Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Trwający sezon może być pierwszym i ostatnim dla Higuaina w Milanie

16 grudnia 2018, 12:37, Presidente Aktualności
Trwający sezon może być pierwszym i ostatnim dla Higuaina w Milanie

Włoskie media spekulują, iż Milan może nie zdecydować się na wykupienie Gonzalo Higuaina. La Repubblica pisze, że sytuacja na linii klub - piłkarz zmierza w kierunku rozejścia się obu stron ze względów sportowych, jak i finansowych. Ivan Gazidis i spółka zdają sobie sprawę, że muszą ciąć koszty, a ponadto celem nowego dyrektora jest stawianie na zawodników młodszych od 31-letniego Argentyńczyka. Natomiast La Gazzetta dello Sport zwraca uwagę, że Pipita wygląda jak zagubiony i, co ważniejsze, nie jest kluczowy w ważnych meczach - Juventus, Inter czy Olympiakos, co rozczarowuje włodarzy mediolańczyków.


R E K L A M A





96 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Nevi
Nevi
17 grudnia 2018, 10:32
Mógłby grac lepiej, nie jest w pełni skoncetrowany a w Milanie nie gra się łatwo. Okazji nie wykorzsytasz to drugiej mozesz nie mieć.
1
Diavo
Diavo
17 grudnia 2018, 09:44
Bonucci jaki by nie był po czerwonej kartce , uderzył się w pierś i zaczął grać jak na mistrza przystało, Higuain po czerwonej kartce? "Bolą go plecy,ale gra" .. niestety na tragicznym poziomie..
2
Rafalzki
Rafalzki
17 grudnia 2018, 09:44
mam mieszane uczucia do Igły. Natomiast widzę, że Gazidis chce tutaj drugi Arsenal zrobić. Kuźnia młodych talentów. Wydaje mi się, że blokowanie każdego transferu zawodnika po 30 roku życia to nie jest też droga do sukcesu...
0
Mieszko
Mieszko
17 grudnia 2018, 09:06
Szukanie kozła ofiarnego. Jeszcze będziemy chcieli żeby gracze tego kalibru do nas przyszli...
3
adamos
adamos
17 grudnia 2018, 08:38
Po co Nam sprowadzać gwiazdy, jak pod wodzą Rino wszyscy cofają się w rozwoju...
1
Dariusz_W
Dariusz_W
17 grudnia 2018, 07:05
Człowiek chyba psychicznie nie sprostał roli, jaką mu wyznaczono.
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
17 grudnia 2018, 03:04
Jedna myśl Wypad dziadu, nie lubie cię od przygody w Realu,
0
acmti__
acmti__
16 grudnia 2018, 23:53
Myślę że przerosła go jego rola. Z meczu na mecz widać w nim większą frustrację, ten z Juve połamał go psychicznie.
0
Lipido
Lipido
16 grudnia 2018, 23:11
Najpierw ta drużyna musi coś grać by mieć pretensje do Argentyńczyka. Jedyny zawodnik z jakąś wizją nieszablonowego zagrania w Milanie chociaż zaczyna się dopasowywać to topornej gry.
0
hvast87
hvast87
17 grudnia 2018, 04:42
Piszesz o Suso rozumiem?
1
grzyweek7
grzyweek7
16 grudnia 2018, 21:21
Przypominam że jak Kalinic czy Silva nie trzelali to niektórzy pisali ze są poprostu beznadziejni, i nie zasługują na grę w Milanie, a tu Higuain nie strzela i wina leży po stronie pomocników. Trochę obiektywizmu by się przydało...
6
Tutkovic
Tutkovic
16 grudnia 2018, 21:27
Wielu tak mylnie ocenia. Tutaj są bardziej dywagacje czy jest sens płacić takie pieniądze za Higuaina, który nie różni się wiele od Cutrone. A za sensowne pieniądze może i udałoby się załatwić Kuame i jakiegoś doświadczonego snajpera do rotacji. Milan jest w takim a nie innym punkcie, że musi dokonywać roszad bo tak naprawde co sezon wyłaniają się po 2-3 pewne osoby. Już możemy stwierdzić po tej rundzie jesiennej, że pewniakami są Donnaruma, Bakayoko, Kessie, Romagnoli, Suso,Cutrone. Co do reszty albo nie zachwycają formą albo po prostu nie są warci takich pieniędzy a niestety Milan musi obcinać swoje koszty. Jednym słowem Milan musi stawiać na młodzież i liczyć, że ktoś odpali wroty. Wiem, że niektórym nie przechodzi to przez myśl ale takie są fakty. Trzeba wierzyć ! Forza Milan !
1
Jago
Jago
16 grudnia 2018, 23:06
Problem jest chyba bardziej złożony. Piątek jakoś gra w Genoi a ile goli już załadował? 11. Moim zdaniem największa jest tu wina trenera.
0
Zbanowanyx3
Zbanowanyx3
17 grudnia 2018, 09:31
Piątek ma już 12 goli :)
0
Carlo88
Carlo88
17 grudnia 2018, 13:15
Nie przesadzajmy... Gdyby Kalinic strzelił w 11 ligowych spotkaniach 5 bramek to nie byłoby w jego kierunku takiego "hejtu". Problem argentynczyka nie leży w jego umiejętnościach, ale psychice. Widać, że się irytuje na boisku, irytując także kibiców swoim zachowaniem. Dokładnie - "trochę obiektywizmu", Higuain nie ma słabych liczb, tylko od napastnika tej klasy oczekuje się znacznie więcej. Po prostu.
0
Cleaver
Cleaver
16 grudnia 2018, 21:12
Ale już żadna gazeta nie pisze, że na początku Higuain zdobywał bramke w kadym meczu jakim gral. Dajcie mu pomocnika to i bramki bedzie strzelal...
1
daro12555
daro12555
16 grudnia 2018, 19:52
To Piątek też może narzekać na swoją drugą linię takie biadolenie i tyle.Napastnik w tym wieku z takim doświadczeniem ,powinien dużo lepiej grać .Niestety w meczach z dużymi rywalami się spala ,tak było choćby w Napoli czy reprezentacji .
1
Rocker
Rocker
16 grudnia 2018, 18:54
Moim zdaniem pozbywanie się napastnika tylko dlatego, że w drużynie nie na absolutnie nikogo, kto potrafi podać mu piłkę to kompletna bzdura!
1
Puszek
Puszek
16 grudnia 2018, 19:42
Nie można powiedzieć że nikt mu nie podaje piłek. Prawda jest taka że jak dostał 2 wyłożone piłki przeciwko Grekom to prawie zastrzelił gołębie na dachu. Nie kwestionuje jego dokonań dotychczasowych czy umiejętności, nie twierdzę też, że nasza pomoc jest na jakimkolwiek poziomie, ale ciągle biadolenie i glaskanie Pipity po głowie bo nikt mu nie podaje to jakiś żart... On nawet nie biega...
2
Tutkovic
Tutkovic
16 grudnia 2018, 18:21
Jeśli kosztem Higuaina przyjdzie sensowny pomocnik to jestem za. Wole mieć w ataku Cutrone, Kuame i Quagiarelle i soldiną linie pomocy.
2
MK92
MK92
16 grudnia 2018, 17:25
Że Higuain nie ma formy - to jedno, ale w swojej karierze nigdy jeszcze nie grał w tak słabej drużynie, jak współczesny Milan. Wiosna będzie kluczowa.
8
El Diablo
El Diablo
16 grudnia 2018, 16:43
My przez większość czasu, w każdym meczu, gramy w chodzonego, żaden napastnik nie będzie u nas błyszczał.
4
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
16 grudnia 2018, 16:27
Jestem za kompletnie bezużyteczny gość, ciągle narzekający , mający pretensje do sędziów do kolegów z zespołu do obrońców tylko nie do siebie. Oby to była prawda . Gałgan z niego i nicpoń. ja nie będę płakać.
4
Gattuso28
Gattuso28
16 grudnia 2018, 16:52
Szczególnie rzuca się w oczy że non stop "biadoli" jak picza jakaś.
1
Andre
Andre
16 grudnia 2018, 16:17
Nie dziwię się, że Higuain wygląda na coraz bardziej sfrustrowanego grą w Milanie. Tak samo wyglądał jeszcze niedawno u nas Andre Silva, który dopiero odżył piłkarsko jak przeszedł do Sevilli. Niestety, ale pewnie nawet Messi byłby prędzej czy później sfrustrowany na boisku, gdyby musiał grać w Milanie tenowanym przez takiego fachurę jak Gattuso...
3
dysha1992
dysha1992
16 grudnia 2018, 18:00
No pacz, az dziwne że Cutrone ma takie liczby z tak słabym zespołem i trenerem
1
jasiom22
jasiom22
16 grudnia 2018, 18:16
Cutrone to pupil trenera, i zdąrzył się przezwyczaić do tego burdelu który panował w Milanie od odejscia Allegriego, więc to nie jest dobry przykład. Problemem nie jest Hakan czy Igła.. tylko brak porządnego szkoleniowca który by ich poprowadził...
1
Wolly
Wolly
16 grudnia 2018, 19:12
Cutrone to inna sprawa, wychował się z taką linią pomocy. Pozostali uczyli się grać z lepszymi pomocnikami i tu jest problem.
2
Fushnikov
Fushnikov
17 grudnia 2018, 10:29
A co to zła linia pomocy? Berto, Monto, Kessie, Biglia? Sami playmakerzy
0
jarek2572
jarek2572
16 grudnia 2018, 16:16
Wykupić i sprzedać jak już, chociaż dajmy mu chłopa co będzie słał piłki i skończy się lament.
0
grzyweek7
grzyweek7
16 grudnia 2018, 16:07
Staty: -Higuain 1379 minut na boisku 7 bramek (bramka co 179 minut) oprócz tego mocno irytujący gra pod siebie, strasznie nie skuteczny. -Cutrone 961 minut 7 bramek (bramka co 137 minut) do jego gry nie mam zastrzeżeń, choć też trochę nieskuteczny. No i trzeba tu jeszcze przypomnieć o Panu - Andre Silva rok temu 1965 minut na boisku 10 bramek (bramka co 196 minut). Nie ma jeszcze połowy sezonu a Higuainowi brakuje 6-7 meczy do rozegrania tyłu minut co Portugalczyk w naszych barwach. Na Silve były wylewane żale, pozatym jak grał to 20 minut na mecz, Higuain ma podobne statystyki a trzeba powiedzieć że on gra ciągle i nie ma problemu z grą we Włoszech, i mimo że gra źle to gra, dlatego uważam że na ten moment Higuain jest gorszym transferem niż Portugalczyk. Jedynym napastnikiem który spełnia wymagania jest młody Cutrone. Także na obecną chwilę wygląda to tak: Cutrone>Silva>Higuain, jeśli Argentyńczyk zostanie wykupiony to nie rozumiem dlaczego sprzedalismy zawodnika o 10 lat młodszego który miał takie same statystyki.
1
Vol'jin
Vol'jin
16 grudnia 2018, 16:09
jedno ale Silva praktycznie jako napastnik nie pracuje na boisku w Sevilli za niego robi Ben Yedder strzela asystuje... U nas Higuain miimo wszystko absorbuje też uwagę obrońców czego o portugalczyku powiedzieć nie można
0
Mirek99999999
Mirek99999999
16 grudnia 2018, 16:11
a może podaj statystyki z Serie A, Silva nastrzelał półamatorom na początku sezonu, stąd jego statystyki są przekłamane.
1
grzyweek7
grzyweek7
16 grudnia 2018, 16:54
@Mirek w Seria A to on zagrał bardzo mało, a jak się nie gra to się nie strzela. Równie dobrze mógłbym teraz napisać Ci to może popatrz na statystyki w lidze Europy tych dwóch panów, i? Pozatym strzelał ogórka, może i tak było ale przynajmniej strzelał czego nie można powiedzieć o Higuain ie.
0
MisiuACM
MisiuACM
16 grudnia 2018, 19:34
Przecież on 5 bramek to wsadził samej Austrii Wiedeń w Lidze Europy, którą roznieśliśmy w dwumeczu jeśli dobrze pamiętam. Te statystyki są zakłamane.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
16 grudnia 2018, 19:50
w Serie A nie grał tak mało jak niektórym się wydaje, Cutrone nie miał dużo więcej minut a goli nastrzelać potrafił, a tak w ogóle to nie chodzi tylko o strzelone bramki ale o ogólną postawę na boisku (masa niepotrzebnych dryblingów, słaba współpraca z partnerami czy też fakt że nie potrafił absorbować uwagi obrońców by zrobić więcej miejsca kolegom z drużyny)
0
Umberto
Umberto
16 grudnia 2018, 15:53
Jest po prostu bez formy i to nie wina pomocy. Nie dawno Toni został królem strzelców w spadkowej Hellas Veronie
1
ACstach
ACstach
16 grudnia 2018, 15:37
Jeżeli ma on w głowie już tylko Chelsea, a na boisku pokazuje, że raczej nie ma tam Milanu, to powodzenia.
3
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
16 grudnia 2018, 15:32
Jeden z najlepszych we Włoszech na swojej pozycji, sprawdzony w kilku klubach z topu, ale nie...Gdyby na innych pozycjach grali tacy mistrzowie, jak Higuain, to nie byłoby nawet gadania, że Gonzalo nie ma goli, że się nie stara itd.
6
brzydki
brzydki
16 grudnia 2018, 15:28
Czyli Milan zapłacił 27.5 miliona euro, żeby mieć na jeden sezon napastnika, a później oddać go za darmo skąd przyszedł? Deal życia.
3
Wolly
Wolly
16 grudnia 2018, 15:25
No właśnie na innych stronach plotkarskich napisali że nawet jest opcja skrócenia wypożyczenia. Podobno Chelsea go kusi.
0
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
16 grudnia 2018, 15:22
Poniżej oczekiwań to na pewno.
0
Unloco
Unloco
16 grudnia 2018, 15:01
Higuain zalicza mocny spadek formy to widać gołym okiem. Jak do nas przyszedł to oglądając go miałem wrażenie, że dawno nie było u nas tak klasowego napastnika. Świetnie znajdywał się w ofensywie, potrafił (co bardzo cenne) mimo że jest snajperem to rozegrać piłkę. Wykazywał się świetną techniką podczas przyjmowania piłki i rozgrywania. Teraz popisuje się jedynie frustracją co nie przystoi takiemu doświadczonemu zawodnikowi. Może to czysty przypadek, ale mam wrażenie że lepiej współpracowało mu się z Bonaventurą oraz ze swoim reprezentacyjnym kolegą Biglią. Szkoda bo długo jeszcze z nimi nie pogra i musi się "ogarnąć", bo tu trzeba grać, walczyć, a nie frustrować się że coś nie idzie. Tacy zawodnicy jak Higuain czy Hakan powinni wybrać się do dobrego psychologa, bo ich mentalne problemy mocno widać na boisku, a przecież inni zawodnicy też mają różne problemy a jakoś sobie radzą.
4
szfarceneger
szfarceneger
16 grudnia 2018, 14:47
Zdaję sobie sprawę, że naszym problemem jest pomoc, ale nie można zrzucać na nią całej winy za naszą impotencję w ofensywie, kiedy na szpicy gra gość zarabiający 9 mln euro. Od takiego napastnika oczekuje się więcej, niż tylko zamienianie podań na bramki, co zresztą ostatnio też mu nie wychodzi. Bije od niego frustracją, co już zaowocowało czerwem z Juve, brakuje mu skuteczności, podejmuje złe wybory i nie jest liderem tej drużyny. Ciężko oprzeć się wrażeniu, że jest tu za karę. Jak nie znajdzie formy na wiosnę i nie wykręci +15 bramek zapewniając nam LM, to na pewno go nie wykupimy. Wątpię też, że przy takim obrocie spraw przyjdzie inny napastnik w jego miejsce. Zostaniemy z Cutrone i napastnikiem, który przyjdzie zimą, wrócimy do 4-3-3 i za zaoszczędzone pieniądze na niewykupieniu Higuaina wzmocnimy lewe skrzydło, chyba że Paqueta wypali na tej pozycji.
2
#3#6
#3#6
16 grudnia 2018, 14:42
po tym sezonie spokojnie bedziemy mogli ocenic skale umiejetnosci Leonardo. Mirabelli zrobił robotę. Do pomysłów Leo od samego początku podchodzę sceptycznie maks.

Wypozyczenie za 18mln zakładając, że nie jesteś na 100% pewny że wykupujesz zawodnika to już jak nabijanie klimy gazem propan-butan przez naszych rodzimych handlarzy

Gdzieś jakieś plotki chodzą o próbie sprowadzenia gabigola co aż śmieszne.
Wydali pieniądze w zeszłym okienku a jedynym graczem, który gra jest Higuai, który jeśli odejdzie to wówczas deal Leo z Juve bedzie wygladal tak:

Bonucci +18mln za Caldarré ktory jest w MilanLab. Zeby pilkarz dbal o ekonomie klubu to tylko chyba Milan w calym EU (z wyjatkiem niemcow ale tam wiadomo, ze kazdy liczyc potrafi)
Edytowano dnia: 16 grudnia 2018, 14:44
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 grudnia 2018, 14:46
Jestem pewny że Leonardo mając taką kasę jak tucznik Mirabelli, zrobiłby o wiele lepsze mercato.
3
Mirek99999999
Mirek99999999
16 grudnia 2018, 14:58
póki co Leo to z transferami się nie popisał, nie licząc Bakayoko który się rozkręcił, nikt nie przekonuje, nawet transfer francuza nie jest w 100% pozytywny bo klauzula wykupu jest za duża jak na to co prezentuje do tej pory.
3
grayman88
grayman88
16 grudnia 2018, 15:52
Bakayoko ma klauzule na ile? 35mln...to jest za duzo jak na to jak sie ostatnio prezentuje
0
Mirek99999999
Mirek99999999
16 grudnia 2018, 16:08
grayman88 Bakayoko prezentuje się dobrze na tle można powiedzieć że drugiego "garnituru" Milanu. Nie twierdze że jest słaby ale 40mln razem z wypożyczeniem to trochę za dużo jak na mój gust, ale ma jeszcze czas do końca sezonu może zacznie grać jeszcze lepiej nie tylko na tle beznadziejnego Milanu i będzie warty tych pieniędzy.
0
Gol
Gol
16 grudnia 2018, 22:59
Mirek - W ogóle nie masz racji. Po pierwsze to Bakayoko wypada bardzo dobrze na tle RYWALA, bo to jak wypada na tle kolegów z zespołu nie ma kompletnie żadnego znaczenia ! To rywale mają gigantyczny problem z Francuzem i to widać w każdym meczu bo teraz już większość akcji nie idzie środkiem tylko bokami i to tak tracimy większość bramek (zwłaszcza że nasza ekspercka obrona ma ogromne problemy z ustawianiem się i kryciem). 35 mln za takiego zawodnika który ma 23 lata to promocja na obecnym rynku transferowym.
0
sheva7acm
sheva7acm
16 grudnia 2018, 14:33
Koume z Genoa !!!
Edytowano dnia: 16 grudnia 2018, 14:33
1
maciekpl
maciekpl
16 grudnia 2018, 14:24
Bardziej niż o formę piłkarską martwię się o formę psychiczną. To, że gra mu się trudniej niż w Juve jest naturalne. Nie jest tajemnicą, że nie ma tak dobrych partnerów jak w Turynie. Ale co gorsza widzę u niego frustrację i złość, co przejawia się poprzez podejmowanie złych decyzji na boisku. W ostatnich meczach niejednokrotnie zdarzało się, że zamiast podać do idealnie ustawionego partnera decydował się na oddanie strzału byleby tylko zdobyć bramkę, a kończyło się to totalną klapą. Jeszcze trochę i zacznie być większym postrachem gołębi na SS niż KPB.
1
pjotr
pjotr
16 grudnia 2018, 14:23
mój ulubiony środkowy napastnik zanim przyszedł do nas :( nie odnajduje się u nas i w każdym meczu widać jak wylewa się z niego frustracja, szkoda mi go, zaczyna przypominać Baccę, ale ten wytrzymał trochę dłużej
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 grudnia 2018, 14:18
Już we wtorek strzeli dwie brameczki i wróci do formy.
3
lopezito84
lopezito84
16 grudnia 2018, 14:14
To teraz pytanie kto mógł by go zastąpić? Nie wiem czy zmiana trenera by pomogła ale wydaje mi się że tak ponieważ myślę że pod wodzą Gattuso nasi zawodnicy zdają się w ogóle nie rozwijać i chyba nie grają w pełni swoich możliwości.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 grudnia 2018, 14:22
Ta?A to ciekawe.Są tacy co zaliczyli regres oraz tacy, którzy zaliczyli progres jak np. Cutrone, Hakan sprzed kontuzji i ''separacji'' z żoną, Biglia, Bakayoko, Calabria w ofensywie czy też Suso w ostatnim okresie.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 grudnia 2018, 14:36
Pisałem niżej - od 2013 albo trener albo napastnik odpowiedzialny za wszelkie zło. Skoro różni właściciele i różni kibice przejawiają ten sam ograniczony tok rozumowania, to jak niby ten klub ma wrócić do elity? Jak nie Allegri, Montella to Gattuso, jak nie Matri, Kalinić to Higuain. Przerażające. Boję się pomyśleć jak skończyłaby się historia CR7 gdyby faktycznie do nas przyszedł.
0
Gol
Gol
16 grudnia 2018, 14:45
Suso gra cały czas na wysokim poziomie od dwóch sezonów, nie zaliczył progresu po przyjściu Gattuso. Biglia grał już na wyższym poziomie w Lazio, w Milanie na początku dołował bo wymieniliśmy całą podstawową 11 więc ciężko było o zgranie, potem było lepiej ale nadal dużo mu brakuje choćby do Bakayoko w obecnej formie. Francuz zaliczył gigantyczny postęp, natomiast wydaje mi się że jest to zasługą dużej ilości minut na boisku co pomogło mu złapać właściwy rytm meczowy. Calabria w ofensywie zaliczył progres z tym się zgadzam, w defensywnie natomiast no powiedzmy sobie szczerzę błyskotliwy nadal nie jest, ale jeżeli popracuje z odpowiednim fachowcem to może za kilka lat faktycznie i ten aspekt uda mu się polepszyć. Cutrone właściwie od początku swojej kariery w Milanie strzelał, teraz poprawił nieco ustawianie się (widać moim zdaniem że w czasie drugiego sezonu przyszedł "ktoś" ogarnięty w ataku, mianowicie Higuain, który daje młodemu sporo wskazówek dotyczących tego aspektu gry). Co robi tutaj Hakan to nie mam pojęcia, w Milanie na 1.5 roku gry miał kilka miesięcy lepszej gry, obecnie to nawet nie przypomina zawodnika z początków w Milanie gdzie również nie powalał ale miał "to coś". Tak więc z tym progresem, patrząc na styl gry i nasze indywidualności to tak średnio bym powiedział.
2
Dryzu1899
Dryzu1899
16 grudnia 2018, 15:25
Gol - Bo to gadanie tylko po to żeby pasowało pod teorię o super-trenerze Gattuso xd
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 grudnia 2018, 16:08
''Biglia grał już na wyższym poziomie w Lazio, w Milanie na początku dołował bo wymieniliśmy całą podstawową 11 więc ciężko było o zgranie''- Indywidualne błędy(straty piłki etc. chcesz podpiąć pod brak zgrania?Czy w takim razie według Ciebie fatalna skuteczność czy tragiczne statystyki w indywidualnych pojedynkach pewnego chorwackiego wyrobnika też wynikały z faktu, iż była to nowa drużyna?
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 grudnia 2018, 16:11
Dryzu1899 Nie, zamiast próbować dyskutować o faktach lepiej pisać tak, aby za każdym razem dopieprzyć Gattuso...XD?
0
Piotrek1899
Piotrek1899
16 grudnia 2018, 16:39
Zapomniałeś dodać, że "żaden trener z ponad 10 letnim doświadczeniem na Wyspach nie sprawdził się w Serie A" hehe ;)
0
lopezito84
lopezito84
16 grudnia 2018, 20:56
Marcos Salinas to twoim zdaniem progres? Hakan sprzed kontuzji i ''separacji'' z żoną, Biglia? to był twoim zdaniem progres???:-DDD no to chyba nie wiesz jak oni grali przed przejściem do Milanu. Suso rozwinął się w Genoi a w Milanie to po prostu kontynuuje, Bakayoko był dobry zawsze tylko nie dostawał zbyt wielu minut teraz po prostu ograł się z kolegami. Co do Cutrone od przyjścia do Milanu seniorskiego wykazywał wielki potencjał nawet u Montelli. Fakty są takie że u żadnego z wymienionych przez ciebie piłkarzy nie ma widocznego skoku zwłaszcza w czasie obecnym - słabo się znasz. Przykład Pato u Ancelottiegu, Kaka, Mertens, Insigne, Aubameyang, Raschword, Castilejo naprawdę wielu można by wymieniać u których progres był widoczny ale nie u Gattuso - nie widzę nic, no może trochę przebłysku u niektórych bardzo krótko trwały.
1
Gol
Gol
16 grudnia 2018, 22:46
Marcos Salinas - Nie, nie wszystkie indywidualne błędy wynikają z braku zgrania i ja również tego nie napisałem, jednak mają one bardzo duże wpływ na zawodników które wydaje mi się wiele osób na tej stronie lekceważy. Zacznijmy od prostego faktu że Biglia przyzwyczajony do gry w Lazio od X sezonów mógł spodziewać się innej asekuracji ze strony partnerów czy też stylu gry, jak również posiadał inne zadani boiskowe. To już mogło choćby wpłynąć na te "indywidualne błędy" o których wspominasz. Nie wiem również co ma zgranie do niewykorzystanych okazji bramkowych. Fatalna skuteczność Kalinicia nijak ma się do tego przykładu gdyż Kalinić jako napastnik miał bardzo zbliżone zadania do tych z Fiorentiny, poza tym nie przykładał się do treningów a jego forma była daleka od ideału więc tutaj akurat winowajcą nie było "zgranie" a sama postawa Chorwata, daleka od profesjonalnej. Natomiast co do Gattuso to nie zamierzam mu "dopieprzać" ale też kibice nie mogą głaskać trenera i przypisywać mu zasługi że jakiś zawodnik który grał dobrze X lat, albo któremu udało się utrzymać wysoką formę zamiast zanotować gwałtowny regres, to jego sukces. Sukcesem Mihajlovicia było wprowadzenie Donnarummy i kupno Romagnoliego, sukcesem Montelli było zauważenie potencjału w Suso i wprowadzenie do drużyny Cutrone, natomiast Gattuso na ten moment nie ma takiego sukcesu na koncie i dalszy rozwój świetnie rozwijających się zawodników no nie jest jego wielkim zasługa no bo moim zdaniem gdyby na jego miejscu był każdy inny trener to zawodnicy wspomniani przez Ciebie najprawdopodobniej "rozwinęliby" się w bardzo podobnym stopniu. Żeby pokazać na przykładzie, gdyby Gattuso na ten sezon zostawił sobie Locatellego i ten grałby jak teraz Bakayoko no to z czystym sumieniem przyznałbym że zrobił gigantyczny postęp za tego trenera i to w całości jego zasługa no bo wcześniej to prezentował sobą nie wiele żeby nie napisać nic.
2
Cactus
Cactus
16 grudnia 2018, 14:05
Higuain ostatnimi czasy mocno zawodzi, ale nadal mamy do czynienia z klasowym napastnikiem. Wcale nie jest wykluczone, że jeden, dwa dobre mecze z bramką na końce pozwolą mu złapać wiatr w żagle. Mocno liczę, że tak się właśnie stanie, bo jego bramki i dobra gra są dla nas niezbędne w kontekście walki o czwarte miejsce.
4
lopezito84
lopezito84
16 grudnia 2018, 14:14
zgadzam się.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
16 grudnia 2018, 14:03
Szkoda, że nie zastanawiają się nad wymianą Bigli, Kessie, Mauri, Montolivo, Bertolacci, na chociaż dwóch pomocników, którzy umieliby Higuainowi stworzyć ze 3,4 sytuacje w meczu. Oto jest główny problem, a nie to, że Pipita coś zmarnuje. Nie ma gościa ze 100 % skutecznością. Taki Lewy z Ajaksem zmarnował dwie 1000% okazje, a i tak skończył mecz z dubletem, bo koledzy wypracowali mu w meczu kilka okazji. A u nas? Przypadkiem uda sie wypracować jedną na dwa mecze, Argentyńczyk akurat to zmarnuje i wielka afera. Nie zdziwi mnie, jeśli poprosi o transfer już zimą, bo to jest za dobry zawodnik, by "pracować" pod okiem Gattuso i liczyć co mecz, że Kessie się pomyli i dobrze mu poda.
13
patoo_07
patoo_07
16 grudnia 2018, 13:51
Póki co mocno zawodzi, ale gdyby Hakan rozdawał podania jak w rundzie wiosennej zeszłego sezonu, Bonaventura by się nie połamał, to sytuacji dobrych miałby znacznie więcej, a co za tym idzie miałby więcej bramek. Aczkolwiek i tak w każdym meczu ma dobrą sytuację i wtedy wali wszędzie, tylko nie w bramkę.
6
Hogan
Hogan
16 grudnia 2018, 13:44
To byłoby frajerstwo. Milan dał 18 mln za wypożyczenie, wróci do Juve, które i tak go sprzeda za więcej niż 18 mln do jakiegoś Chelsea co da im dużo na plus. Z takimi Januszowymi interesami to my nigdy nie zbliżymy się do Juve ani sportowo ani finansowo. U nas nikt nie robi dobrego wrażenia i najlepiej od razu go oddawać. Igła, Silva, Bacca...dalsze wymienianie zbyteczne.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 grudnia 2018, 14:09
Jeżeli po wzmocnieniu środka pola nadal będzie zawodził to lepiej stracić 36mln (18mln plus roczna pensja brutto) niż kolejne 90mln (36mln za definitywny i 3 lata po 9,5mln pensji) bo za te pieniądze to mamy 2 bardzo dobrych graczy wliczajac transfer i pensję. Więc to raczej wykupienie go i wydatek rzędu w sumie 90mln to januszowy interes. No chyba, że zacznie strzelać jak szalony.
5
Krauser
Krauser
16 grudnia 2018, 15:26
To tylko się cieszyć że przeprowadzili transfer na którym stracą "tylko" 18mln w rok. Jest sukces, bo przecież mogło być kolejne 36mln w plecy. Jak jest? Jest dobrze
0
Majki85
Majki85
16 grudnia 2018, 20:18
Hogan, Tobie szkoda 18 mln za wypożyczenie Higuaina, a co mają powiedzieć kibice MU, których klub zapłacił ponad 90 mln euro za gościa, który zawodzi na całej linii i też prawdopodobnie w niedalekiej przyszlości opuści zespół z Old Traford.
0
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
16 grudnia 2018, 13:38
AS9 witamy z powrotem :D
0
Zirytowany
Zirytowany
16 grudnia 2018, 14:30
Sevilla go wykupi, to po pierwsze, a po drugie nie nadaje się do Serie A.
0
Majki85
Majki85
16 grudnia 2018, 13:34
Mam nadzieję, że w rundzie wiosennej Paqueta zrobi różnicę w środku pola + dojdzie ktoś jeszcze, kto rozgrywać piłkę potrafi (lub na skrzydło w miejsce słabego Hakana) i Gonzalo zacznie w końcu strzelać seryjnie bramki, które dadzą nam upragnione czwarte miejsce, a wtedy wszystkie te plotki o jego rzekomym odejściu będzie można wyrzucić do kosza. Co mnie jeszcze zastanawia, to fakt ze narzekamy na brak pomocników, którzy mogliby posyłać dobre piłki do Higuaina, a czy taki Piątek ma za plecami Krossa, Modrica, Pjanica lub jakiegoś innego wirtuoza środka pola? Nie. A mimo to bramki strzelać potrafi. Mi się wydaje, że problemem jest nie tylko to, że nie mamy klasowego rozgrywającego, ale to, że naszym zawodnikom (pomocnikom, skrzydłowym, bocznym obrońcom) brakuje takiego ciągu na bramkę w większej ilości zawodników. Często przy dośrodkowaniach w polu karnym znajduje się 1-2 naszych piłkarzy. Jak oni chcą wygrać walkę o piłkę z 4-5 zawodników drużyny przeciwnej? To jest niemożliwe.
1
Dryzu1899
Dryzu1899
16 grudnia 2018, 13:42
Podejrzewam że to nie wina braku ciągu na bramkę u zawodników, a na tym polega gra u Rino - mało zawodników atakuje przy akcjach skrzydłem po to, by od razu przechodzić do obrony w razie przejęcia piłki przez przeciwnika. A w pole karne regularnie powinni wchodzić z napastnkiami tacy zawodnicy jak Rodriguez, Bakayoko z Kessiem na zmianę - świetne warunki do gry w powietrzu.
0
Krauser
Krauser
16 grudnia 2018, 13:30
Czyli 18mln w plecy na tym transferze, bo tyle zapłacił Milan za wypożyczenie. Super transakcja.
0
tober12
tober12
16 grudnia 2018, 13:28
No to będzie ekstra. Cięcie kosztów uniemożliwia nam powrót na szczyt. Topowi gracze chcą pensje na wysokim poziomie. Ja stawiam , ze dużą rolę odegra awans do LM lub nie. Ale we wtorek Higuain 2x z Bologna i będzie cisza !
2
Vol'jin
Vol'jin
16 grudnia 2018, 13:25
ponoć Le chciał Gabigola, ale usłyszał nie xD
0
radson1406
radson1406
16 grudnia 2018, 13:24
A niby kto w jego miejsce?W tej chwili ciezko bedzie namowic do gry w Milanie kogos powaznego, jesli kolejnych pilkarzy odsylamy z kwitkiem bo brakuje nam cierpliwosci.Tak sie nie robi w powaznych druzynach.
0
lusick6
lusick6
16 grudnia 2018, 13:24
Ja rozumiem, że nie ma dobrych piłek, bo nie ma, ale jak już się coś trafi to wali w trybuny. To jest taki killer, że powinien być bezlitosny a ostatnio tak nie jest. Plus te irytujące straty na własnej połowie, po których kilka razy mogliśmy nawet stracić bramkę. Oby jak najszybciej wziął się w garść, bo może nam dać dużo więcej niż obecnie.
0
matten
matten
16 grudnia 2018, 13:19
Wcale mnie to nie dziwi. Widać, że Higuain jest sfrustrowany. Jeśli nie będzie awansu do LM to spodziewam się, że Argentyńczyk będzie chciał zmienić barwy klubowe, bo odpadanie w LE z Grekami to słabe zakończenie kariery...
0
Dryzu1899
Dryzu1899
16 grudnia 2018, 13:08
Śmieszne. Trafiła nam się okazja mieć napastnika z absolutnego topu, a niektórzy chcą się go pozbyć. Pół roku temu Milan podobno stwarzał sobie najwięcej sytuacji bramkowych w Europie czy coś w tym stylu i większość tutaj płakała że JEDYNE czego nam brakuje to napastnika który umiałby wykańczać akcje. Z tym że widać teraz jakie sytuacje i okazje to były: wrzutki na pałę, marnowane na potęgę kontry i jakieś bezpomysłowe podania do nikogo w pole karne przeciwnika (ale licznik "wykreowanych" (a raczej wyimaginowanych) okazji się zgadza). Higuain jest irytujący z tego samego powodu co był Bacca - wymaga się od niego by strzelał bramki, kiedy tak naprawdę nie za bardzo ma z czego. Ja rozumiem poirytowanie zarówno Argentyńczyka i Kolumbijczyka, najlepszy i najkreatywniejszy pomocnik środka pola to Bakayoko który początek sezonu miał nieudany, Bonaventura w szpitalu a nawet jak grał to nie na swoim poziomie sprzed kilku sezonów, Calhanoglu absolutny brak formy. No ale weź strzelaj bramki chłopie. Nie twierdzę też, że Higuain jest bez winy. Jego brak formy to też fakt i nie gra na 100% swoich możliwości, jednak po tym jak gościu rusza się z piłką, jaki ma strzał i technikę widać że to zawodnik który nadaje się na piłkarza, nie na kopacza. Widać też po jego nieudanych strzałach że naprawdę niewiele brakuje mu do tego aby te bramki wpadały. Brak wykupu Higuaina i sprowadzanie ligowego wyrobnika (bo na nic innego nie liczę) to będzie głupota, dziwie się że ktoś faktycznie może patrzeć tak krótkowzrocznie na tę sprawę.
18
Dryzu1899
Dryzu1899
16 grudnia 2018, 13:12
Aha, nie jestem przeciwny sprowadzaniu Quagiarelli - na jokera i 3go napastnika to byłby dobry wybór. Ale zastępować Higuaina Quagiarellą? Heh, sami widzicie jak to brzmi.
5
MrCostacurta
MrCostacurta
16 grudnia 2018, 13:04
Rozumiem, że tym młodszym od Higuaina ma być Fabio Quagiarella :P
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 grudnia 2018, 13:06
Na pewno tańszym w utrzymaniu :p
1
karp_fso
karp_fso
16 grudnia 2018, 13:03
Przydałby się pomocnik, Higuain zaczyna coraz bardziej przypominać Baccę - klasowego, ale i wybitnie sfrustrowanego gracza, który nie ma z kim grać. Przypadek obu udowadnia, że naszym problemem nie są napastnicy...
13
Robinowski
Robinowski
16 grudnia 2018, 13:19
Bacca nawet w drewnianym Milanie strzelał bramki.
1
Dryzu1899
Dryzu1899
16 grudnia 2018, 13:25
Robinowski - Tak, ale potem przyszedł dla Carlosa dołek formy - czas w którym napastnik polega bardziej na podaniach od kolegów i stworzonych okazji przez nich, niż na tym co sam ugra. Taką samą sytuację ma teraz Gonzalo i takie same, oskarżycielskie komentarze lecą w jego stronę ;)
3
pjotr
pjotr
16 grudnia 2018, 14:25
tylko Bacca wytrzymał trochę dłużej, Higuain już przychodził do nas sfrustrowany tym, że go wykopali z Juve
0
karp_fso
karp_fso
16 grudnia 2018, 14:41
A Higuain nie strzela? :D Póki co ma 7 bramek, do końca rundy jeszcze 3 mecze i sądzę, że się przełamie i ze dwie jeszcze strzeli. Zresztą widać to jak gra Suso. Kiedy Hiszpan gra i ma dobry dzień to i Higuain coś strzela. Jak Fernandez nie gra/ma kiepską formę to i Higuaina nie widać. W poprzednim sezonie cierpieliśmy przez Kalinę który nie potrafił wykorzystywać sytuacji - ale w formie był też Hakan, więc te sytuacje robił też skrzydłowy. Teraz w formie jest tylko Suso i analogicznie - Higuain nie ma tyle okazji co Chorwat.
3
daro12555
daro12555
16 grudnia 2018, 12:57
Niech odejdzie za 32 letniego napastnika 36 mln plus 9,5 kontraktu to za dużo chyba ze byłby Ibrą 32 letnim .
0
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI