Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Podjęto decyzję: Gattuso pozostanie trenerem Milanu do końca sezonu

29 kwietnia 2019, 10:33, cinassek Aktualności
Podjęto decyzję: Gattuso pozostanie trenerem Milanu do końca sezonu

Gennaro Gattuso pozostanie trenerem Milanu do końca obecnego sezonu - poinformowały po godzinie 10:00 zgodnie włoskie media, w tym m.in. portal MilanNews. Po długiej rozmowie szkoleniowca z zarządem klubu i czasie, jaki dyrektorzy dali sobie na podjęcie decyzji, postanowiono zachować się właśnie w ten sposób. Rossoneri dokończą rozgrywki 2018/2019 z Gattuso w roli trenera.

Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews, dodaje, że po zakończeniu obecnego sezonu niemal na pewno drogi szkoleniowca i klubu się rozejdą.


R E K L A M A





98 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Apex
Apex
29 kwietnia 2019, 16:46
Prawda jest taka, że pod względem siły kadry jesteśmy daleko za Juventusem, Napoli. Jesteśmy też za Interem i Romą. Nasza kadra jest na poziomie Lazio czy Atalanty. Uważam jednak, że gdybyśmy mieli lepszego trener, który potrafiłby poukładać nasz zespół, to teraz spokojnie bylibyśmy na 3 miejscu, wykorzystując słabość Interu, Romy, Lazio i Atalanty (początek sezonu) w tej kampanii.

Lubię GG, miał jako trener dobre momenty, ale niestety nie sprawdził się w roli trenera Milanu. Może średnie punktów mówią inaczej, ale styl, a raczej jego brak razi w oczy. Nie przypominam sobie żadnego meczu w tym sezonie, w którym zdominowalibyśmy przeciwnika od początku do końca stworzyli kilkanaście sytuacji strzeleckich. Każde nasze zwycięstwo to zwycięstwo w bólach, wykorzystanie jednej z dwóch, trzech dobrych okazji na cały mecz (bo tyle ich maksymalnie potrafimy wygenerować).

O ile nasza gra obronna to coś, za co można nas pochwalić (głównie tracimy bramki przez błędy indywidualne, co wynika z braku klasy niektórych piłkarzy), to gra ofensywna u nas nie istnieje. Wynika to z kilku rzeczy. Po pierwsze gramy zbyt defensywnie .Po drugie wielu naszych graczy, a szczególnie skrzydłowi są wyraźnie pod formą. Po trzecie trener nie zmienią ustawienia, którego sukces zależy głównie od skrzydłowych, a to w tej chwili nasza najsłabsza formacja. Po czwarte gramy za wolno. Po piątek na środku pomocy oprócz Paquety mamy tartak. Po szóste zmęczenie i brak wartościowych zmienników. Po siódme słaba psychika - wystarczą dwa nieudane mecze, abyśmy stracili pewność w grze.

Niezależnie jak skończy się ten sezon, z LM czy nie to odbieram go bardzo negatywnie, bo bywało w ostatnich latach różnie, ale nie pamiętam abyśmy grali kiedyś tak słabo. Myślę, że można ten sezon jeszcze uratować i zająć nawet 4 miejsce (łatwy terminarz), ale GG musi w końcu przestać stawiać na piłkarzy, którzy są od kilku miesięcy pod formą i zmienić ustawienie.Powinniśmy w końcu wyjść 1-4-3-1-2:
Donnaruma - Abate, Zapata, Musacchio, Rodriguez - Calhanoglu, Bakayoko, Kessie - Paqueta - Cutrone, Piątek.

Po sezonie należy bezwzględnie pożegnać się z GG. Przyda się też rewolucja kadrowa. Powiedzmy sobie szczerze ilu mamy klasowych graczy w pierwszym składzie - Donnaruma, Romagnoli, Bakayoko, Paqueta, Piątek i Suso do listopada. Jestem bardzo zawiedziony postawą niektórych naszych piłkarzy w przekroju całego sezonu - Musacchio, Calabria, Kessie, Calhanoglu, Biglia, Suso, Castilejjo, Laxalt. Oczekiwałem od nich znacznie więcej. Niestety mieliśmy też w tym sezonie pecha do kontuzji - Conti, Caldara, Bonaventura. Myślę, że jakby byli zdrowi to mogłoby to wyglądać nieco inaczej. Reasumując potrzebujemy lepszego trenera, wzmocnień pierwszego składu, wzmocnień na ławce, aby regularnie kwalifikować się do LM.




1
AcMati92
AcMati92
29 kwietnia 2019, 17:30
Piszesz, że tracimy bramki przez indywidualności defensywy, a potem wstawiasz Musacchio w preferowanym składzie, który sam zawalił nam 3 mecze, które pamiętam. Proszę o poprawkę, jeśli ktoś pamięta więcej. Do tego stawiasz na Kessiego, który ewidentnie nie daje drużynie nic. Dla mnie to właśnie ta dwójka graczy razem z Suso i Hakanem to ewidentna ława na dzień dzisiejszy.
0
Apex
Apex
29 kwietnia 2019, 19:11
Najchętniej nie wystawiałbym ani Musacchio ani Kessiego ani Calhanoglu, z tym że czy mamy jakieś alternatywy na ławce? Dla mnie niestety nie. Caldara to opcja na przyszły sezon a Biglia, Mauri, Bertolacci czy Montolivo za Kessiego / Calhanoglu to jeden do jednego.
Edytowano dnia: 29 kwietnia 2019, 19:12
0
matten
matten
29 kwietnia 2019, 15:59
Jak dla mnie to nieodpowiednia decyzja. Trener Gattuso sam powiedział, że nie ma pomysłu co robić i jak naprawić zespół, więc nie bardzo rozumiem po co chce trwać na stanowisku. Inna sprawa, że zatrudnienie "byle kogo" z łapanki też nie jest dobry rozwiązaniem, bo prawdopodobnie niewiele zmieni. Widać, że zarząd nie ma planu "b"; nie wiem za co ci ludzie biorą pieniądze.
2
Mirek99999999
Mirek99999999
29 kwietnia 2019, 14:31
W razie gdyby Gattuso jednak wyleciał to już widzę jak Berlusconi i Galliani jadą z Monzy na białych koniach, triumfalnie wjeżdżają do Milanello jako bohaterzy z Brocchim jako wybrańcem, który ma uratować Milan.
1
MK92
MK92
29 kwietnia 2019, 14:00
Mnie już wszystko jedno się powoli robi. Kocham Milan, ale te wszystkie kompromitacje z ostatnich lata zaczynają przerastać moje pojmowanie. Dałbym tego Giuntiego na cztery ostatnie kolejki, bo i tak gorzej nie będzie, a nuż jakiś cud się stanie z trenerem Primavery u sterów pierwszej drużyny.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
29 kwietnia 2019, 14:20
Giunti nawet w Primaverze sobie nie radzi, więc szanse na odmianę oblicza drużyny są nikłe. A co gorsza mogło by mu się udać polepszyć grę, a w Milanie to z automatu oznacza przedłużenie kontraktu na 2 lata i w przyszłym sezonie była by powtórka z rozrywki tylko zamiast Gattuso swoje lamenty wylewalibyśmy na Giuntiego.
7
MK92
MK92
29 kwietnia 2019, 15:55
Owszem, tak źle i tak niedobrze, jednak zostawienie Gattuso to automatyczna rezygnacja z walki o awans do Ligi Mistrzów. Gdyby przez te cztery mecze poprowadził nas nawet Giunti, to być może stałoby się coś niezwykłego i odzyskalibyśmy jakimś cudem to czwarte miejsce. A nowy zarząd raczej nie dałby Giuntiemu prowadzić Milanu w następnym sezonie.
1
AcMati92
AcMati92
29 kwietnia 2019, 12:58
Allegri wczoraj powiedział w programie TV, że kilka lat i wróci do Milanu. Dla mnie mógłby już od jutra trenować.
6
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
29 kwietnia 2019, 12:51
Gattuso przyszedł coś zaskoczyło niestety tylko na krótko . Ten sezon pokazuje że jako trener nie powinien prowadzić takiego klubu jak Milan. Oczywiście nikt przy zdrowych zmysłach będąc na jego miejscu nie powiedziałby Milanowi nie dziękuje jestem za słabym trenerem. Kocha Milan wiec to było dla niego wymarzone stanowisko. Niestety to działacze uznali , że Rino da rade i ślepo w to wierzyli nie mając żadnego jak teraz widać planu awaryjnego. Pod wodza Gattuso tak naprawdę ile zagraliśmy dobrych meczy 6-8 max. Mnóstwo punktów zdobyliśmy fartem albo dzięki niesamowitym golom Piątka. Ile bramek strzeliliśmy w końcówkach meczów ? W ilu meczach narzekaliśmy dlaczego ciągle gra Suso czy Hakan , Rino nie robił prawie żadnych rotacji w składzie. Moim zdaniem większość piłkarzy jest przemęczona i nie daje już rady. rezerwowi też mogą załapać depresje trenując ile się da a nie dostają szansy bo Rino trzyma się żelaznego składu. Nie ma po prostu pomysłu na zmiany . Twierdzi, że Cutrone nie może grac z Piątkiem bo to nie wypali a kiedy przegrywamy mecze nagle wstawia drugiego napastnika bo to jedyny ratunek na strzelenie gola ?. Mając takich dwóch napastników trzeba umieć im znaleźć miejsce na boisku a nie tylko gadać że się nie da. Franc K. to tez jakaś porażka i tez musi grac bo co ? Trener ma opracowany jeden słaby schemat i kiedy należało by reagować na sytuacje boiskowa czy słaba formę to nie wie jak . Jedyne zmiany są wymuszane kontuzjami. Gramy tak przewidywalnie że podrzędny trener z ligi okręgowej bez problemu rozszyfruje jak nas ograć. Przyszedł Krzysiek strzelał jak na zawołanie i wszyscy klepali się po plecach za chwile przeciwnicy nas rozgryźli i Rino już nie wie co zmienić żeby czymś zaskoczyć. Każdy przeciwnik jest inny , pod każdego trzeba zastosować inna taktykę a my wciąż klepiemy te same schematy i jak komuś indywidualnie nie uda się nic nadzwyczajnego to leżymy. Ja za obecny stan winie przede wszystkim działaczy że odpowiednio wcześnie nie zareagowali. Rino to przeciętny trener , który pewnego pułapu nie przeskoczy , co mógł to zrobił niestety Milan to nie jego poziom
1
LunaS
LunaS
29 kwietnia 2019, 14:08
Wiesz z tymi rotacjami to bym się z Tobą zgodził jakbyśmy mieli jakąś sensowną ławkę. Kessie strasznie się na nim zawiodłem - ale wydaje mi się że on z każdym który jest z jego pozycji to po prostu wygrywa rywalizację ... pomoc mamy strasznie kiepską ... ale aż dziw że wszyscy zanurkowali - Turas, Suso, Kessie ... może ich GG zajechał.
0
jasiom22
jasiom22
29 kwietnia 2019, 12:39
Leo i Maldini, Gazidis tez.... pojawili sie zeby wprowadzic stablinosść, i ja wprowadzili... Niestety nie na takim poziomie jaki wszyscy sobie zyczyli, niestety Gattuso nie wypalił i tyle, miał pół roku ktore poszło mu niezle... I za to dostał caly sezon ktory koniec koncow zmarnował... Choc tez nie do konca, bo troche zgrania jest... W obronie... Do tego jeszcze 4 kolejki i wszystko moze sie wydarzyc. Tak czy siak patrzac na kalendarz, sadze ze to dobra decyzja zeby Gattuso dokonczył pełny sezon, a nie rozstawał sie po takiej farsie... Tez mam wrazenie ze liczenie na efekt nowej miotły to nie jest do konca pewna opcja. Kto by chcial sie podejmowac tych 4 kolejek, jak mozna tylko doszarpac swoja reputacje (np.Leo) a zyskac niewiele. Wystarczylo by zeby Rino wystartowal mecz z dwoma napastnikami... I dal im troche swobody, zamiast meczy ten jego defensywny system ktory ewidentnie nie dziala, w dodatku mentalnie wykancza wszystkich wokol... Przynajmniej wiemy najwazniejsze... od przyszłego sezonu Milan musi poprowadzic ktos inny, lepszy... I tu zaczyna sie zabawa, oby to byl ktos kto rzeczywiscie zna sie na wporowadzeniu OFENSYWNEJ kombinacyjnej gry, a nie tylko przeplacane nazwisko.... "Doswiadczony" "wloch" nie chce sluchac tych frazesow. Potrzeby jest fachowiec do ofensywnej kombinacyjnej gry ktory przywroci w pilkarzach i kibicach wiare w piekno futbolu... Bez kalkulacji.... Bez gry na zero z tylu, tylko z gra na strzelenie o jedna bramke wiecej niz rywale.... Dwoch napastnikow, czasem warto posluchac doswiadczenia ktore Berlusconiemu nabilo tyle sukcesow... Potrzebny jest ktos pokroju Sacchiego... Kto odmieni nie tylko Milan, ale i oblicze serie A, bo powiedzmy sobie szczerze... lm! I LE pokazaly ze wszystkie wloskie zespoly nie wykluczajac Juve i Napoli... Zamulaja, kalkuluja... przesadnje broniac... Zapominajac o grze pilka... W pilke... Podaniach, precyzji, gra kombinacyjna.... ja chce Milan taki jak Ajax w Lm, albo Milan "brazylijski" skoro wloska obrona juz w teorii zbudowana. Zatrzymałbym zdecydowanie Hakana, Suso mniej koniecznie, o ile Bakayoko tez powinien zostac wykupiony, to konieczny jest kreatywny pomocnik, regista.. Ktos konkretny. forza Milan! I jak balon juz pekł, to licze na punkty w ostatnich 4 kolejkach... Nie ma duzo do stracenja startujac z 7 pozycji, wiec do boju! Do ataku, i moze jeszcze cos da sie ugrac w tych 4 sprzyjajacych kolejkach.... 12 punktow i Choc to nieprawdopodobne, ale matematycznke nawet lm w zasiegu Rino... Jeszcsze, przy dwoch trzech sprzyjajcych wynikach innych zespolow, ktore wcale latwiej teraz miec nie beda.... Forz Milan! Zmiana trenera tak, po sezonie... A tej paki pilkarzy zdecydowanie bym nie obwinial, i nie rozbijal... Niech nowy trener buduje na tych doswiadczeniach... W koncu to bardzo mloda kadra... Ich czas, Hakana Kessiego dopiero sie zaczyna... Oby nastepca Rino z nich to wyciagnal, a nie sie ich pozbywac.... W kwestii wzmocnien i trenerow, jak dla mnie obstawial bym kierunek Brazylijsko... holenderski.... no. Sarriego tez całkiem lubie, ale on troche mogłby zamulic jak wszyscy włosi ostatnio, co jego epizod w Chelsea podobnie jak epizod Conte, pokazał...
Edytowano dnia: 29 kwietnia 2019, 12:49
0
comicowy
comicowy
29 kwietnia 2019, 12:34
Teraz wygra 4 mecze z rzędu, utrzyma Ligę Mistrzów i utrzyma posadę. :)
1
zycumilanista
zycumilanista
29 kwietnia 2019, 12:37
Jakby go zostawili w przypadku awansu do LM to mindfuck byłby mocarny.
1
mpt1899
mpt1899
29 kwietnia 2019, 12:29
Calciomercato pisze, ze Rino ciagle moze byc zwolniony w ciagu kilku godzin.
1
El Diablo
El Diablo
29 kwietnia 2019, 13:17
Oby tak się stało, bo w przeciwieństwie do większości tutaj, uważam, że trzeba go odsunąć natychmiast, on tego awansu do LM i tak nie wywalczy, ba z nim nawet LE może nam uciec.
Podeślesz linka?
2
El Doktor
El Doktor
29 kwietnia 2019, 13:36
El diablo podobnie uwazam . Dac mu bilet na pociag i wio
1
mpt1899
mpt1899
29 kwietnia 2019, 13:38
https://www.calciomercato.com/en/news/exclusive-ac-milan-can-sack-gattuso-in-the-next-few-hours-13847
1
LunaS
LunaS
29 kwietnia 2019, 12:18
Milan będzie w lato łakomym kąskiem dla wolnych trenerów. Dlaczego ? Bo każdy prawie widzi że da radę zrobić z tej paczki coś więcej niż Rino. Nie ma się co łudzić że zaraz sprzedamy Suso, Turka itd ... i dokupimy nie wiem kogo. Skład będzie ten sam - albo bardzo podobny. Oby nie był gorszy ! A dobry trener ułoży to tak że za rok będziemy w tym top4.
Martwi mnie inna sprawa - zobaczcie jak poszła czołówka Serie A do przodu w porównaniu z nami ... nagle Milan będzie musiał walczyć jak dziki żeby co roku awansować do LM. A takie kluby jak Juve czy Napoli to już dla nas się zrobiły potęgi ... Co do trenera ... obyśmy się nie zdziwili jak ktoś pokroju Mihajlović przyszedł ...
1
Vol'jin
29 kwietnia 2019, 12:24
Bez LM, z ograniczeniami przez UEFa nie będzie łakomym kąskiem dla trenerów
2
AcMati92
AcMati92
29 kwietnia 2019, 12:24
Jakby nie zwolnili Mihy to już dawno byśmy byli w LM. To był nasz najlepszy trener od czasów Allegriego.
4
LunaS
LunaS
29 kwietnia 2019, 13:15
@Vol`jin - a czemu nie ? Co straci trener który nie ma jakiegoś wielkiego CV. Przyjdzie, spróbuje - jak się uda to ok a jak nie to zarobię parę baniek. Taki Conte to już sobie to przemyśli czy opłaca mu się szargać moim zdaniem "wybujałe" poczucie własnej wartości. Z tego Conte to niektórzy robią pół-boga ...
0
El Doktor
El Doktor
29 kwietnia 2019, 12:13
nie chodzi o doswiadczenie . Po prostu albo jest sie dobrym trenerem albo nie. I tyle w temacie. Ten pan nie bedzie nigdy dobrym trenerem
1
El Diablo
El Diablo
29 kwietnia 2019, 12:12
Ręce opadają... Jedyny komentarz jaki mi się nasuwa, nie może zostać przytoczony, bo poczęstują mnie banem, ale chodzi o cytat z filmu "Pod Mocnym Aniołem", kwestię tą wypowiada aktor Marian Dziędziel, zaraz potem ściągając ze stołu obrus z wigilijną kolacją.
Pozdro dla kumatych ;)
2
AcMati92
AcMati92
29 kwietnia 2019, 12:25
no i cześć :D
1
DarthImpaler
DarthImpaler
29 kwietnia 2019, 15:09
"No i c, No i cześć" o tym mówisz?
1
El Diablo
El Diablo
29 kwietnia 2019, 17:55
Dokładnie o tym.
0
Thomas21
Thomas21
29 kwietnia 2019, 12:11
Wczoraj w przerwie jak byli w tunelu doszedl Gattuso to bylo widac raczej przerazenie i bezradność, zgasł my ten ogień w oczach, który mial grajac dla milanu, nie byli ani krzyku mobilizacji tylko strach.Napewno on nie chce zle dla milanu, ale poki co jest słabym trenerem i nie potrafi tego ogarnac.
1
Zuber
Zuber
29 kwietnia 2019, 14:34
Przecież on taką minę ma w każdym meczu na ławce.
0
Zako
Zako
29 kwietnia 2019, 12:01
Jest mi po prostu smutno widząc jak bardzo klub mógłby ruszyc wchodząc do LM a w jakie bagno wpadnie nie wchodząc do niej. 4 kolejki , rywale do ogrania, ale Gattuso juz tego nie ogarnie, on sam chyba potrzebuje motywacji a co dopiero gracze.
0
Gerada
29 kwietnia 2019, 11:58
Mamy drugi moment w tym sezonie - po tym grudniowym - kiedy Gattuso stracił kompletnie kontrolę nad wydarzeniami i jest to drugi moment kiedy wypadałoby się rozstać z tym trenerem. Mimo wszelkich słów, które padały, myślę, że tak wtedy jak i teraz Jego pozostanie na stołku odbywa się na zasadzie: nie ma wyraźnego planu na to co dalej, więc zamiast wydać miliony na średni plan krótkoterminowy, zarząd zostawia Rino. Myślę, że sam Gennaro też to rozumie i rozumiał od momentu przejmowania zespołu. Dlatego kilkakrotnie powtarzał, ze On nie będzie problemem Milanu. Myślę, że jest gotów ustąpić jak tylko zarząd będzie miał wyraźny pomysł na to, co robić dalej. Dlatego nie do końca rozumiem nawoływania "miej honor i się podaj do dymisji". Przypuszczam, że Gattuso widzi swoje braki, ale poproszony przez klub o pomoc, kiedy nikt inny nie chciał w bagno wchodzić, zamierza robić ile tylko sam potrafi, dopóki nie przyjdzie ktoś kto potrafi wyraźnie więcej.
5
Zuber
Zuber
29 kwietnia 2019, 12:41
Szkoda, że tak wiele osób tego nie rozumie
0
El Doktor
El Doktor
29 kwietnia 2019, 13:55
A ty dalej swoje. Juz w grudniu jak cwaniakowal Gattuso? Ze zarząd jedynie może go usunac. Jak tak kocha Milan chcial pomoc mogl wyrazic sie jasno ok zostaje ale szukacje co odejde w styczniu. Bo to nie na moje sily i zle wplywa na mnie i rodzine itd. Myslisz ,ze co stracilby szacunek? Moim zdaniem zyskalby tylko. Chlop ma 40 lat ponad wiec wie co robi i wie,ze moze zrezygnowac dla dorba klubu. Nie rob z niego zas kozla ofiarnego lub juz nie wiem kogo
0
Gerada
29 kwietnia 2019, 14:56
El doktor, ilu znasz trenerów, którzy musząc mieć zaufanie zespołu wychodzą i otwarcie mówią "ja się nie nadaję, zabierzcie mnie stąd czym prędzej"? Wiele razy czytałem że Gattuso to amator, a teraz zarzut w Jego stronę jest taki, ze nie zachował się jak największy amator na świecie? Z gory zaznaczam, ze nie chcę Cię obrazic, ale Twoje oczekiwania są na poziomie dziecka, które nie rozumie, ze trener zespołu pewne wypowiedzi w mediach musi bardzo ważyć dla dobra klubu, który prowadzi. Co do tego, kogo "robię" z Gattuso to podkreśliłem, ze w wielu przypadkach jest to moja interpretacja sytuacji. Natomiast to, ze Gattuso wziął Milan bo nikt inny nie chciał się w to pchać, i został o to poproszony przez klub który kocha to fakt, a nie opinia.
1
29 kwietnia 2019, 11:53
Można było się tego spodziewać
0
Enter10
Enter10
29 kwietnia 2019, 11:49
Jak dzisiaj Atalanta wygra to juz chyba nie ma co sie ludzic, ze uratujemy sezon. Liczylem, ze Rino zostanie zwolniony juz teraz i da to druzynie impuls do walki w ostatnich meczach ale przy takim obrocie spraw czeka nas padaka do konca sezonu.
1
Vol'jin
29 kwietnia 2019, 11:45
Galtier byłby też ciekawym kandydatem na trenera, może Eliott przypomni, żę ma udziały w Lille ;]
0
MrCostacurta
29 kwietnia 2019, 11:28
Jedyna logiczna decyzja. Fajnie jakby udało się po sezonie zatrudnić kogoś z doświadczeniem i sukcesami bo takiego szkoleniowca nie było od czasów Ancelottiego.
0
Vol'jin
29 kwietnia 2019, 11:41
a jakie sukcesy miał Ancelotti przed Milanem jako trener? hmm oddanie scudetto Lazio prowadząc Juventus? ;] Chcesz trenera z osiągnięciami a wymieniasz Ancelottiego, który przychodząc do Milanu nie wygrał nic
Edytowano dnia: 29 kwietnia 2019, 11:43
0
MrCostacurta
29 kwietnia 2019, 12:11
Dobrze, masz rację. Tylko to nie zmienia sensu mojej wypowiedzi. Trzeba zatrudnić kogoś kompetentnego bo nie mamy już ani czasu ani cierpliwości na kolejne eksperymenty.
0
ceci791
ceci791
29 kwietnia 2019, 11:28
Ja jeb.....
0
dziubasACM
dziubasACM
29 kwietnia 2019, 11:21
Nikt poważny nie weźmie drużyny na 4 mecze. Inna sprawa, że wolni solidni trenerzy długo nie pracowali z zespołami Capello, Villas- Boas czy Blac
1
jarek2572
jarek2572
29 kwietnia 2019, 12:12
Który to ten Blac
0
dziubasACM
dziubasACM
29 kwietnia 2019, 14:33
Blanc* ;)
0
Max82
Max82
29 kwietnia 2019, 11:15
Skandalem jest ta decyzja widać że nikomu nie zależy n LM bo nie ma co liczyć na przebudzenie i lepsza grę....
0
29 kwietnia 2019, 11:09
Dla mnie sezon oficjalnie jest skończony , nie mam zamiaru już oglądać tych 4 meczy z Gattuso bo az serce się kraja.Obawiam się że nawet LE nie będzie jak czasów Inzagiego i Brocchiego gdy kadra była o 300 mln tańsza a Serie A miała jeden zespół mniej w pucharach .
0
Andrzej44
Andrzej44
29 kwietnia 2019, 11:06
I to jest skandal!
2
artur297
artur297
29 kwietnia 2019, 10:59
Panowie pozytywne myslenie bo w depresje wpadniecie:D
1
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
29 kwietnia 2019, 10:55
Trzeba trzymac kciuki. Chodz mam glupie wrazenie że teraz pilkarze zjedza trawe aby zdobyc 12 pkt w 4 meczach. Wiedza, że trener odejdzie po sezonie i teraz dla siebie i kibicow zrobia wszystko aby bylo 4 miejsce. Dopieli swego
0
Fushnikov
Fushnikov
29 kwietnia 2019, 11:02
No to zobaczysz ich zapędy xD już podbiegali i pograli :)
3
Katan
Katan
29 kwietnia 2019, 11:03
Gdyby było tak jak mówisz, to z nimi tak samo trzeba byłoby się rozstać jak z Gattuso. Nie zasługiwaliby na to żeby o nich mówić jako o profesjonalnych zawodnikach
0
patoo_07
patoo_07
29 kwietnia 2019, 11:08
Co to jest Lech Poznań, żeby sobie trenerów wybierać?
1
Rafalzki
Rafalzki
29 kwietnia 2019, 10:54
Dramat, czyli żegnajcie Europejskie Puchary w przyszłym sezonie...
1
zycumilanista
zycumilanista
29 kwietnia 2019, 10:51
Klepanko po pleckach i legendarne "Nic się nie stało, Gennaro nic się nie stało".
0
Marcin1995
Marcin1995
29 kwietnia 2019, 10:50
No nic pozostało walczyć, chociaż moim skromnym zdaniem tu potrzeba cudu by odzyskać 4 miejsce
0
zycumilanista
zycumilanista
29 kwietnia 2019, 10:53
Limit cudów został wyczerpany, kiedy Nasi rywale kaszanili wszystko po drodze a w tym czasie my zdobyliśmy tytuł "Suckers of the Galaxy" robiąc wszystko na odwrót
0
kayser
kayser
29 kwietnia 2019, 10:49
niech zostanie jako asystent pierwszego trenera
0
DarthImpaler
DarthImpaler
29 kwietnia 2019, 15:12
Niech wraca do Primavery tam mu szło całkiem dobrze
0
hyrus13
hyrus13
29 kwietnia 2019, 10:47
No cóż, każdy chciał żeby Maldini się zaangażował w klub, teraz wychodzi na to, że lepiej było kiedy był niezrzeszonym mędrcem. Tu nie chodzi o słabą grę i brak wyników. Tylko o to, że sam Gattuso mówi otwarcie, że nie potrafi dotrzeć do drużyny. O braku alternatyw mogliśmy mówić w grudniu, kiedy faktycznie trudno by było ściągnąć uznanego szkoleniowca, a ściąganie innych wynalazków byłoby ryzykowne. Dzisiaj żadnego ryzyka już nie ma, nie może być gorzej, czy przyjdzie Smuda, Skorża czy Sa Pinto to może być jedynie lepiej. A tak będziemy jeszcze cztery kolejki trwać w marazmie i kolejny sezon psu w tyłek. A my jak głupki będziemy oglądać ich popisy, bo ja wczoraj chciałem to wyłączyć po bramce na 2:0. Wytrzymałem chyba minutę i katowałem się dalej.
4
AcMati92
AcMati92
29 kwietnia 2019, 10:51
No to jest właśnie parodia, Gattuso mówi "Nie wiem co się dzieje, nie daję rady, nic się nie zmienia", a dyrektorzy mówią: "Spoko, dasz radę, dociągnij sezon do końca". No kurła litości...
0
AcMati92
AcMati92
29 kwietnia 2019, 10:46
Oficjalnie wypowiedział się Scaroni:

"Milan nie utrzymał poziomu, który prezentował kilka miesięcy temu. Liga Mistrzów ucieka, ale nie poddajemy się. Mamy trzech dyrektorów, którzy podejmują decyzję. Celem były kwalifikacje do LM więc jesteśmy rozczarowani."
0
pazioni
pazioni
29 kwietnia 2019, 10:45
Przecież, to było do przewidzenia. Oki Gattuso daję ciała na maxa,ale zawodnicy będąc na 4 miejscu w tabeli powinni na boisku żreć trawę, zeby utrzymać to miejsce. Nasi zachowują się jakby mieli jaja skserowane.
2
mpt1899
mpt1899
29 kwietnia 2019, 11:33
Racja, ale jak trener sam mowi, ze Milan nie zdobedzie 4 miejsca to co sie dziwic.
0
deshaun
29 kwietnia 2019, 10:45
Dobra decyzja - o LM po wczorajszym meczu możemy zapomnieć, więc nie ma sensu działać pochopnie i brać kogoś teraz w zastępstwo tylko na spokojnie zacząć się rozglądać za nowym trenerem, tak by mógł zacząć pracę od czerwca a z Rino się normalnie pozegnać.

Mam taki gorący apel do wszystkich tu czytających i komentujących:
Wyniki są dramatyczne, kolejny rok będzie bez LM, ale to nie oznacza, że mamy okazywać brak szacunku do żyjącej legendy Milanu, którą z pewnością jest Rino. Można mu wszystko zarzucić, ale myślę, że w całym Milanello nie ma innej osoby niż on, która chciałaby tak bardzo by Milan wrócił na szczyt.

A z drugiej strony - w mojej opinii problem nie leży w Rino, tylko z wąskiej kadry - tragikomiczna forma Suso, Turka, Kessiego, a i Bakayoko mocno obniżył loty - wszyscy to wiemy, tylko co z tego jak nie ma kto ich zastąpić? Ew. Biglia, ale wiemy że to żadna różnica....
Edytowano dnia: 29 kwietnia 2019, 10:47
2
hyrus13
hyrus13
29 kwietnia 2019, 10:49
Przy obecnych wynikach i formie Kessiego chętnie bym zobaczył na boisku Berto albo Mauriego.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
29 kwietnia 2019, 10:49
To ja pytam, kto jest odpowiedzialny za formę poszczególnych zawodników? Scaroni? Może pan szatniarz, albo sprzątaczki?
1
Zuber
Zuber
29 kwietnia 2019, 10:50
Takie tylko pytanie kto odpowiada za formę i przygotowanie zawodników? Jak Montella wprowadził im złą diete to większość ludzi tutaj go niemal zjadło, ale jak za Gattuso grają źle to nie jego wina. Legenda, legendą ale trzeba wiedzieć kiedy odejść z honorem. Rino od pierwszego meczu na ławce ma minę zabitego psa i to sie odbija na zawodnikach, skoro sam trener nie wierzy w nic.
0
deshaun
29 kwietnia 2019, 10:56
Zgadza się - trener. Tylko zadam pytanie - czy forma Milanu i poszczególnych piłkarzy, która trwała może z 3 miesiące z czego wynikała? To co, w styczniu Rino robił wszystko dobrze, a teraz - 5 miesięcy póxniej już o tym zapomniał? No nie, więc albo wówczas obraz był zakłamany Milanu i niektórych zawodników (trochę fart, trochę wyborna forma Piątka etc) i teraz widzimy na co nas stać albo coś tu się dzieje magicznego w tym klubie, czego nie ogarniam.

Pytanie retoryczne, ale analogiczne - czy spadek formy w ciągu 2 miesięcy Pogby świadczy o tym, że OGS w ciągu miesiąca stał się złym trenerem?

Aha i wszystko co piszecie nie zmienia faktu, że szacunek Rino się należy i to wielki.
Edytowano dnia: 29 kwietnia 2019, 10:57
1
Zuber
Zuber
29 kwietnia 2019, 11:05
Ale przecież nikt nie mówi, że my pod jego wodzą graliśmy dobrze w tym sezonie, gramy kaszane od początku sezonu i chyba każdy dobrze o tym wie.
1
Zuber
Zuber
29 kwietnia 2019, 11:07
Miał grał żenująco od początku sezonu a nie od 2 miesięcy , taka mała dygresja.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
29 kwietnia 2019, 11:09
OGS ma ten sam problem, co Gattuso. Mianowicie, brak doświadczenia. Obaj nie potrafią reagować w sytuacjach kryzysowych. W Milanie nie stało się tak z dnia na dzień. Symptomy można było zauważyć nawet podczas tej legendarnej serii zwycięstw. Przecież to były w większości wyszarpane, a nie zdobyte po dobrej grze punkty. Kulminacja nastąpiła w derbach. Ja już wtedy pisałem, że z Udine nie wygramy, Juve nas dobije i z tym trenerem już się Milan nie podniesie. Nie chodzi mi o to, by się przechwalać. Chcę jedynie pokazać, że ktoś, kto ma choć trochę pojęcia o piłce mógł taki scenariusz przewidzieć. A tam cały sztab nie dość, że nie przewidział, to nie zareagował. Na czele z Gattuso.
0
deshaun
29 kwietnia 2019, 11:17
A czy uważasz, że gdyby przyszedł Guardiona czy Klopp to z tymi zawodnikami nasz styl byłby dużo lepszy? Nie, bo nie mamy:
a) kreatywnej pomocy poza Paquetą,
b) skrzydłowych z prawidziwego zdarzenia oprócz Suso, który ma b.duże wahania formy w każdym sezonie,

Mamy natomiast dobrej klasy napastników, którzy są typowymi atakującymi, którzy żyją z podań, a nie tworzą sobie sami akcji vide Messi, Ronaldo (choć i w tych wybitnych jednostkach widać często ile zależy od pozostałych)

To pytam Ciebie - skąd ma się ten styl wziąć i gdzie tu wina Rino? Porównaj sobie naszą pomoc pod kątem kreatywności np. z Lazio. U nich SMS, Luis Alberto, Leiva, Correa. Podaj mi nazwiska pomocników grających w Milanie od odejścia Ibry i T. Silvy, którzy umiejętnościami dorównują SMS czy Luisowi Alberto. No mi się nasuwa tylko Paqueta, która gra u nas 4. miesiąc.

Dla mnie strategia Rino na zespół była bardzo dobra, a wręcz jedyna możliwa, czyli nie mamy kreatywności to musimy wyniki wybiegać i wywalczyć ambicją. Nie wiem czy są gdzies dostępne statystyki nt. przebiegniętych kilometrów przez poszczególnych zawodników, ale z chęcią bym zobaczył w jakim średnim tempie biegał przez cały mecz Suso, Turek itd. w 1 kwartale br., a jak jest teraz.
Sorry, ale w środku sezonu nie trenuje się przygotowania fizycznego, więc albo chłopaki wypruli się pocżątkiem roku i teraz im najwyzczajniej brakuje werwy (i tu wracam do tego, że przy szerokiej kadrze nie ma takich problemów) albo brak im ambicji, czego na pewno zarzucić Rino nie można
0
deshaun
29 kwietnia 2019, 11:23
@ Piotrek,

masz rację, ale poza świetną diagnozą, która każdy przewidział powiedz co można zrobić będąc na miejscu trenera Milanu?
Kadra ta sama, wiemy że idzie coraz gorzej, to co może zrobić trener obojętnie, który? Zmienić ustawienie - Rino próbował, nie wyszło. Zmienić personalia - wąska kadra, więc nie ma na kogo. Postawić na naszą zdolną młodzież - a sorry - nie mamy w Milanie zdolnej młodzieży w Primaverze.
To pytanie - gdzie i u jakiego trenera z doświadczeniem widziałeś jeszcze inne rozwiązania?

Żeby była jasność - nie uważam Rino za świetnego trenera, co więcej - nawet za słabego na taki klub jakim powinien być (a nie jest) Milan, natomiast mówienie że nasz styl gry to wina Gattuso to tak jakby powiedzieć, że Kubica nie potrafi jeździć, bo zajmuje cały czas ostatnie miejsce.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
29 kwietnia 2019, 11:26
deshaun Wąska kadra to rzeczywiście główny problem Milanu. Gattuso nawet gdyby chciał to nie ma kim zastąpić Hakana czy Suso. Ale zastanówmy się chwilę czy w ogóle miał pomysł na tą drużynę? Moim zdaniem od początku nie. Całą taktykę oparł o Suso i to działało dopóki ten był w formie. Potem innego pomysłu już nie miał. Styczeń uratował Pakieta oraz (zwłaszcza) Piątek który strzelił kilka bramek z niczego.
0
deshaun
29 kwietnia 2019, 11:34
prostownik

Zgadzam się jeśli chodzi o letnie okienko - tutaj można było lepiej tym zarządzić, ale jeśli chodzi o zimę to ująłbym to trochę inaczej - tutaj błędy popełnione zostały prawdopodobnie zarówno przez Gattuso jak i przez zarząd, dlatego że wiele razy Rino podczas okienka wspominał, że informował zarząd o potrzebnych wzmocnieniach i patrząc na to jakie były plotki (pomocnik typu SMS, setki skrzydłowowych) to Rino dobrze wiedział czego brakuje, ale czemu nie doszło do ich transferów? Tego nie wiemy, i albo RIno powiedział, ze Piątek i Paqueta mu wystarczą (jeśl tak było to byłby to jego bład) albo zarząd powiedział, że zakup tych dwóch zamknął nasz budżet.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
29 kwietnia 2019, 11:39
Dla mnie już sam pomysł, by z tymi ludźmi grać 4:3:3 był idiotyczny. To jest ekipa idealnie skrojona pod 4312 z Hakanem za napastnikami. Problem, moim zdaniem, od początku tkwił w tym, że musiał grać Suso. A on poza skrzydłem w nie istnieje. Inna sprawa, że Gattuso miał sporo czasu, by gdzieś go dostosować, bo to leży gestii trenera, tak samo, jak umiejętne szafowanie siłami graczy, ułożenie pod nich programu treningowego tak, by jak najdłużej utrzymali optymalną dyspozycję. W Milanie większość kadry jest pod formą od samego początku, jeszcze inni nie pokazali nawet swego potencjału w całej okazałości. Pamiętam Hakana z Bayeru, Biglię z Lazio, czy Laxalta z Genoi. Ci ludzie u nas są cieniami samych siebie. I to jest wina wyłącznie Gattuso, że nie potrafi wykrzesać z graczy tego, co maja najlepsze. Klopp? Nie osłabiaj mnie. Z kolesi, o których świat nie słyszał potrafił zrobić graczy światowego formatu. Przykładów jest mnóstwo. Z nim ten Milan już byłby na wakacjach, bo Liga Mistrzów już dawno byłaby pewna. A niewiadomo, czy nie mierzylibyśmy jeszcze wyżej.
0
marunio
marunio
29 kwietnia 2019, 11:53
co mozna robic bez kreatywnych pomocnikow? hmm, slyszaliscie kiedys o reprezentacji islandii, ktora jak kazdy pamieta, poradzila sobie w euro dzieki stalym fragmentom
0
Piotrek1899
Piotrek1899
29 kwietnia 2019, 11:57
O tym elemencie nawet lepiej nie wspominać... Tu też Gattuso pewnie nie zawinił...
0
deshaun
29 kwietnia 2019, 11:58
Piotrek

co do części, której pisaleś o formacji - sorry, ale to jest tylko gdybanie. Jakoś np. w kadrze nasz Turek też gra na skrzydle, a nie jako treq. Co więcej, w lecie musieli się zdecydować na jakąś formację i zdecydowali się na 4-3-3 bo w przypadku 4312 potrzebna była rewolucja w kadrze, tj. pożegnanie się z Suso i zakup conajmniej jednego napastnika (w formacji na 2 napastników, w kadrze musi być min. 3, a najlepiej 4 napastników) + trequartista. Osobiście w tej formacji nie widzę Jacka, bo on ani to box to box, ani trequartista - bardziej skrzydłowy.

"Pamiętam Hakana z Bayeru, Biglię z Lazio, czy Laxalta z Genoi."
Prosze Cię - Hakan z końcówki Bayeru plus kilkumiesęczne przerwa to dramat, i tak gra lepiej niż jak do nas przyszedł. Biglia - OK, a co on takiego genialnego robił w Lazio? Rozumiem, że był tak genialny, że tylko w Lazio grał super, bo w kadrze jakoś zawsze grał podobny piach co u nas.
Laxalt - Genoa, to nie Milan, po drugie od razu było wiadome, że będzie zmiennikiem RR i tak też jest.

Skoro Klopp tak świetnie wydobywa wszystko z piłkarzy to podlicz sobie ile kosztowała go jego kadra i później wydawaj takie opinie.
0
deshaun
deshaun
29 kwietnia 2019, 12:00
Tottenham w środku pola gra Wanyama/Sissoko czy Dier do kreatywnych to oni nie należą .Jednak trzeba mieć pomysł na nich i ustawił ich w tyle a przed nimi postawił Eriksena(u nas powinien to być Paqueta).
0
Piotrek1899
Piotrek1899
29 kwietnia 2019, 13:00
W BVB też ten Klopp miał takie miliony? A pamiętasz Mainz pod jego wodza? Miałem przyjemność być na kilku jego meczach i ręce same składały się do oklasków. Teraz mi jeszcze może wmówisz, że Ci w/w przeze mnie wcześniej gracze w poprzednich klubach wcale tacy dobrzy nie byli? A co do formacji... W 4312 odpada problem skrzydłowych, których zwyczajnie nie mamy. Byłby za to wybór w każdej formacji. Na 10 Hakan, Paqueta, od biedy Suso. W pomocy Kessie, Bakayoko, Biglia, Hakan, Paqueta, Mauri, Bertolacci. Do wyboru, do koloru. Atak? Cutrone, Piątek, Borini, Castillejo jako podwieszony napastnik, Suso też mógłby tak zagrać. Od biedy 4321. Jest mnóstwo możliwości, a Gattuso się uparł na coś, co w tym składzie personalnym nie ma prawa bytu.
0
deshaun
29 kwietnia 2019, 13:03
Amoroso

Tottenham gra innym ustawieniem, 1-4-2-3-1, co powoduje, że pomocników jest w zasadzie pięciu. Dodatkowo zastanawiam się jakby wyglądał Tottenham gdyby wyciągnąć im skrzydłowych (Sona, Alliego, Lucasa) i dać Suso i Callhanoglu. Myślę, że kreatywność by im bardzo mocno spadła, choć nadal lepiej byłoby niż w Milanie, bo od czasów Kaki nie mieliśmy takiego playmakera jak Erisken.
0
deshaun
29 kwietnia 2019, 13:13
Piotrek,

tak, Klopp zrobił coś genialnego w Niemczech, dlatego też jest teraz tam gdzie zasłużył. Wiadomo jest, że lepszym trenerem i pewnie lepiej by zarządzał naszą drużyną niż Rino, ale nie przesadzajmy z tezą, że zespół to my mamy dobry, tylko zły dyrygent, bo problem jest i tu i tu (a w moim przekonaniu w naszych zawodnikach)
Dodatkowo pamiętaj, że na sukces Kloppa też pracował odpowiednio klub, tj. ściąganie zawodników, którzy mogą wypalić, natomiast polityka transferowa Milanu od wielu lat byla tragiczna (jedynie zima jest promykiem nadziei że coś się zmieni). I nie chodzi o to, że nie ściągaliśmy młodych zawodników, ale jak już to robiliśmy to były to wtopy czyt. A. Silva. Kupa kasy, a okazuje się, że liga portugalska lub Polska reprezentacja to max. gdzie może postrzelać.

Co do tych formacji, o których wspomniałeś - to łatwo teraz tak pisać, ale czy po serii dobrych wyników od poczatku roku do derbów to też tak pisałeś? Czy teraz, post factum, udajesz specjalistę? Dodam tylko, że najgorszy mecz Milanu w tym sezonie, tj. środowy z Lazio, pokazał jak Suso i Castilejjo są przydatni grając bliżej środka (jeśli nie oglądałeś to ostatnie 10 min, które grał na skrzydle zrobił więcej, niż 80 min bliżej środka). Może w fifie da się ich ustawić na różncych pozycjach, ale w praktyce to słabo wyglada (dodam, że Suso był próbowany już kilka razy w środku i za każdym razem tak wyglądał)
0
Piotrek1899
Piotrek1899
29 kwietnia 2019, 13:44
Ja nawet po tych "przekonujących" zwycięstwach pisałem uparcie, że wynik jest lepszy, niz sama gra. Nie udaję mądrego po fakcie. Dla mnie Milan zagrał dwa dobre mecze w tym sezonie. Z Napoli w pucharze i z Atalantą na wyjeździe. Od całej reszty bolały mnie oczy.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
29 kwietnia 2019, 13:52
Nic dziwnego, że obaj słabo wypadli grając bliżej środka. A na co liczyłeś? Że nagła zmiana pozycji im pomoże, bo trenerowi zaczął się palić grunt pod nogami i łapie się wszelkich sposobów, by coś zmienić? Mógł pomyśleć o tym przed sezonem, ale po co? Dobry trener ma kilka wariantów w zanadrzu. I żaden nie jest zaskoczeniem dla graczy, których trenuje. Gattuso ma swoje 433, a reszta to nieudolne próby wynikające z potrzeby chwili.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
29 kwietnia 2019, 13:57
U niego nawet to 433 nie funkcjonuje w żaden sposób, bo nie ma do tego wykonawców. Problem w tym, że minęło półtora roku, a Gattuso ciągle tego nie pojął. Śmiać się, czy płakać? Oto jest pytanie...
0
wielki prostownik
wielki prostownik
29 kwietnia 2019, 10:44
Trudno było się spodziewać innej decyzji. Trenera trzeba było zmieniać w grudniu, teraz to już po ptokach. Trzeba to jakoś przecierpieć do końca sezonu z nadzieją, że jakimś psim swędem przynajmniej LE uda się uratować.
1
Rafał0209
Rafał0209
29 kwietnia 2019, 10:43
Posypało się wszystko oj Rino nie ma honoru sam przyznaje że go to przerosło i nie ma wpływu na zespoł a nie odejdzie . Sezon skonczony w kompromitujacym stylu
0
Piotrek1899
Piotrek1899
29 kwietnia 2019, 10:40
Do przewidzenia. Z braku kandydatów inna opcja nie miała racji bytu. Trzeba mieć nadzieję, że inni się wyłożą na ostatniej prostej, a Milan nagle zaskoczy. Ciężko będzie.
0
AcMati92
AcMati92
29 kwietnia 2019, 10:46
Jak do tej pory nie zaskoczył, to chyba niestety nie ma co się oszukiwać. Mecz z Parmą i Torino były obowiązkowo do wygrania. Miała być piana w ustach, a pianę to będą mieli jedynie kibice po ostatnim meczu.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
29 kwietnia 2019, 10:51
Wielce prawdopodobne, że masz rację.
0
AcMati92
AcMati92
29 kwietnia 2019, 10:53
Aby tylko nie doszło do najgorszego i żeby po przegranym sezonie Elliot nie zaczął się bawić w wakacje ze sprzedażą klubu. Bo to będzie kolejny gwóźdź..
0
zycumilanista
zycumilanista
29 kwietnia 2019, 10:40
"niemal na pewno". Nosz cenzura. To powinno być postanowione mur beton

Ostrzeżenie za wulgaryzm
SS
Edytowano dnia: 29 kwietnia 2019, 12:49
1
AcMati92
AcMati92
29 kwietnia 2019, 10:38
Czyli friendy nie miały żadnego planu B. Dla mnie to tragedia a nie dyrektorzy. Niech Gazidis weźmie ten cały burdel w swoje ręce, bo inaczej nic z tego nie będzie.
Edytowano dnia: 29 kwietnia 2019, 10:42
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
29 kwietnia 2019, 10:43
Hurr durr legenda, hurr durr kapitan...
0
Piotrek1899
Piotrek1899
29 kwietnia 2019, 10:43
Oczywiście, że nie mieli. Fassone i Mirabelli przynajmniej jakoś w sytuacji kryzysowej zareagowali, natomiast panowie Leonardo i Maldini nawet nie spróbowali.
2
Mateusz1899
Mateusz1899
29 kwietnia 2019, 10:38
No to już po jakichkolwiek szansach nie tylko na LM ale i na LE....
Byle dociągnąć jakoś ten sezon do końca
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
29 kwietnia 2019, 10:36
Amen..
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI