Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

CdS o prognozach ustawienia w przypadku wyboru Giampaolo

4 czerwca 2019, 13:39, Redakcja Aktualności
CdS o prognozach ustawienia w przypadku wyboru Giampaolo

Jak informuje dzisiejsze wydanie Corriere della Sera, w przypadku objęcia posady trenerskiej przez Marco Giampaolo, realizowane będzie ustawienie 4-3-1-2. Nowy Milan może być szansą dla powracającego z wypożyczenia Andre Silvy. Portugalczyk miałby większe szanse na grę we wspomnianym ustawieniu niż Patrick Cutrone. Wszystko to ze względu na łatwiejszą możliwość integracji na murawie z Krzysztofem Piątkiem.


R E K L A M A





115 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
pazioni
6 czerwca 2019, 08:34
Niech wróci i pokaże na co to stać.
0
siara8888
siara8888
5 czerwca 2019, 16:44
byleby nie z przodu duet piatek cutrone bo wtedy bedzie smiech na sali...
0
Boateng93
Boateng93
5 czerwca 2019, 13:43
Dlaczego Suso musiałby odsuwać? Może próbować go za napastnikami lub jako półprawego pomocnika.
0
FanatykACM
FanatykACM
5 czerwca 2019, 13:26
I już tego Giampaolo nie lubię bo chce Suso odsunąć od 1 składu bo mu nie pasuję do koncepcji ... a i wątpię ze Silva pogra jak z Piątkiem watpie ze ma jakieś szansę (choć to decyzja trenera to może) ..
2
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
5 czerwca 2019, 08:39
Jak dla wielu tutaj Suso jest pierwszym do odstrzału to ja nie mam pytań. Pomyśleć jeszcze że rok temu ludzie płakali z powodu jego niskiej klauzuli wykupu.
3
5 czerwca 2019, 08:29
Fascynuje mnie niezmiennie ta niegasnąca wiara w umiejętności i dobrą grę Andre Silvy(i to jeszcze tak daleko od morza!), przy jednoczesnym gnojeniu jedynego zawodnika Milanu, który potrafi zrobić różnicę na boisku. Niepojęta dla mnie logika. Widzę też, że dla wielu Silva jest dalej ostatnim winnym swojej sytuacji. Przecież to zawsze ci źli i okropni trenerzy wszystko psują!
Piłkarze, którzy znikają na całe sezony i graja za przeproszeniem jedną wielką kupę, powinni dostać jeszcze szansę z nowym trenerem. Jednak kluczowy zawodnik, jeden z najlepszych w lidze, który ma wahania/spadek formy przez 2/3 miesiące - WON! Jak pisałem, fascynujące.


Mam nadzieję, że przy kolejnej cieszynce Suso znów przyłoży udawaną lornetkę by odszukać tych wszystkich hejterów. No bo sorry, taka niechęć to już nie jest konstruktywna krytyka. Jakby umiał utrzymać taką formę cały sezon, to by już dawno grał w Realu z kontraktem za 10-15 mln. Nie wspominając o tym, że nawet bez formy potrafi wykreować więcej niż inni zawodnicy.
#muremzaSUSO!
4
Milanboy
5 czerwca 2019, 09:57
I znowu Suso, no tak, bo kopanie się prawie cały sezon z wyjątkami po czole to jest nic, bo Jesus na początku grał naprawdę świetnie, potem zgasł strasznie, gdy na koniec dopiero rozgrywek gdzie dopiero dał dobry efekt nie zasługuje na hejt, posłuchaj mnie kolego, od kluczowych zawodników wymagamy stabilnej formy, Suso tego absolutnie nie dawał, zmiennicy na jego pozycje byli jeszcze gorsi, ja pisałem i będę pisać, dobra oferta, i można go sprzedać i zakupić innego skrzydłowego który możliwe nie będzie miał takich zjazdów formy

A co do Silvy, jest mi obojętny, jak odpali z Pio to spoko, jak nie to gdzieś go sprzedać i mieć z nim spokój
Edytowano dnia: 5 czerwca 2019, 09:59
0
Milanboy
Milanboy
5 czerwca 2019, 10:47
Mecze w których kopał się po czole to norma, a te dobre to wyjątki? Serio?
Skąd w takim drugi najlepszy wynik asyst, najlepsza ilość wykreowanych sytuacji i kluczowych podań? Skąd te wszystkie filmiki, które pokazują, że nawet Suso bez formy potrafi 1-2 na mecz wrzucić doskonałą piłkę, którą partaczą jego koledzy? Stabilna świetna forma cały sezon jest możliwa tylko u kilku topowych zawodników na świecie. W tej lidze tacy piłkarze jak Dybala, Perisic, Alberto, Gomez czy Ilicic też potrafią znikać na pewien moment. Spadek formy na jakiś czas to normalna rzecz.
No ale dobrze, sprzedajmy Suso. Ciekaw jestem, który młokos kupiony za max 20 mln da chociaż połowę tego co on. Może Hakan, który wcale się nie kopał po czole cały sezon?
Edytowano dnia: 5 czerwca 2019, 10:48
0
Milanboy
5 czerwca 2019, 11:14
Miszcz- w kwestii Suso statystyka jest bardzo, ale to bardzo kłamliwa, on te liczby dodam wykreował na początku sezon, dopiero pod koniec coś ruszyło u niego, a, kluczowi zawodnicy mają formę przez dłuższy czas aniżeli Suso który zaliczył koszmarny regres, a co do Hakana, a czy my piszemy o Calhanoglu?
0
Zuber
Zuber
5 czerwca 2019, 11:50
Wykreował na początku sezonu a i tak jest w topie pod koniec, a to magik!
0
Zuber
Zuber
5 czerwca 2019, 15:53
On je kreował cały sezon. Tylko dlatego, że przez kilka miesięcy nie zanotował asysty to się zaczęto do niego przypieprzać, jak do największego patałacha. Oglądając mecze było widać ile sytuacji kreuje, tylko akurat skuteczność odbierających te podania była daremna. Specjalnie sobie notowałem te akcje, bo wiedziałem że oglądający na flashscore będą już ciskać jadem. Na szczęście powstał też filmik, który potwierdza to co piszę. Sporo goli też zaczynało się od niego, jego wrzutek, jego strzałów, jego podań. Gol Musacchio w derbach, samobój z Cagliari, Piątka z Chievo itd.
To jest żenujące, że ktoś jest hejtowany tylko dlatego, że nie zapisał się w protokole meczowym.

Suso będę bronił, bo hejt na niego jest największym debilizmem jaki widziałem w szeregach kibiców Milanu od jakiegoś czasu. To samo jest z tymi z zagranicy i bardzo dobrze, że ma takie a nie inne cieszynki. Wiecznie obrzucany gnojem, a tak naprawdę jest naszym najlepszym zawodnikiem i jedynym, który potrafi zrobić różnicę.
Zdaje sobie też sprawę z jego wad. Jak mu nie idzie, to jest to bardzo widoczne i przez to irytuje. Również niepotrzebne pyskówki i zbyt duża ilość kartek. No ale cholera nie ma wielu graczy idealnych, a nas na nich nie będzie przez długi czas stać, więc Suso w tym smutnym(na ten moment) jak pizda klubie jest perełką i diamentem. Oby kimś takim niedługo był też Paqueta, to zejdzie trochę ciężaru z barków Suso.

Pozdrawiam.

#muremzaSUSO!
Edytowano dnia: 5 czerwca 2019, 15:56
0
Milanboy
5 czerwca 2019, 16:59
Miszcz - czy ty mi zarzuciles oglądanie na flashscore?
0
Milanboy
Milanboy
5 czerwca 2019, 17:23
Mój post nie jest skierowany do Ciebie osobiście, tylko do tego chorego trendu. Wielu ludzi musi mieć kogoś do obrzucania gnojem. Jak nie Kalinic to Gattuso. Jak zabrakło Rino to szuka się wściekle kolejnej "ofiary".

A argument, " bo nie miał asysty przez 3 miesiące" jest rodem z tych co oglądają mecze na flashscore. Zbyt wielu ludzi sra żarem w trakcie meczu, zamiast faktycznie OGLĄDAĆ i stąd takie kwiatki.
0
jasiom22
jasiom22
5 czerwca 2019, 00:18
Grajmy na trzy dziewiątki. :-p
0
kamilus
kamilus
5 czerwca 2019, 08:21
Attacare! (https://www.youtube.com/watch?v=kbM-CcUtDso) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
mpt1899
mpt1899
5 czerwca 2019, 00:10
A nowym dyrektorem sportowym ma zostac Boban. Oficjal podobno w piatek.
0
jasiom22
jasiom22
5 czerwca 2019, 00:19
Skąd takie hasło. Boban to najrozsądniejszy z ex-zawodników- to byłby bardzo dobry ruch. Tylko co z Cardone i Costacurtą? przecież Maldini juz im załatwiał fuchy ponoć... Kaka tez te kursy robił, i co?
1
mpt1899
mpt1899
5 czerwca 2019, 11:22
https://sempremilan.com/corsera-boban-emerges-as-serious-candidate-to-be-ac-milan-sporting-director
0
mpt1899
mpt1899
5 czerwca 2019, 11:22
Dzisiaj widzial to w innym zrodle. Tez mnie sie wydaje, ze Boban moze wypalic.
Edytowano dnia: 5 czerwca 2019, 11:23
0
bawolejaja
bawolejaja
4 czerwca 2019, 23:47
Offtop: Di Marzio podaje, że Chiesa dogadany z Juve. 5letni kontrakt, 10mln brutto.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
5 czerwca 2019, 01:45
Akurat o Chiesie nie było co marzyć. Wiadomym było to, że o gościa będą się bić najlepsi, którzy mogą mu zaoferować LM i wysoki kontrakt, a Fiołkom co najmniej kilkadziesiąt milionów za transfer. Sfera marzeń. :) I w sumie jak cenię Włocha i jego talent i potencjał, tak wydaje mi się, że kwota 50+ za niego byłaby przepłacaniem.
1
kamilus
kamilus
5 czerwca 2019, 08:22
Według różnych źródeł ma kosztować 50 lub 70 mln, co moim zdaniem jest mocno zawyżoną ceną jak ze tego gracza. Cóż, jeśli patrzeć tylko na formę, a nie charakter, to znacznie bardziej od niego wolałbym mieć u siebie Douglasa Costę.
0
mpt1899
mpt1899
4 czerwca 2019, 23:29
Ferrero mowi, ze Milan z nim nie rozmawial o MG a on spotka sie z nim dopiero w poniedzialek bo Giampaolo jest na wakacjach. Wyglada na to, ze trzeba sie uzbroic w jeszcze wiecej cierpliwosci. Chyba, ze trenerem bedzie ktos inny.
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
4 czerwca 2019, 22:44
Szkoda suso,lubie go, gosciu poza Paqueta ma najlepsze podania i kontrole pilki. Fajnie gra, ale na skrzydle. W srodku nie istnieje. Nie potrafi grac. Takze jak trener nie gra skrzydlami to pewnie sie z Suso pozegnamy.
1
banan1899
banan1899
4 czerwca 2019, 22:41
A kto powiedział, że Piątek będzie pierwszym wyborem nowego trenera?
0
TwojaStara
TwojaStara
4 czerwca 2019, 22:52
Ja i Twój Stary
6
KKP19
KKP19
4 czerwca 2019, 21:01
Mam pytanie orientuje się ktoś czy Suso umiał by grac jako cofnięty napastnik lub po prostu ŚPO za plecami Patryka i Krzysia?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 czerwca 2019, 21:11
Grywał już pojedyncze mecze na tej pozycji (nawet jako drugi napastnik) i praktycznie nie istniał więc raczej średnio...
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 czerwca 2019, 21:11
Moim zdaniem tak i nawet kilka razy w tym sezonie był tak próbowany. Większość stwierdzi, że nie i w ogóle wypad. Ja jednak wierzę, że w bardziej poukładanym zespole i z lepszym trenerem da sobie radę nawet w innej roli.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
4 czerwca 2019, 21:16
berlusconi tak twierdzi, wiec pewnie tak. w koncu kiedys trenował przedszkolakow :))
0
zbylon
zbylon
5 czerwca 2019, 00:13
Już o tym pisałem w innym wątku. Moim zdaniem tak, ale większość fachowców tutaj, powie że nie, bo dwa lata temu zagrał jakiś mecz na tej pozycji i wypadł słabo jak cały Milan :)
1
Daniel_ACM
Daniel_ACM
4 czerwca 2019, 20:02
Jeśli mowa już o Suso to powiem tak, nie pasuje mi On pod żadną możliwą taktykę. Dlatego nie ma chyba chętnych na niego. W 3_5_2 na wahadło, no nie, do 4_4_2 za słaby w obronie, 4_3_3 za mało dynamiczny(wolny), 4_2_3_1 słabe wrzutki, brak gry w obronie. Jak dla mnie ,jak obejmie nas Gianpaolo i będzie my grać 4_3_1_2 (które bardzo lubię) to sprzedac wszystkich skrzydłowych bo i tak są cięcy.
5
Seca
Seca
4 czerwca 2019, 21:45
Zgadzam sie w 100%, Suso nie pasuje do Milanu, nie nadaje sie do Serie A, w Anglii zginie, wiec moze Hiszpania ale tez nie top, a max Sevilla, Betis itd. Praktycznie w ogole nie broni, nie biega, ok mozna niektorym pilkarzom to wybaczyc bo sa geniuszami w ofensywie ale Suso nawet tutaj nie pokazuje niczego szczegolnego. Ma praktycznie jeden zwod i potrafi grac tylko lewa nowa. Jest strasznie przewidywalny. Castillejo to tez grajek bez glowy. Drybluje, biega ale nie wezmie na siebie gry. Rowniez out. 4-3-1-2 bedzie idealne dla nas. Ofensywni boczni obroncy a w pomocy wiele opcji, Kessie, Biglia, Hakan, Paqueta, Bonaventura i moze ktos dojdzie.
2
Fushnikov
Fushnikov
4 czerwca 2019, 22:12
Jacy są?
1
MilanHomer
MilanHomer
5 czerwca 2019, 00:31
cięcy :)
0
szfarceneger
szfarceneger
4 czerwca 2019, 19:32
Jak mamy dalej grać skrzydłami to Suso powinien zostać, to chyba oczywiste. Ale jak mamy grać 4-3-1-2 to Suso, Castillejo i Laxalt są nam zbędni.
4
kamilus
kamilus
4 czerwca 2019, 19:49
Pełna zgoda, z małym dodatkiem - do listy zbędnych w 4-3-1-2 dodałbym Andre Silvę, bo z tego co pamiętam, w Sevilli nie grał jako SS tylko jako środkowy napastnik.
0
jasiom22
jasiom22
4 czerwca 2019, 23:03
Silva grał na róznych pozycjach w ataku, technicznie jest wystarczająco dobry żeby się dostosować - musi jedynie mieć ciągłość, więc jaknajbardziej jeżeli FFP na to pozwoli powinien zostać. Trio Silva-Paqueta i Piątek brzmi bardzo rozsądnie.
0
Corsa
4 czerwca 2019, 18:01
Co wy powariowali? Suso chcą sprzedawać, no niepoważni. Już teraz jest problem ze skrzydłami, a ci chcą jedynego sensownego chłopa oddać i sprowadzać "dwóch dobrych". Jak już przyjdą, to przeciętniaki, którym do Suso będzie daleko.
2
Carlo88
Carlo88
4 czerwca 2019, 18:47
Sampdoria grała bez skrzydeł - żadnego skrzydłowego w kadrze. Jeśli Giampaolo przyjdzie to Suso będzie po prostu zbędny. Gorzej tylko jakby się go pozbyli, a Giampaolo wyleciałby w grudniu... to byłby materiał na złotego mema ;)
Edytowano dnia: 4 czerwca 2019, 18:47
1
Corsa
4 czerwca 2019, 19:28
Carlo88, no taki scenariusz to istna tragedia :) na chwilę obecną wciąż nic nie wiemy, za wcześnie na "sprzedawanie" i "zakupy" skoro nie ma nawet pewności nawet kto nas poprowadzi.
1
viviek89
viviek89
4 czerwca 2019, 20:02
w grudniu z urlopu wróci strazak Gattuso dopiero bedziesz mial zlote memy;-);-);-)
1
Maximilanista
Maximilanista
4 czerwca 2019, 16:48
A ja słyszałem, że planujemy wymianę Andre Silvy na Schicka. :-)

Tak naprawdę wszystko teraz palcem po wodzie pisane.
5
viviek89
viviek89
4 czerwca 2019, 17:33
Schicka z Sampdorii(za Giampaolo :) ) bym brał w mgnieniu oka. Tego z Romy to bym nawet za Kalinicia nie wymienił, z dopłatą ze strony Romy.
4
Fushnikov
Fushnikov
4 czerwca 2019, 22:15
Miszczu ale Vicemistrza swiata to Ty szanuj.
1
MilanHomer
MilanHomer
4 czerwca 2019, 23:21
Przecież Nikola nie pojechał na turniej bo się pokłócił.
0
Zielony2009
Zielony2009
4 czerwca 2019, 16:06
Czytam sporo absurdów na stronce, większość olewam, ale pozbywanie się Suso to jakaś abominacja. Liczmy, że mamy 4 skrzydłowych: Suso, Hakan, Samu i Borini i to właśnie Hiszpan, który ma liczby 2 razy lepsze niż pozostali razem wzięci, który jako jedyny potrafi minąć rywala zwodem, jako jedyny potrafi strzelić bramkę z dystansu i w pojedynkę wygrać mecz, jest do odstrzału. OK dobry plan. Już nie wspomnę, że od lat jest gadanie, że żeby się wzmocnić trzeba się pozbyć najsłabszych, a Ci z pierwszego składu na ławkę jak będą słabsi od nowych. Hakan na skrzydle kuleje, Jacek już przed kontuzją grał piach (ratowały go tylko bramki, z samej gry nie było z niego pożytku) zatem przy odejściu Suso zostajemy z Samu i Borinim, super. Jeśli będziemy grać bez skrzydłowych to w pomocy musimy zrobić ze 3-4 (!!!) transfery, już to widzę. Nie zatrzymanie Bakayoko i zmiecienie Monto (byłby na 6-7 pomocnika jak znalazł, na DP z lepszymi rywalami jeśli nie miał zadań ofensywnych zawsze rozgrywał dobre mecze) to błędy. Co do ataku to Cutrone b.słaby sezon, brak chemii z Piątkiem i jakiejś współpracy, Włoch miał się rozwinąć, a ciągle jest tylko dostawiaczem nogi bez techniki, bez zejścia na skrzydło, bez strzału z dystansu, za Rino zaliczył regres (jak zresztą każdy po okiem tego "fachowca"). Silva dobry początek w Hiszpanii, potem nędza gorsza jak u nas. Zapowiada się źle na ten moment.
12
grayman88
grayman88
4 czerwca 2019, 16:23
Kazdy trener ma swoja taktyke i swoja wizje. Suso jest wolny i jako pilkarznigdy nie przeskoczy pewnego poziomu. U nas był pewnym wyborem chociaz Samu czesciej powinien grac. W topowym klubie grzał by ławke
Edytowano dnia: 4 czerwca 2019, 16:24
1
grayman88
grayman88
4 czerwca 2019, 16:23
Kazdy trener ma swoja taktyke i swoja wizje. Suso jest wolny i jako pilkarz wg mnie nigdy nie przeskoczy pewnego poziomu. U nas był pewnym wyborem chociaz Samu czesciej powinien grac. W topowym klubie grzał by ławke
1
Milanboy
4 czerwca 2019, 16:26
Liczby, i mijanie zwodem, a co mnie to kuźwa obchodzi? Kurna, gość kopał się po czole niemiłosiernie w tym sezonie gdzie dopiero w końcówce jakoś ożył,jego zwody przeważnie kończyły się stratami , bądź groźnymi kontrami ze strony przeciwników, jego zejścia na lewą nogę nie dawały za wiele, dla mnie tak, jest do odstrzału jeśli mamy zamiar mieć innego prawoskrzydłowego,to ja jestem w pełni za jego sprzedażą, i do tego facet prawie grał równie do kitu co Kessie, a w pojedynkę potrafił nam kolego wygrywać przede wszystkim Pio, albo pokuszę się bardziej wręcz, Fabio Borini XD, także sorry, jeśli wpłynie dobra oferta opiewająca 50 mln to jestem za tym aby go sprzedać i kupić innego prawoskrzydłowego który nie będzie wyłącznie schodzić na lewą nogę zwodem oraz da nam prędkość po prawej stronie
2
jasiom22
jasiom22
4 czerwca 2019, 16:26
Wszystko zgoda, tylko Suso ma jeden mankamnet, nie jest za grosz uniwersalny, potrafi (znakomicie) ale tylko trzy rzeczy... Jezeli jest zmiana systemu, i nowy oby mniej betonowy trener, to mozna liczyc ze trio: Silva,Paqueta,Piatek wyrobia miedzy soba chemie w nowym układzie.

Dwoch pomocnikow Milan sciagnac zwyczajnie musi, Sensi zeby slacic Locatellego, okej, i powiedzmy Praet. To sie układa w 4-3-1-2. Castillejo i Borini moga zmienic pozycje w przecieiwnstwie do Suso, moze bez niego ktos inny wteszcze wzial by odpowiedzialnosc na siebie, oby... Paqueta.

Kwestia Suso tez jest bardziej skomplikowana z powodu klauzuli, jak kto da 40mln to Milan nie ma jak go zatrzymac. Barziej niz poencjalnego odejscia suso obwiałbym sie zbyt duzej ilosci roszad w obronie...
0
Zielony2009
Zielony2009
4 czerwca 2019, 16:31
Ta, bo inni piłkarze przeskakują pewien poziom...LAxalt jest uniwersalny za to, nim będziemy straszyć.
4
Tutkovic
Tutkovic
4 czerwca 2019, 16:32
Jak dla Mnie to Suso musi odejść bo to on był naszym problemem razem z Calhanoglu. Ilość zmarnowanych stałych fragmentów w tym sezonie to chyba grubo ponad 100. O ile dla Hakana widze jeszcze szanse o tyle gracze tacy jak Suso, Samu muszą odejść. Bierzmy młodzików na rezerwe i przede wszystkim szukajmy jednego ogarniętego speca od stałych fragmentów bo to jest kilka albo kilkanaście goli w sezonie.
0
jasiom22
jasiom22
4 czerwca 2019, 17:08
Laxalt czy Borini sa bardziej uniwesalni niz Suso, to nie ulega watpliwosci :-p co nie jest rownoznaczne z tym ze sa lepsi, bo oczywiscie nie sa... to sa ławkowicze / rezerwy... a nie zawodnicy do straszenia rywali... rola Suso jest zdecydowanie bardziej wymagajaca. Czy Suso jest w stanie byc liderem zespolu, ciagnac ten wozek dalej... Czy straszyc rywali? Troche srednio.. + nierowna forma...

Suso jest teraz troche tak jak wczesniej Montolivo, zespol na nich polega bo w teorii najlepsi w kadrze, oczekuje sie cudow..a oni zwyczajnie nie spelniaja oczekiwan, nie rozwineli sie ponad jeden schemat. Wydaje mi sie ze nie ma co płakac po Bakayoko czy moze po Suso, jezeli bedzie dobra alternatywa... O ile alternatywy dla Bakayoko brzmia narazie watpliwie... To trio Silva,Paqueta,Piatek.. Brzmi bardzo spoko, jeszcze z Cutrone z ławki. Hakan tez za napastnikami lepiej wyglada niz na skrzydle. Z reszta smiem twierdzic ze z Borinim (w srodku za napastnikami, lub jako napastnik blizej srodka) moglo by byc podobnie. Nawet Castillejo grał okej, w dwojce z przodu w 4-4-2...

Jezeli pogodzimy sie z tym ze gramy dalej o miejsca 4-6, to wszystkie te nazwiska. Sensi, Giampaolo, Praet, Andersen.. Nie brzmia wcale az tak zle, a to opcje ewidentnie oszczedne.
Edytowano dnia: 4 czerwca 2019, 17:16
0
Zielony2009
Zielony2009
4 czerwca 2019, 17:12
OK, Suso nie jest w stanie udźwignąć roli lidera, chętnie zobaczę jak pojawią się inni piłkarze i zaczniemy tak atakować i tak konstruować akcje, że Suso nie będzie musiał robić tych kółeczek i nie będzie musiał schodzić na prawą nogę i rozpaczliwie strzelać. Chętnie zobaczę nowego skrzydłowego, który posadzi go na ławce. Jeśli Suso będzie przyspawany do ławki i nie będzie z niego pożytku jak z Berto czy Mauriego wtedy go chętnie pożegnam, nie teraz.
5
jasiom22
jasiom22
4 czerwca 2019, 17:19
No tak, tylko ze to wszystko i tak jest tylko gdybanie... Pod teze 4-3-1-2... Bez skrzydlowych! .. a nawet nie jest powiedziane ze Giampaolo chce tak grac, jezeli przyjdzie...a jak narazie ofert 40mln za Suso, jak nie bylo tak nie ma... Wiec to wszystko za daleko idzie... Na dobry poczatek niech Madini konczy cyrk i dogaduje sie z Giampaolo.
0
KKP19
KKP19
4 czerwca 2019, 21:03
Nawet jeśli sprzedac Suso to 40 mln to za mało przy obecnych cenach
0
jasiom22
jasiom22
4 czerwca 2019, 23:04
Suso ma klauzule, jak ktoś daje 40 mln, to Milan nie ma nic do gadania.
0
Meloon
Meloon
5 czerwca 2019, 00:10
@Milanboy
NO JASNE, KOGO OBCHODZĄ LICZBY, BRAMKI, ASYSTY JAKIE TO MA ZNACZENIE XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
1
Savi
Savi
4 czerwca 2019, 15:40
I juz podobno Sarri i Juve chcą Romka.Ehh
Trzeba naprawde zrobic wszystko by za rok LM byla inaczej bedzie MilanoHurt.
Kazdy bedzie mial ambicje walczyc w LM ,a latka uciekaja
1
jasiom22
jasiom22
4 czerwca 2019, 16:20
Ale zarzad ma plan, Andersen. :-P :-/
0
Milanboy
4 czerwca 2019, 16:21
Tak, oddzadzą kapitana, no już to widzę, nie wiem skąd masz te bzdury
1
Corsa
4 czerwca 2019, 17:56
jakieś źródło?
0
Savi
Savi
4 czerwca 2019, 19:08
Milanboy Jakie bzdury ? To tylko takie info pewien portal podal i troche sie smieje. Ale nie bede sie oszukiwac ,ze i Romek w koncu odejdzie jak LM nie bedzie. Bo Lata beda uciekac ,a kontrakt sie nie przedluzy.
I pytanie do Ciebie? Czy ja napisałem ,ze Milan odda kapitana? Jak chcesz uzywac trudnych słow "bzdura" To najpierw uzywaj poprawnie i czytaj uwaznie co jest napisane. Nigdzie nie padło,ze Milan odda kapitana tylko o zakusy Juve. A to ogromna roznica . Ehh
1
XXL
XXL
4 czerwca 2019, 15:22
Czyli jest bardzo duża szansa, że to będzie tak wyglądało?

Donnarumma
Calabria, Caldara, Romagnoli, Rodriguez
Calhanoglu, Kessie, Bonaventura
Paqueta
Piątek, Cutrone

Ławka: Reina, Plizarri, Musacchio, Conti, Bigilia, Praet, Castillejo, Tsadjout, Silva,

Żegnamy:
Abate,
Bakayoko,
Zapata,
Mauri,
Bertolacci,
Suso,
Strinić,
Laxalt,
Donnarumma A,
Borini,

Ten Praet do rotacji nie będzie zły. No i koniecznie kogoś dokupić na środek. Dałbym również szansę temu Tsadjoutowi, który w 20 meczach Primavery zdobył 10 bramek. Oczywiście, nie pierwszy skład, ale im szersza kadra, tym lepiej.

Uważam, że w poprzednim sezonie nasi już później fizycznie nie wytrzymywali. Niektórzy musieli grać co trzy dni (Puchar Włoch, Liga Europejska, Serie A). Fajnie mieć jakiś zmienników, którzy mogą zagrać z jakimiś słabiarzami z czwartego koszyka Ligi Europejskiej, albo wpuścić ich na jakiś zespół z Serie B/C w Pucharze Włoch (jeżeli na takowy trafimy). W razie pomyłki, to proszę mnie poprawić.
0
GregSays
GregSays
4 czerwca 2019, 15:51
Ty oglądasz czasem Serie A czy tylko Football Manager?
7
XXL
XXL
4 czerwca 2019, 15:53
No przecież z tych, których "żegnamy", to 75% jest już potwierdzone, lol...
0
GregSays
GregSays
4 czerwca 2019, 16:00
Nie loluj, tylko ogarnij to co napisałeś.
Gdzie Kessie na regiście? Ta pomoc to rodem z FMa ci wyszła.

Fizycznie to akurat wyglądali nie najgorzej, a wplątywanie w to Ligi Europy (nie ma czegoś takiego jak Liga Europejska) to bzdet jakich mało. Przypominam, że skończyliśmy w niej grać w zimie.

No i Borini raczej nigdzie się nie rusza. A z fantazjowaniem o Preacie też bym się wstrzymał.
Edytowano dnia: 4 czerwca 2019, 16:01
1
Lecter
Lecter
4 czerwca 2019, 16:00
Poleciałeś troszkę, Kessie na registe się nie nadaje, tam będzie Biglia lub ktoś nowo zakupiony. Na półskrzydłach Kessie i Hakan/Jack, reszta w porządku, ale śmiem twierdzić, że to tylko ustawienie i tylko liczby. To ma być tylko wzorzec, podczas meczu zależnie od fazy i wyniku meczu to wszystko może się zmieniać, więc nigdy nie zrozumiem dyskusji na temat słuszności gry daną formacją.

Juniorom można dać szansę, ale w sparingach albo na wypożyczeniu.
No i Suso, Laxalta i Boriniego raczej na pewno nie pożegnamy.
Trochę takie wróżenie z fusów i fify.
Edytowano dnia: 4 czerwca 2019, 16:01
0
tober12
tober12
4 czerwca 2019, 15:06
Czyli Suso trzeba sprzedać. Kupic 2 dobrych pomocnikow i jazda.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
4 czerwca 2019, 15:14
Suso i Samu. Laxalt też kariery u nas nie zrobi ale pewnie skończy jak Montolivo i dogra u nas do końca kontraktu:(
Edytowano dnia: 4 czerwca 2019, 15:17
1
XXL
XXL
4 czerwca 2019, 14:57
W sumie... Do rotacji na pasterzy w Lidze Europejskiej, czemu nie. Poza tym, jak będziemy grali dwójką napastników, to i tak ktoś na ławę potrzebny.
0
GregSays
GregSays
4 czerwca 2019, 15:53
Nie ma w Europie takich rozgrywek jak Liga Europejska.
1
matten
matten
4 czerwca 2019, 14:56
Jeśli przejdziemy na system gry z dwójką napastników to chyba warto zatrzymać Andre Silvę na przyszły sezon. Ja osobiście nie wierzę, że Portugalczyk zrobi wielką karierę w Mediolanie, ale mamy sporo innych wydatków i szkoda byłoby tracić kasę na zakup rezerwowego napastnika. Myślę, że duet Cutrone - Piątek spisze się dobrze, bo w tych paru meczach, które zdarzyło im się razem zagrać wyglądało, że jest między nimi wzajemne zrozumienie i chemia.
2
Zuber
Zuber
4 czerwca 2019, 14:56
Przecież tu nie chodzi o to, że współpraca Piątek-Cutrone wygląda źle, tylko o to, że to typ dwóch takich napastników a Silva ma całkiem inną charakterystykę.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
4 czerwca 2019, 15:11
Całkowicie inna charakterystyka Silvy polega na tym, że holuje i drybluje piłkę tak długo aż ją straci, a Piątek i Cutrone tego nie robią:) Po kolejnym słabym sezonie w Milanie już na pewno nie odzyskamy nawet połowy kasy wywalonej na następce Ronaldo.
0
ShevaMS
ShevaMS
4 czerwca 2019, 14:44
To gdzie oni się już bawili? Patrick z Krzyśkiem razem zawsze wyglądali super...
Skoro wiadomo kto zagra przed wyborem trenera to po co nam on? :-P
0
TheSpecialOne
TheSpecialOne
4 czerwca 2019, 14:58
Patrick z Krzychem nie wyglądali za dobrze jak razem grali, szczególnie Piątek który w pewnych momentach grał cofniętego napastnika i próbował coś rozgrywać ale brakowało mu techniki. Z lepszym technicznie Silva, który już grał na dwóch napastników w Sevilli, można mu dorzucić KP albo PC i wtedy to jakoś będzie wyglądało.
2
sebulba12
sebulba12
4 czerwca 2019, 15:53
Wyglądali super chyba tylko na zdjęciach xd
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
4 czerwca 2019, 14:37
W takiej sytuacji mógłby zostać. Byłem za jego sprzedaniem, ale przy takiej taktyce nowego trenera mógłby się przydać.
Edytowano dnia: 4 czerwca 2019, 14:37
2
adamos
adamos
4 czerwca 2019, 14:36
A ja wierzę w Andrzeja, może Giampaolo go ozywi jak Quagiarelle... Dajmy wszystkim czystą kartę i zobaczymy. Wszystko w głowie trenera i nogach zawodników oraz ich zadaniach.
10
robert66
4 czerwca 2019, 14:40
Zgadzam się. Miejmy nadzieje, że tak się stanie.
1
cbvirus
cbvirus
4 czerwca 2019, 14:34
Czyli co?

Donna
Calabria-Romek Magnolii-Caldara-Rodriguez
Kessie-Paquś-Kaszanoglu
Suso
Piątek-Silva/Cutrone?
0
Endriu
Endriu
4 czerwca 2019, 14:41
Suso raczej aut. W jego miejsce Paqus a do srodka kogos kupic, np. TONALI
1
b4ry
b4ry
4 czerwca 2019, 14:44
w bramce Plizzari, bo Gigio sprzedadzą
na trequ Paqueta, bo Suso sprzedadzą
1
Diavo
4 czerwca 2019, 14:55
Pomoc raczej Kessie- Hakan- Bonaventura
1
Meloon
Meloon
4 czerwca 2019, 14:58
Przerabialismy to sto razy, Suso za napastnikami znika z boiska, On musi być po prawej stronie
3
GregSays
GregSays
4 czerwca 2019, 15:53
Taaa... bo po prawej stronie boiska to Suso nie znika.
1
Meloon
Meloon
5 czerwca 2019, 00:08
TYLKO DWÓCH GOŚCI W LIDZE MA O JEDNĄ ASYSTĘ WIĘCEJ OD NIEGO, ALE CO TAM, NA PRAWEJ GOŚĆ ZNIKA, NIE MA GO, ODDAĆ ZA DARMO, 7 BRAMEK KTÓRE DOŁOŻYŁ TEŻ NIE MAJĄ ŻADNEGO ZNACZENIA, GOŚCIA NIE MA, ZNIKA TOTALNIE KURWA WYJEBAĆ GO SZYBKO GOŚCIU NIEWIDOCZNY JA PIERDOLE NAJGORSZY W MILANIE SZYBKO POZBYĆ SIĘ GO!!!!!!!!!!
2
Meloon
Meloon
4 czerwca 2019, 14:34
Moim zdaniem współpraca Cutrone - Piątek wyglądała bardzo dobrze, Andrzej jako zmiennik może się przydać
4
patoo_07
patoo_07
4 czerwca 2019, 14:34
Jak będziemy grać na 2 napastników i Cutrone będzie siedział kosztem Silvy, to ja na jego miejscu bym odchodził i się nawet nie zastanawiał.
1
jasiom22
jasiom22
4 czerwca 2019, 23:09
...bez przesady, dwa miejsca na trzech prawie że równorzędnych napastników, na cały sezon.. spokojnie by się nagrał, szczególnie że Cutrone jest trochę przereklamowany, ma inne atuty ale technicznie odstaje od Piątka, a Silva zjada obu.
0
patoo_07
patoo_07
5 czerwca 2019, 08:33
Silva z tą techniką też trochę przereklamowany. Co z tego, że obraca obrońcą w miejscu, jak przez cały sezon kiedy u nas był zapamiętałem jedno dobre zgranie na ściane i było ono zagrane głową po ziemii, bo chwile przed się przewrócił.
0
patoo_07
patoo_07
5 czerwca 2019, 08:37
Silva zjada Piątka i Cutrone... nie mam pytań.
Cutrone strzelił w swoim pierwszym sezonie 10 bramek.
Piątek 22.
Silva ile?
Technicznie zjada? Jak się ta technika objawia gdy biedny i pokrzywdzony Andrzejek pląta się jak widmo po boisku, nie wystawia się na pozycję i traci piłkę po pierwszym kontakcie?
0
ACstach
4 czerwca 2019, 14:13
Bede szanował za takie ustawienie. W końcu ktoś zobaczy, że nie mamy skrzydłowych? Czy to nie aby zbyt piękne żeby było prawdziwe?
7
Savi
Savi
4 czerwca 2019, 14:06
Ha ha. Ja zauwazyłem cos w meczach Milanu. Ze jak Patryk grał z Krzychem niewazne czy od poczatku czy nie. To wlasnie oni szukali siebie! Slepy to widzial. Nie bylo zadnego sępa z jednej czy drugiej strony. Natomiast Od meczu z Atalanta chyba nie jacy wirtuozi pomocy Hakan i Suso czesto nie widzieli tej dwojki przed soba. Wiec dla pokazali juz nieraz ,ze szukaja siebie i sa kompatybilni . I mam gdzies Hejt zaraz obroncow Suso czy Hakana ale taka prawda byla. Ci panowie grali tylko do siebie i ewentualnie do Kessiego by im odegral.
8
KennyDracula
KennyDracula
4 czerwca 2019, 13:54
Ktoś się orientuje, czy w Sevilli grał sam w ataku, czy grali dwójką?
0
PanX
PanX
4 czerwca 2019, 14:08
Sevilla większość meczów w lidze grała ustawieniem 3-4-1-2 lub 4-4-2 i Silva grał przeważnie w parze z drugim napastnikiem.
1
XXL
XXL
4 czerwca 2019, 14:08
Sevilla grała dwójką napastników. Sporo rotacji, jeśli chodzi o formacje, ale 95% meczów rozegranych z dwójką z przodu.
0
KennyDracula
KennyDracula
4 czerwca 2019, 14:24
Dzięki za odpowiedzi, nie napawa mnie to zbytnim optymizmem, ale jeżeli nie znajdziemy kogoś, kto zapłaci za Portugalczyka co najmniej 30-35 mln, to i tak lepiej będzie go zostawić.
0
tobiasz
tobiasz
4 czerwca 2019, 13:52
Giampaolo jest trenerem, który nie trzyma się jednego ustawienia. On ma swój system, który modyfikuje do posiadających go piłkarzy. To go różni od np Sarriego na plus. Wszelkie dywagacje co do formacji to bajka.
0
KennyDracula
KennyDracula
4 czerwca 2019, 14:20
Dobre dobre , w Serie A dotychczas w kazdym meczu gral 4-3-1-2.
1
mikj
4 czerwca 2019, 14:37
Kolejny ekspert który nie wie co pisze
1
hyrus13
4 czerwca 2019, 13:52
Mam nadzieję, że najpóźniej na początku lipca zakończymy temat pt.: „Andre Silva portugalski Paweł Brożek, młody, zdolny i zasługuje na sznasę”. Wciąż się łudzę, że Mandes znajdzie jakiś idiotów, którzy zapłacą za niego 20 baniek.
0
tommyb1
tommyb1
4 czerwca 2019, 14:30
Ja rozumiem, że Silvie ostatnio nie idzie ale chłopak ma potencjał i wypychanie go za 20mln nie ma najmniejszego sensu. Lepiej dać go na wypożyczenie do klubu, w którym nazwijmy to - ma szansę być gwiazdą. Wtedy przynajmniej jest szansa że odbuduje się psychicznie, bo tu jest największy kłopot. Jestem pewien że jak trafi na wypożyczenie do takiego zespołu albo odzyskamy 40 baniek albo gotowego zawodnika
Edytowano dnia: 4 czerwca 2019, 14:32
1
Mirek99999999
Mirek99999999
4 czerwca 2019, 15:14
tommyb1 - to co opisałeś było próbowane rok temu, a jak poszło naszej gwieździe w Sevilli wszyscy wiemy, nie mamy ani kasy ani gotowego zawodnika:(
0
sebulba12
sebulba12
4 czerwca 2019, 15:50
Nie rozumiem za bardzo tej wiary co niektórch do niego. Z jednej strony wypycha się Suso za 40 baniek, a z drugiej wierzy w Andrzeja który puki co miał dobrą rundę, nawet nie całą w Sevilli...
0
hyrus13
4 czerwca 2019, 16:02
Tommyb1 ty tak na poważnie? Miał okazję wykazać się w Sevilli i jak się to skończyło? A no tak, że klub oskarżył go o symulowanie kontuzji. Jeśli teraz go nie sprzedamy to będziemy czekać aż odpali do czasu aż mu się skończy kontrakt i odejdzie za darmo.
0
tommyb1
tommyb1
4 czerwca 2019, 21:04
Wy naprawdę nic nie kumacie?? Sewilla nas dupą wciąga. Ja mam na myśli zespół pokroju 10 miejsca serie A a nie drużynę która w ostatnich latach trofea w Europie zdobywa. Czasami trzeba zrobić 2 kroki w tył żeby pójść do przodu. Jeśli Andre to zrozumie patrz Mendez mu to wytłumaczy to tylko wtedy coś z tego wyjdzie. Suso np odżył w Genui, Niang choć tam jeszcze dochodzi jego pusty łeb też w końcu po kilku wypożyczeniach do słabszych klubów wyrobił się na tyle że odszedł za 15 baniek a nie za darmo jak niektórzy chcieli
Edytowano dnia: 4 czerwca 2019, 21:12
0
Mirek99999999
Mirek99999999
4 czerwca 2019, 22:34
tommyb1 - Już widzę jak Silva godzi się na grę w drużynie pokroju Genoi...
1
jasiom22
jasiom22
5 czerwca 2019, 00:16
Zacząć trzeba od tego, że wszystkie problemy Andre Silvy zaczęły się od Montelli i sciągnięcia Kalinica na miejsce które ledwo co miało być dla Silvy kupionego za 38mln..

ktoś napisze że "grał słabo", to ja odpiszę ze nie miał jak grać lepiej, nie miał zaufania trenera na dobry początek, trener niszczył formę fizyczną wszystkich zawodników (przez co stracił pracę), a regularnosci nie dostał za grosz... tym bardziej jak pojawił sie Gattuso, potem został zesłany do Sevilli, znów zaczął grać dobrze, złapał kontuzje i już nie wrócił do składu..
Potencjał dalej ma ten sam, tyle że Milan go przyblokował na sezon, półtora.

Jeżeli zakładamy że Milan ma nowego rozsądnego trenera, doświadczonego z młodymi... mamy taktykę na dwóch napastników - to Silva jaknajbardziej ma szanse wrócic do formy i być najlepszym napastnikiem w kadrze Milanu..

o ile! od razu teraz nie zostanie oddany za 30mln pod FFP (czy tam żeby spłacać Piątka), co niestety jest dalej najbardziej prawdopodobne.. bo tak jak z Bakayoko, sądze że Giampaolo będzie wolał "swojego" Schika za 20-25mln niż Silvę wartego 30-35.. niestety, nawet jezeli Silva jest lepszym zawodnikiem.

Duet Silva-Piątek brzmi jak marzenie jeżeli mielibysmy mieć np.Jardima jako trenera, z Paquetą za plecami u Giampalo też mogło by to wypalić i dlatego media o tym fantazjują.. jednak prawda jest taka że aktualnie Milan nie ma dyrektora sportowego a z Giampaolo nawet nie rozmawiali, więc zmiennych zostało jeszcze zylion. Choć na papierze drużyna mediów dla Giampaolo wygląda całkiem całkiem, powiedzmy

Gigio;
Calabria-Andersen-Romek-Rodriguez;
Kessie-Praet- Jack/Hakan;
Paqueta;
Piątek/Cutrone-Silva
0
hyrus13
5 czerwca 2019, 14:01
jasiom22 proszę cię daj spokój. Nie ma żadnego spisku. Silva okazał się niewypałem i trzeba sobie to wreszcie powiedzieć. Teraz jeszcze Sevilla oskarża go o symulowanie kontuzji.
1
Cleaver
Cleaver
4 czerwca 2019, 13:47
Dobrze, że chociaż ustawienie będzie inne.
1
wilku94
wilku94
4 czerwca 2019, 13:46
A Cutrone to niby nie ma integracji z Piątkiem po 6 miesiącach pracy ze sobą?
Bzdety...
5
acmti__
acmti__
4 czerwca 2019, 13:46
Miał swoje 5 minut w Hiszpanii gdzie chyba strzela się najłatwiej, ale później klops. Nie ma co skreślać chłopa, moze jak więcej czasu ppswieci piłce niz Instagramowi to beda z niego ludzie, chociaż wątpię że w Milanie.
4







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI