Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

ANSA: Posada Giampaolo nie jest zagrożona

27 września 2019, 13:29, Redakcja Aktualności
ANSA: Posada Giampaolo nie jest zagrożona

Jak informuje agencja prasowa ANSA, informacje płynące od zarządu Milanu są dla trenera Marco Giampaolo pozytywne. Niedzielny pojedynek z Fiorentiną nie będzie zawierał żadnych znamion presji. Szkoleniowiec ma zagwarantowany "czas" oraz "pełne wsparcie", pomimo odniesienia trzech ligowych porażek w pięciu meczach. Włodarze docenili dobrą grę w pierwszej połowie we wczorajszym meczu z Torino i mimo końcowej porażki, nie zamierzają wyciągać żadnych daleko idących kroków wobec Giampaolo.


R E K L A M A





148 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
GiveMeReason
GiveMeReason
27 września 2019, 13:57
Bedzie zabawnie jak Montella zwolni Dzbanpaolo
1
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
27 września 2019, 13:57
Martwi mnie to, że jeśli my przegramy dalej z Montellami to już będziemy w naprawde nieciekawej sytuacji. Już jest tragicznie i trzeba gonić.

Ja wierzyłem w walke o top3 xD
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
27 września 2019, 13:54
Uuu... spisek! Pamiętajcie, że Maldini w dzieciństwie kibicował Juve... ( ͡º ͜ʖ͡º)
2
mavachi
mavachi
27 września 2019, 13:54
Skoro Valencia potrafila zwolnic Marcelino po awansie do LM i wygraniu Pucha Krola mimo beznadziejnego poczatku sezonu to nie widze problemu ze zwolnieniem Giampaolo za 2kolejki.
0
Gerada
Gerada
27 września 2019, 14:02
Nie wiem czemu akurat Valencia miałaby być idealnym wzorem do naśladowania dla Milanu w obecnej sytuacji...
1
Vol'jin
Vol'jin
27 września 2019, 18:36
Ale Marcelinho nie wyleciał za wyniki sportowe więc może by się jakiś research przydał?
0
TR3V0R
TR3V0R
27 września 2019, 13:52
To co Bennacer zagrał meczyk, to mu wystarczy teraz ławeczka, Biglia pierwszy składzik i gitarka, a tak na poważne to niech ten ,,czas'' który jest mu potrzebny nie trwa cały sezon, bo jak na razie jedynym pozytywem naszej gry po 5 kolejkach była dobra gra w pierwszej połowie z Torino XD. Nie no muszą się jakoś ogarnąć w tym Milanie, bo już wszyscy cisną bekę z tego klubu, a patrząc na to że kiedyś Milan zjadał każdego na świecie to jest to smutne.
0
Zuber
Zuber
27 września 2019, 13:51
Tutaj jak zawsze sami eksperci, postępy widać gołym okiem. Chyba nie po to zatrudniono gościa, żeby go zwalniać po 5 kolejkach.
1
Marcin1995
Marcin1995
27 września 2019, 13:59
Taką tezę będzie można wysunąć po kilku spotkaniach nie po jednym, na razie to było niezłe 45 minut, jak z Fiorentiną zagramy podobnie powiedzmy chociaż przez godzinę i z Genoą to wtedy będzie można mówić o poprawie, jak zagramy dziadostwo jak w poprzednich meczach to o żadnym postępie nie może być mowy
0
Pinokio
Pinokio
27 września 2019, 14:09
Jakie postępy ? Chłopie odstaw te prochy. Jedna przeciętna połowa przy słabym Torino to są żadne postępy. Naprawdę ludzie są tacy tępi ?
0
Zuber
Zuber
27 września 2019, 14:11
A co powiesz mi, że nie ma postępu w naszej grze ofensywnej w porównaniu do pierwszych meczy? Może Ty chłopie odstaw te prochy bo nosek rośnie. Wczoraj stworzyliśmy więcej akcji niż przez wszystkie ostatnie mecze, ale nie ma postępu. :D
2
roby
roby
27 września 2019, 13:41
Tak jest ...od 19 lat te same gowno w glowach jesli chodzi o trenerow.....coz czekamy na sezon 2020/2021
0
matten
matten
27 września 2019, 13:36
Nie wygląda to dobrze. Spodziewałem się, że na tym etapie sezonu będziemy mieć przynajmniej 10 pkt. Mimo to uważam, że jeszcze za wcześnie, aby zwalniać trenera Giampaolo. Może faktycznie zawodnicy potrzebują więcej czasu na ogarnięcie taktyki, ale z drugiej strony jak to się dzieje, że Conte wchodzi do Interu i wyważa drzwi razem z futryną notując bilans pięciu zwycięstw w pięciu meczach?:( Patrząc z perspektywy czasu zamiast tych wszystkich transferów, które przeprowadziliśmy w lecie wolałbym chyba porządnego szkoleniowca (Conte, Mourinho, Wenger)... śmiem twierdzić, że dałoby to lepszy efekt punktowy :(
0
Sobi
Sobi
27 września 2019, 13:46
Conte - są taktyki łatwiejsze i trudniejsze pewnie do przyswojenia + troszkę inna kadra + najprawdopodobniej również po prostu lepszy trener niż nasz MG. Będzie dobrze ! :)
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 września 2019, 13:51
Zgadzam się z pierwszą częścią twojej wypowiedzi, być może potrzeba jeszcze trochę czasu aby maszyna ruszyła, póki co wygląda to źle ale za wcześnie by całą wine przypisać trenerowi. Co do Conte to już jest inna bajka, inne realia i inna rzeczywistość. Conte przychodzi i ma konkretne żądania finansowe (kontrakt) i kadrowe (Lukaku), chce mieć wpływ na politykę klubu a nie tylko trenować i Inter może to spełnić a my nie. Inter nam wyraźnie odjechał dzięki temu że nas wyprzedził o 1 punkt.
1
RuFFDante
RuFFDante
27 września 2019, 14:57
Trzech obroncow Interu kosztowalo mniej niz Caldara. Inna polityka trasferowa, lepsi pilkarze I trener moze wiecej.
1
Marcin1995
Marcin1995
27 września 2019, 13:36
Już pomijając opinie zwolenników czy przeciwników Giampaolo, jak przegra z Violą to się zrobi gorąco po dobrej czy słabej grze, na razie jest pełne poparcie ale chyba doszliśmy do momentu w którym każdy kolejny nie wygrany mecz będzie Giampaolo mocno przybliżał do zwolnienia, jakby odpukać przegrał 2 mecze przed przerwą na kadrę to nie wiem czy było by inne wyjście niż zwolnienie MG
0
viviek89
viviek89
27 września 2019, 14:00
I co dalej? Cofniemy czas niezwolnimy Rino i zaoszczedzimy? Nie przepadam za MG ale zmiana trenera dopoki nietrafi sie taki co zacznie wygrywac chyba mija sie z celem. Z reszta wczorajszy mecz do w duzej mierze frajerstwo i brak doswiadczenia naszych grajkow... To co mowil Gattusso przed odejsciem tej druzynie potrzeba doswiadczenia. A zaden trener go niewniesie.
0
Marcin1995
Marcin1995
27 września 2019, 14:10
Przepraszam bardzo ale przykładowe 6 punktów po 7 spotkaniach zapewne będzie oznaczać strefę spadkową, ja wiem że daleko nam do lat świetności ale czegoś takiego akceptować się nie da, aż tak słabi nie jesteśmy
0
Gzikuu
Gzikuu
27 września 2019, 13:34
Jest co doceniać, dobre 44 minuty w pięciu spotkaniach! Do grudnia spokojnie dajmy mu pracować, przecież porażki, to nic takiego. To czy zabraknie nam na koniec 1 punktu czy 14 do czwartego miejsca nie ma znaczenia. Niech pierwsze pół roku będzie poligonem doświadczalnym, a potem się zobaczy. Najwyżej jak się nie uda, to sprzedamy Gigio i Romagnoliego. Ważne, żeby trener dostał niezbędny czas, bo widać jak do tej pory powoli jego założenia są wprowadzane. Wczoraj na przykład bardzo liczył na Suso i ten w końcu dośrodkował celnie w 94 minucie. Dajmy mu więcej czasu, a nie narzekajmy na to, że mamy problem z oddaniem celnego strzału. Malkontenci!
1
Rafalzki
Rafalzki
27 września 2019, 13:32
do końca sezonu schematy powinny działać perfekcyjnie, w przyszłym sezonie w Serie B po 5 kolejkach na pewno już będziemy w Top 4 :D
1
milan78
milan78
27 września 2019, 13:32
Uff...a już się obawiałem najgorszego.Na szczeście można odetchnąć.A w niedziele wieczorem znowu podziwiać kunszt Hakana i Calabrii
1
Gerada
Gerada
27 września 2019, 13:37
Akurat Turek w 4 z 5 dotychczasowych meczów grał co najmniej poprawnie, a nawet na tle drużyny dobrze.
1
milan78
milan78
27 września 2019, 13:53
Powiem więcej!Jest nawet obok Samu Castillejo najlepszym graczem Milanu w obecnym sezonie wg whoscored.com."Jest super
Jest super
Więc o co Ci chodzi"
0
Zuber
Zuber
27 września 2019, 13:56
Akurat przypieprzanie się do Hakana, gdy po boisku snuję się Calabria i Suso to jest jakaś abstrakcja, w domu wszyscy zdrowi?
0
Gerada
Gerada
27 września 2019, 14:00
@ milan78
Za Hakanem przemawiają liczby, w tym udział przy dwóch z trzech bramek w tym sezonie, duże zaangażowanie w grę defensywną, a przy tym jako jedyny z drugiej linii dość dobrze równoważy grę do przodu z grą odpowiedzialną. A co takiego robi aż tak źle żeby być gorszym od kolegów?
1
milan78
milan78
27 września 2019, 14:01
"...w domu wszyscy zdrowi?"

Argumentum ad personam (łac. „argument wymierzony w osobę”) – pozamerytoryczny sposób argumentowania, w którym dyskutant porzuca właściwy spór i zaczyna opisywać faktyczne lub rzekome cechy swego przeciwnika.
0
milan78
milan78
27 września 2019, 14:08
" jako jedyny z drugiej linii dość dobrze równoważy grę do przodu z grą odpowiedzialną. "

71 minuta wczorajszej konfrontacji stanowi dowód,że masz absolutną rację

P.S.Zaraz napiszesz,że jak to,przecież byl faulowany...Permanentne błedy sędziowskie na niekorzyść Milanu to zdaje sie częsty wątek Twoich wypowiedzi
0
Zuber
Zuber
27 września 2019, 14:09
O koleżka się oburzył jak zabrakło argumentów. xD
0
Gerada
Gerada
27 września 2019, 14:17
@ milan78 Jeśli za jedną stratę (tak, myślę, że był faul, pewien nie jestem, nie zamierzam drążyć w tym momencie) gracz jest słaby to niestety ale np. Bennacer po wczorajszym spotkaniu nie powinien trybun opuścić do końca sezonu, bo zaliczył strat więcej, w tym również znacznie bliżej od własnej bramki niż zrobił to Hakan... Nie rozumiem też, jaki widzisz problem w tym, ze jeśli sędzia wyraźnie błędną decyzją nas w pewnym sensie oszuka to napiszę, ze "sędzia wyraźnie błędną decyzją wpłynął na wynik spotkania". Dośc chaotycznie próbujesz bronić swojej opinii, podając JEDNĄ sytuację, która w dodatku nie jest klarownie jednoznaczna czy tam był błąd Turka czy nie, jako wyznacznik... A chwilę później nie mogąc znaleźć argumentów merytorycznych próbujesz odbić temat w stronę zagadnienia niezwiązanego z tematem...
1
milan78
milan78
27 września 2019, 14:57
Gerada
Nie rozumiem też, jaki widzisz problem w tym, ze jeśli sędzia wyraźnie błędną decyzją nas w pewnym sensie oszuka to napiszę, ze "sędzia wyraźnie błędną decyzją wpłynął na wynik spotkania".

No i co z tego praktycznego wynika,że wyjdziesz na balkon i będziesz krzyczał "znowu nas oszukali!'?Punktów nam przybędzie?Sędziowie zaczna nagle inaczej gwizdać?Przyczyn nalezy szukać w tragicznej grze zespołu a nie w złym,paskudnym świecie

"Dośc chaotycznie próbujesz bronić swojej opinii, podając JEDNĄ sytuację, która w dodatku nie jest klarownie jednoznaczna czy tam był błąd Turka czy nie, jako wyznacznik..."
Chaotycznie to raczej wtedy kiedy dałbym kilka argumentów wzajemnie sie wykluczających.Tymczasem ta jedna strata piłki doprowadzila do utraty bramki,całkowitej zmiany dynamiki meczu i w konsekwencji do przegrania wygranego meczu.Takie "epizody"często prowadzą do tego,ze na koniec sezonu brakuje jednego oczka do TOP4.Tylko tyle i az tyle.Ciężar gatunkowy jakby spory

0
Gerada
Gerada
27 września 2019, 15:13
Wyobraź sobie sytuację, w której wyjeżdżasz do pracy ale w Twoje auto wjeżdża jakiś pirat. W wyniku kolizji i formalności z nią związanych spóźnisz się do pracy. Szef jest zły, ze przez swoją bezmyślność nie było Cię na czas i zamierza wywalić Cię z roboty. Rozumiem, że Ty w takiej sytuacji powiesz sobie w duchu, że sam jesteś winny bo przecież to Ty się spozniles, a nie ten pirat, więc to Ty jesteś winny. Ja natomiast jestem taką osobą, że potrafię zrozumieć, że nie wszystko zawsze jest zależne ode mnie i tak samo rozumiem, że jak piłkarze w uczciwych warunkach powinni wygrać, ale w wyniku oszustwa im się nie udało to jest to dla nich odpowiednie usprawiedliwienie. Chaos Twoich argumentów polega na tym, że w sumie sporo piszesz, a jeszcze ani słowem nie napisałeś czym Turek ustępuje konkurentom. Ta jedna strata zaczęła akcję, w której i tak winnymi utraty gola są głównie Musacchio i Donnaruma. Nie wiem natomiast czemu piszesz jam ważna w kontekście sezonu jest ta bramka, skoro pytam o prostą rzecz: w czym Turek jest słabszy od konkurentów, bo narazie stoimy na tym, że ja podałem kilka jasnych dlaczego jest lepszy i tyle...
0
milan78
milan78
27 września 2019, 15:45
"bo narazie stoimy na tym, że ja podałem kilka jasnych dlaczego jest lepszy i tyle..."

Co podaleś ?Własnych impresji czy faktów?
",,duże zaangażowanie w grę defensywną,,,"
Serio?A mnie wychodzi,że u Biglii cz Paquety jest większe
O "odpowiedzialności"przekonaliśmy sie wczoraj

".. pytam o prostą rzecz: w czym Turek jest słabszy od konkurentów,"
KeyP-tutaj nawet Kessie czy Leao wypadaja lepiej...
PS%: Pass success percentage-i znowu Biglia i Kessie lepsi
Crosses per game-Suso,Leao w awangardzie
Long balls per game-Suso ,Biglia
Wszystko za whoscored
0
Gerada
Gerada
27 września 2019, 15:58
Jestem w pracy i piszę z telefonu, więc wybacz że urwało mi słowo " argumentów". Podawanie statystyk z whoscored, po tym jak sam je wcześniej wysmiales nawiązując do Samu jest dość słabe i zalatuje hipokryzją, ale ok, jeśli bierzemy whoscored za wyznacznik to Haman jest naszym bezsprzecznie najlepszym pomocnikiem i w zasadzie możemy dyskusję zakończyć... mimo wszystko: porównywanie procenta podań defensywnego pomocnika Biglii do ofensywnego Hakana lub liczby/jakości dosrodkowan skrzydłowych z środkowym pomocnikiem jest oderwane od rzeczywistości... idąc tym tokiem to i obron strzałów ma mniej niż Donnaruma... Na siłę jesteś w stanie wyszukać kilka przypadkowych liczb, a i tak w żadnej z tych statystyk nie pokazujesz, że to akurat Haman jest tym najsłabszym...
0
Gerada
Gerada
27 września 2019, 16:00
Oczywiście Hakan a nie Haman. Wybacz mojemu slownikowi.
0
milan78
milan78
27 września 2019, 16:29
"Podawanie statystyk z whoscored, po tym jak sam je wcześniej wysmiales nawiązując do Samu jest dość słabe i zalatuje hipokryzją"

Nie chodzi o hipokryzję a o prosty fakt,że ja po prostu nie znam innych tego typu,nazwijmy je, analitycznych stron o futbolu.Nie znam i szczerze mówiąc opisywanie futbolu przez pryzmat liczb mało mnie interesuje.Musiałem sie jednak w tym przypadku na czyms oprzeć.

"Na siłę jesteś w stanie wyszukać kilka przypadkowych liczb, a i tak w żadnej z tych statystyk nie pokazujesz, że to akurat Haman jest tym najsłabszym..."
W którym miejscu napisałem,że jest NAJSŁABSZY??Nadinterpretujesz moje słowa.Z moich postów wynika,że jest słaby.Ale wszystko przed nim :-)

"porównywanie procenta podań defensywnego pomocnika Biglii do ofensywnego Hakana lub liczby/jakości dosrodkowan skrzydłowych z środkowym pomocnikiem jest oderwane od rzeczywistości..
Nie ma poki co szans na az tak dokładna analizę porownawczą o jakiej myslisz.Wydaje się,że Jack będzie bezpośrednim rywalem do miejsca na boisku.Poki co jednak za malo gra.Względnie Paqueta ale ten z kolei nie ma docelowo żadnej konkretnej roli
0
Gerada
Gerada
27 września 2019, 16:44
Póki co Paqueta wyglądał od Turka o WIELE gorzej, więc On akurat rywalizację przegrywa czysto piłkarsko. Zastąpić Hakana może jeszcze faktycznie Jack i nie mam nic przeciwko, żeby póki co wchodził z ławki i pokazał w jakiej tak na prawdę jest dyspozycji. Natomiast sam Calhanoglu gra naprawdę poprawnie i nie daje większych argumentów, żeby to akurat Jego odstawić od wyjściowej 11. Takie argumenty dawał Biglia, dawał Rodriguez, daje Calabria faktycznie. Ale Turek póki co broni się na boisku. Można Go lubic lub nie, ale nie ma co hejtowac dla zasady.
0
<  1  2  







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI