Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Gomez do Milanu, Caldara do Atalanty? Papu na celowniku rossonerich

16 grudnia 2020, 13:25, cinassek Aktualności
Gomez do Milanu, Caldara do Atalanty? Papu na celowniku rossonerich
Czy Milan powinien ściągnąć Papu Gomeza za 15 mln euro?
Tak 82.58%
Nie 17.42%
264 oddanych głosów

Alejandro "Papu" Gomez popadł w konflikt z trenerem Atalanty Bergamo, Gian Piero Gasperinim, przez co najprawdopodobniej opuści szeregi ekipy La Dea już w styczniu. Jak informują włoskie media, inne kluby już myślą o tym jak wykorzystać taką sytuację. Na czele z Milanem i Interem, którzy widzą w Argentyńczyku wartościowe wzmocnienie swojej ofensywy. Atalanta nie zamierza jednak pozwolić odejść zawodnikowi za darmo. Chętny będzie musiał wyłożyć 15 mln euro odstępnego. Tuttosport zwraca uwagę, że na tyle też opiewa prawo wykupu wypożyczonego z Milanu do zespołu z Bergamo Mattii Caldary. Czy obie transakcje mogłyby być powiązane? Z uwagi na kontuzję, którą aktualnie leczy defensor, trudno uznać to za pewnik. Ale z pewnością też nie można wykluczyć...


R E K L A M A





79 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ksieciunio
ksieciunio
16 grudnia 2020, 21:53
Ka-lec-two
0
ksieciunio
ksieciunio
16 grudnia 2020, 21:33
Ja bym z Atalantą żadnych deali już nie robił...
1
Ibra1899
Ibra1899
16 grudnia 2020, 19:28
Nic tylko brać !
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
16 grudnia 2020, 18:52
Do dziś zastanawiam się dlaczego ktoś taki jak Papu gra dalej w Atalancie.
1
16 grudnia 2020, 19:23
Bo lubi grać w LM
5
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
16 grudnia 2020, 19:39
Gra grą ale zdobywanie pucharów nie leży po stronie Atalanty, dziwi mnie po prostu że nie chciał odejść do lepszego klubu.
0
Dejv23
Dejv23
17 grudnia 2020, 00:18
Jest jeszcze parędziesiąt innych graczy w takiej samej sytuacji co papu
0
Jaca23
Jaca23
16 grudnia 2020, 18:02
Od początku mówiłem, że wypożyczenie Caldary w takiej formie to dla nas mega kiepski biznes. Znowu się połamał co było do przewidzenia i wątpię, żeby Atalanta chciała go wykupić. Może postąpią tak w ramach dżentelmeńskiej umowy i wymienią skłóconego Gomeza, byłoby super.
3
Fushnikov
Fushnikov
16 grudnia 2020, 16:22
Ktoś przez przypadek dał nie w ankiecie.
7
Rysiu
16 grudnia 2020, 21:47
Bo za 15 mln w gotówce - nie. Za Caldare - jak najbardziej.
2
Fushnikov
Fushnikov
16 grudnia 2020, 23:14
Rysiu misiu pysiu dalej uwazasz ze to za dużo??
0
mpt1899
mpt1899
16 grudnia 2020, 16:04
CAlabria podobno podpisze kontrakt do 2024. Podobno nawet nie prosil o nic tylko chce grac w Milanie. No i git.
20
cbvirus
cbvirus
16 grudnia 2020, 15:55
Sory, ale Papu zjada Calhanoglu (nawet tego w formie) nie powiem którą częścią ciała. Biorąc pod uwagę, że Pan Turek prawdopodobnie nie przedłuży kontraktu, byłoby to super wzmocnienie i to za niewielkie pieniądze.
15
Alessio_re6
Alessio_re6
16 grudnia 2020, 16:09
W niektórych momentach fazy ofensywnej tak ale przy zespole broniącym wysokim pressingiem to Papu byłby tylko zmiennikiem.
6
adamos
adamos
16 grudnia 2020, 15:46
z Atalanty to tylko nam jest potrzebny Zapata. Gomez zbyteczny szczególnie, że chyba Atalanta chce wymienić się z Interem na Eriksena
1
Michał92
Michał92
16 grudnia 2020, 15:55
Juz widze jak Eriksen idzie grać do Atalanty za 2-3 mln na sezon xd.
15
Olli666
Olli666
16 grudnia 2020, 15:55
Zapate bym akurat widział jako następcę zlatana.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 grudnia 2020, 16:35
Ta, a potem skończy się jak z Boriello oraz Huntelaarem w sezonie 09/10. Zapatę można byłoby kupić jako wzmocnienie ofensywy, jednak robienie z niego następcy Szweda w dłuższej perspektywie byłoby samobójstwem.
2
PeterWarne753
PeterWarne753
16 grudnia 2020, 15:42
Tutaj prawdopodobnie nie ma coś się zastanawiać i przeprowadzić ten transfer, jeśli oczywiście spekulacje medialne o zainteresowaniu Milanu tym piłkarzem są prawdziwe. Sytuacja kadrowa Milanu wbrew pozorom nie jest najlepsza, bo na chwilę obecną cały kręgosłup Milanu jest wykluczony z gry tj. Kier Bennacer, Ibra. Ten drugi będzie leczył kontuzję jeszcze bardzo długo więc Gomez, który może grać jako "10" ale też bardziej z głębi pola przydałby się w Milanie.
0
Siwus
Siwus
16 grudnia 2020, 16:49
Zawsze można zrobić jak to ktoś poniżej napisał. Przesunąć Hakana do tyłu a na 10 Gomez. Tam tłumaczył, że Turek potrafi dobrze grać w defensywie to powinien tam się jakoś odnaleźć
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
16 grudnia 2020, 19:11
Zawodnika na pozycje DP i tak trzeba sprowadzic .. bo jak widac 3 pomocnikow na 2 miejsca w skladzie to jest za malo.
0
gorylmagila
gorylmagila
16 grudnia 2020, 15:35
Pytanie czy w ogóle Atalanta będzie chciała wzmacniać potencjalnych rywali do europejskich pucharów ... Osobiście uważam, że ten gracz dobrze prezentuje się w Atalancie i byłby wzmocnieniem.
0
Olli666
Olli666
16 grudnia 2020, 15:17
Może od razu kupimy gomeza i ilicia bo tez jest na wylocie. Jak by się komuś udało zakontraktować tych dwóch panów to owy klub jest na pozycji uprzywilejowanej do gry w przyszłej edycji LM.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 grudnia 2020, 15:22
Ilicić nie pasuje charakterem do Milanu.
4
Baloo
Baloo
16 grudnia 2020, 15:23
Ci dwaj Panowie nie będą istnieć w żadnym klubie poza Atalanta
10
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 grudnia 2020, 15:41
Baloo
Co za bzdury. W Fiorentinie czy Palermo Ilicić też nie istniał?
Edytowano dnia: 16 grudnia 2020, 15:42
4
szfarceneger
szfarceneger
16 grudnia 2020, 15:11
Zapomniałem, że nie pozbyliśmy się tej szklanki definitywnie, tylko z opcją wykupu... W takim razie wymiana Caldara-Papu byłaby uczciwa dla obu stron.
4
biedrus
biedrus
16 grudnia 2020, 15:09
Czy Brahima mamy ustaloną kwotę wykupu? Jeśli tak to jaką?
0
szfarceneger
szfarceneger
16 grudnia 2020, 15:12
Nie mamy.
4
szfarceneger
szfarceneger
16 grudnia 2020, 19:58
Nie mamy na Diaza ani obowiązku ani nawet opcji wykupu, więc lepiej się oswajać z myślą, że jak Hakan za darmo, a Brahim wróci do Realu, to po sezonie nie mamy żadnej "dychy".
0
filipacm
filipacm
16 grudnia 2020, 15:05
Fajna opcja, ale boję się, że to mógłby być piłkarz jednego klubu, ryzyko jest, ale za małe pieniądze to brać
0
DarKovs
DarKovs
16 grudnia 2020, 15:05
Dołożyłbym z 5mln E do takiej wymiany :-)
0
Corsa
Corsa
16 grudnia 2020, 17:12
bogaty z Ciebie gość, masz gest :D
9
DarKovs
DarKovs
17 grudnia 2020, 00:22
hehe, oczywiście tyle nie mam, ale uważam że warto :-)
0
Stark
Stark
16 grudnia 2020, 14:53
Widzę, że co niektórym się w głowie poprzewracało od ostatnich wyników zespołu i zaczynają wybrzydzać zawodnikiem który, miejsca podniesie jakość naszej ofensywy. Kto by pomyślał, że jeszcze rok temu każdy chciałby mieć Papu Gomeza w Milanie,a teraz?...
9
biedrus
biedrus
16 grudnia 2020, 14:45
Tylko wymiana - 15 milionów to można dać za 32 letniego zawodnika, który gra w Barcelonie albo Bayernie, a nie z Atalanty, który w CV ma jedynie Metallista i Catanię. Już lepiej za darmo wziąć Wilshere'a do pomocy lub Garaya na środek obrony.
Inter większy budżet, więc sobie go może wziąć i za rok się obudzić z Handanovicem, D'Ambrossio, Kolarovem, Vidalem, Youngiem, Naingolanem, Perisicem i Alexisem, czyli bardzo wiekowym, drogim balastem
0
Kuziu
Kuziu
16 grudnia 2020, 15:00
Przecież Wilshere poważnie przestał grać w piłkę już kilka lat temu. Nie widzę miejsca dla osoby bez amibcji w obecnym Milanie.
7
dawko69s
dawko69s
16 grudnia 2020, 15:02
Według mnie nie masz racji. Myślę, że Papu jest w stanie grać jeszcze na bardzo wysokim poziomie przez przynajmniej 2/3 lata, a jego wkład w jakość drużyny może być nieoceniona. Uważam, że trzeba raczej ocenić czy w tym momencie nie ma lepszych opcji do wyboru. Jeśli okaże się, że nie ma to powinniśmy chociaż spróbować go ściągnąć. Przekonuje mnie również to, że Papu bardzo dobrze zna naszą ligę i pokazywał już wielokrotnie, że potrafi grać przeciwko wszystkim zespołom z Serie A ;) Pomijam już fakt, że doświadczony zawodnik w środku pola to skarb, ponieważ to jest raczej oczywiste.
Edytowano dnia: 16 grudnia 2020, 15:05
6
banan1899
banan1899
16 grudnia 2020, 15:25
Z tego wiekowego balastu bardzo chętnie widziałbym Perisicia.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 grudnia 2020, 14:34
Tutaj nie ma co wybrzydzać. Póki młodzież nie będzie w stanie udźwignąć odpowiedzialności za wyniki w lidze, a patrząc na proces adaptacji Leao to może trwać nawet latami, tacy zawodnicy są niezbędni wstającemu z kolan Milanowi. Oczywiście o ile rzeczywistym celem jest powrót na stałe do europejskiej czołówki, bo zawsze można żyć złudnymi nadziejami jakoby ponad 40 letni Zlatan do spółki z Kjaerem i paroma dojrzałymi jednostkami był w stanie rok w rok oszukiwać matkę naturę ciągnąc cały zespół do przodu w rywalizacjach przeciwko 2/3 krotnie silniejszym kadrowo potentatom.
Edytowano dnia: 16 grudnia 2020, 14:35
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
16 grudnia 2020, 14:49
Trzeba stawiać konsekwentnie na młodzież, ale w drużynie powinno być 3/4 doświadczonych zawodników. Bez doświadczenia w zespole będzie ciężko.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 grudnia 2020, 15:18
Zależy jak definiujesz doświadczenie. Czasami zawodnik u25 może go mieć więcej od trzydziestoparoletniego weterana. A nam przy tego typu młodzieży(często anonimowa na poważnym poziomie, bez żadnej styczności z podobnym futbolem do włoskiego) potrzeba przede wszystkim znacznie silniejszej grupy dojrzałych zawodników - najlepiej 22-30 lat, którzy będą w stanie z miejsca redukować błędy młodości najmłodszych kolegów z zespołu
1
Siwus
Siwus
16 grudnia 2020, 16:40
Ja bym dodał jeszcze aspekty psychologiczny. Doświadczeni, starsi zawodnicy często mają silniejszą głowę, wiedzą, że czasem przyjdzie dołek i będzie trzeba z niego wyjść a młodzi często grają na fali i wszystko wygrywają a jak nie idzie to psycha siada i nic im nie idzie
1
_GAHU_
_GAHU_
16 grudnia 2020, 14:31
Nie chce mi się wierzyć że Atalanta pójdzie na taką wymianę. Jednak jeśli doszłoby to do skutku to ponownie będą należeć się oklaski dla zarządu. Gomez byłby dużym wzmocnieniem na drugą połówkę sezonu i do walki o najwyższe cele. Szczególnie że powoli i nasi zawodnicy zaczynają łapać kontuzje. Papu byłby zawodnikiem który od razu wniósłby jakość, zna ligę od podszewki. Myślę że jeszcze jeden doświadczony zawodnik nam się przyda. Ja jestem jak najbardziej za tym transferem.
2
Milanboy
Milanboy
16 grudnia 2020, 14:12
Przyda się Papu chociaż na dwa lata.
0
GrandePaoloM3
16 grudnia 2020, 14:09
Sam Gomez mnie nie przekonuje, jednak jeżeli Atalanta poszłaby na wymianę 1 do 1 Caldarę za Gomeza, to czemu by nie? Duży wpływ na tę sytuację ma kontrakt Hakana. Wolałbym mimo wszystko, żeby to Turek reprezentował nasze barwy po zimowym mercato.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 grudnia 2020, 14:50
Gość za uszy wciągnął Atalantę do LM, poprowadził do 3 miejsca w lidze i o mały włos eliminacji PSG w LM. Co sezon liczby jak na pomocnika najlepsze w lidze i piszę to bez sprawdzania nawet. No ale ok, może Messi Cię przekona.
12
Semper Fideli
Semper Fideli
16 grudnia 2020, 15:20
Grzesiek
Nie zawsze to wszystko jest tak prosto przełożyć.. w Atalancie mogł Gomez byc ligowym Topem a u nas moze byc flopem który zepsuje nieźle naoliwiona maszyne.
To byłby swietny transfer gdyby Papu grał na prawej stronie, a tak sa watpliwosci
0
TR3V0R
TR3V0R
16 grudnia 2020, 14:07
obawiam się że z tym Caldarą to może byc różnie, ale mam nadzieję że bez względu na to czy Hakan zostanie czy nie, sprowadzimy Papu, bo przyda nam się jeszcze jeden taki gracz z ogromnym doświadczeniem.
0
Boro
Boro
16 grudnia 2020, 14:05
Na 3 sezony po 2 sprzedać. Chyba że będzie trzymał formę i będą go omijały kontuzje.
0
pawel1989
pawel1989
16 grudnia 2020, 14:19
po 2 latach to tylko na złomowanie:P
1
majer1987
majer1987
16 grudnia 2020, 14:05
Do Caldary dołożyć im Contiego, żeby się za długo nie zastanawiali.
6
Wolly
Wolly
16 grudnia 2020, 14:52
Może Roma albo Sevilla będzie chętna.
0
Wolly
Wolly
16 grudnia 2020, 14:03
Byłoby fajnie, ale czuję że oni Caldary nie wykupią.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
16 grudnia 2020, 14:02
Ja to mam jednak albo zryty łeb albo patrzę inaczej na piłkę. Skąd tu taki zachwyt nad tym transferem? Jeśli miała by to być wymiana 1x1 za Caldare to może jeszcze byłby to niezły deal ale ja nie bardzo widzę dla niego miejsce chyba że Hakan odejdzie.

Czemu mam wątpliwości w papu ? Nie odbieram mu że byłby naszym najlepszym lewym pomocnikiem czy lepiej by sobie radził w środku za Hakana ale patrzac tylko na ofensywę. Mam wrażenie że mało kto zwraca uwagę jak nasza taktyka jest zbudowana i ile w niej daje Turek w fazie obronnej. Można go hejtowac za różne rzeczy ale nie można odmówić mu tego ile biega/walczy na całym boisku. Z drugiej strony zachwycamy się Hauge a ściągając Gomeza na lewa stronę spychamy młodego na 3/4 pozycję automatycznie czym hamujemy jego rozwój.
Uważam Argentyńczyka za świetnego zawodnika ale mam wątpliwości co do jego przydatności.
6
muamba_kabumba
muamba_kabumba
16 grudnia 2020, 14:13
Jest taka ilość meczy do rozegrania .. że co chwile, trzeba dawać komuś szanse na odpoczynek. Są też mecze gdzie Turek i Argentyńczyk mogliby się znajdować na boisku równocześnie ... np. ten ostatni z Parmą. Jeżeli tylko poszliby na taką wymianę to ja bym się nie zastanawiał. Co do gry w defensywie, to w pełni się zgadzam .. w fazie obronnej Gomez by pewnie nie istniał.
9
DarQ
DarQ
16 grudnia 2020, 14:19
W zasadzie zgadzam się z Tobą. Dostrzegam problem Hauge i wiem ,że Hakan potrafi bronić. I w tym między innymi widzę rozwiązanie. Hakan od biedy zagra na def. pomocy- potrafi utrzymać się przy piłce, nie jest nerwowy, nie będzie głupio tracił piłek co jest ważne na tej pozycji bo od razu otwiera autostradę przeciwnikowi. Hakan także potrzebuje zmiennika, jest mocno eksploatowany, a nikogo nie mamy (Diaz jest przeciętny). Co do stylu gry Milanu to przy Papu on się nie zmieni. Obydwoje to bardzo mobilni rozgrywający , przemieszczający się ciągle. Nie są graczami w stylu Mata , Eriksen których tutaj niektórzy promują.
0
patoo_07
patoo_07
16 grudnia 2020, 14:20
Pamiętaj, że gramy co trzy dni i Hakan wszystkich meczów nie zagra, a jak mam wybierać na 10 z dwójki Diaz-Gomez, to wolę Gomeza.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
16 grudnia 2020, 14:24
Muamba
Z ta ilością meczy nie ma co się też rozpędzać bo tak naprawdę możemy odpaść z LE i już tych meczy tyle nie ma.. no i logiczne dla mnie byłoby przy przyjsciu Gomeza automatyczne skrócenie wypożyczenia Diaza bo nie widzę dla niego miejsca
0
Semper Fideli
Semper Fideli
16 grudnia 2020, 14:32
Darq
No właśnie przy papu w składzie automatycznie tracimy sporo w fazie defensywnej. Przypominam że tracimy mnóstwo bramek ze stałych fragmentów a Argentyńczyk w tym temacie również nie pomaga.

Tak jak pisałem wyżej. Przyjscie Papu to wypchanie Diaza który jak dla mnie również jest obecnie przeciętny.

Ile Gomez zarabia ?
Edytowano dnia: 16 grudnia 2020, 14:33
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
16 grudnia 2020, 14:51
Gomez zarabia 2.5 mln.
1
Marcin1995
Marcin1995
16 grudnia 2020, 13:55
Przyjście Gomeza jest uzależnione od pozostania Hakana o czym wspominał Vitiello, mam nadzieję że to jednak Turek zostanie z nami
0
kamilus
kamilus
16 grudnia 2020, 13:53
To może idźmy dalej - Caldara + Conti + 10 mln za Papu Gomeza + Muriela? :P
0
Rzetelny
Rzetelny
16 grudnia 2020, 13:56
Muriela trzeba było brać jak był wypychany z Sevilli :)
Gość zawsze miał w sobie luz i instynkt strzelecki.
ps. Pamiętam, że w FIFE15 miałem atak Giovinco&Muriel i nie było mocnych :D
1
Semper Fideli
Semper Fideli
16 grudnia 2020, 14:07
Do tego zawsze dodał bym nadwagę
5
Corsa
Corsa
16 grudnia 2020, 14:19
a jak się uda, to w prezencie oddać im Krunica :)
1
M@sło
M@sło
16 grudnia 2020, 14:39
Dajcie w ogóle ofertę do Interu: Krunic + Caldara + Conti + Tataruszanu za Eriksena. Na pewno wezmą tak samo jak za PG+ Muriel.
0
sheva7acm
sheva7acm
16 grudnia 2020, 13:49
Niewierze ze Atalanta pójdzie na taką wymianę z Caldary juz nic nie bedzie !!! Ale może by im tak Contiego oddać za Papu ?!
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
16 grudnia 2020, 13:50
No tak z Caldary to nic nie będzie .. a z Contiego będzie ?
5
krisss811
krisss811
16 grudnia 2020, 13:45
Caldara za Gomeza. Paolo, zrób nam taki prezent świąteczny.
1
Manolas
Manolas
16 grudnia 2020, 13:43
Taki gracz za Caldare to byłby majstersztyk
2
ACOKS
ACOKS
16 grudnia 2020, 13:41
Jeśli chcemy zrobic jakis skok jakościowy to powinnismy go sciagnac. Poziom sportowy z miejsca podniesie, a cena za takiego grajka to okazja.
6
Janik14
16 grudnia 2020, 13:41
Papu super pilkarz brać i sie nie zastanawiać. Jeden z dwóch poza piłkarzami Milanu na których uwielbiam grę patrzeć, to właśnie Papu i Mertensik z Napoli.
0
Light
Light
16 grudnia 2020, 13:39
Papu to kot, ale nie w worku. Najbardziej straci na jego odejsciu Atalanta. Wielke tak dla niego, z miejsca by turka posadzil na lawce i juz by nie krzyczal o podwyzke tylko prosil o przedluzenie kontraktu
7
Moris
Moris
16 grudnia 2020, 13:37
Myśle ze Papu ofensywnie zjada na śniadanie każdego naszego zawodnika.Calhanoglu miał by się od kogo uczyć.
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
16 grudnia 2020, 13:42
Uczyć to by się mógł taki Diaz czy Hauge .. Calhanoglu ma już 27 lat na karku. Chłop na nauki już miał swój czas.
3
tober12
tober12
16 grudnia 2020, 13:32
Nie ma co, przydałby się do walki o scudetto :)
3
patoo_07
patoo_07
16 grudnia 2020, 13:27
Jakby ich wymienili, to w ogóle nie ma co się zastanawiać. Lepiej go mieć u siebie, niż w Interze. Wartość tego transferu dla nas, to coś jak przyjście Cassano w styczniu 2011. W te pół roku miał duży wkład w mistrzostwo. Jestem za!
4
M@sło
M@sło
16 grudnia 2020, 14:23
Ostatnio jak kumplowi tłumaczyłem kto to taki Papu Gomez to również go porównałem do Cassano - tylko takiego z poukładaną głową.
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI