Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Piątkowski blisko Milanu? Polski stoper na celowniku Rossonerich

25 stycznia 2021, 12:22, Adam6 Aktualności
Piątkowski blisko Milanu? Polski stoper na celowniku Rossonerich

Polski dziennikarz, Krzysztof Stanowski poinformował na Twitterze, że trwają  rozmowy pomiędzy Rakowem Częstochowa i Milanem w sprawie transferu Kamila Piątkowskiego. 20-latek z Jasła występuje głównie na pozycji środkowego obrońcy, ale nieobce są mu mecze na prawej stronie defensywy. Jest młodzieżowym reprezentantem Polski i przechodził przez wszystkie juniorskie szczeble Biało-Czerwonych, a obecnie regularnie występuje w kadrze U-21. Cena za stopera Rakowa może wynieść 5 milionów euro. Na środę ma być zaplanowane decydujące spotkanie i jeśli kluby nie osiągną porozumienia, do rozmów zostaną dopuszczone inne zainteresowane Piątkowskim zespoły. 20-latek był jednym z najbardziej wyróżniających się obrońców ostatniej rundy jesiennej w polskiej Ekstraklasie, podczas której zaliczył komplet minut na boisku. Jest postrzegany jako duży talent, a jego atutami są czysty odbiór, charakter i wzrost (1.91 m). 


R E K L A M A





63 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
shevchenko999
shevchenko999
26 stycznia 2021, 05:12
Na rezerwę do Primavery?
0
ksieciunio
ksieciunio
25 stycznia 2021, 23:08
Podobno przedstawiciel Milanu widziany był pod budynkiem Rakowa. Nosił niebieską kurtkę pikowaną i pomarańczowe trapery. Słychać było jak woła coś tam "...oooski", pewnie chciał pogadać z Piątkowskim o warunkach kontraktu.
0
jasiom22
jasiom22
25 stycznia 2021, 21:27
Byc może to alternatywa dla Tomoriego, w przypadku gdyby sie nie sprawdził, poki co jest Tomori.
0
Jachu1899
Jachu1899
25 stycznia 2021, 19:35
To co?
Aleeeee Piątkowski aleee POM POM POM? XD
2
hyrus13
25 stycznia 2021, 19:23
No raczej wątpię. Mamy w zasadzie 6 ŚO, a 5 mln to mimo wszystko sporo kasy, biorąc pod uwagę ile nas kosztował Kalulu i Snikers. Jeśli dojdzie do transferu to raczej latem (ewentualnie wypożyczenie do końca sezonu). Piątkowski nie dość, że jest podstawowym zawodnikiem Papszuna, to jeszcze spełnia wymóg U21, a Raków ma całkiem spore ambicje. A, i odszedł Wilusz, więc bardzo średnio mi się to widzi.
0
FanatykACM
FanatykACM
25 stycznia 2021, 19:37
lepiej go mieć niż potem dawać np pomocnika na obrone... trzeba dmuchać na zimne ..zawsze się przyda a kto wie może odpali.
0
hyrus13
25 stycznia 2021, 20:26
Faktycznie lepiej mieć siódmego ŚO za 5 mln. niż nie mieć. Tylko, że nie wiem czy Milan stać na takie wydatki...
1
banan1899
25 stycznia 2021, 18:02
Fajne by było. Koleś zaczynał grac w piłkę 10 km od mojej miejscowości. Jako młody wyglądał na prawdę świetnie. Ale wiadomo seniorska piłka wszystko weryfikuje. Nie tacy już przepadli w świecie piłki.
1
Skot Łilson
Skot Łilson
25 stycznia 2021, 17:25
Brać, czemu nie. Fajnie byłoby go do lata zostawić w Polsce, sezon przygotowawczy w Milanie i od lata wypożyczenie do Seria A? Za półtora roku możemy mieć ciekawego gracza o ile się sprawdzi.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
25 stycznia 2021, 17:10
Stanowskiego to bym nie słuchał zbytnio, wielokrotnie się mylił.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
25 stycznia 2021, 16:49
Ktoś z ekstraklasy się orientuje co ten chłopak sjest wart?
0
KosaX
KosaX
25 stycznia 2021, 16:52
Wedlug mnie najlepszy polski stoper z e-klapy.Wysoki,silny i charakterny,nigdy nie odstawia nogi.Wiadome ze to 3 poziomy nizej ale moze byc z niego dobry pilkarz.Tylko niech trafi na odpowiednich ludzi,w Milanie tacy sa wiec licze ze sie z nim uda.
0
MilanHomer
MilanHomer
25 stycznia 2021, 17:12
Niby 3 poziomy niżej, ale Walukiewicz już jest piłkarz. Za chwilę będzie Pan piłkarz, może wyrośnie nawet na czołówkę w dobrej lidze.
2
25 stycznia 2021, 16:27
Jeden "prawie weekend" już był.
0
daro12555
daro12555
25 stycznia 2021, 16:12
Transfer typu kupna i od razu go wypożyczą ,ale 5mln może być tylko już ze wszystkimi bonusami bo pierwotna kwota powinna być niższa .
0
MilanFanJ
MilanFanJ
25 stycznia 2021, 14:26
brać a potem ogrywać na wypożyczeniach
2
januchsztum2
januchsztum2
25 stycznia 2021, 14:14
Pytanie brzmi czy jest on nam potrzebny? Mamy Romka, Kjaera, Gabbie i od biedy Kalulu(zagrał więcej meczów na środku niż na prawej obronie). Poza tym w przypadku awansu do LM wcale nie wykluczałbym wykupu Tomoriego.
0
tommyb1
tommyb1
25 stycznia 2021, 14:16
To jest pomysł na inwestycje a nie uzupełnienie kadry
14
MilanHomer
MilanHomer
25 stycznia 2021, 17:15
Januch
Na podobnej zasadzie działał klub w czasach największych sukcesów w LM. Była ekipa, nie trzeba młodych, nie trzeba wzmocnień, jak coś to kupimy za 30 baniek Crespo, czy Stama i sprawa załatwiona.
Jak się skończyło, każdy kibic Milanu wie. Oby nie powielać tych błędów. Barca ma podobny kryzys (gorszy pod względem finansowym), co my kiedy odchodzili senatorowie i nie było ciągłości.
3
Rafalzki
Rafalzki
25 stycznia 2021, 14:02
Pisałem o tym jakies dwa tygodnie temu, że Milan interesuje się Piątkowskim...
1
Jaca23
Jaca23
25 stycznia 2021, 13:52
Po transferze Tomoriego, jedyna opcja dla Piątkowskiego to transfer i od razu wypożyczenie do Serie B/Rakowa. Obecnie nie ma już dla niego miejsca w naszej kadrze. Druga sprawa to wątpię, aby teraz Paolo wydał 5 baniek na takiego gracza, robiąc do tej pory praktycznie darmowe mercato.
0
Cimar94
Cimar94
25 stycznia 2021, 13:39
Piątek.. Piątkowski. Poszukajmy w innych dniach tygodnia.
5
Nowy92
Nowy92
25 stycznia 2021, 13:55
Waldek Sobota? ;)
2
Mil_online
Mil_online
25 stycznia 2021, 14:21
Niedzielan alias Wtorek.
1
fryta777
fryta777
25 stycznia 2021, 15:44
No to moze Rosołek dkoro wiekszosc meczy gramy w niedzielę
3
Toxer
Toxer
25 stycznia 2021, 13:16
Obawiam się, że zacznie jak Kalulu - ciągle na ławce, potem odejdzie na wypożyczenie i w końcu odejdzie. Obym się mylił :)
3
cbvirus
cbvirus
25 stycznia 2021, 13:38
Przecież Kalulu dostaje minuty
10
Toxer
Toxer
25 stycznia 2021, 14:01
Tak, ale chodziło mi o to, że jak Kalulu przyszedł to ciągle siedział na ławce, miał nawet odejść na wypożyczenie. Jednak z powodu licznych absencji dostal szansę, którą dobrze wykorzystał. A ja się obawiam tego, że Piątkowski może takiej szansy nie uzyskać
0
Toxer
Toxer
25 stycznia 2021, 14:01
Tak, ale chodziło mi o to, że jak Kalulu przyszedł to ciągle siedział na ławce, miał nawet odejść na wypożyczenie. Jednak z powodu licznych absencji dostal szansę, którą dobrze wykorzystał. A ja się obawiam tego, że Piątkowski może takiej szansy nie uzyskać
1
Corsa
Corsa
25 stycznia 2021, 13:09
Przeczytałem "Piątkowi blisko do Milanu" i zamarłem :D
5
LBL
LBL
25 stycznia 2021, 13:08
Myślę, że warto spróbować. W naszej Ekstraklasie prezentował się przez jesień bardzo dobrze. Cena dosyć spora, ale w grze pewnie jest cała dolna tabela Serie A. Pytanie tylko, czy od razu do składu, jakieś wypożyczenie (np. dokończenie sezonu w Rakowie) albo do ogrania się w Serie B.
2
tommyb1
tommyb1
25 stycznia 2021, 12:55
ma chłopak warunki... Kasa pewnie i tak z budżetu Primki więc nie obciąża budżetu pierwszego zespołu. Kto nie ryzykuje nie pije szampana. Ale myślę ze 5 baniek to i tak spora przesada. Powinno się max w 3,5-4 zamknąć
4
kamilus
kamilus
25 stycznia 2021, 13:19
5 mln równie dobrze może oznaczać 3 mln + 2 mln bonusów, więc trzeba czekać do ewentualnego potwierdzenia transferu.
1
MilanHomer
MilanHomer
25 stycznia 2021, 17:17
Raków jest bardzo bogaty na polskie warunki. Sam prezes powiedział, że za drobne nikt z podstawy i potrzebny nie odejdzie.
1
ceci791
ceci791
25 stycznia 2021, 12:49
Panowie kurwa.....przecież tu nikogo nie ma hahhahhahhahaha
9
muamba_kabumba
muamba_kabumba
25 stycznia 2021, 12:44
Za dnia dziennikarz w nocy zaś "Dziennikarskie Zero" czyli legendarny rywal Marcina Najmana w dyscyplinie internetowej głupoty. Dba aby sława Polskiego "boksera" nigdy nie zgasła ^^
Edytowano dnia: 25 stycznia 2021, 12:44
8
patoo_07
patoo_07
25 stycznia 2021, 12:42
Panowie, z innej beczki, dla osób, które interesują się inwestowaniem. Czy Milan jako podmiot Elliota, jest dostępny na giełdzie? Szary Kowalski może kupić jakiś pakiet akcji Milanu?
0
deshaun
deshaun
25 stycznia 2021, 13:15
Milan na pewno nie, z tego co wiem to Elliot też nie.
Nawet gdyby właściciel był notowany na giełdzie to spółka, w której się ma większość udziałów nie staje się od razu spółką publiczną.
1
MilanHomer
MilanHomer
25 stycznia 2021, 17:20
Jakiś procent ma stowarzyszenie kibiców, ale to taki symboliczny. Do tego mniejszościowi mają kilka procent akcji.
Tak przynajmniej kiedyś było. Jak źle piszę, to poprawcie, a to skasujcie, żebym się nie ośmieszał :)
Do tego takie spółki, robią akcje kupna-sprzedaży akcji, nie można ot tak iść i kupić 5% np.
0
Abece
Abece
25 stycznia 2021, 12:42
Najpierw Piątek, teraz Piątkowski. Nie śledzę Ekstraklasy, ale dopóki w zarządzie zasiada Maldini, to jestem spokojny, bo udowodnił już, że ma nosa do pozyskiwania obrońców.
1
ACOKS
ACOKS
25 stycznia 2021, 12:39
Stanoskiiiiii
6
LunaS
LunaS
25 stycznia 2021, 12:31
Chyba już dostał wpie...l od Najmana.
0
vorti
vorti
25 stycznia 2021, 12:30
Stanoski!
2
25 stycznia 2021, 12:28
>Dziennikarz
>Stanowski
Wybierz jedno :P

14
deshaun
deshaun
25 stycznia 2021, 12:42
A niby nie jest dziennikarzem?
7
KosaX
KosaX
25 stycznia 2021, 12:50
Stanowski jest bardzo dobrze poinformowany w swiecie ekstraklasy,kadry i wgl polskiej pilki
9
KosaX
KosaX
25 stycznia 2021, 12:59
Ze Stanowskiego taki sam rzetelny dziennikarz jak z Kapicy rzeczowy i bezstronny komentator XD

@KosaX - właśnie było widać jak był poinformowany w kwestii kadry przy zwolnieniu Brzęczka XD
6
Rafał0209
25 stycznia 2021, 13:07
Z tego całego Kanału Sportowego jedynie co warto posłuchać to pana Pindery z Bartosiakiem i Curva Sud , jak nie lubię Najmana tak w tym przypadku ma trochę racji Stanowski to największa maruda polskiego dziennikarstwa ,facet jest zawsze na nie , krytykując wszystkich dookoła .
2
deshaun
deshaun
25 stycznia 2021, 13:08
WintonSmith

rozwiniesz myśl? To, że dziennikarze uprawiają publicystykę po to, żeby to też się klikało/czytało to standard i to w całych mediach na świecie - takie są aktualne realia.
3
deshaun
deshaun
25 stycznia 2021, 13:24
Hej,
Ja nie komentowałem akurat rzetelności newsa. Być może jest prawdziwy, nie wiem.
Opinii mojej nie zmieniam od dawna. Ludzie pokroju Stanowskiego to rak jaki toczy polskie dziennikarstwo sportowe od lat. Niekiedy ociera się to o pato-dziennikarstwo. Nic dziwnego, że ten sport u nas stoi na takim a nie innym poziomie, skoro mamy takie a nie inne "dziennikarstwo".
Mówiłem o tym przez MŚ 2018 (gdy ci wielcy "dziennikarze" grzmieli jacy jesteśmy zajebiści i rozklepiemy całą grupę... "co to jest Kolumbia i Senegal?!") i nic się nie zmieniło. Jest wręcz coraz gorzej i tak samo jest coraz gorzej z naszą piłką. Niestety są to światy powiązane ze sobą.
3
milan78
milan78
25 stycznia 2021, 13:55
"Nic dziwnego, że ten sport u nas stoi na takim a nie innym poziomie, skoro mamy takie a nie inne "dziennikarstwo". "Niestety są to światy powiązane ze sobą."

W jaki sposób poziom dziennikarstwa sportowego wplywa na poziom piłki w naszym kraju??
2
Deus
Deus
25 stycznia 2021, 13:59
"Nic dziwnego, że ten sport u nas stoi na takim a nie innym poziomie, skoro mamy takie a nie inne "dziennikarstwo"."
To jest totalny absurd. W Hiszpanii dziennikarze jeszcze bardziej nakręcają i hajpują poszczególnych piłkarzy a poziom piłkarski jednak jakiś tam mają.

Ocieranie się o patostreaming to jest moim zdaniem akurat plus bo coś się dzieje. Od nudy jest przegląd sportowy.

Stanowski często jest na siłę kontrowersyjny jak Zarzeczny który zresztą sam go wypromował. Tylko, że na takich dziennikarzy też jest zapotrzebowanie i też znajduje się dla nich miejsce. Nie tylko w Polsce, we Włoszech Cassano nie jest cytowany praktycznie bez przerwy?
2
Deus
Deus
25 stycznia 2021, 14:01
Mógłbym napisać szeroką rozprawkę, ale nie ma to sensu. Zastanów się sam nad tym. Zobacz sobie ostatnią konferencje Bońka (np. motywy decyzji), co się działo przed ostatnim wielkim turniejem (wspomniałem już wyżej słowa największych "dziennikarzy"), jaka była narracja mediów w trakcie i po historii Piątka w Milanie, temat Zielińskiego, jak wciąż wyglądają newsy na największych portalach (Lewocentryzm na ten przykład) itd itp.

Polska piłka to nie tylko jakość piłkarzy, myśl szkoleniowa z 1980roku i totalne betony w strukturach. Sport jest medialny, dlatego też media mają na niego wpływ.
Takie mam zdanie, nie musicie się zgadzać.

W innych krajach też są oczywiście patologie dziennikarskie i różne dziwne persony, ale jest rekompensowane w inny sposób, nawet w obrębie mediów. Są "dziennikarze" i dziennikarze. Na tej stronie jeździcie grubo po Święcickim i Kapicy (często słusznie) czy innych dziennikarzach Eleven, ale w porównaniu z największymi nazwiskami i "celebrytami", to zdecydowanie wyższa jakość. Sami na to zresztą zwracacie uwagę, gdy od święta mecz leci w innej stacji.
Edytowano dnia: 25 stycznia 2021, 14:08
2
milan78
milan78
25 stycznia 2021, 14:09
@Miszcz

Od tego,że ".. wielcy "dziennikarze" grzmieli jacy jesteśmy zajebiści i rozklepiemy całą grupę... "zależała nasza porażka na MŚ???Konferencja prasowa Bońka,histeria wokół Piątka...Co to ma wspólnego z poziomem naszego piłkarstwa??

Może juz nie pisz ten "szerokiej rozprawki" jednak...
1
milan78
milan78
25 stycznia 2021, 14:16
Twój brak wyobraźni i szerszego spojrzenia na te kwestie, to Twój problem, nie mój.
Ja swojego zdania się póki co trzymam i ostatnie wydarzenia według mnie dowiodły jego słuszności.

Pozdrawiam
0
Deus
Deus
25 stycznia 2021, 14:18
Wciąż to jest moim zdaniem za daleko idąca teoria, że poziom dziennikarstwa w jakiś znaczący sposób wpływa na poziom polskiej piłki.

Na patostreaming wśród dziennikarzy sportowych jest jak widać wysokie zapotrzebowanie. Czy to dobrze czy źle trudno mi stwierdzić. Jednak gdyby każdy był profesjonalny, ułożony i niekontrowersyjny jak Ćwiąkała to wystarczył by on sam.
A tak to mamy wybór, pluralizm, różnorodność - a że za tym idzie stronniczość no to cóż, trudno.
0
deshaun
deshaun
25 stycznia 2021, 14:26
Miszcz

rozumiem, że masz bardzo dobry benchmark zrobiony. Żeby powiedzieć, że jest źle, to trza znaleźć punkt odniesienia i napisz proszę kilka krajów, które są punktem odniesienia. Naciskam na kilka.

Wiązanie dziennikarstwa i poziomu piłki nożej w PL to brak mi słów. Jeśli jakkolwiek to wiążesz to raczej zależność jest inna - im gramy lepiej w piłkę, tym potrzebujemy lepszych ekspertów telewizyjnych/internetowych - nie odwrotnie.

O tym, że dziennikarze coś mówili a okazało się inaczej to też trochę niesprawiedliwe, bo łączysz wszystkich w jedną grupę. Niemniej, czy to Kołtoń czy Stanowi mówili w przeszłości, że Lewandowski nie będzie TOP, a okazało się MEGA TOP no i co z tego? Jak meterolog, który z zawodu zajmuje się analizą najbliższej pogody, pomyli się i jutro zamiast śniegu będzie słońce to co zrobisz? Zaczniesz głosić nowinę, że nasi meterologdzy to dno i dlatego u nas jest słaba pogoda?
Edytowano dnia: 25 stycznia 2021, 14:27
0
deshaun
deshaun
25 stycznia 2021, 14:34
Deshaun-
Nie o ten aspekt mi chodziło, ale ok, ładnie sprowadziłeś to o czym mówię do absurdu :)
Wróć proszę jeszcze raz do konferencji Bońka i sprawdź co mówił o swoich motywach.
Zobacz jak nakręca się otoczkę polskiej ekstraklapy, zamiast ciągle dyskutować o jej naprawie. Zobacz jak nakręca się hype na piłkarzy, których wyszkolenie nijak jest naszą zasługą, zamiast próbować prowadzić dyskusje ...na temat naprawy tego stanu rzeczy oczywiście.
O myśli szkoleniowej nie wspominam... ktoś prowadzi z największych dziennikarzy taką dyskusję?
Ja widzę kółko wzajemnej adoracji i to klepanie po plecach czy chora buńczuczność i ignorancja ("nie podają do Piątka, taka to siermiężna liga") ten stan rzeczy obrazuje, nie powoduje jak to próbujesz implikować.
Weź w ogóle wytłumacz mi, jak dziennikarz z kraju, którego liga jest na 30 miejscu w Europie, za Białorusią, Kazachstanem, Azerbejdżanem czy Cyprem może mówić takie rzeczy, na porządku dziennym? Tak się kreuje w tym kraju właśnie opinie na temat sportu. Wpływa to na myślenie wielu, nawet na samych piłkarzy, działaczy, trenerów itd.
Jeżeli ciągle próbuje sprzedać się gówno w złotym opakowaniu, zamiast próbować zmusić do dyskusji na temat jakości produktu - to jest się współodpowiedzialnym za problem.



Deus - wiem niestety, że to kwestia popytu. Mamy taki poziom na jaki zasługujemy niestety.
Edytowano dnia: 25 stycznia 2021, 14:37
1
deshaun
deshaun
25 stycznia 2021, 16:21
Miszcz

Nie znam źródła cytatów, które przytaczas, ale nie zmienia to faktu, że jeżeli jakikolwiek dziennikarz z Polski mówi np. na temat włoskiej czy jakiekolwiek innej ligi, że jakaś śmaka czy owaka to nie mówi tego w odniesieniu do ligi polskiej, tylko porównując np. do premiere leauge itd.
Idąc Twoim błednym tokiem rozumowania, rozumiem, że dziennikarze z PL nie mają prawa wypowiadać się negatywnie na temat lig, które są wyżej w rankingu niż PL, czyli prawie wszystkich.
To, że jesteśmy krajem maruderów i presja na selekcjonerze jest duża to nic nowego i objawia się w innych obszarach życia.
Cały czas bardzo generalizujesz, a przypomnę, że rozpoczęliśmy konkretnie o danej osobie.
Kto wg Ciebie jest dziennikarzem sportowym w Polsce?
0
deshaun
deshaun
25 stycznia 2021, 19:02
Znów nie dostrzegasz istoty tego co piszę i przedstawiasz jakieś dziwne wnioski jakoby były moje. Ma prawo mówić każdy co zechce. Ale to świadczy o poziomie dziennikarza czy wydawnictwa jeżeli wychwala pod niebiosa cienizne w polskiej lidze, deprecjonuje poważne ekipy czy jedną z najlepszych lig(ostatnio najlepszej według jakiegoś rankingu)- to mam prawo takich ludzi uznać za pseudo-dziennikarzy. I uważam ich za część problemu.
Czy ludzie siedzący w polityce nie uważają jakiejś danej stacji czy grupy dziennikarzy za problem?

Kto? Napiszę tylko, że niejaki Marcin Długosz. Nie wiem czy kojarzysz :P Jak sobie wyobraże cechy poważnego dziennikarza sportowego, to on ma ich zdecydowaną większość.
Z innego sportu to może np. Dryła. Ogólnie dziennikarze żużlowi a piłkarscy to inna liga w tym kraju. No ale też mówimy o innych poziomach w samych sportach, osiągnięciach czy jakości.
No ale to pisanie o sympatiach akurat do niczego nie prowadzi.
0
deshaun
deshaun
25 stycznia 2021, 20:49
Co do Długosza to przyznaj, że możesz być tutaj nieobiektywny.

No widzisz, kolejny raz słyszę o super ekspertach żużlowych, co jest też efektem wysokiego poziomu ligi. To w pewien jest ze sobą skorelowane.
To, że ktoś chwali ligę Polska to się lubi co się ma, natomiast nie sądzę by którykolwiek z dziennikarzy mówił np. o lidze niemieckiej że jest słabsza niż PL. Chyba jakaś Twoja nadinterpretacja
0
Gzikuu
25 stycznia 2021, 12:28
Na Weszło zawsze chwalony, a to rzadkość, więc jakoś z tego zapadł mi w pamięć, ale...

... 5 mln teraz? Skąd? To jest priorytet?
0
sebastek888
sebastek888
25 stycznia 2021, 12:27
Warto - serio warto
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI