Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Odpadamy z Pucharu Włoch... Inter - Milan 2:1

26 stycznia 2021, 19:38, Leonardo 22 Główne newsy
Odpadamy z Pucharu Włoch... Inter - Milan 2:1

Milan przegrał 1:2 z Interem w ćwierćfinale Pucharu Włoch i tym samym pożegnał się z rozgrywkami. W pierwszej połowie bramkę zdobył Ibrahimović i Rossoneri prowadzili, ale w drugiej połowie Zlatan osłabił zespół swoją czerwoną kartką, a później gole zdobywali już tylko Nerrazzuri i tylko ze stałych fragmentów gry. Najpierw Romelu Lukaku z karnego, a w doliczonym czasie gry bezpośrednio z rzutu wolnego Christian Eriksen.

Już w 2. minucie Rossoneri kombinacyjnie zagrali przed polem karnym Handanovicia i Leao oddał bardzo groźny strzał, który przeszedł minimalnie obok prawego słupka słoweńskiego bramkarza. W 13. minucie Leao kapitalnie dośrodkował do Ibry, ale Szwed został zblokowany przez De Vrija i Kolarova. Próbował jeszcze szczupakiem dobijać Diaz, ale nie zdołał sięgnąć piłki. W 20. minucie kontuzjowany Kjaer opuścił plac gry, a zastąpił go debiutujący w nowych barwach Fikayo Tomori. W 24. minucie Lukaku mocno strzelał z pola karnego, ale świetnym refleksem wykazał się Tatarusanu i zagrożenie zostało oddalone. W 31. minucie Zlatan przejął piłkę w narożniku pola karnego, po czym oddał zaskakujący strzał w długi róg i piłka od słupka wpadła do siatki, Handanović - można powiedzieć w swoim stylu - nawet się nie ruszył i Milan cieszył się z prowadzenia. W ostatnich minutach było trochę gorąco pod bramką Milanu przez przepychanki między Ibrą a Lukaku, także przed ostatnim gwizdkiem Inter oddał groźny strzał, jednak to podopieczni Piolego schodzili na przerwę z prowadzeniem.

W 50. minucie znów z dobrej strony pokazał się Tatarusanu, który pięknie zbił piłkę na rzut rożny po groźnym strzale Alexisa Sancheza! W 58. minucie Ibrahimović wyleciał z boiska za drugą żółtą kartkę otrzymaną za faul taktyczny na Kolarovie. Milan musiał radzić sobie w dziesiątkę. Trener Pioli od razu zareagował wprowadzając Rebicia za Diaza. Inter przeważał od początku drugiej połowy, Rossoneri wycofali swoje szyki i przyjęli taktykę głębokiej defensywy. W 71. minucie Lukaku wykorzystał rzut karny podyktowany po faulu Leao na Barelli. Arbiter w pierwszej chwili nie podyktował karnego, ale po konsultacji z systemem VAR nie miał wątpliwości i zmienił decyzje. Czerwono-czarni byli w dużych opałach, do końca spotkania było daleko, a zawodnicy Conte coraz bardziej zaczęli napierać. W okolicach 75. minuty mieliśmy niecodzienną sytuację, urazu nabawił się sędzia główny Paolo Valeri i zastąpić go musiał Daniele Ciffi, arbiter techniczny. Cała zmiana potrwała dobre kilka minut. W 89. minucie kapitalne prostopadłe podanie do Lautaro Martineza wykonał... Soualiho Meite, pomocnik Milanu zbyt krótko zagrał do bramkarza i napastnik z Argentyny wyszedł sam na sam z Tatarusanu! Rumun kapitalnie obronił ten strzał! Przez przerwy związane z VAR-em, a także spowodowane zmianą sędziego, do drugiej połowy doliczone zostało aż 10 minut. W siódmej minucie doliczonego czasu gry wprowadzony Eriksen wyjaśnił wszystko rzutem wolnym, z którego strzelił bramkę na 2:1! Najpierw Meite rzekomo faulował Lautaro na 20-tym metrze, a później doświadczony Duńczyk zrobił swoje. Milan walczył dzielnie, ale to Inter zagra w półfinale Pucharu Włoch!

 

INTER FC (3-5-2): Handanović – Skriniar, De Vrij, Kolarov(90+3' Young) – Darmian(46' Hakimi), Barella, Brozović(88' Eriksen), Vidal, Perisic(67' L. Martinez) – A. Sanchez, Lukaku

AC MILAN (4-2-3-1): Tatarusanu – Dalot, Kjaer(20' Tomori), Romagnoli, T. Hernandez – Kessie, Meite – Saelemaekers(85' Castillejo), B. Diaz(60' Rebić), Leao(85' Krunić) – Ibrahimović

 

Bramki: 31' Ibrahimović, 71' Lukaku (k) 90+7' Eriksen

Żółte kartki: 17' Kjaer, 45+1' Ibrahimović, 45+1' Lukaku, 52' Brozovic, 65' Rebić, 90+10' Hakimi

Czerwona kartka: 58' Ibrahimović (druga żółta)

Arbiter główny:  Paolo Valeri (Rzym)

Miejsce: San Siro (Mediolan)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***


R E K L A M A




1460 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Boateng93
Boateng93
27 stycznia 2021, 23:50
Tak oglądając te wejścia Leao to on nie dotknął Barrelli. Ten powinien oskara dostać za aktorstwo. Coś się chyba mafii na górze zaczęły nie podobać wyniki Milanu.
4
bielu
bielu
28 stycznia 2021, 10:51
Jak dla mnie wygląda to tak, że kontaktu nie ma a Barella przy tym zwodzie po prostu traci równowagę i sam się przewraca ale to juz historia...
1
Janik14
Janik14
27 stycznia 2021, 20:10
Tak tylko ze inter nie mial w obronie gościa o nazwisku hoedt. Byl dzisiaj okropny Mimo wszystko atalanta dzisiaj byla lepsza od lazio
1
robert18
robert18
27 stycznia 2021, 19:39
jakos atalanta w 10 potrafila wygrac
2
milanese55
milanese55
27 stycznia 2021, 21:08
Z tym, że nie porównuj Milanu do Atalanty :D
1
Starosta
Starosta
27 stycznia 2021, 22:44
A widziałeś co wyczyniał dzisiaj Hoedt w obronie. Nie. To zobacz to będziesz wiedział dlaczego wygrała w 10.
0
Maxiu
Maxiu
28 stycznia 2021, 19:37
A Milan wygrał w 9 z Bologną kiedyś
1
wielki prostownik
wielki prostownik
27 stycznia 2021, 16:00
Nie ma się co oszukiwać. Inter ma obecnie dużo lepszą drużynę i tylko ogromny fart i świetny wczoraj Tatarusanu spowodowali że nie zostaliśmy zbici bardzo dotkliwie. Mnie specjalnie nie szkoda PW i nie będzie szkoda odpadnięcia z LE. Moim zdaniem kluczowe jest wywalczenie TOP4 w serie A i w konsekwencji LMa a następnie coroczne powtarzanie tego. Tylko tak możemy wejść na wyższy finansowy poziom. Puchar Włoch czy LE nic w tej kwestii nie zmienią więc powinny być nisko w priorytetach.
Edytowano dnia: 27 stycznia 2021, 16:03
2
MilanFanJ
MilanFanJ
27 stycznia 2021, 15:17
Inter był o niebo lepszy od nas. Patrząc na statystyki, to wręcz zostaliśmy zmiażdżeni. Ale genialny był dziś Tatarusanu. Ciekawe czy gdyby Ibra grał do końca, to inaczej by się to ułożyło. Oglądałem wielokrotnie powtórki i faulu Ibry i karnego dla Interu. Z mojego, stronniczego, punktu widzenia obie sytuacje były bardzo wątpliwe. Piękny wolny Eriksena, palce lizać. A gdybyśmy mieli ciut więcej szczęścia to Lukaku obiłby poprzeczkę przy karnym. Pozostaje odpowiedzieć wygraną z Bologną, a potem zrewanżować się sąsiadom zza miedzy w kolejnych debrach, które już niedługo
1
DonDamiano
DonDamiano
27 stycznia 2021, 16:00
Na początku (31 min.) Ibra pokazał Interowi jak strzela się bramki z akcji. W drugiej połowie zlitował się na Interem i zszedł z boiska bo inacxzej Inter przegrałby to 0:1! Oni strzelili bramki gdy grali w przewadze i ze stałych fragmentów! Nie wiem nawet czy Leao dotknął nogi Barelli w naszym polu karnym. Zdecydowanie daliśmy im wygrać.
1
lopezito84
lopezito84
27 stycznia 2021, 14:34
Nie ma co gadać Inter jest lepszą drużyną niż Milan obawiam się Juve też na szczęście w piłce jest różnie i nic nie zmienia faktu że jesteśmy na 1 miejscu i oby jak najdłużej, Ale trzeba też mieć trzeźwą ocenę
3
acmti__
acmti__
27 stycznia 2021, 13:15
Moim zdaniem są plusy tej porażki i odpadnięcia z pucharu, szkoda że w takich okolicznościach.
Milan nie ma kadry na taką ilość meczów. Nie będę strasznie przeżywał jak odpadniemy również z LE, ponieważ zależy mi głównie na tym żeby skończyć jak najwyżej w tabeli. Nie oszukujmy się ale im wyżej tym rywal trudniejszy, a Milan na razie podchodzi do solidniejszych ligowych zespołów z wielkim respektem i walczy w każdym meczu o punkty. Do rywalizacji e Europie trzeba miec również mecze gdzie połyka się ligowych ogórków, my w zasadzie mamy sezon marzeń i tak na prawdę nikt nie wie czym to jest spowodowane.
1
mathiaz
mathiaz
27 stycznia 2021, 11:42
Podobno serwery na stronie Interu wczoraj padły z przeciążenia. Wszyscy czterej użytkownicy się zalogowali w jednym czasie:-)
27
Mateusz1982
Mateusz1982
27 stycznia 2021, 11:34
Kolejny mecz sędzia jakieś jaja sobie robi. Dobrze, że to nikomu do niczego niepotrzebny puchar.
0
nadgnity
nadgnity
27 stycznia 2021, 11:37
Nie no, zawsze dobrze mieć kolejne trofeum do kolekcji. Tyle, że w tym sezonie są inne priorytety.
0
ACMarek
ACMarek
27 stycznia 2021, 10:49
Moim zdaniem przy faulu na kolarovie nie było nawet kontry a sam faul mega soft. Moim zdaniem błąd sędziego.
3
wojtekdio1234
wojtekdio1234
27 stycznia 2021, 10:17
Trzeba widzieć pozytywy w porażce. Tataruszanu kapitalny wystep a Tomori to mega talent ,zagrał świetne spotkanie . Meite widać bez formy ale jeśli złapie rytm meczowy to może być coś z niego. Zlatan jest nieśmiertelny...
1
GianpaoloM3
GianpaoloM3
27 stycznia 2021, 11:19
Meite rzucili na Atalantę i Inter, musi nabrać rytmu, bo tu gra się inaczej niż w Torino. Tomori mega talent, bardzo podoba mi się jego gra fizyczna, przewidywanie, blokowanie, utrzymywanie się przy piłce. Mam nadzieję rozkręci się pod nieobecność Kjaera
2
wojtekdio1234
wojtekdio1234
27 stycznia 2021, 14:48
Do tego Tomori jest bardzo szybki i zwinny jak na obrońce.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
27 stycznia 2021, 16:07
Nie oceniajmy jeszcze Meite. Dopiero zgrywa się z drużyną a od razu wylądował na Atalancie i Interze. Wyglądał bardzo źle ale przypomnijcie sobie jak wyglądali w pierwszych meczach u nas Bennacer albo Rebić. Była katastrofa. Meite to nie jest żaden wielki piłkarz ale też nie taka niedojda jak pokazał do tej pory. Za to Tomori mega fajnie. Oby tak dalej.
1
Dzida Laserowa
Dzida Laserowa
27 stycznia 2021, 10:11
Szczerze to zaczynam się powoli martwić. Mimo absencji tragedii nie gramy, ale przegrywamy przez głupie rzeczy.
2
GiveMeReason
GiveMeReason
27 stycznia 2021, 09:25
Gralismy bez liderow a kolejnych 2 stracilismy podczas meczu.
Za swoje zachowanie Lukaku powinien wyleciec z boiska przed koncem pierwszej polowy, a Valeri obsral zbroje
3
GianpaoloM3
GianpaoloM3
27 stycznia 2021, 09:34
Moim zdaniem karny nawet po weryfikacji nie powinien być przyznany, Barella doskonale wiedział co robi. Zlatan trochę się podpalił, nie powinien tak atakować taktycznie mając na koncie żółtą kartkę, co nie zmienia faktu że ten faul mocno naciągany. Bardzo słabe zawody sędziego wczoraj. Już myślałem że Ante dostanie drugie żółtko, bo tam wykosił chłopa któregoś, ale na nasze szczęście sędzia przymknął oko.
2
rk140685
rk140685
27 stycznia 2021, 12:21
Niestety pan Valeri podjal wczorak mnostwo decyzji na niekorzysc Milanu a najbardziej bjedna pokazanie drugiej zoltej za faul,ktory nawet pewnie nie byl faulem Ibry. Kolejny raz sedziowie igieli sie pod presja ciaglych krzykow ze strony graczy Interu,ktorzy na boisku zaczynaja przypominac zachowaniem swojego placzliwego trenera perukarza wiecznie wymachujacego rekami.
0
GianpaoloM3
GianpaoloM3
27 stycznia 2021, 08:52
Teraz trzy mecze i trzy zwycięstwa i wracamy na odpowiednią ścieżkę :) Inter niech tam się męczy z Juve, a my skupiamy się na lidze. Trochę boli że to akurat w derbach żeśmy przegrali, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - a na dobre nam wyjdzie!
2
artorn
artorn
27 stycznia 2021, 09:20
Oby, ja to się tych meczy "najłatwiejszych" najbardziej boję.
0
mufi
mufi
27 stycznia 2021, 08:50
cyrk z tym sędzią :)
0
suseljestem
suseljestem
27 stycznia 2021, 08:19
co tam piszą na stronie interu XDD Na ich stronie, takie coś jak interpunkcja nie istnieje.
9
misiek007e
misiek007e
27 stycznia 2021, 08:36
Nic nowego, troglodyci
11
nadgnity
nadgnity
27 stycznia 2021, 11:36
Na ich stronę wchodzę codziennie i serio, tam jest szambo. Nie lubię uogólniać po pewnie normalnych kibiców też tam mają ale no tak to wygląda.
2
suseljestem
suseljestem
27 stycznia 2021, 13:12
oni chyba z polskiego wagarowali w podstawówce
0
misiek007e
misiek007e
27 stycznia 2021, 08:05
Nie było tragedii, wiadomo porażka w derbach boli ale przypominam że to Inter miał dostępną wyjściową 11stke a Milan miał 4 absencję! Grając z przewagą jednego piłkarza to Inter i tak był bez radny. Zabrakło zawodników i argumentów, gole stracone po błędach indywidualnych zawodników a nie z gry. Rozjedziemy ich w lidze
3
LunaS
LunaS
27 stycznia 2021, 07:16
Houston mamy problem ... Pal licho puchar Włoch, widać na horyzoncie problemy, za duża wymuszona rotacja.
2
LunaS
LunaS
27 stycznia 2021, 07:16
Houston mamy problem ... Pal licho puchar Włoch, widać na horyzoncie problemy, za duża wymuszona rotacja.
1
stary_boss
stary_boss
27 stycznia 2021, 06:29
No cóż przegrana boli ale derby to derby i wiadomo było ze będzie ciężki mecz, ale ewidentne widać ze mamy zniżkę formy oczywiście można przegrać tylko my praktycznie nie istnieliśmy brak jakiegokolwiek przytrzymania piłki wymiany kilku podań o sytuacjach podbramkowych to nawet nie wspomnę, na sucho po meczu Castillejo do odstrzału, Meite bardzo słaby mecz ale tutaj nowa drużyna trzeba dać jeszcze szanse, Saelemaekers praktycznie niewidoczny, Theo również kolejny słaby mecz no i kolejny powrót do swojej bardzo słabej dyspozycji Rebic, na plus Tatarusanu, Tomori
4
KingBunny
KingBunny
27 stycznia 2021, 02:17
20-0 w strzałach w drugiej połowie, to musiało się tak skończyć. Swoje dołożył idiotycznym zachowaniem Zlatan. Właściwie to on przegrał te Derby, a nie Milan.
10
Pyrlo89
Pyrlo89
27 stycznia 2021, 07:42
Zdecydowanie Zlatan w 50 % swoja postawą przyczynił się do tego Derbowego blamażu jaki był w drugiej połowie prezentowany przez Milan Apetyt rośnie w miarę jedzenia no ale już chyba się wystrzelaliśmy i zostaną odpadki dla nas. Ale klub ławki nie ma
0
vorti
vorti
27 stycznia 2021, 00:51
Ten wolny w doliczonym po którym padł gol to takie padolino, że XDD. W powtórce widać, że gość się potyka o swoje nogi bez kontaktu!! Żółta mafia!
4
27 stycznia 2021, 00:29
Musimy wygrać w sobotę bezwzględnie.
0
SICKBOY
SICKBOY
27 stycznia 2021, 00:26
Ci którzy uważają że czerwo dla Ibry było zasłużone bardziej niż dla bambaryły niech dokładnie powtórzą sobie fragment z drugą żółtą a w konsekwencji czerwoną kartką. Pokraczny Kolarov w biegu zahaczył swoim przeszczepem o lewe udo Ibry od strony wewnętrznej.

Wiem że wskazywanie porażki na sędziego ogólnie jest słabe, dlatego zwykle nie przywykłem tego robić i w sumie dalej tego nie robię, jednakże przykre jest podejście stąd co poniektórych którzy samobiczują się za wszelką cenę w swoim zaawansowanym malkontenstwie. W asyście dodatkowo niby wszech dominującego Interu który dobił się do siatki dopiero po karnym czy stałym fragmencie gry. Daliśmy na pewnej przestrzeni dupy, ale robienie przy tym z Interu ponadprzeciętnego rywala to istny śmiech na sali, męczyli się z nami w 11 na 10 przez większość czasu. Jedynie z kim ten mecz przegraliśmy to tylko ze sobą.
11
Nesta_13
Nesta_13
27 stycznia 2021, 09:10
Byliśmy zdecydowanie gorsi i przegraliśmy. Koniec kropka.
2
SICKBOY
SICKBOY
27 stycznia 2021, 09:52
Nie rozkładając tego na czynniki pierwsze, pisz w tym stylu również do malkontentów. Bo tego się nie da słuchać.
0
AdamQ
AdamQ
27 stycznia 2021, 18:35
sickboy
płaczesz niemiłosiernie.
Wiesz przegrywać też trzeba umieć.
0
SICKBOY
SICKBOY
27 stycznia 2021, 19:35
@AdamQ
Przeczenie kłamstwom i nie sprawdzonym informacjom a i owszem, nie jest płaczem. Ciosy idą tylko w jednym kierunku, więc stanowienie tarczy w tym wypadku to nic niemoralnego

Co komu daję takie zakrzywianie rzeczywistości? Czemu malkontenci przypisują sobie prawo w swojej argumentacji do zakrzywiania rzeczywistości pod swoją śmieszną retorykę?
Groteska, groteską ale zachowajmy umiar.

Nie przegrana mnie tutaj oburza a styl i przypisywanie sztucznych zasług przeciętnemu obrazowi, oraz próba dobijania leżącego.
1
keisad121212
keisad121212
27 stycznia 2021, 00:00
Dziwne są wahania kibiców. Gramy piach od 2-3 meczy już totalny. Zagraliśmy rundę nie powiem z problemami ale bardzo dobrze. Przed sezonem tutaj każdy "oo spokojnie będziemy mieć słabsza formę trzeba poczekać, nie jarać się". Wiecie co? Teraz trzeba przypomnieć wam wasze słowa. Uważam ze bennacer i hankan są taką jakością której Milan nie jest w stanie teraz załatać. Trzeba skupić się na lidze i zdobyć pierwsze 9 punktów. O puchary możemy walczyć jak będziemy mieli równą ławkę.

Ps. Błagam o mniej meite, ten człowiek to najgorszy transfer w historii
Maldiniego.
2
Fushnikov
Fushnikov
27 stycznia 2021, 10:29
Przypomnij sobie jak grał Rebic gdy przyszedł. Gość jest dwa tygodnie w klubie.
0
DrInternista
DrInternista
26 stycznia 2021, 23:55
Typowy Zlatan, wielki piłkarz mały człowiek. To nie przypadek, że zawsze gdy odchodził z klubu to te cos wygrywaly. Życzę Wam jak najlepiej ale on sie nigdy nie zmieni. On jest zawsze wazniejszy niz klub
0
xodos
xodos
27 stycznia 2021, 00:15
https://naukawpolsce.pap.pl/sites/default/files/styles/strona_glowna_slider_750x420/public/202005/portretProboscis_monkey_%28Nasalis_larvatus%29_male_head_0.jpg?itok=4nPIZ3jj
0
SICKBOY
SICKBOY
27 stycznia 2021, 00:31
Typowy kibic Interu, ma swój chlew, to przychodzi na wyżerkę do luksusowej restauracji na o wiele wyższym poziomie. Oferujemy pieczywo czosnkowe i wypierdalać.

Moderacjo wybacz za wulgaryzm, ale w tej sytuacji nic lepiej nie ubarwi mojej kontry, zgłaszam się na ochotnika do bana z dumą.
18
DrInternista
DrInternista
27 stycznia 2021, 01:38
ziomeczku, uwielbialem zlatana. Ale dobrze wiem, że klub jest wazniejszy od 1 czlowieka. Zobaczymy na koniec sezonu. On wydobył Was z gówna ale jesli tylko zacznie miec gorasza dyspozycje to klub tez, Kiedys płakałem jak oddawali go za Etoo 50 mln dzis uwazam to za najleoszy transfer interu.

Aha i 15 czerwo w jego karierze to nie przypadek. Sapał do Zapaty teraz do Lukaku. Jak nie idzie ma wywalone na klub. On jest najwaznieszy i jego pojedynki
Edytowano dnia: 27 stycznia 2021, 01:45
0
GiveMeReason
GiveMeReason
27 stycznia 2021, 09:28
Lukaku powinien wyleciec za te awantury a nie Ibra, ale Valeri obsral zbroje
1
Levy11
Levy11
26 stycznia 2021, 23:53
Jak grał Tomori? Czy będziemy mieć z niego pożytek?
Edytowano dnia: 26 stycznia 2021, 23:53
0
GiveMeReason
GiveMeReason
27 stycznia 2021, 00:01
Bardzo dobry występ.
0
marcinomilano
marcinomilano
27 stycznia 2021, 00:06
Będzie z jego kocur
0
Boateng93
Boateng93
26 stycznia 2021, 23:52
Przede wszystkim nie mamy środka pola. Hakan w porównaniu do Diaza, który gdzieś niknie z tego boiska to przepaść. Bennacer przy Tonalim o Meicie nie mówiąc też. No i Kessie ostatnio coś dołek formy ma.
0
marcin.brylik1
marcin.brylik1
26 stycznia 2021, 23:44
Nie ma co płakać za tym meczem. Ibra trochę głupota, ale z drugiej strony może i dobrze że odpadamy. Gramy na 2 frontach.
Mamy pierwsze miejsce, możemy zrobić coś czego nikt się nie spodziewał w tym sezonie. Fakt jeszcze cała runda, ale jak tak spojrzeć na formę drużyn w walce o majstra. To moim zdaniem wypadamy najlepiej.. Inter gra ciągnie, ale traci punkty z Leszczami. My tak szczerze tylko z Atalanta zasłużyliśmy na porażkę. Juventus nas pokonał, bo trafił na słaby skład u nas, a i tak było widać po chłopakach, że grają do końca. (Tego nie było z Atalantą)

Teraz zdobyć 9pkt obowiązkowo do derbów. Niedługo wraca LE. Tam też musimy spróbować. Ja na spokojnie wierzę w Finał w Gdańsku. :)
2
kamillo14
kamillo14
26 stycznia 2021, 23:40
A swoją droga to Bayern odpadł w pucharze z Holstein Kiel, a Real z Alcoyano. Głowa do góry :D
6
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 stycznia 2021, 23:40
Bologna, Crotone, Spezia - 9pkt i nikt nie będzie pamiętał o tym 2-1. LM to priorytet i na tym się skupiamy, mnie nic innego na tą chwilę nie interesuje. Forza Milan !!
19
raffel10
raffel10
26 stycznia 2021, 23:40
potwierdzam :)
0
marcinomilano
marcinomilano
27 stycznia 2021, 00:11
Dokładnie, oby zdobyć w najgorszym wypadku 7 pkt w 3 meczach i następnie 2 mecze na rehabilitację. Ten mecz był dla nas nieistotny, dużo ważniejsze będą derby pod koniec lutego i jestem pewien że z Hakanem lub Benkiem bedzie to już dużo lepiej wyglądało. Oby inni trzymali zdrowie i dobrze żeby Rebić wrócił w miarę do dyspozycji, żeby piłka przestała mu odskakiwać przy większości kontaktów z nią
1
zbylon
zbylon
26 stycznia 2021, 23:37
Nie oglądałem meczu, ale ten puchar to już dawno powinniśmy spisać na straty. Miejmy nadzieję, że dzisiejsze kontuzje to nic poważnego, bo nie dość, że mamy zalążki kryzysu, to jeszcze ciągle nie możemy wrócić do w miarę optymalnej sytuacji kadrowej. Z tego co słyszę, to strasznie dużo emocji było w tym gównianym meczu o nic.
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
26 stycznia 2021, 23:36
Kolejne derby przyjdą już za niedługo, więc szybko będzie szansa na odpowiedź, te kolejne derby będą już na "śmierć i życie", nie będzie kalkulacji, rotacji czy dywagacji. Niech Inter ma swoje 5min, dla nas teraz liczy się zdrowie naszych najważniejszych zawodników, Bolonia i 3pkt.
2
Gol
Gol
26 stycznia 2021, 23:35
Jeszcze jedno pytanie do redakcji, jest jakaś szansa na wprowadzenie możliwości blokady użytkowników ? Strasznie dużo tutaj naleciało młodej krwi, widzę, że czasami moderacja nie nadąża zwłaszcza podczas spotkań, z bieżącym ich ogarnianiem, więc fajnie byłoby gdyby każdy mógł sobie wyłączyć komentarze takiego jegomościa na własną rękę, żeby nie musieć się przebijać przez tony tych mniej wartościowych wypowiedzi, do użytkownika który faktycznie ma coś do powiedzenia, a ginie to wszystko wśród jakiś wyzwisk na tego czy innego zawodnika bo stracił piłkę.

Nie wiem czy tylko ja mam z tym problem, czy jest nas więcej, ale mam nadzieję, że taki pstryczek wyciszający użytkownika jest do ogarnięcia, a pewnie sporo osób by jednak z tego korzystało, bo widziałem już kilka takich wpisów na tej stronie domagających się podobnego rozwiązania, więc dołączam się do prośby.
Edytowano dnia: 26 stycznia 2021, 23:37
23
Sakuragi
Sakuragi
26 stycznia 2021, 23:37
Podpinam się rękami i nogami.
6
ConradJethro
ConradJethro
26 stycznia 2021, 23:48
A ja proponuję żeby komentarze szły z góry na dół
2
Corsa
Corsa
27 stycznia 2021, 07:47
Zrezyzgnowałem z komentowania/czytania w trakcie meczu, bo właśnie wtedy pojawia się najwięcej irytującego syfu. Dlatego zaglądam tu tylko na moment, w przerwie. Myślałem, że to kwestia weekendu i %%% we krwi, ale w środku tygodnia ludzie też piszą bzdury. To raczej nie problem młodej krwi, a buractwa i braku kultury. Taki "ignor" to fajna opcja, ale chyba cięża do realizacji, popieram pomimo tego, że mogłeś mieć na myśli również i moją osobę :)
Edytowano dnia: 27 stycznia 2021, 07:55
0
Gol
Gol
27 stycznia 2021, 09:53
Corsa - Nie, nie mam na myśli żadnego konkretnego użytkownika. Od tak mniej więcej 2 lat poziom tej strony diametralnie zleciał w dół, ale nie jest to w żaden sposób wina redakcji i pracujących moderatorów, tylko faktu, że o Milanie znowu zrobiło się głośno za sprawą transferów i wyników sportowych.

Niestety, za tym błyskawicznie pojawiło się mnóstwo osób które w czasie meczu dają się targać emocją, a nadal siedzi tutaj sporo użytkowników którzy piszą ciekawie i z którymi wpisami często nie da się zapoznać w momencie gdy jest po +1000 komentarzy.

Wydaje mi się, że taka opcja, byłaby fajnym rozwiązaniem i skorzystałby na tym praktycznie każdy. Ja, zawsze wolę pisać nieco dłużej, a pewnie niektórym osobą przeszkadza taka forma, bo wolą one krótkie i zwięzłe komentarze, albo nieco inną formę wypowiedzi.

Jeżeli ktoś lubi wchodzić tutaj, emocjonować się meczem etc., albo poczuć namiastkę takiej barowej atmosfery to też nie chce mu odmawiać takiej możliwości.

Nie wiem czy taka opcja jest do zrobienia, więc w miarę możliwości fajnie byłoby gdyby ktoś z redakcji się odezwał czy coś takiego jest wykonalne czy raczej nie za bardzo. Będzie przynajmniej jasna sytuacja.
0
MK92
MK92
27 stycznia 2021, 11:55
Ja myślę, że dobrym pomysłem byłoby wprowadzenie shoutboxa, jak na stronie Interu, w którym pojawiałyby się na bieżąco krótkie komentarze w trakcie meczu.
0
umbrella
umbrella
26 stycznia 2021, 23:32
Meite ma zaliczoną asystę :)
1
karp_fso
karp_fso
26 stycznia 2021, 23:28
Nie potrafię się tym przejąć. Może dlatego, że przez pracę nie oglądałem meczu. No odpadliśmy z pucharu, mniej męczenia się później. Bardziej mnie przejmuje kontuzja Kjaera.
1
Gzikuu
Gzikuu
26 stycznia 2021, 23:31
Gdybyś oglądał, to byś się nie martwił, bo Tomori wypadł kapitalnie :D
3
viviek89
viviek89
26 stycznia 2021, 23:28
Bedzie ze sie czepiam ale gdzie tam byl kontakt bo na powtorkach nie widac.... A z tym czerwem lecial zanim pomyslal VAR... Szkoda ale moze i lepiej, swoja droga nie przypuszczalem ze potrafimy sie tak ostro bronic xD
2
kondi
kondi
26 stycznia 2021, 23:27
Przegrane derby bolą. Jak cholera. Ale ja osobiście zapomnę o nich jak w sobotę wygramy z Bologną. W tamtym sezonie byliśmy w półfinale Pucharu, teraz mamy szanse na nieporównywalnie lepszy wynik w lidze. Za kilka tygodni będziemy się cieszyć że przed kolejną ważną kolejką Inter z Juve będą gryźli się ze sobą w środku tygodnia.

Na plus Tararusanu, Tomori i WRESZCIE Romek.

Meite i Dalot nie mogą grać w pierwszym składzie, Dalot w pierwszej połowie zablokował JEDNĄ wrzutkę Perisicia..

Głowy do góry. Wciąż gramy o coś wielkiego.
2
nadgnity
nadgnity
26 stycznia 2021, 23:27
Ja tu widziałem poziom gry podobny do tego z Atalantą ale mimo to zachowałem spokój kiedy wytłumaczyłem sobie, że w dzisiejszym meczu było to spowodowane chęcią zminimalizowania wysiłku ze względu na wąską kadrę w kontekście walki o punkty w lidze. Dlatego też nie jest mi jakoś specjalnie smutno z tego, że odpadliśmy. Trzeba pamiętać, że gramy jeszcze w LE i naprawdę ciężko byłoby efektywnie grać na trzech frontach. Biorąc pod uwagę jak to teraz wygląda, te absencje z różnych względów, nawet na dwóch frontach będzie ciężko.
2
marcinomilano
marcinomilano
26 stycznia 2021, 23:21
A no i jeszcze dodatkowo do mojego wywodu poniżej: zachowanie Zlatana mega słabe, nie jestem jeszcze do końca pewien o co mu chodziło z voodo do Lukaku, ale jeśli chodziło mu o jego afrykańskie (kongijskie) korzenie, to pokazał tylko jakim jest idiotą. Do tego można się spodziewać sporego zawieszenia, jeśli zostanie to rozpatrzone jako obelga na tle rasistowskim. Podobno też obrażał matkę Lukaku, tego nagrania nigdzie nie widziałem, ale o ile jeszcze na tekst do Duvana można było przymknąć oko, to teraz zachował sie jak kompletny pajac.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 stycznia 2021, 23:33
Używasz słowa "podobno" a później twierdzisz, że zachował się jak pajac i wyzywasz od idiotów. O domniemaniu niewinności Pan słyszał ? Na boisku gorsze wyzwiska latają często to nie powód do obrażania gracza zespołu, któremu się kibicuje. Będzie kara od komisji ligi to znaczy, że zasłużył, na razie opierasz się na domysłach.
Edytowano dnia: 26 stycznia 2021, 23:35
9
marcinomilano
marcinomilano
26 stycznia 2021, 23:51
No to właśnie napisałem, że podobno i że nie widziałem nagrania, żadnego wyroku nie wydałem. Napisałem, że jeśli było to na tle rasistowskim to jest idiotą, wystarczy czytać ze zrozumieniem, moderator powinien posiadać taką umiejętność.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 stycznia 2021, 08:34
Nie, napisałeś, że jesli to było na tle rasistowskim to pokazał tylko jakim jest idiotą a to jednak lekka różnica, nie przekręcaj swoich słów, które masz post wyżej. Bo stwierdzasz, że idiotą jest a w tej sytuacji tylko to pokazał, jeśli miała miejsce.

To, że obrażasz kogoś zostawiając sobie furtkę w postaci "jeśli " albo "podobno" a później w oparciu o to przypuszczenie nazywasz kogoś idiotą albo pajacem wcale nie oznacza, że gdy Twoje oskarżenia okażą się bezpodstawne to te wyzwiska magicznie znikają, wiesz o tym ?
0
marcinomilano
marcinomilano
27 stycznia 2021, 09:37
Oczywiście, że znikają, po to właśnie jest ta furtka. Nie musisz moralizować, w zdaniu "ale jeśli chodziło mu o jego afrykańskie (kongijskie) korzenie, to pokazał tylko jakim jest idiotą" oznacza, że jeśli zrobił A, to jedyne co osiągnął, to B. Może rzeczywiście niezbyt dostatecznie zaakcentowałem to w przypadku pajaca, ale sens wypowiedzi miał pozostać zachowany.
0
marcinomilano
marcinomilano
26 stycznia 2021, 23:17
Dobre podsumowanie:
https://twitter.com/semo33xx/status/1354184759941992449

W każdym razie nie zasługiwaliśmy na zwycięstwo, graliśmy kolejny mecz bez 2 najważniejszych piłkarzy odpowiedzialnych za kreację i to po prostu było widać. Inter na nas siadł, może mecz by się potoczył trochę inaczej, gdyby Zlatan nie został odesłany do szatni na początku drugiej połowy. Boli tylko to, że teraz będzie gadane o tym, w jaki sposób tak słaby Milan jest na szczycie tabeli, ale to akurat znaczy, że nawet taki słaby Milan na ten moment był lepszy od reszty stawki. Chyba też jacyś idioci od nas wpadli na SB na fcinter i się błaźnili i wystawili nas na bekę. Oby tylko nie siadło morale w drużynie, teraz 3 luźniejsze mecze i oby wrócili Hakan z Bennacerem, a zacznie to jakoś wyglądać, bo nawet 1 z nich da nam nieporównywalny dodatek do jakości w ataku. Następnie mamy Romę i znowu derby, idealny moment, żeby się zrehabilitować za poprzednie mecze z czołówką, a jestem pewien, że kolejne derby będąwyglądać lepiej w naszym wykonaniu, szczególnie jeśli zagramy lepszym składem niż dzisiaj.

No i spójrzmy prawdzie w oczy, teraz jesteśmy wkurzeni, ale tak naprawdę to był mecz o pietruszkę, a my nie mamy drużyny do walki na 3 frontach, nie mamy też drużyny na zdobycie mistrzostwa, ciągle walczymy tylko o top 4 a sporo osób tutaj o tym zapomniało. Ten puchar jest całkowicie nieistotny i jest nam kompletnie niepotrzebny, w perspektywie czasu wyjdzie nam to na dobre, że nie będziemy mieli kolejnych 2 dodatkowych, trudnych meczów z Juve.
3
Gzikuu
Gzikuu
26 stycznia 2021, 23:20
Z tym jedynym słusznym golem, to trochę poniosło ;d
4
marcinomilano
marcinomilano
26 stycznia 2021, 23:22
@Gzikuu noo wiadomo, cała wypowiedź była raczej mocno ironiczna, ale fakt on też lubi czasem popłynąć ;d
1
Dusiek
Dusiek
26 stycznia 2021, 23:16
Nie da się grać przeciwko takim drużynom jak inter w dziesiątkę. Szkoda, że odpadliśmy właśnie z nimi. No nic, teraz tylko nie przejmować się za bardzo ta porażka i jechać dalej po scudetto/top 4. Forza Milan!
0
MK92
MK92
26 stycznia 2021, 23:15
Mimo że przegraliśmy derby Mediolanu, to jakoś mocno mnie ta porażka nie boli. Zdecydowanie mocniej zabolałaby ewentualna porażka 21 lutego.
16
Gerada
Gerada
26 stycznia 2021, 23:13
Nie rozumiem rozpaczy po meczach z Atalantą i Interem... Drużyny kadrowo mocniejsze od nas i grające w optymalnych zestawieniach personalnych, z mniejszą (Inter) lub większą (Atalanta) pomocą sędziego grają z Milanem bez kluczowych graczy, z niektórymi wracającymi po dłuższych pauzach, wirusach, a jeszcze innymi szukającymi formy... Myślę, że dobrze byłoby zrozumieć, że w spotkaniach z Interem, Juventusem, Atalantą, czy nawet naciągnijmy Napoli jak im się trafi dzień... my walczymy o bonusowe punkty. Na chłodno: jeśli przegramy w rundzie rewanżowej z Interem, Juventusem, Atalantą i Napoli, zremisujemy z Romą i Lazio, a wygramy resztę meczy to skończymy sezon z 84 punktami. W zeszłym sezonie dałoby to Scudetto, a w historii nie wiem czy był sezon kiedy tyle punktów nie dawało komfortowego top 4. Mnie Milan Pioliego nauczył tego, że potrafi wyciągać maksimum z poszczególnych spotkań, więc komfortowo wygrywa spotkania w których jest faworytem, a z rywalami z najwyższej półki potrafi wykorzystać ich ewentualne słabości. Mecze z Juventusem, Atalantą i Interem nie mogą być wyznacznikiem tego o co gramy w tym sezonie, bo zwyczajnie nie są one w ogólnym rozrachunku decydujące, to 6 spotkań z 38 dostępnych. Po prostu 30 stycznia trzeba pojechać na spotkanie do Bolonii i zrobić jak zwykle swoje.
11
brzydki
brzydki
26 stycznia 2021, 23:15
DOKŁADNIE, sędziowie pomogli wygrać Interowi mecz, w którym oddał 19 strzałów (Milan 3) i Atalancie, która oddała ich 10 (Milan również zabójcze 3)
9
Milanboy
Milanboy
26 stycznia 2021, 23:18
brzydki - Będziesz teraz urządzał krucjatę przeciwko zespołowi? Zagrali źle, ale najwidoczniej nie patrzysz na okoliczności przebiegu meczu i tego jakie mamy braki kadrowe. Brakuje nam Bennacera, Kjaer znów wypadł, nie ma Hakana, dzisiaj nie było Calabrii, zabrakło Tonalego który grał w parze z Kessie przez długi czas i zespół kondycyjnie może usiąść i to potem wychodzą z czołówką te wszystkie problemy Milanu. No ale co tam, podajmy statystykę meczu i można życz szczęśliwie.
5
brzydki
brzydki
26 stycznia 2021, 23:21
^ chyba pewne rzeczy zbyt mocno siedzą Ci w głowie

chłop napisał komentarz, w którym w drugim zdaniu sugeruje, że sędziowie komuś pomagają, więc na niego odpowiedziałem oznajmiając, że uważam że tak nie było, bo po prostu wygrały wówczas drużyny lepsze na boisku

idź się przewietrzyć może
1
Gzikuu
Gzikuu
26 stycznia 2021, 23:21
Inter też zagrał dziś w słabszym składzie niż zawsze.

Byli o kilka klas lepsi i tyle. Zdarza się i nie ma co dramatyzować.
2
Gerada
Gerada
26 stycznia 2021, 23:22
@ brzydki
Zakładam, że nigdy nie brałeś udziału w meczu prowadzonym przez arbitra. Jeśli sędzia popełnia błąd za błędem na niekorzyść wyłącznie jednej drużyny gracze czują się krzywdzeni przez tego, który miał dbać o to żeby było uczciwie. Rodzi się poczucie, że rywalom pomaga siłą, z którą nie da się rywalizować. Raziło to zwłaszcza z Atalantą. Z Interem kilka decyzji było dla mnie niezrozumiałych ale trudno. Podałem to jako JEDEN z kilku czynników, które się pojawiły, ale motyw przewodni wypowiedzi był taki, że zarówno Atalanta jak i Inter są zespołami, które jak się przyłożą mogą nas ograć. Jeśli chciałeś się po prostu do czegoś doczepić to akurat tutaj niewłaściwy adres.
0
Milanboy
Milanboy
26 stycznia 2021, 23:25
Gzikuu - Nieprawda, Inter nie miał tylko Bastoniego w składzie oraz Sensiego który od początku jest u lekarza, reszta jest zdrowa a na ławce miał takich ludzi jak Lautaro. Bądźmy realistami jednak w tym aspekcie. Ktoś twierdzi, że byli gorsi? Po prostu trzeba wziąć pod uwagę to jakie milan ma wybitne problemy kadrowe w tym sezonie a i tak wychodzi bardzo często obronną ręką.

brzydki - Ja bym prędzej tobie to zasugerował, straszne nerwy biją z twoich komentarzy, a ja stwierdziłem tylko fakt odnośnie tego co się dzieje w Milanie. Wygrał zespół lepszy? Owszem i ja tego nie podważam, ale trzeba wziąć pod uwagę jakie Milan ma poważne problemy kadrowe i co się działo podczas meczu.
0
milan78
milan78
26 stycznia 2021, 23:27
Atalanta druzyną silniejszą od nas kadrowo?Wina sędziów?Alternatywna rzeczywistość.

"Mecze z Juventusem, Atalantą i Interem nie mogą być wyznacznikiem tego o co gramy w tym sezonie,"
Kwiatek za kwiatkiem
3
brzydki
brzydki
26 stycznia 2021, 23:28
Tu akurat nie trafiłeś, bo w młodszych latach trochę pograłem w juniorskich zespołach:)

bez urazy, ale myślę że dorabianie sobie teorii wokół rzekomych błędów sędziowskich w meczach, w których wygrała mocniejsza na boisku drużyna jest po prostu trochę śmieszne
2
Gerada
Gerada
26 stycznia 2021, 23:34
@ brzydki
o meczu z Interem się nie rozwodzę - jak wspomniałem niektóre decyzje uważam za niezrozumiale i tyle. W meczu z Atalantą uważam, ze przegralibyśmy niezależnie od okoliczności - prawda. Ale z własnych obserwacji: 13:2 w błędach arbitrów na korzyść Bergamczyków, a wierz mi, że starałem się do bólu być obiektywny. Chcesz obejrzyj jeszcze raz mecz wyłącznie pod kątem prawidłowości decyzji sędziów. Nie neguję w żadnym momencie, że Atalanta by tamtego meczu nie wygrała... Ale czy sędzia im sprzyjał? Tak i to jest fakt. Nie wiem czemu niektórych to tak boli, że jak sędzia się myli na naszą niekorzyść to nie mówię "I dobrze tak naszym bo są słabsi"... Byli słabsi z Atalantą... byli słabsi z Interem... ale jak to się ma do tego, ze sędzia myląc się na naszą niekorzyść postąpił źle?
Jeśli kopałeś to powinieneś rozumieć jak psychologicznie oddziałują wpadki arbitrów na graczy i ja wyłącznie o tym mówię.
2
Gerada
Gerada
26 stycznia 2021, 23:37
@ milan78
Atalanta od kilku lat jak ma dzień rozjeżdża każdego jak niegdyś Arsenal... W zasadzie wypadł im tylko ostatnimi czasy Papu z graczy, których brak może być odczuwalny... Jeśli ta ekipa to Twoim zdaniem ta sama półka personalnie co Milan bez Bennacera, Hakana, Romagnoliego czy nawet Saelemakersa to na pewno wiesz dużo więcej ode mnie o alternatywnych rzeczywistościach ;)
1
milan78
milan78
26 stycznia 2021, 23:53
Masz obsesje na punkcie sędziów.Zamiast napisać,że Milan po prostu przestał grac w piłkę i tylko pozoruje jakies akcje niegodne Udinese czy innego Crotone to wijesz sie jak padalec i próbujesz usprawiedliwiac cos czego sie usprawiedliwic nie da.A to Atalanta ma kadre silniejsza a to sędziowie...Chłopie ochłoń i napij sie melisy
1
Gerada
Gerada
27 stycznia 2021, 00:05
@ milan78
mania - podanie argumentów i faktów, sztos słownika używasz ;)
Ja jestem BARDZO spokojny i wyluzowany, o mnie się nie musisz martwić ;) Od samiutkiego początku twierdzę, że lepsze od nas drużyny były na boisku od nas lepsze, a Ty próbujesz podawane informacje negować błyskotliwym "nie bo nie, tak rzekłem" i dziwisz się, że nie przyjmuję Twoich wypowiedzi jako przełomowych i odkrywczych? No nic :)
0
Vol'jin
Vol'jin
27 stycznia 2021, 00:10
A to Atalanta ma kadre silniejsza

bo ma? Bo ich wyniki w lidze od 3 lat kiedy są wyżej od Milanu to nie przypadek?

I Atalanta jak zwykle zaczyna odpalać się w lidze dość późno i teraz na to trafiliśmy
0
FanatykACM
FanatykACM
26 stycznia 2021, 23:10
Może i dobrze, teraz bynajmniej możemy skupi się na lidze i pucharach. A z merdami sobie odbijemy za miesiąc w lidze.
5
Dusiek
Dusiek
26 stycznia 2021, 23:17
Oby ! :)
0
Rodzislaw
Rodzislaw
26 stycznia 2021, 23:10
Tutaj wielu nie rozumie. To nie ma znaczenie,że to PW. To są derby. Derby zawsze się gra na maxa. Czy to o mistrza,czy o pietruszke,to gryziesz trawę. To jest ambicja i coś więcej, niż zwykły mecz. Chcesz udowodnić, że to Twoje miasto. A my? Wybijaliśmy piłkę przez 40minut.
Edytowano dnia: 26 stycznia 2021, 23:11
2
pawel1989
pawel1989
26 stycznia 2021, 23:16
Tutaj wielu nie rozumie, tylko ty rozumiesz. Dzieki, że nam to uswiadomiles!! Ja wole zeby udowodnili mi i byli w top4 i pograli dluzej w LE niz to czyje jest miasto xD ile masz lat chlopie?
5
kamillo14
kamillo14
26 stycznia 2021, 23:18
Romantyzm w kraju wciąż żywy. Przy tylu kontuzjach/absencjach grając w 10 większa cześć drugiej połowy z wąska ławka, no i dlaczego nie wygrali, jak to xD
3
Rodzislaw
Rodzislaw
26 stycznia 2021, 23:20
Wystarczająco by mnie bolała taka przegrana.
0
raffel10
raffel10
26 stycznia 2021, 23:20
Właśnie wielu tutaj rozumie, że My nie mieliśmy kim dzisiaj wygrać tych derbów. Ja wiem, że to są mega ambicje wykraczające poza wszystkie rozgrywki ale bądźmy realistami, nie mieliśmy dzisiaj kim powalczyć z Interem. Niestety ale aktualnie dla Nas Hakan, Bennacer, Kjaer to 3 ogniwa bez których na chwilę obecną nie istniejemy i nie powalczymy z najlepszymi. Można gryźć trawę, można biegać można walczyć ale rzeczywistości się nie oszuka, umiejętności robią swoje, to wie każdy kto grał w piłkę i to nie ważne gdzie, nawet w C klasie. Ambicje to niestety nie wszystko.
2
Rodzislaw
Rodzislaw
26 stycznia 2021, 23:27
Nie ,że nie wygrali. Chodzi o fakt jak oni wyglądali. Jak chłopcy do bicia.
0
nadgnity
nadgnity
26 stycznia 2021, 23:34
Bardzo wzniośle ale ja jednak wolę taki mecz bez kontuzji niż gryzienie trawy i kolejne ofiary. Liga najważniejsza.
1
brzydki
brzydki
26 stycznia 2021, 23:10
Garść statystyk

Stworzone sytuacje: Inter 28, Milan 4
Posiadanie piłki: Inter 68%, Milan 32%
Strzały: Inter 19, Milan 3
Rzuty rożne: Inter 12, Milan 0
Interwencje bramkarzy: Inter 0, Milan 12


Może to niektórym tutaj zobrazuje, że Inter się przejechał po Milanie jak goła dupa po wersalce i żadna czerwona kartka dla Ibrahimovicia wiele tu nie zmieniła, jedynie trochę przyspieszyła nieuniknione. Inter dziś był o dwie klasy lepszy, wygrał absolutnie zasłużenie i tyle w temacie.
15
raffel10
raffel10
26 stycznia 2021, 23:15
Inter tak naprawdę to dzisiaj powinien Nas zlać a skończyło się zaledwie na 2:1
4
Gerada
Gerada
26 stycznia 2021, 23:17
Tylko, że na te statystyki KLUCZOWY wpływ miała czerwona kartka dla Zlatana... Do momentu wykluczenia Inter owszem miał przewagę optyczną, ale nie byłą to przewaga merytoryczna. Milan dość uważnie trzymał rywala na dystans, mając korzystny wynik. Było to w dość wyraźnym stopniu kontrolowane. Czy by wystarczyło? Wróżenie z fusów, ale jednak obraz gry był umiarkowanie pozytywny dla Milanu. Dopiero kiedy Inter nie musiał zostawiać nikogo do asekuracji zaczęło się klasyczne oblężenie, a strzały mniej i bardziej groźne nabrały formy lawinowej.
5
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 stycznia 2021, 23:19
Prowadziliśmy 1-0 i oddaliśmy inicjatywę więc nie dziwi tak duża przewaga, a żeby było miarodajnie to daj statystyki do czerwonej Ibry. Jakby czerwo dostał Vidal czy Lukaku to staty by były na naszą korzyść...
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
26 stycznia 2021, 23:19
Milan rozegrał jedną połowę a drugą odpuścił a Inter cały mecz się męczył i ledwo wygrał w 100min merczu gdzie 40min grali w przewadze i obie bramki strzelili grając w przewadze. Statystyki to jedno ale co z tego jak do 60min to my prowadziliśmy a Inter miał przewagę we wszystkich statystykach poza najważniejszą, to się nazywa cynizm. Nie pamiętam też żeby przed zejściem Ibry ten Inter nas tak strasznie niszczył.
2
Levy11
Levy11
26 stycznia 2021, 23:29
Tak przejechał się, ale po sobie. Grając w przewadze w pełnym składzie wygrali, aż 2-1. My gramy bez podstawowych graczy, Czym tu się podniecać?
2
ba_acm
ba_acm
26 stycznia 2021, 23:31
Mam gdzieś te statystyki, Inter ma takie jak gra z Udinese czy pierwszym lepszym Frosinone i remisuje lub raz na 10 meczy nawet przegrywa. Dla mnie mecz do wygrania był spokojnie, możecie mówić co chcecie.
0
brzydki
brzydki
26 stycznia 2021, 23:32
Teorie agresorów obalone, bo w pierwszej połowie Inter również w każdej z tych statystyk przeważał.

Nie aż tak jak w całości meczu - to fakt - ale przeważał.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
26 stycznia 2021, 23:36
Z ta klasa Interu bym nie przesadzal ... byli dzis od nas lepsi i wygrali zasluzenie.. ale meczyli sie strasznie ... już nawet Meite im chciał poasystowac a oni dalej nic ^^ Ze statystyk wynika ze nas gnietli i tak było... dziwne jakbysmy my w 10 gnietli ich. Nie jest to nie możliwe, ale trzeba umiec szybko rozgrywać pilke i sie przy niej utrzymywac a u nas w dzisiejszym skladzie nie kazdy sie do tego nadaje.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 stycznia 2021, 23:37
No przeważał i tego nikt nie neguje ale to nie była deklasacja na jaką wskazujesz. Były mecze gdzie grając 11v11 potrafiliśmy oddać prawie 30 strzałów, to jest deklasacja.
0
Inter77
Inter77
27 stycznia 2021, 00:50
Miło przeczytać obiektywny komentarz z drugiej strony ;)
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
26 stycznia 2021, 23:10
Mam zupełnie inny ogląd na to spotkanie niż większość. Milan zagrał wartościowy sparing i Milan nie był słaby, do 60min było ok, Milan prowadził i trudno było przewidzieć kto wygra, to Inter był słaby przez cały mecz, przecież to jest żenujące że oni tak niesamowicie męczyli się z Milanem który nie miał ochoty atakować przez całą drugą część, dość że grał bez wyrzuconego Ibry to jeszcze, grali Dalot (Pioli nigdy nie oszczędzałby Davide jak by za wszelką cenę chciał wygrać), Simon zszedł po 20min i zastąpił go debiutant (ładny, dobry występ) ale to debiutant! Kessie to zawodnik od zadań obronnych i walki w środkowej strefie, a Meite to słabsza wersja Kessie, to nie są mistrzowie kreowania, Diaz zszedł z Ibrą, Leao próbował coś tworzyć ale był osamotniony, Snickers bezbarwny, weszli Krunić i Samu... a Samu to wręcz gwarancja tego że kogokolwiek zmieni osłabi Milan, to był sabotaż Pioliego i Ibry, nam ten puchar nie tyle nie jest potrzebny co zwyczajnie zawadzał, jak mieliśmy przegrać to dobrze że dziś choć już z Torino próbowaliśmy. Nie ma tego złego, naprawdę nie ma powodów do niepokoju poza stanem zdrowia Simona i reszty, bo to co nam trzeba to odzyskać zawodników i formę przed rundą rewanżową a jak wiemy Leao, Rebić, Theo to są piłkarze który muszą trochę pokopać się po czole zanim wejdą na obroty, już to przerabialiśmy więc liczę że cykl się powtórzy i kiedy będziemy grać decydujące spotkania na wiosnę nasi podstawi piłkarze będą zdrowi i w formie. Gratuluję Interowi nich się męczą z Juventusem bo wątpię że Spal ich ogra.
11
krzysiekberta
krzysiekberta
26 stycznia 2021, 23:08
Nie chce zwalac winy na sedziow ale powinni trafic do kryminalu. Zaycznamy druga czerwona dla zlatana za co ????????????? Karny za co ze barella podskoczyl i pajacyka zrobil???????????????? Co wy kur......... nie widzicie tego juve idzie znowu na mistrza, kto oglada mecze juve wie co mam na mysli (tylko dla bystrzakow) nie chodzi mi o puchar, ogolem mowie.
Edytowano dnia: 26 stycznia 2021, 23:09
3
Gzikuu
Gzikuu
26 stycznia 2021, 23:11
Zlatan dostał jedną czerwoną za dwie żółte. Pierwszą za nazwanie Lulaku małym osłem a drugą za oczywisty faul przerywający akcję Interu. Karny był za wślizg Leao w nogę rywala. Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam
Edytowano dnia: 26 stycznia 2021, 23:14
4
SICKBOY
SICKBOY
26 stycznia 2021, 23:14
Troglodycka retoryka rodem z fc.chinter.
Wracaj z powrotem do swojego środowiska otępialych żmij, tam z takim stylem w zupełności się zaadaptujesz.
Nie trzeba daleko wyjść aby zobaczyć datę utworzonego konta.

Jeżeli jednak jakimś cudem wierzysz w to co napisałeś to daruj sobie jakiekolwiek dalsze wypociny na tej stronie.

3
Gol
Gol
26 stycznia 2021, 23:08
Meite winny całemu złu, a jak zawsze pupilki (Tragiczny Theo, niewiele lepszy Kessie, o Ibrahimoviciu nawet nie wspomnę) jak zawsze świeci. Śmiesznie się to czyta, facet gra u nas 2 mecz, a już jest wyzywany od najgorszych.

Nie ma to jak fani chorągiewy, naleciało ich tutaj ostatnio z wynikami pełno.

Gratulacje dla Interu, zasłużyli dzisiaj na zwycięstwo, byli stroną lepszą, fakt faktem gol z wolnego kontrowersyjny, bo moim zdaniem Meite tam Lautaro nie dotknął. Argentyńczyk sam sobie kopnął w nogę, a były zawodnik Torino jest winny temu, chyba według tych osób, że stał w pobliżu, ale nie było najmniejszego sensu grać tej dogrywki bo i tak byśmy dostali bramkę przez kolejne 30 minut.

Od 55 minuty Milan praktycznie przestał rozgrywać akcje, posypała się cała taktyka i jak widziałem jak Rebić wchodzi na atak, gdzie wiele razy już pokazywał, że na środku ataku grać nie potrafi to w ciemno można było obstawiać, że raczej tego meczu nie wygramy jeżeli tego 1:0 nie dowieziemy do końca.

Stało się jak stało, no niestety spadek formy połączony z licznymi urazami daje o sobie znać, ale jak już tutaj wieszczy się koniec Milanu (ale fani swoją drogą) to się idzie obśmiać.

Śmiesznie się czyta komentarze z przerwy jak to Ibrahimovic załatwił Lukaku, rozbił psychicznie...
6
januchsztum2
januchsztum2
26 stycznia 2021, 23:12
Theo zagrał przeciętnie. Słabo w ofensywie, ale w obronie dawał radę. Franck zajechany to fakt, kilka strat to wersja Iworyjczyka sprzed pandemii. Natomiast nie możesz faulować w takim miejscu w tym momencie spotkania jak to zrobił Meita, zwłaszcza, że była tam asekuracja, to był wielbłąd straszny. O Ibrze pisałem niżej
1
brzydki
brzydki
26 stycznia 2021, 23:12
1. Przeczytaj sobie biografię Zlatana czy generalnie zapoznaj się z jego postacią
2. Zobacz sobie jego statystyki czerwonych kartek, w jaki sposób i w jakich okolicznościach je dostawał
3. Prześledź w jaki sposób zarobił czerwo dzisiaj i jak po nim zareagował
4. Odpowiedz sobie na pytanie czy "spalił się psychicznie", czy może cynicznie się wykluczył, jak już to wiele razy robił
1
Gzikuu
Gzikuu
26 stycznia 2021, 23:14
@brzydki

doprecyzuj proszę
0
Puszek
Puszek
26 stycznia 2021, 23:19
@brzudki co to za durny komentarz że się Ibra cynicznie wykluczył. Jezu. Osłabił drużynę w idiotyczny sposób i dopisywanie tutaj jakiejkolwiek ideologii jest śmieszne.
1
Gol
Gol
26 stycznia 2021, 23:19
januchsztum2 - Moim zdaniem Theo dzisiaj fatalnie w ofensywie, nie miał ani jednego rajdu w swoim stylu, z Atalantą zresztą grał równie przeciętnie.

Meite tam moim zdaniem aż tak strasznie nie faulował, oglądam powtórkę i wydaje mi się, że Lautaro bardzo bardzo dużo od siebie dodał.

https://twitter.com/AC_MilanFR/status/1354184489572978695
Edytowano dnia: 26 stycznia 2021, 23:22
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|








PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI