Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MN: "Rozmowy z Rangnickem trwają. Niemiec oczekuje bardzo dużej ilości współpracowników"

13 maja 2020, 13:13, FossaDeiLeoni Aktualności
MN:

Pietro Mazzara z MilanNews, informuje, że rozmowy ws. objęcia Milanu trwają. Niemiec jest absolutnym faworytem do posady trenera i został już dawno wybrany przez Gordona Singera. Jego kandydaturę mocno popiera również Ivan Gazidis. Ostatnia wypowiedź Rangnicka pośrednio uderzająca w obecne kierownictwo, nie spodobała się dyrektorowi generalnemu Milanu i doszło już do kontaktów w celu wyjaśnienia sprawy z samym zainteresowanym i jego agentem. Obecnie rozmowy pomiędzy klubem, a Rangnickiem są na etapie ustalania ewentualnej liczebności współpracowników byłego trenera RB Lipsk i Hoffenheim. Rangnick oczekuje około 18-20 ludzi, z którymi pracuje w Lipsku. Gazidis stara się przekonać Niemca do ograniczenia swojego przyszłego sztabu, to jest główną kością niezgody i przyczyną tego, że nie doszło jeszcze do oficjalnego podpisania umowy. Mówimy tu o ludziach pracujących na szczeblu dyrektorskim, skautach i koordynatorach. Rangnick domaga się jak największej ilości lojalnych współpracowników, dzięki którym jego praca w Niemczech przyniosła imponujące efekty".


R E K L A M A





47 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kosa80
kosa80
14 maja 2020, 20:54
Jeżeli ma się to udać to gość powinien mieć komfort pracy jak w Niemczech.
Jeżeli chce 18 ludzi to znaczy że jest mega profesjonalistą , a klub powinien mu zapewnić wszystko czego potrzebuję.
Forza MILAN
4
Zenus
Zenus
14 maja 2020, 20:41
Ja zastanawiam się nad jedną rzeczą a mianowicie czy Rangnick nie zostanie przypadkiem zweryfikowany przez Serie A. Możliwe, że to jedyny najlepszy wybór na teraz, ale co gdy jednak sobie nie poradzi we Włoszech? Jednak Włoska piłka różni się od tej w Niemczech i gdy jednak plan nie pójdzie jak trzeba to 20-stu ludzi odejdzie razem z nim i jak my zalatamy taka dziurę w sztabie gdyby przypadkiem odszedł w trakcie sezonu?
Możliwe że patrzę dość pesymistycznie na całą tą sytuacje, ale długie lata kibicowania czegoś już mnie nauczyły.
Pozdrawiam.
2
GiveMeReason
GiveMeReason
14 maja 2020, 13:46
Nikogo lepszego nie zatrudnimy. Niemiec ma chociaz plan nie opierajacy sie na przepierdzeniu w stolek do konca kontraktu jak Pioli.
3
staarek
staarek
14 maja 2020, 10:26
Dawac go!!!
1
ACstach
ACstach
14 maja 2020, 09:32
Nie pozostaje nic innego jak na to przystać. Trzeba spróbować, nie ma sie co zastanawiać.
2
Orzelek79
Orzelek79
14 maja 2020, 07:52
Ciekawe czy funduszy wystarczy na 1 drużynę , będziemy mieli więcej trenerów na utrzymaniu niż piłkarzy. Tak na serio, Rangnick mimo że ma papiery to nie daje żadnej gwarancji sukcesu. Jego filozofia potrzebuje czasu a w Milanie go nie dostanie. Oczywiście chcę żeby się pojawił ale na nic się nie nastawiam. Zgadzam się z autorem postu , lepiej się nie nastawiać ale może zaskoczyć pozytywnie.
0
Bandon
Bandon
14 maja 2020, 00:55
Naprawdę ta telenowela jest konkretnym żartem. Jeśli chcą Niemca (ja bardzo bym chciał) to ma dostać to czego chce i 1 sezon bez rozliczania z wyników. Wszystko. Milan wydaje miliony na pensję dla bezużytecznych zawodników, więc może sobie pozwolić nawet na 100 współpracowników RR przy zwolnieniu Biglii itd. Oni nie zarabiają po 3,5 mln za rok, podejrzewam, że cały sztab z tej jednej pensji by się utrzymało.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
14 maja 2020, 07:40
Tu nie tyle chodzi o pensję i koszty z nimi związane, Gazidis obawia się, że jeśli projekt "Rangnick w Milanie" nie wypali i zdecyduje się zwolnić Niemca to w strukturach klubowych powstanie gigantyczny krater i harmider większy niż przy zmianie właściciela. To najlepiej pokazuje, że RR ma małe szanse na sukces w czerwono-czarnych barwach bo jeszcze nie zaczął, a już wydaje się, że może nie dostać wystarczającej ilości potrzebnego czasu na budowanie drużyny.
0
ksieciunio
ksieciunio
13 maja 2020, 22:18
Eee jeszcze więcej dyrektorów...?
0
Trzesuaf
Trzesuaf
13 maja 2020, 20:52
Pewnie się dogadają jak ze Spalettim i przyjdzie Schevchenko albo inny Nesta, a może nawe De zerbi.
0
Bradley
Bradley
13 maja 2020, 18:59
Powtórzę, co napisałem w innym temacie: Rangnick jest trenerem z wynikami, który idealnie wpisuje się w politykę Singerów - możemy nic lepszego nie dostać za czasów ich rządów. Też wolę, żeby klub miał typowo włoską tożsamość, ale najwidoczniej się nie da. Trzeba doceniać to, co jest/będzie. Oby drużyna miała ten włoski trzon Donna/Romek plus kilku z przodu. Włoska piłka od 10 lat jest bez sukcesów na arenie międzynarodowej, więc może jest potrzeba wyznaczenia nowych standardów.
2
IL Capitano 3
IL Capitano 3
14 maja 2020, 14:18
Jeśli Wicemistrzostwo Europy 2012 i Juventus dochodzący do Finału i Półfinału Champions League nie jest sukcesem międzynarodowym to ja jestem Mariusz Jop.
1
nadgnity
nadgnity
14 maja 2020, 23:57
Sukces byłby gdyby wygrali LM. Pozdro Mariusz :)
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 maja 2020, 17:35
Na myśl przychodzi jedynie powiedzenie: " Kto nie ryzykuje, ten szampana nie pije." ... a co poza ryzykiem nam zostało? .. i przede wszystkim co tak na prawdę ryzykujemy? Myślę, że większość kibiców jest świadoma, że w klubie masę stanowisk piastują ludzie o bardzo wątpliwych kompetencjach (do tej roboty).
4
Zenus
Zenus
14 maja 2020, 20:46
Jeżeli teraz to nie wypali to myślę że to będzie gwóźdź do zostania na takim lub prawdopodobnie dużo gorszym poziomie niż teraz jesteśmy.
Gdy ten plan nie wypali pewnie będzie trzeba wysprzedac co się da i zarobić ile się da żeby wyjść jak na najmniejszy minus.
0
Rafał0209
Rafał0209
13 maja 2020, 16:50
żadne rozmowy nie trwają obie strony są już albo dogadane albo nie , ale jeżeli Rangnick faktycznie uczy się Włoskiego to chyba nie po to by sobie pogadać z Włochami na wakacjach ,ale tych 18-20 pracowników nie zobowiązują jakieś umowy tak po prostu biorą teczki opuszczają Lipsk i idą za Rangnickiem do Milanu , chyba że mieli umowe zlecenie czy inne dzieło
0
Corsa
Corsa
13 maja 2020, 17:17
Gorzej jak uczy się włoskiego żeby objąć Neapol ;)

Nie zapominajmy, że Rino jest raczej rozwiązaniem tymczasowym i tam też może być wolna posada.
0
ósmy
ósmy
13 maja 2020, 17:54
De Laurentiis nigdy by nie poszedł na takie ustępstwa względem własnego klubu.
0
Corsa
Corsa
13 maja 2020, 18:21
@up, obyś miał rację :)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 maja 2020, 18:22
Gdyby był ''raczej rozwiązaniem tymczasowym'' nie dostałby zawodników pod swoją taktykę(zresztą nawet przewijające się nazwiska w kontekście przyszłego mercato sugerują scementowanie tego związku)+ ADL wymusiłby na nim danie większej roli swoim inwestycjom.Jedyne miejsce oprócz Milanu we włoskim futbolu, gdzie Rangnick miałby jakiekolwiek szanse na taką rolę jest Roma po przejęciu przez Friedkina.
0
Thomas21
Thomas21
13 maja 2020, 16:34
Wszyscy zachwycaja sie tym Rangnick, pewnie slusznie bo zrobil dobra robotę we wczesniejszych klubach, ale bardziej jako organizator niz trener i chyba nie ma wcale pewności ze jego misja sie tu powiedzie jak przyjdzie. Ale wymiana calych struktur to trochę przesada, trener przychodz ze swoim sztabem i w razie czego z nim odchodzi. Ja biore to co pisza media na spokojnie, bo wszyscy sie tym podniecamy, a nie wiadomo co z tego w ogole bedzie i jakie zmiany nastapia. Chcialbym tylko, ze jak cos zacznie sie zmieniac bylo planem dlugofalowym z jakas koncepcja a nie kolejna nieudolna proba.
1
Dusiek
Dusiek
13 maja 2020, 17:23
Jaka przesada? Albo ktoś weźmie Milan za pysk i ogarnie ten burdel, albo dalej będzie tak jak jest. A następnym trenerem pewnie Nesta...
13
Thomas21
Thomas21
13 maja 2020, 18:25
Zgadza sie ze trzeba ogarnac ten burdel i zrobic porzadek tylko zeby Rangnickowi sie to udalo.
0
Jalapeno
Jalapeno
13 maja 2020, 16:12
Jeżeli Mister Rangnick do nas dołączy, to będzie najlepszym transferem od czasów Allegriego.

Zawsze transfer fachowca na ławce trenerskiej > transfer klasowego piłkarza. Możesz mieć ferrari, ale jeszcze trzeba umieć nim jeździć. Forza Mister!
10
hyrus13
hyrus13
13 maja 2020, 16:44
To mu chyba dobrze nie wróży, patrząc na komentarze pod informacji o zwolnieniu Maxa :D

https://www.acmilan.com.pl/news/8107/oficjalnie_massimiliano_allegri_zwolniony/page/4
1
FossaDeiLeoni
FossaDeiLeoni
13 maja 2020, 16:48
Już nie przesadzajmy. Allegri przychodził do nas jako trener absolutnie średniego Cagliari. W pierwszym sezonie 9 miejsce. W drugim SZESNASTE. Nie miał żadnej renomy i kompletnie żadnych sukcesów przed Milanem na najwyższym poziomie. Jedynymi osiągnięciami były dobre wyniki w niższych ligach. Starczy przypomnieć sobie jakie boruty były we włoskich mediach i wśród kibiców kiedy ogłaszano jego przyjście. Wyobraźmy sobie teraz, że Milan obejmuje przysłowiowy Iachini. Rangnick jednak zbudował od podstaw i to od zupełnych podstaw dwa kluby. Jeden zostawił praktycznie gotowy do Ligi Mistrzów, drugi wprowadził do niej i raczej zadomowił na wiele lat. Diametralnie inna sytuacja. Przypominam również, że ze świecą szukać dyrektora sportowego, nie będącego jakkolwiek związanego z Włochami, który by wypalił w Serie A. Bo widzę, że niektórzy myślą: Rangnick = pewny powrót do czołówki. Lepiej się nie nastawiać, a potem miło zaskoczyć (choć do objęcia Milanu przez Niemca dalej daleka droga).
Edytowano dnia: 13 maja 2020, 16:51
7
dominord
dominord
13 maja 2020, 15:48
Niech tu przychodzi i ogarnia ten burdel. Odnoszę wrażenie, że taka czystka w strukturach pionu sportowego jest nam potrzebna. Tu trzeba budować wszystko od nowa, ale z fachowcami, a nie z klubowymi legendami. Sentymentami i historią do LM nie wrócimy.
9
Corsa
Corsa
13 maja 2020, 15:34
Te rozmowy upadną, telenowela trwa w najlepsze, ale sprawa się rypnie. Oni myślą, że jeden Rangnick zmieni coś w tym bagienku, że zacznie pracować z naszymi "ekspertami", troszkę ich podszkoli i jakoś to będzie.

No niestety, ale nie będzie! Cały geniusz Niemca polega na doskonałym doborze współpracowników, facet ma nosa do personelu, otacza się fachowcami, którzy są gwarantem sukcesu. Bez tych wszystkich ludzi on sam niewiele zdziała. Z kim tu ma pracować? Z Bonerą czy z obrażonym Maldinim?

W swojej wypowiedzi, która tak uraziła naszego dyrektora obnażył tylko powszechnie znaną prawdę, w tym klubie nie istnieje pion szkoleniowy ani żaden inny, nikt nie zna się na swojej robocie tak w 100%. Facet zwyczajnie wysyła w ten sposób sygnał - "jeśli chcecie mnie, to musicie wszystko pozmieniać, bo macie tam bajzel, którego ja nie będę tolerował. Albo pracujemy na moich zasadach albo wcale".

Co jeszcze musi się stać żeby ten zarząd zmądrzał? Conte nie zatrudnili, bo chciał zawodników, na których nie można było sobie pozwolić, ok, jestem w stanie to zaakcteptować. Jednak Rangnick to zupełnie inna bajka, nie narazi nas na gigantyczne wydatki transferowe, więc na litość boską powinni mu dać tych cholernych współpracowników i skończyć ten kabaret.
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 maja 2020, 15:53
Z jednej strony racja.Z drugiej mają trochę powodów, żeby bronić się przed taką kolonizacją.W końcu, żeby tacy ludzie stali się typowymi lojalistami potrzeba dobrych paru lat.A tak ich obecność w klubie będzie bezpośrednio związana z Niemcem.Co będzie w przypadku niepowodzenia Rangnicka?Dodatkowe koszty plus kolejna z rzędu odbudowa struktur prawie od 0, dlatego wbrew pozorom to nie jest taka łatwa decyzja.
1
hunga
hunga
13 maja 2020, 15:29
Sceptycznie odnoszę się do tych doniesień.
Jeżeli rzeczywiście Niemiec chce tyłu współpracowników to w milanello będzie się mówić po niemiecku nie po włosku. To mi się nie podoba i chyba o to chodzi Maldiniemu. Rozumiem ze ma swoje metody ale co jak się nie sprawdzi? Wyrzucamy 20 osób płacąc im kontrakty odcinamy wszystko i milanello robi się puste.
Nie wiem czy to prawda ale ten gość już mnie zniechęca do siebie, więc jak się wszystko rozbija o kant stołu to nie będę narzekał.
0
TR3V0R
TR3V0R
13 maja 2020, 15:19
No i bardzo dobrze niech chłop trzyma swoje. W Lipsku zrobił niesamowitą robotę wraz ze swoimi ludźmi, to chce z nimi pracować dalej. Skoro przynosi to takie fajne efekty to trzeba wywalić tą bandę nieudaczników co siedzą w Milanie na pozycjach i tylko kasę biorą, a pojęcia o zarządzaniu nie mają, i zatrudnić wreszcie kogoś, kto wie co robi. Jeżeli tak nie zrobimy, to najprawdopodobniej ten klub będzie jeszcze większym pośmiewiskiem niż jest teraz.
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 maja 2020, 15:03
Właśnie z tego powodu wolę topowego włoskiego taktyka lub jakiegoś jakiegoś szkoleniowca spoza Włoch z większymi umiejętnościami trenerskimi od Niemca.Oddanie, chociaż skrawka kontroli nad pionem sportowym przez Gazidisa wydaje się bardzo trudne, a Rangnick ze względu na swój trudny charakter nie pozwoli sobie na ograniczenie realnej roli do bycia kozłem ofiarnym zarządu.Ostre tarcia będą nieuniknione, co na 99% procent przełoży się na postawę i przyszłość zespołu.
0
Corsa
Corsa
13 maja 2020, 15:42
Była możliwość zatrudnienia topowego, włoskiego trenera. Nie dogadali się z nim lub bardziej nie chcieli takiego tutaj. A dlaczego? Odpowiedź jest prosta - topowy trener będzie żądał tego samego co Rangnick + grubych wzmocnień. Objętne czy będzie to Włoch czy Hiszpan, każdy postawi takie właśnie warunki - pełna kontrola i transfery. Dlatego nie ma żadnych szans na zatrudnienie kogoś "topowego".
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 maja 2020, 16:21
Czy Conte ma pełną kontrolę nad Interem?Patrząc na niektóre wzmocnienia i narzekania na konferencjach wątpliwe.Czy między mediolańskimi klubami była jakaś gigantyczna przewaga na rzecz Interu w wydatkach podczas ostatnich okienek?Nie wydaje mi się.W przypadku takich trenerów wszystko rozbija się nie o kontrolę lecz gwarancje odpowiednich narzędzi.Tymczasem obydwaj wiemy, że przez chorą wizję aktualnych właścicieli ani w jednym przypadku ani w drugim tego nie będzie, dlatego w takiej sytuacji chyba bliżej realizacji określonych celów będzie świetny trener niż świetny organizator?Z tego też powodu ktoś tam powinien schować swoje nieosiągalne w tych warunkach ambicje do kieszeni i zamiast szukać moralnego usprawiedliwienia dla dalszych prób ich realizacji poprzez pokazówkę z Niemcem przeznaczyć inwestowane w bezproduktywne transfery niemałe pieniądze na trenera o podobnym profilu do Maxa Allegriego, a potem zażegnanie głównego problemu Milanu od 2012 roku - permanentnego kryzysu przywództwa.
Edytowano dnia: 13 maja 2020, 16:22
0
Corsa
Corsa
13 maja 2020, 17:08
No tak, tutaj pełna zgoda, sam też już wspomniałem, że Rangnick jako trener średnio do mnie przemawia, jako zarządca - zdecydowanie. Fajnie żeby w klubie pojawił się zarówno ktoś jego pokroju jak i szkoleniowiec z głową na karku, super jeśli byłby to Włoch, ale obecnie oprócz Maxa(a on raczej jest nierealny) nie ma nikogo takiego. Mój faworyt to Marcelino, do topu mu daleko, ale potrafi postawić na nogi upadły klub.

Co do ryzyka z zatrudnieniem Rangnica i tym, że jego ludzie mogą odejść bez mrugnięcia okiem, razem z nim, to oczywiście racja, ale ryzyko jest zawsze, w każdym przypadku. Zachowawcze działanie nam nie służy, ale po właścicielach ciężko spodziewać się zmiany strategii i bardziej odważnych decyzji.

Największy problem tkwi w tych na samej górze i ich polityce prowadzenia klubu oraz odcięciu od współpracowników. Fundusz z pewnością zna się na mnożeniu kapitału, ale prowadzenie drużyny piłkarskiej, szczególnie z taką historią, to jednak nie tylko same cyfry, tutaj wpływ mają też i inne czynniki, miedzy innymi zachowanie tożsamości. Widać, że tacy jak Singer czy Glazer totalnie tego nie czują, dla niech to tylko kolejny biznes, stąd też wyniki. Obawiam się, że jeśli właścicielem Milanu nie zostanie ktoś z lokalnymi korzeniami, to będziemy tak tkwić w tej matni przez kolejne lata.
0
matten
matten
13 maja 2020, 14:31
Rangnick oczekuje zakontraktowania 18-20 współpracowników? Absolutnie nie, przecież nie starczy nam na pensje dla Biglii i innych miszczów.
8
13 maja 2020, 13:52
Podobno musiał przepraszać Gazidisa, po wywiadzie Maldiniego i się tłumaczył tym, że jechał w aucie. Jeszcze nie zaczął, a już opiernicz od szefa xD
0
Zako
Zako
13 maja 2020, 14:10
Dla mnie to Łysy chyba chciałby zjeść ciastko i mieć ciastko - z jednej strony pragnie Rangnicka znając jak wielką autonomię chce Niemiec, z drugiej strony pomimo świadomości jego charakteru chce mieć swój wpływ, dla mnie to jest największy "paradoks", chociaż wizja Ivana i Ralpha na pewno będzie duzo bardziej zblizona niz Maldiniego i Bobana z wizją właścicieli.
1
patoo_07
patoo_07
13 maja 2020, 13:52
Wystrzelić w powietrze całą tą bandę, która nieudolnie kieruje klubem i zatrudnić profesjonalistów. Czekam na tego człowieka bardziej niż na jakiegokolwiek piłkarza.
18
Jaca23
Jaca23
13 maja 2020, 13:46
#teamRagnick
8
KKP19
KKP19
13 maja 2020, 13:32
Czyli nadmiar dyrektorów w naszym klubie się chyba nie skończy, ale jesli ma to pomóc wychwytywać Wernery, Keity i innych dobrych piłkarzy to jestem za.
3
kamilus
kamilus
13 maja 2020, 13:38
Ci ludzie mieliby być w sztabie RR a nie na posadzie dyrektorów, więc pewnie wyjęcie pensji Maldiniego oraz Bobana i zatrudnienie tych 20 osób i tak dałoby oszczędność na pensjach.
9
KKP19
KKP19
13 maja 2020, 13:53
"Mówimy tu o ludziach pracujących na szczeblu dyrektorskim, skautach i koordynatorach."

tez tak na początku myślałem ale zasugerowałem się tym fragmentem
0
kamilus
kamilus
13 maja 2020, 14:30
No ok, masz rację, ale wydaje mi się, że ewentualnie to byliby dyrektorzy niższego szczebla niż nasi obecni (np. Boban i Maldini), więc nie powinni zarabiać w milionach.
1
artorn
artorn
13 maja 2020, 14:41
Wyjęcie pensji Maldiniego i Bobana a po drodze opłacanie im jej dalej oraz kilku juz zwolnionych trenerów, niedługo będziemy więcej wydawać na zwolnionych niż na aktualnie pracujących xD
4
Gzikuu
Gzikuu
13 maja 2020, 13:23
Biorąc pod uwagę, że u nas w sztabie specjalistów można policzyć na palcach jednej ręki, a i by zostało kilka palców, to raczej trzeba się zgodzić na jego warunki. W końcu mamy mieć fachowca z prawdziwego zdarzenia, więc albo podążamy jego planem, albo robimy jakieś sztuczne przeszkody.
15
grayman88
grayman88
13 maja 2020, 13:23
Wywalili tyle milionów euro na nie trafione transfery i pensje że akurat tutaj nie powinni się dochodzić bo jak coś nie wyjdzie to zainteresowany będzie miał wymówkę.
Bardzo mi się podoba ostatnia plotka że Juve chce zrobić limit pensji dla nowych zawodników ( jakieś 6mln na rękę max zależy od opodatkowania) i wszystkie czołowe ligi europy powinny to skopiować
2







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI