Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Wątpliwości Gattuso względem optymalnego ustawienia. Paqueta jako trequartista, ale co dalej?

5 maja 2019, 09:55, Presidente Aktualności
Wątpliwości Gattuso względem optymalnego ustawienia. Paqueta jako trequartista, ale co dalej?

La Gazzetta dello Sport w swoim dzisiejszym wydaniu pisze, iż Gennaro Gattuso zamierza wystawić Lucas Paquetę na pozycji trequartisty w starciu z Bologną, co ma sprawić, że gra Milanu się ożywi i zyska na tym przede wszystkim Krzysztof Piątek. który w ostatnich pięciu pojedynkach miał zaledwie 22 kontakty z piłką w polu karnym przeciwnika. Szkoleniowiec ma jednak wątpliwości, jak zestawić resztę ofensywnych zawodników. Pierwszy pomysł zakłada grę w ustawieniu 4-3-1-2, które mieliśmy okazję oglądać w pierwszej połowie spotkania z Udinese. Drugi, to z kolei pewna innowacja, ponieważ mówimy o 4-2-3-1, gdzie wysuniętym napastnikiem byłby Piątek, za jego plecami biegałby wspomniany Paqueta, a na skrzydłach ponownie zobaczylibyśmy Hakana Calhanoglu oraz Suso Fernandeza. Ostatnią opcją jest system 4-4-2 z Turkiem i Hiszpanem na bokach pomocy. 


R E K L A M A





40 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Levy11
Levy11
6 maja 2019, 07:51
Co tu kombinować. Już kiedyś Berlu mówił, że Milan ma grać dwoma napastnikami i koniec. Ktoś napisał i przychylam się do tego, że nie mamy już wyjścia tylko wygrana dzisiaj przedłuża naszą batalię o LM.
0
jasiom22
jasiom22
5 maja 2019, 16:55
Podstawą jest gra na dwóch napastników i atak! grając na zero z tyłu tylko się Gattuso podłoży, z tyłu bezpieczniej czwórką w obronie - tak jak grali dużo, a nie kombinowanie z taktyką. Dla mnie bez wątpienia 4-4-2 lub ewentualnie 4-3-1-2 w razie potrzeby. Paqueta i Hakan muszą grać, Cutrone i Piątek tez. Ja bym dał zwykłe 4-4-2 z Suso i Paquetą na skrzydłach, (tak Paquetą nie Hakanem) Hakan w środku pola lepszy i jednym z dwójki Bakayoko/Kessie w roli bardziej defensywnej/destrukywnej (zakaz rajdów), dałbym raczej Kessiego bez względu na pozaboiskowe Gattusowe 'ale' do Bakayoko...
Edytowano dnia: 5 maja 2019, 17:02
0
#3#6
#3#6
5 maja 2019, 15:06
Tu częśćiej się trenerzy zmieniają niż formacja. o 4-2-3-1 to się mówi od 4 sezonów bo po kadrę mamy skrojoną pod tę formację. Ale to trzeba na siłe robić z nich skrzydłowych, Honda, Hakan i czas na Paquete
Edytowano dnia: 5 maja 2019, 15:08
0
LunaS
LunaS
5 maja 2019, 14:01
Potrzeba:
1. Determinacji
2. Formy fizycznej
3. Formy mentalnej

Z tego wszystkiego 3 jest najważniejsza ... jakby była to 1 i 2 by się znalazła. Jak zdobyć 3 ? Myślę że wynik by zbudował - ale oni już chyba do końca sezonu nie dadzą rady ... chociaż grom wie ... przydałby się taki mecz 2-2 do 93 minuty i potem gol dla nas - może to by dało jakiś impuls.
0
ILikeRisk
ILikeRisk
5 maja 2019, 14:39
Przydalby sie taki mecz 3:0 gdzie zawodnicy poczuja radosc z gry, a nie tylko presje 3 pkt.
0
gorylmagila
gorylmagila
5 maja 2019, 13:02
Uwielbiam to. Najważniejsze spotkania sezonu a trener nie wiem jak zespół ustawić. Nie piszę już o automatyzmie , o wypracowanych schematach ... Kolejny raz będzie liczenie na Piątka i bramkę z kosmosu jak z Romą ?
2
kkoozlak
kkoozlak
5 maja 2019, 13:01
Ja bym to zrobił trochę eksperymentalnie 3-4-1-2

Romek, Zapata, Abate - RR, Baka, Biglia, Kessie - Paqueta - Cutro i Piątek

W razie potrzeby RR moze sie cofnac i gramy 4312, a tak to mamy w srodku pola 4-5 zawodników, a to tam zawsze mamy największą dziurę.
0
AC Kamil
AC Kamil
5 maja 2019, 13:45
Romagnoli nie gra, bo jest zawieszony na jedno spotkanie to raz, a dwa, że druga linia tak zestawiona to jakiś komedio-dramat.
2
kkoozlak
kkoozlak
5 maja 2019, 13:51
No tak Romek mi wypadł, mój błąd.
Ale pokaż mi inaczej zestawioną drugą linię która będzie spełniała swoje zadanie?
0
AC Kamil
AC Kamil
5 maja 2019, 14:55
Nie ma gwarancji, że z tym trenerem cokolwiek będzie spełniało swoje zadania, ale Kessie, Bakayoko i Biglia to jest po prostu za dużo, do tego uzupełnione Rodriguezem, który z rzadka ma coś do zaoferowania w ofensywie, a jego firmowe kółeczka doprowadzają do szału. Już zdecydowanie lepiej wyglądałoby 1-4-3-1-2 z Bakayoko, Kessiem i Calhanoglu, a przed nimi Paqueta. Na cztery kolejki przed końcem sezonu nikt już prochu nie wymyśli, ale taki skład który podałeś jedynie pogłębiłby chaos na boisku.
0
kkoozlak
kkoozlak
5 maja 2019, 15:21
Według mnie skład który podałem miałby trochę większe szanse, bo w końcu Kessie miałby zabezpieczenie w postaci Bigli po tym jak zapędzi się prawą stroną. I analogicznie z lewej. RR mając w asekuracji i Bake i Biglie w obwodzie też mógłby częściej włączać się do przodu pokazując to co w swojej reprezentacji.
0
Bufor85
Bufor85
5 maja 2019, 12:32
Pozostałbym z 4-3-1-2 Reina, Rodriguez, Zapata, Romagnoli, Calabria, Biglia, Hakan, Samu, Paqueta, Piątek i Cutro.
Może ugramy 3 points.
0
Orzelek79
Orzelek79
5 maja 2019, 13:34
Calabria ?
0
savicevic88
savicevic88
5 maja 2019, 14:48
Nasz Davide ze złamaną kością strzałkową najprawdopodobniej nie zagra w tym meczu jak i w następnych do końca sezonu.
0
Bufor85
Bufor85
5 maja 2019, 20:47
Dzięki za sprostowanie. Więc Abate.
0
El Diablo
El Diablo
5 maja 2019, 12:01
Można odnieść wrażenie, że na siłę chce wcisnąć Suso do składu.
5
Piotrek1899
5 maja 2019, 11:48
Widzę, Pan Trener robi wszystko, by jednak Suso zagrał ;p Proponuję 4:2:fantazja;)
6
wielki prostownik
5 maja 2019, 11:38
My nie mamy już nic do stracenia, żaden remis nic nam nie daje. Tylko wygrana. Więc na najbliższy mecz koniecznie Piątek z Cutrone a za nimi ultraofensywny Paqueta oraz wspierający go Hakan czyli 4-3-1-2.
0
Diavo
Diavo
5 maja 2019, 11:30
4231 miałoby rację bytu gdyby Suso i Hakan mieli formę.. zostałbym przy 4312 i zawsze można przy dobrym wyniku zmienić Boriniego za Cutrone i przesunąć go do pomocy czym zagesicmy pomoc.
0
PanX
PanX
5 maja 2019, 11:10
Obecnie skład bez Paquety i Cutrone nie jest optymalny. Patrick w tej chwili z przodu daje więcej niż Suso czy Hakan. Sporo piłek do przodu u nas jest transportowana górą, nierzadko do osamotnionego zawodnika, a w takich sytuacjach Cutrone ma więcej atutów od naszych skrzydłowych. Suso na ławkę, Hakan do pomocy. 4-3-1-2 z Piątkiem i Cutone na szpicy i Paquetą za ich plecami.
4
Marcin78
Marcin78
5 maja 2019, 10:43
Dobry czas na szukanie składu i taktyki na 4 kolejki przed końcem, gdzie niema miejsca na porażkę.
1
El Doktor
El Doktor
5 maja 2019, 10:53
Najlepsze,ze przez caly czas nie mial watpliwosci do hakana i susła tylko uporem maniaka oglaszal tydzien wczesniej ,ze zagraja trzeba im pomoc liczy na przelamanie. Wiec jaka motywacja ich i innych? Ten pseudo trener to najwieksza pomylka
2
Marcin78
Marcin78
5 maja 2019, 11:01
Pseudo trener i pseudo piłkarze. Gattuso wygląda jakby wczoraj zaczynał pracę w Milanie.
0
El Doktor
El Doktor
5 maja 2019, 11:15
Ja dodam jeszcze jak za Berto sie wstawil,ze go chce maja go zostawic. I dzis pytam po co?
1
Marcin78
Marcin78
5 maja 2019, 11:22
GG ma za mały autorytet jako trener bo ma małe doświadczenie, wszyscy go pamiętają jako dobrego piłkarza nic poza tym.
1
Jogin
5 maja 2019, 11:44
Marcin78 14 dni temu założone konto, Galvo czy to Ty? :D Stękanie od 14 dni, nie macie lepszego zajęcia?
1
Piotrek1899
5 maja 2019, 11:50
A Ty, Jogin, poza stękaniem na stękających masz lepsze zajęcie? ;p
3
Marcin78
Marcin78
5 maja 2019, 17:14
To fakt od stękania gra Milanu się nie poprawi.
0
ACstach
ACstach
5 maja 2019, 10:42
Jaki Suso za przeproszeniem znowu. Na boku ławki rezerwowych może grać. Wyjdźmy do jasnej ciasnej 4-3-1-2 tak jak z Udinese, gdzie wyglądało to bardzo dobrze do momentu kontuzji Paquety. Za nim Bakayoko (mimo ostatnich doniesień musi grać, nie mamy kompletnie kim go zastąpić i jako jeden z niewielu coś reprezentuje na boisku), Hakan i trzecim zawodnikiem za plecami Brazylijczyka byłby albo Kessie na którego już bardzo ciezko mi sie patrzy, albo Lucas podam do tyłu Biglia. Tutaj już trzeba zdecydowac które zło jest mniejsze.
2
El Doktor
El Doktor
5 maja 2019, 10:26
4-4-2 on na sile chce susla do skaldu. Jak ma jaja ok ale zamiast go niech da Samu. Bo juz mam dosc tego dreptaka. Odejedz i wstydu oszczedz trenerze jak nie bedzie top4 to pokazuje jego warsztat mial juz w reku starczylo cieniasow ogrywac.
0
Wolly
Wolly
5 maja 2019, 10:25
W praktyce te 4-3-1-2 będzie wyglądało jak 4-1-3-2. Bo kessie z hakanem będą sie pchali do przodu.
0
AdamoX__
AdamoX__
5 maja 2019, 10:27
Co to za bzdury od 3 meczów kessie zostaje mocno z tyłu.
0
hyrus13
hyrus13
5 maja 2019, 10:04
Tak, Milan najbardziej potrzebuje w tej chwili bezproduktywnych i niewidocznych skrzydłowych. Pytanie czy RR będzie miał więcej zadań ofensywnych, skoro ponoć w reprezentacji idzie mu całkiem nieźle pod tym względem.
0
wielki prostownik
5 maja 2019, 11:28
Oglądałem ostatnio kilka meczów z udziałem Szwajcarii i faktycznie RR wymiata tam lewą stroną niesamowicie. Oczywiście raz wychodzi mu to lepiej a raz gorzej ale szarpie w ofensywie dość mocno. Nie wiem dlaczego u nas Gattuso nie wykorzystuje kompletnie ofensywnych możliwości szwajcara.
1
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
5 maja 2019, 10:03
I to jest podsumowanie naszego sezonu. Ostatnie mecze, końcówka sezonu a my nie mamy swojego systemu, ciągle szukamy.
Gramy u siebie mecz ostatniej szansy ze średnią drużyna i powinni zagrać Cutrone i Piątek razem . Tylko ofensywa nie ma innej możliwości.Nad czym tu myśleć.
1
El Doktor
El Doktor
5 maja 2019, 10:02
i tak wszystko przejdzie w meczu na ustawienie 4-3-3 i tyl;e w temacie. Niewazne jak niewazne co Ale suseł musi bcy na ławce
0
Presidente
Presidente
5 maja 2019, 10:01
4-3-1-2 najlepsze, bo Paqueta, bo brak Suso, bo dwóch napastników, bo Calhanoglu dalej od bramki rywala (mniej prób z dystansu).
6
Vol'jin
5 maja 2019, 09:58
do 4-3-1-2 potrzeba ofensywnych bocznych obrońców a wyjdziemy z Abate i grajaćym na hamulcu ręcznym RR a w 4-2-3-1 problem jest w tym w czym 4-3-3 czyli brakiem skrzydłowych

wybór między dżumą a cholerą
0
savicevic88
savicevic88
5 maja 2019, 09:56
Spróbujmy 4-3-3.
13
DolceMilan
DolceMilan
5 maja 2019, 10:16
Tak, niech Gattuso da szansę Suso i Hakanowi, może się przełamią i już do końca sezonu będą grać jak z nut:)
4







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI