Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

17. kolejka Serie A

20 grudnia 2019, 19:30, cinassek Aktualności
17. kolejka Serie A

Czas na ostatnią kolejkę Serie A w 2019 roku. W tym miejscu zachęcamy do dyskusji na jej temat.

Środa, 18 grudnia:

18:55: Sampdoria - Juventus 1:2

Piątek, 20 grudnia:

20:45: Fiorentina - Roma 1:4

Sobota, 21 grudnia:

15:00: Udinese - Cagliari 2:1

18:00: Inter - Genoa 4:0

20:45: Torino - SPAL 1:2

Niedziela, 22 grudnia:

12:30: Atalanta - Milan 5:0

15:00: Lecce - Bologna 2:3

15:00: Parma - Brescia 1:1

20:45: Sassuolo - Napoli 1:2

Środa, 5 lutego:

20:45: Lazio - Hellas


R E K L A M A





102 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
roby
roby
23 grudnia 2019, 09:36
Panowie czy to Gattusk czh Pioli itd zaden z nich i im podobni nie pomogą nam,tu trzeba top trenera z wiedza i wizja i nie wlocha,oni sie zatrzymali
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 grudnia 2019, 02:15
Na razie początek Rino w Napoli jest prawie identyczny, co w Milanie- najpierw wpadka z Benevento, a potem dramat z Hellasem.Teraz tylko wynik inny.Zobaczymy, co będzie dalej, chociaż druga połowa ponownie pokazała, że potencjał w tej drużynie jest.Trzeba go tylko uwolnić odpowiednimi decyzjami kadrowymi.
Edytowano dnia: 23 grudnia 2019, 02:17
0
Corsa
Corsa
23 grudnia 2019, 08:24
Ciężko cokolwiek jeszcze powiedzieć, w pierwszej połowie to był Neapol a'la Milan, w 100%, w drugiej zerwali się. Jeśli Gattuso zmieni przyzwyczajenia i schematy co do defensywnej gry, to kto wie. Wczoraj różnicę zrobił kunszt pojedynczych graczy. Wygrali fartem, a mogli przegrać wysoko, no ale szczęście jest zawsze po stronie lepszych.
0
Jogin
Jogin
22 grudnia 2019, 23:11
Może Napoli grało słabo, ale przynajmniej walczyli do końca, to właśnie różniło Milan Gattuso od tego co mamy teraz, gdzie większość piłkarzy ma w dupie ten klub.
4
Corsa
Corsa
23 grudnia 2019, 08:13
Tam robotę robią indywidualności. Druga połowa była dużo lepsza w ich wykonaniu, ale nie grali drużynowo, pierwszy gol oraz każda groźna akcja były wynikiem samodzielnego zrywu któregoś z piłkarzy. Rino dostał teraz dużo lepszy skład niż miał, drużyna jest rozbita, ale wciąż kadrowo sporo mocniejsza od Milanu.
0
Fushnikov
Fushnikov
22 grudnia 2019, 22:41
Napoli Padlina Napoli syf ale z Sas wygrali. :) Czy Milan wygrał z Sas albo Napoli??
0
Corsa
Corsa
22 grudnia 2019, 22:55
W pierwszej połowie grali tragicznie i mieli farta, że Sas nie strzeliło tej sety na 2-0, w drugiej zupełnie inny zespół, zgnietli gospodarzy.
0
Fushnikov
Fushnikov
22 grudnia 2019, 23:14
Juventus cały rok grał kupę i wygrał ligę. Milan 8 lat gra kupę i tylko ma kupę.
1
Moris
Moris
22 grudnia 2019, 22:40
Zastanawia mnie ze są jeszcze ludzie którzy wspominają dobrze Gatttuso. Mając taka pakę w Napoli i grać taki syf ???
0
Corsa
Corsa
22 grudnia 2019, 22:59
Ja zawsze będę szanował i dobrze wspominał Gattuso, nawet jeśli uważam go za słabego trenera, to legenda naszego klubu.
0
Corsa
Corsa
22 grudnia 2019, 21:41
Napoli odbije się czkawką zwolnienie Carlo. Już po paru treningach i meczu z Parmą można było zauważyć minimalne podobieństwo do gry Milanu, minął tydzień i wyglądają zupełnie jak my w zeszłym sezonie. Skupieni w obronie, a zagrożenia nie stwarzają totalnie żadnego, nawet po straconej bramce.
1
Marcin1995
Marcin1995
22 grudnia 2019, 21:42
W ogóle zatrudnienie trenera o specyfice Gattuso do Napoli które bazuje na technicznych zawodnikach jest absurdem
1
22 grudnia 2019, 21:38
Ale dlaczego nagle obrazacie Gattuso? Ma lepszych pilkarzy i widac, ze De Laurentis za 2-3msc go wyrzuci. Najpewniej po dwumeczu z Barcelona. A niektorzy chca Rino w Milanie z gorszymi pilkarzami.
0
Marcin1995
Marcin1995
22 grudnia 2019, 21:37
Ciekawostka: do Serie A zmierzają tuzy o nazwie Pordenone!
0
Przemek32143
Przemek32143
22 grudnia 2019, 21:32
Nie spodziewałem się że ktoś może grać gorzej od Milanu ale jednak... Napoli gra taki syf że gdyby grali z mocniejszym przeciwnikiem to po pierwszej połowie by było 3-4 do jaja.
3
Bandita
Bandita
22 grudnia 2019, 21:22
I juz Sas przed nami. Haa Haaa
0
Zimer9009
Zimer9009
22 grudnia 2019, 21:21
Rino jak nie wpadnie na pomysł jak ugasić pożar w Neapolu to może szybko pożegnać się z posadą.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
22 grudnia 2019, 21:21
Gdzie komunikat klubu dotyczący dzisiejszego upokorzenia. To obraza dla nas, kibiców miałem się wybrać na mecz ale podziękuję i polece w następnym sezonie raczej szkoda kasy na taką drużynę
2
Marcin1995
Marcin1995
22 grudnia 2019, 20:51
Ależ padline gra Napoli, ale po Gattuso niczego innego się nie spodziewałem
5
adrian20102
adrian20102
22 grudnia 2019, 22:43
Przynajmniej mają 3pkt
0
Corsa
Corsa
22 grudnia 2019, 20:26
Ciekawe jak Neapol dzisiaj wypadnie. Rino będzie miał tam tak samo trudne zadanie jak i u nas.
0
22 grudnia 2019, 19:44
Lazio wow!
0
Ernest1899
Ernest1899
22 grudnia 2019, 14:23
Takiej zenady, dawno nie widziałem. Mam nadzieję, że poleca głowy.
1
SNIPER
SNIPER
21 grudnia 2019, 22:44
No panowie jutro nie możecie zawieźć. Petagna i koledzy zrobili nam prezent więc my po prostu musimy! Musimy wygrać
2
Bandita
Bandita
22 grudnia 2019, 19:27
No wykorzystali szanse:D Haaaaa
0
Fushnikov
Fushnikov
21 grudnia 2019, 19:59
Lukaku zaraz strzeli więcej bramek niż ma cały Milan xD
4
Piotrek1899
Piotrek1899
21 grudnia 2019, 19:58
Słaby ten Inter, że o "Perukarzu" już nie wspomnę;p Już na horyzoncie widać "kryzys tożsamościowy" i burdel w szatni hehe ;p
Masakra. Jak ten zarząd mógł taką okazję przepuścić?! Powinni Conte i 15 baniek na rękę zaproponować, byle by do nas trafił. Ja wciąż twierdzę, że kadra Interu aż tak bardzo tej naszej nie przewyższa, na pewno nie o tyle, ile pokazuje tabela. Po prostu mają teraz gościa za kierownicą, który jest świetny w tym, co robi. I jestem pewien, że jakby trafił do Milanu, to wraz z nim przybyliby Barella, Sensi i pewnie jeszcze ktoś konkretny. Jego 352 z Contim i Theo po bokach, to byłby majstersztyk. Takich zawodników na tych pozycjach Inter nie ma z pewnością.
5
Spokojny
Spokojny
21 grudnia 2019, 20:13
Problem w tym, że nie mamy nawet pół napastnika jak Lukaku czy Lautaro, a to klucz w systemie Conte.
2
Soren
Soren
21 grudnia 2019, 21:50
Nie zgodzę się z tym że kadra Interu "aż tak bardzo nie przewyższa" kadry Milanu. Tak naprawdę jedyne lepiej obsadzone w Milanie pozycje to właśnie wahadła, na każdej innej Inter ma na ta chwilę piłkarza lepszego. Poza wahadłowi o skład w Interze powalczyłby jedynie Romagnoli i Donnaruma, może Bennacer biorąc pod uwagę braki w pomocy, ale to mam nadzieję uda się naprawić w zimę.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
21 grudnia 2019, 22:10
Soren

Nie będę się licytował. Po prostu miej na uwadze, że kilku Waszych graczu Conte mocno odrestaurował. Candreva, D'Ambrosio, czy chociażby Gagliardini prezentują się o niebo lepiej, niż sezon temu. Lautaro także zrobił wielki progres. Pomogło mu odejście Icardiego, ale gdyby nie Conte, to Argentyńczyk być może dalej dusiłby swojego młodszego rodaka ;) Jak widać, dobry trener ma wpływ na wszystko. Dążę do tego, że przy Conte ludzie, których chętnie pożegnałbyś po zeszłym sezonie, dzisiaj wyglądają o kilka klas lepiej. Przecież myśmy z Wami przegrali LM o 1pkt. A teraz? Rzeźnia po prostu. Owszem, doszedł Lukaku, Godin, Barella, czy Sensi, ale Inter nawet bez tych graczy prezentuje się świetnie. Przecież zdarza się, że Ci gracze wystąpić nie mogą.
6
Orzelek79
Orzelek79
21 grudnia 2019, 22:19
Zdecydowanie różnice robi trener i kilku graczy , reszta jest na zbliżonym poziomie.
0
KKP19
KKP19
22 grudnia 2019, 00:59
Może jesteśmy słabsi od Interu ale mamy bardziej "perspektywiczny" skład
Gazidis, 2k19, kolorowane
2
Bandita
Bandita
22 grudnia 2019, 21:26
Soren . Theo i Conti rozumiem,ze wahadła. ok. Dodajesz sam Romka . Donne , moze Benna i masz juz połowe. Trener robi duza robote wez sobie Pioliego lub MG i widzialbys co by grali nawet Lukaku i Martinez kopaliby sie po czolach
0
KingBunny
KingBunny
21 grudnia 2019, 19:56
Lukaku piękny gest z oddaniem karnego Esposito.
3
21 grudnia 2019, 19:34
Tego Piatka w Genoi to beda chyba wspominac przez dlugie lata. Jak on mogl w takim klubie strzelic az 13 goli...Kosmos
0
Corsa
Corsa
21 grudnia 2019, 19:46
W tej chwili nie tylko ich kibice wspominają z tęsknotą skuteczność Krzyśka.
2
Krauser
Krauser
21 grudnia 2019, 18:53
Ten Esposito, to będzie mega kot w przyszłości...17 lat chłopak ma, masakra.
0
imperator5000
imperator5000
21 grudnia 2019, 19:21
Jeden rabin powie tak, inny rabin powie nie.
8
FossaDeiLeoni
FossaDeiLeoni
21 grudnia 2019, 19:26
Ilu już takich "kotów" było. Poczekamy
1
Gattuso28
Gattuso28
21 grudnia 2019, 18:37
Zabójczy Inter...
0
Jalapeno
Jalapeno
21 grudnia 2019, 17:10
Sardynki zajechane, bo w kazdym meczu narzucają szybkie tempo. Na poczatku działało, bo bylo to wszystko świeże. Teraz sklad juz wypompowany, ale i tak ladnie zapunktowali. Maja sporo oddechu teraz, dwa tygodnie prawie.
0
Orzelek79
Orzelek79
21 grudnia 2019, 16:52
Cagliari powoli zwalnia ,czego można było się spodziewać. Szkoda że drużyny z Rzymu nie idą w tym kierunku.
0
Bandita
Bandita
21 grudnia 2019, 17:08
Spokojnie idzie styczen, Inter zwalnia ;)
1
Orzelek79
Orzelek79
21 grudnia 2019, 18:55
Inter już zwolnił.....Mottę Z Genui.
2
Aniaa
Aniaa
21 grudnia 2019, 15:19
Ktoś wie dlaczego nie ma transmisji Udinese - Cagliari na Eleven 3?
0
Krauser
Krauser
21 grudnia 2019, 15:28
Jest na Eleven 4
2
Aniaa
Aniaa
21 grudnia 2019, 16:07
Dzięki!
0
Rafał0209
Rafał0209
21 grudnia 2019, 15:09
jeżeli dziś Cagliari wygra a jutro Atalanta z nami , to możemy mieć prezent pod choinkę w postaci braku jakichkolwiek szans na top 6 , nic trzeba kupić w FM20 i samemu wziaść sie za trenerkę w tym wirtualnym świecie , tam może chłopaki dostarczą większych emocji
2
Carlo88
Carlo88
21 grudnia 2019, 16:13
Oj, pamiętam jak swego czasu co roku kupowałem pamiętną Fifa Manager i odmładzałem "skład emerytów" Milanu, wygrywając wszystkie trofea jak leci i zastanawiając się dlaczego Berlusconi nie zrobi tego samego w prawdziwy życiu. Szkoda, że to wszystko tylko w grach jest takie proste... :(
0
Diavo
Diavo
21 grudnia 2019, 15:00
Rozmowa Montelli z prezesem Fiołków:
R: jest pan zwolniony za wstydliwą porażkę z Roma
M: nie rozumiem, przecież wygrałem w pięknym stylu z Milanem!
R: Gdyby to bylo 10 lat temu miałby pan umowę na kolejne 3 lata,ale z obecnym Milanem każdy ma szansę na 3 punkty,nie oszukujmy się,ale nikt już się nie boi Milanu..
M: w sumie ma pan rację..
R: Arrivederci!
0
dysha1992
dysha1992
21 grudnia 2019, 19:50
Przeczytałem to. 10 litrów wody i dalej chce mi się pić...
0
Vol'jin
Vol'jin
21 grudnia 2019, 14:33
Czapeczka Iachini albo Di Baggio do Fiorentiny za miejsce Montelli, wymiana żadna bym rzekł ^

Ancelotti w Evertonie w zespole który chyba więcej utopił na transferach niż Milan a i wyniki tak jakby gorsze
0
ósmy
ósmy
21 grudnia 2019, 23:13
Ja gdzieś wyczytałem, że mocarne nastawienie we Fiorentinie jest na Spallettiego, ale raczej nie dojdą do porozumienia względem finansów.
Do Genoi zaś trafi Diego Lopez.
0
Werator12
Werator12
21 grudnia 2019, 14:24
Śmieszą mnie ludzie którzy już feruja wyniki po 16 kolejkach , może naraze się na hejt wisi mi to, ale skąd wiecie że 2 połowa sezonu nie będzie słaba dla innych zespołów? Wiara ludzi w ukochany klub jest dla mnie przerazajaca. Dziękuję pozdrawiam Milanistow
3
Orzelek79
Orzelek79
21 grudnia 2019, 17:31
Szanuje taką postawę ale za długo chodzę po ziemi żeby być nie poprawnym optymistą.
1
Corsa
Corsa
21 grudnia 2019, 19:41
Po tylu nieudanych sezonach różowe okulary spadają największym optymistom.
0
jarek2572
jarek2572
21 grudnia 2019, 13:29
Fiorentina zainteresowana sprowadzeniem Cutrone już zimą.

Taki mały przegląd prasy dziś serwuje xd.
Edytowano dnia: 21 grudnia 2019, 13:29
1
jarek2572
jarek2572
21 grudnia 2019, 13:17
Obrońca Barcelony Jean-Clair Todibo odrzucił możliwość przejścia do Milanu – poinformowało francuskie RMC. Sprowadzeniem piłkarza interesują się również AS Monaco i Manchester United.

20-latek w ostatnich tygodniach był mocno łączony z przenosinami do Rossonerich, którzy liczyli na jego sprowadzenie w styczniu na zasadzie wypożyczenia z obowiązkowym wykupem. Piłkarz nie jest jednak podobno zainteresowany transferem do mediolańskiego klubu.
0
jarek2572
jarek2572
21 grudnia 2019, 13:13
Il Corriere dello Sport pisze dziś, że Callejon odrzucił ofertę nowego kontraktu, który obowiązuje do końca czerwca i uwaga, uwaga ! Zaintersowane są kluby z Chin i... AC Milan.
0
KKP19
KKP19
22 grudnia 2019, 01:02
Dla mnie spoko
0
jarek2572
jarek2572
21 grudnia 2019, 13:06
Xaka na celowniku Herthy Berlin.
0
jarek2572
jarek2572
21 grudnia 2019, 12:48
Montella poleciał dziś z Fiory.
0
Bandita
Bandita
21 grudnia 2019, 12:09
Nie nabijam sie z was. Ale wy serio zyjecie jeszcze top 4? Hallo?
Przecież odjechało razem z remisem ze SAS. top4 ma taka przewage ,ze szok. A jeszcze jest Cagliari , Atalanta , Parma. Kolo nas Napoli , Torino i tak juz widze wszyscy sie wysypia plus jeden rzymski klub. Litosci takich cudow to az nie ma.
Jedno raczej juz mamy pewne. Utrzymamy sie w Serie A . Uffffffff
1
KKP19
KKP19
21 grudnia 2019, 12:18
Wystarczy, ze Inter/Lazio/Cagliari/Atalanta wygraja i jest po sezonie. A umowmy...Wszyscy maja latwych rywali.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
21 grudnia 2019, 12:40
Nie jest po sezonie.Wciąż można zająć 5 miejsce(W szczególności patrząc na kadry Cagliari czy Atalanty).Jeden warunek- trzeba dotrzymać kroku Napoli, a to, że Neapol przy takim potencjale kadrowym w końcu wróci do regularnego punktowania jest więcej niż pewne.Problem w tym, iż Pioli musiałby zaprzeczyć wszystkim dotychczasowym schematom odnośnie swojej osoby czyli zamiast standardowego regresu postępującego z upływem czasu zrobić progres w postaci poprawy wyników.
0
Marcin1995
Marcin1995
21 grudnia 2019, 12:53
Też uważam że 5 miejsce jest realne, Atalanta ma dość wyrównaną kadrę ale im dochodzi LM, Cagliari ławki za bardzo nie ma a i ten pierwszy skład szału nie robi poza paroma nazwiskami, Napoli w tym sezonie to ciężko powiedzieć czy się jeszcze obudzi, z resztą 5 czy 6 miejsce to bez znaczenia
0
Carlo88
Carlo88
21 grudnia 2019, 13:22
Sporo optymizmu z tym 5 miejscem. Trudno mi sobie wyobrazić sytuację w której Milan na koniec sezonu góruje nad Atalantą, Napoli czy jednym z rzymskich klubów. Ale 6/7 lokata moim zdaniem wciąż jest spokojnie w zasięgu. Co więcej mam dziwne przeczucie, że do LE awansujemy. Oby się sprawdziło! :)
Edytowano dnia: 21 grudnia 2019, 13:22
1
21 grudnia 2019, 12:03
Niektorzy widze nadal zyja marzeniami o LM...Wy sie modlcie, zeby jutro nie przegrali, bo wtedy to juz LE bedzie niedostepna.
3
pazioni
pazioni
21 grudnia 2019, 11:27
Niestety top 4 ucieka .
0
wielki prostownik
wielki prostownik
21 grudnia 2019, 12:22
Top 4 uciekło już dawno. Obecnie to 6 miejsce będzie nie lada sukcesem biorąc pod uwagę poziom naszej gry i rywali z którymi musimy konkurować.
3
Jalapeno
Jalapeno
21 grudnia 2019, 09:36
No i wracajac jeszcze do tematu Romy, to warto zwrocic uwage na Edina Dzeko. Nie przesadze absolutnie mowiac, ze od lat znajduje sie w top10 napastnikow na świecie. Jestem fanem jego gry, świetnie się patrzy juz na samo poruszanie i ustawianie sie. Wystarczy spojrzec w jego CV, zeby zobaczyc, ze zwiedził trzy, topowe ligi i wszędzie sobie poradził. W City co prawda, byla troche inna sytuacja, bo tam nie byl wiodącym napastnikiem, gral czesto podwieszonego, za plecami Aguero. Moze juz nie laduje po 25 goli na sezon, ale 16-18 wlepi dorzucajac 6/8 asyst. Wczoraj gol i dwie asysty. Jego kunszt tez mozna bylo zobaczyc w historycznej remontadzie, gdzie dwukrotnie wzial a plecy Pique. Za pierwszym razem zdobyl bramke, a pozniej dal się sfaulowac Hiszpanowi w polu karnym. Tacy topowi i juz starsi napastnicy imponuja samym ustawianiem sie, braniem na siebie obroncow itp. On nie strzela co mecz, ale bardzo pomaga zespolowi, cofa sie do rozegrania...

W Wolfsburgu prime - 26 goli w 32 meczach,
W City prime - 16 goli w 31 meczach (tu mniej goli, ale pisalem wyżej dlaczego),
W Romie prime - 29 goli w 37 meczach.

Dla mnie to fenomen wsrod napastników, bardzo niedoceniany. Gra tyłem do bramki to jest poziom Lewandowskiego badz Suareza. Zadna liga go nie zaskoczyla. 341 bramek w calej karierze i wedlug mnie, jest najlepszym napastnikami biorąc pod uwagę całokształt w Serie A. Nawet jak Icardi grał w Interze, to dla mnie Bosniak był lepszy.
Edytowano dnia: 21 grudnia 2019, 09:43
21
HIM1998
HIM1998
21 grudnia 2019, 11:33
Wielka szkoda, że po odejściu Balotelliego nie udało się go zakontraktować.
1
BadMad
BadMad
23 grudnia 2019, 03:07
Dzekus-pies na bramki jakich mało.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
21 grudnia 2019, 07:19
Kadra Romy i Milanu moze w jakims duzym stopniu sie nie rózni tyle ze w Rzymie jest duzo wiecej kreatywnosci, błyskotliwosci i szybkosci
1
wielki prostownik
wielki prostownik
21 grudnia 2019, 12:25
Różni się i to bardzo. Poza bramkarzem i może środkiem obrony na każdej innej pozycji mają lepszych piłkarzy od nas. I trenera na ławce z prawdziwego zdarzenia.
2
21 grudnia 2019, 02:21
Fiorentina kompromituje sie na kazdym kroku, a przed oczami mam ciagle ten mecz na San Siro. Grali z Milanem jak z dzieciakami z pod bloku. 6a z 3b. Masakra jakas
2
Jalapeno
Jalapeno
20 grudnia 2019, 23:23
Mancini za Musacchio, albo Smalling w takiej formie. Boki obrony mamy lepsze. Bramkarze na podobnym poziomie. Skrzydla, napastnik, "10" - maja lepsze. Veretout albo Diawara za kogos od nas ze srodka. Mysle, ze sklad maja lepszy. Moze nie jest przepaść, ale w Rzymie cos dobrego zaczyna się dziac. No i dobry ruch z trenerem z Szachtara. Ladnie go wyczaili. Dzisiaj Roma zagrala bardzo dobre zawody.
4
Carlo88
Carlo88
21 grudnia 2019, 00:57
A ja odnoszę wrażenie, że potencjał kadrowy mamy bardzo zbliżony do Romy. Pozazdrościć możemy im (moim zdaniem) jedynie Pellegriniego (kreatywny pomocnik) i Dzeko (napastnik nie schodzący poniżej pewnego poziomu). Wydaje mi się też, że taki Suso czy Bennacer by śmigali w Rzymie aż miło. Zgadzam się co do Foneski, świetny ruch ze strony włodarzy Romy. U nas pewnie by miał pod górkę, bo: a) nie jest Włochem, b) nie ma DNA Milanu, c) nie ma medialnego nazwiska. A szkoda, takiego managera z wizją nam brakuje (oczywiście to wciąż nie najwyższa półka, ale w porównaniu do Gattuso, Giampaolo czy Pioliego to przepaść).
3
KKP19
KKP19
21 grudnia 2019, 01:14
W sensie że Donek i Pau są na podobnym poziomie?
Jesli tak to wg mnie Donek jest o wiele lepszy.
Kazdy moze inaczej uważać ale pomijajac grę nogami ( której Pau też nie ma najlepszej(popraw jeśli sie mylę)) Donnarumma trzyma wysoki stabilny poziom, w dodatku Gigi wyjmował niektore setki ktore nikt by nie pomyślał ze można je chociaż dosiegnąć.Być moze na moją subiektywną opinie ma tez fakt ze Donnarumma to jedynie 20 latek ale i tak co człowiek to opinia :)
Edytowano dnia: 21 grudnia 2019, 01:16
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
21 grudnia 2019, 03:42
Carlo88
Pomijając bardzo ważną kwestię trenera siła Romy tkwi w ich ławce rezerwowych.Do tego tacy zawodnicy jak Kluivert czy Pastore od czasu do czasu potrafią dać dużo więcej niż np. taki Paqueta.Oni mają dobrze sprofilowaną kadrę i tyle.W przeciwieństwie do Mediolanu w razie plagi kontuzji nie muszą kopać się po czołach.Niestety w Milanie uważa się się, że ''udane'' ogranie w danej lidze nie ma żadnego znaczenia przy transferze zawodnika.Tymczasem cała czołówka pokazuje co innego(wystarczy spojrzeć na Manciniego, Lazzarriego, Sensiego czy Demirala), dlatego dopóki nie wyrówna się transferów z Włoch z transferami spoza włoskiej ligi gra Milanu będzie grą błędów.
0
Jalapeno
Jalapeno
21 grudnia 2019, 06:06
KKP19

Lopez nogami gra slabo, to prawda. Moze się troche zagalopowalem, bo Gigio jest naprawde solidna firma, ale to tez nie jest przepaść miedzy nimi, bo Pau potrafi bronić. Potrafił w Espanyolu, Betisie i teraz w Romie. Poza tym aspektem gry nogami, to refleksem, oraz zachowaniem na linii - bardzo wysoka polka.
0
Maldinidzban
Maldinidzban
20 grudnia 2019, 22:59
My będziemy tłuc się o le pewnie. Roma która była beznadziejna gra sztosik mając gorsza kadrę od naszej. Pamietam jak był temat o Fonsece to tez ze noname a ładne rzeczy w Rzymie robi
0
Marcin1995
Marcin1995
20 grudnia 2019, 23:08
Nie no gorszą kadrę od naszej?! Proszę Cię oni praktycznie na każdej pozycji mają lepszego zawodnika, Pellegrini,Zaniolo,Dzeko,Diawara Veretout,Kluivert,Florenzi każdy z tych zawodników byłby u nas podstawką na zmianę mają Mkhitaryana,Undera czy Cristante, jak dla mnie nas zjadają i trenera też mają lepszego
1
dykt4tor
dykt4tor
20 grudnia 2019, 23:11
Diawara, Veretout i Kluivert u nas mieli by podstawę? XD
4
Marcin1995
Marcin1995
20 grudnia 2019, 23:13
No to nie? Diawara niczym Bennacerowi nie ustępuje, Veretout>Kessie, Kluivert też zrobił duzy postęp w tym sezonie taki skrzydłowy z gazem w naszej sytuacji to byłby skarb
1
Vol'jin
Vol'jin
20 grudnia 2019, 23:26
nagle Veretout i Diawara ok? No latem odnosiłem inne wrażenie na tej stronie ...

Fonseca zrobił to co mają problem nasi piłkarze, po prostu szybko opanował język Włoski więc i z dotarciem miał łatwiej ... Także psychicznie Romę odbudował po zeszłym sezonie.
8
Rossu
Rossu
20 grudnia 2019, 23:27
Veretout teraz taki super i fajny, a jak był temat transferu do nas to blee i fuuj.
0
Marcin1995
Marcin1995
20 grudnia 2019, 23:30
Ja akurat do Veretout nic nie miałem, a co do tego czy taki fajny to ja nigdzie tego nie napisałem ale przecież od Kessiego jest lepszy bo ten to ma problem z każdym aspektem piłkarskiego rzemiosła
0
Jalapeno
Jalapeno
20 grudnia 2019, 23:31
Vol'jin

No to tez zalezy pod czyje skrzydła dany pilkarz pojdzie. Francuza latem chcialem, tylko byla beka, ze ta saga trwa bez konca. Ma troche inne atuty od. Bennacera, ale w ogolnym rozrachunku na ten moment stawilbym znak rownosci między nimi. Diawara mnie nie przekonuje nadal, ale np, od naszego Iworyjczyka jest lepszy.
0
Marcin1995
Marcin1995
20 grudnia 2019, 22:40
Nie oszukujmy się walka o LM jest praktycznie rozstrzygnięta Roma i Lazio poza zasięgiem
1
tober12
tober12
20 grudnia 2019, 22:39
No to jutro cały Rzym za nami!!! Xd
0
tober12
tober12
20 grudnia 2019, 22:35
No i pięknie Roma 3-1. Jak przegramy co jest na to 90% szans to już oficjalnie żegnaj LM.
0
Jalapeno
Jalapeno
20 grudnia 2019, 22:22
3:1, gasimy swiatlo we Florencji.
0
dysha1992
dysha1992
20 grudnia 2019, 21:42
Ciężko mi uwierzyć w naszą wygrana z Atalanta. Nie pamiętam kiedy Milan zagrał dobrze o tak wczesnej porze...
0
Corsa
Corsa
20 grudnia 2019, 21:47
Pamiętam, że w tamtym sezonie też chyba nikt nie wierzył, że wywieziemy punkty z Bergamo, a jakoś się udało. W każdym razie będzie bardzo ciężko.
0
mufi
mufi
20 grudnia 2019, 21:35
Nikola Kalinic jest w Romie ? hahhahahahha :)
0
Semper Fideli
Semper Fideli
20 grudnia 2019, 21:03
Zamiast myśleć o Zlatanie, ciekaw jestem jaka była by szansa zaatakować Chiese . Forma spadła bo chce odejść jak najszybciej, Juve straciło trochę nim zainteresowanie, jeśli zawodnik powiedział by tak to wydaje się to możliwa opcja a dla nas idealna. Co do mecU, nie skreślał bym Fiolkow
1
Corsa
Corsa
20 grudnia 2019, 21:41
Obawiam się, że on nami jest zainteresowany tak samo jak i pozostaniem u Fiołków.
0
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI