Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Niemoc strzelecka Higuaina trwa. 9 spotkań bez zdobyczy bramkowej

26 grudnia 2018, 19:04, Redakcja Aktualności
Niemoc strzelecka Higuaina trwa. 9 spotkań bez zdobyczy bramkowej

Napastnik Milanu Gonzalo Higuain w dzisiejszym meczu z Frosinone nie zdołał zapisać się na listę strzelców i tym samym nie pomógł Milanowi w zwycięstwie. Argentyńczyk tym samym zaliczył dzisiaj dziewięć kolejnych spotkań bez zdobyczy bramkowej. Ostatnie trafienie gracza z numerem "9" miało miejsce w ligowym meczu z Sampdorią (28 październik br.) Podczas 13 rozegranych meczów w aktualnym sezonie Serie A, Higuain zdobył 5 bramek. W ubiegłym roku (sezon 2017/18) podczas występów w trykocie Juventusu, zapisał się na listę strzelców 16 razy (przy 35 rozegranych ligowych spotkaniach).


R E K L A M A





74 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Tutkovic
Tutkovic
27 grudnia 2018, 11:44
Patrząc po ilości komentarzy, które bronią igłe pozostaje zadać jedno pytanie. Jak chcecie zmienić obecny obraz gry? Bo moim zdaniem musimy kogoś poświęcić i dla Mnie jest to Higuain i Rodriguez. Musimy zmienić styl gry chociaż jestem świadomy, że 4 miejsce to jest must have dla nas.
1
Bufor85
Bufor85
28 grudnia 2018, 09:42
Trzeba się cieszyć z tego 6 miejsca, to jest zawsze lepsze miejsce niż te w połowie tabeli (jak nam się zdarzało). Nie posiadamy dużej straty do Lazio czy do Interu o Napoli nie wspomnę, bo nawet nie mamy szans ich dogonić ale Lazio i Inter mamy w naszym zasięgu. I teraz, nasz zarząd powinien pójść po rozum do głowy i spróbować zaryzykować ściągnąć takiego Wengera dając mu kontrakt na rok albo dwa. A nóż widelec uda mu się poukładać do kupy ten zespół by wywalczyć to 4 miejsce a może nawet 3 przeskakując Inter.
0
Bufor85
Bufor85
27 grudnia 2018, 10:09
Spójrzcie, to jest naprawdę jakieś fatum. Ta nasza 9 od czasów Pippo nie miała takiego pecha. Kolejny zawodnik męczący się u nas. Co jest grane? Nie potrafię tego zrozumieć...Cholera jak ja marzę o Milanie z czasów Carlo.
0
Zirytowany
Zirytowany
27 grudnia 2018, 11:34
Ten pech nazywa się pomoc, za czasów Pippo miał kto dogrywać piłki, tylko dołożyć nogę, była kreatywność której teraz brak, bardziej drwale niż kompozytorzy.
0
Maximilanista
Maximilanista
27 grudnia 2018, 09:39
Higuain był bardzo nieszczęsliwy, odchodząc z Juve. On został stamtąd wręcz wypchnięty. Milan od początku był dla niego czymś w rodzaju zesłania. No ale początkowo Argentyńczyk miał w sobie jeszcze jakąś iskrę entuzjazmu i wiary w projekt Gattuso. Jednakże tak doświadczony zawodnik dość szybko musiał pokumać, że ten zespół pod sterami Rino nie funcjonuje i się zwija sportowo. Facet trenował i grał w Realu, Napoli, Juventusie. Przeskok do rzeczywistości obecnego Milanu musiał być mocno chłodzący głowę. I serce. I teraz już ani głowy, ani serca u Igły nie widać. Gra beznadziejnie, porusza się nie tylko ślamazarnie ale i bezmyślnie. Być może naprawdę myślami jest już na treningach w Londynie u Sarriego. My możemy tylko spekulować, czy tak jest w istocie. Ale w klubie na pewno orientują się w sytuacji. I jeśli Argentyńczyk marzy już tylko, żeby zwiać na Wyspy, to w styczniu będziemy mieć tego potwierdzenie poprzez jakiś deal z Chelsea. Jeżeli (podkreślam – JEŻELI) Higuain nie jest w stanie dawać z siebie pełnych 100% w barwach ACM, niech buja i ja po nim płakać nie będę. Dobrze przypomniał jeden z kolegów poniżej: Kiedy dopinano transfer Pipy do Milanu, enzuzjazm na tej stronie był ogromny. ‘’Gwarancja + 20 bramek w sezonie!’’, ‘’Higuain jest bardziej potrzebny niż pomocnik! My kreujemy mnóstwo sytuacji, tylko Kalinic i Andre Silva są beznadziejni!’’ ‘’Przyjście Igły zmieni nasz sposób gry. To będzie wreszcie skuteczny Milan!’’ Tak, taka własnie była dominująca narracja. A teraz nagle – nie! To POMOC jest drewniana, a wina marnowanych przez Argetnynczyka setek leży wszędzie, tylko nie u samego piłkarza. To jednak Kalinić nie taki beznadziejny, hę? On miał jeszcze gorszą (nie było Bakayoko, naszego najlepszego dziś gracza środka pola) pomoc niż ma Igła. Może ten grający ogony Andre Silva niekoniecznie ‘’nie pasuje do włoskiej piłki’’? Pytam, no bo skoro facet z pensją drugą po Cristiano Ronaldo w Serie A nie odpowiada za własną nieskuteczność, to o Chorwacie i Portugalczyku może też by wypadało myśleć równie łaskawie i miłosiernie?
1
Bufor85
Bufor85
27 grudnia 2018, 10:13
Wystarczyło tylko oddać Silvę do zupełnie innego klubu, który nie będzie stawiał go w drugim rzędzie, ale w pierwszym i proszę o 85% lepszy od Igły. Teraz Silva powie, że nie chce do Milanu, bo wie, że to nie jest jego miejsce.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 grudnia 2018, 10:18
Z jednym się nie zgodzę, owszem transfer Higuaina wszystkich ucieszył ale na pewno nie widzieliśmy w nim zbawienia bo o ile jest klasę lepszy od Kalinicia czy Silvy to doskonale każdy sobie zdaje sprawę, że u nas pomoc to problem od wielu lat i bez wzmocnień w tej formacji nic nie ugramy.
2
21Pirlo
21Pirlo
27 grudnia 2018, 10:21
Silva pasuje do ligi włoskiej tylko Rino nie ma umiejętności aby takich zawodników wkomponować w zespół. Mamy zespół żeby co roku awansować do ligi mistrzów, ale hamulcowy jest trener. Nie wykluczam że Gattuso będzie kiedyś lepszym trenerem, teraz jest poprostu słaby. Tylko trener z doświadczeniem da radę.
0
Maximilanista
Maximilanista
27 grudnia 2018, 10:38
grzesiekpl88: Ja nie czepiam się eztuzjazmu w tamtym czasie. Sam byłem (umiarkowanie bo umiarkowanie, ale szczerze) podekscytowany faktem pozyskania napsatnika ze świtowego topu. Ale odniosłem się bezpośrednio do wielu głosów, które w tamtym czasie kontrowały tych, którzy pisali, że formacją wymagającą najpowazniejszych zmian jest pomoc. Wielu wówczas pisało: ''Guzik prawda! Milan kreuje (tu padały jakieś statystyki, z których ja najczęściej się śmiałem, bo te ''kreowane akcje'' to były często po prostu piłki bite na siłę w pole karne w ostatnich 15, 20 minutach każdego meczu Milanu) bardzo dużo sytuacji bramkowych, tylko mamy beznadziejnych napstników''. Wedle tej narracji Higuain miał być lekiem na całe zło. Rzeczywistość okazała się zgoła inna. Na pewno nasza linia pomocy nie prezentuje poziomu Barcelony czy choćby i Juventusu ale zaryzykowałbym, że mamy tu więcej jakości niż Genoa, Sampdoria, Atalanta, Empoli, Udinese czy Cagliari. A tak się składa, że Higuain w klasyfikacji strzelców ogląda plecy między innymi Piątka, Quagiarelli, Zapaty, Caputo, De Paula czy Pavolettiego. Zrzucanie wszystkiego na drugą linię Milanu jest niepoważne. Facet inkasuje 9.5 bańki za sezon i naszym obowiązkiem jest od niego WYMAGAĆ.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 grudnia 2018, 12:37
Oczywiście, że powinno się wymagać bo w ostatnich 4 meczach minimum 2-3 bramki powinien strzelić. To, że marnuje na potęgę to prawda. Jeśli jednak przeanalizujemy sytuacje jakie ma to w zasadzie często są to trudne piłki z których ciężko coś ustrzelić. Jego jednak w Napoli i Juve wyróżniało to, że nawet takie trudne piłki zamieniał na gole a tu mając nawet patelnie strzela w trybuny. Ale skoro ciężko nam takiego killera utrzymać w formie to trzeba wzmocnić pomoc żeby okazji było 2 razy więcej i wtedy coś wpadnie. Myślę, że gdyby Piątek grał u nas to by zdobył 9-10 bramek.
1
acmti__
acmti__
27 grudnia 2018, 08:17
Kozioł ofiarny już znaleziony. To, że Hakan strzela na bramkę 5 razy na mecz i piłka nawet nie leci w bramkę już nikogo nie dziwi.
0
MK92
MK92
27 grudnia 2018, 01:25
Igła gorsze momenty miewał już w Juve, co jest normalną sprawą, bo młodszy się nie robi, ale tam był jakościowy zespół i fachowy trener, więc te przestoje i frustracje Argentyńczyka przechodziły bez większego echa.
0
brzydki
brzydki
27 grudnia 2018, 01:21
Serio, cała drużyna gra jak gówno, nie potrafią nawet stworzyć dobrej okazji z Frosinone i Bolonią, a wszyscy gównem obrzucają Higuaina xD Sorry, gość nie jest może w formie, ale kto w tej drużynie dzisiaj jest? Wszystkim nie idzie, siada psychika i mentalność. Teraz chcecie go wywozić na taczkach, a za rok będziecie płakać gdy gdzieś pójdzie i zacznie strzelać, bo to jest światowy top i nie musi tego udowadniać, udowodnił to już dziesiątki razy. Sęk w tym, że gdyby w tym dzisiejszym Milanie na szpicy ustawić nawet Ronaldo czy innego Lewandowskiego to żaden by nie strzelał. Szanujcie Igłę, bo prędko takiego jakościowego zawodnika w tej drużynie nie będzie... A kilka gorszych miesięcy, kiedy wszyscy grają jak padalce, zdarza się najlepszym...
7
zbylon
zbylon
27 grudnia 2018, 00:24
Policzmy liczbę sytuacji bramkowych, które wypracowali mu koledzy w tych ostatnich 9 meczach. Cały zespół gra fatalnie i akurat do Higuaina bym się nie czepiał. W poprzednim sezonie Kalinic marnował sety a ja nie pamiętam kiedy Igła ostatnio miał setę. Oczywiście nie jest w formie, ale kto jest w formie w Milanie? Bakayoko i nikt więcej.
0
grzyweek7
grzyweek7
27 grudnia 2018, 00:31
Dziś miał trafić z 10 metrów w bramkę np ;), nie czepiajmy się Higuaina, ale czepiajmy się Kalinicia.
1
zbylon
zbylon
27 grudnia 2018, 01:03
Ostatnio Lewandowski z 3m nie trafił. Zrzucanie całej winy na Higuaina jest nie na miejscu. Nawet jak już dostanie tą piłkę, to w niewygodnej pozycji. Cały zespół gra zbyt daleko od pola karnego, a że w drugiej linii nie ma nikogo kto by umiał podać piłkę, to średnie i długie podania nie dochodzą a krótkie są blokowane. Poza tym, który to już mecz niewidoczny zupełnie jest Cutrone?
0
cbvirus
cbvirus
27 grudnia 2018, 01:12
Dzisiaj był beznadziejny i miał co najmniej 3, 4 sytuacje, które zawodnik na tym poziomie powinien zamienić na bramkę. Nie mówiąc o tym, że porusza się po boisku jak hipopotam i wiecznie ma tylko pretensje zamiast ruszyć dupę i powalczyć. Do podań też się za bardzo nie wychyla i bardziej przeszkadza niż pomaga w tym zespole. #HiguainOUT
0
pepe82
pepe82
27 grudnia 2018, 10:20
Ja mysle ciut inaczej. Mial byc nasza gwiazda. Gwarancja goli. Jak dzisiaj wygladaloby jakby strzelil chocby jednego gola wczoraj? Jakby strzelil gola w meczu z Olimpiakosem?Oceny calej druzyny I klubu bylyby inne. Co za tym idzie cala otoczka wobec klubu bylaby inna. Presja rosnie z meczu na mecz. Kto inny jak nie najwieksza gwiazda, najlepeij oplacany zawodnik ma to wszystko ruszyc. On wlasnie w tym celu zstal sprowadzony. Co innego jest grac w Juve co innego w obecnym Milanie. Tu rola czy Bonucziego czy Higuaina jest zgola inna niz w Juve. Tu sie wiecej wymaga od takich pilkarzy. Dlatego bo Milan nie ma wielu takich jak oni. Czy to wina Gatusso mysle ,ze nie. Mysle ,ze ciezko jest tam wszystkim. Aspiracje oczekiwania sa ogromne. Widac to po zalach w komentarzach na tej stronie. Niestety narazie druzyna przegrywa to wszystko w glowach. Nie mamy pilkarzy wybitnych , jedynie dobrych. W takim meczu jak wczoraj rywalowi gra sie duzo latwiej bez obciazen takich jakie maja nasi pilkarze. Czy zmiana trenera cos pomorze ? kilka juz takich bylo , czy cos sie zmienilo ?
0
Ronladinho86
Ronladinho86
26 grudnia 2018, 23:57
Żaden napastnik bez dobrych kreatywnych piłkarzy nic sam nie zrobi wieszanie psów na Gonzalo jest nie na miejscu, bez podań nic nie zrobi
3
nadgnity
nadgnity
26 grudnia 2018, 23:29
Wylewanie pomyj na Higuaina to jakieś nieporozumienie. Owszem, nie ma ostatnio najlepszej formy ale to jest chyba ostatnia osoba w klubie, do której można mieć pretensje. Każdy zawodnik ma gorsze momenty i to jest całkowicie naturalne. To nie jest przypadek, że ostatnimi czasy napastnicy grają na poziomie ekstraklapy. Igła to gracz klasy światowej i jeszcze parę miesięcy temu nie mogliśmy nawet marzyć by ktoś tego formatu mógł do nas zawitać. Jestem pewien, że gdyby drużyna prezentowała choć minimalny poziom godny Milanu to i Gonzalo wyglądałby inaczej. Co niektórzy chyba myślą, że to jest jakiś mesjasz, który odmieni oblicze klubu. Tego klubu. Niestety to tak nie działa. Zastanówcie się dwa razy zanim obrzucicie hejtem tego piłkarza bo nie wiem kto musiałby go zastąpić by można było powiedzieć, że dokonaliśmy wzmocnienia jego kosztem.
5
ACMAILAND!
ACMAILAND!
27 grudnia 2018, 19:31
Od gracza klasy światowej jak to go określiłeś oczekuje umieszczenia przynajmniej raz piłki w siatce na 4 doskonale okazje jakie miał w ostatnim meczu. Nie zrobił tego zresztą w nie 1 meczu więc światowa klasa to dla mnie tylko wspomnienie. Aha jeszcze jedno światowa klasa to jest zlatan Ibrahimović ile by nie miał lat i gdzie by nie poszedł to zawsze strzela i nie patrzy czy ma pomocników czy sam musi coś stworzyć. Widzisz różnicę??!
0
26 grudnia 2018, 23:29
Jak ja szanuję sędziego meczu Inter - Napoli. Bydło pyszczy i atakuje sędziego? Won z boiska. I następny to samo. Tak powinno być zawsze. W rugby coś takiego jest nie do pomyślenia. Pyskujesz sędziemu? To nie dość, że dostaniesz miesiąc zawieszenia, to jeszcze twój klub cię zawiesi na dwa razy dłużej.
1
26 grudnia 2018, 23:09
Powiem tak, u nas na napadzie powinien grać kreatywny zawodnik, szybki, który będzie umiał poprowadzić szybko kontrę. Higuain jest gruby, wolny, stary i jakoś nigdy nie byłem jego fanem. Ślamazara i tyle i takiego go pamiętam z kadry Argentyny. Morata jest jeszcze gorszy. Nie wiem jakim cudem ktokolwiek uważa go za dobrego napastnika. Przecież on nigdy nie przekroczył 20 goli w sezonie, a grał w realu, Juve, Chelsea, w kadrze też jest dramatyczny. Zainwestował bym w piątka, bo ma ten zmysł, choć może lepiej nie, bo się zepsuje. Mam przeczucie, że będziemy 6 na koniec sezonu. Do chińczyka też miałem dobre przeczucie co czas pokazał, co nie? SuperSnajper?
2
adrian20102
adrian20102
27 grudnia 2018, 00:05
Hmm może się mylę ale czy ten nasz grubasek nie pobił rekordu seria a w liczbie strzelonych bramek? Przeanalizuj zanim napiszesz ile bramek zdobywał bo znając życie więcej osób ci to w ytknie
2
adrian20102
adrian20102
27 grudnia 2018, 01:42
A Milan wygrał 7 razy LM, czyli jest lepszym klubem teraz od Barcy czy Bayernu. Mhm. Inteligent od siedmiu boleści. Co za gość
1
adrian20102
adrian20102
27 grudnia 2018, 01:43
Jesteś chyba ze 3 lata do tyłu xd. Laik żebyś zobaczył????
0
rossocarlonero
rossocarlonero
26 grudnia 2018, 23:01
Zbieramy teraz żniwa nieumiejętnego zarządzania klubem przez ostatnie lata. Ewidentnie uwidacznia się brak pomysłu praktycznie w każdym aspekcie. Nasze problemy zaczęły się po triumfie w LM, kiedy w zasadzie nie doszło do żadnej przemiany pokoleniowej, a nawet jeśli udało się ściągnąć kilku dobrych zawodników, to pozbywano się ich po góra dwóch sezonach i niemożliwym było zbudowanie jakiegokolwiek trzonu zespołu. Kolejny problem, dobór trenerów. W sumie to częstotliwość zmian na stanowisku szkoleniowca można porównać do klubów z ekstraklasy. Trochę zastanawiające jest także to, że przez tyle lat nie udało się zatrudnić nikogo znanego; tyle tęgich głów pracuje w tym klubie, a jednak nie do końca widać ten profesjonalizm w postaci decyzyjności i odpowiedniej wizji. Teraz każdy oczekuje szybkiego powrotu na szczyt i nie ma w tym nic dziwnego, w końcu pojawiły się pieniądze na inwestycje transferowe. Mimo wszystko warto zachować cierpliwość, bo paradoksalnie pośpiech tylko wydłuży czas nadejścia sukcesów. Poprzeczka zawieszona jest wysoko i wszelkie niepowodzenia przyczyniają się do wzrostu presji.
2
pjotr
pjotr
26 grudnia 2018, 22:45
z Higuainem jest taki problem, że on już przychodził sfrustrowany tym że go wyrzucili z Juventusu i ta frustracja narasta im dłużej u nas gra, Bacca wytrzymał mniej więcej sezon, później zaczął się kopać po czole i piłka nawet przy prostym podaniu potrafiła mu się odbić, Higuain poza pierwszymi kolejkami marnuje okazje, które wcześniej wykańczał bez problemu szkoda mi go, bo przed przyjściem do nas uważałem go za jednego z najlepszych na swojej pozycji
6
ACMAILAND!
ACMAILAND!
26 grudnia 2018, 22:36
"cipita" i tyle w temacie. Powtarzam komentarz gdyż wcześniejszy z jakiegoś powodu został usunięty.
1
adamos
adamos
26 grudnia 2018, 22:20
Koledzy biorę Igłe w obronę jako jedyny. Jak ma Igła coś strzelić, jak slamazarnie konstruujemy akcje. Przyklad klepiemy na prawym skrzydle i Samu zwalnia w tym momencie igla miał 4 rywali na sobie. Nasi napastnicy mają podwójne potrojne krycie bo tak szybko rozgrywany piłkę. Drugi punkt wrzutki. Ile wrzutek jest celnych? Jedna na sto. Trzecie Igła od srodka wyprowadza piłkę. Jeśli zawodnik skupoa sie i traci energie na bieganie a później nie ma siły skończyć? Kolejny mankament to towarzusz ataku. Nikt Igly nie odciaza nie zagrywa na wolne pole nie ściąga zawodnika. Nikt. Kolejny mankament chyba zawodnocy już chca rozwodu z Rinem... Po stracie gola wrecz sie ucieszyli...
0
Cactus
Cactus
26 grudnia 2018, 22:33
Nawet jeśli ślamazarnie konstruujemy akcję to Higuain ze względu na doświadczenie i apanaże powinien być tym, który będzie umiał zrobić coś z niczego. Niestety od kilku tygodni jego dyspozycja jest katastrofalna i trzeba sobie to powiedzieć wprost, bez szukania dla niego wymówek. To nadal wielki napastnik, ale przeżywa kryzys i styczeń na pewno będzie dla niego decydujący. Niezależnie od tego jaką decyzję podejmie on sam jak i klub.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 grudnia 2018, 22:33
A no tak ma strzelić, że dzisiaj miał 2 patelnie na 11 metrze i strzelił w trybuny. Co mają mu 5 sytuacji sam na sam zrobić? A może ustawić piłkę na linii żeby tylko dobił? Oczywiście, że problem leży w pomocy bo sytuacji ma mało ale to nie oznacza, że nie ma wcale bo w swojej optymalnej formie to w ostatnich 4 meczach miałby minimum 3 bramki.
3
grzyweek7
grzyweek7
26 grudnia 2018, 22:39
Pipita nie biega, nie walczy, nie stara się, gra pod siebie, nie umie trafić czysto w piłkę, nie potrafi strzelić celnie oddając z 6 strzałów, nie potrafi nawet z 10 metrów w bramkę trafić, jedynie co umie to machać rękami i pokazywać że jest nie zadowolony. Jeśli nie chce grać w Milanie to trzeba go sprzedać... Nie ma usprawiedliwienia, rok temu pomocy też nie było.
0
Madman
Madman
26 grudnia 2018, 21:48
To drewno trzeba oddac do juve lub do chelsea. Nie ma innej opcji. Nie ma co go trzymac
2
grzyweek7
grzyweek7
26 grudnia 2018, 21:42
Nie ma co bronić Higuaina, ani zwalać winy na pomocników, czy trenera. Dlaczego? zapytacie. Otóż rok temu to nie trener ani pomocnicy według większości użytkowników byli winni a napastnicy, na których były wylewane żale. Niektórym tu brakuje konsekwencji w tym co piszą. Przypomnę że podczas Mercato jak pisałem że potrzebny nam kreatywny pomocnik to niektórzy pisali że nie jest potrzebny bo nasza drużyna dużo kreuje ale nie ma kto tego kończyć, no i przyszedł napastnik i te same osoby piszą że nie ma pomocników hipokryzja. Higuain jest dobrym napastnikiem ale nie nadaje się do Milanu ponieważ on tu nigdy nie chciał grać, a że Juve go wyrzuciło to przyszedł, teraz zamiast o grę myśli o transferze, sam zawodnik wypowiadał się że nie chciał zmieniać klubu. Jego gra jest irytująca, niedaje kompletnie nic z przodu, zero celnych strzałów, zero chęci, zaangażowania i pressingu (on człapie po boisku i po 10 minutach się popiera), jeśli chodzi o sytuację to on je ma, bo znowu się powtórzę niektórzy twierdzą że nie ma, otóż ma i to dość sporo dziś miał z 4-5 sytuacji i co i nic nawet czysto w piłkę nie potrafił trafić, a sytuacja gdzie z 10 metrów bez krycia trafia w trybuny to był szczyt kalectwa. Najdziwniejsze jest w tym wszystkim to że on gra co mecz 90 i tym mnie Gatusso zaskakuje, tak jak rok temu z Kaliniciem, dziś żeby tylko Higuain grał Cutrone wylądował na skrzydle. A i jeszcze jedno Silva strzelał ogórka? Ok ale Higuain nawet ogórka nie strzela.
4
Vol'jin
26 grudnia 2018, 22:05
a kto pisał że pomoc jest ok? ?Ja od początku mercato pisałem, że bez klasowego mezzali to my daleko nie zajedziemy
0
grzyweek7
grzyweek7
26 grudnia 2018, 22:37
Dlatego piszę "większość" albo "niektórzy". Oby Paqueta był motorem napędowym bo z Kessie+Bakayoko daleko nie znajdziemy nie żeby byli źli ale są to typowi defensywni pomocnicy którzy umiał odzyskać, zastawić ale nie kreują nic.
0
Krauser
Krauser
26 grudnia 2018, 21:23
Pamiętajcie Higuain >>>Icardi , tak mi mówili
0
mpt1899
mpt1899
26 grudnia 2018, 21:26
Tak na poczatku bylo.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
26 grudnia 2018, 21:30
A nie ? Spójrz na osiągnięcia Grubego. Icardi ma jeszcze długą drogę. Zero zdobytych tytułów. Nie przepadam za tym i za tym. Ale żeby skreślać Igłe po słabszych 3 miesiącach w karierze to jakaś głupota.
3
Krauser
Krauser
26 grudnia 2018, 22:52
Przekonałeś mnie Fanatyk, to co dopłacamy te 30mln i wykupujemy go?
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
26 grudnia 2018, 21:21
"Zarabia tyle, to się od niego wymaga" - hurr durr Higuain ma być zbawicielem świata Messim Mediolanu...Przypominam, że pod względem płac mamy top ligi i co z tego, jak gramy tak jak Ekstraklasa? Ławkowicze zarabiają więcej niż wielu grających w podstawie w innych klubach. Jak nie idzie całej drużynie, to frustracja udziela się wszystkim. Zwala się winę na Higuaina, zapominając ile sytuacji bramkowych mu wypracowują nasi pomocnicy - to śladowe ilości. Jest coś takiego jak pewność siebie - masz parę okazji, spróbujesz, w końcu wejdzie, a skoro masz okazji mało a drużyna gra piach to i z koncentracją mogą być problemy. Będę bronił Gonzalo, bo przy klasowych drużynach pokazywał, że może spokojnie zdobywać kilkanaście bramek w sezonie. Ostatnie 10 kolejek w lidze - Milan strzelił tylko 9 goli przy nawet 20 czołówki ligi. Cały zespół odpowiada za zdobywanie goli, a nie tylko jeden człowiek.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 grudnia 2018, 21:31
Po części masz racji, ale gość który jest w topie napastników w europie może zepsuć 1-2 setki ale w końcu trafia. A on w ostatnich meczach nagminnie psuł piłki gdzie miał patelnię na 11 metrze i strzelał do gołębi...
1
kamilus
26 grudnia 2018, 21:06
Serio, dziwimy się, że Higuain nie strzela? Pisa za Gattuso w Serie B - 42 mecze, 23 gole strzelone. Dziękuję, ale postoję. Do tego dołóżmy spadek formy Gonzalo i oto mamy rekord niemocy Argentyńczyka w Serie A...

Źródło:
https://www.transfermarkt.com/gennaro-gattuso/leistungsdatenDetail/trainer/27803/plus/0?saison_id=&verein_id=4172&liga=&wettbewerb_id=IT2&trainer_id=
Edytowano dnia: 26 grudnia 2018, 21:19
1
Vol'jin
26 grudnia 2018, 21:39
idąc to logiką to Rijkaard powinien też Barcelonę spuścić z ligi jak zrobił to ze Spartą :)
0
Madman
Madman
26 grudnia 2018, 22:17
Voljin idac tym tokiem najpierw doinformuj sie kto stal za Rijkaardem i kto mu pomagal te klocki ukladac. Jakby ta osoba sw pamieci pomagala rino to i on mialby wynik.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
26 grudnia 2018, 20:17
Higuain na chwilę obecną chwilę jest fatalny. Jednak skreślanie go bez sprawdzenia jak poradzi sobie pod innym trenerem to głupota.
1
Dryzu1899
Dryzu1899
26 grudnia 2018, 20:17
Takie moje zdanie.
0
SNIPER
SNIPER
26 grudnia 2018, 20:48
Też mi się tak wydaje. Najbardziej mnie denerwuje kiedy wraca po piłkę do linii środkowej a później nie umie zdążyć za akcją tym bardziej, kiedy wraca się on a nie pomocnicy. Ciekaw jestem czy inny trener pozwalałby mu na takie wycieczki do tyłu...
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
26 grudnia 2018, 20:55
Zgadza się. U Sarriego w Londynie będzie strzelał na zawołanie ;)
0
SNIPER
SNIPER
26 grudnia 2018, 21:07
Podejrzewam, że to ironia ale jak dotąd klawa Milanu trwa i wszyscy zawodnicy poza naszym klubem prezentują się lepiej...niestety
3
Rodzislaw
Rodzislaw
26 grudnia 2018, 20:08
Ciułamy punkty. W ostatnich 4 meczach mamy 2 ????
0
patoo_07
patoo_07
26 grudnia 2018, 20:53
3* :D
0
ósmy
26 grudnia 2018, 21:08
Jeszcze zapytaj o ilość strzelonych bramek w 4 ostatnich kolejkach.
1
Rodzislaw
Rodzislaw
26 grudnia 2018, 21:36
Liczyłem z LE ????
0
BlackOut
BlackOut
26 grudnia 2018, 20:06
No patrzcie ludzie, jak napisałem, po meczu z Torino, że z Higuaina nic już nie będzie, to myślałem, że mnie zjecie. Chociaż lubię mieć rację, tym razem wolałbym się pomylić... Jednakże fakty są takie, że ostatni mecz, w którym zagraliśmy poprawnie (chwilami dobrze), to mecz z Parmą. Mecz w którym Higuaina, nie było. Ogólnie nie przegraliśmy spotkania, w którym Pipita nie grał. Odpowiedź nasuwa się sama, przedłóżmy dobro zespołu nad ego Leonardo i Maldiniego i zdejmijmy mu łatkę "nietykalny". Może przymusowa przerwa mu trochę pomoże.
0
Barthezz99
Barthezz99
26 grudnia 2018, 21:21
I Ty tak serio? Całą drużyna gramy kiche A wymagamy od Higuaina. Chłop nie dostaje piłek i ma strzelać? Tu nawet Ronaldo by nie strzelał. Wina Gattusso bo nie umie gry poukładać i marnuje potencjał poszczególnych zawodników.
2
BlackOut
BlackOut
26 grudnia 2018, 21:52
W ostatnich 4 meczach ze 3 tzw. 100 miał - nic nie strzelił. A dogodnych sytuacji, w których powinien strzelić przynajmniej połowę miał 10+. Tak, na serio. Już pomijam, jego pretensje, żale, wymachiwanie rękami, przekleństwa na "kolegów" z drużyny, bo już o tym pisałem wiele razy, a szkoda czasu na niego.
0
MilanHomer
MilanHomer
26 grudnia 2018, 20:05
Powinien na ławce przez 3 spotkania posiedzieć, niech wchodzi z ławki Tsadjout. Może weźmie się za robotę, bo to co dziś zmarnował.....To nawet Rasiak by rypnął hattrick.
1
Diavo
Diavo
26 grudnia 2018, 20:05
Niech jeszcze więcej macha rękoma i frustruje się na boisku to nawet go na piłkarzyki nikt nie weźmie :D
0
milan2002
26 grudnia 2018, 19:37
Od zawodnika za którego płaci się grube miliony i któremu płaci się grube miliony, wymaga się aby w momentach kryzysowych robił różnicę. Niestety Gonzalo zawodzi na całej linii i nie wywiązuje się ze swoich zadań. Na miejscu zarządu już nie sprowadził bym nikogo z Juve. Może się mylę, ale chyba od czasu Super Pippo nie było żadnego dobrego transferu na tej linii. Zawsze wychodzimy na tym jak Zabłocki na mydle.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
26 grudnia 2018, 19:37
2
Wolly
Wolly
26 grudnia 2018, 20:26
Torres też miał najgorsze pół sezonu w karierze. Coś jest nie tak z tą pomocą.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
26 grudnia 2018, 19:17
Potwierdza tendencję z Juventsu-od czasu rekordowego sezonu w Napoli jego forma strzelecka powoli, ale stale idzie w dół.Do tego dochodzi to, iż myślami jest gdzie indziej i efekt mamy taki, jaki mamy.Gdybym był na miejscu Rino to zamiast pieprzyć farmazony o potrzebie spokoju w pierwszej kolejności postawiłbym Argentyńczykowi ultimatum-wracasz do pomagania zespołowi i gry na 100% albo nie podniesiesz się z ławki do czasu transferu.Z Montolivo potrafią być konsekwentni, a nie potrafią postawić do pionu sfrustrowanego Higuaina?Śmiech na sali.
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
26 grudnia 2018, 19:14
Kto wie. Może moje marzenie gdzie Alvaro Morata reprezentuje Milan się spełni :)
0
dykt4tor
dykt4tor
26 grudnia 2018, 22:55
Mam nadzieje, że nie :D
2
tober12
tober12
26 grudnia 2018, 19:10
To nie jest wina napastników, że nie strzelają. Jak gramy taka padake i wolną piłkę to jak ma to być? Klepanie wzdłuż boiska i tyle akcja trwa godzinę i jeszcze nie ma nic groźnego. Zmieńmy trenera kupmy dwoch pomocników na zimę a Igła i Patryk zrobia swoje. Kazdy napastnika potrzebuje sytuacji a u nas ich brakuje a jak są to dwie czy trzy a to za mało w najlepszych klubach napastnicy mają co chwilę pozycje do strzału.
0
patoo_07
patoo_07
26 grudnia 2018, 19:15
Strzelanie z 10 metrów w trybuny, bez żadnego ataku obrońców z idealnie wyłożonej piłki, bez żadnego kozła, to też wina trenera i pomocników? Nie broni ani Gattuso, ani naszej drewnianej pomocy, ale Gonzalo w każdym meczu ma jakąś sytuację, a to co zrobił dzisiaj to jest kryminał.
9
Daniel Maldini
Daniel Maldini
26 grudnia 2018, 19:19
Ciężko się nie zgodzić, że pomoc kuleje, ale Higuain ma problem w swojej głowie. Źle strzela i piłka się od niego odbija, co było dziś bardzo dobrze widać. To utalentowany zawodnik, ale Milan nie jest dla niego. On jest tutaj za karę i lepiej będzie dla wszystkich, jeśli się z nim pożegnamy.
1
tober12
tober12
26 grudnia 2018, 20:00
Panowie mówię przecież, że w każdej innej drużynie np. Igła miał po 6-7 sytuacji na mecz dlatego tyle ładował u nas trzeba strzelać co jest a jest nie wiele. Nie bronię go bo marnuje mega okazje ale nie ma ich dużo. Natomiast wiem, że Zlatan dzisiaj dałby 3ptk :)
1
MilanHomer
MilanHomer
26 grudnia 2018, 20:08
Dzisiaj to każdy dwu nożny piłkarz dałby 3 punkty. Chociaż przy takich patelniach, to pewnie i o kulach niejeden dałby radę. Higuain na trybuny i wpuszczać Franka, niech się za robotę weźmie
0
Wolly
Wolly
26 grudnia 2018, 20:37
Najlepiej jak Higuain i Kessie spartolili a później była akcja Frosione i bez problemu trafili w bramkę.
0
szewczenko7
szewczenko7
26 grudnia 2018, 19:08
Nie dziwi mnie to, przecież to słaby grajek , a i młodszy też już nie będzie. :) dzisiaj z frosinone tylko utwierdza w przekonaniu.
1
Daniel Maldini
Daniel Maldini
26 grudnia 2018, 19:08
Możesz się zacząć pakować. Po meczu ze SPAL podjedzie po Ciebie kierowca, który zawiezie Cię na lotnisko. Tam masz bezpośrednie połączenie do Londynu. Cześć, Gonzalo.
5







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI