Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Di Marzio: "Giampaolo dzisiaj w Mediolanie. Wkrótce oficjalne potwierdzenie"

13 czerwca 2019, 13:55, FossaDeiLeoni Aktualności
Di Marzio:

Jak informuje Gianluca Di Marzio z telewizji Sky, dzisiaj w Mediolanie stawi się Marco Giampaolo. Oznacza to, że jego przejście do Milanu znajduje się na ostatniej prostej. 51-latek spotka się z kierownictwem Milanu i dogada ostatnie szczegóły swojego kontraktu. Wkrótce możemy się spodziewać oficjalnego potwierdzenia Giampaolo jako nowego trenera Milanu.


R E K L A M A





60 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Victor Van Dort
Victor Van Dort
13 czerwca 2019, 22:07
W naszej sytuacji od początku było wiadome że do Milanu nie przyjdzie żaden trener z topu bo nie ma ku temu okoliczności finansowych i strukturalnych, najlepsi trenerzy są dziś często menadżerami i mają swoje wymagania co do transferów i ogólnie są przyzwyczajeni do posiadania dużych kompetencji dotyczących spraw strategicznych dla klubu, nie ma szans na takie numery w obecnym Milanie. Ac Milan na obecną chwilę potrzebuje trenera który będzie umiał pracować z młodymi zawodnikami i tylko na tym się skoncentruje tj., na trenowaniu drużyny w spokoju. Ile razy tak już było że przychodził trener z wielkim nazwiskiem a drużyna nie wykazywała poprawy albo przychodził ktoś po kim nie obiecywano sobie za wiele ale robił wynik ponad normę... bo ziarno padło na podatny grunt i zakiełkowało. Kto by przewidział fantastyczny sezon Lisów kilka lat temu?!
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
13 czerwca 2019, 22:06
W lato za cieplo w zime za zimno typowe Polskie myslenie.
Gattuso niezna sie na taktyce, Giampaolo zna sie z a ale to też nie pasuje.

Powolutku do góry na szczyt chłopaki, nie od razu Rzym zbudowano.
Dla mnie kazdy nowy trener I piłkarz w Milanie ma czystą kartę a jak ja zapiszą zależy od nich samych.
4
Zuber
Zuber
13 czerwca 2019, 19:27
Połowa z was tutaj mało co się nie zesrała jak Gattuso nas trenował i płakał, że taktyki to on nigdy nie widział. Przychodzi gościu co ma duży staż i taktykiem jest w miarę dobrym, a wy marudzicie. Radzę się obudzić już teraz jak myśleliście, że przyjdzie tu Sarri, Conte, Mourinho bądź ktokolwiek inny zbliżony do ich poziomu. To samo będzie z mercato, nie przyjdzie żaden Bale, Modrić czy inny kozak, bo nas na to po prostu nie stać. EDF też nie przyjdę bo nie mamy siana, żeby mu sprowadzić dobrych skrzydłowych.
8
tober12
tober12
13 czerwca 2019, 20:01
I tak samo trzeba się pogodzić, że dalej nie będzie LM.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 czerwca 2019, 20:06
''Przychodzi gościu co ma duży staż i taktykiem jest w miarę dobrym, a wy marudzicie.''- przede wszystkim przychodzi facet, co w ponad 300 spotkaniach Serie A ma średnią 1.25 punktu na mecz(dla porównania Sarri przed Napoli nie zszedł poniżej 1.50 od 2010 roku), a jego Sampdoria poza dramatycznymi końcówkami sezonów, co w przypadku tendencji Milanu jest bardzo istotne w dużej mierze bazowała na indywidualnych zrywach poszczególnych piłkarzy z dosyć solidnej kadry,a ogólny wynik(1.41) i tak nie jest w żaden sposób bardzo zadowalający.
1
Zuber
Zuber
13 czerwca 2019, 20:23
Tylko, że ta jego Sampdoria potrafiła coś więcej niż zagrać do bramkarza. :D
5
Zuber
Zuber
13 czerwca 2019, 20:41
Marcos Salinas- ta średnia Sarriego to z Serie B. W Empoli w Serie A miał 1,11. Giampaolo miał z kolei rok później z tym Empoli lepszy wynik i zyskał spore uznanie.
3
lyndonmilan1
lyndonmilan1
14 czerwca 2019, 02:46
Marcos Salinas
Sarri przed Napoli miał taka a Rafał Górak w GKS Katowice miał inną, a teraz zamien obu panów i jaką średnią punktu ma Sarri w GKSie, wyobraź to sobie XD

Też chciałbym np Carlo zobaczyc u nas albo uj tam niech będzie Klopp.
Gdy Sacchi przychodił tez było ''Berlusconi zwariował'' a jak było wszyscy wiemy, nie piszę że Giampaolo to drugi Sacchi ale jak dla mnie ma on pełne zaufanie, Maldini go wybrał,Billy i Sacchi poparli ten zamysł więc o co tobie chodzi?

Czytam prawie wszystkie komenty na tej stronie tak dla hecy i mam nadzieje że nie jesteś jednym z tych co myśleli że przyjdzie ktoś w stylu Guardioli a razem z nim Messi, Modrić, Bale, czy kogo tam ktos sobie wymarzy.

Bron boże nie atakuje tutaj Ciebie ani nikogo innego, chcę tylko zachamować wszystkie hejty że ten jest ''bee'' a tamten ''cacy'' , trzeba zaufać Maldiniemu, Costacurcie, Sacchiemy i innym bo znają sie lepiej na tym co ważne w piłce niz my wszyscy razem wzięci ( z tej strony )
1
matten
matten
13 czerwca 2019, 18:09
Trochę szkoda. Liczyłem, że po latach posuchy nasi działacze dojdą do wniosku, że warto głębiej sięgnąć do kieszeni i zatrudnić trenera z "nazwiskiem". Nie rozumiem dlaczego nie uderzyliśmy wcześniej po Conte albo jakiegoś coacha z zagranicy :( Nawet teraz wydaje się, że na rynku została bardziej sprawdzona kandydatura - Eusebio Di Francesco, a mimo to nasi działacze uparli się na Giampaolo. Dobrze, że chociaż nie bawimy się w szukanie "mediolańskiego Guardioli" i nie stawiamy na kolejnego byłego zawodnika... przyznam, że był taki moment kiedy bałem się, że wezmą Szewę ;)
Edytowano dnia: 13 czerwca 2019, 18:10
0
Bandita
Bandita
13 czerwca 2019, 17:36
Nesta ma isc do Frosinione hmm zbliza sie wielkimi krokami do nas;). Pewnie w listopadzie na strazaka LOL
3
Bandita
Bandita
13 czerwca 2019, 18:05
A powaznie nie jest moim wyborem ale jestem spokojny bo wroca zawodnicy na swoje pozycje bez kombinowania i graniem na paru pozycjach w sezonie
0
Tutkovic
Tutkovic
13 czerwca 2019, 16:58
Do wszystkich hejterów Giampaolo. Macie racje Giampaolo to nie jest trener z topu ale jest bardzo dobrym taktykiem. Powiedziałbym, że dość cenionym na świecie pod tym względem.
Już nie moge się doczekać tej fali hejtu po pierwszych 10 meczach kiedy nie będziemy grać pięknie, oby efektywnie. Poniżej wrzucam link dla znawców piłki nożnej. Poczytajcie sobie czym jest ta formacja i jak to będzie wyglądać :
https://www.google.com/amp/s/theconventionalplaymaker.wordpress.com/2017/12/04/the-4-3-1-2-a-diamond-variation-offering-both-pros-and-cons/amp/

Dużo pracy przed naszymi środkowymi aby zrozumieć jak to działa dlatego nie dziwie się Giampaolo, że chce Praeta. Nie jest to wybitny gracz i ja się zgadzam ale uwierzcie mi nawet Cristiano Ronaldo czy inny pół Bóg nie zagra na środku w tej taktyce od razu. To wymaga ogromnego zgrania i pewnego pilnowania się żeby trzymać formacje i pilnować strefy zamiast przesuwać się w kierunku piłki.
Zawsze interesowała Mnie taktyka w piłce nożnej także jeśli ktoś chce podyskutować o tym co kto powinien robić to zapraszam pod spodem ;)
2
Katan
Katan
13 czerwca 2019, 17:28
Po pierwsze robisz z niego wybitnego taktyka, którym nie jest. Jeżeli by było jak mówisz to dostałby się z Sampdorie do europejskich pucharów, a jak widać tego nie uczynił. Po drugie oczywiste jest to, że większość liczyła na trenera z wyższej półki i raczej świadom każdy jest tego, że nie byłby to Klop, Guardiola czy inny trener z topu, to gdyby tu zawitał na przykład EDF nikt by nie marudził bo ten trener udowodnił choćby w Romie, że zna się na swojej pracy i ma większe notowania niż Giampaulo. I po trzecie takie gadanie o pierwszych 10 meczach to wróżenie z fusów bo może być zarówno tak jak piszesz, a może być tragicznie i będą chcieli go po tych paru meczach zwolnić, a Ty będziesz musiał się schować do jamy. Osobiście nie jestem fanem tego wyboru ale napewno nie będę, życzył mu źle, kiedy przychodził do nas Alegri też nie byłem tego pewien jak zresztą z każdym kolejnym naszym trenerem. Być może Marco będzie miał naprawdę dobry pomysł na tą drużynę i sprawi, że będę pod wrażeniem jego umiejętności ale napewno nie będę teraz pisał jak dla mnie takich głupot skoro na dobra sprawę nie rozegrał nawet jeszcze ani jednego meczu. Pozdrawiam
0
Tutkovic
Tutkovic
13 czerwca 2019, 17:42
Kolega chyba nie czyta ze zrozumieniem bo napisałem, że przez pierwsze 10 meczów może być kiepsko. Kolego nie zawsze taktyka wygrywa. W piłce jak na wojnie. Możesz mieć super taktyke ale słabych żołnierzy i nikt jej nie zrealizuje. Wreszcie możesz mieć super taktyke i super żołnierzy ale nie masz sprzętu i też nie wygrasz. W piłce jest tak samo tylko sprzętem są finanse klubowe i wartość marketingowa. Wydaje Ci się, że świat jest taki prosty? Prawda jest taka, że trzeba umieć wprowadzić dyscypline i byle jaki trener zdobedzie wiele w Realu bo tam są pieniądze. W Milanie muszą pchnąć ten wózek taktyką i sercem bo brak forsy.
Nikt tu nie pisze bzdur. Zrozum chociaż na czym polega 4-3-1-2 to podyskutujemy merytorycznie ;)
0
Katan
Katan
13 czerwca 2019, 17:58
Fakt źle przeczytałem z tymi meczami, jednak nie zgadzam się z tym, że "Prawda jest taka, że trzeba umieć wprowadzić dyscypline i byle jaki trener zdobedzie wiele w Realu bo tam są pieniądze" bo poprzedni sezon pokazał co oznacza trener nawet w takim Realu. I można sobie mówić, że odszedł Ronaldo itd. to jednak nie mieli takiego składu, żeby grać taką padakę. 4312, 433 czy 4231 każda z tych taktyk ma szansę bytu w naszym zespole tylko brakuje odpowiedniej osoby, która będzie potrafiła wyjaśnić na czym ta taktyka polega, nauczyć różnych schematów gry czy jak się mają poruszać po boisku i moim zdaniem nie będzie nią osoba Marco Giampaulo.
0
XXL
XXL
13 czerwca 2019, 18:43
Moim zdaniem, psychologicznie słabo do piłkarzy podchodzi Giampaolo. Skutkiem był brak równej formy. Nie umiał ich specjalnie zmotywować, a europejskie puchary mieli w zasięgu ręki. Wygrali z Juve/Napoli, przegrali z Frosinone u siebie...

4-3-1-2 jest ciekawą opcją. Większość tu psioczyła na skrzydłowych, to teraz pogramy bez nich. Ciekawi mnie nowy pomysł w tym klubie. Plus taki, że jest element zaskoczenia, gdzie topowe kluby (Liverpool, City, Barca, Juve, Real, grają 4-3-3. Nie każda formacja jest pod każdy zespół,trzeba mieć jeszcze dobrych wykonawców.

Jeden, boczny obrońca (zapewne Calabria), będzie miał pociąg do przodu, bo jest lepszy ofensywnie. Rodriguez będzie zostawał, bo jest solidniejszy defensywnie i nie ma takiego przyspieszenia, żeby solidnie podłączać się pod akcje ofensywną. W tej formacji kluczem są półskrzydłowi, tak samo jak w 3-4-3 - wahadłowi. Będzie ciekawie, mam nadzieję, że Giampaolo dobrze dobierze personalia. Cutrone będzie cofniętym napastnikiem, Piątek - szpica. Małe odległości piłkarzy podczas bronienia - to dobrze. Prawie każda akcja przechodzi przez środek. Giampaolo lubi tę strefę dominować, a czasem zaskoczyć bocznym obrońcą. Coś nowego, to mnie jara.

Nowy pomysł wdrażany - fajna sprawa. Trzeba próbować wszystkiego na drodze do odbudowy. Na pewno świeżości, automatyzmów i schematów ofensywnych i defensywnych nie zabraknie. Nikt już na warsztat nie powinien narzekać. Wirtuozem to on nie jest, ale doświadczenie z Serie A na pewno ma. Jak sobie pomyślę o jego formacji i naszych zawodnikach, to jakoś tak mi pasuje. Tylko zagwozdkę mam, jeśli chodzi o trójką na środku. Reszta raczej obsadzona.
2
ba_acm
ba_acm
13 czerwca 2019, 18:48
Myśle że ustawienie 4-3-1-2 na papierku ma marginalne znaczenie w kontekście rozwoju drużyny. Po pierwsze, jak mamy wrócić tam gdzie nasze miejsce skoro za kierownicą siedzi (będzie siedział dla ścisłości) gość który widział tyle pucharów co ja czyli wiadomo ile. Gołym okiem widać że zmiany w Milanie idą w kierunku chęci stabilizacji finansowej kosztem kolejnego sezonu stagnacji/regresu wyników sportowych.
Wymiana Gattuso na Giampaolo to wymiana 1 do 1 albo nawet i gorzej, bo Gattuso w Milanello spędził pół życia, wie jaka jest tu presja i mimo często beznadziejnej gry wykręcił najlepszy wynik od 6 lat.
0
Siwus
Siwus
13 czerwca 2019, 20:12
ba_acm akurat z tymi trofeami to też odleciałeś, bo teraz nikogo nie faworyzuje ale EDF też ma tyle samo trofeów co ty a połowa użytkowników chciałaby go. Ja mam nadzieję, że Milan zacznie grać ładnie i efektywnie i tego życzę Giampaolo
0
Tutkovic
Tutkovic
13 czerwca 2019, 20:25
Akurat ilość trofeów nie ma żadnego znaczenia. Di Matteo też nic nie zdobył a potem nagle LM. Nazwisko trenera nie ma znaczenia, ważne żeby potrafił wprowadzić dyscyplinę i założenia taktyczne i będzie dobrze. Nauczenie się takich schematów to dla tych chłopaków może być wielki skok jakościowy ale może być też przekleństwo.
XXL co do skrzydłowych zgadzam się. Zastanawiam się kto będzie grał jako ten defensywny pomocnik bo to jest chyba najważniejsza pozycja. W momencie wyjścia z pod pressingu to właśnie Ci boczni środkowi pomocnicy muszą właśnie ruszyć do przodu i wtedy środkowy pomocnik jest pusty. W zależności od ustawienia rywali zazwyczaj albo Paqueta albo ten defensywny środkowy pomocnik jest wolny i to na nich będzie spoczywać odpowiedzialnośc rozegrania do przodu.
Zobaczymy bo Giampaolo może grać tą 3 jeszcze inaczej.
0
milan78
milan78
13 czerwca 2019, 16:17
I tak oto lekką reka licząc zarobiliśmy na Piątku już jakieś 40 mln.Martwi fakt,że obok Polaka i Gigiego(60 mln) nie ma więcej milanistów http://www.football-observatory.com/IMG/sites/b5wp/2018/265/en/
Edytowano dnia: 13 czerwca 2019, 16:18
0
834571
834571
13 czerwca 2019, 16:07
Z Giampaolo pomysł jest prosty, gramy bez skrzydłowych bo...ich nie mamy. I to pewnie dlatego zdecydowano się na niego. On preferuje ustawienie 1-4-3-1-2. I my mamy zawodników pod to ustawienie. Każdy inny trener ( z dostępnych kandydatów ) preferował grę skrzydłowymi. W miarę dobry skrzydłowy to wydatek 40-50 mln euro. A my byśmy potrzebowali ...przynajmniej dwóch. A tak kupimy dwóch pomocników ( jeden już jest Krunic ) i obrońcę i zamkniemy się w przedziale 30-40 mln. Nie skreślajmy Giampaolo, jego Sampdoria grała naprawdę nieźle. Ja jestem optymistą jeżeli odejdzie tylko Suso to myśle że powalczymy o pozycje 3-4.
0
Qiub
Qiub
13 czerwca 2019, 15:22
Trochę szkoda, że według plotek interesujemy się albo najsłabszymi zawodnikami lepszych drużyn (Lovren, Mario Rui), albo piłkarzami którzy niczym nie wyróżniają się w średniakach czy nawet gorzej. Kolejny sezon z pozorantem Calhanoglu i bezmózgiem Kessie w 1 składzie nie brzmi dobrze ...
0
roby
roby
13 czerwca 2019, 15:17
Coz i znowu trzeba czekac zeby sie przekonac.....i tak co rok co pol...
1
Pinokio
Pinokio
13 czerwca 2019, 15:16
To będzie cud jak my w ogóle dostaniemy się do LE w tym sezonie. Jak patrzę kim my się interesujemy, to aż mi się niedobrze robi w środku. Z drużyny, która była o włos od awansu do LM, staniemy się przeciętniakiem walczącym o środek tabeli. Przejrzyjcie w końcu na oczy i zrozumcie, że zataczamy koło po raz kolejny z rzędu. Trzeba być naprawdę naiwnym aby oczekiwać, że zawodnicy tacy jak Kessie, Biglia, Calhanoglu, czy chociażby Suso wejdą na wyższy poziom i będą w lepszej formie niż w poprzednim sezonie.
Edytowano dnia: 13 czerwca 2019, 15:18
4
mpt1899
mpt1899
13 czerwca 2019, 15:29
Po pierwsze, nawet info od Di Marzio bierz z przymruzeniem oka. Po drugie, Tonali, Barella, Torreira, LLorente, Lovren, Andersen, Sensi- normalnie az sie zygac chce:) Dla mnie oni wszyscy moga przyjsc.
0
KońFederacja
KońFederacja
13 czerwca 2019, 15:35
DiMarzio to akurat jedno z najbardziej wiarygodnych źródeł
0
mpt1899
mpt1899
13 czerwca 2019, 20:40
Kon, wiem. Chodzi mi o to, ze jemu tez sie zdarzaja wpadki.
0
Bandita
Bandita
13 czerwca 2019, 15:13
Ma zawodnikow na top 4 i mial tez ich Rino. Według mnie ale moge mylic sie. Rino mial ich zajechane. Zero swiezosci w nich bylo caly rok. Nawet nowi jak Lukas czy Krzys poczatkowo wygladali ok , a czym dalej w las to jak wszyscy inni.
1
jasiom22
jasiom22
13 czerwca 2019, 15:00
4 miejsce pozostaje w zasięgu, to jest najważniejsze. Giampaolo poprawi grę, względem tego co prezentował zespół Rino na bank, czy wyniki za tym pójdą... oby...
0
Trzesuaf
Trzesuaf
13 czerwca 2019, 14:58
Wreszcie mamy trenera. Czy okaże się być ekspertem to zobaczymy. To jest jego pierwsze zderzenie z klubem o takim budżecie.
0
Gzikuu
Gzikuu
13 czerwca 2019, 14:58
Nie jest to wybór idealny, moim zdaniem nawet nie wybór dobry. Ale życzę mu jak najlepiej i czekam, żeby zobaczyć nowy Milan, bo ten już był nudny i przewidywalny. Lewy obrońca grający defesywnie, prawy ofensywnie. Lewy półskrzydłowy ofensywny, prawy B2B. Regista tylko od kontroli tempa. Skrzydłowi ograniczeni do wrzucania piłki i cofający się napastnik. Okres Montelli i Rino właśnie tak wyglądał, a teraz zupełnie nie wiem czego się spodziewać i to mnie jara!
Edytowano dnia: 13 czerwca 2019, 15:03
4
MK92
MK92
13 czerwca 2019, 15:30
Dobrze napisane. Nowy trener, to nowe nadzieje na nowy Milan, który będzie się w końcu przyjemnie oglądać.
0
Mappi1992
Mappi1992
13 czerwca 2019, 14:58
A ja jestem dobrej myśli i wierzę w Giampaolo. Widziałem kilka spotkań Sampy w tym sezonie i podobało mi się to, co widziałem. Wydaje mi się, że ten sezon może być tym, w którym awansujemy do LM. Wystarczy spojrzeć na taką Atalantę. Skład na papierze mamy dużo lepszy, ato oni byli przed nami, bo mieli POMYSŁ.
1
Bandita
Bandita
13 czerwca 2019, 14:55
Jeszcze sie zdziwicie jak Paqueta odpali z Krisem . jak bedziemy o top 3 walczyc;) mokre sny beda oj beda haaa
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 czerwca 2019, 14:40
Zapowiada się kolejny sezon zakończony w przedziale miejsc 5-7.Szkoda, bo przez brak jasnego komunikatu mimo ponad 300 w Serie A z bardzo słabiutką średnią niektórzy będą dalej łudzić się wizją powtórki z przybycia Sacchiego,
8
Carlo88
Carlo88
13 czerwca 2019, 14:49
Dokładnie. Bardzo chciałbym się mylić, ale mam przeczucie, że Giampaolo to będzie niewypał. A jeżeli moje przeczucie się spełni (pfu!), to dopiero będziemy w kropce, jeśli przyjdzie nam szukać nowego szkoleniowca w zimie, a w kadrze nie będzie żadnego skrzydłowego...
0
Fiebool
Fiebool
13 czerwca 2019, 14:39
3 miejsce dla Milanu robicie ss ;)
3
13 czerwca 2019, 14:33
Gosciu chce sciagnac Mario Ruiego , to jawny sabotaz.
1
XXL
XXL
13 czerwca 2019, 14:36
Nie chciałem Giampaolo i nie chcę Ruiego, ale nie mamy za bardzo na to wpływu. Trenera już zaakceptowałem. Tego drugiego też będę musiał, chociaż akurat w tym wypadku, mam nadzieję, że to plotka.
0
Milanboy
Milanboy
13 czerwca 2019, 14:38
Ibarbo- to tylko plotki, to tylko i wyłącznie plotki.......
0
Milanboy
Milanboy
13 czerwca 2019, 14:39
Kto Ci powiedział, że chce?

Czytasz Pedulla przy plotkach i bierzesz to za pewnik? xDDD
3
Milanboy
Milanboy
13 czerwca 2019, 14:41
Miszcz
Marze zeby to byla nie prawda , ale jak juz ten Portugalski Hitler tu trafi to ci przypomne co teraz pisales.
1
jasiom22
jasiom22
13 czerwca 2019, 14:53
No w końcu Giampaolo to kibic Interu. ;-p
0
jasiom22
jasiom22
13 czerwca 2019, 14:59
Ja też się go boję i strasznie nie chcę by przychodził do Milanu, ale jedynym źródłem plotek jest póki co Pedulla. Jemu bym nawet nie uwierzył gdyby mi powiedział, że teraz na polu jest upał i słońce.
3
MK92
MK92
13 czerwca 2019, 15:25
Widać, że Miszcz z południowych stron Polski ;)
0
XXL
XXL
13 czerwca 2019, 14:32
Wikipedia już wie:

https://iv.pl/viewer.php?file=20580656122456438609.png
0
Bandita
Bandita
13 czerwca 2019, 14:30
No to idziemy po majstra . Arriba arriba andale andale
0
XXL
XXL
13 czerwca 2019, 14:20
Chciałbym, żeby pozytywnie wszystkich zaskoczył. Sam byłem na "nie", nadal jestem - uważam, że są lepsi, ale no cóż. Klamka już powoli zapada, albo już zapadła. Powodzenia, Panie trenerze. Prowadź, po Ligę Mistrzów.
9
Voltrex
Voltrex
13 czerwca 2019, 14:11
Szkoda, ze nie wezmiemy di francesco ktory juz przetarl sie z lm i ma doswiadczenie w duzym klubie jak roma. Zakladam, ze jest to decyzja pol finansowa ze wzgledu na to, ze dobrzy skrzydlowi to duze koszta na rynku, a sami mamy tylko suso do 1 skladu. Ale takze w polowie sentymentalna (czasy 4312 za maldiniego). Sampa na pewno zle nie grala, punktowo wychodza lepiej niz cagliari allegriego przed jego przyjsciem do nas, ale giampaolo mial tez ciut lepszy sklad. Zapadl mi w pamieci ich mecz i interem, ktory przegrali, ale optycznie i statystycznie byli druzyna lepsza z naprawde ciekawa gra kombinacyjna.
Jak to wyjdzie okaze sie w praniu. Pozostaje trzymac kciuki za nowego trenera.
6
MK92
MK92
13 czerwca 2019, 14:10
Przez ten okres plotek na temat nowego trenera Milanu, który trwa już ponad 2 tygodnie, zdążyłem się oswoić z myślą, że to Giampaolo będzie naszym trenerem. Przez ten czas zdążyłem się również lepiej zapoznać z jego sylwetką i dotychczasową pracą. Teraz patrzę na jego osobę z większą nadzieją niż jeszcze na początku czerwca. Forza Milan!
11
Marosso
Marosso
13 czerwca 2019, 14:23
Mam tak samo jak Ty
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
13 czerwca 2019, 14:09
No i super. Już nie mogę się doczekać nowego sezonu.
3
milan78
milan78
13 czerwca 2019, 14:08
Zapowiada się "pasjonująca"walka o czwarte miejsce.Ciekawych czasów dożyliśmy.Gdyby kilka lat temu ktoś mi powiedział,że ambicją Milanu będzie czwarta lokata na koniec sezonu to tylko spojrzałbym z politowaniem na gościa.
0
kamilus
kamilus
13 czerwca 2019, 14:14
Ja bym spojrzał bardziej realistycznie - czeka nas walka o udział w LE. Co nie będzie taką tragedią dla właścicieli, bo jeśli w lato uda się zredukować wydatki (przede wszystkim te na pensje), to nawet ten "puchar pocieszenia" powinien zagwarantować im kilka kroków w przód w kierunku zrównoważenia budżetu.
1
Katan
Katan
13 czerwca 2019, 17:30
Też uważam, że nic więcej po za LE nie ugramy. Nie mamy na to zasobów :)
0
patoo_07
patoo_07
13 czerwca 2019, 14:07
juhu.
1
kamilus
kamilus
13 czerwca 2019, 14:14
Mądrego to aż miło poczytać. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
patoo_07
patoo_07
13 czerwca 2019, 14:38
Starałem się o jak najlepszy tekst z głębią przekazu :D
0
KońFederacja
KońFederacja
13 czerwca 2019, 14:06
Powodzenia Trenerze.
2
Milanboy
Milanboy
13 czerwca 2019, 13:58
Ehh, no cóż, pozostaje mi życzyć powodzenia, ale jestem neutralnie nastawiony
1







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI