Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Barcelona zainteresowana Rodriguezem. Milan może zarobić około 15 milionów euro

29 czerwca 2019, 20:09, Presidente Aktualności
Barcelona zainteresowana Rodriguezem. Milan może zarobić około 15 milionów euro

Ernesto Valverde poprosił władze Barcelony o wzmocnienie konkurencji na lewej stronie defensywy, pisze kataloński Sport, a wśród kandydatów branych pod uwagę w kontekście transferu jest Ricardo Rodriguez. Duma Katalonii rozważała wcześniej pozyskanie Raphaela Guerreiro oraz Juniora Firpo, ale na przeszkodzie stały kwestie finansowe, gdyż Blaugrana chciałaby przeznaczyć na transfer jak najmniejszą kwotę, ponieważ potrzebują funduszy wobec pojawiającej się na horyzoncie możliwości powrotu Neymara. Rozwiązaniem bez dodatkowych kosztów mógł być Filipe Luis Kasmirski, ale jego kandydaturę przekreślił wiek. Boczny obrońca Milanu, jak pisze Sport, jawi się natomiast jako idealny kandydat. Jego zaletami jest doświadczenie na arenie międzynarodowej oraz przystępna cena. W kontekście sprowadzenia Szwajcara pada kwota 15 milionów euro - taka też suma przewijała się w doniesieniach włoskich mediów. Sport zwraca również uwagę, że Milan może być zmuszony do sprzedaży 26-latka w związku z nadchodzącym transferem Theo Hernandeza. Barcelona kontaktowała się już ponoć z Milanem, jak i przedstawicielami Rodrigueza, ale więcej o sprawie będzie można powiedzieć w przyszłym tygodniu. 


R E K L A M A





83 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
zbylon
30 czerwca 2019, 20:43
Skończy się na tym, że odejdzie Strinic lub Laxalt. Ktoś tam mnie pytał co ćpam jak napisałem, że RR jest wart 30-40mln. Na szczeniackie zaczepki nie będę reagował. Uważam, że wszelkie rozmowy na temat tego piłkarza powinny zaczynać się od 30mln. Solidny obrońca, może bez jakichś fajerwerków, ale moim zdaniem ma potencjał na dużo lepszą grę, przy bardziej ogarniętym trenerze i zmianie ustawienia na 4-1-2-1-2. W tym ustawieniu boczni obrońcy często włączają się do akcji ofensywnych, tak jak było to w Milanie Ancelottiego. RR mógłby wtedy pokazać się również z tej ofensywnej strony, tak jak to robi w kadrze. Nie zmienia to też faktu, że rzadko zawodził w defensywie w ostatnich dwóch sezonach. Potrafił też zagrać jako stoper w 3-5-2 i robił to dobrze. Pozbywanie się go za 15 baniek to śmiech na sali i padaka. I jeśli ktoś coś tu ćpa, to albo dziennikarzyna, który to wymyślił, albo ten z Barcy, który złożył taką propozycję.
1
Pikolo1899
Pikolo1899
30 czerwca 2019, 12:28
Szanujmy się...
1
Orzelek79
Orzelek79
30 czerwca 2019, 09:52
15 mln ?! Za tyle to mogą jego buty do grania dostać.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
30 czerwca 2019, 09:11
Spokojnie. Nie wieszajcie jeszcze psów na Maldinim. Sprzedajemy Rodrigueza za 15 baniek tak samo jak Arsenal sprzedał nam Torreirę za 20. Albo to medialne plotki albo pierwsza propozycja rzucona przez zainteresowanego kupnem celem sondowania sytuacji.
0
Savi
Savi
30 czerwca 2019, 09:03
Nikt nie napisal nie pwoeidzial,ze go sprzedaja tym bardziej za 15. To propozycja rzucona z Barcelony tak samo jak nasza smieszna za Torreire podobno. Ale znawcy juz wyzywaja zarzad i wszystkich od wiadomo
4
matten
matten
30 czerwca 2019, 07:36
Za 15 mln można im oddać Laxalta.
3
tommyb1
tommyb1
30 czerwca 2019, 07:36
Zarobić 15 mln czyli tyle ile za niego zapłaciliśmy plus 15 mln :)
Edytowano dnia: 30 czerwca 2019, 07:37
1
Mormarx
Mormarx
30 czerwca 2019, 07:13
15mln... kto takie rzeczy wymyśla :)
za tyle to możemy Barcelonie Boriniego na lewą obronę sprzedać.
1
HIM1998
30 czerwca 2019, 04:42
"żyje w kraju, w którym chcą mnie wszyscy zrobić w ...." jest piosenką, która oddaje w 100% moje odczucia dotyczące, tego okienka transferowego..
1
30 czerwca 2019, 03:51
Co to jest ten hiszpański Sport? Wiarygodne to źródło? Pytam, bo szczerze mówiąc nie znam
Sama oferta śmieszna, jak za Gigio, więc tak samo pewnie będzie też odrzucona.
0
Fushnikov
Fushnikov
30 czerwca 2019, 08:42
Bravo sport hiszpański.
4
hyrus13
30 czerwca 2019, 00:24
Sorry mam RR za mało wnoszącego do gry zawodnika, ale mój pogląd może być spaczony i doceniam poglądy jego wzolennikóe. Jednak jak chce go Barcelona i mamy go sprzedać za 15 baniek to chyba pęknę ze śmiechu. Za 15 mln to sobie piłkarzy może sprzedawać Udine. W tym układzie powinnismy rozmawiać o kwocie 25-30 mln.
0
Milanboy
Milanboy
30 czerwca 2019, 01:02
I tak go nie kupią, nie ma motoryki na bycie Lo w Barcelonie, wystarczy spojrzeć na Jordiego albe
1
wielki prostownik
wielki prostownik
30 czerwca 2019, 09:08
Milanboy O motorykę Rodrigueza bym się nie martwił. W reprezentacji Szwajcarii zasuwa na lewej stronie niczym królik energizera. Jest motorem napędowym większości akcji. To nasze trenerskie geniusze taktyki nie umieli wykorzystać jego możliwości. Nie jest to piłkarz klasy Jordiego Alby ale porządny LO na pewno więc sprzedaż za 15 milionów po to aby kupić Hernandeza za 20 to byłby szczyt głupoty.
1
Milanboy
Milanboy
30 czerwca 2019, 09:37
Wielki prostownik - oglądałem niejednokrotnie Szwajcarie, i Ricardo także tam motorycznie nie powalal, do tego on byłby tam jeszcze zapewne większym lawkowiczem niż Digne, zgadzam się ze sprzedaż za 15 mln to byłby czysty debilizm, ale spokojnie, raczej nie Barca, a, dodam że niezbyt dobrze gra na jeden kontakt, to tymbardziej tam nie dałby rady, no chyba że jeśli wróci neymar, a on będzie pełnił taką rolę jak w Milanie, to jeszcze by uszło, ale tak to w ogóle nie widzę jego przeprowadzki do Dumy Katalonii, i to sport podaje, a oni to walą dobre bzdury, Barca zakupi albo Firpo, albo Guerreiro, przynajmniej ja tak uważam
0
jasiom22
jasiom22
30 czerwca 2019, 00:02
Czytając te wszystkie rewelacje, i te prawdziwe i kompletnie zmyślone, mam tylko jeden wniosek.. który miałem też pod koniec ostatniego sezonu - jak odchodzili Locatelli i A.Silva na wypożyczenie (obaj by się teraz przydali, oby Silva został), zatrzymajmy tylu zawodników ile się da, z tych co mamy...

Zmian w obronie, ani w ataku kompletnie nie potrzeba, chyba że na ławkę... bardziej potrzeba warsztatu Giampaolo który odbuduje Silvę, Hakana i Kessiego. Najważniejsze w tym wszystkim jednak jest odbudować środek pomocy, po odejsciu Bakayoko i reszty środkowych... z Jose Maurim włacznie. Krunić to fajny transfer, teraz kogoś mocniejszego w destrukcji na środek nazwijmy go "nowym Torreirą" do tego zdecydowanie zachowajmy Rodrigueza, Kessiego, Hakana nawet Boriniego... aby przynajmniej nie niszczyć tego co było pozytywne nawet bardziej w teorii niz pratyce, i dopiero na tym trzeba budować..

a nie robić jakieś głupawe jeden za jeden w miejscach gdzie nie potrzeba za dużo zmian. Theo Hernandez za Rodrigueza, po co? Schick za Cutrone czy Silve? po co? Praet za Kessiego? po co? Praet na registę ok, ale Kessie to jakby na niego nie marudzić to nasze płuca - bez niego pomoc leży kompletnie nawet jezeli grał chaotycznie w sezonie z Gattuso, podobnie jak Hakan pomimo że bez formy to dalej potencjalny mózg zespołu i stałe fragmenty na światowym poziomie, do spółki z Paquetą...

Giampaolo powinien sprawdzić Hakana na regiscie na początku lipca, i od tego uzaleznić wzmocnienia - jeżeli ma być ich ogranicona ilość, budujmy na tym co było dobre, czy niezłe.. zamiast znów, jak co sezon niszczyć resztki zgrania żeby zmieniać 1na1 na podobny poziom, Zapata spokojnie mógłby zostać - choć już na to za pózno. Gabbia mogłby wrócić na czwartego stopera... itp. Tsadjout na czwarteho napastnika też byłby ok. Jezeli Cutrone i Silva mają często grać. itd itp...
Edytowano dnia: 30 czerwca 2019, 00:08
1
hyrus13
30 czerwca 2019, 00:28
Podziwiam fanów Silvy, chłop zawalił kolejny sezon, ale go odbudujemy :D Silva to nie Warszawa, jego się nie da odbudować, bo jest słaby i tyle. Ja mam nadzieję, że go sprzedamy, bo jak nie teraz to skończy jak Berto, pogrzeje do końca kontraktu i odejdzie za darmo. A dlaczego? Bo nie ma mentalności i nic się w tym zakresie nie zmieni.
1
jasiom22
jasiom22
30 czerwca 2019, 00:53
"zawalił kolejny sezon" to raczej Milan. Silva w tym sezonie strzelał dwa razy częsciej niż Cutrone (czy Schick), miał lepszą rundę i potem gorszą rundę po kontuzji, do tego zmiana trenera z którym ewidetnie nie miał po drodze.

Jeżeli Milan ma grać dwoma napastnikami to potrzebny jest Silva i Cutrone - a nie nowe wynalazki. Biorąc pod uwagę to co się dzieje na rynku, czy też to co się dzieje w Milanie, to na lepszych Milanu zwyczajnie nie stać (przez FFP) bo zdecydowanie ważniejsza jest dziura w pomocy a nie zmiany jeden za jeden - czyli meritum powyższej wypowiedzi. Każde teoretycne wzomcnienie 30mln+ będzie wiązało się z odejściem kogoś na tle kadry Milanu wartościowego jak Kessie, Hakan czy Rodriguez, nie wspominając do Gigio.

A przy okazji, nie trzeba Silvy specjalnie odbudowywać, wystarczy dać mu grać, pod okiem trenera, a nie byłego piłkarza.

Do tego zgranie.. ale kogo by obchodziło? nie? to że zlepek 11 zawodników (czy tam "7 wspaniałych") nie ma z miejsca wrobionych automatyzmów i nie gra jak z nut, zajmując tylko 6 miejsce z przeciętnym Montellą.... W kazdym razie Silva dobrze współpracował z Hakanem, i warto do tego wrócić.. jest nadzieja na wspópracę z Paquetą... a talentu zwyczajnie nie można mu odmówić.
Edytowano dnia: 30 czerwca 2019, 00:58
0
_GAHU_
_GAHU_
30 czerwca 2019, 01:51
Co do Silvy zgadzam się z Jasiom22 - trzeba dać mu szansę bo w naszej sytuacji nie bardzo mamy jakiekolwiek inne sensowne wyjście. Nie jestem jakimś wielkim fanem Portugalczyka ale jakie mamy pole manewru? Nawet jeśli znalazłby się chętny to na ile możemy liczyć? Myślę że oferty powyżej 20mln by nie było a kim za taką sumę go zastąpimy? Jakimś wypalonym talentem? Innym młodym zawodnikiem-niewiadomą? Na ten sezon Silva powinien zostać bo jest to po prostu rozsądne. Inne pozycje są bardziej priorytetowe do obsadzenia niż atak który w postaci Piątek,Cutrone i Silva jest obsadzony według mnie dobrze. Inwestujmy w pomoc żeby miał tym chłopakom kto rozegrać a wtedy o naszą trzecią linie raczej nie będziemy musieli się martwić.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
30 czerwca 2019, 09:19
jasiom22 Nie potrzeba zmian w obronie powiadasz......Obecnie mamy w kadrze 2 (słownie; dwóch) środkowych obrońców plus papierowy Caldara który wróci może na rundę wiosenną o ile znowu się nie połamie. Oprócz środkowych pomocników potrzebujemy koniecznie porządnego ŚO albo nawet dwóch.
Edytowano dnia: 30 czerwca 2019, 09:20
0
marunio
marunio
30 czerwca 2019, 15:26
tez myslalem nad hakanem jako regiscie, wydaje mi sie, ze jest bardzo dobry do tej pozycji, w ofensywie chyba jest troche za wolny, ale dobrze odbiera pilki i jest calkiem solidny w obronie i widac w tym poswiecenie. moglby popracowac nad dlugimi podaniami, strzaly z daleka tez teoretycznie ma dobre, duzo marnowal w tym sezonie w ten sposob, ale to chyba raczej kwestia tego ze gral jako pilkarz mocno ofensywny i w sumie to bylo wymagane i raczej robil to z braku innych opcji, a majac przed soba wiecej kolegow z zespolu strzelac bedzie mogl kiedy bedzie mial do tego dobre okazje a nie kiedy bedzie musial
1
hyrus13
30 czerwca 2019, 15:51
jasiom22 nie rozumiem tego zaślepienia. Gość jest pozbawiony charakteru i nie ma mentalności, żeby odnieść sukces. Na koniec pobytu w Sevilli zaczął symulować kontuzje. Nieprzypadkowo Sevilla nawet nie podjęła tematu wykupu. Villareal chociaż próbował zbić cenę za Bakkę, a ci nic. No, ale co tam wiedzą w jakieś Sevilli.
0
jasiom22
jasiom22
30 czerwca 2019, 17:08
@wielki prostownik - Co do obrony oczywiscie potrzebny jest czwarty srodkowy obronca w miejsce Zapaty - ktory wg.mnie zdecydowanie powinien był zostac, dostac 2 letni kontrakt taki jaki chcial - wyszło by taniej i bezpieczniej niz szukanie młodych perspektywicznych nie za drogich (Kabak) w takim wypadku to postawiłbum na jakiegos wychowankal, powrót Gabbii np. Na miejsce czwartego po Cadarze ktorego bym nie skreslał, i przydałby sie ktos na lewa obrone, i zamiast Strinica czy Laxalta. W razie potrzeby RR, czy nawet Strinic moga grac na srodku, w przypadku kolejnej kontuzji Caldary - wypozyczyc kogos lub dac z primavery.

Na pewno nie robiłbym, zmian 1za1 w zestawieniu. RR, Romek, Musacchio, Calabria/Conti. Oni musza dalej sie zgrywac i budowac na pierwszej rundzie zeszłego sezonu.

@hyrus13 - żadne zaślepienie, zwyczajnie bardziej obiektywna opinia od twojej mocno subiektywnej. Sprawdz statystyki Silvy, jeden z jego ostatnich trenerow dał mu zaufanie i czas na boisku wtedy nie zawodził. Montella zabił jego wejscie do Milanu Kaliniciem. Gattuso powielał błedy Montelli, dokładajac swoje..

Silva w Milanie nie zagral trzech spotkan pod rzad.. Jak mial złapać forme? A nawet w tych dwoch sezonach strzelał co ok 200min.dwa razy czesciej niz Cutrone czy Schick. Technicznie i szybkosciowo zjada prawie cała kadre Milanu... Ale najwazniejsze jest to ze nie trzeba go kupować, asymilować... To było meritum mojego posta, a nie to czy jeden zawodnik jest lepszy od drugiego, podstawa jest zachowac namiastke kontynuacji.. Zgrania, a nie wymiany stryjka.

W aktualnym momencie Milan nie ma szans znalesc lepszego napastnika. Do tego Silva ma warunki zeby grac jako cofniety napastnik. Choc do tej pory nie dostawał tej roli. Licze na Giampaolo w kwestii Silvy, bo ma reke do napastnikow czego przykladami jest Duvan Zapata czy ostatni krol strzelcow serie A.

A co do medialnych spekulacji, to nie wierzyłbym we wszystko co pisza... dobrym przykładem moze byc Bakayoko z Gattuso. Tyle bzdur z tych 30 sekund wyniko ze szkoda gadac, sprawdz co Silva odpowiedzial na temat tych rewelacji, koniec koncow w obu przypadkach za zle zarzadzanie zawodnikiem i za wyniki to i tak odpowiada trener, nie przysłaniam bym talentu Silvy jednym opisem frustracji trenera z jakiegos opisu w hiszpanskiej prasie.
Forza Milan! I pzdr.
Edytowano dnia: 30 czerwca 2019, 17:14
0
hyrus13
30 czerwca 2019, 18:11
@jasiom22 jedyne z czym się mogę zgodzić, to fakt, że Silva mógłby się sprawdzić jako cofnięty napastnik. Nigdy nie mogłem tego zrozumieć, że na skrzydło puszczali Cutrone, a Silva, który miał umiejętności pozwalające mu tam coś zdziałać nigdy nie został w tej roli sprawdzony.

No, ale ja nie wierzę we wszechobecne błędy trenerów, które zniszczyły mu karierę. Może tak po nim jadę, bo bardzo na niego liczyłem? Być może, ale bardzo szybko sprowadził mnie na ziemię nieudanymi dryblingami i przechodzeniem obok meczu. W jego sytuacji powinno się każdą minutę na boisku wykorzystać w 110%, a on się pojawiał i tak jak by go nie było. Zawiodłem się na nim i nie liczę, że nagle odpali i uważam, że jeśli możemy odzyskać jakiekolwiek pieniądze to jest to ostatni moment na sprzedaż Andrzejka.
1
jasiom22
jasiom22
30 czerwca 2019, 19:58
Tu pełna zgoda, oczywiscie ja tez sie zawiodłem tak ja wszyscy, zdecydowanie miał kilka szans ktore zmarnował kompletnie... jednak przystaje przy tym ze trenerzy nie ułatwiali mu pracy, a to zdecydowanie zawodnik ktory bardziej potrzebuje marchewki niz kija. Co do trenerów... To w Milanie miał Montelle i Gattuso...

Wiec jezeli mowimy o zawodzeniu sie, to obaj zawiedli konkretnie, Jeden stawiał na Kalinicia ktory zabierał ciagłosc gry i minuty Silvie - kompletna pomylka, i brak zaufania trenera, a drugi zapominał o zmianach, i akurat miał Cutrone w dobrej dyspozycji, ale tak samo jak Montella dawał mu mniej minut i mniej regularnosci, a zaufania trenera mial tyle co Locatelli, czyli ciao przy pierwszej okazji... Sevilla to osobny temat, ale warto pamietac ze mial bardzo mocne wejscie nie caly rok temu, z jakiegos powodu sie Zablokował.. ale to nie odebralo mu umiejetosci ktore dalej ma..

Trener.? otoczenie..slaba psychika? bez znaczenia, teraz głowa Giampaolo w tym zeby tym razem tego uniknac, pogłaskac go wtedy kiedy trzeba, zwyczajnie dac mu szanse, pełna szanse.. A nie ogony... Albo Nie tydzien po jego porwocie do Milanello sciagac Schicka, czy cos w tym stylu...

Dodatkowa wazna kwestia jest taka ze milan sprzedajac go teraz zwyczajnie nie dostałby nawet połowy tego co na niego wydał... Skoro Sevilla go nie wykupiała.. A gdyby sie odbudował w Milanie to bedzie albo super napastnik, ale przynajmniej strata mniejsza.

Moze to naiwne nadzieje, ale tez mega chcialbym go zobaczyc w dwojce napastnikow z Paqueta za plecami, nawet w 4-4-2 u Montelli jeszcze Silva lepiej wygladał niz sam w 4-3-3 nie wspominajac o grze na skrzydle, tak samo jak Piatek, gdyby regularnie grali obok siebie w dwojce to robili by sobie wiecej miejsca.. Dawac ten nowy sezon juz! No i pomocnika do srodka! To priorytet. A dopiero potem mozna gadac o rodriguezach, biglii czy silvie...
Edytowano dnia: 30 czerwca 2019, 20:04
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
29 czerwca 2019, 23:30
Wymiana RR na Theo? Cieszy, bo idziemy w kierunku ofensywnej piłki, ale solidny sprawdzony na wielu polach piłkarz vs wielka niewiadoma i cenowa wymiana 1:1? xD
0
ACstach
ACstach
29 czerwca 2019, 23:02
15 mln? Nie róbmy sobie jaj, przy obecnym rynku to śmiech.
7
_GAHU_
_GAHU_
29 czerwca 2019, 22:51
Według mnie totalna bzdura. 15mln za RR? Może kilka lat temu ale przy takich cenach jak są teraz to ta oferta jest zupełnie nieadekwatna żeby nie powiedzieć że śmieszna. Myślę że przy ofercie dwukrotnie wyższej można by się zastanowić ale nie przy 15mln.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
29 czerwca 2019, 22:51
Theo droższy od zawodnika dającego solidność zarówno w defensywie jak i ofensywie(głównie w reprezentacji)?Śmiech na sali.
2
Dohtor
Dohtor
29 czerwca 2019, 22:58
Powołując się na wycene transfermarkt. Między nimi jest różnica 2mln € na korzyść RR. Theo 15 - RR 17.

Jest zasadnicza różnica między wartością zawodnika a wyceną przez klub o.O
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
29 czerwca 2019, 23:09
Chyba trolujesz z tym transfermarktem, bo nikt, kto na poważnie zajmuje się statystykami nie bierze tak rzadko i nierzetelnie aktualizowanej strony pod uwagę.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
29 czerwca 2019, 23:25
Dohtor
Według tej strony różnica 2 mln. Piłkarsko przepaść. 63 krotny reprezentant Szwajcarii który grywał w mistrzostwach Świata i Europy. Po drugiej stronie Theo .. Może i z franzuca będzie piłkarz, ale RR już nim jest.
2
Milanboy
Milanboy
29 czerwca 2019, 23:30
Marcos Salinas - a kogo obchodzi jak gra w reprezentacji w ofensywie?
0
BadMad
BadMad
29 czerwca 2019, 23:36
Każdego potencjalnego nabywcę. To że w klubie nie wyrasta ponad miernoty to zasługa wieku czynników, skoro w silnej reprezentacji jest pewnym punktem to nie jest wg Ciebie żaden argument?Odwracając rolę Messi po cenie reprezentacyjnej nie jest wart ćwierci samego siebie.
0
Milanboy
Milanboy
30 czerwca 2019, 00:55
BadMad - no spk, szkoda że reprezentacja nie odzwierciedla tak jak klub piłkarza, poza tym poziom klubowy jest większy niż reprezentacyjny o klasę
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
30 czerwca 2019, 07:05
Milanboy
Przesadzasz.Gdyby Suso grał na lewej stronie zachwycałbyś się m. in. wrzutkami Rodrigueza, co zresztą parę razy pokazał w poprzednim sezonie , a ganiłbyś Calabrię za zachowawczość oraz brak dynamiki.Takie były niestety uwarunkowania kadry.A jak po odejściu z Milanu za grosze zostanie mu zdjęty ''kaganiec'' to dopiero niektórzy zrozumieją, dlaczego pozbycie się Szwajcara na rzecz wynalazku typu Theo było błędem.
0
Milanboy
Milanboy
30 czerwca 2019, 09:41
Marcos Salinas - stary, ale to są gdybania, a ja chcę fakty, a fakty są takie że Ricardo nie powala w ofensywie u nas, możliwe że to były założenia taktyczne, ale no mimo wszystko, i spokojnie, raczej on zostanie, prędzej laxalt poleci, bo uważam że ten trener może mieć tak, Rodrigueza który będzie lepiej grać na defensywie, i Hernandeza który swoją kapitalna motoryką i wejściem w pole karne może narobić zamieszania, i nadal nie wiem dlaczego tak jesteś sceptyczny, bo ja osobiście uważam że on profilem do tej ligi pasuje idealnie, i tak samo do Milanu, osobiście się zdziwie jeśli nie odpali u nas, bo zawsze jak dostawał miejsce to grał naprawdę dobrze, ale zobaczymy
0
Dohtor
Dohtor
30 czerwca 2019, 16:23
@Marcos Salinas:

Odstaw Fife i inne managery i na prawdę nie kompromituj się.

"Ostatnia zmiana: 6 cze 2019"

Chyba branża IT to nie Twoja dziedzina.
0
zbylon
29 czerwca 2019, 22:48
Mogą sobie chcieć kupić RR za 15 baniek. Piłkarz wart minimum 30-40mln. Poza tym wolałbym pożegnać Strinica, który nie zagrał u nas ani minuty, no i na pewno nie można liczyć, że będzie w dobrej formie w nowym sezonie. Laxalta bym zostawił, bo to piłkarz z dużym potencjałem rozwojowym i bardzo wybiegany. Kazałbym mu tylko zmienić fryzurę :) Jak na razie to same plotki i żadnych oficjalnych przed lipcem nie będzie.
1
Dohtor
Dohtor
29 czerwca 2019, 22:52
Nie wiem co Ty ćpiesz, ale odstaw to 30-40 baniek? No kisne motzno. Transfermakrt wycenia go na 17.
Maximum z tego drewna wyciągnie się 20-22.
5
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
29 czerwca 2019, 22:48
15 mln? To są jaja. Jak ten Milan się błaźni...
2
Savi
Savi
30 czerwca 2019, 09:01
To rozumiem ,ze Arsenal sie blazni bo milan zaproponowal 4 banki za wypozycznie np? Jest napsiane,ze milan go sprzedaje za 15? Poki co nie wiec. To propozycja Barcy a nie sprzedaz.
0
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
29 czerwca 2019, 22:38
To się robi trochę chore i mam nadzieję, że to wszystko to jakieś plotki... 15 melonów za Ricardo... 20 mln i jakiś żelbeton za Gigiego... Co teraz? 10 mln i Perin za Romka? Wierzę jednak, że żaden z 5ki: Gigio, Romek, Paqueta, Suso, Piątek nie odejdzie i rozniesiemy Serie A w przyszłym Sezonie a Turyn nam będzie buty czyścił będąc za nami na 2gim miejscu ^^.
0
hyrus13
30 czerwca 2019, 00:32
Albo Rugani za Romka :D
0
29 czerwca 2019, 22:13
Za zadne skarby to najlepszy nasz obronca!!!!!!!!!
2
fett85
fett85
29 czerwca 2019, 22:11
RR, który jest w miarę ukształtowanym i sprawdzonym zawodnikiem - 15 milionów, Theo Hernandez, który jest niewiadomą - 20 mln. Najgorsze jest to, że Milan może go sprzedać za te pieniądze. Ostatni nasz transfer wychodzący za przyzwoitą sumę to była sprzedaż Kaki, natomiast o całej reszcie lepiej zapomnieć.
0
Manolas
Manolas
29 czerwca 2019, 21:57
Oburzający news, za tyle to im bym Abate rok temu nie oddał
4
Max82
Max82
29 czerwca 2019, 21:55
Za taką kasę to Barca może kupić sobie karnety na San Siro na sezon 19/20 szczyt chamstwa jeśli jest to prawdziwy news
3
savicevic88
savicevic88
29 czerwca 2019, 21:55
A w tej bajce były smoki?

To AC Milan a nie AC Market.
0
radecki11111
radecki11111
29 czerwca 2019, 21:48
HAHAHAHAHA
0
patoo_07
patoo_07
29 czerwca 2019, 21:36
Jak ktoś by go sprzedał za 15 milionów, to od razu do zwolnienia :D
8
kupczyk1981
kupczyk1981
29 czerwca 2019, 21:30
15mln ale się uśmiałem
1
Milanboy
Milanboy
29 czerwca 2019, 21:25
Tak, na pewno, już widzę jak powolny Rodriguez odnajdzię się w Barcelonie, i już widze jak będzie grać w podstawie przy Albie

Barca zakupi Firpo albo Guerreiro
1
mpt1899
mpt1899
29 czerwca 2019, 21:25
Super legenda Milanu i idol wszystkich bramkarzy...........Massimo Taibi doradza Gigio przejscie do PSG;)
0
XXL
XXL
29 czerwca 2019, 21:22
Panowie, tak zejde z tematu. Co sadzicie na dzien dzisiejszy o naszych rywalach w kolejnym sezonie (zwłaszcza Roma i Inter)? Wiem, ze na razie to wrozenie z fusow, bo okienko dopiero przed nami, ale biorac pod uwage szkoleniowcow?
0
mpt1899
mpt1899
29 czerwca 2019, 21:36
Moim zdaniem Conte musi sie wziac za burdel w szatni. Pozniej bedzie wiele zalezec od transferow bo Conte zmieni taktyke. Jezeli chodzo o Rome to nie wiem czy Fonseca ma wystarczajaco duzo doswiadczenia, zeby szybko ulozyc praktycznie nowa druzyne i poradzic sobie przy tym w totalnym chaosie organizacyjnym. No ale do sezonu prawie 2 miesiace. Kto wie?
Edytowano dnia: 29 czerwca 2019, 21:37
0
jasiom22
jasiom22
29 czerwca 2019, 21:59
Dla mnie Inter juz jest w top 3 na zakonczenie nadchodzacego sezonu, ma LM, ma zawodnikow i ma trenera ...wszystko na bezapelacyjnie wysokim poziomie, poszczesciło im sie z tym awansem.

Nasz Milan to druga strona tego medalu, wszystko co sie teraz dzieje to konsekwecje braku LM... Roma jest w tym samym miejscu co Milan, zeszły sezon zagrali zdecydowanie ponizej oczekiwań. Wiec spodziewałbym sie ze ten sezon powinien byc lepsze, maja mniej kłod pod nogami niz Milan, ale koniec koncow obstawiałbym ze do konca sezonu: Milan, Roma, Atalanta. Lazio wszyscy na rowni beda walczyc o miejsca 4-7.. o wszystkim zadecyduja szczegoły poczawszy od mercato... tu Milan w ramach wykluczenia z LE, moze stracic najwiecej - tego sie obawiam... o warsztat Giampaolo nie ma sie co martwic, tu bedzie dobrze... Registe tez potrafił sobie zawsze dobrac, czy to bedzie Praet czy Torreira.. Giamapaolo to ogarnie. Z innych klubow to jeszcze Torino, moze Sampdoria cos beda bruzdzic. Dzis dalbym Romie 4 miejsce, Milanowi bardziej 6, ale to z dnia na dzien bedzie sie zmieniac, to jak wrozenie z fusow..
Edytowano dnia: 29 czerwca 2019, 22:06
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 czerwca 2019, 22:13
Jeśli Inter się pozbędzie zgniłego jabłka z szatni to mają top 3 w kieszeni. Jeśli nie to może być różnie. Roma, jeśli się odpowiednio wzmocnimy, raczej nam nie podskoczy. No właśnie, jeśli...
Edytowano dnia: 29 czerwca 2019, 22:14
2
fett85
fett85
29 czerwca 2019, 22:15
Inter oddala się od Milanu od około dwóch okienek transferowych. Posiada stabilniejszy zarząd, który pomału robi przemyślane transfery. Posiada trzon zespołu, którego my nie mamy. Wydaje mi się, że po latach posuchy Iter wskoczył wreszcie na odpowiednie tory. W przeciwnym kierunku zmierza Roma, w której panuje chaos. Milan jest gdzieś pomiędzy nimi.
1
XXL
XXL
29 czerwca 2019, 22:26
Dzięki za odpowiedzi. Ja uwazam, ze Inter i top3 to za malo. Jezeli wszystko pojdzie zgodnie z planem Conte, to beda walczyc o wicemistrza. Nie zapominajmy, ze w tym klubie jest tez Marotta, czyli czlowiek, ktory razem z Conte mial ogromny wplyw na potege Juve. Z siodmego miejsca w jeden sezon posadzili ich na tronie, z ktorego na razie nie zeszli. Uwazam, ze na dzien dzisiejszy jesteśmy faworytami do 4 pozycji. Roma to zagadka. Fonesca w Szachtarze dawal rade, ale tutaj bedzie inna para kaloszy. Moze byc zarowno wybawicielem jak i czlowiekiem, ktory jeszcze bardziej zniszczy ten klub. Jedyny plus, ze przyszedl ktos z poza półwyspu Apeninskiego. Za Roma na pewno grozne bedzie Lazio i Atalanta, ale z tymi drugimi to nic nie wiadomo, bo zagrają w LM i nie wiadomo jak to polacza z Serie A, nie majac jakiejs szerokiej kadry. Nie lekcewazylbym tez Torino. Mazzarri stworz solidny zespol, z genialna defensywa. No i jeszcze jest Sampdoria, ktorej tez bym nie skreslal.
Edytowano dnia: 29 czerwca 2019, 22:28
2
KońFederacja
KońFederacja
29 czerwca 2019, 22:36
Trzy miejsca z pierwszej czwórki są pewne dla Interu, Juventusu i Napoli ( kolejność alfabetyczna co by żaden inteligent nie napisał że kibicuje którejś z tych drużyn). O pozostałe miejsce powalczą Atalanta, Milan, Torino (kolejność alfabetyczna). Lazio i Romę zupełnie wykluczam z LM. O LE powalczą jeszcze Sampdoria i Udinese.
Gdyby ktoś wiedział skąd to wiem - mam cynk od znajomego Chińczyka który prowadzi lokal gastronomiczny w mieście w którym mieszkam i jest powiązany z grupą ustawiającą mecze. Jako ciekawostkę dodam że Bayern wygrywa LM.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
29 czerwca 2019, 23:17
Jak dla mnie to 2 miejsca z TOP4 są pewne: Milan i Juventus, a o pozostałe 2 powalczy 18 zespołów.
0
daro12555
daro12555
29 czerwca 2019, 21:15
Za 15 mln?wolne żarty
0
marastorun
marastorun
29 czerwca 2019, 21:12
Niech idzie bez żalu jest jakiś sztywny garbaty spięty
0
Corsa
Corsa
29 czerwca 2019, 21:05
Nie ma szans żeby odszedł, a już na bank nie za takie pieniądze, więc nie ma się czym przejmować.
0
Savi
Savi
29 czerwca 2019, 21:04
wymiana na Maloma czy ajk mu i moze isc
0
Fushnikov
Fushnikov
29 czerwca 2019, 21:00
Barcelona nikogo nie chce innego bo żądają kluby kasy za swoich zawodników. No może Milan odda za pół darmo bo jesteśmy Barcelona xD
0
GiveMeReason
GiveMeReason
29 czerwca 2019, 20:58
Jak zawsze za pół-darmo
0
ósmy
ósmy
29 czerwca 2019, 20:50
To jest kwota zaproponowana przez Barcelonę,
To nie jest kwota ustalona przez AC Milan.
Są to negocjacje.
2
marunio
marunio
30 czerwca 2019, 15:13
jak to? nie czytasz komentarzy? juz go sprzedano i jeszcze milan doplacil i pocalowal w reke
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
29 czerwca 2019, 20:41
Jeden z lepszych lewych obrońców w Europie. Tak tak. To jest świetny gracz który trafił na Milan w takim żałosnym momencie. Nie dziwię się że interesują się nim najlepsze kluby. Jeżeli on sam chce odejść to zrozumiem. Jednak jeśli klub sam go sprzedaje bo potrzeba "kasy" to jest to strzał w kolano.
13
Asterix26
Asterix26
29 czerwca 2019, 21:49
Dokładnie. To jeden z nielicznych piłkarzy w kadrze, który należy do szerokiej światowej czołówki. Dobrze atakuje i broni, plus świetne stałe fragmenty.
2
KońFederacja
KońFederacja
29 czerwca 2019, 20:39
To jakiś primaaprilisowy tydzień we Włoszech? Co nowsze doniesienia to coraz bardziej niedorzeczne się wydają.
2
AC1899
AC1899
29 czerwca 2019, 20:39
Oddać za darmo. Stać nas.
2
Bury_87
Bury_87
29 czerwca 2019, 20:32
Za 15mln to laxalta niech sobie wezmą
1
KKP19
KKP19
29 czerwca 2019, 20:23
15? Serio? Kto to wyliczył. Myślałem że to nasz podstawowy , solidny obrońca i że nie sprzedamy za mniej niż 30mln, ale cóż...
10
milan78
milan78
29 czerwca 2019, 20:21
Sprzedajemy poniżej ceny rynkowej.A właściwie to dlaczego nie?Stać nas.Quo vadis Milanie?
1
krisss811
krisss811
29 czerwca 2019, 20:18
Chyba stracić a nie zarobić bo zapłaciliśmy więcej niż 15, jeśli dobrze pamiętam 18 mln. Jeśli jak najmniej kasy wydać Barca chce to odrazu do Milanu jakby nasz klub był tanim marketem. Potrafili wydać po 100 baniek za mało wartościowych piłkarzy to niech płacą za RR chociaż 40.
1
dawko69s
dawko69s
29 czerwca 2019, 20:16
XDDDDDDDDDDDDD
1
29 czerwca 2019, 20:15
20 mln 4 lewy obronca w hierarchii Realu a Rodriguez za 15 , to jakis czarny piatek jest w Milanie caly czas?Nie rozumiem tego i nie wym czy ktokolwiek moze to racjonalnie wytlumaczyc.
4
Presidente
Presidente
29 czerwca 2019, 20:15
Milan ma problemy ze sprzedawaniem. Locatellego oddaliśmy za 12mln, by Sassuolo w odpowiedzi krzyknęło nam 30 za Sensiego :)
8
Presidente
Presidente
29 czerwca 2019, 20:20
Przeciez wysmiewany De Laurentis zaprowadzil Napoli tak wysoko wlasnie przez to ze nie oddaje swoich graczy ze bezcen tylko duze sume.Oni nawet za Mario Ruiego chca 15 mln , my za Laxlata chyba tyle dalismy.Dla mnie to kuriozum , wszyscy sie cenia poza Milanem i Roma , nawet taka Fiorentina wyzej ceni Biraghiego i nie odda za grosze.Taka polityka daleko nie zajada.
7
Presidente
Presidente
29 czerwca 2019, 20:32
Swoja droga Sampdoria odrzucila oferte 30 mln za Andersena z Lyonu , czyli juz wiemy ze utalentowany Dunczyk na pewno do Milanu nie trafi bo sie cenia.
1







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI