Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Wenger najpoważniejszym kandydatem do zastąpienia Gattuso

23 grudnia 2018, 12:39, FossaDeiLeoni Aktualności
Wenger najpoważniejszym kandydatem do zastąpienia Gattuso

Po wyeliminowaniu z Ligi Europy i bardzo słabych wynikach w lidze los Gennaro Gattuso wisi na włosku. Zarząd oficjalnie okazuje wsparcie obecnemu trenerowi Milanu, ale niewykluczone, że brak kompletu punktów  z Frosinone i Spal może spowodować nagłą zmianę szkoleniowca w ekipie rossonerich. Jeśli tak się stanie, to najpoważniejszym kandydatem do objęcia tego stanowiska jest Arsene Wenger. Niezwykle doświadczony Francuz pozostaje bez pracy od czerwca tego roku kiedy to wygasł jego kontrakt z Arsenalem.


R E K L A M A





112 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
adamos
adamos
24 grudnia 2018, 08:30
Koledzy skończcie z Conte, Jardimami, Blanckami, Nr One. Nas na nich nie stać!! I nie przejdą. Lista nazwisk jest długa. Skupmy się na doświadczonym trenerze. Bologna za Prandellego lepiej punktuje niż My :-)
1
Milanboy
Milanboy
24 grudnia 2018, 11:30
chyba Genoa XD
1
Bufor85
Bufor85
23 grudnia 2018, 19:06
Osobiście jednak uważam, że w dwóch meczach z Frosinone jak i ze Spal, nie jesteśmy w stanie wygrać kompletu punktów. Jesteśmy mocno rozbici na jednym froncie po odpadnięciu z LE i na drugim froncie w Serie A zwłaszcza po meczu z bardzo słabą Bologną i słabą Fiorentiną.
3
Bufor85
Bufor85
23 grudnia 2018, 19:02
Pisałem już wcześniej o Wengerze, że to mógłby być kolejny błąd i pewnie nie zmienię zdania aczkolwiek, gdyby do tego doszło, to jestem bardzo bardzo ciekaw jakie wyniki osiągałbym Milan za jego bytowania. Bo jeśli naprawdę dobre, to wtedy bym wiedział, że przyczyną słabej formy był źle dobrany trener, a jeśli nic by się nie zmieniło za Wengera to wtedy wiedziałbym, że to jednak nie trener byłby główną przyczyną.
2
21Pirlo
21Pirlo
23 grudnia 2018, 18:39
Rino jako asystent niech się uczy od Wenger. Milan przez lata rozmienia na drobne legendy takie jak Seedorf a teraz Gattuso czas w końcu na trenera z doświadczeniem i warsztatem a nie uczniów. Milan nie ma czasu na kolejnego trenera który się uczy warsztatu.
2
Trzesuaf
Trzesuaf
23 grudnia 2018, 18:58
Seedors był zdecydowanie lepszym piłkarzem to jest fakt, a moim zdaniem i trenerem, jego Milan miał jakiś styl, załuję, że trafił na takie czasy. Był lepszy od Inzaghiego, Gattuso, Brocciego na pewno, co najmniej poziom Sinisy lub Montelli, może by ich przebił mająć chociaż połowe szans jakie dostał Rino.
2
Mirek99999999
Mirek99999999
23 grudnia 2018, 19:31
a moim zdaniem Seedorf by się nie sprawdził, wiedział jaki syf był w klubie i nie bał się o tym mówić, znając życie by skłócił się z piłkarzami do tego stopnia, że ci grali by na zwolnienie trenera. Ale teraz można tylko o tym gdybać.
0
kupczyk1981
kupczyk1981
23 grudnia 2018, 17:16
Dla mnie Jardim,Conte,Blanc i Wenger.W tej kolejności,ale jeśli przyszedłby obojętnie któryś z nich i tak będę wniebowzięty.
3
21Pirlo
21Pirlo
23 grudnia 2018, 18:22
Racja, osobiście jestem za Wengerem ma doświadczenie, warsztat umie pracować z młodymi i ma coś do udowadnia
2
21Pirlo
21Pirlo
23 grudnia 2018, 18:23
Racja, osobiście jestem za Wengerem ma doświadczenie, warsztat umie pracować z młodymi i ma coś do udowadnia
0
Semper Fideli
Semper Fideli
23 grudnia 2018, 17:10
Dla mnie najlepsza opcja na ten moment to Blanc-Conte-Wenger ! Plus taki ze przerywamy na pewno passe z trenerami primki :D
0
Jago
Jago
23 grudnia 2018, 16:36
Gorszy niż Rino na pewno by nie był.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 grudnia 2018, 16:26
Jak ktoś myśli, że przy wymaganiach Serie A Wengerowi uda się w Milanie zaaplikować niegraną od jakichś 8 lat tzw. ''Wenger ball'' jest naiwny.Najlepiej byłoby poczekać do końca sezonu, ale na pewno na tą chwilę zarówno Blanc jak i Jardim są lepszymi opcjami od 70 letniego Francuza, który w Arsenalu zatrzymał się na 2010 roku i od tego momentu zaczął non stop grać tą samą, przewidywalną, nieskuteczną piłkę.
1
Valpolicella1
Valpolicella1
23 grudnia 2018, 17:03
wieksze szanse na udane wenger ball niz gattuso ball xD
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 grudnia 2018, 17:27
Valpolicella1 Nawet Mourinho miałby większe szanse coś osiągnąć z Milanem od Francuza.A retoryka ''każdy, byle natychmiastowo zwolnić obecnego trenera'' podczas 6 ostatnich lat odbiła się czkawką Milanowi kilkukrotnie.Wenger jest tego samego typu szkoleniowcem, co Conte po odejściu z Juventusu- może(co i tak jest wątpliwe) natychmiastowo trochę podnieść poziom, jednak w dłuższej perspektywie jego obecność przyniesie więcej szkody drużynie niż chwilowe dobre wyniki pożytku.
1
Daniel Maldini
Daniel Maldini
23 grudnia 2018, 17:39
Obawiam się, że jeśli zostawimy Rino do końca sezonu, to zbuntują się piłkarze. Oni muszą mieć świadomość, że grają kupę.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 grudnia 2018, 19:47
Daniel Maldini Prędzej zbuntują się teraz niż po zakończeniu sezonu.W szczególności jak Gattuso zarządzi ''karne'' zgrupowanie wzorem poprzedniego sezonu.Zresztą mi jest obojętny los Rino, bo i tak przy jego brakach poleci najpóźniej w połowie przyszłego sezonu.Byle nie powielać tego samego samego razu po raz 7 w ostatnich 6 latach.Albo fachowiec z najwyższej półki lub jakaś znająca Serie A wschodząca gwiazda pokroju S.Inzaghiego, albo 3-4 zawodników z DUŻYM doświadczeniem w LM.Żadnych żółtodziobów czy pół-emerytów z wysp.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
23 grudnia 2018, 16:19
Pomijając wszystko co osiągnął. Wystarczy mi że w tamtym roku Milan miał ograć słaby Arsenal. 5:1 w dwumeczu bez wielkich nakładów. Gattuso za Wengerem może co najwyżej torby nosić.
2
grayman88
grayman88
23 grudnia 2018, 15:58
Biorąc pod uwagę czym dysponował Conte kiedy zaczynał z Juve i co osiągnął, wydaje mi się kandydatem idealnym.
2
PanX
PanX
23 grudnia 2018, 15:54
Kibice Arsenalu w ostatnich latach narzekali, że ich zespół gra co sezon tą samą piłkę, nie ważne jacy zawodnicy są na boisku, Wenger nie zmieniał praktycznie niczego jeśli chodzi o styl jaki drużyna miała prezentować na murawie. Fani zarzucali mu, że stał się przewidywalny i nie miał pomysłu na dalsze prowadzenie drużyny. Uchodziło mu to na sucho dopóki Arsenal kwalifikował się do LM. Osobiście szanuję Wengera, ale boję się, że po przejęciu Milanu, zamiast dopasować się do tego co nasi zawodnicy mu oferują, zacząłby grać "po swojemu", nawet jeśli nie miałby do tego odpowiednich wykonawców. Nie skreślam Arsena, bo równie dobrze może okazać się strzałem w dziesiątkę, ale mam po prostu pewne obawy co do niego.
Edytowano dnia: 23 grudnia 2018, 15:56
0
pepe82
pepe82
23 grudnia 2018, 16:27
Dokladnie. Wogule brak reakcji na wydarzenia boiskowe jak I po za nimi. Grali tylko ulubiency niezaleznie od formy. Kazdy mecz wygladal dokladnie tak samo. Jako trener nie da nam nic ponad obecnego trenera. Moja opinia jest taka, to co sie dzieje u nas w klubie to nie jest wina jednej osoby. Klub zostal przejety w polowie okienka I duzo rzeczy robione bylo w pospiechu. Teraz zobaczymy co sie wydarzy w zimowym oknie I to da odpowiedzi w ktora strone idzie klub.
1
Dohtor
Dohtor
23 grudnia 2018, 15:40
Lubie Rino, ale chcąc nie chcąc wiedzą taktyczną i trenerką Wengerowi raczej nigdy nie dorówna... Jakby przyszedł to bym sie nie obraził. Wtedy nie trzeba by "kasować" Rino tylko cofnąć go do Primki znów.
0
Vol'jin
Vol'jin
23 grudnia 2018, 15:50
a) musi się na to zgodzić b) już widzę jaka szydera będzie ze Primaverę trenuje ktoś kto inkasuje 2 mln euro rocznie to chyba będzie rekord macie czasem chore pomysły
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
23 grudnia 2018, 15:52
Vol'jin Równie dobrze może zrobić cyrk jak Conte i nie rozwiązać dobrowolnie kontraktu. Wtedy bez różnicy, czy trenowałby Primkę z taką wypłatą.
0
Vol'jin
Vol'jin
23 grudnia 2018, 15:56
To, że trener nie jest zwolniony nie oznacza że jest wolny bo praktycznie jest tylko odsunięty od prowadzenia zespołu Conte nie jest pierwszy i nie ostatnim takim trenerem ... Seedorf do 2016 pobierał pensję... Genoa ma obecnie 3 trenerów na utrzymaniu ;] i tak dalej można wymieniać
0
lopezito84
lopezito84
23 grudnia 2018, 15:36
Od 20 lat w nie schodził po niżej pierwszej czwórki Premier League, Znalazł tyle talentów i tak samo wielu przy nim się rozwinęło już od czasów kiedy sprowadził z Yung Boys Eleven Weaha, Henryego, Anelkę, Wallcota i wielu innych może to samo zrobił by z talentami w Milanie? było by cudownie.
2
Majkel69
Majkel69
23 grudnia 2018, 15:33
Szczerze to już wolę Arsena nr 4 niż muńka. Ten pierwszy potrafił chociaż oszczędnie drużyny budować i na jakiś poziom je wprowadzać, choć faktem jest, że od kilku lat mu się nie wiodło, ale od kilku lat angielska piłka przepłaca za wszystko więc pewnie nie jest łatwo drużynom które próbują z kasą nie szaleć? a muniek? nigdy go nie lubiłem bo to palant i samolub. Ale kiedyś broniły go wyniki. Teraz przyjdzie podzieli szatnię pokłóci się z zawodnikami i kij mu w ryj. Mi Gattuso nie przeszkadza, ale jak go zmienią to na Zidana nas nie stać, ale jakby było stać na Wengera, to warto spróbować. Staroświecki facet, ale co mamy do stracenia?
1
marunio
marunio
23 grudnia 2018, 15:12
a co z murinho? czy za drogi?
0
Orzelek79
Orzelek79
23 grudnia 2018, 15:16
Ja bardzo nie chce tego aroganta w szeregach Milanu.
8
Daniel Maldini
Daniel Maldini
23 grudnia 2018, 15:33
Mourinho? Nie straszcie ludzi.
3
marunio
marunio
23 grudnia 2018, 16:36
ale co jest z nim nie tak oprocz ogolnej atypatii do niego? trenowal we wloszech, wygrywal lm, prowadzil nie tylko giganty ale i porto czego np nie mozna powiedziec o guardioli
0
Mirek99999999
Mirek99999999
23 grudnia 2018, 19:34
Mourinho powiedział, że za bardzo szanuje Inter i nigdy nie będzie trenował Milanu.
0
lopezito84
lopezito84
24 grudnia 2018, 16:36
Murinho nie przyjdzie do Milanu z prostego powodu on przejmuje tylko kluby z gwiazdami Milan na dzień dzisiejszy taki nie jest. Arsenne przejął Arsenal w budowie i wprowadził go na wyżyny dlatego na pewno lepiej się nada na Managera Milanu,
0
Piotrek81
Piotrek81
23 grudnia 2018, 15:08
To jest nie tylko wina Rino, że tak słabo grają. Co robią w tym zespole piłkarze pokroju Mauriego, Simica????
2
Milanboy
Milanboy
23 grudnia 2018, 15:02
Aby nie krzyczał Forza Lazio jeśli przyjdzie do Milanu
2
Gerada
Gerada
23 grudnia 2018, 14:59
Cóż, od dawna powtarzam, że Wenger - jeśli wciąż zmotywowany do pracy - to dla mnie najlepszy kandydat na kolejnego szkoleniowca jeśli dojdzie do zmiany. Także taki news przyjmuję z uśmiechem. Dopóki Gattuso jest jeszcze w grze to życzę mu wszystkiego najlepszego, ale Arsene to na tu i teraz po prostu półka wyżej. Nawet może inaczej: To trener z najwyższej półki, którego jedynymi minusami są wiek i to, że może nie znać specyfiki włoskiej ligi. Mnie jednak owe argumenty na "nie" nie przekonują przeciwko niemu.
5
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
23 grudnia 2018, 14:42
Gdyby już Gattuso został zwolniony, to widziałbym André Villas-Boasa. Młody, utalentowany trener która ma wiele do udowodnienia.
0
Jago
Jago
23 grudnia 2018, 15:31
Hahaha, proszę cię
0
Zielony2009
Zielony2009
23 grudnia 2018, 14:24
Mirek99999999 - stary powtarzasz się, proszę daruj sobie, wszyscy już wiedzą, nie cenisz Wengera, ale rzucasz tylko puste hasła bez żadnych argumentów.
8
Mirek99999999
Mirek99999999
23 grudnia 2018, 14:31
jak przyjdzie Wenger może za pól roku, może za rok będziemy znowu szukać trenera, mam tylko nadzieje że to wymysły prasy i kierownictwo sprowadzi kogoś lepszego i co najważniejsze nie wypalonego.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
23 grudnia 2018, 14:34
Skoro jesteś taki mądry to zapodaj lepsze nazwisko niż Wenger NA TEN MOMENT. Słuchamy.
3
Zuber
23 grudnia 2018, 14:39
Mirek piszesz takie farmazony nie poparte żadnymi faktami, że szkoda w ogóle odpisywać na te bzdety. Znajdź mi kogoś lepszego niż Wenger kto będzie się chciał wpakować do tego szamba.
6
21Pirlo
21Pirlo
23 grudnia 2018, 15:43
Wenger najlepszy wybór na teraz. Ma doświadczenie umie pracować z młodymi graczami taki jaaaaaak Andre Silva, Gattuso go zmarnował. Trzeba zadomowić się w lidze mistrzów na dobre. Mamy skład na to.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 grudnia 2018, 16:16
Najlepszym wyborem byłoby poczekać do końca sezonu lub przynajmniej do zwolnienia EDF z Romy.
1
Vol'jin
Vol'jin
23 grudnia 2018, 14:23
Najpierw aby wygrać LM to trzeba do niej awansować i się zadomowić przez kilka lat "meglio giocare 3 Champions che vincere 1 scudetto" słowa Scaroniego ^
2
Semper Fideli
Semper Fideli
23 grudnia 2018, 14:16
Zastanawiam się Blanc nie byłby dobra opcja. Posluch miałby z miejsca, nie każdy jako piłkarz zostaje mistrzem świata. Doświadczenie trenerskie jakies większe już ma, smak porażki trenerskiej jest, pora na sukces, a w PSG nie miał jakichs złych wyników a to by y początki szejkow i ogromne wymagania. Dla mnie najlepsza opcja ze względu na to że zna serię a. Pytanie czy byłby zainteresowany?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
23 grudnia 2018, 14:12
Wenger to dobry wybór by był. Ma rękę do młodych, wyciska z nich co najlepsze, część sprzedawali za grubą kasę a część wystarczała na te 4-5 miejsca. I tego właśnie potrzebujemy. Oprócz poskładania drużyny na LM promować młodych i sprzedawać bo musimy się martwić o przychody żeby nas FFP nie zjadło. Myślę, że ze swoim warsztatem to 4 miejsce zrobi i naszą grę będzie sie chciało oglądać. Ale póki to nie nastąpi to ja będę kibicował, żebyśmy oba mecze najbliższe wygrali. Bo punkty są najważniejsze.
15
patoo_07
patoo_07
23 grudnia 2018, 14:14
Dokładnie, wiele można Wengerowi zarzucić za końcówkę pracy w Arsenalu, ale jego drużyna zawsze starała się atakować, a i postać takiego trenera mogłaby przyciągać zawodników, bo wielu kluczowych graczy Arsenalu otwarcie mówiło, że poszli grać dla Kanonierów, żeby mieć możliwość oracy z Wengerem.
4
Mirek99999999
Mirek99999999
23 grudnia 2018, 14:16
jak chcesz kibicować wiecznie 4 zespołowi to trzeba było kibicować Arsenalowi
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
23 grudnia 2018, 14:21
Moge kibicować wiecznie 4 Milanowi ... jeżeli będę mógł usiąść w niedziele przy piwie i pocieszyć oko jak zawodnicy mojego ulubionego klubu grają fajnie w piłkę ... jeżeli będzie dobra gra i atmosfer to z czasem przyjdą i sukcesy. Patrząc na obraz dzisiejszej kopaniny to niema nawet co mieć złudzeń, że to idzie ku lepszemu .. stanowimy strefę destrukcji dla każdego zawodnika który do nas przychodzi a w swoim poprzednim klubie prezentował się co najmniej dobrze. Więc tak .. jest sens w zamianie Rino na Wengera, przynajmniej moim zdaniem. Szkółki z Milanu nie zrobi bo nie będzie samodzielnym managerem, nad nim będą jeszcze Maldini, Leo i Gazidis.
16
Dryzu1899
Dryzu1899
23 grudnia 2018, 14:22
Ależ ten Mirek śmieszny uaaaaaaa takiego żartu jeszcze piłkarski świat nie widział, szydera i humor najwyższych lotów, krem de la krem, poezja.
8
karp_fso
karp_fso
23 grudnia 2018, 15:40
Tylko, żeby walczyć kiedykolwiek o scudetto i LM to trzeba najpierw zająć chociaż te 4te miejsce. Wenger to nie jest rozwiązanie na więcej niż dwa-trzy lata (z racji na zaawansowany wiek), a może nam zbudować podstawy na naprawdę mocną drużynę. Nie zbudujemy w dwa lata zespołu który chociaż się zbliży do Juve, powiedzmy sobie szczerze.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
23 grudnia 2018, 16:08
Mirek Twoja "riposta" jest tak sucha, że Sahara to przy niej ocean.
3
Diavo
Diavo
23 grudnia 2018, 13:56
Warsztatem przebija Rino to pewne,ale czy ma jeszcze w sobie tyle werwy i motywacji?
0
Piotrek1899
Piotrek1899
23 grudnia 2018, 14:14
Jest tu jeden taki, który w sposób wyczerpujący odpowie Ci na to pytanie, hehe;-) Do tego zasypie Cię masą statystyk na ten temat i ogólnie, ogromem informacji z tym związanych. MS, to jego inicjały. Fachura. Znany na każdym portalu piłkarskim gość.
2
Dryzu1899
Dryzu1899
23 grudnia 2018, 14:38
Rino stracił werwę i motywację kilka miesięcy temu. To że się rzuca przy linii to po prostu jego charakter, na konferencjach wygląda jakby miał depresję. Co do mitu Gattuso-motywatora - poważnie...?
0
Trzesuaf
Trzesuaf
23 grudnia 2018, 13:52
Rino juz dawno powinien uslyszeć, że nie ma dla niego miejsca, a pracuje tylko do czasu dogadania się z jakimś trenerem.
0
maciejh
maciejh
23 grudnia 2018, 13:50
dyskusja kogo milan weźmie... pomyślcie inaczej- kto tu będzie chciał przyjść... do klubu z kłopotami na każdej linii...
2
ACMarek
ACMarek
23 grudnia 2018, 13:48
Kiedys czytalem ze gazidis byl zwolennikiem jego zwolnienia z Arsenalu a teraz tak by go zapraszal? Niechcialbym w Milanie polityki Arsenalu ale Sam trener moglby zrobic roznice.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
23 grudnia 2018, 13:58
Fassone chciał z nas zrobić Inter, a teraz zrobią z nas Arsenal, jedno i drugie nie wyjdzie na dobre
0
Santiago
Santiago
23 grudnia 2018, 13:41
Mimo że Wenger to trenerski poliglota (mówi biegle po francusku, angielsku, niemiecku i troche po Japońsku) to raczej byłby problem z językiem.
0
Barman
Barman
23 grudnia 2018, 13:37
Takie spostrzeżenie się nasuwa, że Arsene zawsze lubił budować Arsenal z "dzieciaków", których mógł ukształtować w dorosłym futbolu - pod tym względem u nas miałby warunki idealne. Ciekawe na ile realna jest roszada - Gattuso na powrót do Primavery a Wenger/ktoś do 1 zespołu.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
23 grudnia 2018, 13:42
i przez to budowanie zespołu z "dzieciaków" niczego w piłce nie osiągnął, "dzieciaki" dorastały i odchodziły do większych klubów wygrywać trofea, a Wenger ściągał nowe "dzieciaki" i koło się zamykało.
0
Panicz
Panicz
23 grudnia 2018, 13:50
Wenger w karierze wygrał 21 pucharów i to jeden z najbardziej utytułowanych trenerów w XXI wieku. Pisanie że niczego nie osiągnął to szczyt chamstwa albo głupoty. Teraz odlicz jeszcze lata 2006-2013 gdzie musiał lepić z gów** bo Arsenal miał na plecach ogromny kredyt za nowy stadion 480 mln funtów (nas też to czeka) i nie dośc że sprzedawali mu najlepszych piłkarzy na spłate to jeszcze kupowali półśrodki.
12
Mirek99999999
Mirek99999999
23 grudnia 2018, 13:56
A ile ma naprawdę znaczących trofeów? Nie chce Milanu walczącego tylko o Puchar Włoch albo Superpuchar, Milan ma walczyć o LM. Potrzeba nam trenera na lata, a nie kolejnego na okres przejściowy.
0
Vol'jin
Vol'jin
23 grudnia 2018, 13:59
Przypomnę słowa Scarponiego, że gra w LM ważniejsza od Scudetto ^^
0
pjotr
pjotr
23 grudnia 2018, 13:59
moim zdaniem najlepszy okres to był z Henrym i Veirą i młodym Fabregasem, później już grali totalnymi juniorami, ale mimo to udawało im się utrzymywać w czołówce ligi
1
pjotr
pjotr
23 grudnia 2018, 14:02
przecież wenger wygrywał z arsenalem lige angielską, oczekujesz, że przyjdzie ktoś kto wygrywał LM?
2
Panicz
Panicz
23 grudnia 2018, 14:04
Potrzeba nam trenera który wprowadzi nas znowu na salony. A Wenger miał okres gdzie 19 czy 20 lat rzędu awansował do LM i ZAWSZE wychodził minimum z grupy. Jak zadomowimy sie w top4 to wtedy przyjdzie pora na kolejny krok. Bo Rino niestety jedyne gdzie nas wprowadzi to Liga Europy w sezonie 19/20. Po czym znowu dostanie baty od pierwszej lepszej solidnej drużyny, która zawodowo trenuje w piłke, pomijając pasterzy z Azerbejdżanu czy Kazachstanu.
2
Mirek99999999
Mirek99999999
23 grudnia 2018, 14:06
nie oczekuje kogoś kto wygrał LM ale kogoś kto może nam ją wygrać w przeciągu kilku lat, a Wenger już raczej tego nie osiągnie.
0
patoo_07
patoo_07
23 grudnia 2018, 14:22
Lige Mistrzów to my może wygramy w przeciągu 15 lat,a nie kilku. To nie fifa niestety. Popatrz na Real, środki nieograniczone praktycznie co roku, a po pamiętnym golu Zidana, mieli okres, gdzie przez 8 lat odpadali w 1/8, a kolejną Ligę Mistrzów wygrali dopiero po 12 latach. Liczenie, że wygramy cokolwiek poza Pucharem Włoch w przeciągu kilku lat to głupota.
4
szfarceneger
23 grudnia 2018, 13:35
Jestem na tak, nawet jeśli Rino uda się wywalczyć komplet punktów do końca roku. Wreszcie mielibyśmy doświadczonego trenera z wysokiej półki, który może nauczyłby Milan ataku pozycyjnego i kontrataku. Jeśli latem przyjdzie Fabregas, to może Hiszpan nawiązałby do swoich najlepszych lat, kiedy grał w Arsenalu Wengera? Może też Wenger pomógłby w ściągnięciu Ramseya latem za darmo? Można sobie pogdybać, ale jedno jest pewne. Nie możemy sobie pozwolić na przegranie walki o LM z tak słabymi Lazio i Romą. A niestety jest to bardzo realne, póki Rino jest w Milanie.
9
Mirek99999999
Mirek99999999
23 grudnia 2018, 13:32
z takimi drwalami w pomocy to i Wenger nie pomoże, porównajcie sobie jakich piłkarzy miał i ma Arsenal a co mamy w Milanie, duet Kessie/Bakayoko mówi wszystko. Wenger z naszymi piłkarzami by wyłysiał, bo osiwieć już nie może:)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
23 grudnia 2018, 13:34
Takich kupujemy to takich mamy...jaki problem był ściągnąć w miejsce Biglii Paredesa? Skoro poszedł do zenita w to samo okienko za 22 mln ... A my wydaliśmy 20 na Biblię? ( na Kessiego 30 )..
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
23 grudnia 2018, 13:35
Biglie*
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
23 grudnia 2018, 13:37
Allegri wychodził z grupy LM i był 3 w lidze mając w pomocy Flaminiego,Montolivo,Muntariego,Ambrosiniego czy Polego lub jeszcze gorszych wyrobników , teza nie do końca trafna .Dobry trener z przeciętnymi wynikami jest w stanie zrobić wynik , przeciętny z dobrymi zawodnikami nie jest w stanie.
7
Mirek99999999
Mirek99999999
23 grudnia 2018, 13:39
a kto u nas odpowiada za transfery? Trener czy może Leonardo, a przed nim duet FM, a jeszcze wcześniej legendarny Galliani. Żaden trener tu sobie nie poradzi dopóki będziemy ściągać szrot.
0
Grucha
Grucha
23 grudnia 2018, 13:31
gattuso powinni wywalic zaraz po odpadnieciu z LE . jak to robia w innych klubach
1
grzechu84
grzechu84
23 grudnia 2018, 13:30
Wenger byłby dobrą opcją. Trener z ogromnym doświadczeniem. Poukładałby tą drużynę. Moim zdaniem potrzebujemy kogoś, kto nie święci swoich początków w trenerce na nas. A Milan mógłby stanowić dla niego też osobisty wyzwanie i dać mu nową energię, pasję do tego zawodu. Jestem za:)
3
Grucha
Grucha
23 grudnia 2018, 13:30
ten zaraz problem wengera. daj ze spokój chłopie ile czasu mam patrzec na tak slaby milan.
1
Cleaver
Cleaver
23 grudnia 2018, 13:26
Gorzej nie będzie na pewno. I wreszcie byłby normalny trener, a nie junior, który dopiero zbiera doświadzczenie....
2
Panicz
Panicz
23 grudnia 2018, 13:24
Problemy Wengera w Anglii się zaczęły jak na wyspy zawitali jedni z najlepszych trenerów na świecie. Bo do takich bez wątpienia należą Guardiola, Klopp, Conte czy genialny Pochettino który ze Spurs wyciska 120% i kwestią czasu jest kiedy Argentyńczyk poprowadzi np Real. Wenger ze światowym topem rękawic nie podejmie. A w Italii obok Ancelottiego i Allegriego będzie najlepszy i w top3 max 4 nasz Milan bez problemu by zadomowił. Do tego poprawi znacząco styl gry, nauczy chłopaków ataku pozycyjnego, schematów jak się poruszać by tworzyć okazję. Jego Arsenal nigdy nie miał problemów ze zdobywaniem bramek czy atakiem pozycyjnym. Reasumując 3x TAK dla Pana Wengera. Jako opcja na 1,5 roku/2 lata żeby zadomowić nas w top4 na pewno zda egzamin. Jak już będziemy na salonach to wtedy przyjdzie pora na kolejny krok. Póki co musimy się tam dostać.
8
muamba_kabumba
muamba_kabumba
23 grudnia 2018, 13:32
Jest w tym czesc prawdy .. z Wengerem jest chyba taki problem, że on potrafi zbudować zespół oraz wypracować styl ( rozwinąć zawodników). Tylko kiedy przychodzi gra o wyższe cele ( trofea ewentualne ) to często nie daje rady.. tyle, że u nas trzeba właśnie architekta więc możliwe że Francuz by się sprawdził.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
23 grudnia 2018, 13:23
Czy wyniki zrobi to nikt nie wie, ale przynajmniej jakiś styl wypracuje.
5
21Pirlo
21Pirlo
23 grudnia 2018, 14:06
Zgadzam się musimy zadomowić się w lidze mistrzów. Osiągniemy to poprawiając swoją grę, potencjał na awans mamy do ligi mistrzów. Pogramy w niej 2, 3 sezony a potem powalczy o coś więcej. Wenger dawaj do Milanu!
0
MrCostacurta
MrCostacurta
23 grudnia 2018, 13:17
Przynajmniej by było to upragnione 4 miejsce.
5
Zuber
23 grudnia 2018, 13:13
Jak ja tutaj czytam, że Wenger się nie sprawdzi bo jest za stary to płacze z beki. Trener bez doświadczenia lepszy i na pewno się sprawdzi nie chłopaki? :D
8
Mirek99999999
Mirek99999999
23 grudnia 2018, 13:18
to może ściągnąć z emerytury Lippiego skoro ma być doświadczony
2
Vol'jin
Vol'jin
23 grudnia 2018, 13:24
Lippi człowiek który sukcesy we Włoszech osiągał tylko w Juve i z kadrą gdzie 40% to piłkarze Juve ^^ w Interze to się skompromitował
0
Mirek99999999
Mirek99999999
23 grudnia 2018, 13:28
a co osiągnął Wenger poza Arsenalem?
0
Vol'jin
Vol'jin
23 grudnia 2018, 13:32
Ligue 1 ? Po za tym Lippi jest selekcjonerem w Chinach do końca stycznia a 25 mln euro rocznie piechotą nie chodzi ...
0
BlackOut
BlackOut
23 grudnia 2018, 13:32
Mistrz Francji, Puchar Francji, Puchar i Superpuchar Japoni, no w sumie to nic nie zdobył po za Anglią.
0
kamilus
kamilus
23 grudnia 2018, 13:45
Zaraz Lippi, przecież Sacchi jeszcze żyje... :)
1
Mirek99999999
Mirek99999999
23 grudnia 2018, 13:53
z tym Lippim to był sarkazm ale nie wszyscy ząłapali, a co do Wengera to kiedy on zdobył te trofea poza Anglią? jak żyjemy przeszłością to faktycznie Sacchi się nada (sarkazm dla mniej kumatych)
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
23 grudnia 2018, 13:12
Wczoraj pisałem, żeby nikt z trójki Mourinho, Conte i... Wenger. Oczywiście nie brałem pod uwagę Donadoniego, bo nawet nie chcę sobie wyobrażać, że zarząd zatrudni kolejnego trenera, który jest poniżej poziomu marki jaką jest Milan. Wenger wydaje się najlepszym wyborem z wymienionej trójki, ponieważ mamy młody zespół. Szkoda, że nie Jardim.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
23 grudnia 2018, 13:09
Hmm niezła opcja, obecnie kto na rynku byłby najlepsza opcja wg was? Conte? Jest ktoś jeszcze ciekawy kto miałby rękę do młodych i jest niezłym motywatorem choc tutaj nie wiem czy nie przydałby się egzorcysta
0
Vol'jin
Vol'jin
23 grudnia 2018, 13:13
Conte nie rozwiązał jeszcze umowy z Chelsea ^ dwa wolałby pracować od lipca A obecnie to żaden poważny trener nie podpisze umowy na pół roku tylko ^
0
Mirek99999999
Mirek99999999
23 grudnia 2018, 13:07
a w czerwcu będzie płacz #WengerOUT. Jest za stary i będzie mu się ciężko przestawić z realiów jakie miał w Arsenalu do tego co zastanie w Mediolanie. Skoro nie mamy szans na kogoś z trenerskiego topu (tak nie zaliczam Wengera do elity trenerów, może 10 lat temu był w czołówce ale nie teraz, kibice Arsenalu skakali z radości gdy się go pozbyli) to lepiej poszukać kogoś utalentowanego na dorobku, coś jak Galliani zrobił ściągając Allegriego.
2
Trzesuaf
Trzesuaf
23 grudnia 2018, 13:06
Wenger z zły nie jest. Kiedy Arsenal nie stawiał na darmową młodzież gość miał bardzo dobre wyniki. Dałbym mu szansę natychmiast, chociażby do końca sezonu, jeśli nie będzie chciał kontraktu na 3 lata to brać jeszcze dzisiaj.
2
MK92
MK92
23 grudnia 2018, 12:50
Każdy lepszy niż taktyczny amator, którym niestety jest Rino. Milan go całkowicie przerasta. Ja chcę kogoś doświadczonego w jego miejsce. Jakiegoś fachowca z wyższej półki, który coś w karierze trenerskiej już osiągnął. Milan wiele lat czeka na takiego allenatore, co jest wręcz niewiarygodne, gdy się pomyśli, jak wielkim historycznie klubem jest Milan. Dla mnie może być i Wenger. Francuz przynajmniej na nowo nauczy naszych zawodników pressingu, zagrań z pierwszej piłki, wykonywania stałych fragmentów czy wyprowadzania kontrataków. To jest piłkarski elementarz, o którym pod wodzą Gattuso oni zupełnie zapomnieli.
12
Dziuni1994
Dziuni1994
23 grudnia 2018, 13:00
Ja chcę kogoś doświadczonego od 10 lat a zespół zostaje tylko przekazywany od amatora do amatora. Zaczęło się od Leonardo i tak pozostaje do dziś, aż się wierzyć nie chce że w takim wielkim klubie pracują ludzie niekompetentni którzy nie widzą braków jakie są w drużynie, dobry, doświadczony trener oraz środek pola którego nie mamy od momentu pożegnania senatorów, rok w rok te miejsca pozostają pomijane czego naprawdę nie potrafię pojąć,
3
matten
matten
23 grudnia 2018, 13:17
Nie do końca zgodzę się ze stwierdzeniem, że każdy będzie lepszy niż Gattuso. Ja np. nie chciałbym na ławce kolejnego "wyrobnika ligowego" pokroju Montelli czy Mihajlovicza. Na krótką metę pewnie zdałoby to egzamin, ale w lecie znowu stanęlibyśmy przed dylematem - zatrudniać kogoś lepszego czy liczyć, że będzie dobrze z obecnym szkoleniowcem. Jak dla mnie na ten moment najciekawsze kandydatury to Wenger i Conte. Pierwszy mógłby być ciekawym wyborem ze względu na umiejętność pracy z młodymi zawodnikami, a drugi ma tę zaletę, że doskonale zna włoskie podwórko i byłaby duża szansa, że uda mu się uratować bieżący sezon. Można też zaczekać do lata... pytanie czy wybór na rynku trenerów będzie większy? Jak znam nasze szczęście inne kluby sprzątną nam zarówno Wengera, jak i Conte, a nasi włodarze ściągną kolejny wynalazek, bo nie będzie nikogo ciekawego...
3
El Diablo
El Diablo
23 grudnia 2018, 12:48
Czy Marco Giampaolo to taka impossible mission?
4
dziadek
dziadek
23 grudnia 2018, 13:03
Też dałbym mu szansę. Wydaje się być bardzo ogarniętym gościem i kwestią czasu jest kiedy dostanie szansę w większym klubie.
0
Vol'jin
Vol'jin
23 grudnia 2018, 13:07
Jest niemożliwy na ten moment. Bo pracuje obecnie w swoim klubie. A powazny trener nie rzuci teraz tego gdzie pracuje i przyjdzie do zespołu bez przepracowania okresu przygotowawczego etc Nawet Conte nie dawno przyznał, że jak ma obejmwoać klub to zdecydowanie wolałby zrobić to latem niż teraz
0
El Diablo
El Diablo
23 grudnia 2018, 13:37
Już gdzieś to tutaj napisałem, jeżeli Milan nie ma na tyle siły przebicia, aby wyjąć z Sampy Giampaolo czy Quagliarellę, to znaczy, że naprawdę z nami kiepsko. Za dobrych czasów taki Giampaolo nie patrzyłby na to czy jest początek, środek czy koniec sezonu, a jak trzeba by było, to przyszedłby z tej Genui do Mediolanu na pieszo.
1
patoo_07
patoo_07
23 grudnia 2018, 14:12
Już mieliśmy 2 trenerów, którzy przyszli do nas po dobrych wynikach w Sampdorii. Za trzeciego podziękuję.
0
Vol'jin
Vol'jin
23 grudnia 2018, 14:21
ten Giampaolo miał też dobre wyniki w Empoli obejmując zespół po Sarrim ^^ Co ma tego że pracowali tam inni? Idąc tą filozofią jakby był dostępny Paratici czy Marotta to nie? bo tam pracowali?
0
Vol'jin
Vol'jin
23 grudnia 2018, 12:46
Zobaczy poziom Primavery to ucieknie bo nie bedzie młodych mógł wystawiać ;] a tak serio to obecnie chyba jedyny sensowny kandytat bo reszta to nie stać klubu na pensję 6-7mln i więcej na trenera
5
Domas1989
Domas1989
23 grudnia 2018, 12:42
W obecnej sytuacji wydaje się to dobre rozwiązanie.
3
patoo_07
patoo_07
23 grudnia 2018, 12:42
Arsene to ogarnie!
4
23 grudnia 2018, 12:42
Niestety nie trenował Primavery więc ciężko będzie mu dostać tą posadę.
19







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI