Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Pensja Bonucciego zacznie ciążyć Milanowi?

16 lipca 2018, 10:31, cinassek Aktualności
Pensja Bonucciego zacznie ciążyć Milanowi?

Zdaniem La Gazzetta dello Sport, nie można całkowicie wykluczyć hipotezy zakładającej odejście tego lata z Milanu Leonardo Bonucciego. Pensja kapitana rossonerich, zawierająca już wszelkiego rodzaju bonusy, dochodzi do poziomu nawet 10 mln euro rocznie. Mediolański dziennik nie wyklucza, że wobec zmian właścicielskich, gaża reprezentanta Włoch może zacząć ciążyć klubowej kasie. 31-latek spotyka się z zainteresowaniem ze strony klubów angielskich oraz mistrza Francji, Paris Saint-Germain.


R E K L A M A





43 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ksieciunio
ksieciunio
16 lipca 2018, 16:59
Miałem coś napisać, później przeczytałem dokładnie o jakiej gazecie mowa, w jakim tonie utrzymane są jej spekulacje i myślałem że dam sobie spokój ale później stwierdziłem: dobra. Zatem: jeśli komin płacowy Bonucci stanowi dla kogoś problem to chyba klub powinien wycofać wniosek z TAS i skupić się w nast. sezonie na walce o bezpieczne utrzymanie bo z takim podejściem żadnych pucharów nigdy więcej już nie będzie.
1
16 lipca 2018, 18:23
Dokładnie. Poza tym, "gołej pensji" Bonucci ma 7,5mln rocznie, a Donnarumma ma 6,5mln + 1mln za brata. Gdzie tu "ciążenie Bonucciego"?
1
gorylmagila
gorylmagila
16 lipca 2018, 16:47
Deja vu jak było z Thiago Silvą ... Tylko tam trzeba było zasypać dziurę budżetową a tu pensja ciąży ... Wtedy Milan był w LM i popadł w przeciętniactwo. Teraz jest przeciętniactwo a będzie ...
0
Lipido
Lipido
16 lipca 2018, 16:20
Moim zadaniem kluczowa postać w klubie ze względów strategicznych dla Elliotu. Bardziej bym się spodziewał sprzedaży Donnarumy niż Bonucciego. Zakładając, że Elliot ma w planie zwiększyć wartość klubu potrzebuje do tego narzędzi w postaci rozpoznawalnych zawodników gdzie prym wiedzie u nas np. Bonucci.
0
grayman88
grayman88
16 lipca 2018, 15:34
Piszę do osób które biorą pod uwagę sprzedaż Leo..... Brak mi słów. Czołowy obrońca Europy który lepiej rozgrywa piłkę niż cała nasza pomoc. I twierdzicie że Musachio też może grać. Parę lat już tak funkcjonujemy. Zamiast kupować wartościowych piłkarzy kadra się składała z Hond Gomezow i niangów. Poprostu jesteście debile...
2
epl
epl
16 lipca 2018, 15:58
Może trochę więcej szacunku do innych ludzi? Ktoś ma inne zdanie więc jest debilem? Biorąc pod uwagę cały sezon to Bonucci grał ŚREDNIO. Początek sezonu w jego wykonaniu był TRAGICZNY. Pod koniec grał dobrze, ale też nie rewelacyjnie. Biorąc pod uwagę pensję to jak dla mnie niewielka strata. Do poziomu Thiago Silvy (tego z Milanu, bo teraz nie śledzę jego kariery) to niestety bardzo mu daleko.
2
grayman88
grayman88
16 lipca 2018, 16:43
epl Mowie to co mysle. A z taką poprawnością idz do polityki...najlepiej do PO...
0
Wolly
Wolly
16 lipca 2018, 17:07
My tu sobie tylko spekulujemy. Nie ma co się denerwować. I tak go nie wymienią.
0
epl
epl
16 lipca 2018, 19:05
To nie poprawność, tylko kultura i szacunek do innych poglądów. Jeśli nazywasz innych debilami (bo mają inne zdanie) i nie widzisz w tym problemu to znaczy że sam jesteś debilem i burakiem.
1
grayman88
grayman88
17 lipca 2018, 00:09
Mam swoje poglady polityczne, religijne, mam swój gust i swoje zdanie na różne tematy. Mam prawo mieć za debili ludzi z ktorymi poglądami sie nie zgadzam i ktore bardzo sie roznia od moich. Mozesz mnie miec za debila. Mam to gdzieś ale buraka to ty szukaj na bazarach.
0
16 lipca 2018, 15:17
Prawo nagłówków Betteridge’a – reguła, zgodnie z którą na każdy nagłówek prasowy kończący się znakiem zapytania można odpowiedzieć „nie”.
0
matten
matten
16 lipca 2018, 12:29
Jeśli pensja Bonucciego nie była przeszkodą dla "biednego" Chińczyka, to dlaczego miałaby być uciążliwa dla "bogatego" funduszu? Jak dla mnie fake news.
1
Wolly
Wolly
16 lipca 2018, 11:55
Jak wymienią ten hajs na super ekstra pomocnika, to może bym to jakoś przebolał. Oby tylko opuścił włochy.
0
tober12
tober12
16 lipca 2018, 12:30
A super ekstra pomocnik będzie brał za darmo i za darmo przyjdzie? Chodzi o oszczędnośc odchodzi Bonucci przychodzi Ranocchia.
0
Paul Singer
Paul Singer
16 lipca 2018, 15:12
tober, sytuacja jest taka ze na obronie sa solidni Zapata i Musacchio wiec mozna zastapic Bonucciego bez transferow, a co z pomoca? Mamy na lawce Mauriego i Montolivo. Oni nawet w Genoi siedzieliby na trybunach. Wiec wymiana Bonucciego na naprawde topowego pomocnika oznacza minimalny spadek jakosci obrony, ale za to jaka roznica w drugiej linii.
0
Paul Singer
Paul Singer
16 lipca 2018, 11:10
Jesli ktos da ze 40 mln to trzeba powoli myslec nad sprzedaza. Bonucci juz mlodszy nie bedzie i tylko straci na wartosci. Mysle, ze nie grajac w pucharach Zapata i Musacchio wypelnia luke po nim, a co bedzie za rok to jest zalezne od wynikow.
0
cinassek
cinassek
16 lipca 2018, 11:12
Czasami mam wrażenie, że te wszystkie lata beznadziei tak zrujnowały nas, Milanistów, że teraz nawet jak jest tutaj ktoś "wow", to się podchodzi do niego na zasadzie "Aaaaa, idź, co tam. My i tak przecież tylko po 6. miejsce"
13
Paul Singer
Paul Singer
16 lipca 2018, 11:18
Cos w tym jest. Ale patrzac na to ile kasy mozemy dostac oraz ile zaoszczedzimy na jego pensji, mozemy sciagnac prawie kazdego stopera na swiecie. Problemem bedzie tylko przekonanie go do naszego „projektu” powrotu do LM.
0
hyrus13
16 lipca 2018, 11:27
@cinassek to są lata pedagogiki wstydu :D Ale też tak uważam, bez większych emocji odbierane są informacje o możliwym odejściu najlepszych piłakrzy. Na dobrą sprawę Leo to jedyny piłkarz Milanu ze światowego topu, a u nas co? A super, że odejdzie, pogra Musacchio.
4
Paul Singer
Paul Singer
16 lipca 2018, 11:41
Mi nie chodzilo o to, ze wole Musacchio, ale na Bonuccim mozna zarobic 40 mln +10 mln rocznej placy. W zamian mozna miec Marquinhosa, Boatenga czy jakies mlode talenty jak De Ligt. Oczywiscie czysto teoretycznie. Bonucci za rok albo 2 moze byc wart 10 mln lub mniej. Nie dlatego, ze bedzie slaby, ale przede wszystkim stary. A przyklad z Musacchio sluzyl do tego, ze jest to solidny zawodnik i zamiast myslec o tym kto zastapilby Bonucciego, mozna zaplanowac kupno pomocnika.
0
MK92
MK92
16 lipca 2018, 11:52
Panie Singer, rozumiem, że Pan w swoim życiu przede wszystkim dobrze liczy pieniądze, ale proszę nie pozbawiać Milanu podstawowego obrońcy.
2
hyrus13
16 lipca 2018, 12:09
Leo może równie dobrze grać tyle co Maldini. Ma 31 lat i spokojnie pogra jeszcze kilka sezonów na najwyższym poziomie. Milan to powinien sprzedać tuzy pokroju Montolivo, Mauriego itp. i tam szukać oszczędności na pensji. Przypomnę jeszcze raz taki Nnamdi Oduamadi zarabiał milion euro. Sprzątając szatnię ze zbędnych piłkarzy spokojnie zaoszczędzimy na pensjach tyle, żeby pokryć kontrakt Bonucciego. A jeśli chodzi o Musacchio, to najchętniej bym go sprzedał. U nas grzeje ławę, a może ktoś by za niego zapłacił 15 mln. I te pieniądze warto ulokować w jakiegoś młodzika, który wzorem Caldary ogrywałby się w Serie A przez 2-3 sezony.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
16 lipca 2018, 12:16
W ciemno można brać , że kasa za Bonucciego poszłaby na napastnika .. to jest nieważne czy to jest pierwsza potrzeba czy też nie .. w Milanie poprostu trzeba kupić napastnika i tyle .. a później klasyczna ręka w nocniku bo przecież można było fają pomoc ulepić . Jeżeli byłaby jakakolwiek gwarancja, że za te pieniądze wzmocnią 2 linię to można to przeboleć ... ale na przestrzeni lat przekonaliśmy się, że zarząd czasami nie wie co to jest środek pomocy xD
0
Paul Singer
Paul Singer
16 lipca 2018, 12:29
Akurat "sprzedaz" Montolivo czy Mauriego bedzie wygladac jak wiele innych transferow w ostatnich latach: oddajemy gracza za darmo zeby nie placic mu pensji. Oczywiscie nie wykluczam, ze Bonucci przez najblizsze 3 lata moze byc nawet najlepszym obronca swiata, ale jesli mamy sie wzmocnic pozostajac przy zerowym bilansie, kogo innego mozna by sie pozbyc? Donnarummy nikt nie chce. Suso? Jesli odejdzie, trzeba kupic kogos na skrzydlo bo nie mamy nikogo na te pozycje. Nie mamy jak zarobic pieniedzy zeby sie wzmocnic, chyba ze jak dotad kontraktuajc darmowych graczy. Jest pare ciekawych nazwisk na rynku.
0
Orzelek79
Orzelek79
16 lipca 2018, 13:22
W żadnym wypadku. Jego transfer był dowodem dla reszty że Milan się powoli odradza, jest w stanie kupić i ZATRZYMAĆ najlepszych graczy.
0
Bufor85
Bufor85
16 lipca 2018, 13:22
Paul Singer ta kwestia z pewnością pozostanie u samego zawodnika. Jeśli zechce odejść to z pewnością go nie będziesz trzymał?:)
0
Paul Singer
Paul Singer
16 lipca 2018, 15:20
Jesli mielibyscie do wyboru duet Bonucci na obronie i Montolivo w pomocy a z drugiej strony przy sprzedazy Bonucciego: Musacchio + zawodnik w pomocy ktorego mozna za jego pieniadze kupic (czysto teoretycznie Modric, Vidal czy Kovacic) to chyba wybor jest prosty.
0
hyrus13
16 lipca 2018, 15:41
To mimo wszystko jestem za Bonuccim w obronie. Chętnie bym za to sprzedał Musacchio, Bakkę, Kalinica, Montolivo i Mauriego, a zarobione pieniądze przeznaczyłbym na dobrego pomocnika.
0
Paul Singer
Paul Singer
16 lipca 2018, 15:58
Nie mamy wogole lawki ale najlepiej sprzedac jeszcze 5 zeby kupic jednego... Wtedy na lawce siada Gattuso i Abbiatti.
0
hyrus13
16 lipca 2018, 16:24
Oczywiście, lepiej utrzymywać gości, którzy w ogóle nie grają.
0
Paul Singer
Paul Singer
16 lipca 2018, 17:06
Czyli wg Ciebie kadra powinna miec 14 zawodnikow, 11 do gry i 3 do zmiany.
0
hyrus13
16 lipca 2018, 18:30
Nie, nie twierdzę, że mamy mieć 14 zawodników. Wymieniłem ci bezużytecznych gości, którzy powinni stąd odejść. Napisz mi ile razy zagrali łącznie w zeszłym sezonie? Ty za to chcesz ich zostawic, a w dodatku nie masz nic przeciwko sprzedaży Bonucciego :D Powalająca logika, gratuluję :D
0
Paul Singer
Paul Singer
16 lipca 2018, 19:59
Nie mam nic przeciwko odejscia Bonucciego jesli w jego miejsce przyjdzie swiatowej klasy pomocnik. I pozbywajac sie tych zawodnikow, ktorych wymieniles, trzeba sciagnac nowych aby wielkosc kadry i rywalizacja pozostala ta sama. Wszscy z nich, oprocz Bacci ktory gral caly sezon w Hiszpanii), rozegrali wiecej niz cie sie wydaje i bez nich musialby grac sam Gattuso. Jesli myslisz, ze mozna w jednym okienku pozbyc sie Montolivo, Mauriego, Kalinica itp itd i wich miejsce sciagnac nagle Modrica, Immobile i Depaya to cos z toba nie tak.
0
hyrus13
16 lipca 2018, 21:08
To ty bredzisz o jakimś Modriciu i innych zawodnikach. Tak, Mauri był pierwszym do zamiany za Kessiego. Poza tym mówię, żeby sprzedać dwóch pomocników (za to jest Berto na zmianę plus gwiazda o której marzysz) wiec wychodzimy na 0. W obronie przestajemy MM, który mało grał, a ma jakaś wartość (ew. można dokoptowac Gabbię). Bacca i NK odchodzą na pewno. Jeśli gramy jednym napastnikiem to niestety nie kupimy gwiazdy, bo z jakieś wypowiedzi Rino wynikało, że Cutrone będzie podstawowym piłkarzem.
0
Rocker
Rocker
16 lipca 2018, 10:57
Jeśli celują w miarę wysoko, to do takich pensji powinni się przyzwyczajać i przygotowywać na kolejne, a nie narzekać, że ciąży.
0
hyrus13
16 lipca 2018, 11:29
Dokładnie, zamiast stękać, że za dużo zarabia warto uprzątnąć szatnie. Nnamdi Oduamadi inkasował co roku milion euro. Teraz go nie ma, więc pensja Leo już mniej ciąży :D
0
Presidente
Presidente
16 lipca 2018, 10:56
Sprzedajmy Bonucciego, a potem zwolnijmy trenera, bo defensywa gra tragicznie. Jak Rino ustabilizował parę stoperów, którzy teraz muszą jedynie się zgrywać to zabierzmy mu doświadczonego obrońcę, bo przecież mamy Zapatę. Jak komuś ciąży duża pensja to niech poszuka klubu Gigio i jego braciszkowi.
11
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
16 lipca 2018, 10:53
Czy ktoś potrafi cofać czas? Chciałbym dalej śnić snem zeszłego lata...
0
Domas1989
Domas1989
16 lipca 2018, 10:40
W przypadku odejścia mamy Musacchio.
0
hyrus13
16 lipca 2018, 11:32
Dokładnie. Warto też sprzedaż Suso, bo mamy Boriniego. Zamiast Kessiego może grać Mauri, a jeszcze sprzedajmy Romka, bo przecież Zapata grał całkiem dobrze.
9
Cesash
Cesash
16 lipca 2018, 10:37
W Juve sobie mogą pozwolić na 30mln dla Krysi a u nas 10 ciąży. Ciekawe tylko czy wynika to z FFP czy chodzi tu o nasz budżet.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
16 lipca 2018, 10:43
Tak, tylko Juventus płacił będzie 10 mln, 20 mln zapłaci im Fiat i to było oficjalnie powiedziane to raz, a dwa Ronaldo to chyba jednak nie Bonnuci.. z całym szacunkiem dla Wlocha..
2
BadMad
BadMad
16 lipca 2018, 12:44
Pracownicy Fiata już zapowiadają strajk;)
1







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI