Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

LGdS: Ibra wybrał Milan! Do rozwiązania pozostały szczegóły umowy

10 grudnia 2019, 07:45, cinassek Aktualności
LGdS: Ibra wybrał Milan! Do rozwiązania pozostały szczegóły umowy

La Gazzetta dello Sport informuje, że choć Zlatan Ibrahimović oficjalnie nie określił się jeszcze co do swojej przyszłości, to swoim przyjaciołom powiedział już, jak będzie ona wyglądała. Szwed wybrał Milan i po ponad siedmiu latach od odejścia ponownie przywdzieje czerwono-czarne barwy. Do rozwiązania w pełni zostały jeszcze kwestie zarobków i długości kontraktu, gdyż 38-latek zabiega o jak najkorzystniejsze warunki dla siebie. Tak czy inaczej, według wieści LGdS zawodnik postanowił kontynuować karierę na San Siro.


R E K L A M A





81 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
_GAHU_
_GAHU_
11 grudnia 2019, 04:04
Abstrahując od tematu. Nie wiedziałem że koszulki na 120 rocznicę powstania klubu były w tak niewielkim nakładzie (1899sztuk). Teraz ta cena nie wydaje się wcale taka wygórowana. Sam się zastanawiałem a teraz wychodzi na to że na zastanowienie to pewnie było parę minut jeśli nie sekund.
0
ósmy
ósmy
10 grudnia 2019, 20:04
Ponoć Everton FC jest na rzeczy, jeśli chodzi o Zlatana.
3 mln funtów za sezon gry na stole.
2
Rafał0209
Rafał0209
10 grudnia 2019, 19:40
Tylu średniaków ile to w ostatnich latach ściągnęliśmy , ile to pieniędzy poszło w błoto , a tutaj ktoś wybrzydza Ibre otóż panowie jak Ibra chce grać to mu się nie odmawia niech ma i 42 lata to gracz który nie usiądzie na ławce i będzie szczęśliwy sprawdzał przelew na konto , trener może uczyć schematów ustawienia się i taktyki ale na boisku zostają sami zawodnicy i mieć kogoś takiego jak Ibra obok który przyjdzie jako gwiazda i weźmie odpowiedzialność gwiazdy to nie do przecenienia , samą wiedze jaka ze sobą przyniesie grając tyle lat na najwyższym poziomie w najlepszych ligach świata to wszystko przemawia za tym transferem
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
10 grudnia 2019, 16:04
Taki zawodnik będzie doskonałym mentorem dla naszych zagubionych prospektów, nie tyle liczę na cuda w jego wykonaniu ale na efekt Ibry który zapewne umożliwi innym błyszczeć jak niegdyś Nocerino
13
Meloon
Meloon
10 grudnia 2019, 17:38
Tylko, że to było 8 lat temu. Chcę tego transferu, bo Ibra to Ibra, ale obawiam się, że wszyscy możemy się bardzo mocno rozczarować.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
10 grudnia 2019, 18:01
Jedynym rozczarowaniem może być sytuacja w której Ibra łapie kontuzje "tfu-tfu"!
2
Endriu
Endriu
10 grudnia 2019, 15:26
Wy patrzycie ze tyle kasy chce a pomyslal ktos marketingowo ile Milan moze zarobic na Ibrze. Sprzedaz koszulek itp.
Edytowano dnia: 10 grudnia 2019, 15:27
4
AC1899
AC1899
10 grudnia 2019, 15:27
Sprzedaż koszulek...
3
Susanoo
Susanoo
10 grudnia 2019, 15:50
Sprzedaż koszulek pokrywająca koszt transferu to chyba największy mit jaki istnieje w obecnej piłce. Kluby dostają tak mały %, że musiałyby sprzedawać się grube miliony, żeby zwrócić koszty transferów. Koszulka to koszt ok 100 euro, a klub dostaje z tego około 10 euro. Czyli, żeby pokryć 1M€ pensji trzeba sprzedać 100.000 koszulek. Pensja Ibry za te półtora roku to jakieś 6-10M€ czyli od 0,6M do 1M koszulek. Do tego trzeba doliczyć, że za sam podpis Ibra dostanie kilka milionów i tak samo z Raiolą. Milan w 2016 r. był na 10 miejscu pod względem sprzedanych koszulek na świecie sprzedając ich 0,65M. Załóżmy, że koszt całkowity transferu Ibry do Milanu to 20M€ czyli Milan musiałby sprzedać 2 miliony koszulek, żeby pokryć koszt netto tego transferu nie mówiąc już o brutto.
16
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
10 grudnia 2019, 16:26
Wiadomo że z koszulkami to fantazja. Ale chyba przyjście takiego piłkarza pomaga klubowi w kwestiach marketingowych ?. Pytam z czystej ciekawości. Czy jednak takie nazwisko nie zmienia nic ?
2
dysha1992
dysha1992
10 grudnia 2019, 16:30
Fanatyk
100% racji...
Gdybyś miał kupić koszulkę dowolnego gracza z Milanu, to kto by to był? Wyłączamy Boriniego bo wiadomo że on zawsze...
3
Susanoo
Susanoo
10 grudnia 2019, 16:35
W związku ze starymi umowami nie pomaga zupełnie nic. Z nowymi "pomoc" też jest znikoma, bo nikt nie rzuci nam z miejsca znacznie lepszej umowy tylko dlatego, że przez półtora roku będzie u nas w składzie stary Zlatan. Ibra poza poziomem sportowym może co najwyżej pomóc sprzedać trochę więcej karnetów, koszulek itd., ale to nadal nie będzie nawet blisko pokrycia kosztów jego transferu. Jedyne co może zwrócić nam ten transfer to podniesienie poziomu drużyny i powrót do LM, bo z tego już będzie realna duża kasa.
0
LunaS
LunaS
10 grudnia 2019, 18:24
Poza marketingiem jest jeszcze coś takiego jak prestiż. Stać Cię na Ibrę - znaczy Milan jeszcze coś znaczy :)
2
Abece
Abece
11 grudnia 2019, 09:31
Z koszulek to kasę w głównej mierze zgarnie Puma ale są jeszcze prawa telewizyjne oraz umowy sponsorskie. Stacje będą się zabijać żeby pokazać powrót Zlatana do Europy.
0
grzegorzzg
grzegorzzg
10 grudnia 2019, 15:07
A ja się cieszę, nie wiem jakiej jest w tej chwili formie, ale on ma charakter zwycięzcy, myślę że będzie to oddziaływało na pozostałych zawodników, lepsze to niż stanie w miejscu. Zawsze mam nadzieje że będzie lepiej, że zdarzy się cud i AC MILAN będzie ponownie najlepszy bo przecież jestem wieloletnim ok 31 lat kibicem i przecież o tym marzę, a marzenia się spełniają.
1
Demick
Demick
10 grudnia 2019, 15:10
Też się cieszę że taki zawodnik u nas zawita. Czuję że te toporne mecze na remis, które się przecież każdej drużynie zdarzają, Ibra może pomóc wygrywać. Brakowało kogoś takiego w drużynie.
1
ceci791
ceci791
10 grudnia 2019, 14:35
Czym tu się podniecać... Gość spędził dwa sezony u nas w Interze trzy... taki z niego rossoneri. Teraz nagle się obudził bo widzi okazję że można zarobić, 6 baniek za sezon to o połowę za dużo.
1
AdamoX__
10 grudnia 2019, 14:58
Widać bardzo słabo sie interesujesz wywiadami Ibry . On zawsze mówił ,że najlepiej mu sie grało w Milanie i uważa nas za najlepszy klub ,w który gral.
4
Corsa
Corsa
10 grudnia 2019, 16:25
@ceci791, Ibra zawsze był najemnikiem, to żadna tajemnica. Nikt nie oczekuje od niego, że będzie całował herb. Ma strzelić kilka bramek, podnieść morale, pomóc w walce o puchary i odejść.
3
dysha1992
dysha1992
10 grudnia 2019, 16:27
Tak, i ze wszystkich klubów w których grał, o Milanie mówi najlepiej. Poza tym nie wiadomo kiedy by odszedł gdyby to Berlu z Gallianim go Sami nie wypchali. Ibra to nie rossonero ale porządny napastnik z wielkim poczuciem pewności siebie, a kogoś takiego właśnie nam potrzeba. Jestem mega szczęśliwy, chociaż mam świadomość że nie da nam tyle ile dawał onegdaj
0
Meloon
Meloon
10 grudnia 2019, 17:37
A co za różnica czy On tu przychodzi jako fan Milanu skoro gdzie by nie był to gra na 150%?
0
ceci791
ceci791
11 grudnia 2019, 09:38
Ok ja to rozumiem co piszecie, ale skąd takie podniecenie gościem który ma 38 lat... Jestem pewien że nic nie wniesie, tu trzeba dodatkowo kogoś kto pogra razem z nim. W pojedynkę meczu nie wygra
0
LunaS
LunaS
10 grudnia 2019, 14:05
Ibra to wygrał w ogóle LM ? Bo pamiętam miał jakiś taki żal że nie udaje mu się zdobyć LM - chyba nawet skakał po klubach żeby w końcu puchar dźwignąć ... ale może coś mi umknęło. Jak nie podniósł to jeden z większych kozaków który tego nie dźwignął, Lewy idzie jego drogą :) Totti, Bufon, Biglia paru by się znalazło.
3
Manolas
Manolas
10 grudnia 2019, 14:17
Biglia XDDDDD DDD
11
Susanoo
Susanoo
10 grudnia 2019, 14:32
Nigdy nie wygrał. Raz się z nim minął kiedy odchodził z Interu do Barcy, a sąsiedzi w następnym sezonie wygrali puchar.
0
Umberto
Umberto
10 grudnia 2019, 14:33
Ronaldo, Adriano, Juninho też nie podnieśli, a byli kozakami
1
Demick
Demick
10 grudnia 2019, 15:06
Tak swoją drogą, ostatni raz PSG było mocne w LM właśnie ze starym Ibrą. Teraz naszpikowane gwiazdeczkami, nie daje rady w pucharach...
0
Pyrlo89
Pyrlo89
10 grudnia 2019, 13:56
ale bym się cieszył jak by miał 28 lat a nie 38 :D
1
LunaS
LunaS
10 grudnia 2019, 13:43
Napoli gdyby nie było tam ostatnich syfów z prezydentem, jego synem, karami itd .... to by było faworytem w drodze po Ibrę. Ale teraz to chyba rozsądniej jest pójść do Milanu. Na co mu karne zgrupowania, kary, pretensje - skoro może u nas ładnie się poleniuchować :) koledzy są wyśmienici w tej kwesti :)
5
dykt4tor
dykt4tor
10 grudnia 2019, 13:04
Sniło mi się, że zgarnęło go Napoli i strzelił nam bramkę. Mam nadzieje, że to tylko sen :D
1
ANDREW1985
ANDREW1985
10 grudnia 2019, 13:00
A Gattuso na trenera Napoli wybrano)
0
adamos
adamos
10 grudnia 2019, 14:51
Dobrze, cofnie niektórych zawodników w rozwoju i przeskoczymy Napoli. Taktyka to będzie wrzutka na Milika, a później niech się dzieje wola nieba.
0
Vol'jin
10 grudnia 2019, 12:19
A jutro dementi i telenoweli ciag dalszy
4
El Diablo
El Diablo
10 grudnia 2019, 12:44
I jako alternatywa przyjdzie Rasiak ;)
1
Meloon
Meloon
10 grudnia 2019, 12:09
Jak można powiedzieć, że pozostała jedynie kwestia zarobków i długości kontraktu XD To jakby powiedzieć, że Milan już zdecydował się na Scudetto, pozostało tylko wyprzedzić 9 drużyn, które są wyżej w tabeli.
22
Gol
Gol
10 grudnia 2019, 13:25
No nie do końca. Najprawdopodobniej między stronami jest już wstępne porozumienie i do rozwiązania zostały nieduże kwestie finansowe oraz oczywiście te dotyczących długości kontraktu.

Czyli np. Zlatan chce 6 mln, Milan oferuje 5.5 i strony spotkają się na 5 mln + 1.5 w bonusach.

Na takim etapie porozumienia Zlatan musiałby mieć chore zęby żeby nie trafić do Milanu.
Edytowano dnia: 10 grudnia 2019, 13:25
3
Meloon
Meloon
10 grudnia 2019, 13:30
"najprawdopodobniej" to słowo klucz
1
ceran1899
ceran1899
10 grudnia 2019, 13:35
@gol chore zęby.. hehe
0
Gol
Gol
10 grudnia 2019, 13:35
Meloon - Jasne, że tak. Każdy z nas opiera się na tym co mówi prasa w temacie powrotu Zlatana do Milanu, z tym, że moim zdaniem za dużo padłu już wypowiedzi samych zainteresowanych żeby w tym momencie na przeszkodzie stanęły oczekiwania co do długości i wysokości kontraktu, zwłaszcza, że prasa informowała o niewielkich różnicach między tym czego chce Szwed, a co oferuje mu Milan.

Oby sprawa wyjaśniła się do końca tygodnia.
Edytowano dnia: 10 grudnia 2019, 13:37
1
lechef
lechef
10 grudnia 2019, 11:52
Nie ekscytowałbym się tym Haalandem - na razie zagrał dobre pół sezonu. Jak dla mnie podobny typ napastnika co Piątek
2
tommyb1
tommyb1
11 grudnia 2019, 14:09
Zawsze to zagadka. Kilka lat temu błagałem w myślach nasz zarząd żeby zwinąć Mastoura zanim nam go ktoś zwinie. Ziściło się. Okazało się pomyłką największą chyba w historii futbolu. Takie same odczucia miałem jak światu wcześniej pokazał się w Belgii Romelu Lukaku, który był na naszych radarach.I tu niestety zarząd popełnił babola nie ryzykując. Kiedyś wszyscy zazdrościli Barcelonie, że wyrwała z Chorwacji nijakiego Halilovica :) A skalę talentu Norwega oceniłbym chyba jednak ciut wyżej niż Piątka
0
tommyb1
tommyb1
10 grudnia 2019, 11:40
Tak w ramach ciekawostki. Haaland niby do wyciągnięcia za 20 mln. Aż mi się wierzyć nie chce. Jeśli to prawda to gruba promocja. Tyle że niewiele możemy mu zaoferować poza dużymi szansami na gre
0
marcinomilano
marcinomilano
10 grudnia 2019, 12:25
Moim zdaniem w przypadku Haalanda będzie z dużej chmury mały deszcz, ale oczywiście podkreślam, że to moje zdanie.
2
marcinomilano
marcinomilano
10 grudnia 2019, 10:54
Ja też wybrałem Milan 19 lat temu, ale nie jestem pewien czy na korzystnych warunkach xd
Edytowano dnia: 10 grudnia 2019, 10:54
23
LunaS
LunaS
10 grudnia 2019, 11:16
Ja 18 :) ech to były czasy ... wtedy chyba w LM grał tylko mistrz kraju :) pomyślcie co by było jakby ta formuła została utrzymana :P
0
kamilus
10 grudnia 2019, 11:28
Ja bardzo przypadkowo 22. Eh, jak ten czas leci...
0
tommyb1
tommyb1
10 grudnia 2019, 11:32
To młodzi jesteście stazem. Ja od Van Bastena :) od euro 88 :) Ponad 30 lat upadków i wzlotów :)
6
tommyb1
tommyb1
10 grudnia 2019, 11:35
Pamiętam jak się namiętnie wyniki sprawdzało w telegazecie i liczyło na szczęście że akurat mecz Milanu w LM pokażą :)
5
Rocker
Rocker
10 grudnia 2019, 11:45
LunaS, wtedy byłaby to prawdziwa Liga Mistrzów, a nie liga mistrzów, vice mistrzów, vice-vice mistrzów, ale tylko niektórych krajów, których warto mieć w tych rozgrywkach, bo "robią" słupki oglądalności.
0
kabo
kabo
10 grudnia 2019, 12:18
Milan w sercu od pierwszej koszulki Maldiniego z nr 3 czyli od 1996 roku (ciężki okres dla drużyny) :)
0
jedunio
jedunio
10 grudnia 2019, 13:34
Ja od 20 ale najlepiej wspominam finał z Juventusem i dwumecz z Manchesterem...
0
MariuszR06
MariuszR06
10 grudnia 2019, 16:57
Ja w 1988 roku. Troche czasu minęło :) Kiedyś to był MILAN.
0
flash04
flash04
10 grudnia 2019, 17:11
@tommyb1, dokładnie miałem tak samo. Nawet człowiek nie marzył żeby móc obejrzeć co tydzień mecz ligowy i do tego LM... Teraz nawet w pracy ma telefonie można obejrzeć każde spotkanie :-)
1
adamos
adamos
10 grudnia 2019, 10:46
01.01.2020r. Ibra jednak wybrał inny klub niż Milan, przeszkodą okazały się zarobki i długość kontraktu....
1
FanatykACM
FanatykACM
10 grudnia 2019, 11:14
To jest prawdopodobny scenariusz.
2
viviek89
viviek89
10 grudnia 2019, 10:37
To nie jest oficjal... Nie.?
0
Meloon
Meloon
10 grudnia 2019, 10:43
A wiesz czym jest oficjal?
2
wojtekdio1234
wojtekdio1234
10 grudnia 2019, 11:54
nie jest
0
viviek89
viviek89
10 grudnia 2019, 13:32
A wiesz co to pytanie retoryczne? ;* xD
0
Meloon
Meloon
10 grudnia 2019, 21:41
Wiem, w przeciwieństwie do Ciebie
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
10 grudnia 2019, 10:24
Ja też wybrałem Milan, "Do rozwiązania w pełni zostały jeszcze kwestie zarobków i długości kontraktu" I to czy Milan mnie chce, przemawia za mną wiek Bo mam 7 lat mniej od Ibry.
Edytowano dnia: 10 grudnia 2019, 10:24
0
Umberto
Umberto
10 grudnia 2019, 10:17
Do dziś się zastanawiam jakby to było, gdybyśmy nie dali się wyprzedzić Juve na finiszu w drugim sezonie Ibry wMilanie. Być może wtedy zostaliby z Cassano i Silvą
0
milan78
milan78
10 grudnia 2019, 10:21
Dobre pytanie.Tyle tylko,że moim zdaniem Cassano nie byłby istotny w tych dywagacjach
1
kamilus
10 grudnia 2019, 11:30
Niewiele by się zmieniło, bo sam tytuł mistrzowski niewiele by dał finansowo. A pensje Zlatana i Silvy cisnęły nas bardzo mocno, więc prawdopodobnie również przy takim scenariuszu obaj zostaliby sprzedani (możliwe, że za trochę większe pieniądze, ale przy takim ich marnotrawieniu przez duet B&G nie zmieniłoby to przyszłości Milanu).
0
zycumilanista
zycumilanista
10 grudnia 2019, 09:56
"Do rozwiązania w pełni zostały jeszcze kwestie zarobków i długości kontraktu". Czyli tak na prawdę wszystko :)
8
roby
roby
10 grudnia 2019, 09:52
To juz 7 lat...zlecialo....tyle bolu klesk ponizen itd
5
Rafalzki
Rafalzki
10 grudnia 2019, 09:36
Gdyby to była prawda i w zimie przyszedłby jeszcze ktoś mocno ogarnięty do środka pola (nawet na półroczne wypożyczenie chociaż), ale taki ofensywny jakiś ziomek a nie defensywny pomocnik to wierzyłbym w tą Ligę Europy na koniec sezonu. Potem w lecie sprzedać żółwia i ślimaka czyli nawjolniejszych skrzydłowych w historii Serie A i powrócić nawet do jeźdźcó bez głowy w stylu Deloufeu to może za sezon lub dwa... Ech, marzenia...
1
kamilus
10 grudnia 2019, 09:39
Liga Europy jest możliwa nawet bez wzmocnień, bo prawdopodobnie nawet 7. miejsce będzie je gwarantować, a obecnie do takiego tracimy tylko 1 punkt.
1
Kosmateus123
Kosmateus123
10 grudnia 2019, 10:25
Dobrze byłoby mieć zmiennika dla Bena, bo przy ilości łapanych przez niego kartek będzie regularnie wypadał. Teraz zostajemy z Biglią...
1
lechef
lechef
10 grudnia 2019, 08:50
"Tata, a Tato Marcina powiedział, że..."
2
lopezito84
lopezito84
10 grudnia 2019, 08:31
jeszcze niech ściągną Thiago Silve na piłkarską emeryturę i będzie jak dawniej LM witaj ponownie.
6
MilanHomer
MilanHomer
10 grudnia 2019, 08:53
Najgorsze w tym wszystkim, że wszyscy ci emeryci Silva, Ibra, Ribery, Nesta, Serginho, Ambrosini, Pirlo itp. Byliby wzmocnieniemm obecnego Milanu.
P.S. Serginho na meczu gwiazd Pool-Milan, mimo 48 lat śmigał szybciej niż Suso i Szakan razem wzięci :)
2
MilanHomer
MilanHomer
10 grudnia 2019, 09:01
Akurat Silva byłby dobrym pomysłem. Zarówno przy odejściu Romka jak i jego zostaniu.
3
Zuber
Zuber
10 grudnia 2019, 09:04
Silva powiedział, że Paryż to jego drugi dom, więc się chyba nie ruszy stamtąd.
0
Marcos Salinas
10 grudnia 2019, 09:08
Tak, tak a po sezonie, dwóch znowu 10 miejsce.Milan nie powinien uzależniać się od graczy powyżej 35 roku życia tylko brać przykład z Juventusu, który w obecnej dekadzie doszedł do perfekcji w wykorzystywaniu ''nieprzeterminowanych'' weteranów dzięki czemu mogli sobie pozwolić na zakontraktowanie takiego fenomena jak CR7.
Edytowano dnia: 10 grudnia 2019, 09:09
0
lejnamur
lejnamur
10 grudnia 2019, 09:44
Ja się dziwię czemu Albiola z Napoli nie wyciągnęli....
0
Meloon
Meloon
10 grudnia 2019, 10:48
@MilanHomer
Nie, nie byliby, przestańcie powtarzać takie bzdury
1
Meloon
Meloon
10 grudnia 2019, 19:11
@Marcos - wiesz co? To zabawne, że przywołujesz Juventus, który opierał edukację młodszych na Buffonie, Chiellinim, Pirlo czy Barzaglim ;) Rozumiem, że ich uważasz za "nieprzeterminowanych", a Zlatana i Thiago Silvę już tak? Dość śmiała teza.
0
gieemce
gieemce
10 grudnia 2019, 08:27
Mam nadzieje ze na stare lata wniesie swoją dobra stronę jakość i charakter, i będzie bez kopniaków. ciekawe jak będzie wyglądać motywacja KP bo sadze ze pożegna się z regularna pierwsza 11 na parenascie miesięcy
0
proy
proy
10 grudnia 2019, 07:50
Niezlych ma przyjaciol skoro oni z miejsca sprzedali to info prasie...
4
Cervusius
Cervusius
10 grudnia 2019, 09:51
może im kazał
2







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI