Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Możliwy wariant z Bonaventurą w pomocy i Borinim na skrzydle

24 sierpnia 2018, 15:39, cinassek Aktualności
Możliwy wariant z Bonaventurą w pomocy i Borinim na skrzydle

Drużyna Milanu wyruszyła do Neapolu na sobotni mecz. Tymczasem stacja Sky Sport informuje, że nie można wykluczyć, iż trener Gennaro Gattuso zdecyduje się ostatecznie na wystawienie w pomocy Giacomo Bonaventury, podczas gdy na lewym skrzydle wystąpiłby Fabio Borini. W takim wypadku na ławce rezerwowych zasiadłby Tiemoue Bakayoko. Do tej pory media zgodnie informowały, że Francuz zagra od początku, zaś "Jack" zajmie miejsce w ataku.


R E K L A M A





78 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MK92
MK92
25 sierpnia 2018, 09:15
Wierzę, że Rino wie, co robi. Ale też nie łudzę się, że Borini nagle zacznie czarować z piłką przy nodze. To zawodnik ambitny, jednak zbyt surowy technicznie na Milan. Powinien wychodzić w pierwszym składzie w ostateczności. Być może teraz jest taka sytuacja. Nie wiemy tego.
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2018, 09:30
0
Preziosi
Preziosi
25 sierpnia 2018, 02:12
cieszcie sie ze nie mauri
0
rzezniq
rzezniq
25 sierpnia 2018, 00:53
Laxalta i Castillejo w 2 pół i zabiegają rywali po bokach xD
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
24 sierpnia 2018, 21:57
Doniesienia nie muszą okazać się prorocze, dla mnie byłby to zły omen gdyby FB wyszedł w podstawowej jedenastce w pierwszym meczu sezonu ale nie można tego wykluczyć. To byłby taki asekurancki wariant i moim zdaniem Rino i zespół nie wyszli by na tym dobrze. Myślę że jednak wyjdzie Jack na skrzydle.
1
MrChalski
MrChalski
24 sierpnia 2018, 21:57
Wydaje mi się że ten Bakayoko będzie jeszcze większym drewnem i jeszcze zatesknicie za Borinim, wy którzy tak to obrażanie. Gość zawsze się starano daje z siebie maksimum czego o całej reszcie powiedzieć nie można... pewnie spodziewadzie się by przechodził czterech graczy i strzelał bramki ????
1
Pinokio
Pinokio
24 sierpnia 2018, 22:07
Najpierw to ty naucz się pisać koleżko.
2
MrChalski
MrChalski
24 sierpnia 2018, 22:15
Pisałem na szybko z telefonu kolego, który tylko do tego potrafił się odnieść :)
Edytowano dnia: 24 sierpnia 2018, 22:16
0
Pinokio
Pinokio
24 sierpnia 2018, 22:23
Jeszcze żeby było do czego się odnieść...
1
MrChalski
MrChalski
24 sierpnia 2018, 22:28
No tak :)
0
Football_plboy6
Football_plboy6
24 sierpnia 2018, 22:54
Pinokio, widzę ze jak ktoś pisze dobrze to musisz mu wytykać błędy podczas pisania ;)
0
Rocker
Rocker
24 sierpnia 2018, 23:48
Pinokio się obuszył, bo Chalski nazwał kogoś drewnem :D
0
Pinokio
Pinokio
24 sierpnia 2018, 23:50
Nie no spokojnie. Żyjcie w swoim świecie :-P
1
Football_plboy6
Football_plboy6
24 sierpnia 2018, 21:17
I dobrze Borini to dobry zawodnik a skoro jest awizowany do pierwszej "11" to znaczy że jest w dobrej dyspozycji. Boisko zweryfikuje
0
Pinokio
Pinokio
24 sierpnia 2018, 21:24
Powiedz, że to żart :D
6
Football_plboy6
Football_plboy6
24 sierpnia 2018, 22:49
Nie, nie rozumie tego że jestescie tak nastawieni ;) nazwisko nie gra
0
Football_plboy6
Football_plboy6
24 sierpnia 2018, 23:37
Co ty bierzesz gosciu xD
0
Football_plboy6
Football_plboy6
24 sierpnia 2018, 23:58
A co Borini takiego zrobił żeby traktować go za marnego zawodnika skoro on jako jeden z niewielu zawodników w zeszłym sezonie nic nie [cenzura] takiego nie grał słabo a taki Bakayoko w zeszłym sezonie w Chelsea grał bardzo słabo i moim zdaniem potrzebuję po prostu czasu, a Borini to bardzo solidny zawodnik.
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2018, 08:01
1
Football_plboy6
Football_plboy6
25 sierpnia 2018, 00:04
borini to zenujacy kopacz , jak Matri czy Bonera , kazdy junior jest lepszy od niego , mam nadzieje ze to jego ostatni tutaj sezon kopania sie po czole.
0
Football_plboy6
Football_plboy6
25 sierpnia 2018, 01:29
Haha, gdyby tak było to nie grałby na takim poziomie, w takiej drużynie plus Milan by go sprzedał. :))
0
SuperSnajper
SuperSnajper
25 sierpnia 2018, 08:02
Przypominam tylko, że na stronie obowiązuje całkowity zakaz używania wulgaryzmów, również tych "gwiazdkowanych"
0
Pinokio
Pinokio
24 sierpnia 2018, 21:06
Ja w to nie wierzę. Jak taki słaby zawodnik może grać w wyjściowej 11 ? Tymbardziej mając do dyspozycji Laxalta i Castillejo, którzy nawet bez zgrania zagrają o kilka klas lepiej. Lewa strona będzie kompletnie wyłączona i będziemy musieli liczyć na wrzutki Suso.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
24 sierpnia 2018, 21:01
Nagłówek mógłby brzmieć : Możliwy wariant bez lewego skrzydła na Napoli ^^
5
RafSta1992
RafSta1992
24 sierpnia 2018, 20:44
Powiem wam szczerze ,że Fabio Borini robi show i chyba należy mu się miano najbardziej medialnego pilkarza ostatniego tygodnia , zaraz po odejsciu Kalinicia .
P.s
Napoli 0 - 2 Rossoneri . pozdro !
Edytowano dnia: 24 sierpnia 2018, 20:57
0
Cactus
Cactus
24 sierpnia 2018, 20:06
Opanujmy trochę nerwy i zadajmy sobie jedno bardzo zasadne w tej sytuacji pytanie. Co wpłynęło na pojawienie się Boriniego w przewidywanych składach? Do tej pory media raczej jednogłośnie wskazywały na Bakayoko jako tego który wskoczy do trójki pomocników, co jednocześnie pozwoli przesunąć Jacka wyżej. Podkreślano, że Gattuso jest zadowolony z postawy Francuza i że chwali sobie nie tylko jego siłę fizyczną, ale i pewne atuty w rozegraniu piłki. Jeśli faktycznie na murawie pojawi się Borini, będzie to oznaczało albo to, że Borinho złapał turbo dyspozycję i fantastycznie pokazał się na treningach, albo Bakayoko w trakcie kilku ostatnich sesji stracił w oczach trenera. O Castillejo i Laxalcie nawet nie ma co myśleć póki co, bo oni dołączyli do zespołu na sam koniec okienka, więc i czasu na złapanie schematów i wpasowanie się do zespołu było mniej. Zakładam, że przynajmniej na początku będą oni brani pod uwagę jako opcje z ławki.
1
24 sierpnia 2018, 18:56
Bardzo możliwe, że Gattuso zbyt długo stanowiska nie utrzyma. Jego wybory personalne są dyktowane względami osobistymi a nie formą. Ciężko mi uwierzyć w to, że taki Castillejo jest w gorszej formie niż Borni. Nawet biorąc pod uwagę fakt, że dopiero co przyszedł do Milanu.
5
Huczaj
Huczaj
24 sierpnia 2018, 19:52
Castilejo dopiero co do nas dołączył. Nie zna języka, kolegów ani taktyki i pomysłów Gattuso. Laxalt też nie powinien grać, bo jest jedynym zmiennikiem RR na lewej stronie.
2
Huczaj
Huczaj
24 sierpnia 2018, 19:55
Czyli powinien grać Borini??? Chłop nie ogarnia zupełnie gry kombinacyjnej i piłka przy nodze ewidentnie mu przeszkadza. On ma perfekcyjnie opanowaną grę bez piłki.
2
Wilk87
Wilk87
24 sierpnia 2018, 20:39
Huczaj - mam rozumieć, że zanim Castilejo nie nauczy się języka czy też nie pozna taktyki i "pomysłów" Gattuso, to nie będzie grał??
1
Grucha
Grucha
24 sierpnia 2018, 18:49
Volvin zebys po 22 nie narzekal . Napastnik to napastnik moze byc srodkowy albo skrzydlowy
0
Grucha
Grucha
24 sierpnia 2018, 18:46
Ostrzeżenie za obrazę moderatora oraz kompletny brak interpunkcji.
Susanoo
Edytowano dnia: 24 sierpnia 2018, 18:51
0
Wilk87
Wilk87
24 sierpnia 2018, 20:15
@Susanoo - i aż nie wiem co gorsze: obraza moderatora czy może obraza języka ojczystego? :P
2
Susanoo
Susanoo
24 sierpnia 2018, 20:58
Raczej to drugie. :)
2
ForzaMilan2003
ForzaMilan2003
24 sierpnia 2018, 18:20
Nie rozumiem ludzi, którzy uważają ze Fabio może grać w pierwszym składzie w tym meczu. Moim zdaniem był to jeden z bezmyślnych ruchów F&M w poprzednim okienku...
0
jasiom22
jasiom22
24 sierpnia 2018, 18:10
Kazdy kibic Milanu sie tego obawia... i kazdy ma nadzieje ze jednak Rino postawi na wariant z Bakayoko.
0
Gattuso28
Gattuso28
24 sierpnia 2018, 18:09
Jak będzie grał Borini to dupa zbita. Wystarczy Susła podwoić a Borini może sobie biegać. Jeśli tak wyjedziemy bankowe baty.
0
patoo_07
patoo_07
24 sierpnia 2018, 18:08
XDD.
0
Wilk87
Wilk87
24 sierpnia 2018, 17:49
Nie podoba mi się to nic a nic, ale będę go oceniał po wynikach i grze
0
Robinowski
Robinowski
24 sierpnia 2018, 17:40
Heh a tak dobrze się zapowiadało.
1
Grucha
Grucha
24 sierpnia 2018, 17:38
Jakby gatuso mial mozg to pablo by grzal ławę a wciskalby AS 69 na skrzydlo na Napoli daje sie to co najlepsze a borini najlepszy nie jest.kuzwa zrozumcie ze z takimi borinimi to my mozemy w bierki pograc to jest ACM który walczy o Lige Mistrzow
0
Susanoo
Susanoo
24 sierpnia 2018, 18:00
....... ,,,,,,, Masz trochę kropek i przecinków, bo widzę, że Ci zabrakło. ;)
11
Vol'jin
24 sierpnia 2018, 18:33
to robienie z Silvy skrzydłowego xD
0
hvast87
hvast87
24 sierpnia 2018, 19:38
Zwal se gruche
0
Cactus
Cactus
24 sierpnia 2018, 19:54
Ja kompletnie nie rozumiem skąd się wzięły te pomysły z Silvą na skrzydle. Kto to wymyślił i po co? Diabli wiedzą.
0
Grucha
Grucha
24 sierpnia 2018, 17:33
Grzesiu widze ze liga europy cie dalej kreci jakby byl taki swietny ro by go nie sprzedali tu chodzi o nasz klub. Moze serce ma ale zero glowy z takimi to znowu LE. Igla go zabije albo w przyszlym sezonie odejdzie
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 sierpnia 2018, 19:46
A do Ciebie nie dociera, że to może być doraźne rozwiązanie bo nowi jeszcze się z drużyną nie zgrali? Ty myślisz, że na takim poziomie przyjdzie gość z zewnątrz nie znając schematów i taktyki trenera i tak o nam zrobi mecz? Silva pokazał w tamtym sezonie co znaczy brak zgrania i zrozumienia z partnerami. Biegał często jak dziecko we mgle.
0
Wilk87
Wilk87
24 sierpnia 2018, 20:46
grzesiek - co by nie patrzeć, to cała nasza drużyna nie była zgrana w poprzednim sezonie. Dla mnie to żaden argument, że ktoś jest nie zgrany, bo Higuain też nie jest zgrany, a raczej grać będzie.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 sierpnia 2018, 21:31
No tyle że Higuain trenował dłużej z drużyną i zdarzył zagrać w sparingu. Niektórzy z nowych to ile trenowali 2 tyg? Ocenimy Gattuso za ten wybór po meczu. Może Pablo ma zabiegać bocznego obrońcę a później Laxalt będzie miał autostradę?
0
Wilk87
Wilk87
24 sierpnia 2018, 23:23
Dokładnie, też tak pisałem, że ocenimy po meczu. Ale nadal dla mnie brak zgrania nie jest argumentem do tego, by kogoś lepszego zostawiać na ławce.
0
Eravier
Eravier
25 sierpnia 2018, 01:37
@grzesiek A propos Boriniego - pełna zgoda, ale Silva to słaby przykład, bo w pierwszym meczu w Sevilli ustrzelił hattricka. Natomiast dla mnie to raczej wyjątek potwierdzający regułę ;)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 sierpnia 2018, 17:25
Ten hejtowany Pablo miał co najmniej przyzwoite staty w zeszłym sezonie a hejtujecie go na równi z Kaliniciem. Ogar Panowie trochę bo wam widocznie jego pensja ciąży a to nie wasz hajs. Gość zostawia serce na boisku, walczy i od czasu do czasu ukąsi a wam mało. To jest rezerwowy i taka jego rola, że jak Hakan nie może to on go zastępuje. Widocznie Bakayoko potrzebuje więcej zgrania z zespołem.
7
muamba_kabumba
muamba_kabumba
24 sierpnia 2018, 17:33
Tyle, że teraz mamy już lepszych rezerwowych .. więc jaki cel ma ewentualnie wypuszczanie Borinialdo w pierwszym składzie na Napoli .. na LS pewnie ?
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
24 sierpnia 2018, 17:40
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 sierpnia 2018, 19:43
Tak jak napisałem, Bakayoko i Samu czy Laxalt to oczywiście lepsi zawodnicy ale są z zespołem bardzo krótko i jeśli Pablo zagra to widocznie Gattuso uznał, że to bezpieczniejszy wariant na chwilę obecną. @Hudson - najbardziej merytoryczny komentarz jaki w życiu przeczytałem, przekonałeś mnie.
1
Grucha
Grucha
24 sierpnia 2018, 17:23
Wszyscy daja najsilniejszy sklad na takich rywali a gattuso daje boriniego no katastrofa. A cutrone to co ligi nie zna he he .wybaczcie jak borini bedzie w wyjsciowej 11 to po trenerze
0
Pinokio
Pinokio
24 sierpnia 2018, 17:15
No to może już obstawiać kto w połowie sezonu zmieni Gattuso :)
0
Grucha
Grucha
24 sierpnia 2018, 16:47
Ha ha borini .... Gatuso trzym sie pa
0
Paul Singer
Paul Singer
24 sierpnia 2018, 16:46
Jesli Borini mialby wystapic w miejsce Laxalta czy chociazby Castillejo, to na co nam te wszystkie transfery?
0
Zielony2009
Zielony2009
24 sierpnia 2018, 17:02
Dla fejmu, bo przecież wiadomo, że miejsca w tabeli nie zmienią.
4
Lipido
Lipido
24 sierpnia 2018, 16:38
O matko;) czy kogoś to dziwi?. Jeszcze Kallinic przyleci z Madrytu dorobić sobie. No i Silva na ławkę bo trochę już jest zakurzona i ktoś musi ją podgrzać.
1
Posmak
Posmak
24 sierpnia 2018, 16:28
Zobaczymy co Gattuso zrobi. Mam nadzieje że tego Boriniego jutro nie zobacze
1
AC Kamil
AC Kamil
24 sierpnia 2018, 16:23
Aż tak pewny siebie jest Gattuso, że chce ograć w dziesięciu Napoli ?
5
tobiasz
tobiasz
24 sierpnia 2018, 16:17
Castillejo dopiero przybył do klubu i na spokojnie musi sie zaklimatyzować. Prawdopodobnie skończymy z Borinim, będzie ciężki mecz ;/
0
Pawlinho3
Pawlinho3
24 sierpnia 2018, 16:12
Mam nadzieję że to zmyła - a jeśli nie to oby był z tego jakiś pożytek
0
AdamoX
AdamoX
24 sierpnia 2018, 16:11
Ej o co chodzichodzi wierzcie mi lub nie ale mialem sen wczoraj ze bona bedzie w pomocy a na skrzydle borinho xd Z całym szacunkiem dla niego ale oby nie.. Sory że bez przecinkow ale klawiatura mi sie cosz psuje
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
24 sierpnia 2018, 16:05
No to jak się bawimy w sabotaż, to jeszcze zamiast Kessiego niech da Montolivo.
1
Wolly
Wolly
24 sierpnia 2018, 16:03
Ja powiem tylko tak: Gattuso ufam tobie! Niech zrobi jak uważa za słuszne. To on widzi piłkarzy na treningu. Skoro Borini wymiata na treningach. To niech wybiega w pierwszej 11.
9
przemek.kili
przemek.kili
24 sierpnia 2018, 16:06
Może posadzić Higuaina kosztem Boriniego? :-D skoro wymiata... Hehe
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
24 sierpnia 2018, 16:14
Najwidoczniej gdyby Bakayoko nie miał widocznych braków Jack nie musiałby cofać się do środka pola.
0
matten
matten
24 sierpnia 2018, 16:03
Borini to serce i płuca tego zespołu, musi grać! Trzeba było jeszcze ściągnąć z powrotem Kuckę i byłaby paka na top 1.
1
24 sierpnia 2018, 15:54
Wzięło mnie na wymioty jak miałbym widzieć boriniego , ciekawe czy Gattuso aż tak szybko chce skończyć pracę w Milanie?Stosowanie samodestrukcji przeciwko Napoli to niezbyt dobry pomysł .
2
Gerada
Gerada
24 sierpnia 2018, 16:13
Jasne, że na papierze mamy lepsze rozwiązania niż 'Pablo', ale jakoś nigdy nie mogę nadążyć za tymi wciąż powtarzanymi opiniami przed meczami, że jak wyjdzie piłkarz X to trener do zwolnienia...
4
Marcin1995
Marcin1995
24 sierpnia 2018, 15:51
Jak widzę nazwisko Borini to mnie szlak trafia, niech się Gattuso opamięta
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
24 sierpnia 2018, 15:50
Sky, jeśli chodzi o składy, to przynajmniej w zeszłym sezonie rzadko się myliła. Więc może coś w tym być. To jest największa wada Rino jako trenera, moim zdaniem. Boi się zaryzykować. Jak raz się przyspawa do jakiejś decyzji, to nie ma zmiłuj. Nieważne, że piłkarz jest w dołku, a na ławce ma zmiennika, i tak nie zejdzie z boiska, i tak wyjdzie w pierwszym składzie. Sprawdzona jedenastka, więc będzie ją tłukł, z wyjątkiem Higuaina w ataku. Ma Jacka na skrzydło, ma Castillejo, który grał na lewej stronie, ma choćby Laxalta - każdy z nich da drużynie więcej, niż Borini. Ale Rino to Rino.
10
adamos
adamos
24 sierpnia 2018, 15:57
Castillejo to bardziej prawo skrzydło i jest jako zmiennik Suso. Ale też bym go wolał wsadzić na lewe skrzydło zamiast Boriniego...
0
adamos
adamos
24 sierpnia 2018, 16:31
Samu w zeszłym sezonie częściej grał na lewej niż na prawej - to jest generalnie obustronny skrzydłowy. Ale pomijając go w tym wszystkim... A co z Laxaltem? Spokojnie ogarnąłby lewe skrzydło, zna Serie A, zna język, ale i tak padają ploty o Borinho. Ech, oby na plotach się skończyło.
4
karp_fso
karp_fso
24 sierpnia 2018, 15:47
RIP XD
1
Michlan
Michlan
24 sierpnia 2018, 15:46
Śmieszki,chcą nam zepsuć dzień?
0
Inzaghi126
Inzaghi126
24 sierpnia 2018, 15:41
Nieeeeee a było tak dobrze przez chwilę jeszcze musiało to sky dać
1









PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI