Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

18. kolejka Serie A

15 stycznia 2021, 20:20, cinassek Aktualności
18. kolejka Serie A

Mecz Cagliari - Milan będzie ostatnim w ramach 18. kolejki Serie A. Poniżej zachęcamy do dyskusji na temat wszystkich pozostałych spotkań aktualnej serii gier we Włoszech.

Piątek, 15 stycznia:

20:45: Lazio - Roma 3:0 (Immobile, 2x L. Alberto)

Sobota, 16 stycznia:

15:00: Bologna - Hellas 1:0 (Orsolini [k.])

18:00: Torino - Spezia 0:0

20:45: Sampdoria - Udinese 2:1 (Candreva [k.], Torregrossa - De Paul)

Niedziela, 17 stycznia:

12:30: Napoli - Fiorentina 6:0 (2x Insigne [1x - k.], Demme, Lozano, Zieliński, Politano)

15:00: Crotone - Benevento 4:1 (Glik [s.], 2x Simy, Vulić - I. Falque)

15:00: Sassuolo - Parma 1:1 (Djuricić [k.] - Kucka)

18:00: Atalanta - Genoa 0:0

20:45: Inter - Juventus 2:0 (Vidal, Barella)

Poniedziałek, 18 stycznia:

20:45: Cagliari - Milan 0:2 (2x Ibrahimović)


R E K L A M A





453 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
King_Gattuso08
King_Gattuso08
17 stycznia 2021, 14:22
Napoli pożarło Violę. Drużyna Rino zagrała bardzo solidne spotkanie
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
17 stycznia 2021, 14:22
No i jest bramka nr 6,zarazem to 40 bramka strzelona przez Napoli w tym sezonie co oznacza że wyprzedzili Milan o 3 gole po 17rozegranych spotkaniach. Fiorentina zadziwia negatywnie i tylko Bartka żal.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
17 stycznia 2021, 14:21
Myślę, że po dzisiejszym blamażu Prandelli i jego archaiczne pomysły odpłyną w siną dał. On tam w ogóle wygrał jakiś mecz?
0
Rinder
Rinder
17 stycznia 2021, 14:26
Wygrał z Juventusem i Cagliari.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
17 stycznia 2021, 14:33
Ok. Dzięki za info.
0
ósmy
ósmy
17 stycznia 2021, 14:14
Giampaolo na dniach rozstanie się z Torino.
Byki najprawdopodobniej zatrudnią Davide Nicola.
0
Jaca23
Jaca23
17 stycznia 2021, 14:07
Trochę poczytałem o Interze i tam straszne zamieszanie. Nie wypłacili całości pensji piłkarzom za tamten rok (4 miesiące). Mają te pensje zapłacić do połowy lutego, inaczej mogą mieć ujemne punkty od władz ligi. Piłkarze nie zgodzili się na obniżkę pensji o 20%. Suning negocjuje sprzedaż udziałów, nawet pakiet większościowy. Conte naściągał starych graczy z wielkimi kontraktami, którzy zawodzą. Straszny burdel, podobny do naszego z zeszłych sezonów. Oby to tylko nie odbiło się na budowie wspólnego stadionu, bo ta sprawa jest dla nas priorytetowa. Kibice Interu modlą się o remis u siebie z osłabionym Juventusem. Wcześniej wydawali mi się faworytami do scudetto, obecnie tam panuje taki chaos, że na spokojnie możemy im odjechać.
1
Kaka#22
Kaka#22
17 stycznia 2021, 14:15
Był też u nich ciekawy post o pensjach ławki rezerwowych. Ich rezerwowi pobierają prawie 2x więcej niż nasza ławka m.in. sam Perisic pobiera 5mln, gdzie u nas byłby chyba trzecim najlepiej zarabiającym piłkarzem
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
17 stycznia 2021, 14:29
To niepokojące i nie dobre wieści dla całej ligi oraz samego Mediolanu a przy okazji to przykład że taki "bezduszny liczykrupa" Gazidis jest w dzisiejszych czasach absolutnie niezbędnym komponentem dobrze zarządzanego dużego klubu. Jakież to były śmichy-chichy przez całe lata, że Arsenal wiecznie drugi, że nic nie wygrywają, że są skąpi i że on się nie nie nadaje do dużego klubu np. do Milanu. Gdzie teraz jest Arsenal a gdzie Milan? Ivan Rules!
1
dysha1992
dysha1992
17 stycznia 2021, 15:56
Victor Van Dort
No Milan jest na 1. Miejscu w lidze a Arsenal kiedy ostatnio zajmował taka pozycje? Co oni wygrali w przeciągu ostatnich 10 lat? Dodatkowo liga angielska ma o wiele lepsze warunki do rozwoju budzetowego niż włoska. I co oni tam takiego osiągnęli? Jak dla mnie Arsenal skonczyl się wraz z odejściem T. Henry. W porównaniu do nas sa żałośni
0
daro12555
daro12555
17 stycznia 2021, 16:12
kaka-Vidal chyba koło 6mln zatrudnili starych dziadków i tak mają Conte bym na ich miejscu zwolnił 12mln za sezon to za dużo .Co Drągowskiego widziałbym go właśnie za Hanadanovica .Słoweniec jest coraz słabszy już nie robi takiej różnicy ma już prawie 37 lat ,a Bartek by mógł by się przy nim poduczyć tak jak Szczęsny od Buffona .
0
Adi.Milan
Adi.Milan
17 stycznia 2021, 14:06
To chyba fiorentina pożegna trenera. Taki skład miec i być w drugiej dziesiątce
0
Purysta
Purysta
17 stycznia 2021, 18:59
Viola pożegnała Iachiniego w listopadzie. Raczej nie wywalą kolejnego trenera w przeciągu dwóch miesięcy.
0
Rafał0209
Rafał0209
17 stycznia 2021, 14:02
Szkoda mi dziś Drągowskiego tak po ludzku
0
kamilus
kamilus
17 stycznia 2021, 14:07
Drągowski po meczu: https://sportsbetting.legal/wp-content/uploads/2019/10/breaking-bad-movie-1.jpg

:P
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
17 stycznia 2021, 13:55
Gennaro Gattuso to był człowiek od czarnej roboty, to nie był artysta i trochę takim też jest trenerem, zarzuca się mu siermiężny styl choć wyniki go bronią dlatego moją uwagę przykuł wygląd tabeli Serie A po 17kolejce i mam takie refleksje... Napoli i Atalanta rozegrały po 16spotkań (jedno zaległe), sąsiadują ze sobą w tabeli i uzbierały po 31pkt. Atalanta to zespół ultra-ofensywny, grający z polotem i posiadający nieobliczalny styl. Napoli to zespół toporny, ograniczony i defensywny. Dlatego zadziwia mnie bilans bramkowy po (+18) z tym że Atalanta strzeliła i straciła po 6 bramek więcej. Jak dobrze pójdzie to w meczu z Fiorentiną dobiją do 40 strzelonych bramek:)
0
Zielony2009
Zielony2009
17 stycznia 2021, 14:22
Napoli ma taką moc w ofensywie, że często nawet sam Gattuso nie jest w stanie go ograniczyć. Piłkarze pokroju Insigne czy nawet Mertensa, są sami w stanie wygrywać mecze na poziomie Serie A i styl Gattuso nie jest im w stanie przeszkodzić.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
17 stycznia 2021, 14:46
@up
Niby coś w tym jest ale przy głębszej analizie takie postrzeganie pracy trenera się nie obroni, bo niewątpliwie i przykłady można mnożyć, trener ma duży lub bardzo duży wpływ na grę drużyny którą prowadzi. Zdarza się zasłyszeć, że "ta drużyna i bez trenera by wygrywała", "samograj" ale to zbyt daleko idące uproszczenie. Sam fakt, nieprzeszkadzania graczom ofensywnym, pozostawiania im swobody, nie narzucania im arbitralnie swojej wizji jest też wyrażeniem stylu trenera, tak działał np. Vicente del Bosque - zapewniał swobodę artystom, tak nie działa np. Conte który wszystko chce kontrolować. To niesprawiedliwe odbierać Rino zasługi twierdząc że wystarczy nie przeszkadzać zawodnikom tylko że warto dodać że nie przeszkadzać też trzeba umieć.
3
Zielony2009
Zielony2009
17 stycznia 2021, 16:34
Moim zdaniem gdyby nie Rino to Napoli byłoby na poziomie Juve i Interu jak onegdaj. Dostali Politano, Petagnię, Bakayoko, to czołowi gracze ligi na swoich pozycjach. Może na wiosnę docisną śrubę i włączą się do walki może nawet o tytuł, bo czemu by nie wykorzystać słabszego Juve Interu.
1
17 stycznia 2021, 13:50
Nie spodziewałem się takiego dojazdu Violi. Nie pamiętam kiedy Milan tak zdominował kogoś znaczącego, a nawet nieznaczącego.
0
Milanboy
Milanboy
17 stycznia 2021, 13:55
A ja pamiętam, Bologna, drugi mecz z Lecce, Juventus, na początku sezonu Spezia jak kojarzę itd.

Zresztą my świetnie punktujemy i to jest najważniejsze.
4
patoo_07
patoo_07
17 stycznia 2021, 13:49
Patrzę na te wszystkie drużyny w czołówce i trochę mnie dupa boli, bo nikt nie ma tak przetrzebionej kadry, przez urazy i Covid, jak my. Co najmniej od 5 meczów musimy grać półśrodkami.
3
_GAHU_
_GAHU_
17 stycznia 2021, 13:29
Napoli wychodzi dzisiaj wszystko - co akcja to gol. Trzeba jednak powiedzieć że obrona Fiorentiny też za bardzo Neapolitanczykom nie przeszkadza w kreowanych akcjach.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 stycznia 2021, 13:24
Typowe Napoli. Mogą zaliczyć ośmieszającą wpadkę z beniaminkiem czy grać jak równy z równym przeciwko drugoligowcowi, ale gdy zbliżają się najważniejsze dla nich spotkania sezonu przeciwko Juventusowi następuje całkowita przemiana. Kolejny bezpośredni rywal pokazujący, że w tym sezonie jakiekolwiek typy odnośnie top 6 przed 30 kolejką nie mają absolutnie żadnego sensu. Trzeba skupić się na sobie, żeby nie stracić koncentracji, co przy takim tempie byłoby bardzo bolesne.
3
pazioni
pazioni
17 stycznia 2021, 13:17
4:0 masakra
0
Milanboy
Milanboy
17 stycznia 2021, 13:17
Napoli dzisiaj wyjątkowo wykańcza swoje sytuacje.
0
Rafał0209
Rafał0209
17 stycznia 2021, 13:16
Milan , Juve , Inter , Lazio , Atalanta ,Roma ,Napoli robi nam się druga po Angielskiej Liga na Świecie a na pewno najbardziej wyrównana , co ten Hajto bierze że widział Serie A w okolicach 6 miejsca, Cienki piłkarz jeszcze gorszy ekspert .
8
ACOKS
ACOKS
17 stycznia 2021, 13:11
Fiorentina to przeciez dramat jest jakis xd
0
Aper
Aper
17 stycznia 2021, 13:11
Fiorentina na deskach, troche jak w meczu Napoli z Atalantą sie dzieje.
0
Jalapeno
Jalapeno
17 stycznia 2021, 12:42
Ładna akcja Napoli. Fiorentina to jest dramat, żeby z taką kadrą grać takie kupsko. Tam moim zdaniem na ten moment idealnie Spalletti by pasował.
0
Milanboy
Milanboy
17 stycznia 2021, 12:37
Petagna daje sobie rady w Napoli, właśnie teraz asysta do Insigne

I dobrze, kibicuje temu piłkarzowi, bo to jeszcze może być bardzo dobry napastnik.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 stycznia 2021, 12:41
Ja oglądałem ich spotkanie z Lazio i śmiało mogę stwierdzić, że na normalnych rywali nie daje rady. Za często brakuje mu dynamiki i nie nadąża za akcjami. Po prostu to jest piłkarz od zadań specjalnych, a żeby grać efektywnie w pełnym wymiarze czasowym musiałby znacząco zmienić swoją fizykę.
Edytowano dnia: 17 stycznia 2021, 12:43
0
Milanboy
Milanboy
17 stycznia 2021, 12:45
Marcos Salinas - Nie wykluczone ale tacy piłkarze potrafią być użyteczni i dzisiaj to pokazuje.
0
Vol'jin
Vol'jin
17 stycznia 2021, 12:28
Plotka z serii Debilnych --- wymiana wypożyczen miedzy Piatkiem a Bernardeschim xD
4
Vol'jin
Vol'jin
17 stycznia 2021, 12:23
Ventura przymierzany za Giampaolo xD to jak utrzymają się xD
1
TR3V0R
TR3V0R
17 stycznia 2021, 12:18
OFFTOP: Inter podobno ma zmieniać herb i ma to być coś podobnego do tej zmiany którą zastosowało Juve. Jak pójdą tą samą drogą co oni to ciekawie może sąsiadom to wyjść ;D
0
Rafał0209
Rafał0209
17 stycznia 2021, 12:42
Oby Milan nie zmienił nigdy najpiękniejszego herbu na świecie
2
TR3V0R
TR3V0R
17 stycznia 2021, 12:47
no oby oby :p
0
Corsa
Corsa
17 stycznia 2021, 13:22
Tak drastyczna zmiana jakiej dopuściło się Juve, to dla mnie wręcz profanacja. Nienawidzę tego klubu, ale mieli piękny herb, który znał cały świat. W jednym chwili wyrzucili całą swoją historię do kosza, na rzecz nowoczesności i przypodobania się azjatyckim kibicom(czyt. inwestorom). No sprzedali się i tyle.

Co innego jak ze względów marketingowych zmiany wprowadzają kluby małe i średnie, to jak najbardziej zrozomiałe, ale uznanym markom taki pomysł nawet nie powinien przejść przez myśl.
1
17 stycznia 2021, 11:30
Dla mnie Inter dzisiaj jest faworytem i zdziwię się, jeśli Juve to wygra, zwłaszcza jeśli będzie to zwycięstwo dwubramkowe. Remis jest też prawdopodobny, ale myślę, że Inter to wygra, co nie będzie dla nas jakoś bardzo złą wiadomością. Trzymam kciuki za Inter. Z reguły nie kibicuje oszustom z Turynu.
1
Rafał0209
Rafał0209
17 stycznia 2021, 12:47
Inter wygra Inter potwór a przyjdzie co do czego i tak im Juve łomot spuści jak rok temu , dla mnie zdecydowanym faworytem Juve , z kim Inter wygrał w LM ? z kim wygrał w lidze ? żeby stawiać ich w roli faworyta w takich starciach
1
Rzetelny
Rzetelny
17 stycznia 2021, 11:08
Trzymam kciuki za Fiorentinę!
1
Corsa
Corsa
17 stycznia 2021, 11:20
spokojna głowa, wywiozą punkty, postawiłem na Neapol :P
0
Rafalzki
Rafalzki
17 stycznia 2021, 10:38
Dzisiaj Inter - Juventus, mecz o miejsce za plecami Milanu... Jak to pięknie brzmi :D
7
Corsa
Corsa
17 stycznia 2021, 11:05
bardzo chciałbym zobaczyć jak ktoś z tej dwójki(szczególnie Conte) dostaje w czajnik, ale najrozsądniejszy będzie remis :)
2
zbylon
zbylon
17 stycznia 2021, 04:47
Wszyscy grają pod nas ostatnio. Chyba pójdę obstawić remis Interu z Juve.
1
Corsa
Corsa
17 stycznia 2021, 08:37
nie! obstaw na Juve lub Inter, wtedy wypadnie remis, wierz mi, wiem co mówię :D
7
Adamek189
Adamek189
17 stycznia 2021, 02:29
Inter wygra z Juve choć jego kibice sami w to nie wierzą :)
0
Corsa
Corsa
17 stycznia 2021, 08:36
Myślę, że będzie na odwrót. Juve może i słabsze niż zawsze, ale jeszcze mają w sobie pozostałości mentalu zwycięzcy. Na ważne mecze potrafią się zmobilizować i zagrać przyzwoicie, natomiast Inter wpadł w dołek, ich pewność siebie została mocno naruszona. Nie wygrali z Dorią, Romą, sama myśl o Juve sparaliżuje ich jeszcze bardziej, to oni muszą przerwać złą passę, są pod presją. Turyńczycy mają większy komfort psychiczny, podejdą na luzie, wygrali kilka ostatnich spotkań, w tym z niepokonanym od dawana liderem. Moim zdaniem goście są faworytem.
4
Michał92
Michał92
17 stycznia 2021, 10:30
A moim zdaniem Juventus dziś dostanie w trąbę :P
2
Jaca23
Jaca23
17 stycznia 2021, 00:14
Toro wyrasta na jednego z głównych kandydatów do spadku. Dzisiaj ze Spezia od 8 minuty z przewagą jednego zawodnika i co? Nawet nie strzelili bramki. Z nami kompletna mizeria, zero pomysłu, jakbym widział Milan w pierwszych kolejkach poprzedniego sezonu. Kadra jest tam spokojnie na środek tabeli, a wygrali raptem 2 spotkania. Ten Giampaolo to jest jednak niezły magik. Sam jestem w szoku, że go tak długo trzymają, całe szczęście, że od nas poleciał już po 7 kolejkach. W lato trzeba stamtąd wyciągnąć Belottiego.
12
Corsa
Corsa
17 stycznia 2021, 08:50
W tym klubie dzieje się źle, coś jak w Neapolu i to już nie tylko wina Giampaolo, bo i przed nim grali beznadziejnie. Jestem zdania, że ta drużyna spadnie tak czy siak..

Nie szarpną się na dobrego szkoleniowca, wybiorą kolejnego wyrzutka np. Iachiniego i efekt będzie identyczny. Jeśli ktoś ma ich uratować, to muszą postawić na solidnego kandydata.
0
LunaS
LunaS
17 stycznia 2021, 10:12
Spokojnie zaraz Giao odpali. Trochę cierpliwości. Piłkarze muszą zrozumieć schemat gry.
2
Jaca23
Jaca23
17 stycznia 2021, 10:50
A ja uważam, że jak zmienią trenera w najbliższych kolejkach, to się spokojnie utrzymają.
0
Milanboy
Milanboy
17 stycznia 2021, 00:02
Giampaolo jest jedyny w swoim rodzaju w Serie A,Conte pod względem betonu może się przy nim chować, do tego Conte raz na ruski rok potrafi nawet ustawienie zmienić i próbować graczy na innych pozycjach, a Giampaolo? Ciągle ten diament, ciągle nie ma wielkich zmian, ciągle fizycznie wyglądają fatalnie. Nie rozumiem jak ten człowiek jeszcze trenerem Byków, gość ma beznadziejne wyniki jak na kadrę która spokojnie może walczyć o miejsce w lidze Europy a przy naprawdę dobrych wiatrach mogłaby uprzykrzyć nieco życia czołowej 4.

Lgds zapewne I tak go wybroni, ale czy jest już właściwie z czego? Moim zdaniem nie.
1
Jalapeno
Jalapeno
16 stycznia 2021, 22:39
Ranieri Pan trener. Dobry mecz na Luigi Ferraris.
Edytowano dnia: 16 stycznia 2021, 22:42
4
Sosojowy
Sosojowy
16 stycznia 2021, 22:45
pan trener bo ledwo wygrali z poteznym udiense?? haha
0
Jalapeno
Jalapeno
16 stycznia 2021, 22:49
Nie. Pan trener, bo nie szuka strefy komfortu i dla niego nie ma znaczenia czy klub jest w kryzysie finansowym, czy w składzie ma samych patałachów i czy jest na samym dnie tabeli. Przyjmie każdą robotę.

W poprzednim sezonie objął Sampdorię znajdującą się na ostatnim, 20 miejscu w Serie A. Spokojnie utrzymał zespół, zajmując finalnie 15 miejsce z 7 punktami nad strefą spadkową. Obecnie jego ekipa oscyluje w połowie tabeli, ostatnio wygrali z Interem...
Poza tym, "Pan trener" odnosi się do jego całej kariery trenerskiej. Gdy obejmował Cagliari, Fiorentinę i Monaco, to te zespoły znajdowały się w ligach niżej, a i tak każdą z nich wprowadził do najwyższej ligi w swoim kraju. 3 puchary z Valencią, mistrzostwo Anglii z Lisami, solidność na przestrzeni lat. Elegancja i klasa przy wypowiedziach, doświadczenie. Bardzo go lubię i uważam, że jest niedoceniany. Stąd Pan trener. :)
31
Sosojowy
Sosojowy
16 stycznia 2021, 22:55
bredzisz
0
Jalapeno
Jalapeno
16 stycznia 2021, 23:03
No luz. ;d
3
Vol'jin
Vol'jin
16 stycznia 2021, 23:04
akurat to w Valencii Ranieriego i jego włoskiego zaciągu miło nie wspominają ;]
1
Jalapeno
Jalapeno
16 stycznia 2021, 23:14
Włoscy trenerzy za granicą to są kolorowi goście. "U siebie" wyglądają, że tak powiem "normalnie", a gdzie indziej patrzą jak na dziwaków. Ranieri u Nietoperzy coś po sobie zostawił, nawet jak wrócił po raz drugi do Hiszpanii, to wygrał Superpuchar UEFA.

Z tego co wiem, to Sarriego w Chelsea też niezbyt dobrze wspominają, ale Ligę Europy wygrał i top4 zrobił. :D Teraz Lampard, z o wiele mocniejszą kadrą będzie miał kłopot, żeby miejsce w 1 czwórce zająć, już o wygraniu jakiegoś trofeum nawet nie wspominam.
5
Corsa
Corsa
17 stycznia 2021, 08:13
@Sosojowy, po odejściu kluczowych zawodników Doria kadrowo stała się kompletnym słabeuszem o czym boleśnie przekonał się EDF(to samo robi teraz w Cagliari). Drużyna którą po sobie zostawił była wrakiem. Ranieri utrzymał ich, a dzisiaj ma bliżej do pucharów niż do spadku.

Nie tylko same trofea i tytuły określają trenera, a też to jak radzi sobie w klubach słabych. W Europie mamy wielu szkoleniowców, którzy nie ugrali jeszcze zbyt wiele, ale w pełni zasługują na szacun za to, że zdołali wyciągnąć ze swoich drużyn dużo ponad stan - Espirito Santo(Wolves), Bielsa(Leeds), Rudi Garcia(Lyon), a nawet i Jurić ze swoją Veroną.

Ranieri nie dość, że radzi sobie z outsiderami, to i może poszczycić się sukcesami, o których już napisał Jalapeno. Dlatego bez wątpienia jest to trener przez wielkie T.
Edytowano dnia: 17 stycznia 2021, 08:22
1
Vol'jin
Vol'jin
16 stycznia 2021, 20:39
Ciekawe jakie fikołki w LGDS jutro będą by bronić Giampaolo xD

Cairo powinien ich na szkolenia wysłać na Woronicza
3
vorti
vorti
16 stycznia 2021, 20:37
#Torino, #Giampaolo verso l'esonero

Tłumacz: Giampaolo w kierunku zwolnienia.

Źródło: Daniele longo
0
mpt1899
mpt1899
16 stycznia 2021, 20:01
Torino to jest zart. Prawie caly mecz 11 na 10-iu, u siebie, ze Spezia i nic.
6
ósmy
ósmy
16 stycznia 2021, 20:05
No, ostatnio to my też im nic.
1
MrAncelotti
MrAncelotti
16 stycznia 2021, 19:53
Pamiętacie jak Milan chciał podpisać Antoniego Robinsona, ale się nie udało z powodu wady serca?
Dziś jest podstawowym piłkarzem Fullham i jest fundamentem klubu, zbiera świetne recenzje niemal za każdy mecz.
4
ósmy
ósmy
16 stycznia 2021, 20:03
Właśnie zarobił czerwoną kartkę z Chelsea.
11
KKP19
KKP19
16 stycznia 2021, 21:10
Ciekawe czemu nie kupiliśmy go w lato za te 1,5 mln
0
Kuczi1899
Kuczi1899
16 stycznia 2021, 21:12
I widzisz co narobiłeś Wąski?
8
GiveMeReason
GiveMeReason
16 stycznia 2021, 22:59
pamiętam, że kibicowałem temu transferowi, oby chłopak miał zdrowie
0
Jalapeno
Jalapeno
16 stycznia 2021, 18:49
Torino jeszcze bez żadnej sytuacji bramkowej, a kończy się pierwsza połowa... Grają u siebie, w przewadze jednego zawodnika... Grubo tam Giampaolo pracuje.
3
ACstach
ACstach
16 stycznia 2021, 18:50
Ktoś tam ładnie sabotuje klub od środka, pytanie tylko kto.
1
Jalapeno
Jalapeno
16 stycznia 2021, 18:58
Mazzarri dwa sezony temu to chyba wycisnął wszystko z tej tubki i w sumie jeszcze więcej, robiąc 7 miejsce i przegrywając tylko 7 spotkań w sezonie. Na dodatek wywalczył kwalifikacje do Ligi Europy (chociaż trochę farta mieli, bo wtedy się miejsce przesunęło, kiedy my nie mogliśmy grać). No, ale patrząc na tamten zespół, a na ten obecny, to bez porównania. Zawsze meczów z tamtym Torino się bałem, bo Belotti szalał, a teraz nie są tacy groźni.
4
ACstach
ACstach
16 stycznia 2021, 18:35
Ziomek dostał czerwo już w 8. minucie. Włączyłem dopiero potem mecz, więc nie wiem dokładnie za co i czy zasłużenie, no ale dał ciała strasznie, na początku meczu wylecieć, brawo.
0
mpt1899
mpt1899
16 stycznia 2021, 19:11
Czerwo totalnie zasluzone. Debil normalnie. Na wslizgu ale mial kupe czasu, zeby noge schowac. W ogole nie rozumiem takich pilkarzy. bo to nie byl faul w ferworze walki tylko wygladalo to jakby chcial mu zlamac noge. Masakra. Zreszta sam nawet nie protestowal. Normalnie glupota.
Edytowano dnia: 16 stycznia 2021, 19:12
2
Vol'jin
Vol'jin
16 stycznia 2021, 18:00
https://twitter.com/MadridXtra/status/1350478904058908679?s=20

ponoć Inter jeszcze za Hakimiego nie zapłacił ;] Sunning wstrzymał pensję w chinach i we Włoszech. A BC Partners może już kupić nie tylko pakiet mniejszościowy, a większościowy

3
Cervusius
Cervusius
16 stycznia 2021, 20:07
już się chyba nikt w Europie na żadnych Chińczyków nie nabierze
3
ACstach
ACstach
16 stycznia 2021, 17:07
Ciekawe jak się dzisiaj Torino zaprezentuje ze Spezią, Pobega wiesz co masz robić.
0
Corsa
Corsa
16 stycznia 2021, 18:18
całym serduchem za Spezią! Forza Pobega!
1
Nesta_13
Nesta_13
16 stycznia 2021, 12:21
Co za błędy Romy w obronie, masakra. Cieszę się ze zwycięstwa Lazio.
1
Lazarr
Lazarr
16 stycznia 2021, 11:24
Jutro inter ma szanse wygrac,w Juve kontuzje,choroby
0
Marcin1995
Marcin1995
16 stycznia 2021, 13:20
Ja uważam że Inter wygra bo jest po prostu lepszy
7
viviek89
viviek89
16 stycznia 2021, 21:50
A ja licze na remis bo ich poprostu nie lubie =D
3
Corsa
Corsa
16 stycznia 2021, 10:13
Przekreślałem Lazio, ale oni jeszcze nie powiedzieli ostatniego słowa jednak. Grają fajny, wyrachowany futbol, szczególnie u siebie. Cieszy mnie, że już ich pokonaliśmy, ale martwi to, że w rundzie rewanżowej czeka nas wyjazd do Rzymu.

Trzeba koniecznie wygrać w poniedziałek, bo coś mi się wydaje, że w tym roku różnica między pierwszym, a 5-6 miejscem może wynieść ledwie kilka punktów.
5
Adi.Milan
Adi.Milan
16 stycznia 2021, 13:25
Na pewno..... Co za bzdury żeby między 1 a 5 miejscem było kilka punktów! To nierealne, już Milan ma przewagę nad 5 miejscem 9 punktów a jeszcze nie jesteśmy nawet w połowie. Ja nie znalazłem takiego przypadku w ostatnich 20 latach żeby różnica między 1 a 5 miejscem była kilko punktowa.. Jedynie między 1 a 3 tu sie zgodzę ale na pewno nie 1 a 5 a tymbardziej 6..co za abstrakcja
Edytowano dnia: 16 stycznia 2021, 13:31
3
Corsa
Corsa
16 stycznia 2021, 17:05
@Adi.Milan, w tym roku liga jest inna, nie ma żelaznego faworyta jak w poprzednich sezonach. Może nieco przesadziłem, zgodzę się. Różnice w top3 będą małe, ale miejsca 4-6 nie będzie dzielila od podium taka przepaść jak zwykle.
3
Sosojowy
Sosojowy
16 stycznia 2021, 09:46
mam takie pytanie panowie i licze na merytoryczne odpowiedzi oraz dluzsza dyskusje. mianowicie, w ktorym miejscu postawilibyscie ibre jezeli chodzi o najlepszych napastnikow obecnie grajacych, najlepszy, jeden z najlepszych, jezeli tak, to kto jest lepszy? no i chcialbym zeby ten wybor byl uzasadniony w jakis sposob.
0
Nesta_13
Nesta_13
16 stycznia 2021, 12:25
Lepszy na pewno Robert Lewandowski, uzasadnienie masz przy nagrodzie za najlepszego piłkarza roku. Oprócz niego Ronaldo, i aktualne nikt inny lepszy od Ibry nie przychodzi mi do głowy.
0
Rafalzki
Rafalzki
16 stycznia 2021, 13:25
Gdyby Ibra był młodszy i nie tak kontuzjogenny jak w ostatnich latach to top3, obecnie jest moim zdaniem w TOP10 na świecie. W Serie A top3. Pozostałe potwory to moim subiektywnym zdaniem oczywiście Lewy, Messi, Ronaldo, mimo wszystko Suarez, Cavani, Kane, Haaland, Mbappe i Aguero.
4
Fifi22100
Fifi22100
16 stycznia 2021, 13:27
Ibra pewnie w 10 jest,ale ze obecnie jest TOP3 to bym nie przesadzał jednak mimo wszystko.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 stycznia 2021, 08:00
Roma żeruje na słabości/braku ambicji rywali, a kiedy przychodzi do gry przeciwko zmotywowanemu rywalowi to albo oklep (Lazio, Atalanta, Napoli) albo ledwo remis (Milan czy np. 0:0 z Hellasem).
6
Michał92
Michał92
16 stycznia 2021, 08:46
Nas załatwił widmo karny Benka z Romą niestety.
10
Gianni Rivera
Gianni Rivera
16 stycznia 2021, 16:18
Moim zdaniem w meczu z Romą byliśmy po prostu lepsi. Niestety, karny z kapelusza ustawił wynik. Nawet potem karny dla nas nie pomógł, bo w szeregach Rossonerich nastąpił krach mentalny, zawodnicy się zdenerwowali i nie mieli chłodnych głów. Gdyby nie ten karny, mecz był jak najbardziej do wygrania.
4
Marcin1995
Marcin1995
15 stycznia 2021, 23:13
Lazio niepozorne ale będą się liczyć o LM
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
15 stycznia 2021, 23:59
Grają zrywami. Nie punktują regularnie. Raczej LE, jeśli w ogóle.
8
LunaS
LunaS
16 stycznia 2021, 00:20
Jest 6-7 ekip a miejsc 4 :) na przodzie peletonu na razie my. I te 12 punktów przewagi nad Lazio to jest mega mega kapitał.
6
Marcin1995
Marcin1995
16 stycznia 2021, 00:24
Do tej pory tak było bo skupili siły na LM, oczywiście mają jeszcze mecze z Bayernem ale umówmy się to tylko 2 spotkania, mogą wejść na poziom z poprzedniego sezonu, trzeba uważać, z całego TOP 7 najmniej przekonuje mnie Roma, wydają się najslabsi ale z drugiej strony klepią cały dół tabeli, więc też się będą liczyć, uważam jednak że Milan w te walkę uwikłany nie będzie, jesteśmy po prostu lepsi
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 stycznia 2021, 07:46
LunaS
12 punktów na 20/21 kolejek przed końcem to nie jest mega kapitał, co najwyżej zdrowa przewaga, ale raczej nie ma szans, żeby z Ibrą w drużynie wypaść poza europejskie puchary. Na razie bój toczy się o odjechanie Napoli, Atalancie i Juventusowi, bo tak jak pisałem wcześniej te 6-9 punktów oznacza, że wystarczą 2-3 remisy + jakaś frajerska porażka np. w derbach Lombardii i może nas nie być w top 4.
2
Rafał0209
Rafał0209
16 stycznia 2021, 09:46
Jeszcze nie wygraliśmy z Cagliari ale już mamy 12 pkt przewagi nad Lazio :)
0
LunaS
LunaS
15 stycznia 2021, 23:04
To teraz czas na Derby d`Italia :) - chociaż po caliopoli to już nie powinni tak tego nazwać :)
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
15 stycznia 2021, 23:15
Nigdy nie powinni tak tego nazywać. Czym niby wykazał się Inter, że to z nim Juventus rozgrywa "Derby Italii"? Ma tyle samo mistrzostw, co Milan (ewentualne plus minus jedno czy dwa i tak nie robiłoby różnicy), ale w Europie to Rossoneri zawsze z włoskich drużyn radzili sobie najlepiej. Inter nawet nie jest drugą drużyną pod kątem zwycięstw w krajowym pucharze, bo Coppa Italia najwięcej razy, po Starej Dsmie, wygrywała Roma. Dużo bardziej więc do Derbów Italii pasowałoby starcie najlepszej włoskiej drużyny na krajowym podwórku, Juventusu, z najlepszą włoską drużyną na arenie międzynarodowej, Milanem. A nie Juventus z Interem. Phi. Za Interem kompletnie nic nie przemawia.
25
GeorgeACM
GeorgeACM
15 stycznia 2021, 23:36
No właśnie czemu ?
0
ACstach
ACstach
15 stycznia 2021, 23:42
Obie ekipy jako jedyne nigdy nie spadły z Serie A, do czasu aż Juventus zdegradowano. Dlatego taka nazwa spotkań między tymi ekipami była i nadal jest używana, choć moim zdaniem od 'spadku' Juve do Serie B to na pewno powinno się przestać te mecze tak nazywać.
Edytowano dnia: 15 stycznia 2021, 23:48
6
ACstach
ACstach
16 stycznia 2021, 00:06
Określenie używano już w latach 60-tych. Akurat wtedy Inter lepiej sobie radził i zdobył nawet gwiazdkę za 10 scudetti. Milan zdobył gwiazdkę dopiero w 1979r.
2
iMmortal_1899
iMmortal_1899
16 stycznia 2021, 06:32
Derby gen' Italia :)
0
mathiaz
mathiaz
16 stycznia 2021, 06:51
Święcicki albo Kapica przeczytają wasze komentarze i na złość będą co 5 min. mówić : Wow, cóż za wspaniałe Derby D'Italia! A oto na trybunach wierchuszka Interu:-) Btw. Co on z tą wierchuszką? Nie zna innego słowa?
11
LBL
LBL
15 stycznia 2021, 22:59
Idealny wynik derbów przy naszych 3pkt z Cagliari + remis, a nawet w najgorszym przypadku porażka Interu.
Edytowano dnia: 15 stycznia 2021, 23:09
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 stycznia 2021, 22:56
Wnioski po derbach Rzymu
Roma kompletnie nie umie grać z silnymi zespołami
Pierwsza 11 Lazio może ograć każdego
Lazzari jest świetny, taka wymarzona wersja Saelemaekersa
1
Marcin1995
Marcin1995
15 stycznia 2021, 23:13
Zespół z Ligi Mistrzów zmierzył się z zespołem z Ligi Europy
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 stycznia 2021, 23:41
Raczej 3 zespół Serie A zmierzył się z niżej notowanym rywalem. Bardziej miarodajna jest dyspozycja z obecnego sezonu
0
LunaS
LunaS
15 stycznia 2021, 22:46
Czy mi się wydaje ale wypłaszczona w tym roku jest liga.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 stycznia 2021, 23:03
Strasznie, i wszystkie najmocniejsze ekipy po perturbacjach wróciły na swoje miejsce. Jeden gorszy okres może bardzo dużo kosztować
1
ósmy
ósmy
15 stycznia 2021, 22:46
Derby Rzymu
7 Włochów (1 Rzymianin) kontra 7 Hiszpanów.
Bramki 1-2 dla Hiszpanii.
1
Rafalzki
Rafalzki
15 stycznia 2021, 22:45
Luis Alberto zagrał dzisiaj jak by to powiedział Tomasz Hajto "czołowe skrzypce" :)
5
BadMad
BadMad
15 stycznia 2021, 23:42
Ze smyczkiem na torcie;)
2
<  1  2  3  4  5    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI