Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

6. kolejka Serie A

28 września 2019, 16:35, cinassek Aktualności
6. kolejka Serie A

Przed meczem Milanu z Fiorentiną rozegrana zostanie niemal cała 6. kolejka Serie A. W tym miejscu zachęcamy do tradycyjnej dyskusji odnośnie meczów we Włoszech.

Sobota, 28 września:

15:00: Juventus - SPAL 2:0 (Pjanić 45', C. Ronaldo 78')

18:00: Sampdoria - Inter 1:3 (Jankto 55' - Sensi 20', Sanchez 22', Gagliardini 61')

20:45: Sassuolo - Atalanta 1:4 (Defrel 62' - Gomez 6', 29', Gosens 13', Zapata 35')

Niedziela, 29 września:

12:30: Napoli - Brescia 2:1 (Mertens 13', Manolas 45+4' - Balotelli 67')

15:00: Lazio - Genoa 4:0 (Milinković-Savić 7', Radu 40', Caicedo 59', Immobile 78')

15:00: Lecce - Roma 0:1 (Dżeko 56')

15:00: Udinese - Bologna 1:0 (Okaka 27')

18:00: Cagliari - Hellas 1:1 (Castro 29' - Faraoni 66')

20:45: Milan - Fiorentina 1:3 (Leao 80' - Pulgar 14' [k.], Castrovilli 66', Ribery 78')

Poniedziałek, 30 września:

20:45: Parma - Torino 3:2 (Kulusevski 2', Cornelius 45+3', Inglese 88' - Ansaldi 12', Belotti 43' [k.])


R E K L A M A





165 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
21Pirlo
21Pirlo
2 października 2019, 16:06
Ile daje kreatywna pomoc, nawet jeden Ribery, weteran więcej wnosi niż cała nasza pomoc, kaleki bajern zaczyna fajnie grać. A my co robimy? kupujemy 5 grajków zamiast klasowego rozgrywającego jednego.
0
Milanboy
30 września 2019, 23:16
Ale lipa, Torino w plecy od Parmy, ale nasz Milan jest póki co mierny.
0
Grande
Grande
30 września 2019, 22:53
Milan w ostatnich trzech latach wydał na piłkarzy 482 miliony euro. Ósmy najwyższy wynik na świecie. To jest niebywałe jak się tu wyrzuca kasę w błoto.
2
Diavo
29 września 2019, 22:46
Nigdy się w to nie bawiłem ale kolejne mecze widzę tak 442:
Gigio- Calabria,Duarte, Romek, Theo- Krunic,Bennacer, Bonawentura,Paqueta-Leao,Rebic.
0
DonDamiano
DonDamiano
29 września 2019, 23:27
A gdzie Hakan i Suso?
Edytowano dnia: 29 września 2019, 23:28
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 września 2019, 22:53
@up - tam gdzie ich miejsce
0
vorti
vorti
29 września 2019, 19:35
Hahaha Cagliari - Verona to normalnie plebiscyt marnowania 100 xD
0
ACstach
ACstach
29 września 2019, 19:44
Kto więcej setek miał? Odpaliłem 5 min temu i jak na razie to Hellas siedzi na Cagliari jak teściowa w fotelu.
0
vorti
vorti
29 września 2019, 19:49
Ciężko powiedzieć, ale pudła gorsze niż w naszym ostatnim meczu.
0
Maxiu
Maxiu
29 września 2019, 19:24
Kiks i 1-1
0
CandyAmigo
CandyAmigo
29 września 2019, 19:13
Z okazji dobrej gry Cagliari przypomnijmy legendarne boje z roku 1994:

https://www.youtube.com/watch?v=04PO7E7j7xA

Cagliari-Inter 3:2 w półfinale (!!!) Pucharu UEFA. Asystę przy pierwszym golu zaliczył niejaki Allegri.

https://www.youtube.com/watch?v=2kkRIeyeqsU

Juventus - Cagliari 1:2 w ćwierćfinale tego samego sezonu i sensacyjny awans do półfinału.
1
Jalapeno
Jalapeno
29 września 2019, 19:21
Przed sezonem spora część osob ppowiązanych z Serie A, stawiala Cagliari wlasnie jako czarnego konia - i na razie sie to sprawdza.

Olsen przypomnial jak sie broni, ale wróci jeszcze swietny Cragno. Pellegrini na boku, ktory jest nie do zajechania. Do tego Rog, Nainggolan czy Nandez. A z przodu Simeone + wroci jeszcze krol przestworzy - Pavoletti. No i Rolando Maran jako szkoleniowiec calkiem niezle ogarnia. Sardyniarze maja bardzo ciekawy sklad.
0
vorti
vorti
29 września 2019, 19:12
Tego Nandeza żałuję, że nie ściągnęliśmy... Pisałem o nim podczas mercato i Cagliari zrobiło dobry transfer.
0
Bandita
Bandita
29 września 2019, 18:39
Widzę, że żyją tu jeszcze osoby z wiarą w top 4. Zapomnijcie bez szans juz
1
vorti
vorti
29 września 2019, 18:50
Sezon jest długi. Pozostaje nadzieja, że teraz już nie zaliczymy wtopy takiej jak z Torino.
0
Bandita
Bandita
29 września 2019, 18:58
Moze wtopy nie. Ale już Interu, juve, Napoli czy atalanty nie dogonimy. Pozamiatane już na starcie
0
Zuber
29 września 2019, 19:06
No nie lepiej życzyć własnemu klubowi przegranej, kibice za piątaka.
Edytowano dnia: 29 września 2019, 19:07
2
Bandita
Bandita
29 września 2019, 19:14
A kto życzy przegranej? Kibic pewnie dłużej Milanu niż ty. Tylko realista jestem. Dziś strata punktów równa się koniec marzeń. Tej 4 co podałem nie dogonimy już wtedy
0
Bandita
Bandita
29 września 2019, 20:00
Nie ma sensu zyczyc Milanowi porazki , ten klub sie sam orze swoja nieudolnoscia wiec nawet nie ma sensu sie pastwic.
0
Jalapeno
Jalapeno
29 września 2019, 18:32
A podopieczni Marana na prowadzeniu. Kurcze, nowy underdog?
0
Vol'jin
Vol'jin
29 września 2019, 18:27
O Preziosi chce już Andreazolliego zwolnić :D Gattuso czeka wg mediów. Choć na miejscu Gattuso odrzuciłbym ofertę tego klubu.

Szkoda, że rok temu nie spadli
Edytowano dnia: 29 września 2019, 18:29
0
CandyAmigo
CandyAmigo
29 września 2019, 17:47
Według tutejszych wpisów z ostatnich 2 tygodni w dołku są:

- Juventus - gra brzydko i ledwo wygrywa, tylko 16/18 punktów, mocny kryzys formy,
- Napoli - tylko 4 zwycięstwa i aż 2 porażki, jeszcze większy kryzys niż Juventus,
- Atalanta - ci to fatalnie wystartowali i w Serie A i w Lidze Mistrzów, fatalna obrona, już 9 straconych goli,
- Roma - tu nawet nie trzeba komentować, każdy widzi jak grają,
- Lazio - jak wyżej.

I wszystkie te zespoły są w TOP6. A przecież - jak słusznie zauważają tutejsi komentujący - każdy dołek formy kiedyś się kończy.

Aż strach pomyśleć, jak wtedy będą punktować te wszystkie pogrążone w kryzysie zespoły.
0
Krauser
Krauser
29 września 2019, 17:51
I ten Inter, ciągle na farcie :)
0
Jalapeno
Jalapeno
29 września 2019, 17:53
Ja to bym Ancelottiego juz dawno zwolnił... ;d
0
CandyAmigo
CandyAmigo
29 września 2019, 17:58
Racja, zapomniałem o Interze, prowadzonym przez fatalnego Conte, za słabego na Milan.
1
Jalapeno
Jalapeno
29 września 2019, 17:43
Ciekawe czy Sardynki utrzymają forme i wygraja dzisiaj z Hellasem. Na ten moment maja fajny bilans i swietne miejsce w tabeli.
0
Corsa
Corsa
29 września 2019, 17:32
Moim zdaniem w chwili obecnej tabela przedstawia nam skład pierwszej piątki, niekoniecznie w tej kolejności, ale to właśnie te drużyny.
0
Vol'jin
Vol'jin
29 września 2019, 17:41
Może martwić trochę ta postawa Atalanty bo jak pisałem ostatnio to ich najlepszy start pod wodzą Gasperiniego ^

Dwa oni w tym sezonie stracili w sumie tylko Manciniego z kluczowych graczy a i jakościowo się wzmocnili
0
Corsa
Corsa
29 września 2019, 17:50
@Vol'jin, szczerze liczyłem, że w nowym sezonie będą dużo słabsi, a na chwilę obecną wyglądają na jeszcze silniejszych ofensywnie i bardziej zdeterminowanych.
0
TheoACM
TheoACM
29 września 2019, 17:07
Nie rozumiem ciągłego mówienia o tym, że Atalanta nie jest mocnym rywalem do Top4 bo ma nierówną kadrę i na pewno spuchnie w którymś momencie sezonu. Czytam to tutaj co jakiś czas od paru lat, a Atalanta regularnie daje radę, nawet mimo gry w Europie. Poza tym my też regularnie zaliczamy dołki w czasie sezonu. Póki co różowo nie jest, a mamy pełną kadrę. A nauczeni doświadczeniem (niestety) możemy spodziewać się kilku kontuzji w najbliższym czasie...
0
Bandita
Bandita
29 września 2019, 17:29
Atlanta ma słabe początki sezonu, a później goni. Więc jak rozpędza się to nie ma o czym mówić, a w tym roku w miarę dobrze weszli w sezon. Żeby zaraz nie byli na 1- 2 miejscu
0
CandyAmigo
CandyAmigo
29 września 2019, 17:31
Konsekwencje wmawiania sobie od kilku lat kłamstwa, że Milan ma "czwarty skład w lidze".
0
CandyAmigo
CandyAmigo
29 września 2019, 17:02
Będąca w ogromnym kryzysie Roma ma już 11 punktów. A przecież dołek formy zawsze się kończy - jak to wiele osób tutaj pisze - i wtedy Roma dopiero zacznie punktować...
0
Bandita
Bandita
29 września 2019, 16:27
No to lacijo i romcia nam też uciekają. Zajebjaszczo nie ma to tamto
0
CandyAmigo
CandyAmigo
29 września 2019, 15:55
Lazio 7 celnych strzałów na bramkę po pierwszej połowie...
0
Jalapeno
Jalapeno
29 września 2019, 15:34
Roma to nasz klon. Graja taka padake, ze szok.
0
Corsa
Corsa
29 września 2019, 17:24
z tą różnicą, że oni niczym Juve w takich słabych meczach potrafią wepchnąć jedną bramkę na miarę trzech oczek.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 września 2019, 15:32
Muszę się klepnąc w pierś bo po U21 i 2 kolejkach Serie A byłem zdania, że Tonali jest przeciętny. W ostatnich 3 meczach pokazał, że jest jak na swój wiek kozakiem i warto o niego powalczyć. Co chłopak gra to poezja.
Edytowano dnia: 29 września 2019, 15:32
2
Zako
Zako
29 września 2019, 15:41
Szkoda, ze teraz pewnie jego cena będzie podobna do Barelli
0
Zako
Zako
29 września 2019, 15:57
Zako
Mysle za nawet wyzsza bo potencjal tez wiekszy.
0
dominord
dominord
29 września 2019, 17:07
Mówi się o kwocie 50 mln. A w grze tyle klubów, że szkoda gadać m.in. BVB, Juve, United... ogromna konkurencja chyba trzeba wykorzystać chęć gracza póki w oczach nie pokażą mu się euro z kontraktu w Anglii.
0
Bandita
Bandita
29 września 2019, 15:29
Wracając do wolnych u nas Bennacer powinien je bić. W empoli pokazał, że umie przymierzyć. A nie te nasze dwa orly
0
Zako
Zako
29 września 2019, 14:06
Tonali fajnie bije rozne, jeszcze jakby podstawić do porównania te bite przez naszych piłkarzy to jakaś masakra.
0
milan78
milan78
29 września 2019, 14:09
No co Ty?Hakan > Tonali...
0
Zako
Zako
29 września 2019, 14:58
Hakan pewnie by sie w Brescii nie wyrózniał
2
Bandita
Bandita
29 września 2019, 15:27
Młody pokazuje jak się bije różne. A nie nasi Suso, Hakan. W rywala kontra i gol
0
Jalapeno
Jalapeno
29 września 2019, 14:00
Super Mario z golem. Ogolnie Brescia gra z takim serduchem i jajem, ze tylko pozazdrościć. W drugiej polowie na razie zjadaja Napoli.
0
29 września 2019, 13:48
Sandro Tonali co za pilkarz.
1
vorti
vorti
29 września 2019, 13:45
Sędziowanie w Serie A to kpina. Mecz Napoli z Brescia po faulu pada gol i VAR go anuluje. W meczu Milanu z Torino pada gol po faulu i nikt z VARu nic nie mówi, a sędzia nie sprawdza sytuacji jak ma możliwość. Wstyd tak jak i sytuacja w meczu z Udinese. Poziom sędziów podobny do tych z eklapy.
0
Vol'jin
Vol'jin
29 września 2019, 14:10
bo Orsato na Varze stwierdził, że kontaktu nie było^
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 września 2019, 15:30
VAR dla Milanu nie obowiązuje jeszcze tego nie wiesz po tamtym sezonie ? Chyba, że można gwizdnąć na naszą niekorzyść.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 września 2019, 13:41
Ależ bramka Tonaliego wow
3
Dryzu1899
Dryzu1899
29 września 2019, 13:09
"Gasperiniego zje presja Ligi Mistrzów i walki o top4, to słaby trener, zobaczycie". Lol.
1
pazioni
pazioni
29 września 2019, 11:42
Niestety szkielet pierwszej czwórki już się wyodrębnił ,a jest jeszcze Lazio i Roma ....
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
29 września 2019, 12:22
Ostrożnie z tą 1 czwórką.Atalanta nie ma tak zbalansowanej kadry, żeby cały sezon tak mocno ''cisnąć'' w lidze, a kryzysy Interu zwykle nadchodzą w środku sezonu.Wszystko oprócz dalszej hegemonii Juventusu jest wciąż możliwe w tej lidze.Nawet top 4 dla Milanu.Oczywiście w tym ostatnim wypadku jeden warunek- zatrudnienie charyzmatycznego trenera z tytułami w cv.
0
pazioni
pazioni
29 września 2019, 12:37
Zgadzam się, ale kurcze trenera powinniśmy mieć już na początku okresu przygotowawczego do ligi (trenera z cv) , a nie myśleć teraz o zmianie, kółko się zatacza. Gdy chodzi o top 4 to nawet jak Atalanta odpadnie to zostają Lazio i Roma .
0
milan78
milan78
29 września 2019, 13:31
"...kryzysy Interu zwykle nadchodzą w środku sezonu."

"Uwielbiam" zafiksowanie niektórych na pewnych tematach...Nic to,że nowy trener,najlepszy od dobrych kilku lat.Nic to,że mocna,wyrownana kadra,najlepsza od dobrych kilku lat. Kryzys musi nadciągnąć!I to nawet wiadomo dokładnie kiedy!Środek sezonu.Prosilbym jeszcze informacje czy będzie to dłuższa niemoc czy zaledwie minikryzys...

Ale co sie dziwić jak mają trenera "perukarza" który rozwali szatnię od środka..
Biedny ten Inter.Nie wiedzą co ich czeka
8
Piotrek1899
Piotrek1899
29 września 2019, 13:56
milan78
Warto by jeszcze sprawdzić, czy któryś z kuzynów nie planuje zostać tatusiem w najbliższym czasie ;p Ja właśnie w tym upatruję szansę na top 4 ;)
6
MK92
MK92
29 września 2019, 11:30
Na szczęście jesteśmy na takim etapie sezonu, że jeszcze nic straconego.
1
TR3V0R
TR3V0R
29 września 2019, 10:12
Jeszcze jakieś 2,3 mecze i będzie odwróć tabelę, Milan na czele XD
1
TR3V0R
TR3V0R
29 września 2019, 10:10
Tak się tu wszyscy śmieją że Atalanta za słaba na LM, a co niby Milan lepszy? Gdyby w tamtym sezonie zamieniliby się miejscami i Milan bylby w LM i miałby teraz grać mecze to wątpie czy cokolwiek by wygrał patrząc na obecną formę. Atalanta gra obecnie lepsza piłkę i ma większe szanse na zajście dalej.
2
Rafał0209
Rafał0209
29 września 2019, 09:42
jeżeli po 6 kolejkach będzie 7 pkt straty do Atalanty to chyba pokaże o jakie cele gramy , zarząd , trener i zawodnicy widzą tabele jak nie będzie gryzienia trawy od 1 do 90 minuty , to panowie szkoda naszego zdrowia nerwów i za cel maksimum uważajmy LE swoją drogą ciężko mi uwierzyć jak ten zespół rok temu przecież przegrał awans do LM o 1 pkt i dziś nie uważa straty choćby 1 w takich meczach za blamaż i katastrofę, daje nam przykład inter co znaczy fachowiec na ławce trenerskiej ,niech zarabia i 20 mln ale dając nam LM co roku spłaci się szybciej niż 15 Giampaolo czy innych Montelli , już kiedyś chciał zarobić łysy sprzedając Ibre i T.Silve z tą dwójką do dziś co roku byśmy byli w LM ile Milan zyskał a co stracił w świecie piłki widzimy do dziś .
2
Bandita
Bandita
29 września 2019, 09:49
Raczej. W tym sezonie odpuścić oglądanie męczy bo i na co? Ktoś powie kibicem jest się na dobre i złe ok. Ale Klubu czy kopacz, którym się lekko mówiąc nie chce?
1
Miguś
Miguś
29 września 2019, 11:23
Mnie też boli że im kibicuje a tym leniom się nawet nie chce biegać : P Jeśli odstają technicznie to niech chociarz dają z siebie 100% pod względem fizycznym.
0
Jalapeno
Jalapeno
29 września 2019, 06:18
Inter - Juventus za tydzien zapowiada sie fenomenalnie. Tym bardziej, ze Juventus zaczyna lapac Sarriball - wczoraj ze SPAL zagrali bardzo lsdnie, pelna dominacja csly mecz i tylko swietna dyspozycja Berishy uratowała zespol Sempliciego od blamazu (moglo być spokojnie 5:0). O Interze nie ma sie co rozpisywac. Zolnierze wykonujacy polecenia generala.
1
Marcin1995
Marcin1995
28 września 2019, 22:46
Atalanta to fajny zespół na Serie a, już we wtorek Szachtar ich pięknie wyjaśni w LM
0
CandyAmigo
CandyAmigo
28 września 2019, 22:48
Serie A słabnie. Nie bez przyczyny w zeszłym sezonie dużo słabszy Olympiakos wyjaśnił inną włoską drużynę w Lidze Europy.
1
Milanboy
28 września 2019, 23:20
Nie słabnie, po prostu taki sezon był niedawno, spokojnie.
1
Milanboy
Milanboy
28 września 2019, 23:21
Serie A slabnie to jakies okrutne klamstwo , nawet nie ma porownania do okresu 2013-2016 przeciez owczesne sklady Milanu i Interu to zbior kompletnej zenady w porwaniu do teraz , Juve tez bylo slabsze.Nigdy nie zapomne Constantow,Mesbahow,Traore itp czy jakies Jonathany,Schelotto,Kuzmanovicie w Interze , szczyt konstelacji zenady.
4
Marcin1995
Marcin1995
28 września 2019, 23:39
Moim zdaniem poziom Serie A rośnie, nie mniej takie kluby jak Atalanta do LM się nie nadają z całym szacunkiem do nich
1
Marcin1995
Marcin1995
29 września 2019, 08:04
To prawda Marcin z tą Atalanta że na na LM są za słabi ale może chociaż do LE z 3 awansują.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
29 września 2019, 09:19
Może nie słabnie lecz wyrównuje się.Jeszcze 3-4 lata temu takie zespoły jak Milan, Lazio, Torino, Atalanta miały znacznie słabsze kadry i mogły tylko pomarzyć o realnej walce o 3-4 miejsce w Serie A.A teraz?Walka o LM praktycznie do ostatnich kolejek.Do tego 2-3 lata wstecz nikt nie pomyślałby, iż kluby z miejsc 10-17 są w stanie zakontraktować Ribery'ego ,Balotelliego, Schone czy Radję.Oczywiście na samej górze wciąż ''same old shit'', jednak nie da się nie zauważyć ewidentnego równania poziomu od dołu, co dobrze rokuje na przyszłość dla samej ligi.
Edytowano dnia: 29 września 2019, 09:20
3
Marcin1995
Marcin1995
29 września 2019, 11:03
@Arancia: ja generalnie kibicuje włoskim klubom w Europie, jednak szczerze wątpię że Atalanta ugra choćby LE, jakbym miał przewidywać to skończą grupę na ostatnim miejscu z dorobkiem maksymalnie 3 punktow
0
CandyAmigo
CandyAmigo
28 września 2019, 22:21
Można się rozejść. Sassuolo całą druga połowę walczy jak o życie, a są ZALEDWIE równym rywalem dla Atalanty, która już od godziny mentalnie wyleguje się na plaży.
0
Jalapeno
Jalapeno
28 września 2019, 22:10
Wiecie co jest najsmutniejsze? Ze Atalanta takimi wynikami i miejscami na koniec sezonu buduje swoja potege a'la Lipsk w Niemczech. Zaczną sie bogacic, rozwijac, grajac z lepszymi w LM + beda magnesem dla wartościowych graczy. Ustabilizuja swoja marke we Wloszech i razem z Juve, Napoli i majacym przed soba swietlana przyszlosc - Interem beda tylko sie wymieniac miejscami w top4...
1
Marcin1995
Marcin1995
28 września 2019, 22:14
Bez przesady , nie maja bogatego wlasciciela , to wciaz maly klub nie majacy mocarstwowych celow, jak odejdzie Gasperini to moze nie byc rozowo.Conajwyzej maja teraz swoja faze wzrostu jak niedawno Udinese i tyle...
1
Jalapeno
Jalapeno
28 września 2019, 22:18
Tego nie wiesz. Nie mowie, ze to jest potega na miarę City, ale podkreslilem, ze WE WLOSZECH. Chodzilo mi o to, ze u nich widac rece i nogi. Patrzac na Atalante i porownujac ja do ekip., ktore teoretycznie walcza o top4, to jest przepaść. Widzisz swiatelko w tunelu dla Lazio, Romy albo nas? Ja na ten momwnt - nie. W Atalancie widze. Zespol nadal sie rozwija, a "biedny" wlasciciel nie ma nic do rzeczy. Jezeli bedzie stabilna forma i rok w rok LM, to kto wie. Sezon temu pewnie kazdy myslal, ze to jednosezonowy wybryk, to top4, a pokazuja, ze nic bardziej mylnego.
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
28 września 2019, 23:46
Atalanta dopiero buduje swoja markę we Włoszech, ale dobre wyniki bardzo im pomagają, jeśli znowu będą w top 4 a na to się zanosi, pozyskają nowych sponsorów do tego dochodzi zastrzyk gotówki z LM itp.
Adidas od nas odszedł, chyba płacili więcej od Pumy (taki przykład) Atalanta zamieni Jome na Adasia ,a my przy naszej słabej grze stracimy Pumę.
To tyczy się innych sponsorów, niedługo Atalanta nawet nas będzie zjadać jeśli chodzi o dochody ze umów sponsorskich. (dla sponsorów nie liczy się historia tylko zyski z reklam itp, mamy więcej kibiców na świecie ale niedługo to może się zmienić)

Czy Atalanta bedzie się zmieniać z Interem na czwartym miejscu? Myślę że raczej będą się zmieniać miejscami z Napoli, już teraz widać że Inter z Juve będą walczyć do końca o scudetto.

Przy odrobinie wiedzy i determinacji "biedny" właściciel to nie problem. W Atalancie pokazują że mają głowy na karku i ten "biedny" właściciel wkrótce może być tym bogatym właścicielem
0
Vol'jin
Vol'jin
29 września 2019, 12:15
jeden szkopuł Masiello, Gomez, Ilicic mają bliżej do końca niż początku a na dzisiaj ich następoców tam nie widać ^
0
CandyAmigo
CandyAmigo
28 września 2019, 22:07
Zgodnie z oczekiwaniami Atalanta wyszła na drugą połowę jak na grzyby, 1:4.
0
CandyAmigo
CandyAmigo
28 września 2019, 21:46
Z innej beczki: jeden z najbardziej emocjonujących VARów w tym roku po niesamowitej końcówce i ostatniej akcji w meczu Lokomotiv - Zenit

https://streamable.com/9vu53
0
Bandita
Bandita
28 września 2019, 21:42
I drugi rok z kolei Atlanta będzie w LM. Można? Mozna
0
CandyAmigo
CandyAmigo
28 września 2019, 21:39
Komplet goli Atalanty:

https://streamja.com/aZBa
https://streamja.com/AmjL
https://streamja.com/JO7G
https://streamja.com/Nq7B
0
Krauser
Krauser
28 września 2019, 21:34
Jak Atalanta odpadnie z LM i całkowicie skupi się na Serie A, to może być ciężko Milanowi o 4 miejsce.
1
dawko69s
dawko69s
28 września 2019, 23:14
serio ? stary, jestem zaskoczony !!!! jak Ty na to wpadłeś ? :O
0
28 września 2019, 21:32
Ogladam rozne mecze i trudno grac tak obrzydliwie w pilke jak Milan majac wcale nie slabych pilkarzy.
1
Bandita
Bandita
28 września 2019, 21:25
Atlanta po batach w LM łapie wiatr. Rome rozjechala. Teraz Sas rozbija.. MILAN Top 4 bez SZANS. SMUTNA PRAWDA
Edytowano dnia: 28 września 2019, 21:25
1
Jalapeno
Jalapeno
28 września 2019, 21:23
Atalanta w 37 minut - 4 gole,
Milan w 450 minut - 3 gole,

#detale
5
CandyAmigo
CandyAmigo
28 września 2019, 21:26
Policzmy gole z gry xD
2
Huczaj
Huczaj
28 września 2019, 21:44
Między Milanem a Atalantą jest znacząca różnica - presja. Presja, stres, wiąże głowę, pląta nogi, zagrania są sztuczne i przewidywalne. Naszych kopaczy trzeba uwolnić mentalnie. To nie są mistrzowie, to są młokosy, którzy się uczą ale którzy potrafią grać w piłkę.
1
Huczaj
Huczaj
28 września 2019, 21:54
Huczaj
To trzeba bylo zatrudnic trenera o charakterze Conte a nie introwertyka ktory nie rozmawia bezposrednio z pilkarzami , dla mnie to skandal ze trener nie ma osobistego kontaktu z kazdym zawodnikiem po kolei.
1
CandyAmigo
CandyAmigo
28 września 2019, 21:23
I cyk, 4:0, przepiekna główka Zapaty. To nie jest pogrom, to jest gwałt.

To wygląda, jakby 12 graczy Atalanty grało przeciwko ósemce Sassuolo. Przez 40 minut piłka chodzi jak po sznurku.

Sytuacja bramkowa dla Atalanty co 2 minuty xD
Edytowano dnia: 28 września 2019, 21:24
0
CandyAmigo
CandyAmigo
28 września 2019, 21:20
Żółta za nurkowanie w polu karnym dla gracza Sassuolo xD
0
dawko69s
dawko69s
28 września 2019, 21:18
Atalanta po 30 minutach ma 10 strzałów na bramke. W każdym meczu gniotą swoich przeciwników ilością strzałów. A Milan..... hehe sami wiecie jak jest ;*
1
tober12
tober12
28 września 2019, 21:17
Top4 zapewnionie dla Interu, Juventusu, Napoli i Atalanty xd
1
CandyAmigo
CandyAmigo
28 września 2019, 21:13
Ja nie wiem, jakim cudem Atalanta nie prowadzi już 5:0. Przecież to nie były zmarnowane setki, to były dwusetki.
0
roby
roby
28 września 2019, 21:06
Oj daleko nam do polowy zespolow....szok
0
Wolly
Wolly
28 września 2019, 21:11
Większość dobrze rozpoczęła, no ale to się może odwrócić.
0
CandyAmigo
CandyAmigo
28 września 2019, 21:15
Tak samo jak jutro Fiorentina może odwrócić swoje losy.
0
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI