Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Potrzeba konkretnych odpowiedzi. Czy drużynę na nie stać?

22 września 2019, 09:19, cinassek Aktualności
Potrzeba konkretnych odpowiedzi. Czy drużynę na nie stać?

Na starcie sezonu 2019/2020 Milan zupełnie nie potrafi pokazać się z dobrej strony. Choć rossoneri wygrali dwa mecze, z Brescią i Hellasem, to w bólach i one również pozostawiły sporo niesmaku. Nie wspominając o porażkach z Udinese i w derbach Mediolanu z Interem... Z tego powodu Il Corriere della Sera nie ma wątpliwości - w nadchodzących pojedynkach całe otoczenie Milanu oczekuje konkretnych odpowiedzi ze strony drużyny. Już w przyszłym tygodniu mediolańczycy zmierzą się na wyjeździe z Torino i u siebie z Fiorentną, natomiast cykl gier przed październikową przerwą reprezentacyjną zakończoną delegacją na pojedynek z Genoą. Czy trenera Marco Giampaolo i jego zespół będzie stać, aby wzbić się ponad postawę nie do przyjęcia z ostatnich gier?


R E K L A M A





107 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Boateng93
Boateng93
29 września 2019, 22:16
Mówiłem, że Maldini wydał 100 mln euro na nic. Nie zrobił żadnej rewolucji, zamiast pogonić Hakana, Kessiego, Suso. To sprzedał Cutrone, jedyne chłopaka z jajami, dodatkowo zostając na 9 na całe pół roku z samym, fatalnym Piątkiem.
0
Max82
Max82
23 września 2019, 10:50
Jak pisałem latem że w sparingach wyglądamy tragicznie i nie strzelamy bramek to wielu zarzucało mi że to tylko sparingi i ćwiczą warianty właśnie widać to po 4 kolejkach że już w sparingach była bieda A teraz jest nędza.
0
MK92
MK92
23 września 2019, 08:38
Trzymam kciuki za jakąś gwałtowną odmianę oblicza tego zespołu, bo jak będziemy ewoluować w obecnym tempie, to już możemy pożegnać się z myślą o awansie do Ligi Mistrzów.
0
KennyDracula
KennyDracula
22 września 2019, 19:13
Jeżeli z Torino wybiegnie Biglia, Rodriguez lub Turek, to znaczy, że MG jest oderwany od rzeczywistości. Ok, żaden ze mnie ekspert, żaden ze mnie taktyk, nie widzę drużyny na treningach, ale nie trzeba być hydraulikiem, żeby stwierdzić, że kran cieknie. Dać szansę nowym, nawet Kruniciowi!

Uziemiłbym też Piątka, ale po sprzedaży Cutrone nie mamy żadnej 9 w obwodzie.

Czarno to widzę. Dalej nie doszedłem do siebie do derbach...
3
artorn
artorn
22 września 2019, 19:50
Mam w 100% te same zdanie. Szczególnie co do kranu. Rozwalają mnie komentarze "to nie football manager".
Ja bym powiedział że "to nie mecze reprezentacji" gdzie piłkarz po równej formie w klubie nie radzi sobie w kadrze.
1
KKP19
KKP19
22 września 2019, 21:40
Za piątka Rebić może być
0
Bufor85
Bufor85
22 września 2019, 19:05
Gattuso kiedy wskoczył na stołek trenerski po Montelli też nie miał za wiele czasu na poukładanie zespołu, a trzeba pamiętać, że nasz zespół składał się z miernot. I co? Udało mu się dojść do 4 miejsca i wywalczyć w końcu jakieś miejsce w pucharach. Potem została przedłużona umowa i co? Znowu udało mu się dojść z przeciętniakami do 4 miejsca. Było trudno było czasami wkurzająco ale jakoś to szło. Brakuje mi jego myślę, że o te dwa lata byłby bardziej doświadczony w roli trenera Milanu. To był błąd pozbywając się jego. Wystarczyło dać kilku niezłych grajków a on by ich poustawiał.
2
Andre
Andre
22 września 2019, 22:00
I dalej gralibyśmy tę samą padlinę co w zeszłym sezonie. Ja dziękuję za tak grający Milan, nawet jeżeli miałaby to znowu dać nam 4-te czy 5-te miejsce w lidze.
Milan potrzebuje nie tylko wyników, ale też jakiegoś stylu gry, który dałoby się oglądać.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
23 września 2019, 02:26
@Andre ta bo teraz to oni grają wybitnie dla oka. "Milan potrzebuje nie tylko wyników, ale też jakiegoś stylu gry, który dałoby się oglądać." To teraz da się ich oglądać?? Bo mi oczy krwawią jak tylko widzę Hakana " nie ma mnie dla nikogo" i Biglię " uwaga bo podaję do tyłu" wychodzących w pierwszej 11. Grają jeszcze większą padlinę niż za Rino. Broniłem Gattuso bo broniły go wyniki i jakiś tam styl i pomysł na grę jednak był. Teraz nie widzę ani stylu ani nawet pomysłu na grę. I jeżeli dalej Turek z Argentyńczykiem będą wychodzili jako trzon zespołu to nie widzę przyszłości. Będzie kolejny sezon stracony. Zmiana trenera i od nowa budowanie zespołu. TYlko Zapewne już bez Romagniolego i Donnarumy bo ci zostaną sprzedani. jJeżeli nie na własne życzenie to dla podreperowania finansów.
1
Andre
Andre
23 września 2019, 17:06
@DarthImpaler Przecież nigdzie nie napisałęm, że teraz gramy miło dla oka. Gramy prawie taką samą padlinę jak za Gattuso, co nie znaczy, że powrót Rino miałby jakikolwiek sens.
Nam potrzeba trenera takiego jak Conte, który zrobiłby porządek w szatni i nadałby Milanowi nie tylko charakteru, ale również stylu gry, który dałoby się oglądać...
1
DarthImpaler
DarthImpaler
24 września 2019, 23:43
Nic o powrocie Rino nie pisałem. I zgadzam się, że nam potrzebny jest trener z prawdziwego zdarzenia a nie średniak ze środka tabeli. Może jeszcze te jego schematy odpalą. Ale jakoś nie nie zanosi. A jedną z ofiar będzie Piątek bo nie ma komu do nie go podać a napastnik żyje z podań od pomocników.
1
marcinmaly82
marcinmaly82
22 września 2019, 19:01
U mnie bez zmian... Nowy sezon, nowe nadzieje, nowy trener i... cały plan w p.... du. Ale i tak katuję się oglądając mecze Milanu, to musi być miłość. Forza Milan
1
DarthImpaler
DarthImpaler
23 września 2019, 02:31
Mi ostatnio ojciec powiedział żebym wyłączył mecz bo już go oczy bolą od takiej gry. I lepiej żebym poszedł obejrzeć jak gra drużyna z mojego miasta bo tam lepiej to wygląda. A oni grają w "Serie" A polskiej ligi i nawet jak zajmą ostatnie miejsce to do B nie spadną bo już B nie ma.
0
Max82
Max82
23 września 2019, 10:45
Darthlmpaler
Słuchaj ojca dobrze mówi;)
1
Orzelek79
Orzelek79
22 września 2019, 18:00
Wczoraj byliśmy świadkami ile znaczy trener. MG i Conte mieli tyle samo czasu ma poukładanie swoich zespołów. W Interze widać gołym okiem zmiany na lepsze a u nas..... Nie widzę różnicy z poprzednim sezonem. Za wcześnie osądzać pana MG ale jego Milan nie gra inaczej po kilku miesiącach niż Milan GG.
0
dejtfid1899
dejtfid1899
22 września 2019, 19:49
Porównaj też transfery Interu i nasze. Mieli też wypalonych graczy jak dambrossio to fakt, Conte świetnie ich zmotywował. Ale Lukaku to kompletna 9 w porównaniu do Krzyśka. Politano, Sensi, czy Godin który mimo wieku nadal daje rade i wiele nauczy młodszych obrońców. Gdybyśmy mieli takiego Politano za Suso to różnice w jakości widzieli byśmy od razu. Ile bym dał żeby obok Romka w tym sezonie grał t. Silva. Potrzebujemy też doświadczenia jak widać. Juve klub seniorów obecnie a nadal większości z nich się chce i mają umiejętności i doświadczenie. Milan to obecnie zlepek wypalonych graczy + młodzi którzy będą gotowi trener wie kiedy.
0
artorn
artorn
22 września 2019, 19:56
Inter miał mecz w lm. I "gorsi" pokazali że idzie z nimi powalczyć. U nas? Derby i co? Jakoś nie widziałem by ktoś tam wypruwał żyły.

Tu nie chodzi o wynik ale nawet brak chęci... W ostatnich derbach za Rino było to widać.

W sierpniu myślałem "może nie strzelają w sparingach to będą strzelać w lidze". Ale widać że już wtedy mieli problem.
1
KKP19
KKP19
22 września 2019, 15:38
Nie chce bronić Giampaolo ale w pierwszej połowie były dwa takie chwilowe momenty gdzie można byli zobaczyć jak ma wyglądać taktyka Marco. Jeśli wszystko by zadziałało , gralobysmy naprawdę świetnie. Jeśli. Nasi piłkarze bali się w tych momentach Od razu podać. Nie zastanwiać się. Potrzeba automatyzmow które mają przyjść z czasem . Ale nwn czy nie potrzeba na to zbyt dużego czasu czy też ta taktyka jest zbyt ambitna jak na naszą pomoc. W szczególności Hakan w jednym z tych momentów spowolnil masakrycznie grę i nie dość że się zastanowił dłużej niż inni w analogicznej sytuacji to podał niecelnie w dodatku na bliską odległość .niestety nie pamiętam w których minutach byly te sytuacje lecz samo ich szukanie mija się z celem ponieważ 2 takie momenty trwające 3 sekundy na 90 minutowy mecz to nic. Tak więc Panie Giampaolo pora wprowadzić znaczące korekty
1
per93milan
per93milan
22 września 2019, 17:07
Nasi pomocnicy nie umieją grać tak jak zakłada Giampaolo. Mają problemy w przyjęciu oraz jak mają piłkę to z automatu grają piłkę do tyłu.
1
artorn
artorn
22 września 2019, 19:58
@per93milan - ta pomoc co grała wczoraj na pewno
0
DarthImpaler
DarthImpaler
23 września 2019, 02:37
@KKP19 Po przeczytaniu twojego komentarza. Mi się przypomniała sytuacja Bigli jak dostał piłkę na środku boiska i mógł przyspieszyć akcję do przodu - nie był atakowany, mógł spokojnie se przyjąć, rozejrzeć się, pójść na piwo i wrócić - a klepnął z pierwszej świece do obrońcy (chyba do Romka) i jak trybuny zaczęły gwizdać to aż kamera się zaczęła trząść. Tragedia.
Edytowano dnia: 23 września 2019, 02:38
1
ANDREW1985
ANDREW1985
22 września 2019, 15:32
dla mnie największym problemem Milanu są Maldini i Boban
0
zbylon
zbylon
22 września 2019, 18:07
Lol :)
2
DarthImpaler
DarthImpaler
23 września 2019, 02:38
chyba dlatego że nie grają.
1
King George
King George
22 września 2019, 15:21
Poki co, w nasze szeregi wkradl sie chaos. Nadejdzie jednak taki moment, ze nasze schematy zaczna dzialac :D
4
robert150695
robert150695
22 września 2019, 15:12
Odp.: Nie
0
przemek.kili
przemek.kili
22 września 2019, 15:10
Kopiuj wklej wyniki z poprzednich sezonów.
0
ceci791
ceci791
22 września 2019, 14:09
Teraz dopiero widać ile dawał Bakayoko tej drużynie w środku pola
7
viviek89
viviek89
22 września 2019, 14:37
I Rino na lawce.. Oni juz sie nawet nie boja tak grac
1
Frajday
Frajday
22 września 2019, 14:04
Myślałem, że będzie lepiej, albo przynajmniej jakiś poziom stały zespołu w górnej części tabeli utrzyma...... jednak na chwilę obecną jest gorzej :-) Negatywne zaskoczenie funduje AC Milan.
0
22 września 2019, 13:16
Przypomniałem sobie jak wielu świętowało czerwoną kartkę Calabrii i cieszyło się, że zagra Conti. No cóż, nie wiem jak można było nie pamiętać, że Conti ostatni raz był sobą w 2017 roku. To jest cień piłkarza.

Conti Vs Inter:

-81% passing rate (worst among starting field players)
-Accurate cross 0/3
-Long pass 1/4
-First goal he caused the FK.
-2nd goal he didn't even press.
-Inter's offside goal (not even offside) he was at fault.
-D'ambrosio hitting the post, he was dribbled before.

Calabrii można nie cenić, ale to że jest najlepszym prawym obrońcą Milanu, jest po prostu faktem. Nie bez powodu w mercato pojawiały się doniesienia nowym prawym obrońcy.

Tak poza tym, bo ja już się pogubiłem. To w końcu mercato było tragiczne, zarząd do wywalenia, czy to jednak trener jest "be", bo nie korzysta z nowych i lepszych? Pewna niespójność logiczna tu występuje... no ale to nie nowość.

Żeby jednak nie było tylko żałoby i negatywów, to warto zaznaczyć, że mamy w końcu dynamicznego gracza na lewej stronie boiska. Ba! Mamy ich nawet dwóch. Daje to jakąś nadzieję, bo być może skończy się gra tylko na Suso i czekanie na jego błysk.
Pytanie tylko czy z tym trenerem?

Szczerze mówiąc, nie wiem czy wytrzymam do grudnia z dawaniem mu czasu. Gattuso to jednak był "nasz", nadawał jakąś tożsamość i przywrócił godność drużynie. Za Giampaolo nie warto jednak umierać.
Edytowano dnia: 22 września 2019, 13:17
1
hyrus13
hyrus13
22 września 2019, 14:27
No tak, pytanie jednak brzmi czy zmiana trenera co roku jest dobrym pomysłem. Kolejne pytanie czy MG miał wpływ na transfery czy miał g do gadania.
Nie ma się co oszukiwać, nasza kadra jest słaba i bez wielkich transferów będziemy stać w miejscu.
0
plotek
plotek
22 września 2019, 15:10
Daje tyle minut Contiemu to go pożre na śniadanie ... Calabria oprócz biegania nie pokazuje nic innego ...
5
artorn
artorn
22 września 2019, 20:01
Postawisz wczoraj calabrie zamiast contiego i dollar miałby 2x więcej roboty. Gadasz o contim jakby grał ostatnie mecze w 1 jedenastce
0
GiveMeReason
GiveMeReason
22 września 2019, 12:44
Pamietacie co mowili o Giampaolo po dymisji "wuefisty"? Chwalono go ze swietnie rozwija mlodych graczy, zapomnijcie o powrocie do LM tu beda liczyc sie tylko zyski funduszu. Nie wierze w ten projekt 5 miejsce to max co osiagna.
Gattuso wroc!
0
Marcos Salinas
22 września 2019, 13:01
Kto mówił, ten mówił. Ci co wnikliwie śledzili poczynania jego zespołów wiedzieli, że nie jest tak różowo jak go maluje się+nie pasuje charakterem do kadry, którą trzeba na każdym kroku próbować motywować/trzymać za twarz, żeby poszczególni kopacze nie przeszli obok danego spotkania.
Edytowano dnia: 22 września 2019, 13:02
3
kosa80
kosa80
22 września 2019, 12:03
Inter pokazał nam wczoraj najważniejszą rzecz jaka jest w piłce.
Nie można oszczędzać na trenerze.
Naprawdę mamy dobrych piłkarzy .
I trzeba tu człowieka z wizją i autorytetem.
Naprawdę wierzyłem MP . Bardzo
Po wczorajszym kiblu MÓWIĘ WON WON KURW...
Przetrwajmy jakoś ten sezon i się utrzymajmy ..
3
Max82
Max82
22 września 2019, 13:12
Nie ma sensu czekać dac mu 4max mecze i jak nie będzie lepiej to won , chociaż nie wieżę aby coś się zmieniło. Brać Allegriego i wrócimy do.scislej elity nie ma czasu na pół środki trzeba działać póki jest jeszcze czas na odwrócenie losu .
1
artorn
artorn
22 września 2019, 20:08
Teksty "potrzebujemy efektów na już" czytam od 8lat xd.
1. Ja jestem za tym by wziąć sprawdzonego trenerA z jakimiś sukcesami ( niewypalonego ) i dać mu 3-4lata... Ale nie ogórkom jak nasz trener.
2. Jak nie to raczej trzeba się przyzwyczaić że nie należymy do top 4 tylko walczymy o 5-6 miejsce.
3. Wg mnie pierdzielenie eliota to bullshit i ten klub jest tylko po to by nas sprzedać.
1
wielki prostownik
22 września 2019, 12:00
Problemem Giampaolo jest jego asekuranctwo. Przyzwyczaił się do prowadzenia zespołów gdzie zadaniem był środek tabeli i uniknięcie spadku. Do tego wystarczyło grać ostrożnie, nie prowokować zagrożenia dla siebie i wystarczało. Ale jak chcesz wygrywać to bez ryzyka się nie da. Dlatego woli Biglie od Bennacera. Ten drugi podejmuje ryzykowne decyzje co czasem kończy się stratą i zagrożeniem utraty bramki. Ale na Boga inaczej się nie da jeśli chce się cos więcej ugrać niż środek tabeli. Cała nasza drużyna gra bez żadnego ryzyka, podaniami na alibi, wolno. Byle nie stracić piłki. Z taką taktyką to niema czego szukać.
5
Max82
Max82
22 września 2019, 11:59
Tutaj juz nie ma wymówek albo zaczna grać albo won z klubu trener plus leszcze które nie wnoszą nic do gry , nikt nie będzie płacił tyle kasy na pensje a oni w dupie mają zaangażowanie.
Wielu z Was pisało że nie stać nas na trenera z górnej półki? Nie wierzę w to patrząc ile kasy idzie na nie trafne transfery lepiej ta kasę zainwestować w trenera bo od tego buduje się zespół A nie zbieranina panienek i później szukanie alternatywy w trenerze który nie ma jaj aby robisz roszady w składzie.
1
plotek
plotek
22 września 2019, 11:53
Odpowiedź brzmi - Nie. Drużynę na nie nie stać. Po tych derbach nie będzie już lepszej gry, nie ma na to szans. Jeżeli nawet na takie spotkanie nie potrafili się zmobilizować. A jedyni gracze którzy w ogóle mieli jaja, żeby wziąć na siebie grę to , Leao (który zresztą dostał tak naprawdę pierwszą szansę), Suso i Kessie. Tylko tych trzech Panów starało się zrobić cokolwiek. Biglia to k*rwa jakaś porażka, jak to nawet komentator wczoraj rzekł " on ma dobre statystyki podań, tylko szkoda, że większość jest do tyłu ... ". Pierwsza bramka tak frajersko stracona, że po prostu nie wkurw** się patrząc na to jak obrońca ma totalne wyebane na tą sytuację to naprawdę sztuka. Jak można grać w pierwszej lidze, patrzeć, że typek odchodzi od piłki i czeka tylko na wystawkę do strzału ... Conti nie licząc naprawdę 1-2 sytuacji też padaka, szkoda gościa bo potrafi dośrodkować w przeciwieństwie do tego drewniaka Calabrii ... Ogólnie jest przewalone i nie ma co się łudzić nawet o LM. Zmiana trenera przed następnymi przygotowaniami nic nie da ...
2
Robinowski
22 września 2019, 11:53
Powiedzmy sobie szczerze. Jeśli Marco wystawia skład z poprzedniego sezonu z wyłączeniem Bakayoko, który jako jedyny w drugiej linii robił robotę to czego można się spodziewać? Tutaj należy zacząć budować tożsamość drużyny bazując na nowych nabytkach dopóki jeszcze nie popadli w marazm obecnej ekipy.
1
Boateng93
Boateng93
22 września 2019, 11:46
Bilans transferów duetu FiM jest porażający. W tym momencie większych zastrzeżeń nie można mieć tylko do Musacchio. Hakan, Biglia, RR i Kessie zaczynają kolejny sezon w pierwszym składzie i już wiemy, że znowu to będą hamulcowi. Do tego Conti, który już raczej nigdy nie wróci do poziomu sprzed kontuzji, Borini i drogie porażki z Kalinicem, Silvą i Bonuccim. A jeszcze na odchodne zdążyli zakontraktować Halilovica i Strinica...

Wydali prawie 300 mln euro i nie ma z tego żadnego dobrego piłkarza, który mógłby robić w tej drużynie różnicę.
3
mist22
mist22
22 września 2019, 11:53
Może i masz rację, ale trzeba sobie przypomnieć jakich graczy Milan miał przed sezonem w którym Ci gracze zostali wprowadzeni. Skład wyglądał z grubsza tak :
---------------Donnarumma
Abate-Paletta-Romagnoli-De Sciglio
Kucka/Sosa -- Locatelli -- Bonaventura/Poli
Suso/Honda -- Bacca/Lapadula -- Deulofeu

Jeśli spojrzeć na środek pola to uwierz, że wolę Biglię, Kessiego i Hakana niż Sosę, Locatelliego i Poliego. Może teraz, kiedy Milan aspiruje do Ligi Mistrzów Ci gracze nie prezentują się tak, jakbyśmy chcieli. Trzeba pamiętać jednak, że w sezonie 2015/16 byliśmy na 7 miejscu, w 2016/17 na 6 miejscu i ledwo kwalifikowaliśmy się do Ligi Europy. Dopiero po tych transferach, o których napisałeś za 300 mln spośród których "nie ma dobrego piłkarza", zaczęliśmy na spokojnie kwalifikowac się do Ligi Europy, a w tamtym sezonie walczyliśmy do końca o Ligę Mistrzów. Też bardzo pragnę Milanu w LM i walki o mistrzostwo, ale nie zapominajmy z jak dalekiej podróży wracamy.
Edytowano dnia: 22 września 2019, 11:59
0
Boateng93
Boateng93
22 września 2019, 13:38
No skoro wydali 300 mln euro to chyba żadnym cudem nie było, że się o 1 miejsce w tabeli poprawili?
0
22 września 2019, 11:44
Mam dziwne przeczucie, że zmiany w kolejnym meczu będą wynikiem presji kibiców, a nie rzeczowej analizy trenerów. Niestety coś takiego nigdy się dobrze nie kończy.
3
Krauser
Krauser
22 września 2019, 12:15
To samo jest z formacją, trener miota się od jeden taktyki do drugiej. To tylko pokazuje że chłop bardzo szybko się pogubił.
0
Rafał0209
Rafał0209
22 września 2019, 11:43
Najgorzej zarzadzany klub na świecie ostatnich lat , miliony na transfery , trenerzy ktorzy nie maja pojęcia o taktyce i panienki na boisku bez jaj , żeby chociaż przegrali po walce a wyglada to tak odbębnić wziasc tygodniowke i spać
1
Bandita
Bandita
22 września 2019, 11:28
Założę się, że taktyk dokona zmian, w następnym meczu. Ale nie ruszy Bigli, Hakana, RR czy nawet Suso. Więc zmiany będą bezproduktywne. Nich idzie kibic Interu won
0
pazioni
pazioni
22 września 2019, 11:20
Wygląda to tak jakby drużyna grała żeby zwolnić trenera.
1
Corsa
Corsa
22 września 2019, 11:19
Jak okazało się, że kontraktujemy Giampaolo, to byłem bardzo zawiedziony, ale jednocześnie starałem sobie wmówić, że gość jest chociaż wyjadaczem i może nas zaskoczy. No i zaskoczył... szkoda tylko, że w ten sposób. Niemoc Milanu Gattuso można było tłumaczyć jego brakiem doświadczenia, warsztatu, ale jak usprawiedliwić obecny stan rzeczy? MG jest zwyczajnie średnim trenerem, którego stać wyłącznie na pewne utrzymanie zespołu w lidze. Przed sezonem uważałem, że należy dać mu szansę bez względu na wyniki, nawet jak te będą bardzo złe i spiszemy sezon na straty. Teraz jednak uważam zupełnie inaczej, trzeba się go pozbyć jak jest jeszcze czas i szansa na uratowanie tego roku. Nie za 2-3 spotkania, nie w przerwie, a już teraz. Jednak wiem też, że do tego nie dojdzie, bo wtedy wyjdzie, że Maldini totalnie nie wie co robi i piastowane przez niego stanowisko jest nieporozumieniem. Chociaż i tak coś mi mówi, że sprowadzenie Marco nie było pomysłem Maldiniego, on tylko się pod tym podpisał żeby uciszyć rozwścieczonych kibiców. Na tym właśnie polega rola naszej legendy, żeby usprawiedliwić złe decyzje zarządu i żeby kibice przyjmowali wszystko z pokorą, bo w końcu to Paolo, komu jak komu, ale jemu musi zależeć na tej drużynie. Irytuje mnie to, że przez idiotyczne zarządzanie jesteśmy w lesie, a do dodatkowo jeszcze obrywa się rykoszetem naszym najbardziej zasłużonym piłkarzom, którzy w dobrej wierze najzwyczajniej dają się wykorzystywać tym cwaniakom z Elliota.

Nie przyjdzie Allegri, nie przyjdzie Mourinho, nie przyjdzie nikt z tych grubych ryb. Wolny jest Marcelinho, który odbudował pogrążoną w kryzysie Valencie, którego pokochali kibice i piłkarze. Ten facet jest w naszym zasięgu i kogoś takiego nam właśnie potrzeba, ale nie można zwlekać, bo zaraz się po niego ktoś zgłosi i znowu zostaniemy z ex piłkarzem uczącym się trenerki, Bonera już czeka.
7
Majkel69
Majkel69
22 września 2019, 11:14
Jak to potrzeba odpowiedzi? Wszystko już wiemy - drużyna jest rozbita a trener to pajac, serio liczyłem na poprawę w stosunku do Gattuso który dopiero się uczył fachu a jest gorzej niż było.
0
LunaS
LunaS
22 września 2019, 11:13
Niestety nam to by się przydał taki poj..b jak Conte - on jak pracuje to nie śpi, nie je tylko trenuje :) Trzeba było wydać trochę milionów ...
0
MrCostacurta
22 września 2019, 11:04
Po odejściu Ancelottiego rozpoczeliśmy cykl zatrudniania trenerów bez doświadczenia i sukcesów. Z Allegrim jako tako się ten eksperyment udał ale następni trenerzy to amatorzy. Może by tak zatrudnić kogoś kto zna się na tym fachu a nie znów liczyć na cud.
0
Marcos Salinas
22 września 2019, 11:10
Allegri dostał Ibrę, Robinho, Boatenga, Van Bommela, Cassano w życiowej formie i paru innych klasowych zawodników.Wątpię czy bez tego poradziłby sobie w tamtym momencie, gdyż on rozwinął swój warsztat dopiero w Juventusie.
2
Bandita
Bandita
22 września 2019, 11:11
Salinas zaś ok. Ale jeden szczegół. Wpuszczal ich. A ten nasz pewnie pół roku czekałby aż jego schematy skumaja
Edytowano dnia: 22 września 2019, 11:14
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
22 września 2019, 11:00
Po 4 kolejkach w co drugim komentarzu nazwiska nowych trenerów. Przecież to jest jakiś absurd.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 września 2019, 11:03
No bo nasza gra to jest absurd ;)
7
patoo_07
patoo_07
22 września 2019, 12:17
Absurdem jest to co ta drużyna prezentuje.
0
dominord
dominord
22 września 2019, 10:54
Nie wiem jak wy, ale ja od Allegrego i Mou wolałbym Marcelino. Pokazał w Valencii, ze potrafi stworzyć ZEPÓŁ, czyli coś czego nam najbardziej brakuje, bo skład
Donnarumma
Calabria, Musacchio, Romek, Theo
Bennacer, Kessie, Paqueta
Suso, Rebič, Leao
Oni grać potrafią tylko ze profesorek futbolu nie wie potrzeba im motywacji i dobrej ręki do młodzieży. Z tego składu tylko Donnarumma, Romek, Suso, Rebič nie są taka młodzieżą. Reszta to tylko talenty a MG tego nie rozumie i oczekuje od nich pełnej dyscypliny taktycznej.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 września 2019, 12:39
Donnarumma to rzeczywiście nie młodzież ^^
0
adamos
adamos
22 września 2019, 10:50
Wywalić Suso. Wczoraj gdyby nie samolubne zachowanie i podania pod nogi rywala byśmy wygrali.
1
Corsa
Corsa
22 września 2019, 10:54
Najgorsze, że o tym samym pomyślałem. Zaliczył fajny przechwyt, przebiegł całe boisko, ale żeby podał do Leao, to pewne 1:0, a wtedy mecz mógł się potoczyć zupełnie inaczej.
Edytowano dnia: 22 września 2019, 10:55
3
El Diablo
El Diablo
22 września 2019, 11:41
Po tej akcji moja prywatna fala nienawiści do Suso zmieniła się w tsunami ;)
2
fett85
fett85
22 września 2019, 10:48
Odpowiedź może nadejść w momencie gdy wymieni się zawodników pierwszym składzie na nowych, którzy latem do nas przyszli. Ich psychika jeszcze nie jest skażona współpracą z takimi tuzami jak Calhanoglu czy Biglia. A na poważnie, to widać było w meczu z Interem ile dla nas znaczył Bakayoko w środku pola. Ciosem w plecy zadanym przez Elliott, była decyzja o jego nie wykupieniu. Kessie, Biglia, Calhanoglu, Suso to zawodnicy, którzy według mnie już nic więcej dobrego nie pokażą w Milanie, z tych czy innych powodów. Niestety to jest niemal cała nasza druga linia i cieżko będzie w środku sezonu znaleźć rozwiązanie na tę bolączkę.
Edytowano dnia: 22 września 2019, 10:49
1
Adam1983
Adam1983
22 września 2019, 10:39
Jedyna odpowiedź
M
A
R
C
E
L
I
N
H
O
!!!
2
patoo_07
patoo_07
22 września 2019, 10:37
Musacchio jednak miał rację. Możemy być niespodzianką sezonu. Nie wspomniał tylko,że negatywną. Przecież z taką grą zdobędziemy w tych meczach może ze 2 punkty i pewnie będą to remisy 0-0 jeśli uda nam się nie stracić bramki. PORAŻKA.
0
Marcos Salinas
22 września 2019, 10:32
Oby ta ostatnia wizyta Allegriego na SS nie była wyłącznie czystą kurtuazją i nasz zarząd był w bezpośrednim kontakcie z Maxem.
1
Corsa
Corsa
22 września 2019, 10:45
Bez szans, on chyba jeszcze kolejny rok ma płaconą pensję przez Juve, więc po co podejmować takie ryzyko. Tym bardziej, że obecnie Milan postrzegany jest jako tykająca bomba, każdy trener z jakimś dorobkiem przechodząc do nas stawia na szali swoją własną, wyrobioną markę. Zarząd nikomu nie da wolnej ręki, nie sypnie groszem, więc nikt znaczący tutaj nie przyjdzie.
2
Bandita
Bandita
22 września 2019, 10:28
Konkretna odp. Marco out!
Chce zobaczyć drużynę bez Suso, Hakana, Bigli i Ricardo.
Mam dziwne przeczucie, że zagrają jak druzyns
0
Endriu
Endriu
22 września 2019, 10:15
Maldini i Boban nie maja jaj, trener musialby przegrac najblizsze 2 mecze to moze by go zwolnili ale szczerze watpie. Jak dla mnie jeśli mamy zatrudnic kolejny polsrodek to lepiej grajmy bez trenera.
3
patoo_07
patoo_07
22 września 2019, 10:38
No przecież gramy bez trenera :D
2
Corsa
Corsa
22 września 2019, 10:52
Maldini i Boban nie mają, ale nic do powiedzenia. Oni tylko mają ładnie wyglądać. Wszystkie decyzje podejmuje góra.
0
kozik___13
kozik___13
22 września 2019, 10:13
Na zero z przodu to z tyłu zawsze coś wpadnie
5
Ronladinho86
Ronladinho86
22 września 2019, 10:10
Niech gazidis już dzwoni po Wengera
0
Marcos Salinas
22 września 2019, 10:28
Byłaby identyczna sytuacja co w przypadku Giampaolo czyli zdemotywowany, niemający charakteru/stylu Milan nawet przeciwko outsiderom.To już ''samolub'' Mourinho byłby lepszy od 70 latka, który przez ostatnie dwadzieścia parę lat nie wytknął nosa poza angielską ligę.
Edytowano dnia: 22 września 2019, 10:29
0
milan78
milan78
22 września 2019, 10:40
"Samolub Mourinho"...'Perukarz Conte"...Jest jakis trener na świecie ktorego poważasz i który byłby godny objęcia Milanu?
1
Marcos Salinas
22 września 2019, 11:01
milan78
Mam wymieniać po kolei?Będzie to naprawdę długa lista.Nie lubię jedynie typowych konfliktowych egoistów jak właśnie Conte/Mourinho oraz niewidzących oczywistych błędów narcyzów pokroju Montelli.Reszta może mieć większe lub mniejsze umiejętności, jednak każdy zasługuje na chociaż odrobinę szacunku.
0
kaquito
kaquito
22 września 2019, 10:10
Dawać Mourinho. Jest jaki jest, ale potrafi wziąć za pysk rozleniwione panienki!!!
0
Zako
Zako
22 września 2019, 10:11
Mourinho raczej będzie czekał na pracę w Realu :P
0
Zirytowany
22 września 2019, 10:17
To już wolałbym Allegriego.
0
TR3V0R
TR3V0R
22 września 2019, 10:04
No to jeszcze wpierdol od Torino i wakacje XD
2
uczciwyoszust
uczciwyoszust
22 września 2019, 10:00
Zmienić ustawienie na 3-5-2

Donnarumma

Musacchio, Romagnoli, Rodríguez

Conti, Kessié/Krunić, Bennacer, Bonaventura/Paquetá, Theo

Piątek, Leão
0
JanuszMylanista
JanuszMylanista
22 września 2019, 10:31
Po świetnym wczorajszym meczu Rodrigueza nadal go widzisz w składzie ?
0
uczciwyoszust
uczciwyoszust
22 września 2019, 10:46
Rodriguez grał już kilka meczów jako środkowy obrońca i z tego co pamiętam grał w nich solidnie. Jego problemem jest gra ofensywna, gdzie jest kompletnie bezproduktywny. No i wychodząć do przodu gubi krycie w obronie. Grając na środku nie będzie przekraczał własnej połowy i skupi się tylko na zadaniach defensywnych.
Edytowano dnia: 22 września 2019, 10:56
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 września 2019, 09:59
Kolejny trener poleci po 3/4 miesiącach Ale wnioski zostaną wyciągnięte żadne xd i cyk kolejny polsrodek
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
22 września 2019, 09:42
Liczę na 9 ptk w następnych trzech kolejkach.
3
serginho83
serginho83
22 września 2019, 09:55
9pkt powaznie??? Optymista z Ciebie... Przecież z taką grą 5pkt będzie niemałym sukcesem... Torino i Genoa zawsze ciężkie tereny dla nas, a Fiorentina też się nie położy na boisku...
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
22 września 2019, 10:00
Myślę że trener po derbach pozmienia trochę w składzie i te 9 pkt jest jak najbardziej w zasięgu :).
1
Inzaghi_9
Inzaghi_9
22 września 2019, 09:41
Allegri.
5
Obserwator
Obserwator
22 września 2019, 09:44
Nie chce tego judasza ogladac w naszych barwach odstawil Pirlo sam poszedł do jude i nagle Pirlo był jego ulubieńcem won mi...
0
Inzaghi_9
Inzaghi_9
22 września 2019, 09:54
Nie wiadomo jaki był powód, w każdym razie to jest przeszłość, Allegri wszedł na zupełnie inny poziom w Juve i myślę że może pomóc nam wejść na wyższy poziom :) Doświadczony trener w Serie A który odniósł wielki sukces, do tego jego pensja nie zabije naszego budżetu.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 września 2019, 10:01
Nie Allegri bo my mamy młodzież do "wychowania" A nie doświadczonych żołnierzy do taktyka Maksa. Trzeba ściągnąć trenera któremu będzie warto dac ze 2 sezony na budowę drużyny.
0
serginho83
serginho83
22 września 2019, 11:13
Ale my nie mamy dwóch sezonów... Jeżeli ten się okaże porażką, a wszystko ku temu zmierza, to Romagnoli i Donnarumma odejdą. Na kim będziesz budował wtedy drużynę???
0
Bandita
Bandita
22 września 2019, 09:40
Walka o utrzymanie będzie. Jak ten taktyk dalej będzie ślepo stawiać na RR, Biglie czy Kebsa. Niestety
0
matten
matten
22 września 2019, 09:36
Porażka z Interem była do przewidzenia, gdybyśmy zainkasowali komplet punktów we wcześniejszych spotkaniach to sytuacja byłaby spokojniejsza. Nadchodzące pojedynki nie będą łatwe, więc tym bardziej szkoda, że trener nie dał za wiele szans nowym zawodnikom w starciach ze słabszymi rywalami :/
Najbardziej obawiam się meczu z Torino... szczerze mówiąc jeden punkt brałbym w ciemno. Z Fiorentiną pewnie czeka nas szalone spotkanie obfitujące w dużą ilość bramek, ale tu jestem spokojny jeśli chodzi o zwycięstwo :p Z Genuą liczę na zwycięstwo, ale nie będę bardzo zaskoczony jeśli skończy się remisem. Mam nadzieję, że po tych trzech meczach wpadnie nam na konto 7 pkt.
0
Obserwator
Obserwator
22 września 2019, 09:46
Z torino wpierdol z fiorA to samo moze genoa 1 pkt 0:0 lub 1:1
0
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI