Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Gattuso: "Ryzyko zwolnienia to część gry. Jestem pierwszym odpowiedzialnym"

26 grudnia 2018, 15:23, cinassek Aktualności
Gattuso:

GENNARO GATTUSO: „Od dłuższego czasu nie potrafimy wygrywać. Gorycz pozostawia pierwsza połowa, podarowaliśmy rywalom 45 minut. Po przerwie to był inny mecz. Złość bierze się z tego jak podeszliśmy do pierwszej połowy, bardzo mnie to zdenerwowało. Problemy? To nie jest problem braku wiary w siebie. Kiedy nie ma spokoju, kiedy wyniki nie przychodzą, wkrada się trochę strachu, traci się głowę. Musimy wszyscy zrobić coś więcej, nie bać się. Wyrażenie pewność siebie nie jest właściwe. Higuain i zmarnowana okazja? Kiedy dostajesz trzy-cztery piłki na gola, musisz mieć szczęście, aby umieścić je w siatce. Trzy-cztery razy się przejaśniło, ale to zepsuliśmy. Pierwszym odpowiedzialnym za ten stan rzeczy jestem ja, wymierzanie win jest bezużyteczne. Wszyscy je mamy. Ryzyko utraty posady? To część gry, jestem trenerem. Teraz muszę postarać się zrozumieć, dlaczego zagraliśmy w ten sposób pierwszą połowę. Sam też mam sobie coś do zarzucenia, ale czyste sumienie. Zgrupowanie, aby odmienić te rzeczy? Jutro jesteśmy w Milanello, pojutrze już zgrupowanie przedmeczowe, gramy 29 grudnia. Problemem w tym momencie jest odnalezienie spokoju, ktoś gra poniżej swoich możliwości. Wspólny pobyt w zamkniętych czterech ścianach nie da przełomu. Mercato? Są od tego Leonardo i Maldini. Ja trenuję. Suso? Ma problem ze spojeniem łonowym. Jutro zobaczymy, czy będzie do dyspozycji. Moja pozycja? Nie mogę być spokojny, bo nie wygrywamy od 2 grudnia. W moim zawodzie trudno zachować spokój. Jeśli zespół wiosłowałby przeciwko mnie, nie byłoby mnie tutaj. Jestem pierwszym odpowiedzialnym za tę łódź, cała odpowiedzialność spada na mnie. Nie lubię słowa ‘spokój’. Punkt? Myślę, że z przebiegu meczu remis jest sprawiedliwy. Powinniśmy byli podejść do tego spotkania w inny sposób. Też nam się upiekło, bo gdyby w 90. minucie Gigio nie dokonał cudu, to byśmy przegrali”.


R E K L A M A





47 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Bufor85
Bufor85
27 grudnia 2018, 10:02
Gattuso do Primavery a Wenger do nas.
0
Jago
Jago
27 grudnia 2018, 00:42
Ja mówiłem już dawno temu że Gattuso nas nie zbawi, że gramy słabo a punktujemy dzięki szczęściu. Teraz tego szczęścia brakuje. Jest jak jest, jesteśmy po prostu słabi chociaż wydajemy mnóstwo pieniędzy na pensje. Trener to jest pozycja kluczowa, efekt nowej miotły jest dobry na max pół sezonu. Gattuso z całym szacunkiem do Ciebie ale twój czas się skończył. Przykro mi, musisz odejść
0
papizdr
papizdr
26 grudnia 2018, 23:18
przypominam, ze jestesmy najlepsza druzyna, ktora wymienia najwiecej podan na wlasnej polowie chuj tam z bramkami licza sie podania :D
2
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
26 grudnia 2018, 22:39
To nie jest Twoja wina, że Higuain gra jak pokraka, łajza, kalosz, pokraka, fajtłapa a nie jak jeden z najlepszych napastników świata...
2
lopezito84
lopezito84
26 grudnia 2018, 18:50
Sprawdziło się to co mówiłem, 2 mecze pod rząd i strzelone bramki w 95 minucie to nie niebywały fart który nie potrwa długo. No i proszę szczęście się skończyło i widzimy wynik w tabeli który lada chwila będzie jeszcze gorszy. Dość już tego Gattuso powinien zachować się honorowo i odejść bo ewidentnie ten Milan mu nie leży. Wenger powiedział kiedyś jeśli drużyna przegrywa to ok ale po ciekawej widowiskowej grze nasi piłkarze grają bardzo chaotycznie, wyglądają jak zagubione dzieci we mgle i ja by im nie za bardzo chciało się grać. Widać że coś jest nie tak ktoś musi to w końcu to wszystko poukładać: taktyka, schematy, myślenie na boisku i komunikacja. Gattuso tego nie potrafi nie jest zbyt bystry pokazuje to prawie od roku koniec z tym w końcu.
0
Marcos Salinas
26 grudnia 2018, 19:23
''Wenger powiedział kiedyś jeśli drużyna przegrywa to ok ale po ciekawej widowiskowej grze''- cytowanie takich słów jest potwierdzeniem tego, dlaczego Francuz nie powinien zostać zatrudniony. Milan w tej chwili nie może sobie pozwolić na dalszą nieskuteczność.Mogą grać najbrzydszą piłkę na świecie byle w ciągu najbliższych 2 lat dostali się do LM, bo to zadecyduje o przyszłości tej kadry.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
26 grudnia 2018, 20:05
Gdyby kolega lopezito84 napisał, że Wenger kiedyś założył różne skarpetki, to też byłby dla Ciebie powód, by go nie zatrudniać, bo np. może mieć już sklerozę, albo nie przystoi tak się ubierać w światowej stolicy mody ;-) A tak przy okazji... Którzy to trenerzy "z ponad dziesięcioletnim stażem na Wyspach nie sprawdzili się w Serie A"? Już na kilku forach ludzie o to pytają, a Ty jakoś nie kwapisz się do odpowiedzi ;-) Tylko nie googluj za bardzo w przeszłość...
4
lopezito84
lopezito84
27 grudnia 2018, 12:59
Ale oni właśnie teraz tak grają brzydko a jeśli wygrywają o strzałem rozpaczy w 95 minucie. Gdyby grali ciekawiej i widowiskowo widzieli byśmy ten potencjał i nadzieję, którego teraz nie ma. Nie zrozumiałeś trochę mojego postu nie chodzi o przegrywanie w widowiskowym spotkaniu chodzi o te remisy i porażki w których widać nie poradność i zagubienie naszych piłkarzy. Gdy by gra była ciekawa schematyczna było by widać że jest nadzieja bo potknięcia się zdarzają a tak mam wrażenie że każdy z naszych zawodników nie ma ochoty grać.
0
lopezito84
lopezito84
27 grudnia 2018, 13:08
Kolego Piotrek1899 Moda? Ok Montella był najlepiej ubranym trenerem w Serie A to twoim zdaniem powód do zatrudniania go? I według mnie nie ma znaczenia ile lat ma trener doświadczeni na wyspach tylko ogólny starz (doświadczenie) w prowadzeniu i budowaniu topowego zespołu. Nie ma różnicy czy to Francuz, Anglik, czy Włoch. Ty masz takie głupie myślenie że "według statystyk to..." według statystyk to Milan wczoraj powinien roznieść rywali.
0
Lipido
Lipido
26 grudnia 2018, 18:11
Cały czas mówi sie, że drużyna w budowie.A kto nadzoruje ta budowę? Zapewne trener. Jak to będzie tak dłużej trwało z perspektywicznych graczy staną się średniakami. Wielu graczy, którzy tu przychodzili byli na tapecie. W swoich klubach błyszczeli albo byli objawieniem. Ale odpowiedni brak szkolenia cofa ich w rozwoju a pamiętać trzeba że to młoda drużyna.
0
mpt1899
mpt1899
26 grudnia 2018, 17:32
Pamietam jak mowil, ze jak nie bedzie szlo to zejdzie ze sceny bo najwazniejsze to dobro jego ukochanego klubu. To bylo przed podpisaniem kontraktu. Jednak te €2.5M chyba robi roznice. Widac jak na tacy, ze od kilku miesiecy nic nie idzie. Zadnego progresu, pomyslu i ciagle wciskanie tych samych bzdur kibicom. Wykorzystal swoj wizerunek na maksa bo wielu kibicow jest nim zafascynowanym. Juz sam brak konferencji wczoraj pokazal wszystko. Dla mnie to absolutny brak szacunku dla kibicow. Trener jest od odpowiadania na trudne pytania jak dupa od srania a on to poprostu moim zdaniem olal. Wiele stracil w moich oczach. Zycze mu jak najlepiej ale jak najdalej od Milanu.
2
Ucash333
Ucash333
26 grudnia 2018, 17:03
"Problemem w tym momencie jest odnalezienie spokoju" ... "Nie lubię słowa ‘spokój’" blablabla
1
Andre
Andre
26 grudnia 2018, 17:01
Goodbye, Rino...
0
Majkel69
Majkel69
26 grudnia 2018, 16:55
Nie będę winił Gattuso, nie wniósł drużyny na wyżyny, ale czy coś nam zawalił? Gdy on wchodził za montiego musiał wyciągać drużynę gdzieś z czeluści tabeli, a następca Gattuso będzie musiał nadrobić ze 3 punkty do miejsca 4. Więc nie schrzanił niczego, zrobił dla drużyny wiele dobrego, po prostu chyba osiągnął poziom powyżej którego wybić się nie potrafi a potrzebujemy kogoś kto zrobi te 2-3 dodatkowe kroki. Nie wiem czy komukolwiek się to uda, ale próbować trzeba. Nie jestem fanem Arsena, zwłaszcza, że mieszkam w Głogowie, miejscowości gdzie arsen zanieczyścił środowisko i wywołuje u ludzi raka^^ ale mimo wszystko myślę, że ciężko będzie znaleźć lepszego kandydata na to miejsce na którego nas stać^^
4
Andre
Andre
26 grudnia 2018, 17:02
Prawda jest taka, że jego kadencja to kompletnie zmarnowany potencjał drużyny, którą po jego odejściu trzeba będzie budować od nowa...
2
lopezito84
lopezito84
26 grudnia 2018, 18:54
Ale co takiego dobrego zrobił? nic po prostu gorzej idzie Romie i Lazio gdyby grali tak jak w ostatnich kilku sezonach Milam był by co najwyżej 8 zobacz sobie na punkty i mecze z ostatnich sezonów są bardzo kiepskie.
2
lopezito84
lopezito84
26 grudnia 2018, 18:55
A zawalił 4 miejsce i LE.
0
Majkel69
Majkel69
26 grudnia 2018, 19:06
graliśmy w ogóle w lidze europy dzięki temu, że uratował poprzedni sezon który w momencie kiedy przychodził wydaje się stracony. Ktokolwiek przyjdzie za niego będzie miał ligę mistrzów na wyciągnięcie ręki. Więc pierdzielenie (ujął bym to dosadniej, ale nie chcę dostać bana tłumacząc coś hejterom-ignorantom) o zaczynaniu od 0 czy zmarnowanym potencjale czy zmarnowanym sezonie to pierdzenie ryjem a nie fakty. Drużyna nadal jest w budowie nie jest i prędko nie będzie skończonym produktem, to, że paru piłkarzy ma potencjał na ligę mistrzów i mogłoby w niej grać w innym zespole nie znaczy, że nasz zespół ma na nią potencjał. Ale nie będę próbował tłumaczyć rzeczywistości starym koniom zachowującym się jak rozpieszczone obrażone dzieci.
4
Andre
Andre
26 grudnia 2018, 22:30
@Majkel69 No i co niby Milan osiągnął w tej LE z Rino? Tłumaczenie, że drużyna jest cały czas w budowie, to jest właśnie pierdzielenie od rzeczy i zaklinanie rzeczywistości. Milan jest cały czas w budowie od czasu, kiedy odszedł z klubu Allegri i jakoś końca tej budowy nie widać z prostego powodu, jakim jest brak kompetentnego architekta. Dopóki nikt tego w zarządzie klubu nie zrozumie, tak długo Milan nie odzyska swojej dawnej pozycji w Serie A i w LM.
2
Majkel69
Majkel69
26 grudnia 2018, 23:32
a co ignorancie, myślisz, że tylko dlatego, że budowa zaczęła się 8 lat temu z automatu musi oznaczać, że już dawno jest skończona? weź idź truj gdzie indziej, jak nie mogę dyskutować z kimś mądrym to wolę nie dyskutować wcale. Jojczysz jak bachor któremu mama nie chce za jego 500plus kupić nowego ajfona. Życie to nie jest bajka a trener to nie dobra wróżka która zamach pałą i wszystko się poprawi. Biorąc pod uwagę okoliczności i zawirowania i lata kryzysu Gattuso spisał się dobrze, ale osiągnął swój limit i chyba potrzeba kogoś kto wzbije drużynę jeszcze wyżej trochę. Ale na bank nie od razu i nie bez wsparcia (finansowego m.in) ze strony właścicieli.
0
lopezito84
lopezito84
27 grudnia 2018, 13:19
Majkel69 sezon 1982-83 i sezon 1996/97 i 1997/98 zespół był rówież wtedy w budowie powrót na szczyt zajmował 2 lata nie wszyscy piłkarze szczególnie z ci początku lat 80 to byli klasowi piłkarze ale Pan Ariggo Sachi takich z nich uczynił i milan po 2 latach powrócił na szczyt u nas nie ma widoku już od prawie 10 lat
0
lopezito84
lopezito84
27 grudnia 2018, 13:34
Majkel69 nie ma tu ignorantów każdy z nas ma prawo do własnej opinii i wszyscy chcemy najlepiej dla Milanu. Jechanie komuś typu "pierdzenie ryjem a nie fakty" i inne chamskie teksty to wysoce nie na miejscu i lepiej zachowaj do siebie. Możesz wyrażać swoje opinie ale nie w ten sposób nikt ci chamsko nie odpowiada no chyba że znajdzie się ktoś kto zniży się do twojego poziomu i zaczniecie się obrzucać to proszę bardzo. Już samo użycie słowa "ajfona" pokazuje że chyba nie masz ukończonej jeszcze edukacji na poziomie gimnazjalnym (iphone). Podsumowując więcej tolerancji i szacunku chłopcze.
1
Majkel69
Majkel69
27 grudnia 2018, 15:03
o ja pierdziele, piszesz takie głupoty i jednocześnie, że nie ma tu ignorantów? uważasz, że skoro 20 lat temu udało się zbudować Milan w rok czy dwa to teraz też się da? Nie zauważyłeś, że świat i piłka się zmieniły? Wtedy nie było petrodolarów i za 300 milionów mogłeś zbudować 2 kompletne mega silne drużyny a nie ściągnąć jedną gwiazdkę. I wtedy nie było finansowego fair play więc można bylo ściągać multum gwiazd w jednym sezonie jeśli ktoś sobie mógł pozwolić. Będziemy mieli pod górkę właśnie dlatego, że tak mało w ostatnich 10 latach zrobiono by coś naprawić, kilka lat nie dawano kasy wcale a potem razy czy 2 na siłę dawano dużo ale narażając się na sankcje. Ja też chciałbym żeby przyszedł ktoś kto zrobi tutaj potęgę światową w rok czy dwa. Ale wiem, że to naiwne łudzenie się i rozumiem, że to proces który może trwać kilka lat jeszcze i być dość bolesny dla kibiców. Jak ktoś tego nie rozumie i uważa, że wszystko ma się zmienić teraz zaraz już albo już się zmienilo i jesteśmy znowu potęgą tylko przez Gattuso nie jesteśmy na szczycie serie a i w finale ligi mistrzów to tak - moim zdaniem wykazuje się mega ignorancją.
0
Andre
Andre
28 grudnia 2018, 06:18
@Majkel69 Jak ktoś nie ma nic mądrego do powiedzenia, to w dyskusji próbuje zabłysnąć chamskimi inwektywami rodem z gimnazjum i właśnie tak jest w Twoim przypadku. Bez odbioru...
0
Majkel69
Majkel69
28 grudnia 2018, 14:35
narka
0
lopezito84
lopezito84
28 grudnia 2018, 17:16
Majek69 Czy ty masz klapy na oczach gdzie ty we Włoszech masz petrodolary??? Lazio, Sampdoria czy Roma to nie są zespoły zasilane mega kasą nie mają lepszych zawodników a jednak radzą sobie lepiej. Na razie to połowa sezonu więc możesz to negować ale sytuacja już zaczyna wracać do poziomu z przed 1,2 czy 3 sezonów. zgodzę się z tobą tylko w przypadku powrotu na poziom światowy, będzie trzeba czekać, ale nawet taka Roma potrafiła Barcę wyautować po za LM. Wracając jednak do Serie A to spokojnie mamy zespół na top 4 a nawet top 3 tylko nie mamy szkoleniowca odpowiedniego no bo przecież cały zespół nie może nagle zgubić formy. Może to spotkać kilku zawodników, ale gra cały zespół.
0
Majkel69
Majkel69
28 grudnia 2018, 20:39
Dziecko w którym momencie powiedziałem, że mówię o Włoszech? Mówiłem o wielkiej piłce - chcesz w niej rywalizować musisz albo mieć petrodolary albo inne środki które petrodolarom będą mogły dorównać. Nie zbudujesz wielkiej drużyny, jeśli 20 innych w 5 czołowych ligach Europy stać żeby płacić za piłkarzy i piłkarzom od 3 wzwyż razy więcej niż ty możesz zaoferować. Powtarzam 20 lat temu można było naszpikować skład gwiazdami za 100 baniek teraz za 100 baniek nie kupi się jednej z prawdziwego zdarzenia, a z czasem pewnie będzie jeszcze gorzej. Jeżeli jest w tym wszystkim coś czego nie potrafisz w swojej ignorancji zrozumieć, przytkaj się i nie spamuj mi tutaj swoimi przemyśleniami 1cyfrowego IQ.
0
brzydki
brzydki
26 grudnia 2018, 15:49
Typowo, jak ta drużyna ma być odpowiednio budowana, skoro trener mówi "Mercato? Są od tego Leonardo i Maldini. Ja trenuję.". Normalny trener z jakąś koncepcją gry przedstawiłby wymagania, potrzebuję 3 zawodników z taką, taką i taką charakterystyką- jak się wam nie uda tych najlepszych to weźcie gorszych, ale z tymi konkretnymi umiejętnościami pod moją wizję. A tutaj nie ma żadnej wizji, Leonardo samowolka kupuje sobie kogo mu ślina na język przyniesie, a później trzeba obserwować takie kwiatki jak duet Kessie-Bakayoko w pomocy, granie 4-3-3 z dwoma skrzydłowymi bez zmienników, czy jeszcze lepiej 4-4-2 bez kompletnie bocznych pomocników. Śmiech na sali, Leonardo pewnie go trzyma dalej bo wygodnie i dalej można odprawiać tą samowolkę, bo jakby przyszedł nawet taki Wenger to nie pozwoliłby żeby ktoś mu układał drużynę wedle własnych upodobań- a nie muszę przypominać, że Leonardo trenerem był, no i żaden z niego znawca czy wirtuoz nie był.
Edytowano dnia: 26 grudnia 2018, 15:50
0
Mirek99999999
Mirek99999999
26 grudnia 2018, 15:56
od wczoraj kibicujesz Milanowi? Leonardo robi to samo co Galliani robił przez wiele lat, kupuje tych którzy są mu na rękę, trener jest pytany o zdanie ale i tak dyrektor robi co chce.
1
brzydki
brzydki
26 grudnia 2018, 16:05
No właśnie nie, bo jeśli ktoś był trenerem Milanu to miał jakieś pomysły na tę drużynę, a Galliani jedynie w swój sposób realizował potrzeby trenerów. Tutaj ewidentnie widać (po wypowiedziach Gattuso), że on nawet nie wie kogo dostanie i na jaką pozycję...
0
Vol'jin
26 grudnia 2018, 16:16
szkoda, że Ancelotti jak swego czasu prosił się o napastnika to dostał wiadomo kogo xD a potem Leonardo musiał błąd Ancelottiego powielać i wystawiać Brazylijczyka bo mundial xD
0
brzydki
brzydki
26 grudnia 2018, 16:50
Hmm chciałeś powiedzieć zdobywcę złotej piłki sprzed 3 lat? No rzeczywiście, było po czym płakać ;)
1
lopezito84
lopezito84
28 grudnia 2018, 17:32
Zgadzam się, każdy trener w mniejszym lub większym stopniu ma wpływ na transfery bo to on buduje skład o mówi kto był by mu potrzebny. Później dopiero zarząd dokonuje decyzji czasem trafnych a czasem nie jednak zawsze w porozumieniu z trenerem.
0
Vol'jin
26 grudnia 2018, 15:47
Rijkaard spuścił Spartę z Eredivisie potem trafił wiemy gdzie ;]
0
patoo_07
patoo_07
26 grudnia 2018, 15:38
Żenada. Mógł chyba faktycznie się nie odzywać. Wszyscy wiemy, że Gattuso jest odpowiedzialny za taki stan rzeczy, nie musi nam tego powtarzać.
1
Gzikuu
Gzikuu
26 grudnia 2018, 15:41
No wiesz, nie tak dawno był pajac, który się cieszył po porażkach i w najmniejszym nawet stopniu nie brał winy na siebie.
5
Boro
Boro
26 grudnia 2018, 15:32
Może Leonardo z Maldinim by się coś wypowiedzieli.. Czekamy na konkretną reakcje, coś z tym kryzysem trzeba zrobić.
0
Madman
Madman
26 grudnia 2018, 15:31
Ogladam Atalante z Juve i Atalanta chodzi jak motor.. A nie jak motorynka jak my
0
Zuber
Zuber
26 grudnia 2018, 15:50
My to nawet jak rower nie jeździmy. XD
3
Rocker
Rocker
26 grudnia 2018, 15:30
Z przykrością muszę się przyznać, że czekam na oficjala o zwolnieniu.
7
Trzesuaf
Trzesuaf
26 grudnia 2018, 15:30
Prawdziwy miłośnik Milanu, czuć tą miłość, z Milanem pójdzie aż na dno jak prawdziwy kapitan.
1
Gzikuu
Gzikuu
26 grudnia 2018, 15:29
Streszczenie: Zagraliśmy źle tylko pierwsze 45 minut, druga połowa była perfekcyjna, nawet Gigio wykonał świetną paradę. Potrzebny jest spokój, jego brak jest jednym problemem. Potem mówi, że nie lubi słowa "spokój". Szkoda, że nie daliście tej jego wypowiedzi "It went well, because we could also have lost the game" - to mówi wszystko. Poszło dobrze. Nie czepiajmy się Panowie i Panie. :)
2
Dryzu1899
Dryzu1899
26 grudnia 2018, 15:29
"Teraz muszę postarać się zrozumieć, dlaczego zagraliśmy w ten sposób pierwszą połowę." Oj Rino Ty śmieszku...
1
MrCalabria
MrCalabria
26 grudnia 2018, 15:26
Zabrakło jeszcze słów - "Od teraz musimy wygrywać wszystkie mecze"
2
kamilus
26 grudnia 2018, 16:15
Raczej 'musimy znaleźć rozwiązanie naszych problemów'. :P
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
26 grudnia 2018, 19:33
Zawsze było: "każdy następny mecz musimy zagrać jak finał". Potem już zapomnieli, co to finał i przestali tak gadać.
0
tober12
tober12
26 grudnia 2018, 15:25
Oby jutro Cię już nie było. Widać już jego bezradność i brak pomysłu. Jak już ktoś napisał drużyna która spuscil do Serie C mało traciła ale i nie strzelała. Tutaj jest podobnie próbujemy oddalać grę na alibi bez pomysłu każde wybicie jest chaotyczne. Gattuso nie ma czym zaskoczyć niestety władze muszą pójść po rozum już dzisiaj bo nie ma na co czekać a jest co ratować. Wenger by ogarnął.
Edytowano dnia: 26 grudnia 2018, 15:29
1







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI