Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Torino - Milan: przewidywane składy wg LGdS

27 kwietnia 2019, 08:13, cinassek Aktualności
Torino - Milan: przewidywane składy wg LGdS

TORINO FC (3-4-1-2): Sirigu - Izzo, N'Koulou, Moretti - Aina, Lukić, Rincon, Ansaldi - Meite - Berenguer, Belotti.

AC MILAN (4-3-3): G. Donnarumma - Abate, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez - Kessie, Bakayoko, Paqueta - Suso, Piątek, Calhanoglu.


R E K L A M A





34 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Zuber
27 kwietnia 2019, 14:24
Tak trudno wpaść na to, że trzeba zamienić Turka z Paquetą miejscami na boisku. Hakan na skrzydle nie istnieje i to niestety przestało być już dawno śmieszne.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
27 kwietnia 2019, 14:36
Podczas spotkania bardzo często wymieniają się pozycjami. Mi bardzo podoba się ich współpraca w 4-3-3.
2
hyrus13
hyrus13
27 kwietnia 2019, 16:41
Mnie się ich współpraca bardzo podobała na początku, później Rino kazał Paquecie więcej pracować w defensywie i już nie było tak kolorowo. Od tego momentu (kiedy Paqueta więcej broni) Milan przestał grać. Eksplozja formy z początku roku wiązała się z fantazyjną grą Brazylijczyka, a później to zanikło. Być może to nie wina Rino, a zwykłego zmęczenia. Tak czy inaczej Paqueta musi grać więcej z przodu, bo on jedyny potrafi wygrać pojedynek jeden na jeden i zrobić różnicę.
0
Zuber
27 kwietnia 2019, 17:53
Problem jest w tym, że Paqueta jest bardziej kreatywny niż Hakan, a ta kreatywność jest potrzebna bliżej bramki przeciwnika niż naszej, dlatego wolałbym go całkowicie z przodu.
0
kupczyk1981
kupczyk1981
27 kwietnia 2019, 12:32
Xxl też uważam ,że Caldara powinien wyjść z Zapatą w podstawowym
0
MK92
MK92
27 kwietnia 2019, 12:30
Nie rozumiem, czemu Rino nie chce spróbować 4-2-3-1 lub 4-3-1-2. W meczu z Udinese na początku kwietnia to dobrze funkcjonowało do momentu kontuzji Paquety. Nie zgadzam się z tymi opiniami, żeby nic teraz nie zmieniać.
0
AcMati92
AcMati92
27 kwietnia 2019, 12:56
Tylko, że za każdym razem jak jest próbowane coś nowego, to tracimy punkty. Więc na pewno warto ryzykować? Jeżeli nie skończymy na 4 miejscu sezonu to będziemy frajerami ligi. Chociaż tak na dobrą sprawę, to w mojej opinii już nimi jesteśmy, bo przypominam, że jeszcze niedawno mogliśmy się bić o 3 miejsce z Interem z bezpieczną przewagą- teraz drżymy i pomału wyłania się widmo nawet 8 miejsca.
1
MK92
MK92
27 kwietnia 2019, 13:00
ACMati92, rozumiem Twój argument, ale w obecnym ustawieniu też wyglądamy bardzo źle od jakiegoś czasu, więc chyba byśmy wiele nie stracili je modyfikując. W każdym razie dylematy są ogromne.
0
MK92
MK92
27 kwietnia 2019, 13:10
Cierpimy na niespotykaną indolencję w ofensywie, kiedy gramy w oparciu o Suso i Calhanoglu na skrzydłach. Paqueta jest chyba jedynym pomocnikiem w naszej kadrze, który rozumie na czym polega gra do przodu i nie boi się błyskotliwych zagrań. Cutrone z Piątkiem też się dobrze rozumiał na boisku jak do tej pory, dlatego uważam, że istnieją podstawy, by sądzić, iż gra taką trójką w ataku przyniosłaby nam więcej korzyści niż obecne ustawienie. Jeszcze raz przypomnę, że do kontuzji Brazylijczyka w meczu z Udinese, kiedy Rino jeden jedyny raz wypróbował od pierwszego gwizdka ustawienie 4-3-1-2, gra Milanu wyglądała płynniej niż w ostatnich spotkaniach. No, ale rozumiem też, że jest to bardzo delikatny moment - jak mawiał klasyk...
Edytowano dnia: 27 kwietnia 2019, 13:15
1
AcMati92
AcMati92
27 kwietnia 2019, 13:11
Stawka jest przeogromna, więc faktycznie ciężko stwierdzić co będzie lepsze. Z jednej strony jeżeli przegramy, to powiemy, że trzeba było coś zmienić, ale po ewentualnej zmianie byśmy powiedzieli, że trzeba było zostawić tak jak było. W każdym bądź razie jeżeli ten sezon się skończy poza 4 miejscem to szczerze trzeba będzie tym obarczyć również "friendów" dyrektorów. W najważniejszych momentach ligi drużyna zawodziła:
- trzeba było punktować ogórków, żeby odskoczyć? Milan przegrywał
- trzeba było wyjść z śmiesznej grupy LE? Milan przegrywał
- trzeba było wygrać mecz z Interem, żeby zacząć pomału zamykać sezon? Milan przegrał
- trzeba było wygrać jakiś mecz, kiedy rywale się niefortunnie podkładali w swoich meczach? Milan również nie potrafi tego wykorzystać.

Największą zmianą jaka powinna nastąpić to zmiana trenera już w zimie. I jeżeli Milan nie będzie w LM to największa wina powinna spaść nie na trenera, tylko na zarząd. Bo skoro kibicie każdego kraju wiedzą, że Gattuso to amator a nie trener, to jakim cudem taką osobą chce się wrócić do elity? Jak można ślepo wierzyć, że Milan taką grą może osiągnąć zakładane cele? Dla mnie to niewyobrażalne. Ja osobiście wierzę, że Gattuso robi co może, dwoi się i troi, ale efektów nie ma, bo zwyczajnie żaden z niego trener.
1
Pakito
Pakito
27 kwietnia 2019, 15:28
Mamy 5 kolejek do końca. TO nie czas na eksperymenty- tym bardziej, jeżeli jesteś trenerem na dorobku.
Teraz muszą bronić pozycji w tabeli.
Stylu nie było i nagle - nie będzie.
1
Zielony2009
Zielony2009
27 kwietnia 2019, 11:49
Zaza nie może grać? Ciągle zawieszony?
0
grayman88
grayman88
27 kwietnia 2019, 11:10
Nie rozumiem czemu nie mozemy zagrac 4_4_2.
Od prawej Samu Bakayoko Biglia Paqueta i Piatek z Cutro
2
AdamoX__
AdamoX__
27 kwietnia 2019, 12:43
Bo paqueta to nie lewy pomocnik a nasz środek pola w formacji 4-4-2 kuleje TEMU!
1
Mirek99999999
Mirek99999999
27 kwietnia 2019, 14:52
Piątek z Cutrone było by fajnie, ale Bakayoko z Biglią to katastrofa, a dodatkowo tragiczny Samu, który powinien powoli pakować walizki.
1
acmilan95
acmilan95
27 kwietnia 2019, 10:45
Torino bez zawieszonych Zaze oraz Baselliego, w dodatku kontuzje mają Falque oraz Djidji. Cały ten sezon układa się idealnie pod Nas, przciwnicy tracą masowo punkty, niestety my nie potrafimy tego wykorzystać. Nadzieją matką głupich. Forza Milan
1
Fushnikov
Fushnikov
27 kwietnia 2019, 10:40
Dalej ten beton w ofensywie. 1-2 i Borini może wejść za kogoś w 70min. Przecież Hakan i Suso to dno tej rundy. Chyba do 11 sezonu ich wybiorą. Jak uwielbiam Jesusa tak już nie mogę patrzeć na jego grę. Tylko Paqueta może nas uratować z tej koszmarnej sytuacji. Cutrone nawet nie liczę bo wiem, że on zawsze daje z siebie wszystko i nie możemy od niego oczekiwać Bóg wie czego. On gra zawsze na 100 tylko jego koledzy jakoś tak mniej. Forza Grande Milan!!
0
XXL
XXL
27 kwietnia 2019, 10:36
Wiem, że za ten komentarz zostanę zlinczowany, ale BETON! Caldara-Zapata, ja tak widzę środek defensywy. Znowu pupilki. :)
0
dt7
dt7
27 kwietnia 2019, 10:27
tylko Cutrone i powrót Paquety może uratować nam LM, takie mam przeczucie ;)
0
Bufor85
Bufor85
27 kwietnia 2019, 10:10
Conte już i tak trzyma rękę na pulsie. Kto wie, czy jeśli nie będzie tak, że przegramy ten mecz i spadniemy na 6 miejsce, to czy nie wtargnie wtedy Conte, nawet na te 4 kolejki.
0
Katan
Katan
27 kwietnia 2019, 10:19
Conte tu nie przyjdzie, a napewno nie za tyle ile sobie krzyczy
0
AcMati92
AcMati92
27 kwietnia 2019, 12:59
Żaden szanujący się trener tu nie przyjdzie dopóki nie będzie LM. Musimy wyłapać jakiegoś średniego trenera, żeby w końcu ugrał LM i wtedy liczyć na prawdziwą odbudowę klubu. Bo to co się obecnie dzieje to zwyczajnie dalszy cyrk, który trwa od 8 lat. Aby tylko nie przyszło naszym dyrektorom powierzyć drużynę jakiemuś kolejnemu amatorowi.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
27 kwietnia 2019, 09:42
Obyśmy tak zagrali. Żadnych kombinacji z taktyką w tym momencie sezonu!. Ostatnio w tym ustawieniu był dobry mecz z Juve, wygrana z Lazio, remis niestety z Parmą (godzina 12:30) a potem cyk zmiana formacji i kompromitacja w pucharze. Do końca sezonu 4-3-3 z przechodzeniem na 4-2-3-1 bo inaczej wypadniemy z LM.
Edytowano dnia: 27 kwietnia 2019, 09:43
7
matten
matten
27 kwietnia 2019, 09:46
Zgadzam się. Eksperymentowaliśmy w meczu z Lazio i nie wyglądało to dobrze. Grajmy 4-3-3 do końca sezonu, a w czasie letnich przygotowań (pod wodzą nowego trenera) można spróbować czegoś innego.
3
Rafalzki
Rafalzki
27 kwietnia 2019, 09:41
a teraz z innej beczki, widzieliście nowe stroje domowe Milanu na sezon 19/20??
bardzo mi się podobają, podobne do tych z sezonu 2011/12.
1
Rafalzki
Rafalzki
27 kwietnia 2019, 09:38
Na chwilę obecną chyba najmocniej jak się da, mam tylko wątpliwości co do prawej obrony, nie wiem czy jednak Conti potrafiący bardzo dobrze dośrodkować nie był by lepszym pomysłem, biorę w ciemno punkt w tym meczu.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
27 kwietnia 2019, 14:55
Conti od lutego miał może 2 dobre dośrodkowania, co prawda to i tak dużo więcej niż Abate przez kilka sezonów, ale Ignaś przynajmniej jest dużo pewniejszy w defensywie.
0
Solan0
Solan0
27 kwietnia 2019, 09:35
nie idzie od pół roku w tym ustawieniu to co? gramy dalej, kiedyś wyjdzie
0
Rafalzki
Rafalzki
27 kwietnia 2019, 09:36
w ostatnim meczu z Lazio 1-3-4-3 wyglądało jeszcze gorzej niestety.
0
Solan0
Solan0
27 kwietnia 2019, 10:25
Rafalzki

A z Lazio nie graliśmy 3-4-2-1.do stracenia bramki?

Dla mnie w obecnej chwili najlepsze ustawienie to 4 3 1 2 bi nasi skrzydłowi nie robią różnicy więc nie widzę sensu trzymania się 3 w ataku
0
XXL
XXL
27 kwietnia 2019, 09:07
Ciężko będzie z solidnym Torino.
0
rossoneri91
rossoneri91
27 kwietnia 2019, 08:39
Zabetonowany skład. Nic nie gramy, żadnych zmian/
0
matten
matten
27 kwietnia 2019, 08:38
Skład jest dobry. Można się ewentualnie zastanowić nad postawieniem na Caldarę i Contiego, ale chyba i tak nie byłoby jakiejś zauważalnej różnicy. Niech chłopaki dobrze przepracują okres przygotowawczy, a w przyszłym sezonie powinni częściej wychodzić w pierwszej jedenastce.
2
Savi
Savi
27 kwietnia 2019, 08:22
pare dni temu podalem ten sklad haa
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI