Milan w oficjalnym komunikacie ogłosił, że Pier Donato Vercellone został nowym, klubowym dyrektorem ds. komunikacji.
Vercellone, pełniący od dziś urząd, ma prawie trzydziestoletnie doświadczenie w komunikacji międzynarodowej. Pełnił funkcję dyrektora ds. PR w Nike Europe, a także zajmował wysokie stanowiska w marketingu i komunikacji w Telecom Italia i gminie Mediolan, gdzie był odpowiedzialny za promocję marki stolicy Lombardii. Ostatnio pracował jako dyrektor ds. Marketingu i komunikacji w Sisal Group, wiodącej firmie w sektorze gier i zakładów. Pier Donato poprowadzi zespół ds. komunikacji w ekscytującym okresie dla klubu, który wkroczył na ścieżkę stopniowego powrotu do europejskiej elity piłkarskiej, także poprzez projekt nowego stadionu.
Prezes Milanu, Ivan Gazidis, powiedział: „Pier Donato jest światowej klasy profesjonalistą w swojej dziedzinie i jest nam niezmiernie miło ogłosić jego nominację. Dzięki swojemu międzynarodowemu doświadczeniu pomoże nam w dalszym rozwoju marki AC Milan na całym świecie. Jego doświadczenie, jego sieć kontaktów i przywództwo odegrają fundamentalną rolę w realizacji ambitnej wizji klubu".
„Milan to kultowa i wyjątkowa marka z silnym dziedzictwem i świetlaną przyszłością - powiedział Pier Donato Vercellone - cieszę się, że tu jestem i pomagam jeszcze bardziej wzmocnić więź emocjonalną, która łączy klub z fanami i interesariuszami. Chcę podziękować Elliottowi, dyrektorowi generalnemu Gazidisowi i prezesowi Scaroniemu za danie mi wspaniałej okazji do bycia częścią elitarnego zespołu zarządzającego - kontynuował Vercellone . To będzie ekscytujące wyzwanie, z którego jestem bardzo dumny, ponieważ Milan jest wieczny ”.
W poprzednie mercatto ich chyba więcej ściągnęliśmy.