Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

OFICJALNIE: Leonardo odszedł z Milanu

28 maja 2019, 16:57, cinassek Aktualności
OFICJALNIE: Leonardo odszedł z Milanu

AC Milan w oficjalnym komunikacie poinformował, iż Leonardo złożył rezygnację ze stanowiska dyrektora sportowego z efektem natychmiastowym, zaś klub tę dymisję przyjął. Oficjalna strona internetowa rossonerich cytuje dodatkowo następującą wypowiedź dyrektora generalnego, Ivana Gazidisa: "Leonardo wrócił do Milanu w chwili konieczności, niewiele tygodni przed zamknięciem letniego mercato. Nawet w trudnych okolicznościach włożył swoje serce w zarządzanie skomplikowaną sytuacją i przełożył energię oraz ambicję na cały zespół. Jestem mu wdzięczny za to co zrobił dla naszego wielkiego Klubu, życzę mu wszystkiego najlepszego na przyszłość".

Leonardo pracował w Milanie przez 10 miesięcy - od lipca 2018 do maja 2019 roku.


R E K L A M A





42 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
30 maja 2019, 23:45
A to za co najbardziej dziekuje Leo - oprocz sciagniecia Paquety... to wyciagniecie z Juve... Caldary.. mimochodem w tle odejscia Bonucciego. Mattia sezon miał pechowy, ale coś czuje ze jeszcze bedziemy dziekowac Leonardo własnie za niego w oby, niedługiej przyszłosci.... Caldara-Conti i Kessie... Ciagle czekam na ich ogranie i współprace.
0
Barman
Barman
29 maja 2019, 09:15
Szkoda, liczyłem na duet L&M. Ciekawe czy Leo zabierze ze sobą Paquete, pewnie będzie próbował.
0
Fanatic
Fanatic
28 maja 2019, 22:28
Ciągłe zmiany na tak kluczowych stanowiskach to nic dobrego! To świadczy o niestabilności klubu a to zmniejsza siłę klubu w perspektywie transferów oraz wyboru trenera.
1
adi_avanti
adi_avanti
28 maja 2019, 21:16
Dzięki za wszystko. Powodzenia.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
28 maja 2019, 21:13
Na chłodno oceniając jego pracę: dobrze, że odchodzi.
Mercato letnie to zdecydowana większość faili + przeciętne sprowadzenie Bakayoko, dlaczego przeciętne? 35mln za człowieka, który przed występami na san siro był strasznie nieudanym transferem, do tego 35mln realne dla klubu tylko w przypadku LM. Gdyby cena była niższa albo płatność rozłożona na raty można by ten transfer uznać za dobry. Kompletnym failem i katastrofą finansową był Higuain, ogrom kasy wyrzucony w błoto. Każdy może powiedzieć, że Igła to wielki mistrz i można było się spodziewać po nim dużo więcej, ale dyrektor sportowy ma być rozliczany z wyników, a nie perspektyw. Oddanie Igły do Chelsea bez renegocjacji już wtedy mającego dobrą opinię Yoko to kolejny fail.
Idąc dalej, mercato zimowe czyli Paqueta dogadany już latem, transfer na plus ale głównie ze względu na perspektywy, cena nie powala, gracz jednakże szybko odnalazł się w europie, mimo osłabienia w idiotyczny sposób zespołu na końcówkę. Transfer dobry.
Piątek, transfer znakomity, cena, perspektywy, jakość, wszystko na ogromny plus.
Transfery primavery, brak słów.
Całościowo oceniam jednak politykę transferową jako lekko nieudaną.
Natomiast polem gdzie Leonardo kompletnie poległ była reakcja na wyniki drużyny i zmiana trenera. Nie wiadomo jak dalece błędy wokół braku zmiany szkoleniowca obciążają brazylijczyka bo nie wiemy jak bardzo miał związane ręce ale brak kompetencji w tym zakresie kosztował nas LM.
Reasumując, płakał po Leonardo nie będę, trochę bardziej mi go żal niż GG, ale cieszę się ze zmiany.
Należy oddzielić ocenę pracy i wyników Leonardo od jego słuszności w zakresie protestu przeciw Arsenalowi 2.0.
0
dawko69s
dawko69s
28 maja 2019, 20:37
Według mnie odejście Leonardo to naprawdę nic dobrego. Chcę tylko przypomnieć, że to właśnie dzięki niemu udało się kupić Piątka i Paquete. Jestem pewien, że gdyby Leo by nie zrezygnował to podczas letniego mercato zakontraktowalibyśmy kilku naprawdę dobrych zawodników (oczywiście gdyby Łysy nic nie zablokował)...a tak to dupa ;(
Mam tylko nadzieję, że ostatecznie i tak uda się to jakoś sensownie poukładać
0
jasiom22
jasiom22
28 maja 2019, 20:09
Dziwnie to wszystko wygląda... mieliśmy kolejny sezon przejsciowy który oprócz gry wydałało się ze wszystko idzie w niezłym kierunku, jednak jak pokazała przegrana w derbach i kolejne wyniki to było wszystko złudne.. a dopiero teraz Elliott z Gazidisem zaczynają swoje panowanie - tak naprawdę.. oby to wyszło lepiej niż "Arsenal 2.0".
Z mojej osobistej perspektywy, odejscie akurat Leonadrdo nic dobrego nie wrózy.. wyskakuje z tego okrętu na własne zyczenie, widząc ze kapitan Gazidis zmienił kurs.. i że nie będzie już szans na transfery pokroju Igły czy Paquety... odejście Gattuso było nieuniknione więc nie porównywałbym ich. Maldini kolejny którzy zwątpił w ten projekt Gazidisa?
Edytowano dnia: 28 maja 2019, 20:11
0
tober12
tober12
28 maja 2019, 18:58
Młodzi za małe pieniądze bedo przychodzić do 20 mln. Proponuję na początek jako, że nie mamy skrzydeł mimo 28lat jednak cena nie bedzie wygorowana "Kuchy King" xd
1
dziubasACM
dziubasACM
28 maja 2019, 18:08
Niestety, Leo czy Maldini chcieliby budować za wszelką cenę, wydawać kasę na wielkich graczy jak robią to w MC czy PSG. Tam piłka jest rozrywką i hajs się nie liczy, tutaj ma być korporacja generującą zysk. Nie da się z LM, to się zarobi na zawodnikach
0
kamilus
kamilus
28 maja 2019, 18:14
Z Maldinim to jeszcze nie wiadomo, bo przecież wciąż jest w Milanie. :P
1
Max82
Max82
28 maja 2019, 19:00
Dziubas ACM
PSG faktyczne wydają fortuna ale przeliczajac kasa wydana na trofea gdzie oni są w szarej d...więc jak sam widzisz kasa to nie wszystko i nie martw się szejkowie już tyle kasy PSG nie bada wydawac bo jak sami stwierdzili ten zespół to studnia bez dna. Lepiej budować drużyna na konkretnych fundamentach nawet jak ma to trwać 3 lata i potem zbierać zyski niż jak.bylo do tej pory kupowanie szrotu na zapchaj dziurę.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
28 maja 2019, 17:47
Dzięki Leo, powodzenia na dalszym etapie kariery. Mimo wszystko dobrze, że był z nami i wrócił na chwilę do Milanu. Trochę szkoda okoliczności ale to naturalna kolej rzeczy, jeśli ma odmienną wizję od przełożonego to nie ma sensu trwać w konflikcie.
Edytowano dnia: 28 maja 2019, 17:49
1
Szulaj22
Szulaj22
28 maja 2019, 17:58
Miał wizje która miała przywrócić wielki Milan ale właściciel Milanu oraz Gazdis chce zrobić drugi Arsenal tanio kupić drogo sprzedać i nic nie wygrywać.
1
kamilus
kamilus
28 maja 2019, 18:10
Taką wizję ma każdy kibic Milanu, ale do niej potrzebne są pieniądze. Jak kogoś z taką wizją stać, by kupić klub i realizować tę wizję, to przecież nic nie stoi na przeszkodzie - Elliott bardzo chętnie "przygarnie" 1 mld euro. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
roby
roby
28 maja 2019, 17:35
Coz ...szkoda...dziekuje
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 maja 2019, 17:33
Będą jaja jak do tego stopnia ''zdegradują'' kadrowo Milan, że w następnym sezonie dostaniemy łomot od nowego zespołu Gattuso(a z całą pewnością nie będzie to jakiś klub z dna Serie A tylko solidna marka pokroju Fiorentiny, Sampdorii czy np. Lazio)...
1
patoo_07
patoo_07
28 maja 2019, 17:33
Wyobrażam sobie jak ktoś tam ma listę idiotycznych decyzji i wybiera sobie najgłupsze do realizacji. Takową jest doprowadzenie do odejścia Leonardo.
3
skazany na bany x2
skazany na bany x2
28 maja 2019, 17:24
fajny ten elliot, taki nie za glupi, nie za MONDRY :))
9
kamilus
kamilus
28 maja 2019, 17:52
Ale na pewno bogaty. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
28 maja 2019, 18:39
prawda, kamien spadl mi z serca
0
28 maja 2019, 17:24
Człowiek, który jako trener Interu publicznie lżył MIlan i w publicznych mediach oskarżał Milan o kupowanie meczów.

Nie chce go nigdy więcej widzieć na oczy, dla mnie on nie istnieje jako człowiek.
1
luka81
luka81
28 maja 2019, 18:06
Możesz swoje oskarżenia poprzeć jakimiś dowodami w postaci choćby linków do wypowiedzi Leo. Jestem naprawdę dlugo z tym klubem, bo pamietam koniec ery Sacchiego i "co nie coś" wiem o historii miłosnej Milanu z Brazylijczykiem, ale z wyjatkiem skoku w bok w postaci trenowania Interu nigdy nie słyszalem złego słowa z ust tego Pana. Nawet jak Berlusconi zwolnił go w bardzo nie mily sposób Leo zachował klasę. Ale może czegoś nie wiem...
0
MK92
MK92
28 maja 2019, 17:20
Tak długo czekaliśmy w latach 2015-2017 na sprzedaż klubu i prześladował nas ten closing, że gdy wreszcie przyszedł Yonghong Li, to wydawało się, że nastanie era spokoju. Jak widać, było to myślenie naiwne, a przez te dwa lata sytuacja nabrała jeszcze większej dynamiki. Krótki był ten powrót Leonardo do struktur Milanu i jakoś nie mam jednoznacznego zdania na temat jego pracy. Na pewno z Leonardo byłoby łatwiej sprowadzać talenty z Ameryki Południowej, ale też wraz z jego odejściem świat się nie zawali. Zobaczymy, co Gazidis wykombinuje. Czekam i na nic się nie napalam.
13
kamilus
kamilus
28 maja 2019, 17:24
Dokładnie, nie ma się co stresować czymś, na co nie mamy w ogóle wpływu. Lepiej wziąć popcorn, wygodnie się rozsiąść w fotelu i obserwować to, co nadejdzie. :)
6
filipacm
28 maja 2019, 17:18
It's showtime everybody
4
Andre
Andre
28 maja 2019, 17:18
Szkoda, że odchodzi, bo akurat on robił dobrą robotę dla Milanu...
1
kamilus
kamilus
28 maja 2019, 18:18
To on rok temu potwierdził Rino, którego tak nienawidzisz, na ławcę trenerskiej.
1
Andre
Andre
28 maja 2019, 19:16
Akurat chodziło mi o transfery. Polecam ci jednak maść na ból tyłka, skoro tak bardzo nie możesz się pogodzić z odejściem Gattuso :)
0
Andre
Andre
28 maja 2019, 19:41
Transfery to kwestia dyskusyjna.
Z jego odejściem pogodziłem się już pół roku temu, kiedy było dla mnie pewne, że przestanie być trenerem po tym sezonie.
Poza tym jeżeli Gattuso dał ciała to spoczywa to też na Leonardo. Mógł zmienić trenera w lipcu, a później w grudniu.
Tak samo jak mógł kupić skrzydłowego, dzięki któremu byśmy pewnie byli na 4 miejscu.

Tekst o maści... jak na 42-latka przystało :) trzymasz dobry poziom.

0
Andre
Andre
28 maja 2019, 20:04
@Miszcz Riposta godna gimbazy :) Pewnie dlatego nie masz odwagi podać swojego wieku :) Zresztą, Twój nick wiele o tobie mówi...
0
Andre
Andre
28 maja 2019, 20:09
Podawałem, ale widocznie nie zaskoczyło. Proszę, teraz możesz zobaczyć. :) Musisz mieć przykry zasób intelektu, skoro uciekasz się do takich wycieczek personalnych co chwilę.
A to że nicku nie rozumiesz to twój problem. Ja ze swojej strony kończę, bo dyskusję z tobą są uwłaczające. Jakbyś zawsze pisał do rzeczy i kulturalnie, tak jak to zrobiłeś pod newsem z oficjalką, to bym się nie czepiał.
0
Andre
Andre
28 maja 2019, 20:37
Może jednak powinieneś skorzystać z tej maści na bół tyłka, skoro nie możesz się powstrzymać od ciągłego komentowania moich komentarzy pod prawie każdym newsem, pomimo tego, że dyskusja że mną jest dla ciebie tak bardzo uwłaczająca, Miszczu intelektu :)
Ja zawsze staram się pisać kulturalnie i do rzeczy, ale nie toleruję chamskiego czepialstwa. Ciebie, jak widać, pewnie nikt w szkole ani w domu nie nauczył tego, że można różnić się w poglądach kulturalnie.
Jak na 28-latka to poziom Twójego sarkazmu i intelektu jest zaiste miszczowski :) Tylko pogratulować :)
Mam nadzieję, że dotrzymasz słowa i już skończyłeś pajacować pod moimi komentarzami, bo dyskusja z Tobą jest dla mnie równie męcząca, jak oglądanie na boisku efektów myśli taktycznej byłego już trenera Milanu...
Edytowano dnia: 28 maja 2019, 20:39
0
MilanFanJ
MilanFanJ
28 maja 2019, 17:09
cóż, nasz ukochany klub nie pozwala nam się nudzić...

w niedzielę takie emocje i nadzieje na LM, a w tym tygodniu rewolucja w strukturach klubu.

i jedna wielka niewiadoma jak będzie kadra wyglądać po letnim okienku. oj już czuję się zmęczony ilością plot transferowych jakie dopiero się pojawią :D
5
Boro
Boro
28 maja 2019, 17:14
Ja klasycznie w tym etapie wyłączam się trochę z aktualnosciami.. Te teorie i plotki bardzo mnie męczą. Czekam na konkrety.
2
matten
matten
28 maja 2019, 17:09
Długo się napracował ( ͡ ͜ʖ ͡ ) Mimo to coś tam po sobie pozostawił. Wierzę, że w przyszłości będzie dużo pożytku z Piątka i Paquety. Powodzenia w PSG Leo.
2
ACstach
ACstach
28 maja 2019, 17:08
Cóż, Leonardo zapewne chciał budować Milan na solidnych zawodnikach. Góra niestety związała mu ręce i ma inne plany dotyczące klubu do których zatrudnili Ivana Groźneg... znaczy Gazidisa. Well, shiittt...
5
kamilus
kamilus
28 maja 2019, 17:32
Na pewno na droższych niż tego sobie życzył Elliott...
1
ACstach
ACstach
28 maja 2019, 17:34
Z tego co obserwujemy to chyba właśnie tak wygląda.
1
Yabaye
Yabaye
28 maja 2019, 17:02
No to pierwsza ofiara tej rewolucji. Jutro Gattuso. Oby obyło się bez Maldiniego.
3
boro215
boro215
28 maja 2019, 16:59
Trochę się boję tego lata że przesraja wszystko i nawet Elliott sie od nas odwróci...
0
landik
landik
28 maja 2019, 17:13
Odwroci i co zrobi? Musirli by nas sprzedać
0
landik
landik
28 maja 2019, 17:13
Odwroci i co zrobi? Musirli by nas sprzedać
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI