Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Gennaro Gattuso chce powrotu Juraja Kucki

11 lipca 2018, 09:26, Presidente Aktualności
Gennaro Gattuso chce powrotu Juraja Kucki

Nie jest tajemnicą, że w Milanie usilnie szukają pomocnika mogącego pełnić rolę zmiennika dla Francka Kessiego. Przymierzani do niej byli różni zawodnicy, ale klub wciąż nie wybrał tego jednego. Tymczasem, jak informuje Tuttosport, Gennaro Gattuso postanowił osobiście wskazać piłkarza, którego chciałby w Milanie. Mowa o dobrze znanym już w Mediolanie, Juraju Kucce. Słowak rok temu odszedł do Trabzonsporu za pięć milionów euro, a ewentualny powrót wiązałby się z wydatkiem rzędu około miliona euro mniej. Obecny 31-latek występował na San Siro przez dwa sezony i w tym czasie rozegrał 67 meczów.


R E K L A M A





59 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
marcin.brylik1
marcin.brylik1
12 lipca 2018, 01:06
Jak przychodził do nas to większość była przeciwna tego transferu. Jednak swoją walką, zaangażowaniem skradł serca kibiców Milanu. Jak chce sam wrócić i nawet Gattuso widzi w nim potencjał to jak najbardziej go sprowadzić. Może wirtuozem futbolu nie jest, ale ma charakter chłop i takich Milan właśnie potrzebujeee.
2
Majki85
Majki85
11 lipca 2018, 18:09
Patrząc na co niektóre komentarze wnioskuję, że znaczna część sympatyków Milanu chciałaby nie wiadomo kogo jako dublera dla Kessiego. Co okienko jest to samo - odwiedzający tą stronkę marzą o czołowych zawodnikach Europy, a później otrzymują kubeł zimnej wody. Dla mnie Kucka, to jest piłkarz którego było mi bardzo szkoda gdy odchodził. Postanowił tak, bo chciał grać w pierwszym składzie. Teraz być może zna on swoje miejsce w szeregu i jeśli w tej plotce jest ziarno prawdy, chce wrócić do Milanu nawet w roli rezerwowego. Nie wiem jak spisywałby się Juraj po pobycie w Turcji, natomiast po tym jak oddawał serce podczas swojego pierwszego epizodu w Milanie, należy mu się szansa. Dla mnie to jest zawodnik, który ma jaja i mimo że wirtuozem nie jest, to chętniej na boisku widziałbym właśnie jego, aniżeli starego i wypalonego Montolivo czy też Locatellego, który zatrzymał się w rozwoju. Jestem za tym transferem, tym bardziej że Słowak byłby tylko uzupełnieniem składu, a więc nie pełniłby kluczowej roli w pomocy oraz koszt zarówno pozyskania go, jak i utrzymania byłby niewielki.
5
savicevic88
11 lipca 2018, 21:19
Juraj przy lepszym przygotowaniu fizycznym (chociaż na niego pod tym względem narzekać nie można było) byłby dobrym ruchem. Zmiennikiem dla Kessiego czemu nie. Charakterystyka podobna. Grały częściej bo Kessie w końcu miałby zmiennika z krwi i kości.
0
ksieciunio
ksieciunio
11 lipca 2018, 15:36
Zgadzam sie z wiekszoscia przedmowcow - pozbycie sie Kuco to byl blad, niedrogi w utrzymaniu a dobry i waleczny. Natomiast nie wiem czy Kucka po epizodzie w Turcji bedzie juz taki sam.
1
ACstach
ACstach
11 lipca 2018, 13:37
Coś tam było mówione kiedyś, że odszedł z Milanu bo chciał regularnie grać, więc miałby teraz wrócić na ławkę?
0
TwojaStara
TwojaStara
11 lipca 2018, 14:43
Odszedł z Milanu bo go Montella wypchnął z tego co pamiętam.
1
Rucz4j
Rucz4j
11 lipca 2018, 14:46
Odszedł, bo chcieli go sprzedać, z tego co pamiętam to było na zasadzie robienia miejsca w środku pola i albo sprzedali by jego albo kogoś innego i padło na niego
0
przemek.kili
przemek.kili
11 lipca 2018, 13:04
Ktoś niech mi wyjaśni dlaczego Kuco został wypchniety a został np Mauri??myślę że Montella maczał w tym paluchy.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 lipca 2018, 13:03
Kucka byłby tani w utrzymaniu, więc to lepsze uzupełnienie kadry niż kolejny wyrobnik z irracjonalnym kontraktem.
1
Rossoner1996
Rossoner1996
11 lipca 2018, 12:47
Krychowiak lepszy.
1
przemek.kili
przemek.kili
11 lipca 2018, 13:05
Barcelona lepsza.
1
Rossoner1996
Rossoner1996
11 lipca 2018, 13:30
Xiaomi lepsze.
2
Rzetelny
Rzetelny
11 lipca 2018, 15:02
Wawrzyniak najlepszy. Dziękuję Dobranoc.
0
Rossoner1996
Rossoner1996
11 lipca 2018, 15:24
Wygrałeś. Poddaje się.
0
Skot Łilson
Skot Łilson
11 lipca 2018, 23:04
Nie miałeś szans.
1
matten
matten
11 lipca 2018, 12:20
Sprzedaż Kucki i Lapaduli była błędem, ale to niepoważne, aby ponownie ściągać ich do Milanu... jak tak patrzę na nasze wzmocnienia to mam wątpliwości czy naprawdę walczymy w przyszłym sezonie o LM czy też chcemy umocnić się na poziomie środka tabeli.
1
Skot Łilson
Skot Łilson
11 lipca 2018, 12:26
Ja w sumie wbrew większości uważam że transfer Kucki na ławkę byłby ok za rozsądną kwotę i z rozsądnym kontraktem, pod warunkiem że przyszedłby też chociaż jeden zawodnik pokroju Bonnuciego do pomocy/na skrzydło.
6
karp_fso
karp_fso
11 lipca 2018, 12:53
Make Milan eight again!
5
muamba_kabumba
muamba_kabumba
11 lipca 2018, 12:54
Zainwestowanie w dobrego LS i przejście na 4 2 3 1 .. wtedy można szukać zmiennika dla Kessiego tzw. po kosztach, bo już nie będzie grał typowo BtB tylko na DP. Ciężko bedzie znaleść ogarniętego box to boxa za cenę 10 mln.
0
El Diablo
El Diablo
11 lipca 2018, 12:18
Akurat jego nie powinni byli sprzedawać, ale powrót może być kolejną złą decyzją.
3
jasiom22
jasiom22
11 lipca 2018, 15:45
Tez tak uwazam, szkoda ze odszedl,,,ale postawmy na mlodych w roli rezerwowych. Wywala Locatellego zeby kupic Kucke.. Na litosc.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
11 lipca 2018, 12:02
Lepszy Kucka, niż Montolivo i Locatelli razem wzięci. A moim zdaniem, od Kessiego wcale gorszy nie jest.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
11 lipca 2018, 11:54
Hahaha to chyba jakiś żart z tym "Kucykiem".. no litość gość urośnie niedługo do miana legendy w Milanie, doskonale pamiętam jego występy w Milanie i ja nie pamiętam wgl tej waleczności o której wszyscy tu mówią.. waleczny to byl Rino, ostatni sezon tego Pana byl najgorszym chyba w karierze, dwie asysty i dwie bramki - o to wielki pomocnik normalnie Modrić Milanu.. ten drewniak wiecznie sie przewracał o własne nogi, szybkości brak, dynamiki brak, kreator z niego taki że wykręcił dwie asysty.. pokażcie mi tą jego walkę, jakiś skrót na Youtube z ostatniego sezonu.. juz wolę żeby Bertolacci wrócił niż ten "walczak" za dyche.. kiedy On tak walczył w którym meczu że taka zaszczytna łatkę dostał, śmiech na sali..
1
grzyweek7
grzyweek7
11 lipca 2018, 11:43
Dalej nie wiem dlaczego nie Meyer...
0
Skot Łilson
Skot Łilson
11 lipca 2018, 11:48
Bo Meyer jest cienki jak skórka od parówki a zarabiałby na poziomie Bonuciego plus premia za podpis i dla agenta pewnie. Do tego młody, nic wielkiego nie osiągnął, nikt się o niego nie zabija poza WHU czy innym WBA, MMA, KFC i nie zna ligi więc pewnie grałby jak Silva.
9
kamilus
kamilus
11 lipca 2018, 11:51
Meyer byłby darmowy, ale ponoć chce zarabiać w okolicy 5-6 mln netto rocznie, co we Włoszech dałoby 10-12 mln - a koszt transferu Kucki to 3-4 mln (po negocjacjach) + ok. 2-3 mln brutto pensji, czyli ok. 50% wcześniej wymienionej kwoty. Zresztą interesują się nim kluby z Anglii, więc spokojnie może dostać jeszcze większą pensję. Kucka to byłby zakup 'low cost' do przeczekania do następnego okienka, gdzie można by pozyskać kogoś lepszego (Dembele/Tolisso).
0
karp_fso
karp_fso
11 lipca 2018, 11:23
Fakt, Kuckę sprzedaliśmy niepotrzebnie (brak tego typu zmienników się na nas odbił), ale sprowadzanie go z powrotem nie jest dobrym pomysłem. Wolałbym już żebyśmy sprowadzili Basellego albo Duncana z ligi.
3
kamilus
kamilus
11 lipca 2018, 11:25
Baselli to koszt 25 mln, Duncan 10-15. Czy są tyle warci? Niekoniecznie.
1
karp_fso
karp_fso
11 lipca 2018, 12:39
Przy dzisiejszych cenach dycha za Duncana to nie jest zła cena. Pytanie czy nas stać na sprowadzanie rezerwowego za 10 milionów.
0
patoo_07
patoo_07
11 lipca 2018, 11:21
Panie Gattuso. A kto by nie chciał powrotu Kucki?! Chociaż żadnego powrotu do naszego klubu raczej dobrze nie wspominam. No może Kaka jeszcze coś próbował, ale reszta zawodników to grała co najmniej o dwa poziomy gorzej, niż za pierwszym razem.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
11 lipca 2018, 11:20
Jeżeli jest ograniczony budżet .. to lepiej zainwestować w jeden transfer a konkretny . Ściągnąć kogoś na LS , przesunąć Hakana na 10 i grać 4 2 3 1 . Wtedy ma sens sprowadzenie nawet Kuco jako defensywnego pomocnika na zmiane .. tzw. wyrobnika. Natomiast na 3 pozycje za napastnikiem byłoby 6 graczy : nowy LS, Hakan, Suso, Jack, Halilović, Borinialdo i ewentualnie Conti.
1
11 lipca 2018, 11:02
Genialne cele tranfserowe , pilkarze ktorzy nie wiedza co to atak pozycjny.Kogo Milan chce zaskoczyc takim tartakiem , Pro Vercelli?
1
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
11 lipca 2018, 10:32
Ło matko????
0
MK92
MK92
11 lipca 2018, 10:31
Sprzedaży Kucki przed rokiem naprawdę żałowałem. Mógłby czasem zluzować mocno eksploatowanego Kessie.
Edytowano dnia: 11 lipca 2018, 10:39
3
MilanHomer
MilanHomer
11 lipca 2018, 10:23
Transfer na podobę Montelli, znajomki nic nie wnoszące do jakości drużyny.
4
Meloon
Meloon
11 lipca 2018, 10:19
Szczerze mówiąc, Kuco kocham Cię, ale nie powinniśmy sprowadzać więcej zapchajdziur na ławkę, jeśli mamy wrócić na szczyt to musimy się regularnie wzmacniać. Jak chcemy zmiennika dla Kessiego to niech będzie to ktoś, żeby Kessie się bał o miejsce w składzie, a nie ktoś kto Go tylko odciąży. Na szczęście uspokaja mnie fakt, że jedynym źródłem tej informacji jest Tuttosport.
Edytowano dnia: 11 lipca 2018, 10:20
7
kamilus
kamilus
11 lipca 2018, 10:32
Teraz, gdy mamy bat FFP wiszący nad głową, nie możemy w jedno okienko sprowadzić graczy aż tak podnoszących jakość drużyny na wszystkie brakujące pozycje. Według mnie bardziej wzmocnień potrzebują pozycje Jacka i Biglii i to tam powinniśmy pozyskać graczy, którzy wygryźli by w/w dwójkę ze składu. Kessie obecnie nie ma w ogóle rywalizacji (jak RR rok temu), więc nawet tak tanie wzmocnienie, jak Kucka, dużo dałoby drużynie.
1
Meloon
Meloon
11 lipca 2018, 10:37
No ale właśnie chodzi mi o to, że jakie to jest wzmocnienie? Nie wierzę, że Kucka mógłby być rywalizacją dla Kessiego.
0
kamilus
kamilus
11 lipca 2018, 10:54
Końcówkę sezonu Kessie grał tak, że nie potrafił celnie podać na kilka metrów - więc tak, spokojnie mógłby z nim rywalizować. Bo nawet jak grał słabiej, to nie aż tak słabo.
2
Meloon
Meloon
11 lipca 2018, 11:15
To super, kupmy piłkarza, zajmijmy miejsce w składzie, płaćmy cały rok, a On zagra 5 ostatnich meczów w sezonie. Potrzeba kogoś kto by realnie na cały sezon mógł odciążyć Kessiego bez straty jakości, a nie kogoś kto Go zastąpi na koniec sezonu, jak ten już nie będzie miał siły podać. Takim myśleniem Milan jest tu gdzie jest.
0
kamilus
kamilus
11 lipca 2018, 11:24
To kogo byś kupił, kto naprawdę podniesie jakość zespołu, gdy na transfery będziemy mieć maksymalnie 40-50 mln, a do obsadzenia 3 pozycje w linii pomocy? Wychodzi po 15-17 mln na pozycję, więc jestem ciekaw, jakie 3 nazwiska wymienisz. Dodatkowych pieniędzy uzyskanych ze sprzedaży naszych piłkarzy nie liczę, bo póki co na takie transfery się nie zanosi (nawet na Bakkę, który całkiem fajnie strzelał w Villareal, nie ma chętnych).
0
Meloon
Meloon
11 lipca 2018, 11:38
Jak mamy wyrzucać pieniądze w błoto, to lepiej ich nie wydawać wcale.
0
kamilus
kamilus
11 lipca 2018, 11:45
To nie są pieniądze wyrzucone w błoto - bo wolę raz na jakiś czas oglądać grającego 'ok' Kuckę niż kopiącego się po czole Kessiego (tylko z racji tego, że nie mamy jakiegokolwiek zmiennika na jego pozycję).
1
Yabaye
Yabaye
11 lipca 2018, 09:49
I jeśli to prawda to żółta kartka dla Gattuso. Przy całej sympatii do Kucki to nie da się podnieść jakości drużyny tym zawodnikiem dodatkowo po roku kopania się w Turcji.
1
kamilus
kamilus
11 lipca 2018, 09:58
Juraj miałby być tylko zmiennikiem, kimś, kto w końcówce sezonu mógłby luzować Iworyjczyka. Obecnie w kadrze nie mamy nikogo innego, kto miałby taką charakterystykę - silny, wybiegany, nie odstawiający nogi i potrafiący mocno uderzyć z dystansu. Serio, jeśli dałoby się zamknąć transfer w 4 mln, byłbym absolutnie za.
9
adamos
adamos
11 lipca 2018, 10:04
Jeśli mamy szukać zmiennika to trzeba takiego, który by dodał trochę do rywalizacji i stworzył konkurencję a nie drewno na ławkę by było tylko. To już lepiej dawać szansę Loca niż Kuco sprowadzać...
2
kamilus
kamilus
11 lipca 2018, 10:29
Locatelli nie jest konkurencją dla Kessiego i chyba już nigdy nie będzie - jest za słaby fizycznie i za mało wydolny. Prędzej to dla Biglii/Montolivo, do gry jako regista, ale w ostatnich sezonach był tam próbowany wielokrotnie i nic specjalnego nie pokazał.
4
GiveMeReason
GiveMeReason
11 lipca 2018, 09:37
Powroty do Milanu nie wychodzily najlepiej ...
0
Adam1983
Adam1983
11 lipca 2018, 09:37
Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki Wolałbym jakiegoś gościa z primavery żeby się ogrywał
0
Meloon
Meloon
11 lipca 2018, 10:17
Wiesz kto to Heraklit z Efezu? Jak nie to się dowiedz, bo jest autorem przysłowia, którego błędnie używasz. A nawet Jego przysłowie jest totalnym zaprzeczeniem Twojego. Jak jeszcze raz w życiu usłyszę/przeczytam, że 'NIE WCHODZI SIĘ DWA RAZY DO TEJ SAMEJ RZEKI' to się pochlastam. Kto Ci tak powiedział? Nie wchodzi się dwa razy do TAKIEJ SAMEJ rzeki, bo wszystko się zmienia i za drugim razem ta rzeka będzie inna niż za pierwszym. Douczcie się albo nie powtarzajcie po innych debilach zwrotów, których nie znacie.
11
Rossoner1996
Rossoner1996
11 lipca 2018, 10:26
NIE WCHODZI SIĘ DWA RAZY DO TEJ SAMEJ RZEKI Twoja kolej xD
4
Skot Łilson
Skot Łilson
11 lipca 2018, 11:46
acmilan.com.pl bawi i uczy
5
marunio
marunio
11 lipca 2018, 18:44
PANTA REI
0
Adam1983
Adam1983
11 lipca 2018, 22:56
Masz rację przepraszam pisałem szybko w samochodzie
0
Skot Łilson
Skot Łilson
11 lipca 2018, 23:04
Jak to mówią lepszy wróbel w garści niż w marcu jak w garncu
0
skoropian
skoropian
11 lipca 2018, 09:32
Czego jak czego ale ambicji i woli walki nie można mu odmówić.
0
adamos
adamos
11 lipca 2018, 10:00
ambicją i wolą walki się nie wygra meczu jak się nie ma umiejętności.... My potrzebujemy ogarniętego pomocnika z techniką... Pomoc Kuco, Mauri, Borini, Niang i jedziemy po majstra bo mamy wolę walki a umiejętności to szczegół...
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
11 lipca 2018, 09:27
Jeżeli zgodziłby się być zmiennikiem Kessiego to jak najbardziej tak.
1
Quers2
Quers2
11 lipca 2018, 09:27
Drzwi dla Kucki są zawsze otwarte
6







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI