Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Kessie zrobi miejsce Torreirze?

15 czerwca 2019, 11:19, Presidente Aktualności
Kessie zrobi miejsce Torreirze?

Milan i Marco Giampaolo marzą o Lucasie Torreirze. Jak podaje Corriere della Sera, pozyskanie Urugwajczyka jest możliwe, ale skomplikowane. Sam piłkarz, jak i jego partnerka, chętnie wróciłby do Włoch, ale Arsenal nie zamierza pozwolić mu tak po prostu odejść. Jeśli Milan mysli o przekonaniu Kanonierów do tego transferu musi zaproponować co najmniej 40 milionów euro. Kwota, która jak pisze CorSera, mogłaby pochodzić ze sprzedaży Francka Kessiego


R E K L A M A





65 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kalinoast
kalinoast
16 czerwca 2019, 06:00
https://hotbetspoland.wordpress.com/ - Trafili 7 kuponów z kursami ponad 100 ! SKANY TYCH KUPONÓW NA BLOGU. Polecam bo sam 2 z nich grałem, są uczciwi. Na dziś znowu mają kupon kurs między 100-200 !
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 czerwca 2019, 21:30
Tak swoją drogą to Kessie i Torreira to nie jest wlasnie jedna pozycja ? Bo z Urugwajczyka to raczej marny rozgrywajacy .. o naszym czołgu nawet nie szkoda wspominać w tej materii .
0
Vol'jin
15 czerwca 2019, 20:34
Czy to nie czasem Kessie we wrzesniu w Genoi 2k17 nie odbijal sie od Torreiry jsk od pilki?
0
kawalerowicz
kawalerowicz
15 czerwca 2019, 16:06
Moim zdaniem Kessie powinien być jak najbardziej sprzedany. W jego miejsce Torreira i jestem jak najbardziej zadowolony.
3
Gzikuu
Gzikuu
15 czerwca 2019, 17:58
Przecież Sensiego i Torreirę rozbije każda inna pomoc. :P Jakieś górne piłki też wypadałoby zebrać. Obaj umieją operować piłką, ale potrzeba nam kogoś kto intensywnością w obronie zajedzie rywali.
0
kawalerowicz
kawalerowicz
15 czerwca 2019, 20:29
Może i tak aczkolwiek Kessie to ogórek. Na sprzedaż
0
dan_acm
dan_acm
15 czerwca 2019, 15:52
uważam, że obaj są o innej charakterystyce i jeden nie wyklucza drugiego na boisku.

Paqueta

Torreira Kessie

Wygląda świetnie technicznie a KEssie fizycznie nadrabiałby braki Torreriry.
Edytowano dnia: 15 czerwca 2019, 15:53
5
Deus
15 czerwca 2019, 15:27
oby tak się stało.
Sensi-Torreira-X a przed nimi Paqueta - to już jakoś brzmi.

1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 czerwca 2019, 17:29
Torreira z Sensim nie mogą grać razem, bo przy tym kto będzie grał na mezzali(Hakan/Jack) nasz środek pola będzie dominowany pod względem fizyczności przez ponad połowę ligi.
1
Deus
15 czerwca 2019, 17:51
to trzeba jeszcze kupić SMSa i wszyscy będą zadowoleni
0
daro12555
daro12555
15 czerwca 2019, 14:43
Torreira-na tak ale nie za Kessiego .Kessy ma zostać chłopak w tym roku będzie miał 23 lata ,jest silny wybiegany dobry technicznie ,waleczny -taktycznie mógłby być lepszy ,pamiętam jak do nas przychodził na początku wymiatał był jak czołg ,w Bergamo też .Więc przy dobrym trenerze rozwinie się .
3
Nesta_13
Nesta_13
15 czerwca 2019, 13:48
Proponuję ankietę. Ja jestem za pobyciem się Kessiego, choć z drugiej strony trzeba będzie wtedy znaleźć kogoś fizycznego w jego miejsce.
0
Rocker
Rocker
15 czerwca 2019, 13:54
A potem wyślemy wyniki tej ankiety do Maldiniego i niech tylko spróbuje zrobić inaczej...
9
Nesta_13
Nesta_13
15 czerwca 2019, 14:20
Nie. Po prostu jest dużo opinii i chciałbym zobaczyć jaka jest wola większości polskich kibiców odnośnie Kessiego. Tyle.
5
Nesta_13
Nesta_13
16 czerwca 2019, 04:03
Widzę że dzieciarnia po części opanowała tą stronę. Straszne.
1
Rocker
Rocker
16 czerwca 2019, 19:41
To Ty nie masz 13 lat?
0
Rocker
Rocker
16 czerwca 2019, 19:41
(...)
Edytowano dnia: 16 czerwca 2019, 19:41
0
Pakito
Pakito
15 czerwca 2019, 13:28
Torreira- Sensi: hmm pomimo że fizycznie nie są mocni- to jakościowo był by to naprawdę ciekawy środek- zawsze uważałem iż grając dwoma środkowymi,: jeden ma czarować, a drugi musi być przecinakiem... ale...
0
banan1899
banan1899
15 czerwca 2019, 13:26
Torreira nie przebił się do składu Arsenalu.40 mln za rezerwowego? Miał 2 lata temu wspaniały sezon w Sampdorii ale nie uważam, że jest bardziej kreatywny niż Kessie a 40 baniek w naszej sytuacji to marnotrawstwo.
0
Pakito
Pakito
15 czerwca 2019, 13:35
34 mecze w samej Premier League, z tego ponad 20 w pierwszym składzie- to jest rezerwa? patrząc na rotację jaką stosując wszystkie kluby w lidze zważywszy na ilość meczy w ciągu sezonu...
Kessie nie ma w swych umiejętnościach kreatywności- jest silny, gdyby umiał się ustawiać na boisku, i był bardziej inteligentny piłkarsko - wówczas mógł by być dobrym pomocnikiem w kategorii TOP
9
banan1899
banan1899
15 czerwca 2019, 21:53
Pakito
Lubię Toreirre ale na pewno nie jest zawodnikiem z topu! Wybacz ale kreatywność ma na poziomie Kessiego. Doskonały w odbiorze a nam potrzeba kogoś kto ten wózek pociągnie.
Jeśli wydamy 40 mln na Toreirę to nie wystarczy nam kasy na klasowego kreatywnego pomocnika.
0
Pakito
Pakito
16 czerwca 2019, 07:00
Nie napisałem że Torreira jest rozgrywającym.
Jednak jak dla mnie, kessie jest o klasę gorszym piłkarzem.
Jeżeli sprzedamy kessiego a kupilibyśmy Urugwajczyka to zapewne transakcja wyjdzie na zero.
0
Pakito
Pakito
15 czerwca 2019, 13:13
Zdecydowane tak!!! Porównując obu piłkarzy, było by to posunięcie zdecydowanie na korzyść wzmocnienia kadry.
Kessie, wzbudzał irytację brakiem racjonalnie podejmowanych decyzji w trakcie meczu. Biegał kiedy nie potrzeba, a gdy głupio tracił piłkę, bądź niedokładnie podawał, nie miał siły wrócić...
3
Zako
Zako
15 czerwca 2019, 13:10
Rozumiem, ze niektórzy uważają, ze Kessie ma potencjał ( odkad przyszedł do Milanu widziałem 90% jego meczów, i ja tak nie uwazam) , ale chyba na solidnego ligowca, a nie topa. Jest jakis top co ma współczesnie do zaoferowania coś wiecej niz warunki fizyczne? Inna sprawa, ze im wiecej konkurencyjnych pomocnikow do 4-3-1-2 tym lepiej, takze najpierw powinnismy spieniezyc skrzydłowych.
6
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
15 czerwca 2019, 13:02
Totalnie nie rozumiem polityki transferowej Arsenalu. Podpowie mi ktoś gdzie w tym ruchu jest jakakolwiek logika z strony londyńskiego klubu?
Dla mnie także lepiej wymienić Suso zamiast Kessiego. Kto wie czy przy nowym trenerze nasz pomocnik nie wróci do formy z Atalanty :v Ciekawi mnie jaki plan w takiej sytuacji ma nas zarząd co do Suseła.
1
Vol'jin
15 czerwca 2019, 21:11
To ci powiem Arsenal miniony rok skończył na minusie po raz pierwszy i media nie wiedzą co Kroenke zrobi + budżet na lato też mają mocno ponoć ograniczony
1
MK92
MK92
15 czerwca 2019, 13:00
Kessie to wciąż materiał na znakomitego pomocnika, faceta od czarnej roboty, którą to rolę niegdyś pełnił na przykład Gattuso. Wydaje mi się, że w nowej koncepcji Giampaolo mniej przydatny może okazać się Suso. A tak w ogóle, to najchętniej oddałbym Arsenalowi Calhanoglu.
4
hyrus13
15 czerwca 2019, 12:46
Ja bym się Francka nie pozbywał, ale niech trener decyduje.
2
AcMati92
AcMati92
15 czerwca 2019, 12:43
Każdy kto ma jakiś mózg jest bardziej potrzebny od Kessiego w pomocy.
5
Bandita
Bandita
15 czerwca 2019, 12:37
JAk to milo sie patrzy. Ze w koncu szukaja do pomocy pilkarzy . Po tylu latach
1
jasiom22
jasiom22
15 czerwca 2019, 12:34
Kessie musi zostać, jak dla mnie...
2
Milanboy
Milanboy
15 czerwca 2019, 12:18
Jak najbardziej za, za Kessiego? Paanie, ja już jadę robić transfer :)
2
matten
matten
15 czerwca 2019, 12:14
Ja chętnie wymieniłbym Kessiego na kogoś bardziej kreatywnego. Na kogo? Nie wiem, ale mam wrażenie, że Iworyjczyk zatrzymał się w rozwoju i pewnego poziomu w Milanie nie przeskoczy. Możliwe, że Franck mając lepszych partnerów w pomocy i trenera z wizją będzie prezentował się dużo lepiej, ale nie jestem co do tego przekonany.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 czerwca 2019, 12:11
Kessiego bym zostawił. Skoro Atletico chce aktywować klauzulę Suso to tą kasę na Torreirę (tam ewt dołożyć te 10-20mln), do tego Andersen, Sensi i już na prawdę wygląda to nieźle a zostanie jeszcze sporo kasy.
4
kupczyk1981
kupczyk1981
15 czerwca 2019, 12:02
Witamy z otwartymi rękami,ale jak napisał kolega kosztem Suso
5
El Diablo
El Diablo
15 czerwca 2019, 12:02
Sprzedał bym Suso, a nie Francka, aby zdobyć fundusze na Torreirę. I to nie dlatego, że w taktyce MG prawdopodobnie będziemy grać bez skrzydłowych, uważam po prostu, że Kessie ma olbrzymi potencjał, tylko potrzebuje odpowiedniego trenera, który go poprowadzi.
7
tommyb1
tommyb1
15 czerwca 2019, 12:12
Dokładnie. Łatwiej czołg nauczyć rozwiązań taktycznych niż w z miarę ogarniętego taktyczne piłkarza (w przypadku Suso z kilkoma istotnymi defektami) zrobić czołg :)
5
sebulba12
sebulba12
16 czerwca 2019, 02:08
Najlepiej zostawić obu, a sprzedać Hakana i Andrzeja Silve
0
tommyb1
tommyb1
15 czerwca 2019, 11:50
A co do Urusa to wielkie tak ale kosztem Suso.
3
tommyb1
tommyb1
15 czerwca 2019, 11:48
Kessie to jest kapitalny materiał na gracza z światowego top. Jego możliwości fizyczne to prawdziwy kosmos. Gość jest jak czołg. Takich piłkarzy na świecie za wielu nie ma. Kwestia tylko wpojenia mu odpowiednich schematów i poduczenia techniki. Ludzie którzy chcą go oddawać są ślepi. Oczywiście było przez te 2 lata wiele irytujących sytuacji i zachowań z Frankiem w roli głównej co nie zmienia faktu, że ma chłopak gigantyczne możliwości. Przypominam, że mieliśmy trenera dla którego taktyka była czymś obcym. Pogadamy o Franku po roku gry pod skrzydłami prawdziwego trenera. Gattusso swoje zrobił. Sprzedał tej grupie ducha Milanu i za to mu chwała. Teraz jest czas na nauczenie tej grupy schematów
22
MR. X
MR. X
15 czerwca 2019, 11:51
I o tuż to. Pojdzie gdzie indziej, nauczy sie techniki, i wtedy wszyscy sobie o Franku przypomną.
7
marunio
marunio
15 czerwca 2019, 12:34
uwazam ze mozna go poswiecic, ale jednak trzeba przypomniec jak gral zaraz po przejsciu z atalanty, pierwsze miesiace zanim zgnil w milanie mial bardzo dobre
1
patoo_07
patoo_07
15 czerwca 2019, 12:35
Techniki uczy się dzieci, a nie 23-letnich facetów.
3
BadMad
BadMad
15 czerwca 2019, 13:44
Techniki Panie to się uczy w wieku 9-17at a nie w tym.
0
viciousfoxie
viciousfoxie
15 czerwca 2019, 16:17
Bardzo dobrze napisane :)
0
sebulba12
sebulba12
16 czerwca 2019, 02:06
Nie ma co zostawiać zawodnika na zasadzie: "bo może będziemy żałować", jak dla mnie to Kessie jest za słaby po prostu w grze do przodu, brak pomysłu, słaba technika użytkowa. Panowie umówmy się... to jest chłopak 23 letni, my go techniki już nie nauczymy, poza tym jak ja widzę że idziemy z kontrą 3 na 2 a on podaje za plecy? no Panowie Gattuso mu kazał tak grać? nie sądzę
1
Biegan
Biegan
15 czerwca 2019, 11:35
Torreira to nadal nie jest pomocnik, który będzie dyrygował naszą pomocą. Strzelamy ślepakami, jeśli faktycznie niektóre plotki transferowe mają w sobie trochę prawdy.
0
bawolejaja
bawolejaja
15 czerwca 2019, 12:08
Co? XDDDDD
9
Zuber
Zuber
15 czerwca 2019, 11:32
To będzie błąd.
3
Bandita
Bandita
15 czerwca 2019, 11:32
Torreira bedzie cos czuje,ze dojdzie do tego. Ale Uwazam,ze szybciej Suso zostanie posiwecony.
1
Gzikuu
Gzikuu
15 czerwca 2019, 11:30
Trochę bez sensu, bo to dwaj zupełnie inni zawodnicy. Zostaniemy z Sensim i Torreirą, jako dwójką DP a kto zagra na prawym półskrzydle? Jak już mamy kogoś poświęcać, to niech to będzie Samu i Suso, dla których nie ma miejsca w taktyce a nie Kessiego, który może się nam bardzo przydać.
1
Vol'jin
15 czerwca 2019, 11:33
Krunic? Sensi? Przy sprzedazy Kessuego pisano wlasnie o Kruniciu i Fofanie jako nastepcy
0
Gzikuu
Gzikuu
15 czerwca 2019, 11:36
Sensi jest registą. Przy braku Iworyjczyka zostaje nam tylko Krunić, który jest niewiadomą.
0
MR. X
MR. X
15 czerwca 2019, 11:25
Jeszcze bedziecie płakać za tym jezdzcem bez głowy.
1
XXL
XXL
15 czerwca 2019, 11:26
Ze szczęścia.
4
MR. X
MR. X
15 czerwca 2019, 11:30
Jemu potrzebna jest boiskowa dyscyplina. Tego czego nie było za czasów Gennaro.
1
XXL
XXL
15 czerwca 2019, 11:33
Tylko, żeby wrócić na szczyt to trzeba wymieniać te słabsze modele, na lepsze. Kessie za bardzo niczym się nie wyróżnił. Poza tym, że potrafi rzuty karne strzelać.
0
MR. X
MR. X
15 czerwca 2019, 11:49
Chciałbym żebyś chociaż w połowie mial takie płuca jak on, i chociaż w połowie przebiegał tyle co on w trakcie meczu. Powtórzę, jemu jest potrzebna dyscyplina na boisku. Jeśli tego mieć nie będzie, to jego gra będzie dalej wyglądać jak wyglada.
4
Zako
Zako
15 czerwca 2019, 13:40
Gdyby same przebiegnięte kilometry decydowały o klasie gracza, to na DP graliby maratończycy. Poza tym Kessie nawet jesli zamknie się go na własnej połowie zdarza mu sie nagłe podanie do przeciwnika, tykajaca bomba.
0
Zirytowany
Zirytowany
15 czerwca 2019, 11:25
Wydaje się że Torreira potrafi używać mózgu na boisku w przeciwieństwie do Kessiego, więc jestem za.
0
greg27
greg27
15 czerwca 2019, 11:25
Dobry deal kessie gra padaka od dłuższego czasu tylko kto go kupi?
0
Zako
Zako
15 czerwca 2019, 11:24
Przydałby się ktoś większy pośród Torreiry i Sensiego :P
0
XXL
XXL
15 czerwca 2019, 11:22
Oficjalnie: Szukamy jelenia, który kupi Kessiego za 40 melonów.
2
AC1899
AC1899
15 czerwca 2019, 12:27
[/b][/red]Ostrzeżenie za wycieczki osobiste i obrazę
SS[/b][/red]
Edytowano dnia: 15 czerwca 2019, 12:50
0
XXL
XXL
15 czerwca 2019, 12:35
Dlaczego zachowujesz się jak dzieciak?
2







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI