejsce też nam puchary da). Owszem nie tego oczekiwaliśmy przed sezonem, ale patrząc na dramat jesienny zrobiliśmy wielką robotę za kadencji nowego trenera i to nie podlega najmniejszej dyskusji. Aha i jeśli ktoś myślał to zabawach kontraktowych po sezonie to polecam zmianę sportu, bo to jest okres gdzie myśli się już o przygotowaniach i transferach, a nie o pierdołach w stylu nowy kontrakt. Pragę z tego miejsca zaznaczyć, że zmiana Milanu na lepsze to nie jest tylko zasługa Rino, ale jego asystentów i całego sztabu, bo dużo osób o tym zapomina. Dla mnie LM była rzeczą od listopada nierealną i prawdopodobnie pozostanie w strefie marzeń, a co by nie mówić w pewnym momencie zbliżyliśmy się do niej bardzo blisko. Trudno raczej się nie uda, ale walka była i to jest bardzo ważne na przyszłość. Dla mnie ewentualne zakończenie sezonu w pucharach będzie ogromną nagrodą (nie mówiąc już, że w maju powalczymy o Puchar Włoch, a zdobycie tego trofeum byłoby rzeczą wspaniałą po takim sezonie) od drużyny, która po fatalnym początku miała być bez szans na puchary i walczyć o miejsca 10 - 15. Forza Milan.
24
Diavo
Diavo
5 kwietnia 2018, 19:13
". Dla mnie LM była rzeczą od listopada nierealną i prawdopodobnie pozostanie w strefie marzeń..." jestem tego samego zdania :)
1
Zielony2009
Zielony2009
5 kwietnia 2018, 19:51
Liczenie kadencji Gattuso od meczu z Crotone - bardzo wygodne. Skąd możesz wiedzieć, że Monti nie wygrałby z Hellasem i Benevento? Takich ogórków ogrywał łatwo (Chievo, Spal, Cagliari). Milan na miejscach 10-15? Monti z gorszą kadrą ugrał 6 miejsce nie rozumiem czemu miałoby być inaczej w tym sezonie zwłaszcza, że odchodził zostawiając zespół na 7 miejscu. Dobierasz argumenty pod tezę, ale lepiej szukaj wymówek naszego marazmu w najbliższym czasie (polecam brak motywacji, uszło powietrze, potem ew. brak transferów).
1
Zielony2009
Zielony2009
5 kwietnia 2018, 20:21
10-15 miejsce w tak slabej lidze , no niezle tu niektorzy maja cele xDDD.Wlasnie porownales kadre Milanu to zespolow pokroju Bologni i Udinese , kisne.
1
FossaDeiLeoni
FossaDeiLeoni
5 kwietnia 2018, 20:27
#1 Oczywiście, że możemy liczyć pkt od samego początku u remisu z Benevento, ale bardziej sprawiedliwe i miarodajne jest ocenianie Rino po przerwie zimowej i od meczu z Cagliari, bo wtedy mogliśmy już zobaczyć pierwsze zalążki jego pracy. Ja wymówek nie potrzebuje, bo to nie ja odpowiadam za wyniku klubu. #2 Do nikogo nie porównywałem kadry Milanu i miejsca typowane nie były przeze mnie, a przez niektórych "ekspertów", którzy już po meczach z słabszych Juve i Interem uważają, że trzeba wywalić Gattuso na bruk
1
Zielony2009
Zielony2009
5 kwietnia 2018, 20:35
No to Montelli też odpuść wpadki z Lazio czy Sampą, bo to w sumie 5 czy 6 kolejka i się zgrywali. Piszesz jakieś szkodliwe peany jak to jest dobrze, a tymczasem nic na to nie wskazuje. Ja wiem, że wiara kibica itp, że ta zabawa na tym polega, ale ja już 10 lat się tak bawię i nie będę kolejny raz udawał, że coś się zmieni. Za Leonardo miało być dobrze, Seedorf oczytany 6 języków, Inzaghi geniusz jak brat, Sinsa twarda ręka, teraz Gattuso jakaś waleczność. A idź pan. Na tylu szkoleniowców tylko Allegri prezentował poziom i akurat nie był byłym zawodnikiem tylko fachowym trenerem i akurat notuje ciągły progres (wieszczą mu objęcie kadry i posady w Anglii). Nie odbieram Gattuso chęci, ale chyba nie wie w co się pakuje.
1
Zielony2009
Zielony2009
5 kwietnia 2018, 20:48
Nie wydaje mi sie ze ludzie chca wywalic Gattuso na bruk , ale po prostu maja uzasadnione powody do zwatpienia w wyniki Milanu w przyszlym sezonie , majac na uwadze przygody z Inzaghim,Seedorfem czy Brocchim i po prostu licza ze Milan w koncu zatrudni trenera z doswaidczeniem i sporym warsztatem , tyle.
1
karp_fso
karp_fso
5 kwietnia 2018, 21:50
>Marazmu w ostatnim czasie Nono, faktycznie, porażka z Juve które odsadza resztę calcio o lata świetlne i JEDEN kiepski mecz z Interem to faktycznie MARAZM XD
1
Huczaj
Huczaj
5 kwietnia 2018, 21:57
Zielony: "No to Montelli też odpuść wpadki z Lazio czy Sampą, bo to w sumie 5 czy 6 kolejka i się zgrywali" Co to za herezje? Montella grając z Lazio czy Sampą miał zespół rok czasu a Gatusa 2 miesiące. Co to wogóle za porównanie.
1
Meloon
Meloon
5 kwietnia 2018, 22:40
Zielony, mam prośbę, nie kompromituj się.
1
najsu
najsu
6 kwietnia 2018, 13:57
Nie rozumiem skąd te awersje do Zielonego. Człowiek opisuje gorzką i prawdziwą rzeczywistość klubu. Uważam, że błędem jest perspektywa kilkuletniego kontraktu dla Gattuso już teraz (którego notabene szanuję i lubię jako piłkarza). Na pewno mogli zrobić klauzulę do kontraktu, podnieść zarobki za ten sezon i usiąść do rozmów w czerwcu, wtedy mielibyśmy lepszy obraz Gattuso jako trenera, meczy zostało do rozegrania jeszcze kilka, możliwe że Rinho trafił akurat na formę zawodników stąd ta wspaniała seria wygranych.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 kwietnia 2018, 19:03
Przypominam wszystkim, że 4 miejsce na koniec sezonu to był cel dla Montelli. Rino przyszedł jako strażak żeby ratować sezon i póki co idzie mu dobrze. Jak mu damy cały okres przygotowawczy i 2-3 wzmocnienia na ŚP i skrzydła to w kolejnym sezonie można go zwalniać jak po 14 meczach będzie mieć 20pkt. Ten marny trener jak to niektórzy pisali na początku jedzie na średniej prawie 2pkt na mecz (31 pkt w 16 meczach) która spokojnie daje LM, więc dajmy mu popracować przyszły sezon i wtedy oceniajmy tą decyzję.
Edytowano dnia: 5 kwietnia 2018, 23:20
19
Diavo
Diavo
5 kwietnia 2018, 19:09
Dokładnie!
0
karp_fso
karp_fso
5 kwietnia 2018, 19:31
Z tymi wzmocnieniami to tak nie działa :p Juventus co roku ma przetrącany kręgosłup (Vidal, Pogba, Bonuc), Roma ostatnio się wystrzelała z zawodników, a kolejny sezon w Napoli bez scudetto może być frustrujący dla niektórych. Poza tym nie wszystkie transfery wypalają, więc czasami wzmocnienia okazują się osłabieniami, lub nic nie zmieniają. Niektórzy gracze tracą formę, niektórzy z nią wystrzeliwują. To nie takie proste jak napisałeś.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 kwietnia 2018, 20:10
Ja absolutnie nie twierdzę, że to takie proste. Jeśli UEFA nam zaciśnie pasa to trzeba szukać wolnych agentów po okazjach lub gości, którzy grzeją ławkę w lepszych klubach i kusić ich wizją częstej gry. Jeśli przyjdzie dobra oferta za Gigio to sprzedać bo to może nam pomóc w kontekście FFP i coś z tej kwoty przeznaczyć na wzmocnienia. Chodzilo mi bardziej o to, że ten ruch to ja bym oceniał dopiero po powiedzmy 10-15 kolejkach kolejnego sezonu. Bo wtedy będzie widać czy Gattuso potrafi przygotować drużynę do sezonu i poukładać w całość.
1
MariuszR06
MariuszR06
5 kwietnia 2018, 20:45
Dobrze powiedziane. Co niektórzy to gorące głowy... Chcieliby sukces w od razu. Potrzeba na to spokoju. Nie od razu Rzym zbudowano.
0
karp_fso
karp_fso
5 kwietnia 2018, 21:54
W lidze to jedno, ale w LM brak Bonuca bardzo się odbija na Juve. Z odejściem Suso, Silvy czy Dollara się liczę, ale akurat w odejście Romagnolego jakoś wątpię.
0
JanekACM22
JanekACM22
5 kwietnia 2018, 18:47
Bardzo dobra decyzja moim zdaniem, kto jak nie trener który zna klub od podszewki ma go wyciągnąć na powierzchnię. ForzaRino
0
onxalph
onxalph
5 kwietnia 2018, 18:44
parodia, takie rzeczy tylko na koniec sezonu i miejsce zajete w tabeli, widac nie ma zbyt wielu chetnych na przejecie lawki trenerskiej, w porównaniu do Montelli jest lepiej ale na dalsza mete z Rino daleko nie zajedziemy
0
Hulk
Hulk
5 kwietnia 2018, 18:34
Za szybka decyzja. Miało być 4 miejsce w lidze na koniec, ćwierćfinał LE i finał PW. Wtedy miała być podpisana nowa umowa. Nikt nie będzie chciał przyjść do drużyny którą prowadzi amator bez żadnego praktycznie doświadczenia. Daleko nie zajedziemy na krzyczeniu i zaciśniętych zębach Gattuso. Potrzebny jest taktyk, który ustawi zespół pod rywala. Gattuso nie ma jeszcze takiego czegoś wyrobionego. Moim zdaniem to jest głupota i nie wyciąganie wniosków z poprzedniego roku kiedy to Montella dostał ot tak nową umowę.
0
Diavo
Diavo
5 kwietnia 2018, 18:54
Przestań z tym 4 miejscem.. żaden trener nie dokonał by takiego cudu, cieszmy się ze Rino wyprowadzil Milan z dołka, a układ tabeli był już wiadomy po pierwszej połowie sezonu zawalonego przez Montelle.
0
Hulk
Hulk
5 kwietnia 2018, 18:58
Ale ja nic od siebie nie dodałem. Tak powiedział Mirabelli i tego powinni się trzymać. Po sezonie dostępnych będzie kilku dobrych trenerów wiec spokojnie mogli się wstrzymać z tą decyzją. Lubie Gattuso ale tu chodzi o Milan i o następny sezon, w którym jak nie będzie LM to będzie katastrofa.
1
Diavo
Diavo
5 kwietnia 2018, 19:12
Jak dopadnie nas UEFA z finansowym fair play to musimy liczyć na cud i zdobyć serie A takim samym bądź gorszym składem,tak jak dokonało tego Leicester. Inaczej przyszły sezon będzie jeszcze gorszy od aktualnego ,jak będzie trzeba sprzedać kogoś z trójki Suso,Bonu czy Gigi.
0
MK92
MK92
5 kwietnia 2018, 18:00
Słuszna decyzja, tylko za nią muszą pójść też konkretne wzmocnienia zespołu, bo z pustego i Salomon nie naleje.
1
matten
matten
5 kwietnia 2018, 18:02
No właśnie... wiadomo już jakim budżetem będziemy dysponować w czasie letniego okienka?
0
matten
matten
5 kwietnia 2018, 18:11
Bez ugody z UEFĄ nie wiadomo czy w ogóle będziemy mieli jakikolwiek budżet transferowy. Miejmy to w pamięci.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
5 kwietnia 2018, 18:15
Jeżeli nie będziemy mieć żadnego budżetu to wracamy tak naprawde do punktu wyjścia, bo nawet grając tym składem to w styczniu/lutym nastepnego sezonu odetnie nam prąd, bez zmienników na poziomie. Więc jeśli ktoś kupił klub i brał się za jego odbudowe to mam nadzieje wiedział z jakimi problemami trzeba się będzie zmierzyć, ale tego dowiemy się już wkrótce .
1
matten
matten
5 kwietnia 2018, 17:55
Nie jestem przekonany o słuszności tej decyzji. Moim zdaniem pan Yonhong Li powinien sięgnąć głęboko do kieszeni i ściągnąć jakiegoś trenera z sukcesami na koncie. Gattuso sprawdził się jako strażak, ale po wielu nieudanych eksperymentach z eks-piłkarzami na ławce trenerskiej nie wierzę, że okaże się naszym "zbawcą". Nie podoba mi się również długość kontraktu. Biorąc pod uwagę niewielki dorobek w roli trenera zarząd powinien wykazać się odrobinę większą ostrożnością i zaproponować umowę do końca przyszłego sezonu z opcją automatycznego przedłużenia w razie awansu do LM.

PS. Oczywiście chciałbym się mylić i będę nadal kibicował Milanowi niezależnie od tego kto będzie naszym trenerem.
Edytowano dnia: 5 kwietnia 2018, 17:55
5
muamba_kabumba
muamba_kabumba
5 kwietnia 2018, 18:17
Tak, niech Li sięga do kieszeni, a potem patrzmy jak UEFA robi nam z dupy jesień średniowiecza xD już pominę fakt, że topowi trenerzy chcą topowych budżetów i topowych graczy.
4
Mieszko
Mieszko
5 kwietnia 2018, 19:42
Rozumiem i takie opinie ale Rino już jest "zbawca".
0
PanX
PanX
5 kwietnia 2018, 17:40
Gattuso nie jest taktykiem, który rozpracuje przeciwnika i ustawi pod niego swój zespół. Ma za to inne zalety. Potrafi zmotywować drużynę i wypracować sobie wysoką pozycję w szatni, dzięki czemu piłkarze mu ufają. Żeby to miało ręce i nogi, trzeba uzupełnić skład o wartoaciowych zawodników, by móc przewyższyć rywali umiejętnościami. Real Zidane tak funkcjonuje. Francuz taktykiem nie jest, ale piłkarze go szanują i wypełniają jego ogólne polecenia. Resztę dokładają od siebie. Jeśli to ma zadziałać i u nas, półśrodki nie wchodzą w grę.
2
cinassek
cinassek
5 kwietnia 2018, 17:44
Zawsze się zastanawiałem jak Wy to ocenianie. Koleś wygrał dwa razy z rzędu Ligę Mistrzów i idzie po trzecią, ale nie jest taktykiem. Nie jest i już. Ale piłkarze go lubią i nie protestują podczas rozgrzewki. Ja nie mam pojęcia o piłce.
18
muamba_kabumba
muamba_kabumba
5 kwietnia 2018, 17:53
Facet, czy Ty sobie zdajesz sprawe ile spędził Zizu w realu jako asystent trenerów ? Real go po prostu do tego zadania przygotował + dostał jak to sie mówi samograja.. Real za Zizu nie był budowany od 0.. budowa tej ekipy zaczęła się z przyjściem Mou.. który do perfekcji opanował gre z kontry , następnie Carlo uporządkował rozegranie i pozycje poszczególnych graczy ( do tej pory pomoc Kroos - Modric - Isco szaleje) a tym wszystkim dokonaniom przyglądał się z ławki Zizu. Więc jakim wgl. prawem porównujesz go do Rino, gdzie on bez w zasadzie żadnego doświadczenia przejmuje zespół który w rozpoczyna budowę ?
7
PanX
PanX
5 kwietnia 2018, 17:59
Ja nie piszę, że Zidane nie zna się W OGÓLE na taktyce czy przygotowaniu pod konkretne zespoły. Nie siedziałby na ławce jednego z najlepszych zespołów w historii. Zna się, ale nie ma zmysłu do niej, czy jakkolwiek to nazwać. Na pewno ma od tego świetnych specjalistów i pracują nad tym aspektem na treningach. W grze Realu jednak nie widać jakichś skomplikowanych misternych zagrań taktycznych, które potrafią wręcz oczarować. Dają dosyć prostą piłkę, sęk w tym, że skuteczna. Można powiedzieć, że zwyczajnie daje grać swoim zawodnikom zamiast nakładać na nich taktyczne "kajdany". I to się sprawdza, bo ma zawodników z najwyższej półki.
1
Diavo
Diavo
5 kwietnia 2018, 18:58
Jeśli chodzi o taktykę to dobrze, że Rino hehe narzucić swój styl gry bo to nas mają się bać, a nie odwrotnie. Póki co tylko Allegri dobrze rozkminia rywali, ale też Juve gra wtedy pod rywala i niestety w Serie A wychodzi na tym bardzo dobrze :/
0
blady77
blady77
5 kwietnia 2018, 19:42
@cinassek - chodzi zapewne o siwe włosy. Ancelotti jest taktykiem, Heynckes, Guardiola (broda chyba też się liczy). Oni po prostu spędzili wiele lat w buddyjskich świątyniach, gdzie co roku zdobywali +5 do taktyki. Conte czy Zidane są po prostu zbyt młodzi, żeby liznąć takiej wiedzy dlatego nie znają się na taktyce. Proste.
3
Mieszko
Mieszko
5 kwietnia 2018, 19:45
Nawet jeśli nie jest tym mitycznym "taktykiem" to rozumiem że może się tego nauczyć:)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 kwietnia 2018, 23:26
A ja powiem tak, każdy wybitny taktyk w pewnym momencie czy to sezonu czy LM trafia na trenera, który chce żeby jego drużyna po prostu grała fajną ofensywną i prostą piłkę, i schodzi z boiska pokonany (przykład LFC - MC wczoraj). Taktyka nie zawsze wygrywa mecze. Bo ten słaby taktyk Gattuso w tym roku punktuje na potęgę.
Edytowano dnia: 5 kwietnia 2018, 23:30
0
Dryzu1899
Dryzu1899
5 kwietnia 2018, 17:27
Powodzenia Gennaro, oby Twoje wyniki były takie jak do tej pory. Teraz moja niezależna opinia - zarząd ma bardzo gorące głowy. Fakt, po Montelli gra za Gattuso wygląda niebo lepiej, jednak według mnie nie jest to zasługa jakiejś nowej super taktyki ale tego, że teraz każdy się stara i nie odpuszcza, wzrosły wydaje się przez to indywidualne umiejętności niektórych zawodników. Ale 3 lata? Ja nadal nie widzę wybitnej gry (chociaż podwyżka to należała się Rino jak psu buda), jedynie wolę walki i zaciętość (może akurat nie wczoraj) co samo w sobie pozwala osiągnąć lepsze wyniki. Cóż, obyśmy tego nie żałowali, trzymam kciuki za Gattuso, ale liczyłem na więcej przezorności, ostrożności i rozwagi po zakontraktowaniu Montelli na hurra. Jeszcze raz - POWODZENIA.
1
Yabaye
Yabaye
5 kwietnia 2018, 17:32
Nie mamy ławki, nie mamy kreatywnego pomocnika, nie mamy napastnika gwarantującego kilkanaście bramek w sezonie. Z takimi lukami kadrowymi nawet Klopp mógłby mieć problem.
5
Zielony2009
Zielony2009
5 kwietnia 2018, 17:37
Yabaye Jak z 3 napastników o różnych charakterystykach trener nie potrafi wyciągnąć wartości dodatniej dla zespołu to jest cienki. Mieć Cavaniego czy Immobile i ustawiać go co mecz na szpicy to każdy potrafi. A Hakan jest mało kreatywny? Ławki praktycznie nie mamy, ale spójrz kim gra Atalanta czy Sampa.
1
Skot Łilson
Skot Łilson
5 kwietnia 2018, 18:39
I spójrz gdzie w tabeli jest Sampa i Atalanta bo jakoś w top 6 ich nie widzę więc debilny argument.
1
BadMad
BadMad
5 kwietnia 2018, 19:33
No fakt nie w top 6,w top 7;)
0
Marcin1995
Marcin1995
5 kwietnia 2018, 17:26
Z jednej strony się cieszę, z drugiej są wątpliwości jak to będzie z Gattuso od początku sezonu
0
acmnajlepszy22
acmnajlepszy22
5 kwietnia 2018, 17:25
Świetna wiadomość mam nadzje że z gattuso utworzymy nowy cykl zwycięskiego milanu. FORZA MILAN FORZA RINO!!!
1
SuperSnajper
SuperSnajper
5 kwietnia 2018, 17:24
No i w sumie spoko, ale oby na jesieni przyszłego roku nie degradowali go do roli trenera primavery z taka pensją ;)
1







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI