Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Sky: Trequartista potrzebny. Z Bologną możliwa szansa dla Maldiniego

27 stycznia 2021, 18:04, FossaDeiLeoni Aktualności
Sky: Trequartista potrzebny. Z Bologną możliwa szansa dla Maldiniego

Jak informuje Peppe Di Stefano ze Sky, wobec kontuzji Brahima Diaza i cały czas zakażonego koronawirusem Hakana Calhanoglu, Stefano Pioli ocenia różnie możliwości na pozycji trequartisty. Bardzo możliwe, że w sobotnim meczu z Bologną zobaczymy Daniela Maldiniego, który jest jedynym nominalnym pomocnikiem w obecnej kadrze Milanu. Nie można wykluczyć również zmiany ustawienia i występu Mario Mandzukicia i Rafaela Leao obok albo za plecami Zlatana Ibrahimovicia.


R E K L A M A




89 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
pazioni
28 stycznia 2021, 08:41
Uważam,że jego ostatni test ,czy ma zostać,czy zostać wypożyczony.
2
Rafalzki
Rafalzki
28 stycznia 2021, 09:43
zgadzam się w pełni. Niech dostanie szansę w pełnym wymiarze czasowym z takim właśnie rywalem i pokaże czy coś potrafi.
1
lukarion
lukarion
28 stycznia 2021, 07:06
Maldini bo innej opcji w tej chwili nie mamy.Chyba że zmiana ustawienia.
0
DaRo_7
DaRo_7
28 stycznia 2021, 02:41
Ja bym dał zagrać Maldiniemu, niech dostanie prawdziwą szansę. Zagra z wyjściowym składem, a nie rezerwowymi, niech pokaże co umie. Jeśli będzie słabo to zmiana w okolicach 45-60 min ;p
Edytowano dnia: 28 stycznia 2021, 02:42
1
rk140685
rk140685
28 stycznia 2021, 02:20
A nie latwiej poprostu zagrac 4-3-3 bo do tego ustwienia chyba szybciej dopsaujemy jako tako grazcy niz do 4-2-3-1 bez typowej 10 miedzy skrzydlowymi.
0
POE
POE
28 stycznia 2021, 00:08
Mogliby w koncu sfałszować te wyniki testu Hakanowi
8
Leonardo 22
Leonardo 22
27 stycznia 2021, 23:05
Gigio - Calabria, Tomori, Romagnoli, Theo - Meite, Kessie - Alexis, Hauge, Leao - Ibra

Myślę że tak zagra Pioli, chyba że właśnie młody Maldini zamiast Hauge. Mam nadzieję że jakieś minuty złapie w tym meczu już Bennacer i wróci na dobre do składu od Crotone, bo jest potrzebny jak nigdy, prezentuje całkiem inny poziom niż Ci którzy grali z Frankiem pod jego nieobecność.
0
BakajeTraktore
BakajeTraktore
27 stycznia 2021, 23:40
Chciałbym zapytać z ciekawości, jaki miałeś poprzedni login na stronie? Z tego co pamiętam była jakaś zmiana, mogę się mylić ;)
0
Leonardo 22
Leonardo 22
27 stycznia 2021, 23:45
BakajeTraore;

raczej to drugie i coś Ci się pomyliło, jestem tu od 2007, a to konto mam chyba od 2009. W dyskusjach mało się udzielam bo niestety nie mam na to czasu, ale staram się dużo czytać no i często piszę newsy meczowe :p pozdrawiam
0
Mil_online
Mil_online
28 stycznia 2021, 02:26
A Hauge na trequartiście to Twój autorski pomysł czy gdzieś jakieś źródło to potwierdza?

Bo idea co prawda na pierwszy rzut oka niebanalna, ale Hauge na tej pozycji wydaje się jednak posiadać teoretycznie takie deficyty, które go tam dyskwalifikują (coś jak casus Suso).

Prędzej rzeczywiście widziałbym Maldiniego, chociaż to też opcja ryzykowna.

4-3-3 z kolei pozbawia nas fundamentu w postaci trequartisty i będzie to wyglądało trochę jak za Rino czy Montelli albo w meczu z Atalantą.
0
Rafalzki
Rafalzki
28 stycznia 2021, 09:46
a ja bym na "fałszywym treq" chętnie zobaczył Mandżu. W trakcie meczu mógłby się wymieniać pozycją ze Zlatanem. Myślę, że to by mogło zadziałać.
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
28 stycznia 2021, 09:55
Dałbym odpoczać Kessiemu wkońcu..
0
Adi.Milan
Adi.Milan
27 stycznia 2021, 22:33
Jak dla mnie spoko, mam swoje zdanie o nim. Ale myślę że Pioli postawi tu na Hauge bądź Leao i zagramy Rebic/Hauge/Leao bądź Rebic/Leao/Hauge albo jeszcze inaczej i wciśnie tam Ibre a przed nim Mandzukicia kto wie. Na pewno nie zagra na 10 Meite :)
0
ksieciunio
ksieciunio
27 stycznia 2021, 22:22
Paczcie - Michael Jordan z grypą żołądkową grał w finałach NBA i rzucił 38 pkt w tzw. "flu game". Przy grypie żołądkowej, gdzie chory ma dosłownie mówiąc przesrane, można grać w kosza, ba, można nawet wejść z nią na kilkunastotysięczne trybuny. A nie jest to nigdy choroba bezobjawowa. Także ten tego...
1
biedrus
biedrus
27 stycznia 2021, 23:28
Sugerujesz, że Hakan jest bezobjawowy i to on nie chce grać?
PS. PaTRZcie
1
hunga
hunga
28 stycznia 2021, 09:31
Paczymy niestety
0
Huczaj
Huczaj
27 stycznia 2021, 21:51
Na 10 może zagrać Hauge
3
Jachu1899
Jachu1899
27 stycznia 2021, 22:46
No powinni dać mu tam szansę bo na skrzydle ostatnio nic nie wnosi. Inna sprawa że skoro nie wypożyczamy Maldiniego powinien więcej szans dostawać a 10 to ponoć jego naturalna pozycja
0
zbylon
zbylon
27 stycznia 2021, 21:43
Można też ustawić Zlatana na treq jak to było często w reprezentacji Szwecji. Mimo to na Bolognę można by w końcu spróbować Maldiniego. Pół sezonu na ławce, może czas na prawdziwy sprawdzian. Przeciwnik w sam raz.
6
Szewczenko1899
Szewczenko1899
27 stycznia 2021, 21:40
Potencjał ma bardzo duży więc warto go ogrywać. Paolo też miał przej.bane przez nazwisko a efekty jego gry wszyscy znamy.
1
ACMilansince1994
ACMilansince1994
27 stycznia 2021, 21:19
Btw Atalanta wyrzuciła Lazio 3-2 grając w 10 i ze zmarnowanym karnym Zapaty. Są w gazie. Życzę im wygrania Pucharu Włoch w finale pokonując Inter.
5
Willy
Willy
27 stycznia 2021, 21:17
Hakan Bennacer Ok jeżeli chodzi o tego drugiego to mam nadzieje, że będzie to piłkarz na miarę wielkiego Milanu ale to nie zmienia faktu, że potrzeba prawdziwej 10 wielkiego maestro póki co Hakan nigdy nim nie będzie
1
100f
100f
27 stycznia 2021, 23:11
Serio uważasz, że Hakan to nie jest dobra 10? To chyba nie widziałeś meczu bez niego.
2
Willy
Willy
28 stycznia 2021, 07:32
Oglądam mecze od 93 roku i wiem co piszę
0
biedrus
biedrus
27 stycznia 2021, 21:04
Kiedy ma zagrać jak nie teraz? Jak będziemy prowadzić do przerwy to niech gra jak najdłużej, jak będzie remis to zmienić go i zmodyfikować ustawienie.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
27 stycznia 2021, 20:36
Tak to szkoda kombinować. Lepiej wyjść chyba 4 4 2 z Ibrą i Leao w ataku. Być może Calhanoglu będzie miał negatywny wynik w tym tyg.
2
MishaA
MishaA
27 stycznia 2021, 20:19
Czyli Hakan nie ma szans sie wyleczyc do soboty? ja cały czas na to licze ...
0
Cimar94
Cimar94
27 stycznia 2021, 20:26
Ma szansę. Covid jest nieprzewidywalny.
10
wielki prostownik
wielki prostownik
27 stycznia 2021, 22:26
Raczej testy są nieprzewidywalne.
3
27 stycznia 2021, 20:16
Chłopak w seniorskiej piłce zagrał... 106 minut!
To tak dla przypomnienia, bo on za często obrywa za nazwisko. Nie jest na odwrót, jak wielu kibiców insynuuje.

Powinien pójść na wypożyczenie tak jak Colombo. Raczej bym od tego zaczął, a nie rzucał na ciężkich rywali w lidze.
17
wielki prostownik
wielki prostownik
27 stycznia 2021, 22:27
Maldini w innym klubie niż Milan? Toż to herezja jakaś.
1
karp_fso
27 stycznia 2021, 22:50
^ drugi Maldini junior jakoś grał poza Milanem. No i Monza to prawie jak Milan, można wypożyczać :p
1
Jaca23
Jaca23
27 stycznia 2021, 20:01
W lato fajnie byłoby się zakręcić wokół Zaccagniego z Hellasu, świetny gracz. Mógłby też zagrać na skrzydle. W czerwcu będzie miał roczną umowę.
2
Edmunds
Edmunds
27 stycznia 2021, 20:15
Zaccagni super wyglada w tym sezonie, ale czy jest nam potrzebny ? To jest lewy skrzydłowy, który ewentualnie może zagrac na 10. Mamy już na tej pozycji Leao, Rebica,Hauge, a w ostateczności może tam zagrac nawet hakan i diaz. Zaccagni mógłby ciekawie wyglądać w Atalancie, gdy Gomeza już nie ma.
1
Jaca23
Jaca23
27 stycznia 2021, 20:28
Skąd to info? Zaccagni to 10tka czasem grająca na skrzydle, nie odwrotnie.
1
serginho83
serginho83
27 stycznia 2021, 20:33
Jakiś czas temu pisali na jakiejś włoskiej stronie, że go Napoli już ponoć "zaklepało"...
0
daro12555
daro12555
27 stycznia 2021, 20:39
Ja bym najchętniej wydłużył wypożyczenie z Diazem lub Otavio za darmo bym ściągnął a w sezonie 2022/23 ruszyć po rywala dla Hakana .Jak dla mnie Szobolaszai jak nie to Cuhna .
0
Edmunds
Edmunds
27 stycznia 2021, 22:04
Jaca23 po prostu obserwując jego grę widać, że trzema się lewej strony.
0
Siwus
Siwus
27 stycznia 2021, 20:00
Mnie zawsze tutaj zastanawiało czemu niektórzy piłkarze mieli duży kredyt zaufania a niektórzy praktycznie go nie mają. Jest Silva i Paqueta, którzy w pewnych momentach kopali się po czole a kibice cały czas, że mało gry, że nie dostali prawdziwej szansy.
Z drugiej strony Maldini, który praktycznie nie gra a jak już grał to zazwyczaj ogony jest na starcie skreślony bo kibice uważają, że to z powodu rodziny tutaj jest.
Ja nie twierdzę, że Maldini zagra wybitny mecz ale uważam, że powinien dostać jakąś prawdziwą szansę w Milanie a lepszej okazji niż z Bolognią czy Crotone może nie być
22
Cimar94
Cimar94
27 stycznia 2021, 20:27
Uważałem podobnie. Do meczu ze Spartą.
3
Zielony2009
Zielony2009
27 stycznia 2021, 21:48
Gdzie Maldini a gdzie Silva i Paqueta. Dwaj przez Ciebie wymienieni mieli za sobą wiele goli i spotkań w seniorskiej piłce i śmiem twierdzić, że coś tam pokazywali na treningach (na co wskazują ich obecne kariery, każdy gra w Europie w co najmniej średnim klubie). Maldini natomiast nie przebiłby się w żadnym klubie Serie A, a może i nawet z grą w Serie B miałby problemy.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
27 stycznia 2021, 22:31
No to poleciałes z tym porównaniem Maldiniego do Silvy i Pakiety. On w tej chwili nie powinien w ogóle myśleć o Serie A. Nie te umiejętności jeszcze. Wypożyczyć do jakiegoś średniaka Serie B, niech się ogrywa i za 3 lata możemy go sprawdzić w poważnym meczu.
0
Siwus
Siwus
27 stycznia 2021, 23:09
No tak ale wy skreślacie Maldiniego już na samym starcie a wszyscy tam powtarzają, że ma talent. Silva przychodząc do Milanu miał łatkę nowego Ronaldo a w 24 meczach w Serie A strzelił dwa gole, Paqueta miał być nowym Kaką a w 37 meczach strzelił gola i miał dwie asysty. Łącznie w Serie A zagrali w 61 meczach mając około 3000 minut gry i zanotowali 3 gole i dwie asysty a wy nie chcecie dać młodzikowi zagrać 90 minut? Wy to pewnie jakbyście nawet Zaniolo dostali to byście go na ławie trzymali
1
Corsa
28 stycznia 2021, 07:35
Wystawianie Maldiniego w meczach o stawkę to samobójstwo. On może wystąpić co najwyżej w rewanżach pucharowych, ale tylko w przypadku jeśli Milan wygra pierwsze spotkanie 5:0.
0
vorti
vorti
27 stycznia 2021, 19:49
Po coś jest na ławce. Jak nie mamy innego wyboru to niech wyjdzie. Gorzej od Meite raczej nie zagra...
1
sebulba12
sebulba12
27 stycznia 2021, 20:07
Maldini: potrzymaj mi piwo
0
wielki prostownik
wielki prostownik
27 stycznia 2021, 22:38
Gorzej nie. Zagra zapewne tak samo źle. I co mu to da? Co da to klubowi? On powinien być na jakimś wypożyczeniu w Serie B i tam się uczyć a nie siedzieć na ławce cały rok wchodząc tylko w skrajnych kryzysach kadrowych będąc nieprzygotowanym do gry na tym poziomie.
1
TR3V0R
TR3V0R
27 stycznia 2021, 19:49
A takie pytanie. My mamy ktoś kto odpowiada za przygotowanie fizyczne w zespole czy sami sie zawodnicy przygotowywują? Bo z tego co widzę to co meczu u nas ktoś wypada, a inni moga się pochwalić pełnymi kadrami mimo grania w takich samych odstępach czasowych
0
wielki prostownik
wielki prostownik
27 stycznia 2021, 22:42
Dokładnie. Tym bardziej że nie jest to pierwszy sezon w którym mamy taki szpital. Praktycznie co rok jest to samo. Coś u nas wyraźnie szwankuje pod względem przygotowania zawodników.
0
TR3V0R
TR3V0R
28 stycznia 2021, 08:22
no niestety coś szwankuje w tym MilanLab. Patrząc że w takiej Atalancie jest tylko jeden zawodnik kontuzjowany, a w Juve, Napoli czy Interze po dwóch to trochę jest dziwne, bo u nas wypadają co mecz jacyś zawodnicy i przez to nie idzie pokazać pełni potencjału tej drużyny :p
0
cbvirus
cbvirus
27 stycznia 2021, 19:47
Z Maldinim na trequ to będzie niezła kaszanka. Jedynym rozwiązaniem na ten mecz będzie laga na Ibrę
Edytowano dnia: 27 stycznia 2021, 19:47
0
mpt1899
mpt1899
27 stycznia 2021, 19:57
No nie wiem. Gdyby zachowal zimna glowe to mogl miec dwie asysty z Juve, gdyby oczywiscie partnerzy owe podania wykorzystali. Jest szybki, dobry technicznie, nie raz minal dwoch rywali co tworzy przewage liczebna. Do tego haruje na calym boisku jak Hakan. 18 lat dopiero, potencjal na pewno ma.
7
cbvirus
cbvirus
27 stycznia 2021, 21:39
Gdyby, gdyby. Mastour też miał potencjał a co z tego wyszło wiadomo. Nikogo nie interesuje co by było gdyby, tylko to, żeby umiał coś zagrać i wpłynąć na mecz. Tymczasem w Milanie nie widziałem tego w ani jednym jego występie
0
mpt1899
mpt1899
27 stycznia 2021, 22:11
Mastour to mial w glowie "wazniejsze" rzeczy niz pilka, natomiast Daniel ciagle mieszka z Paolo a to moze byc ta mala roznica, ktora wplynie na jego rozwoj. Czego ty oczekujesz od 18-sto latka, ktory gra ogony. Moze jak dostanie swoja szanse to zatrybi. Nie wiem, moze sie myle ale zeby od razu skreslac nastolatka.
1
cbvirus
cbvirus
27 stycznia 2021, 22:14
Nie skreślam go. Może kiedyś zaskoczy. Po prostu uważam, że w meczu z Bolognią oczy będą nas bolały jeżeli wystąpi w pierwszym składzie
0
Jaca23
Jaca23
27 stycznia 2021, 19:44
OFFTOP:
Raport firmy Deloitte na temat rocznych przychodów stawia Milan na 30 lokacie. Wyprzedają nas takie ekipy jak Borussia Mönchengladbach, Sheffield United, Eintracht Frankfurt czy Olympique Lyon. Może to zobrazuje w jakim miejscu jesteśmy i czemu koniecznie musimy awansować do LM.

https://transfery.info/aktualnosci/top-20-klubow-z-najwiekszymi-przychodami-deloitte/144783
7
krisss811
krisss811
27 stycznia 2021, 20:21
Nędzne Schalke także nas wyprzedza, jest na 16 miejscu.
1
Alessio_re6
27 stycznia 2021, 20:53
Kriss, Schalke to też duża firma a w Niemczech sytuacja finansowa z COVID była łagodniejsza, sprzedani piłkarze bardziej latali dziury budżetowe a klub z Gelsenkirchen nie miał aż tak złych ksiąg jak my. Forma sportowa nie jest równa finansom klubów.
0
krisss811
krisss811
27 stycznia 2021, 21:19
Tak masz rację, Schalke od dawna lepiej finansowo wyglądało od Milanu, ale może to się w końcu zmieni.
1
karp_fso
27 stycznia 2021, 19:28
Ja widzę w Maldinim umiejętności, ale brakuje mu zimnej głowy. To samo mówiłem o Kessim i Calabrii jak ich wszyscy hejtowali, więc ten : ))))

A tak na serio - może coś być z chłopaka, ale nie jest to jeszcze gracz nawet na rezerwę Milanu. Może wypożyczenie do Monzy?
7
daro12555
daro12555
27 stycznia 2021, 19:36
Też bym go w ostatni dzień okienka wypożyczył do Monzy chyba ze jakimś fartem w tym meczu odpalił .
0
Jaca23
Jaca23
27 stycznia 2021, 19:18
Myślę, że zagramy 4-4-2 z Ibrą i Leao. Wystawienie Zlatana i Mandzukicia mija się z celem, bo to podobny typ napastnika i będziemy mieli straszny brak mobilności. Szwed lubi zaczynać akcję z głębi pola, okazjonalnie grywał na trequ, więc może być tym teoretycznie bardziej cofniętym napastnikiem.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
27 stycznia 2021, 19:11
Daniel praktycznie nie dostał prawdziwej szansy. Bo kilka minut w rozstrzygniętych meczach to nie jest za dużo. Niech go wrzucą na głęboką wodę jak Kalulu. Zobaczymy jak nie poradzi sobie w pierwszych 45 min wtedy można zmieniać. Bolonia to (z całym szacunkiem dla grających tam piłkarzy) nie jufe czy Inter.
1
AdamoX__
AdamoX__
27 stycznia 2021, 19:07
Leao mówił ,że Daniel w tym roku zaskoczy :p
2
Diavo
Diavo
27 stycznia 2021, 19:03
Ale kyrk
0
Książę Mroku
Książę Mroku
27 stycznia 2021, 18:56
Ograc Bologne . To mus . Lazio z Atalanta zas sie w weekend wytłuką
Juve ze Sampa łatwo moze nie miec. Roma z Verona tym bardziej. Jest okazja nadrobic.
Duzo osob mowi Milan spuchnie itp. A ja sie pytam Kiedy ma spuchnac?
Przeciez jak wroci Ben , Hakan, Rebic sie wkreci .
Dochodzi do tego Romek, Simon i Tomori ,aaa plus Gabia. Dmuchac na zimne, ale ja jestem wtedy spokojny o topke.
Nawet o derby jezeli bedziemy grac w podstawowym skladzie.
Nie wiem skąd tylu pesymistow tu:)
Pioli musi LE olewac . Ewentualnie od polfinalu wystawiac pierwszy garnitur jezeli jakims cudem awansują
Ale Liga powiedziec jasno numer 1
Edytowano dnia: 27 stycznia 2021, 19:10
2
Cimar94
Cimar94
27 stycznia 2021, 18:55
Są momenty w tym sezonie gdzie brakuje nam wykonawców do taktyki którą próbujemy forsować. Warto chyba zacząć próbować nowe rozwiązania taktyczne. Musimy być bardziej elastyczni.

Powiem wszystko, byle nie zagrał Maldini.
4
MR.Czips
MR.Czips
27 stycznia 2021, 20:31
Zgadzam się z Tobą.
Maldini ani nie ma doświadczenia oraz umiejętności podejmowania dobrych decyzji w ułamku sekundy.Tej inteligencji piłkarskiej mu jeszcze brakuje i fizycznie odstaje.A w obronie to nie wspomnę bo "jeśli" ma na 10 tymczasowo grać oby nie to tam praca też tego wymaga.(Wracanie po akcji,za akcją i asekuracja) a także gra do przodu;rozrzucanie akcji.Tobie i wam nie musze tego "mówić".Albo się to ma albo nie.
Widać że ma talent i piłka mu nie przeszkadza jedankże talent to nie wszystko.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
27 stycznia 2021, 18:52
Leao i Zlatan powinni grać razem w ataku. Ewentualnie przejść na 4 3 3. Lubie Daniela, ale to poziom serie b co najwyżej a my potrzebujemy pewnego zwycięstwa po porażkach
1
KingBunny
KingBunny
27 stycznia 2021, 18:52
Meite może zagra.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
27 stycznia 2021, 19:09
To ja już wolę ekstraklape oglądać niż Meite na 10. Skończmy z wystawianiem zawodników na nie swoich pozycjach. Równie dobrze można by wystawić Gigio na środek ataku bo jest wysoki. Koorwa no bez jaj.
1
Andre
Andre
27 stycznia 2021, 18:51
Jeżeli chcemy walczyć do końca o scudetto, to zamiast dawać kolejną szansę bezproduktywnemu Maldiniemu, lepiej przed zamknięciem zimowego okna transferowego sprowadzić jeszcze kogoś na 10tkę lub chociażby jakiegoś prawoskrzydłowego.
Edytowano dnia: 27 stycznia 2021, 18:53
0
Mieszko
Mieszko
27 stycznia 2021, 18:35
Meite się nie sprawdził?
2
sebulba12
sebulba12
27 stycznia 2021, 20:07
Meite dobry chłopak jesteś, ale daj spokój z tym trequatistą..
0
spread
spread
27 stycznia 2021, 18:32
Taki oftop panowie, ale mam pytanie.

W jakim można kupić rękawiczki i maske z logiem milanu?

Oczywiście w rozsądnej cenie :D
0
AcMati92
AcMati92
27 stycznia 2021, 18:51
https://store.acmilan.com/en/

lub

aliexpress

Twój wybór ;)
2
DarthImpaler
DarthImpaler
27 stycznia 2021, 19:13
Ja planuje kupić oryginalną koszulkę i też się zastanawiam gdzie to zrobić. Alliexpres raczej odpada. Patrzyłem na jakimś puma store czy cuś ale jakoś nie byłem przekonany. A jakbym znalazł tą bluzę ?przedmeczowa? taka wyje...na https://i1.imged.pl/bluza-puma-ac-milan-stadium-1920-755895-01-l-42581553.jpg to bym brał bez pytań o cene
Edytowano dnia: 27 stycznia 2021, 19:16
0
mpt1899
mpt1899
27 stycznia 2021, 19:50
Sprawdz Amazon. Ja chcialbym sobie kupic ta bluze https://www.uksoccershop.com/p-201471/2020-2021-ac-milan-evostripe-hoody-black-red.html Moze ktos wie gdzie? W MilanStore jest ale bez kaptura.
0
Mil_online
Mil_online
27 stycznia 2021, 21:30
mpt

Jest ich dużo w necie, ale całych czarnych.
1
mpt1899
mpt1899
27 stycznia 2021, 21:42
Mil, no wlasnie, czerwono czarnych albo nie ma albo sa wyprzedane. Dzieki za odpowiedz.
Edytowano dnia: 27 stycznia 2021, 21:42
0
daro12555
daro12555
27 stycznia 2021, 18:28
Zmiana systemu na 4-4-2 i atak Ibra -Leao
0
daro12555
daro12555
27 stycznia 2021, 18:28
Zmiana systemu na 4-4-2 i atak Ibra -Leao
0
Umberto
Umberto
27 stycznia 2021, 18:27
Rebic na środku też da radę
0
Zimer9009
Zimer9009
27 stycznia 2021, 18:23
Madlini: „Na pozycji Papu Gomeza jesteśmy kompletni

Sezon: potrzymaj mi piłkę .
28
patoo_07
27 stycznia 2021, 18:16
No dajcie spokój. Przegraliśmy 2 mecze z rzędu i mamy wyjść z Maldinim w pierwszym składzie? Chcemy się wykluczyć z gry o cokolwiek, czy o co chodzi?
6
kamilus
27 stycznia 2021, 18:26
Nie może być za łatwo. :P
1
Zawijas
Zawijas
27 stycznia 2021, 18:11
Zmiana na 4-4-2 mandzukic ibra w ataku
5
kamilus
27 stycznia 2021, 18:27
Raczej Leao + Zlatan, a MM na ławkę.
0
Starosta
Starosta
27 stycznia 2021, 18:10
Maldini to na wypożyczenie powinien pójść. I tak gra tylko ogony a na razie nic wielkiego nie pokazał żeby go w klubie na lawie trzymać.
3








PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI