Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Przewidywany skład na Bolognę: od początku jednak Calhanoglu

17 grudnia 2018, 22:21, cinassek Aktualności
Przewidywany skład na Bolognę: od początku jednak Calhanoglu

Jak informuje portal MilanNews, wszystko wskazuje na to, że w meczu z Bologną w wyjściowym składzie Milanu zagra ostatecznie Hakan Calhanoglu. Media długo awizowały do występu na lewym skrzydle Diego Laxalta, ale najprawdopodobniej trener Gennaro Gattuso pozostanie przy Turku, którego forma w ostatnich tygodniach jest przedmiotem krytyki.

Prawdopodobny skład Milanu na mecz z Bologną:

(4-4-2): G. Donnarumma - Calabria, Abate, Zapata, Rodriguez - Suso, Kessie, Bakayoko, Calhanoglu - Higuain, Cutrone


R E K L A M A





47 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Victor Van Dort
Victor Van Dort
18 grudnia 2018, 16:39
Rino przybył do nas w określonym celu i ten cel jak na razie realizuje, nie uważam że należy wymiękać tj.brnąc w malkontenctwo, trzeba wierzyć w zespół i trenera i dać mu dokończyć ten sezon (o ile Milan będzie się trzymał 4miejsca) póki co mamy je więc nie ma co siać paniki bo łatwo zapomnieć i nie uwzględniać faktów takich jak ogromne zamieszanie i niepewność z właścicielami, sytuacją finansową przed Elliottem oraz napiętą relacją z Uefa naszego kochanego klubu to wszystko kreuje przekaz medialny wywołujący negatywne, szkodliwe dla klubu kontotacje i złą atmosferę a ma domiar złego przez lwią część rozgrywek Rino nie ma do dyspozycji wielu kluczowych zawodników a nasza ławka od dawna słynie z nędzy w czym nie pomaga nam FFP i Uefa no i przed sezonem była jeszcze "retraida" kapitana (co w piłce za często się nie zdarza). Mimo wszystkich przeciwności losu i wielu zmiennych jesteśmy w niezłej pozycji przed dalszą częścią sezonu. W tych niepewnych czasach Rino jest dla Milanu ważny bo pozwala zachować ciągłość zapewnia młodym zawodnikom ochronę i pozwala im się uczyć, mimo pomyłek i błędów ale też dzięki jego pracy jednak wyprzedziliśmy Lazio które jak każdy zespół (wczoraj i ostatnio) gdy nie jest w swoim optimum nie prezentuje żadnych schematów i rozegrania a wszystko się opiera na słabych Parolo i Imob a SMS gra gorzej niż Bonaventura przed kontuzją. Rozumiem że wielu kibiców jest rozczarowanych naszą ewakuacją w Pireusie ale radził bym się z tym pogodzić i zapomnieć lepiej skupić się na istocie czyli tym co może być sukcesem Milanu w tym sezonie oczywiście miejsce przynajmniej 4 na koniec sezonu w Serie A, nie gra w 1/4LE czy w finale Pucharu Włoch w naszej sytuacji brak awansu do LM będzie porażką awans i porażki we wszystkich innych rozgrywkach będą sukcesem. Co do Ajaksu to radził bym się bardziej zagłębić w temat a nie jak co sezon zachwycać się "tegorocznym Monaco" bo dziś Monaco jest znowu w dołku a Ajax owszem w tym sezonie znowu zaczyna być Ajaxem i tą słynną holenderską kopalnią talentów tylko znów niektórzy przeoczyli wielki kryzys w holenderskiej piłce który trwał wiele lat czego najlepszym symptomem było to że ostatnim naprawdę klasowym napastnikiem który wyszedł z Ajaxu był Suarez w 10/11 ten który już zdążył troszkę pograć od tego czasu a po nim było długo, długo nic i Milik16/17 ale to nie ta klasa. Tak więc wszędzie dobrze gdzie nas nie ma, nie widzimy problemów innych tylko ich za przykład podajemy jak akurat się wybiją... a tak poza tym wszystkim Milan to nie supermarket jak Ajax, u nas byle by 4miejsce było, nie możemy naginać FFP ale zwolnijmy Rino i zatrudnijmy Conte i jego ekipę to będzie w stylu Wisły K., na bogato. Rino ma dziś zdobyć 3 pkt, dziś mają grać jak wściekłe inteligentne psy i może się trochę rozjaśni na tej stronie czego wszystkim w swoje urodziny życzę, poproszę 0:3.
1
GiveMeReason
GiveMeReason
18 grudnia 2018, 13:55
Mecz jeszcze się nie zaczął a na stronie jakbyśmy znowu dostali 3:1 xDD
2
_GAHU_
_GAHU_
18 grudnia 2018, 16:22
To nawet zabawne. A zabawniejsze jest to, że Ci co tak teraz płaczą jeśli wygramy a Hakan pokaże się z dobrej strony to wyniosą Jego i Gattuso pod niebiosa - jak wiatr zawieje.
0
sheva7acm
sheva7acm
18 grudnia 2018, 10:37
remis jak nic
1
adamos
adamos
18 grudnia 2018, 10:55
po co wygrać skoro 4 lokate się zatrzyma... Rino logik...
0
Cleaver
Cleaver
18 grudnia 2018, 09:49
Oby coś Higuain ustrzelił. Ale z drugiej strony znając Milan i jego podejście do byłych zawodników - Bologna pewnie wygra/zremisuje i Pippo utrzyma posade....
1
Rafalzki
Rafalzki
18 grudnia 2018, 09:29
Czyli jeśli Turek wyjdzie w podstawie to znaczy, że gramy w dziesięciu. Cóż będzie ciężko ale nawet w dziesięciu powinniśmy ugrać 3 punkty w tym meczu.
2
Fushnikov
Fushnikov
18 grudnia 2018, 13:48
Milan z Bologna w 8 wygrał z gorszymi personami xD
0
krisss811
krisss811
18 grudnia 2018, 09:10
Uparty Gatusso ale wierny w turecki "błysk". Otwórz oczy trenerze, nadeszła pora posadzić Turka na ławce póki jeszcze czas.
1
acmti__
acmti__
18 grudnia 2018, 09:05
Rino kopie sobie grób.
3
lopezito84
lopezito84
18 grudnia 2018, 08:56
To samo robił w zeszłym sezonie jak trzymał Kalinicia przez co ostatecznie straciliśmy szansę na 4 miejsce a w marcu była jeszcze szansa. Teraz wystawia Hakana który gra drewno totalne a on robi dokładnie to samo, co tylko porwierdza że powinien odejść. Myślę że Hakan się odblokuje ale powinien posadzić go na ławce na kilka spotkań, czasami piłkarz czegoś takiego potrzebuje. Krótko mówiąc Gattuso to półgłówek jako piłkarz i trener szczerze powiedziawszy jak grał w Milanie też nie powalał.
2
Maximilanista
Maximilanista
18 grudnia 2018, 07:50
Hakan Calhanoglu gra kilkanaście beznadziejnych spotkań pod rząd, każde z nich gorsze od poprzedniego. Fani Gattuso: ‘’Trener chce za wszelką cenę go odbudować. Turek może być decydujący. Każdemu zdarza się słabszy okres. Życie prywatne rzutuje.’’ Samu Castillejo gra JEDEN beznadziejny mecz: ‘’On dobry jest tylko z ławki. To nie jest poziom Hakana. Turek nie ma rywala, Gattuso musi go wystawiać, bo nie ma alternatywy.’’ Ja nie jestem ani wielkim fanem Gattuso, ani jego antyfanem. Staram się patrzeć z chłodną głowa, ale od tego patrzenia coraz bardziej mnie ona boli. Oglądam sobie często z złożone z młokosów, grające w słabiutkiej Eredivisie Ajax i PSV. To są kluby, które ekonomicznie nie mogą się równać z Milanem, i które co roku z tego powodu tracą kluczowych graczy, którzy idą zarabiać pieniądze gdzie indziej. Ale oba te zespoły w meczach z europejską czołówką wyglądają naprawdę świetnie. Grają jak równy z równym. Widać schematy działań poszczególnych formacji; widać że każdy zawodnik doskonale wie, co ma robić na boisku. 11 graczy stanowi jeden organizm. Jasne, że taki Ajax nie może się równać z Realem i przygoda amsterdamskiego klubu w LM skończy się w tym sezonie na 1/16. Ale wyszli z grupy, prezentując naprawdę miły dla oka i skuteczny futbol. Na Milan nie da się patrzeć. Tu nikt nie wie, co ma robić na boisku. Tu każdy cofa się w piłkarskim rozwoju. Wszystko opiera się na indywidualnych szarpnięciach (najczęściej Suso, z rzadka - innych). Nie potrafimy grać skrzydłami. Nie gramy w ogóle prostopadłych piłek. Nie mamy jakości w grze obronnej. Jesteśmy beznadziejni w stałych fragmentach gry. Ostatnio już nawet kontratak nam usiadł. A i jedyny atut Gattuso – mental drużyny – już zaczyna mocno kuleć. Ci gracze tracą wiarę we własne siły i zaczynają przypominać gromadkę zakompleksionych wyrobników z czasów Montelli. Uważam, że nie ugramy w tym sezonie czwartego miejsca. Nie widzę perspektyw. Jeśli jednak nasi bezpośredni rywale do tej pozycji w tabeli (Lazio i Roma) wciąż będą zawodzić (a wydaje mi się, że chociaż jeden z rzymskich klubów się przebudzi) i w takim stylu doczłapiemy jakoś do konca sezonu na tym czwartym miejcu – Gattuso powinien zostać zwolniony. Jeśli chcemy równać poziomem do najlepszych w Europie; jeśli pragniemy zadomowić się w LM na stałe i regularnie łapać sie do jej fazy wiosennej – potrzebujemy szkoleniowca z warsztatem, z doświadczeniem, z wizją. Żeby wrócić po latach do europejskiej elity, potrzeba kroków zdecydowanych, odważnych i miejscami radykalnych. Zachowawczość przerabiamy już zbyt długo.
10
Zuber
Zuber
18 grudnia 2018, 08:28
Zgadzam się z kolegą w stu procentach.
0
adamos
adamos
18 grudnia 2018, 08:39
Ja na początku sezonu powiedziałem, że Rino u mnie ma czystą kartkę i zobaczymy czym ją zapisze. Niestety są w 90% minusy, a 10% plusów, które są zbyt mizerne do całości. Kiedy zacząłem pisać to co kolega zostałem schejtowany i wyzywany. Miarka się przebrała i Rino musi polecieć. Po co Nam Fabregas i wzmocnienia w zimę? Przecież Rinowi jest obce słowo rotacja. Wstawi Fabregasa do podstawy? Oczywiście , że nie, bo będzie tłuk żelazną 11tkę. A jak Biglia wróci to Bakayoko wyląduje na ławie.
2
Majki85
Majki85
18 grudnia 2018, 05:20
Czyli znowu po lewej stronie będzie stojanov i tą flanką nic nie wskuramy.... Co do zestawienia środkowych obrońców. Czy Musacchio bądź Romagnoli naprawdę nie są w stanie wyjść i zagrać z Milanem? Jeśli są, to niech Gattuso wystawia jednego z nich u boku Zapaty bo Abate co miał to zagrał na ŚO, ale limit szczęścia wystawiając go na tej pozycji skończył się w meczu z Grekami, więc to jest ogromne ryzyko wystawiając ponownie Ignazio na pozycji stopera.
2
skazany na bany x2
skazany na bany x2
18 grudnia 2018, 00:34
Czemu do cholery on dalej ma mieć miejsce w jedenastce ? Przewiduje zmianę w 70minucie, zmieni go castillejo i w 10 min zrobi więcej niż turek przez cały mecz.
5
Lipido
Lipido
17 grudnia 2018, 23:57
Gra dwoma 9 nie ma sensu ani racji byty. Nasi napastnicy się dublują. Cutrone biega jak huragan wszędzie jest ale nie tam gdzie powinien. Gonzalo próbuje być rozgrywajacym ale jego miejsce jest w polu karnym. Wogole bieganie od piątku do piatki na " wściekłego psa" jest dla mnie dziwne jak na profesjonalny klub, ofensywa na tym traci, a wyjście z kontra jak już się uda to raczej zawodnicy są w szoku, że coś im takiego wyszło.
0
jasiom22
jasiom22
17 grudnia 2018, 23:29
Ostatnio w takim ustawieniu atak wyglądał bardzo słabo.. Cutrone i Higuain sobie ewidentnie przeszkadzali, a Hakan bez formy, ale i tak lepiej on niż Laxalt. A Castillejo z ławki. Ja akurat wolę 4-3-3, spokojnie Rino mogłby też w końcu spróbować 4-2-3-1 i dać szansę Samu na lewej, a Hakana w środku za Igłą - może tam by mu lepiej się grało, a Cutrone z ławki był nawet bardziej zabójczy.
Edytowano dnia: 17 grudnia 2018, 23:30
0
17 grudnia 2018, 23:29
Poza tym to 442 to pomysl na sile , byle by cos zmienic , Cutrone i Higuain sa ze soba zdecydowanie niekompatybilni , 4-2-3-1 najlepiej by zamaskowalo problemy tej druzyny , bo i tak w zadnej formacji z tymi zawodnikami i przede wszystkim trenerem Milan nie bedzie prezentowal gry rownej z oczekiwaniami.
0
17 grudnia 2018, 23:25
Najsmiesniejsze ze z posrod impotentow walczacych o LM tj.Roma,Lazio i Milan to nizej Sassuolo prezentuje sie pilkarsko najlepiej , a punktowo tez wygladaja niezle.
0
IMMORTAL
IMMORTAL
17 grudnia 2018, 23:09
Jeśli nie wykorzystamy kolejnej pomyłki Lazio to już zacznę wątpić powoli, takie mecze musimy wygrywać, szczególnie że przy naszej wpadce bezpośrednimi rywalami nie jest już tylko drużyna Inzaghiego ale też Roma, Atalanta czy Saso, Ogólnie straszny ścisk się zrobił przy tym 4 miejscu, a zwycięstwo teraz pozwoliłoby nam przynajmniej na razie jakoś odskoczyć od całego peletonu. A co do składu to Hakan już wyczerpuje swój limit zaufania do Rino chyba, wygląda jakby to była ostatnia szansa dla Turka, mam nadzieję, że się przełamie i zacznie grać jak w rundzie reważowej poprzedniego sezonu
0
szfarceneger
szfarceneger
17 grudnia 2018, 23:08
Podobno klub jest skłonny sprzedać go już zimą, więc może Rino daje mu szansę do zapracowania na pozostanie w Milanie.
0
Diavo
Diavo
17 grudnia 2018, 23:00
442 to najważniejsze :)
0
Vol'jin
Vol'jin
17 grudnia 2018, 23:04
no właśnie tutaj jest problem też jest to co się obawiałem, nie mamy piłkarzy do tej formacji
0
ksieciunio
ksieciunio
17 grudnia 2018, 22:46
Powiedzcie mi: jak to jest, że z jednej strony Gattuso jedzie w mediach po Hakanie a z drugiej ciągle pcha go na boisko mając Samu? Czy to jest jakiś masochizm a może rozdwojenie jaźni?
1
tober12
tober12
17 grudnia 2018, 22:53
Samu ostatnio zagrał i co? Nie ma tak, że wychodzisz i jest najlepszy. Najlepsi rodzą się z porażek. Dajmy Hakanowi czas już pokazał, że jest kluczowy. Miał jakieś problemy takie czy inne tego nikt nie wie co się dzieję w Milanello i o czym się mówi. Grają jak grają Gattuso broni pozycja 4. I jutro jak wygramy będzie bronić jeszcze bardziej. Mamy 2 pomocników defensywnych którzy nadają się na Serie A a ofensywnego żadnego, z tą kadrą jest super mega i Rino niech działa.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
17 grudnia 2018, 22:57
Każdy trener ma swoje preferencje, Hakan jest ogólnie lepszym piłkarzem niż Samu nawet jeśli teraz jest w słabszej formie i prezentuje się gorzej to jednak Samu nie jest wyraźnie lepszy przynajmniej nie na tyle by był w stanie przekonać Rino. Podejrzewam że nasz trener chce za wszelką cenę odzyskać Hakana nawet stawiając na niego wbrew krytyce i zapewne uważa że mecz z Bolonią może być ku temu okazją. Samu póki co wygląda najlepiej kiedy wchodzi na zmęczonego rywala i jest alternatywną dla napastników a skoro gramy 2 to wypadało by mieć kogoś na zmianę.
3
Jogin
Jogin
17 grudnia 2018, 23:21
Samu ostatnio biegał totalnie oderwany od całej drużyny, a jednak Hakan często się wystawia, próbuje zagrać trudne piłki, brakuje mu zdecydowanie koncentracji w ważnych akcjach pod bramką, dlatego każdy go karci, bo to jest najbardziej widoczne. Oby w końcu znalazł pewność siebie.
1
17 grudnia 2018, 22:44
Myślę że Bologna jest na tyle słabym przeciwnikiem, że poradzimy sobie w 10
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 grudnia 2018, 22:42
Rino jak Cię kocham tak Ci kiedyś pizgnę normalnie :D Jutro poproszę gładkie 3-0, 2x Pipita plus Hakan. Forza !
4
Mieszko
Mieszko
18 grudnia 2018, 09:04
Chciałbym zobaczyć jak mówisz mu to w 4 oczy...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 grudnia 2018, 09:20
Jakby nie miał widelca w zasiegu wzroku to bym powiedział, bo Rino zna się na żartach, tylko jego żarty bywają bolesne :D
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
17 grudnia 2018, 22:42
Dla Milanu w tym meczu nic innego niż zwycięstwo się nie liczy to dla nas bardzo ważny mecz który jest ogromną szansą dla zainkasowania 3pkt i podreperowanie morale, z jednej strony znakomita szansa z drugiej strony presja i brak miejsca na błędy, czy Milan pokaże klasę czy okaże się że oni naprawdę nie byli w stanie postawić się w Pireusie?!? Lazio przegrało ale w Bergamo każdy ma ciężko, my musimy myśleć o sobie. Mam nadzieję że wygramy w popisowym stylu i że Hakan wreszcie się przebudzi bo czas najwyższy, liczę że zagramy z rozmachem i po wyjściu na prowadznie pójdziemy za ciosem i wygramy przynajmniej 2 bramkami co w przypadku drużyn prowadzonych przez Rino często się nie zdarza bo drużyna zawsze oddaje naturę szkoleniowca a ta jest z założenia defensywna niemniej jutro jak najbardziej może się to stać, niech się stanie! 3:0
0
Madman
Madman
17 grudnia 2018, 22:45
Te 0-3 to jakiś żart? Tyle strzelić i nic nie stracić? Poniosło kolegę. Bramę dostać musimy dla zasady hee
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
17 grudnia 2018, 22:49
No dobra może być dla nas 4:1
0
Madman
Madman
17 grudnia 2018, 22:40
I tak jestem zdania zmiana trenera. I dawać mi bana zakochani w Rino taktik.rino piłkarz gość. Trener zaden
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
17 grudnia 2018, 22:45
Nikt ci nie da bana za wyrażenie swojej opinii w sposób rzeczowy i kulturalny nawet jeśli jej treść może okazać się niepopularna.
1
patoo_07
patoo_07
17 grudnia 2018, 22:38
Hehe
0
roby
roby
17 grudnia 2018, 22:35
No ma szanse...z teoretycznie zbardzo slabym przeciwnikiem...tylko zwyciestwo
0
jarek2572
jarek2572
17 grudnia 2018, 22:34
Nie no żart jakiś jeżeli tak będzie...
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
17 grudnia 2018, 22:34
Lazio znów traci jak tym razem tego nie wykorzystamy to będzie czyste frajerstwo
0
tober12
tober12
17 grudnia 2018, 22:29
Zanim zaczniecie jechać na Turka to trzeba zachować spokój, każdy ma prawo do gorszych chwil w życiu sportowym, prywatnym czy zawodowym. Jednak Hakan ciągnął zespół w końcówce poprzedniego sezonu i był kluczową postacią. W końcu jego forma przyjdzie a my będziemy się cieszyć. Jak wygrywamy wszyscy sa tacy mili, gdy tylko trafia się porażka kazdy odrazu staję się wrogi. Panowie jutro 3 ptk Forza Milan
9
Madman
Madman
17 grudnia 2018, 22:42
A co to ma do rzeczy? Wróci forma wróci do 1 składu. Tak powinno to wyglądać. A nie. Gra piach i tak gra. To nie przedszkole. Zarabia gruby hajs.
7
AdamoX
AdamoX
17 grudnia 2018, 22:43
Forza Milan ! Noc dodać nic ująć
0
tober12
tober12
17 grudnia 2018, 22:49
Madman Samu też nie zagrał za dobrze. Innego nie mamy po prostu a nie można kogoś skreślać bo źle zaczął nowy sezon. Niech gra i udowodni. Mamy drużynę jaką mamy i zawodnicy jacy są to są każdy musi dostać szansę, ławka tu nic nie pomoże. Mam nadzieję, że na 119 zrobią nam prezent. MILANOSIAMONOI
1
Nesta_13
Nesta_13
17 grudnia 2018, 23:41
Nie zgadzam się. Po pierwsze sam Hakan nie ciągnął końcówki poprzedniego sezonu tylko również inni zawodnicy. Po drugie nie można żyć przeszłością. Jeżeli zawodnik przez pół sezonu nic nie gra to nie może być co mecz wystawiany w 1 składzie. To nie logiczne, miejsca w składzie nie dostaje się za zasługi. Po trzecie krytyka jest niezbędna, czy to wśród zawodników, w mediach czy wśród nas kibiców, którzy irytują się z roku na rok patrząc na nieudolność naszego zespołu. Hakan zagrał jedną z najgorszych rund w swojej karierze, z max dwoma przebłyskami. To chyba za mało. Należy dać mu oczywiście cały sezon, ale wydaje mi się że po sezonie się pożegnamy. Potrzebujemy jakości, dobrych piłek, asyst, strzałów z dystansu, bramek. Deulofeu 2 lata temu też dociągnął nas do pucharów i co ? Ściągniemy go teraz totalnie bez formy ?
4
tober12
tober12
18 grudnia 2018, 08:44
Mówcie co chcecie potencjał jest mega. Nie mamy nikogo innego za Calhanoglu. Laxalt no sorry, ale na zmianę ok czy Castilejjo też to nie jest top i ma dobre wejścia ale z ławki. Trzeba szanować decyzję trenra bo to on siedzi z chłopakami codziennie i widzi. Fakt możliwe, że upycha Hakana na siłę aby go odzyskać bo wie, ze Turek w formie to nikt mu więcej nie da.
0









PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI