Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

France Football: Arsene Wenger bliski objęcia posady trenera Milanu

5 listopada 2018, 19:55, Presidente Aktualności
France Football: Arsene Wenger bliski objęcia posady trenera Milanu

Jak informuje France Football, Arsene Wenger jest bliski osiągnięcia porozumienia z włodarzami Milanu i objęcia posady szkoleniowca pierwszej drużyny. Rozmowy między stronami toczą się od kilku tygodni i zbliżają ku pozytywnemu zakończeniu. Były trener Arsenalu w Mediolanie miałby otrzymać szerszy zakres kompetencji aniżeli Gennaro Gattuso, poprzez większy wpływ na transfery i cały pion sportowy. Pomysłodawcami zatrudnienia Wengera są Paul i Gordon Singer. Media we Włoszech, które jeszcze do niedawna same zwalniały Rino, na obecną chwilę nie potwierdzają doniesień francuskiego dziennika.


R E K L A M A





149 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Bufor85
Bufor85
6 listopada 2018, 15:55
Bardzo bym chciał jego.
0
tommyb1
tommyb1
6 listopada 2018, 13:20
Adamos specjalnie dla Ciebie garść analiz. Nie widzę powodu, żeby na ten moment zwalniać Rino. Na tą chwilę zagraliśmy dosłownie 2 mecze w sezonie w których zasłużyliśmy na wynik jakim spotkania się zakończyły. Beznadziejne 1-0 z Dudelange i porażka derbowa z Interem. Wszystkie nasze remisy i porażka z Napoli nie były wynikiem bycia gorszym tylko pecha, głupich błędów jednostek. Nawet mecz z Napoli (tu najbardziej dał ciała Rino ze zmianami akurat). Owszem może nie gramy w powalającym stylu, ale w 90% spotkan jesteśmy zespołem lepszym, który ze względu na ww przyczyny nie potrafimy tego udokumentować. Nam brakuje kilku detali. Brakuje lepszej komunikacji w obronie przez co tracimy sporo bramek, brakuje też lepszego wykorzystania naszej argentyńskiej armaty, i kreatywności w środku pola. Jak poprawimy te 3 elementy to wróci też 100% pewność seibie i o 4 miejsce możemy być spokojni, bo konkurencja jest słabsza niż w ostatnich latach
2
6 listopada 2018, 13:30
Beznadziejne spotkania Milanu w tym sezonie: Inter, Dudelange, Cagliari, Empoli, Betis, większość spotkania z Atalantą, druga połowa w Neapolu, 60 minut spotkania z Udinese, 70 minut spotkania z Olympiakosem. Łatwiej wymienić dobre spotkania - Sassuolo, Chievo, fragmenty spotkań z Sampdorią i Romą (ale nie całe mecze). Grubo jak dla mnie przesadziłeś z tym pechem i głupimi błędami i byciem lepszym w 90% spotkań.
7
victor89ck
victor89ck
6 listopada 2018, 13:55
W mecze wchodzimy różnie, raz zaczynamy dobrze a innym razem ostro bronimy się przed atakami jakiegoś średniaka. Da się zauważyć dobrą reakcję po stracie gola albo po bezbarwnej pierwszej połowie, ale co mnie najbardziej denerwuje to nasza gra po strzeleniu gola gdy zaczynamy prowadzić, zaczyna się taka padaka z naszej gry, że nie da się na to patrzeć. W tym sezonie nie zakończyliśmy ani jednego meczu wynikiem typu 2:0, 3:0, mimo, że takie wyniki nie raz już były i nie dało się ich dowieźć.
1
adamos
adamos
6 listopada 2018, 14:28
Szanowny kolego @tommyb1, zgadzam się z kolegą @Misterio, że łatwiej wymienić garstkę dobrych występów. To dlaczego Real zwolnił trenera? Przecież też pechowo przegrywali i popełniali jakieś błędy przez co przegrywali, a tez w niektórych spotkaniach dominowali wręcz. Skoro trener nie umie od kwietnia naprawić obrony to coś jest nie halo... Ok uważałem dobra niech Rino przepracuje okres przygotowawczy i wyeliminuje błędy w obronie... Tak wyeliminował błędy, że mamy dziurawą obronę jeszcze bardziej. Ba nawet z Bonucem traciliśmy gole... To coś jest nie halo, kiedy gdy nawet mieliśmy jednego z lepszych obrońców na globie mamy dziurę i tracimy gole... Jedna taktyka podać do Suso. Udine w pierwszej połowie wyłączyło Suso z gry i po naszym pomyśle na grze było. Czy my gramy prostopadłymi piłkami? Czy potrafimy grac z pierwszej piłki? Czy mamy pomysł na rozegranie rogów? Ja Rina szanuje tylko za dwie rzeczy za to jakim był czlowiekiem piłkarzem w Milanie oraz że zaszczepił w zawodnikach mentalność do walki. Ale taktyki i pomysłu na grę brakuje. Mamy młodzież a żaden z tych zawodników nie wbił się na level wyżej. Ja nawet twierdze, że niektórzy się cofnęli w rozwoju. Błędy się zdarzają na tym polega piłka, ale wygrywa drużyna która ich popełnia najmniej. Nie potrzeba taktyka aby wiedzieć, że wystarczy przykryć Suso i zastosować pressing i już nie istniejemy... Mamy strzelbę a ile w meczu dostaje podań? Ja uważam, że jeśli Rino zaliczy wtopy w 3 kolejnych meczach trzeba go pożegnać z szacunkiem. Ale zastępstwo ma być jedno trener z prawdziwego zdarzenia z doświadczeniem i pomysłem.
4
tommyb1
tommyb1
6 listopada 2018, 15:29
Adamos większość kwestii które wypisałeś wiąże się z moim krótkim stwierdzeniem kreatowność w środku pola (chodzi u i o prostopadłe piłki m.in. obsługująje Igłę, i o odciążenie Suso), napisałem też o niewystarczającym wykorzystaniu Igły. Faktycznie biję się w pierś - zapomniałem o stałych fragmentach - katastrofa w tym sezonie. Misterio: a gdzie ja napisałem, że graliśmy dobrze?? Napisałem tylko, że większość punktów straciliśmy pechowo. To że nie strzeliliśmy po jednej bramce więcej chociażby w spotkaniach z Cagliari i Empoli to oczywiste jest przede wszystkim naszą winą. Natomiast rywale pomimo mizernej gry urwali nam niezasużenie punkty. Zwłaszcza Empoli po babolu Romka. Nam brakuje koncentracji w finałowej fazie akcji ofensywnych (dużo niecelnych źle przygotowanych strzałów) - bo nie wiem czy zauważyliście że tworzymy jak nie najwięcej sytuacji podbramkowych to jesteśmy w ścisłej czołówce ligi. I kto był od nas lepszy z tych co nam punkty urwali według Ciebie?? bo według mnie tylko Napoli a i tak uważam, że był to mecz z którego mogliśmy punkty przywieźć. Inna bajka Betis - to taki bezsensowny eksperyment był. I nie wiem jak te 90% odczytałeś. Ale mi chodziło ogólnie o 90% rozegranych spotkań a nie 90% czasu w danym spotkaniu
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
6 listopada 2018, 13:15
Marzy mi się odkrycie trenerskie pokroju naszego Arrigo czy Sarriego, ale tacy się często nie rodzą.
0
tommyb1
tommyb1
6 listopada 2018, 13:25
Przypominam, że mogliśmy mieć Sarriego ale Berlusconiemu nie podobały się Jego.. poglądy polityczne :)
4
nokoments
nokoments
6 listopada 2018, 11:40
https://i.imgur.com/Q1mYxju.png "Ta drużyna potrzebuje kogoś, kto wypracuje schematy w ataku" xD Kurde, jak Gennaro to faktycznie taki amator i przyjdzie ktoś kto wypracuje PRAWDZIWE schematy taktyczne w ataku to my będziemy będziemy strzelać po 150 goli w sezonie. Nie mogę się doczekać.
1
victor89ck
victor89ck
6 listopada 2018, 13:31
Obecna ilość strzelanych goli jest zadowalająca jak na nasze realia, jeśli taką średnią utrzymamy do końca, to skończymy z ok 72 trafieniami. Nie jest to jakaś nad wyraz imponująca ilość.Coś na miarę 3 - 4 miejsca, ale możemy też skończyć na 7 miejscu jak Inter w sezonie 2015/2016 z taką ilością goli lub na 1 jak Juventus w sezonie 2014/2015. Strzelamy przyzwoicie, ale sporo też tracimy. Chcemy celować wyżej, to musimy zwiększyć średnią ilość goli oraz zmniejszyć przede wszystkim ilość traconych bramek.
0
nokoments
nokoments
6 listopada 2018, 14:28
Strzelamy bardzo dużo, a z ilości sytuacji, które kreujemy wynika, że powinniśmy mieć nawet kilka goli więcej. Wg mnie przede wszystkim należy się skupić na grze dalej od swojej bramki, bo to jest aspekt, w którym kulejemy najbardziej i przez który nasza gra wygląda tak źle i nerwowo. Aż 30% czasu gramy na przy swojej bramce (dopiero 17 wynik w Serie A) i ledwie 25% przy bramce rywala (15 wynik w lidze), dla porównania Juve, Napoli czy Atalanta aż 33-31% czasu spędzają w pobliżu bramki rywala, a tylko 22-21% w pobliżu swojej. Jak uda nam się przenieść ciężar gry dalej od naszej bramki to mamy szansę stać się najczęściej strzelającą drużyną w całej lidze, jednocześnie powinniśmy wtedy też mniej tracić, a kibice będą się spuszczać jacy z Milanu są "dominatorzy". Żeby tego dokonać potrzebujemy większej kontroli w środku pola, tutaj pomoże zwyżkująca forma Bakayoko i lewoskrzydłowego w formie - tu postawiłbym na Samu. Zresztą ta statystyka już się poprawia, np. w meczu z Genoą wyglądała tak: 26%/47%/26% (połowa Genoi/środek/nasza połowa), a z Udine już tak: 28%/48%/23% (połowa Udine/środek/nasza połowa). Trzeba dalej cisnąć te 442 i pracować nad kontrolą w środku, a Inter z Napoli daleko nam nie uciekną. :)
1
adamos
adamos
6 listopada 2018, 14:38
@nokoments W pełni się z Tobą zgadzam i popieram Twoj punkt widzenia, ponadto więcej podań powinno być do Igły i trochę klepania w środku pola niż cały czas na skrzydło albo pod bramką naszą. Powinniśmy tez poprawić wychodzenie z pressingu tj. grę z pierwszej piłki fajnie to robi Sampa Prosiło się w meczu z Udine np RR wchodził do środka i szukał prostopadłymi piłkami naszych napastników-nawet parę razy widziałem, że Igła mu to sugerował.
1
victor89ck
victor89ck
6 listopada 2018, 15:23
Brak dobrej klepki w środku pola to rzeczywiście nasza największa bolączka. Nasze uspokajanie sytuacji odbywa się często pod naszą bramką gdzie piłkę klepie głównie środek obrony, RR, Donnaruma i Kessie, przez co przy większym pressingu zaczynają się kłopoty i tracimy głupie gole lub robimy awaryjne wykopy na aut. Przeniesienie gry wyżej to z pewnością priorytet, co przy braku jakości w pomocy stanowi ciężkie wyzwanie dla Gattuso
1
Daniel Maldini
Daniel Maldini
6 listopada 2018, 11:01
Ciekawi mnie skąd oni takie newsy biorą, skoro wszystkie media na świecie pisały, że Gazidis z Wengerem się nie lubią.
0
ACMarek
ACMarek
6 listopada 2018, 10:45
Gazidis byl wielkim zwolennikiem zwolnienia Wengera z Arsenalu juz wczesniej. A jesli Ivan ma przyjsc w grudniu to na pewno nie po to aby znow pracowac z francuzem.
Edytowano dnia: 6 listopada 2018, 10:46
3
groszek
groszek
6 listopada 2018, 10:43
#Leonardo Out
0
pepe82
pepe82
6 listopada 2018, 10:22
Patrzac na to jak sie przezntuje teraz Arsenal , a jak sie prezentowal za Wengera, bylby to strzal w kolano. Po za tym wyniki bronia obecnego trenera, ktory to nie ma wielkiej kadry z wielkimi nazwiskami.
0
victor89ck
victor89ck
6 listopada 2018, 10:21
Jeśli Gattuso przerypie te 3 kolejne mecze to niech jak najszybciej przychodzi Wenger, dalej mamy dość łatwe mecze więc będzie miał czas na wprowadzenie swoich założeń taktycznych i ułożenie drużyny. Jeśli jednak Gattuso nas zaskoczy w tych 3 meczach oraz tych kolejnych łatwiejszych uzyskamy obiecujące wyniki to warto dać mu szansę. Gramy strasznie nierówno, chwilę gramy dobrze, a za chwilę nie radzimy sobie z atakami jakiegoś średniaka. Brakuje nam ułożenia, Gattuso się stara, motywuje ale ciągle się uczy i popełnia sporo błędów. Powiedzmy, że jego semestr na naukę dobiega końca, teraz czas na egzaminy, jeśli 3 najbliższe obleje to nie przechodzi dalej, jeśli zda to przechodzi do drugiej rundy, która będzie trwać do końca grudnia. Tak bym to widział...
5
grayman88
grayman88
6 listopada 2018, 10:20
Dwie sprawy...Wenger wogole do mnie nie przemawia, a dwa, narazie wyniki bronią Rino...styl stylem ale czołowka jest, wyjscie z gropy LE raczej tez nie zagrozone bardzo. Rino zwyczajnie ma przesrane...od poczatku.
0
adamos
adamos
6 listopada 2018, 10:24
Jeśli teraz znowu z Betisem pzegramy a na to się zanosi, to już będziemy zagrożeni...
1
adamos
adamos
6 listopada 2018, 12:50
Tacy kibice jak ty, pełni wiary i wsparcia dla ukochanego klubu, to skarb. Szkoda, że za dużo jest tutaj takich.
0
adamos
adamos
6 listopada 2018, 13:13
A co wszyscy mają wierzyć w mistrzostwo patrząc na to jak Milan ledwie wygrywa z ogórkami z dołu tabeli, strzelając wymęczone bramki w ostatniej minucie spotkania? Trochę realizmu właśnie się przydaje, pierwsze spotkanie z Betisem było beznadziejne i jak to będzie podobne to patrząc na fakt, że przed nami jeszcze wyjazd do Pireusu to po drugiej przegranej z Betisem możemy się powoli żegnać z Ligą Europy jak i kilkudziesięcioma milionami euro możliwymi do zarobienia. A potem będzie płacz - czemu sprzedajemy Suso, przecież na pewno nie dlatego, że nasz trener zrobił sobie poligon taktyczny w meczu z najważniejszym rywalem w grupie LE i straciliśmy przez to miliony, co nie? Optymizmem jest w tej chwili wiara w to, że wywieziemy z Sevilli choćby punkt.
0
adamos
adamos
6 listopada 2018, 14:05
@Miszcz Trochę szacunku dla ludzi i ich opinii, którzy Milan oceniają, nie z takim huraoptymizmem jakim posiadasz. Cieszę się, ze wierzysz w Nasze mistrzostwo i wygraną w LE. Ale ja po obecnej grze i taktyce trochę inaczej oceniam nasze szanse...
2
adamos
adamos
6 listopada 2018, 14:59
Wkładając mi w usta czegoś czego nie napisałem tylko pokazujesz, ze nie powinno się z Tobą dyskutować. Pozdrawiam.
0
Rafalzki
Rafalzki
6 listopada 2018, 10:10
Sam już szczerze mówiąc nie wiem co o tym myśleć, niby gramy tak, że aż zęby trzeszczą ale jednak z 5 ostatnich pojedynków 4 wygraliśmy więc na logikę skoro punkty są to nie powinniśmy się jednak czepiać. Jakoś nie przekonuje mnie Wenger, może przez ten pryzmat wiecznie 4 miejsca w PL. Poza tym skoro teraz Milan jednak wygrywa (szczęśliwie bo szczęśliwie ale jednak) to trochę irracjonalna wydaje się zmiana trenera w obecnej chwili. Myślę, że najbliższe 3 mecze mogą być kluczowe, zwłaszcza pojedynek z Lazio czyli z Naszym bezpośrednim rywalem o 4 miejsce. Może i Rino faktycznie się ostatnio trochę pogubił, mieszał z tymi ustawieniami ale może w tym szaleństwie jest jakaś logika i metoda, bądź co bądź wyniki jednak przemawiają za trenerem na chwilę obecną. Ja dałbym jednak jeszcze czas Rino, szatnia stoi za nim murem, 4 miejsce jest...
1
adamos
adamos
6 listopada 2018, 10:18
z tymi szatniami to różnie bywa nawet ostatnio w Realu, po przegranej z Barcą, zawodnicy jak jeden mąż łącznie Ramosem stali za trenerem a parę godzin później nowy trener... Co do Naszej szatni nie bym był pewien, szczególnie, że w jednym komentarzu Rino coś bąknął, że jest paru co go nienawidzi lub nie chce.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 listopada 2018, 10:43
adamos Zobaczymy jak będziesz śpiewał o Realu w przypadku pokazania środkowego palca Conte.A już pierwsze oznaki niezadowolenia piłkarzy z Madrytu są widoczne.Tak samo może stać się w Milanie.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 listopada 2018, 10:46
Poza tym przecież w Arsenalu Wengera widać było jak na tacy ile znaczą nastroje wśród piłkarzy.
0
adamos
adamos
6 listopada 2018, 11:13
@Marcos Salinas Masz rację, że Real może pokazać palec Conte, szczególnie, że Ramos coś pośrednio mówił o Conte, że go szatnia nie chce. Ale wiadomo Perez ma jedyna miłość w sercu i obsesję Pochettino i nawet jest w stanie zapłacić 50+ mln jemu. Ale zobaczymy kogo Perez wybierze kiedy Pochettino pokaże Realowi palec...
0
adamos
adamos
6 listopada 2018, 10:09
Dobrze to teraz powiedźcie koledzy kogo byście wzięli Donadoniego czy Wengera... Bo na chwile obecną to są realne nazwiska dla Naszego klubu.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
6 listopada 2018, 10:12
Jardima w ciemno bym brał.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 listopada 2018, 10:14
Nikogo. Mamy trenera.
4
adamos
adamos
6 listopada 2018, 10:14
@ muamba_kabumba Masz do wyboru tylko dwóch ;-)
0
kamilus
kamilus
6 listopada 2018, 10:15
Conte, Blanc, Wenger/Jardim, Donadoni - taka byłaby moja 'kolejność'.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
6 listopada 2018, 09:28
Tutaj chodzi o to żeby przyszedł ktoś z pomysłem na grę... na budowanie akcji, wprowadzenie wymiennosci pozycji itp. Do wygrywania ( walczenia o trofea) jeszcze dojdziemy .. narazie to trzeba trenera który "wgra" w te drużynę jakiś styl. Czy to będzie Wenger czy ktoś inny to już jest sprawa drugorzędna... Ale musi to być ktoś kto udowodnił już, że drużyny które prowadził potrafily grać dobra piłkę.
Edytowano dnia: 6 listopada 2018, 09:29
6
adamos
adamos
6 listopada 2018, 09:44
Ja myślę, że tez Elliottowi chodzi o zarządzanie drużyną. Tj. generowanie przychodów i zysków. Trener który rozwinie młodzież a w przyszłości na niej zarobi albo rozwinie, że nie będzie potrzeba mega transferów. Elliott założył, że w ciągu 4-5 lat Milan zyska na wartości 2 krotnie - z Rino tego nie osiągnie i pewnie to widzą. Dobrze grająca drużyna co walczy w Europie przyciągnie sponsorów i co za tym idzie kasę. Natomiast Drużyna przegrywająca w LE ze średniakami i kopiąca się ze spadkowiczami w lidze raczej nie będzie atrakcyjnym produktem dla sponsorów.
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
6 listopada 2018, 09:50
Na kwestię ekonomiczne specjalnie uwagi nie zwracam. Niemniej chyba wszystkim nam zależy żeby nasze Chłopak i notowali regularny progres sportowy.. wiadomo team spirit też jest potrzebny ... Ale to za mało patrząc jak młody zespół posiadamy .
0
6 listopada 2018, 09:19
Ten cały Wenger to jakieś nieporozumienie. Oby to była plotka.
1
kupczyk1981
kupczyk1981
6 listopada 2018, 09:09
krasy1970;Ja się pod twoimi podpisuje.Zgadzam sie w 100%
1
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
6 listopada 2018, 09:02
Na poważnie będzie można mówić gdy faktycznie przyjdzie do nas . Powiem tak ja też bym za Gatuso skoczył w ogień ale za piłkarza , człowieka ale za trenera Gatuso to już nie bardzo. Ja od lat marze o tym , żeby do nas przyszedł w końcu prawdziwy trener a nie dopiero uczący się fachu ludzie . Gatuso ma wiele entuzjazmu ma serducho Czerwono Czarne ale nie ma pojęcia o taktyce . Nie mówiąc o przygotowaniu kilku wariantów w razie problemów w meczu. Fakt że teraz ACM jest na 4 miejscu to trochę zaciemnia obraz . Gramy słabo męczymy się niemiłosiernie ze słabymi drużynami . Tak naprawdę zgadzam się, że te 3 najbliższe mecze pokarzą gdzie naprawdę jest drużyna i co sobą reprezentuje. Tez jestem zdania że te 3 mecze to będzie kicha i znów miejsce w lidze 6-8 . Wenger w Arsenalu dopóki miał środki z klubu na wzmocnienia a przede wszystkim na zatrzymanie najlepszych to miał wyniki. niestety w pewnym momencie inni inwestowali a Wenger ciągle musiał wyciągać jakichś gości z kapelusza żeby jakoś ten Arsenal utrzymać na pozycji. A i tak potrafił być w czołówce ligi czy wygrywać puchar Anglii. Ja jestem za zmianą.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 listopada 2018, 09:08
''Wenger w Arsenalu dopóki miał środki z klubu na wzmocnienia''- Może przypomnisz ile kosztował Arsenal np. taki Auba lub ile zarabia Ozil?Teksty o tym jak Arsenal odstaje finansowo od brytyjskiej czołówki są bredniami negatywnie nastawianych do Gattuso pseudokibiców, którzy z niechęci do warsztatu naszej ikony przełknęliby nawet zatrudnienie Donadoniego.
3
adamos
adamos
6 listopada 2018, 09:30
@Marcos Salinas Man Utd. potrafił wydać w jedno okienko 250 mln, ściągnąć Pogbę za 100 mln czy nawet Lukaku za 100 mln, City, Chelsea czy nawet Tottenham mogą wywalić w jedno okienko przeszło 150 mln. Arsenal ze swoich zysków potrafił kupić ciekawego grajka. My mając Elliotta też będziemy podążać ścieżką chcesz grajka to zarób na niego. Jeśli ktoś myśli, że będzie inaczej to jest w błędzie i właśnie do tego projektu idealnie pasuje Wenger, który ma smykałkę do zawodników z kapelusza i potrafi z nich zrobić top.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 listopada 2018, 09:45
adamos Naprawdę przy takich argumentach nie mam zamiaru dalej z tobą dyskutować.Po prostu zbyt jednowątkowo myślisz.Tacy ludzie najwięcej krzyczą po fakcie, mimo iż sami do tego doprowadzili przez swój sposób postępowania.
1
ksieciunio
ksieciunio
6 listopada 2018, 08:52
Czwarte miejsce na koniec każdego sezonu? Biorę w ciemno! A poważnie: Wenger jakoś nie pasuje mi do tego klubu. Ot, taki dziaduszek który swego czasu stworzył wielki Arsenal by później paść ofiarą własnego sukcesu. Obawiam się, że jako trener Milanu próbowałby robić wszystko "po Arsenalowemu" co w warunkach Serie A skończyłoby się katastrofą. PS. Za wyjątkiem Mou sukcesy krajowe i międzynarodowe włoskich klubów były zawsze dziełem Włochów i ktoś powinien to pejsatemu towarzystwu z Elliotta mocno uświadomić.
2
6 listopada 2018, 08:48
Pewnie tak się stanie i jest już dogadany , ale wydaje mi się że nie teraz tylko gdzieś dopiero w nowym roku lub nawet po sezonie , Gattuso na pewno nie będzie prowadził Milanu od nowego sezonu(musiałby wydarzyć się cud) ale też pewnie dokończy sezon a nie wyleci teraz , choć kompromitację z Berisem i Juve może dużo zmienić.
1
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
6 listopada 2018, 08:31
Watpie by mu sie udalo tutaj. Na razie wole Gattuso.
3
adamos
adamos
6 listopada 2018, 08:33
Jakiś argument kolego?
0
adamos
adamos
6 listopada 2018, 09:29
Sam podajesz argumenty z czapy i totalnie wymyślone brednie, bez żadnego podparcia i jeszcze od innych wymagasz? Weź miej chociaż jakiś szacunek i godność człowieka.
3
adamos
adamos
6 listopada 2018, 09:37
@Miszcz Ja nie mam szacunku do ludzi o co Tobie chodzi? Godność wtf? My Polacy to potrafimy tylko mówić jestem za PO bo nie chcę by rządziło Pis i na odwrót, ale nikt nie potrafi podać argumentu i przedstawić kontr argumentu. To, ze jak większość piszę, że Rino nie panuje nad taktyką i jej nie ma, nie potrafi rozwijać młodzieży - to kontr argumentem jest że to jest z czapy? Ty miej kolego godność i szacunek. Bo ja lubię merytorycznie porozmawiać i zobaczyć inny pkt widzenia człowieka, który ma inne zdanie, a nie mieszać ludzi z błotem. Wyjdź na spacer napij się melisy i zacznij się uśmiechać do ludzi...
0
adamos
adamos
6 listopada 2018, 09:51
Wszyscy Ci na dole wyjaśnili co i jak, a ty dalej podajesz jakieś argumenty kompletnie z czapy, które są również dalej wyjaśniane. I jeszcze jakąś obrzydliwą politykę tu wrzucasz. Chcesz rozmawiać merytorycznie, to podawaj takie argumenty. Nawet jeżeli z jakiegoś powodu jesteś ich pewny i nie piszesz ich z zawiści, to sprawdź je jeszcze raz w co najmniej kilku źródłach. O mój spokój się nie martw ;)
2
skoropian
6 listopada 2018, 08:19
Dajcie dokończyć sezon Gennaro.
3
adamos
adamos
6 listopada 2018, 08:32
tu trzeba ratować póki, co jest do ratowania...
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 listopada 2018, 08:45
adamos Co ratować?Liczysz na Scudetto czy walkę o 2 miejsce z Napoli?Z Wengerem czyli trenerem przesiąkniętym brytyjskim futbolem,70 latkiem bez żadnego doświadczenia z włoską piłką, który w ostatnich latach nie umiał ani mentalnie ani taktycznie zbudować swojego zespołu na najważniejsze spotkania prawie pewne, że skończyliby poza pierwszą 4.
4
adamos
adamos
6 listopada 2018, 09:21
@Marcos Salinas Trzeba ratować 4 miejsce, bo z taką grą niestety daleko nie ujedziemy. Trzeba ratować też LE, bo nawet hiszpański średniak Nas ośmiesza i za chwile możemy nie wyjść z prostej grupy. Dziwne, że Wenger grając przeciwko włoskim drużynom większość zwyciężał. Argument, że nie ma doświadczenia w Serie A to jest śmieszny. Czy Ancelotti miał doświadczenie w PL albo Hiszpańskiej czy Bundeslidze? Nie miał a potrafił ugrać majstra w tych ligach. Czy Guardiola mial doświadczenie w Bundeslidze albo PL? Klopp miał doświadczenie w PL? Emry miał doświadczenie w PL? Nie trafiony argument. Wenger nawet samymi rezerwami Nas pojechał 5-1. Niestety my potrzebujemy taktyka oraz trenera co rozwinie młodzież. Z Rina żaden jest taktyk a gracze się nie rozwijają. W LE czy jakby się udało dostać do LM to potrzebny jest geniusz taktyczny i doświadczenie. Czy Rino ma doświadczenie grając przeciwko Chelsea, Barcy i topowym zespołom? My ledwo sobie radzimy przeciwko ogórkom, a co mówić o topie.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 listopada 2018, 09:27
Żaden trener, który spędził więcej niż 5 lat w brytyjskim futbolu nie poradził sobie z przejściem do włoskiej piłki.Tym bardziej ktoś w wieku emerytalnym tego nie zrobi.Tyle w temacie zatrudnienia Wengera, bo nas ograł dzięki decyzjom sędziego w LE.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 listopada 2018, 09:28
Wenger taktyk z fizycznej ligi xDD Niech ktoś mu odłączy internet, bo nie da się tego czytać.
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 listopada 2018, 09:39
Zresztą zapomniałem, że dyskusja z ludźmi broniącymi do ostatniego momentu wuefistów zapominających o odpowiednim przygotowaniu fizycznym przed sezonem nie ma sensu, ponieważ patrząc po porównaniu karier Włochów w BPL do przypadku Wengera to zwykły, odporny na logiczne argumenty beton intelektualny.
0
ksieciunio
ksieciunio
6 listopada 2018, 09:44
Adamos "prawie" masz rację, prawie dlatego że owszem każdy Włoch czy Hiszpan który trafia do PL potrafi zrobić tam wynik ale w drugą stronę to już nie działa. Powinieneś sobie z tego zdawać sprawę. Też jestem przeciwnikiem trzymania Gattuso na siłę no ale na Boga nie przesiąknięty PL Wenger..
1
adamos
adamos
6 listopada 2018, 09:56
@ksieciunio Nie masz trochę racji, Mourinho, Benitez, Zeman świetne rezultaty osiągnęli w Serie A jak i w Europie z włoskimi ekipami ;-)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 listopada 2018, 10:49
Ani Mourinho ani Zeman nie spędzili 20 lat w brytyjskim futbolu.A Benitez nic poza Coppa Italia nie osiągnął we Włoszech. Dotarło?
2
adamos
adamos
6 listopada 2018, 11:07
@Marcos Salinas Benitez z Napoli sezon 13/14 - 3 miejsce w Serie A i 1/8 LE, kolejny sezon później półfinał LE. Benitez z Interem wicemistrzostwo Włoch i półfinał LM pamiętny dla Nas :-D Zdobywca klubowych mistrzostw Świata z Interem. Szczerze chciałbym i marze i życzę nam wszystkim takich wyników w Serie A i w Europie. Ale faktycznie to żadne osiągnięcia...
0
adamos
adamos
6 listopada 2018, 11:31
Benitez został z Interu pogoniony, a to wicemistrzostwo uratował im Leonardo. Człowieku! Po raz kolejny podajesz coś z czapy, pisałem wyżej byś przynajmniej sprawdzał te bzdury, które wymyślasz do swoich tez. To jest właśnie ten brak szacunku dla rozmówcy.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 listopada 2018, 12:07
Ano tak.Zapomniałem o niesamowitym wyczynie czyli KMŚ z Interem.Szkoda tylko, że przy dysproporcji kadrowej między klubami występującymi tam ma taką samą wagę gatunkową co np. puchar Intertoto...
0
victor89ck
victor89ck
6 listopada 2018, 08:11
Decyzja powinna zapaść po kolejnych meczach z Betisem, Juventusem i Lazio. Ostatnie mecze wygraliśmy ale nasza gra nie była imponująca, pierwsze połowy to dramat, w drugich potrafiliśmy się obudzić i kontrolować mecz. Jeśli w tych kolejnych meczach się zbłaźnimy to nie widzę powodu trzymania Gattuso, jeśli zagramy dobre mecze (nie koniecznie musimy je wszystkie wygrać) pokażemy zaangażowanie i dobre przygotowanie taktyczne to warto dać jeszcze szansę choćby do końca sezonu. Wengerowi nie można ująć doświadczenia, trochę lat mu się uzbierało i trochę taka maruda się z niego zrobiła, ale skoro nie chce w tym wieku zakończyć kariery trenerskiej to znaczy, że jest głody sukcesów. Dobrze jest poczekać ten miesiąc i w zależności od wyników podjąć decyzję. Chciałbym w końcu obejrzeć mecz (z kimś na poziomie), który rozegramy na wysokim poziomie taktycznym
5
MalinaOla
MalinaOla
6 listopada 2018, 08:03
Wenger ma w poniedziałek przyleciec do Mediolanu i podpisac 4 letni kontrakt
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 listopada 2018, 08:46
Jakieś źródło ,?
2
Khaoz
Khaoz
6 listopada 2018, 07:39
Wenger nigdy nie mógł się pogodzić z decyzjami sędziów na wyspach, ciekawe jak będzie reagował we Włoszech. Frazesy Gattuso może i stały się irytujące ostatnimi czasy, jednak wole to niż Wengera obwiniającego cały świat za to, że mu się nie udało. Sędzia nie taki, przepisy nie takie...a w ogóle to słońce wzeszło na szybko. Traktuje swoich zawodników jak dzieci, którymi tatuś musi się opiekować. Zawodnicy Arsenalu pomimo, że byli piekielnie utalentowani, nie mieli psychiki aby zrobić to co sami od siebie oczekiwali. Nie uważam aby Wenger był dobrym wyborem. Jest wiekowy, zmanierowany i nie wierzę aby nie chciał zrobić z Milanu drugiego Arsenalu. Będzie kupował młodzieniaszków i ich promował, ciuciał, bawił, głaskał po główce i tylko mam nadzieję, że nie będzie takiego marazmu jak w Arsenalu. Doświadczenie, wyniki? Co takiego wielkiego zrobił Wenger? Miał kozackich zawodników, zdobył 3 mistrzostwa przez 22(? o ile dobrze pamiętam) trenerki w arsenalu. Ligi Mistrzów ani Ligi Europy nigdy. Zawodnicy dorastali i uciekali. Kiedy w ostatnich latach pościągali gwiazdy aby dźwignąć klub do pierwszej trójki, nie radził sobie z dyscypliną. Poza tym, ile jeszcze lat Wenger będzie trenował? Za dwa, trzy lata znowu będzie płacz i poszukiwanie trenera. Bylebyśmy tylko nie zostali z "młodymi utalentowanymi którzy módlmy się, że wypalą i nie zwieją do lepszego klubu" jak to było właśnie w Arsenalu przez ostatnie lata. Gattuso ciągnie tych chłopaków. Też płakałem jak oglądałem wcześniejsze mecze, ale jest 4 miejsce, chłopaki zaczęli walczyć, przestali płakać i użalać się nad sobą. Nie wiem czy będzie trenerem na lata, czy za trzy tygodnie nie spadniemy do połowy tabeli, ale nie jestem za Wengerem. Chcę jeszcze nadmienić, że ciągłe pretensje o braku ligi mistrzów zakłamują rzeczywistość. Milan miał i nadal ma duże braki i potrzebuje wzmocnień. W lidze europy mamy problemy, a chcecie do ligi mistrzów? Może ją wygrać w przyszłym sezonie? No tak...z Wengerem przecież się uda. Trzeba wrócić do rzeczywistości i zastanawiać się co będzie lepsze w tej chwili. Ja wolę nadal Gattuso. #wengerout
5
adamos
adamos
6 listopada 2018, 08:31
ciekawe jakbyś mówił jakby w meczu z Udine nie było Varu i sedzia jednak zareagował na podniesiona chorągiewkę i naszego gola Romka nie uznał... Wenger ma taktykę schematy, niestety w PL sa też szejkowie i rosjanie, ktorzy dzięki grubym milionom tworzą hegemony klubowe, Arsenal bez kasy sobie świetnie radził i generował dobre zyski.
1
adamos
adamos
6 listopada 2018, 09:01
Adamos co Ty bredzisz za przeproszeniem, Arsenal bez kasy.. Arsenal jest jedynym klubem obok LFC z czołówki w PL, który zarabiał na siebie z nowym stadionem i miał kupę kasy, na pewno więcej niż takie Leicester, które zdobyło niedawno mistrzostwo. Stać ich było na Aubemayanga czy Lacazette więc sorry. Twoje argumenty do mnie nie przemawiają. Dodam, że nie jestem jakimś fanem Gattuso wielkim jako trenera ale Wenger to "zamienił stryjek siekierkę na kije". Uważam, że jedynie włoski trener ogarnie to bagienko a moim prywatnym faworytem jest Conte, który potrafił wygrać mistrzostwo Anglii w swoim pierwszym sezonie w Chelsea. Wynik nieosiągalny dla Wengera od prawie 20 lat.
2
adamos
adamos
6 listopada 2018, 10:13
@Misterio Mi chodziło, że Arsenal nie miał kasy od szejków czy innych takich podmiotów tylko sam klub generował zyski. I transfery jakie przeprowadzały hegemony szejkow i rosjan to w porownaniu do Arsenalu wyglądały "biednie" ale sobie świetnie poradzili mimo to...
0
adamos
adamos
6 listopada 2018, 13:17
Adamos wiesz kto jest głównym sponsorem Arsenalu i jak się nazywa ich stadion aby? Jak Fly Emirates to nie są szejkowie to nie wiem kto nimi w takim razie jest :)
0
Luksta1805
Luksta1805
6 listopada 2018, 06:32
Nie jestem fanem Wengera, nie ujmując mu doświadczenia itd. Zmiana trenera co rok tez juz mnie denerwuje piłkarzom tez chyba na dobre to nie wyjdzie, nowy trener inna taktyka inne wymagania i tak praktycznie co rok.Oby Gattuso zaczął pokazywać jakieś efekty i dobra grę walkę przede wszystkim bo to u niego chyba najprędzej, bo mnie osobiście ta zmiana się nie podoba.
1
jasiom22
jasiom22
6 listopada 2018, 01:14
Nie jestem ostatnio fanem Gattuso, ale nie Wenger.. i nie teraz!
2
krisss811
krisss811
6 listopada 2018, 01:46
dlaczego nie teraz?? bo wygraliśmy trzy ostatnie mecze? nie długo wrócimy do szyku, bo przegramy z Betisem, Juve i Lazio. obym się mylił.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 listopada 2018, 07:15
Primo szatnia wskoczyłaby w ogień za Gattuso, co może skończyć się pokazaniem środkowego palca nowemu trenerowi przy zmianie w taki sposób. Secundo angielska frywolność zbudowana częściowo na fizyczności nigdy nie sprawdziła się na włoskich boiskach. Tertio Arsenal Wengera od jakichś 5-8 lat dostawał regularny łomot w kluczowych spotkaniach, więc to nie jest żaden upgrade.
5
Max82
Max82
6 listopada 2018, 01:05
Mam nadzieję że to tylko plotki bo ten Pan to taki trener przegrany i nic więcej skoro z Arsenalem nic nie wygrał przez ponad 20 lat to co on może wygrać z Milanem ??? - zero i tylko zero ...potrafi zbudować drużynę za śmieszne pieniądze i zrobić na tym dobry interes ale sukcesów to on nie ma żadnych takie są fakty A te top 4 w PL nie ma się co tak tym podniecać skoro nic nie wygrali
2
Qiub
Qiub
6 listopada 2018, 08:00
Co? xD interesujesz się piłką od przedwczoraj?
0
Qiub
Qiub
6 listopada 2018, 09:22
Qiub Tylko że on ma rację. Siedział 20 lat na ciepłej posadce i patrzył jak klub się stacza. Nic nie wygrał 15 lat, bo puchar Anglii to śmiech na sali. Trener porażka
2
Max82
Max82
6 listopada 2018, 11:08
Qiub Piłka chyba Ty się interesujesz od wczoraj kolego nie masz zielonego pojęcia o osiągnięciach tego trenera proponuję użyć wyszukiwarki Google to dowiesz się czegoś...ten trener nie wygrał nic wartościowego w swojej karierze ...wiem że w Polsce ludzie podniecają się słysząc Arsenal ale tak się składa że mieszkam w UK 11 lat i wiem co mówię ten klub za czasów Wengera nigdy nie liczył się w UK ani w Europie
1
Panicz
Panicz
6 listopada 2018, 12:43
Aż takich farmazonów to gościu nie gadaj. Słyszałeś wgl o the invincibles Wengera? Jego Arsenal w sezonie 2004 był najlepszym mistrzem w historii tej ligi. Na 38 meczy nie przegrał ANI JEDNEGO spotkania. Dostali specjalny złoty puchar za wygranie mistrzostwa. Wenger przez ostatnie lata już staczał ten klub, to prawda. Ale w końcówce lat 90 i do roku 2007 byli mocnym graczem zarówno w Anglii jak i w europie regularnie meldowali sie minimum w 1/4 LM. Mówiąc że Arsenal przez pierwszą dekade panowania Francuza nic nie znaczył to zwykły dyrdymał na skale światową.
0
Max82
Max82
6 listopada 2018, 13:05
Panicz Wow przez 22 lata spędzone w jednym klubie i znając ligę od podszewki to faktycznie jest czym się chwalić
0
Panicz
Panicz
6 listopada 2018, 14:04
Jak widać jest sie czym pochwalić, skoro nikt inny sezonu bez porażki nie powtórzył. Nawet Guardiola wydając 600 mln w pare lat. Przez pierwsze 8 lat trenerki w Londynie. 11 trofeów (w tym 3 mistrzostwa) to też nie byle co. Ogólnie w Londynie w 22 lata zdobył 17 trofeów. 3 mistrzostwa i 7 pucharów Anglii i 7 superpucharów.
0
mpt1899
mpt1899
6 listopada 2018, 01:04
Wenger moze i nie wygral wiele ale porownywanie Gattuso do niego to chyba jakis zart. Doswiadczenia (i to w Arsenalu, w PL i LM) nikt mu nie odbierze. Zreszta pokazal rok temu z oslabionym i w kryzysie Arsenalem Gattuso gdzie jest jego miejsce. A czy Gattuso przez ten rok sie poprawil? Hmmm. Nie jestem tego taki pewien. A jak kadra sie zbuntuje przeciwko trenerowi, ktory ich nawet jeszcze nie trenowal to w pi....du z takimi pilkarzami. To nie oboz harcerski. Marzeniem jest aby Rino wygral wszystko z ACM ale narazie nie ma ku temu przeslanek. Trzeba tez pamietac, ze ta druzyna ma byc gotowa na LM. W czasie obu mercato ma przybyc kiku pilkarzy bo zalozenia sa , ze wszystko bedzie w miare tykac i potrzebne beda tylko wzmocnienia. Jak na razie nic nie tyka a my mamy problem z wygraniem u siebie z Genua albo wywalczyc awans w slabej grupie LE.Wcale mnie taka decyzja nie zdziwi.
4
krisss811
krisss811
6 listopada 2018, 01:24
nic dodać nic ująć. Żeby walczyć w Lidze Mistrzów to takie mecze jak dwa ostatnie trzeba wygrywać przekonująco a nie w męczarniach. Milan musi wejść na wyższy poziom ktorego Gattuso na razie nie zapewnia.
3
krisss811
krisss811
6 listopada 2018, 09:12
Pokazał Gattuso gdzie Jego miejsce? A to nie aby sędzia rewanżu o tym zdecydował? Przy stanie 1-0 dla Milanu dał jednego z bardziej lewych karnych jakie w życiu widziałem i potem nie dał oczywistego dla Milanu 2 minuty później. Do przerwy 2-0 dla Milanu a nie 1-1 i by się grało zupełnie inaczej. Moim zdaniem wcale nie byliśmy gorsi w rewanżu, w pierwszym spotkaniu owszem, ale równie dobrze mogliśmy wtedy awansować.
1
krisss811
krisss811
6 listopada 2018, 10:26
Misterio. Patrzysz na ten dwumecz tylko przez pryzmat błędu sędziego, ale czy Milan był w tym dwumeczu lepszy?? Niestety nie. Nie oszukujmy się, Arsenal nas zdominował, był lepszy i dojrzalszy. Błąd sędziego tego nie zmieni.
2
matten
matten
6 listopada 2018, 15:04
Głos rozsądku. Jak dla mnie nie ma co porównywać Wengera do Gattuso. Ten pierwszy to uznany fachowiec, a drugi to początkujący trener, który dotychczas błąkał się po futbolowych peryferiach. Nie neguję, że za 10 lat Gattuso może być świetnym trenerem i prześcignąć Wengera pod względem zdobytych trofeów, ale na ten moment naprawdę nie ma nad czym deliberować.
1
tober12
tober12
5 listopada 2018, 21:11
Myślę, że to by było nie fair wobec obencej sytuacji kadry i trenera jeszcze po dwóch takich wygranych to tylko buduje. Gra nie jest najlepsza i poczekajmy co zrobimy z Betisem i Juve liczę na wygraną i remis obojętne co w jakim meczu.
3
nokoments
nokoments
5 listopada 2018, 21:02
Błagam xD Rozumiem jakbyśmy byli teraz poniżej 6 miejsca to mogliby gadać z Wengerem, ale nie w tej sytuacji... Chyba, że Wenger jest dogadywany na wypadek, gdyby sytuacja zespołu na półmetku sezonu była poniżej oczekiwań. Sam Wenger zresztą mówił, że chce wrócić do trenerki od stycznia. Wtedy to by miało sens, ale wywalenie Gattuso teraz, kiedy po 11 kolejkach jesteśmy tam gdzie mieliśmy być, mamy bezpośredni kontakt z czołówką, a gra zespołu z meczu na mecz wygląda co raz lepiej to będzie sportowe harakiri.

Wengera nie skreślam, bo pomimo bycia emerytem to jednak to fachowiec i może jeszcze dużo dać prowadzonym przez siebie drużynom - wystarczy spojrzeć na dziadzię Heynckesa, który ze trzy razy wracał z emerytury do Bayernu i kręcił bardzo dobre wyniki.
Edytowano dnia: 5 listopada 2018, 21:04
5
MilanL€PIK
MilanL€PIK
5 listopada 2018, 20:53
ja wolę Gattuso który przy lini żyje meczem niż wengera który śpi prawie na ławce trenerskiej
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 listopada 2018, 20:52
Wenger out!
5
WeahYeah
WeahYeah
6 listopada 2018, 01:06
#wengerout ? Juz?
1
Unloco
Unloco
5 listopada 2018, 20:50
Trochę ubolewam nad zdaniem jakie ma wiele osób na temat Wengera. Dla mnie zawsze był i będzie jednym z największych trenerów na świecie. Śmiało rzucajcie dalej żałosne memy o 4 miejscu, nie zapominajcie tylko że 4 miejsce przez niemało ostatnich lat w Anglii było wiele więcej warte niż nasze 1-2, a Wenger z Arsenalem zdobywał je ze składem, który skonstruował za takie pieniądze, na które większość trenerów by splunęło i kopnęło w dupę zarząd za takie budżety.
Arsenal nie miał wielu sukcesów w ostatnich latach, ale ich gra się podobała, grali szybko, na jeden kontakt, z pomysłem, przecinając linie. Wenger jest już stary, ale ci którzy nie potrafią go docenić pokazują swój poziom wiedzy o futbolu :)

Szkoda, że możliwość sprowadzenia takiego trenera pojawia się kiedy to my jesteśmy na fali jeśli chodzi o zdobycze punktowe. Niemniej jednak na obecną chwilę zostałbym przy Gattuso (mimo że nie sądziłem że kiedyś tak powiem patrząc na to jaką mamy alternatywę).
Edytowano dnia: 5 listopada 2018, 20:54
19
Gol
Gol
5 listopada 2018, 21:07
Unloco - Patrząc na to jak zespoły Angielskie prezentowały się w Europie to zdanie - "nie zapominajcie tylko że 4 miejsce przez niemało ostatnich lat w Anglii było wiele więcej warte niż nasze 1-2" no raczej poprawne nie jest. Wyniki Premiership i Serie A w ostatnich latach były na tyle porównywalne że liga włoska która jeszcze kilka ta temu była mocno w tyle w rankingu za ligą angielską, nie tylko dogoniła i przegoniła Premiership, ale także obecnie ma bezpieczną przewagę. Tyle gwoli sprostowania.
7
Santiago
Santiago
5 listopada 2018, 21:16
Nieprawda z tym rankingiem. W ostatnich 3 latach Anglicy 3x robili lepszy wynik sumując wszystkie drużyny. Włosi są blisko bo liczony jest sezon 14/15 który był największą katastrofą wyspiarzy w XXI wieku. Który następnym sezonie już nie będzie obowiązywał. http://www.90minut.pl/ranking_uefa.php
0
Unloco
Unloco
5 listopada 2018, 21:17
Cóż mogę zgodzić się że Juventus dogonił Europę, ale reszta ligi jest dalej sto lat za murzynami, jeśli chodzi o zawodników, trenerów i samą grę. Faktem znanym od dawna jest, że angielskie drużyny mogą się podobać ale w europejskich pucharach nie dominują o dziwo. Ale włoskie nie robią tego tym bardziej. Może przesadziłem w swoim komentarzu, ale no nie dam się przekonać że liga włoska osiąga większe sukcesy niż angielska, chyba że będziemy się szczycić naszym jedynym godnym reprezentantem - Juventusem.
3
Unloco
Unloco
6 listopada 2018, 07:22
Że daleko są za murzynami to nieźle brednie , może Milan tak xDD.W tym sezonie Inter pokonał Spurs , Napoli Liverpool , a gdyby był VAR to rok temu nawet Roma grała by w finale LM , a Nawet Atalanta w dwumeczu z Evertonem wynik 8-1 , także jeśli Włosi są daleko za murzynami to Anglicy są jeszcze bardziej.Nie mówię że Serie A jest lepsza ale faktem jest że rządzi La Liga a potem PL i Serie A które osiągają podobne wyniki , więc radzę nie pisać rzeczy które nie mają pokrycia rzeczywistością .
1
adamos
adamos
6 listopada 2018, 11:30
@Hudson Prawda jest taka, że do obecnego sezonu Włochy miały tylko Juve w LM. Anglicy od wielu sezonów regularnie w czołówce LM albo final albo połfinał i wszystkie ekipy w ćwierćfinale. A w zeszłym sezonie tylko Roma jakimś fartem dotarła do półfinału. W LE to Włoskie drużyny toną na każdym etapie a Angielskie wysoko zachodzą, dwa sezony temu Man Utd wygrało.. Każda federacja popada w kryzys Serie A może w tym sezonie się przełamie. I prawdą jest, że dopóki My i Inter nie wrócą do LM to będzie nędza dla Serie A w LM. Tylko ekipy z Mediolanu potrafiły wygrać te rozgrywki.
1
adamos
adamos
6 listopada 2018, 15:04
Angielskie w polfinalach w ostatnich latach?Jaja sobie robisz czlowieki , kto oprocz Liverpoolu i raz CIty ostatnio tam awansowal?Skoncz bredzic , mam przypomniec jak wysmiewano Anglikow ze zaden nie awansowal do cwiercfinalow , a Arsenal chyba z 10 lat odpadal w 1/8.Popatrz na fakty a nie wymyslaj.
0
Piotrek1899
5 listopada 2018, 20:44
Ja myślę, że pomimo ostatnich zwycięstw i tego, że trzymamy się czołówki, to Leonardo i Maldini zdają sobie sprawę i doskonale widzą, że ta drużyna gra znacznie poniżej swoich możliwości. Każde zwycięstwo jest wyszarpane, obojętnie z kim by Milan nie grał nie ma dominacji, decydują indywidualności, nie zespół jako całość. Na dłuższą metę tak się nie da osiągnąć wyniku. W końcu zabraknie sił i determinacji, których w tej chwili tym chłopakom odmówić nie sposób. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że my nie mamy, poza Suso, czy Higuainem graczy na naprawdę wysokim poziomie. Cały czas twierdzę, że to dosyć przeciętna ekipa, ale też nie aż tak słaba, by drżeć do ostatnich sekund o wynik z Genoą, czy Udinese. Takie mecze Milan powinien rozstrzygać na swoją korzyść znacznie wcześniej, nie zostawiając takim rywalom złudzeń, nawet przez sekundę. I to jest ogromny problem Gattuso. Wiadomo, piłkarze stoją za nim murem, ale czy wszyscy? Patrząc wczoraj na Higuaina, jak rozmawia z Reiną odniosłem wrażenie, że oni obaj widzą, że coś tu nie gra. Chyba nie tak to sobie wyobrażali. To jest AC Milan i nie może być tak, że na San Siro przyjeżdża przeciętny Betis i nas po prostu przez 75 minut demoluje i ośmiesza, a takich przypadków już w tym sezonie było wiele. Inter, Cagliari, z Olympiakosem też wynik był dużo lepszy, niż gra. Wszyscy się cieszymy z ostatnich zwycięstw, wyrwanych w ostatnich sekundach, po heroicznej walce, ale cóż to byli za przeciwnicy? Spójrzmy, co zrobił Inter z Genoą, Torino z Sampdorią, Udinese to dla mnie faworyt do spadku. Ja nie chcę oglądać takiego Milanu, a obawiam się, że z Gattuso na ławce tak to będzie wyglądać co mecz. Czy zagramy z Torino, czy SPAL, walka jak równy z równym. Co by o Wengerze nie powiedzieć, facet ma doświadczenie nieprzeciętne, potrafi z młodych zrobić piłkarzy pełną gębą, jego Arsenal zawsze mi się podobał, bo grali ofensywną i urozmaiconą piłkę. Wiadomo, wyniki pozostawiały przez te lata sporo do życzenia, napewno mógł z tym zespołem wygrać więcej, ale też zawsze był w czołówce w silnej, jakby nie było lidze, a nam o to właśnie chodzi. Może akurat jego pomysły i inne spojrzenie na ligę włoską pozwoliłyby wskoczyć tym chłopakom na wyższy poziom? Wierzę, że tak i z przyjemnością przywitałbym go na naszej ławce.
22
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 listopada 2018, 20:58
O tak, zatrudnijmy zasiedziałego na wyspach 70 latka bez 1 minuty pracy we włoskim klubie.Z całą pewnością osiągnie więcej od ikony tego klubu za którą opowiada się większość piłkarzy...Gdyby Leonardo wymusił taki manewr po dobrych wynikach, a szatnia delikatnie ujmując nie przyjęła Wengera z całą pewnością wylądowałby na bezrobociu, więc bez względu na niechęć niektórych do warsztatu Gattuso Brazol nie jest samobójcą.
3
Zako
Zako
5 listopada 2018, 21:04
No właśnie...te gole końcówce trochę zacierały obraz faktu, ze ze nie mozemy zdominować słabych drużyn. Genoa czy Udinese to teamy, które nie powinny stwarzać nam takich problemów. I nie ma co sie zakrywać, ze bramkarz miał dzień konia czy coś, bo zebry tez mogły nam wczoraj spokojnie wpakować goli. Chciałbym zwrócić uwagę na jeden szczegół, który nieco wypacza masę naszych okazji. Bardzo duzo strzelamy z dystansu. Rozumiem, mamy graczy, którzy to potrafią, strzelilismy juz tak trochę goli, ale czy nie sądzicie , ze to tez nie jest czasem brak pomysłu, jak Rodriguez wali w trybuny? Mamy problem z wejściem do 16, a całe zycie bramki stadiony swiata nie będą wpadać. Moze przez to , ze teraz będziemy grać 4-4-2 to na wrzutki Suso będzie mógł wchodzić Cutrone, bo Igła musi się cofać po piłkę. Mimo wszystko , mojej opinii te dwa wymęczone zwycięstwa ze słabeuszami nie "rozgrzeszają" poprzednich i stylu w nich prezentowanego.
4
Zako
Zako
5 listopada 2018, 21:07
Marco Salinas No nieźle pojechałeś, a mnie np. nie przekonują wywiady Higuaina sądząc po jego poirytowaniu. Ten 70 latek totalnie wyjasnil Gattuso wiosną, a czy Gennaro sie tak rozwinal od tej pory, zeby go przewyzszyc? Wątpię.
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 listopada 2018, 21:12
Wyjaśnił?Gdyby nie błędy sędziego i nonszalancja w polu karnym Hakana to Milan grałby dalej.Poza tym o czym tutaj dyskutować.Od zamierzchłych czasów nikt- czy to piłkarz czy trener przesiąknięty wyspiarskim futbolem - nie osiągnął nawet najmniejszego sukcesu we włoskim futbolu.Zasiedziały w jednym klubie 70 latek miałby zmienić ten trend?Wolne żarty.
2
jasiom22
jasiom22
6 listopada 2018, 01:18
Ocena Piotrka1899 w punkt, nie potrafiłbym tego tak wyartykułować.
1
Piotrek1899
6 listopada 2018, 01:23
jasiom22 Dziekuję ;)
0
Marosso
Marosso
6 listopada 2018, 08:03
Dokładnie Piotrek 1899 ujął to wręcz idealnie . Po tych 3 zwycięstwach i sytuacji w tabeli też mam mieszane uczucia ale to bardziej z sentymentu do Rino ponieważ gra jest poniżej oczekiwań ale tak narazie punkty się zgadzają .Marcos Salinas napisałeś że gdyby nie błąd sędziego lub gdyby hakan zachował się lepiej... Wątpię żeby wtedy to cokolwiek zmieniło ponieważ Arsenal i tak wygrałby ten mecz. Oni byli od nas dużo lepsi a grali taj jak przeciwnik pozwalał czyli mniejszym nakładem sił a o kulturze gry już szkoda pisać( mimo wszystko klasa wyżej ) . To trochę taki argument że Inter w derbach miał szczęście bo błąd popełnił GD też tak uważasz ?
0
adamos
adamos
6 listopada 2018, 08:44
Popieram Ciebie kolego... RINO OUT!!! Coś musi być z Igłą na rzeczy skoro nawet Bonuc uciekł... Wcale się nie zdziwię jak Igła po sezonie pryśnie... Jesteśmy wielka marką a gramy jak przeciętny średniak Włoski co chce się utrzymać w lidze... Drużyna z pomysłem nawet z księgowymi sprawia nam problemy. Wyłączyć z gry Suso i nie mamy już pomysłu na grę i przeprowadzanie akcji. Rino nie rozwija młodych zawodników a wręcz ich cofa w rozwoju. Romek zamiast lepiej grać gorzej znacznie gra niż w poprzednim sezonie, Calabria to samo, Kessie już pod kreską formy o Hakanie nie wspomnę....
0
Vol'jin
5 listopada 2018, 20:38
idźmy drogą Preziosiego xD
4
Gol
Gol
5 listopada 2018, 20:37
Bzdura, w tym momencie zwolnienie Gattuso to byłoby samobójstwo i zarząd nie wyszedłby z tego z twarzom. Podobnie zachował się Berlusconi wobec Mihajlovicia i mimo że wyniki wtedy też nie porywały, to chyba większość zgodnie twierdziła że zwolnienie było bezcelowe i Serbowi trzeba było dać dograć przynajmniej sezon do końca.

Sam chciałem zwolnienie Gattuso, ale Włoch poszedł po rozum do głowy, zmienił w końcu beznadziejną formację i już jakoś ta nasza gra ostatnio wyglądała, nawet Bakayoko który na początku sezonu miotał się po boisku z gracją słonia uciekającego przed myszą, z Udinese zaprezentował się solidnie.

Nie możemy w takim momencie zwalniać trenera, bo nagle się udało dogadać z Wengerem, absurd i bez cel.
Edytowano dnia: 5 listopada 2018, 20:46
10
Fushnikov
Fushnikov
5 listopada 2018, 20:35
Wenger człowiek który z Arsenalem zdobył wszystko. Już wolę Rino.
4
Jogin
5 listopada 2018, 20:34
Temu klubowi jest potrzebna stabilizacja, a nie ciągłe zmiany. Gattuso ma możliwości wyjść z kryzysu, jak widać potrzeba nam solidnych transferów, do tego mamy szpital, a i tak potrafimy zdobywać punkty, styl obecnie nie jest najważniejszy dla tej drużyny.
8
matten
matten
5 listopada 2018, 20:28
Byłoby pięknie, ale obawiam się, że panowie z zarządu nie zwolnią swojego kolegi z boiska i przyjdzie nam się przemęczyć z Gattuso do końca sezonu. Zresztą, zwolnienie w tym momencie byłoby trochę bez sensu, bo jakby nie było mamy to "wyśnione" czwarte miejsce...
1
adamos
adamos
5 listopada 2018, 20:40
Było by pięknie? Ponury żart...
12
muamba_kabumba
muamba_kabumba
5 listopada 2018, 20:24
Kto wiem , może nadalby tej drużynie jakiś styl ... przede wszystkim jakiś pomysł w ofensywie.
1
Robinowski
Robinowski
5 listopada 2018, 20:22
Dziadek niech idzie na ryby.
1
tommyb1
tommyb1
5 listopada 2018, 20:22
To może Piechniczek albo Gmoch... Żadnych dziadków bez świeżego podejścia!!!
2
Mirek99999999
Mirek99999999
5 listopada 2018, 20:20
jak biorą Wengera pod uwagę to ja proponuje do listy kandydatów dorzucić Andrzeja Strejlau i Jacka Gmocha. Na stronie konkurencji jest podobny artykuł tylko z niego wynika że to pomysł Leonardo, a odrzucili go Singerowie
Edytowano dnia: 5 listopada 2018, 20:24
0
Presidente
Presidente
5 listopada 2018, 20:23
Ale Pana Andrzeja to ja proszę szanować!
1
Mirek99999999
Mirek99999999
5 listopada 2018, 20:25
jak najbardziej szanuje chce tylko pokazać, że czas wyżej wymienionych panów w piłce się skończył
0
Presidente
Presidente
5 listopada 2018, 20:28
Od tej konkurencji, która France Football nazywa włoskim dziennikiem? Znasz angielski? Wpisz sobie football italia w google, zerknij na stronkę i odszukaj newsa o Wengerze. Przecież wszyscy piszą, że Wenger w Milanie to sprawa na biegu i Singerowie go wymyślili bo są fanami Arsenalu.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
5 listopada 2018, 20:33
faktycznie "włoski" dziennik :) dzięki nie zauważyłem czytając w pośpiechu
0
Presidente
Presidente
5 listopada 2018, 20:20
Z jednej strony wydaje się że tu bzdura patrząc na obecny moment - 3 wygrane i 4. miejsce, ale przed nami dwa wazne mecze. Teoretycznie powód do zwolnienia się znajdzie, jeśli zaliczymy wpadkę, a do tego przerwa reprezentacyjna. Coś na rzeczy może być, choć osobiście nie wierzę w taką zmianę.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 listopada 2018, 20:32
Po wywiadach widać, że Gattuso bezgraniczne poparcie większości piłkarzy , więc nie ma szans podjęcie ryzyka i w razie niepowodzenia bunt szatni.Elliot to nie poczciwy Berlu, który najpewniej dalej chciałby Montolivo z opaską.Leonardo doskonale wie czym skończyłoby się dla niego odwrócenie zawodników od nowego trenera.
0
Presidente
Presidente
5 listopada 2018, 20:36
Tak, ale jednocześnie Elliott pokazał, że jak trzeba to robi po swojemu. Przykład protestów Curva Sud, którzy nie chcieli Leonardo, a oczekiwali pozostania Mirabellego. Efekt końcowy jest nam znany :)
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 listopada 2018, 20:48
Tak szybko jak zatrudnili Leonardo, w takim samym tempie mogą go zastąpić np. Marottą, bo wątpliwe, aby Singerowie w takim momencie wyszli z kandydaturą Wengera wyłącznie z własnej woli.Ktoś tutaj wyraźnie kopie dołki pod Rino i w razie niepowodzenia najpewniej zapłaci głową.
0
Zako
Zako
5 listopada 2018, 20:20
Dziwne. Jakby mieli wywalic Rino to chyba zrobiliby to juz po mecz z Betisem, a tu po dwóch wygranych, jakie by nie były taka plotka. Ciekawe. Wenger w Milanie byłby totalna niewiadomą. Wypalił sie pod koniec przygody w Arsenalu i osobiscie na ten moment wolałbym Conte, ale moze w nowym srodowisku , nowy start by sie odnalazł? Pewne jest to, ze Wenger to mimo wszystko trener, który coś wygrał i przy sprowadzaniu piłkarzy budziłby mimo wszystko większy respekt niz Gattuso.
2
Max82
Max82
6 listopada 2018, 01:04
Wenger coś wygrał??? przypomnij mi co ?? bo to trener który przez ponad 20 lat był tylko w top4 PL i nic więcej chyba że chcesz zaliczyć do sukcesów jakiś puchar FA Cup;)
0
Max82
Max82
6 listopada 2018, 01:04
Wenger coś wygrał??? przypomnij mi co ?? bo to trener który przez ponad 20 lat był tylko w top4 PL i nic więcej chyba że chcesz zaliczyć do sukcesów jakiś puchar FA Cup;)
0
Zako
Zako
6 listopada 2018, 14:09
Max82 Interesujesz sie piłką w ogóle? Nie wierzę, wygrał Premier League 3 razy w tym legendarni "Invincibles 03/04" bez porazki, przy czym trzeba zwrócić uwagę na to czego dokonał poza boiskiem - przed jego przyjśćiem piłkarze w Anglii mając wolne dzien przed normalnie balowali i korzystali z uzywek. Na śniadania typowe british breakfast. Dopiero Francuz zrewolucjonizował to podejście, pikarze zaczęli zachowywać się jak profesjonalisci a on sam jadł zdrowo, zeby dać im przykład. Tony Adams w latach 90 powiedział w szatni Arsenalu otwarcie, ze chyba jest alkoholikiem. Wyobrazasz sobie coś takiego teraz? To wszystko zaczał właśnie Arsene. No ale jak ktoś mówi, ze to trener bez osiągnięć to ja nie wiem kim jest przy nim były trener Pisy i Sionu...
0
ACMati69
ACMati69
5 listopada 2018, 20:17
Hehe 4C Mil4n :DD
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
5 listopada 2018, 20:16
Do najstarszych użytkowników / redakcji - kojarzycie Francuza albo kogoś przez lata związanego z piłką angielską, kto poradził sobie we Włoszech? Czy Arsene ma tę niepowtarzalną możliwość bycia pierwszym, który może coś osiągnąć tutaj?
0
dziubasACM
dziubasACM
5 listopada 2018, 20:19
Kojarzę Mourinho, który po kilku sezonach w Chelsea wygrał z Interem mistrzostwo i LM ;)
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 listopada 2018, 20:15
Znając życie za tydzień lub 2 będzie dementi od Leonardo.Jedno jest pewne ktoś próbuje wbić nóż w plecy Rino.Stawiam na Brazylijczyka- w końcu czegoś poważnego musiała dotyczyć ta dłuższa konfrontacja Maldiniego z Leosiem.
Edytowano dnia: 5 listopada 2018, 20:16
0
patoo_07
patoo_07
5 listopada 2018, 20:15
Dziwna sprawa, tak jak niżej już było napisane. Jak przegraliśmy 2 mecze w gównianym stylu, to wszyscy wspierali GG, a jak drużyna jako tako zareagowała i zdobyła komplet punktów w 3 meczach, to zmieniamy trenera. Coś tu wykracza poza jakąkolwiek logikę :D
0
adamos
adamos
6 listopada 2018, 10:22
styl niestety jest ten sam tylko mamy farta w 95 minucie...
0
5 listopada 2018, 20:15
Ponoc francefootboll to legitne zrodlo , we will see.
0
Marcin1995
Marcin1995
5 listopada 2018, 20:15
Zmiana trenera tak, ale na pewno nie na Wengera toż to zamierzchła myśl szkoleniowa
0
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI