Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

22. kolejka Serie A

12 lutego 2021, 09:30, cinassek Aktualności
22. kolejka Serie A

Czas na 22. kolejkę Serie A. W tym miejscu zachęcamy do dyskusji na jej temat.

Piątek, 12 lutego:

20:45: Bologna - Benevento 1:1 (Sansone - Viola)

Sobota, 13 lutego:

15:00: Torino - Genoa 0:0

18:00: Napoli - Juventus 1:0 (Insigne [k.])

20:45: Spezia - Milan 2:0 (Maggiore, Bastoni)

Niedziela, 14 lutego:

12:30: Roma - Udinese 3:0 (2x Veretout [1x - k.], Pedro)

15:00: Cagliari - Atalanta 0:1 (Muriel)

15:00: Sampdoria - Fiorentina 2:1 (Keita, Quagliarella - Vlahović)

18:00: Crotone - Sassuolo 1:2 (Ounas - Berardi, Caputo [k.])

20:45: Inter - Lazio 3:1 (2x Lukaku [1x - k.], L. Martinez - Escalante)

Poniedziałek, 15 lutego:

20:45: Hellas - Parma 2:1 (Grassi [s.], Barak - Kucka [k.])


R E K L A M A





430 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
AlexisRossonero
AlexisRossonero
15 lutego 2021, 21:16
Mały offtop: Bayern chyba oglądał nasz mecz ze Spezią ;)
0
Kamciu
Kamciu
15 lutego 2021, 10:15
Czytając Wasze komentarze można zaobserwować spory dysonans między opiniami. Myślę, że rację mają jedni i drudzy. Nie róbmy z Interu żadnego potwora, bo owszem są aktualnym liderem i uważam, że zasłużenie, jednak nie jest to jakaś miażdżąca przewaga punktowa, czy tez nawet względem samej gry. Siłą Nerazzurrich z pewnością jest szeroka kadra, ale również przygotowanie fizyczne. Zauważcie proszę jak zawodnicy Conte przewyższają rywali pod tym względem - chociażby patrząc na 2 ostatnie spotkania. Rywale od 70 minuty nie mieli już sił i widać było gołym okiem, że nie są w stanie podjąć rękawicy. Czuć było, iż tu nic groźnego dla Interu już się nie wydarzy - mimo, iż przeciwnicy mogli jeszcze powalczyć o korzystniejszy rezultat. Gracze czarno-niebieskich potrafią zagrać pełne zawody z maksymalną intensywnością, przy czym jest bardzo niewiele kontuzji typu mięśniowego. Tutaj będąc zupełnie uczciwym należy podkreslić nie tylko pracę Conte oraz sztabu, ale także fakt odpadnięcia ze wszystkich innych rozgrywek - które jednak tak naprawdę dopiero zaraz nabiorą większego znaczenia, ponieważ od tego momentu Inter będzie zbierał owoce możliwości grania jednego meczu na tydzień w porównaniu z innymi czołowymi ekipami z Włoch (co jednak nie jest zbyt chlubną przewagą). Wydaje mi się również, że Nerazzurri nabrali więcej wiary i pewności siebie w ostatnim czasie - czuć wzrost mentalny tej ekipy.

Derby w przyszłą niedzielę zapowiadają się fenomenalnie. Milan, który notuje kapitalny sezon będzie bardzo groźny i ciężko jest przewidzieć stronę, w którą się to potoczy. Natomiast teraz to Rossoneri muszą atakować, a w połączeniu z kolejnym ciężkim spotkaniem z Romą oraz biorąc pod uwagę jak płaska jest tabela, będą pod presją nieco większą niż do tego momentu, szczególnie, że pojedynek ze Spezią mógł mocno zamieszać w głowach Milanu. Do tej pory z różnorakich problemów ekipa Piolego wychodziła świetnie, jednak jeśli przegrają starcie z Interem może wkraść się wiele niepewności i obaw. Natomiast patrząc z drugiej strony, czerwono-czarni od razu będą chcieli odzyskać fotel lidera i wyjdą bardzo naładowani, by po raz kolejny udowodnić, że z problemami potrafią radzić sobie doskonale. Poza tym kadrowo absolutnie będą w stanie powalczyć. Będzie bardzo ciekawie, już zacieram ręce!
Edytowano dnia: 15 lutego 2021, 10:23
4
marcinomilano
marcinomilano
15 lutego 2021, 10:04
Jestem pewien, że mecz z Interem będzie wyglądał inaczej z naszej strony, a przynajmniej mocno w to wierzę. Jednak w najgorszym przypadku za 2 kolejki możemy być tylko 3 pkt nad Romą i tego mocno się obawiam.
1
mror3k
mror3k
15 lutego 2021, 09:26
Trochę nie rozumiem tego zachwytu nad Interem owszem zagrali ładny mecz z dobra taktyką i dużą ilością szczęścia bo przeciwnik nie wiedział co robić pod ich bramką. Tak na prawdę tylko jeden mecz w tym roku zagrali super mecz w którym zjedli rywala i go zdominowali i można było pomyśleć że Inter to potwór i to był pierwszy mecz z Juve. W innych meczach jakoś nie byli tacy niesamowici. Pokonali nas kiedy byliśmy rezerwowym składem a na boisko wchodzili rezerwowi rezerwowych i graliśmy od 60 minuty w 10. Jakby byli takim strasznym potworem to by nas zjedli wypluli i jeszcze raz zjedli. A oni wygrali dzięki wolnemu w 97 minucie. Teraz pokonali Lazio gdzie Inter miał bardzo dużo szczęścia w kontrach a Lazio traciło koncentrację pod ich bramką i się gubiło. Lazio prowadziło grę a Inter miał kilka przebłysków i trochę szczęścia. Nasz mecz ze Spezia był mega słaby zawodnicy zachowywali się jakby siedzieli już w szatni przed derbami i było już po meczu. Spezia była mega zmotywowana zagrała mega agresywnie i intensywnie dodatkowe szczęście piłkarskie jakie mieli aż bolało, każda przebitka, każde odbicie, każdy rykoszet wpadał im pod nogi czasem są takie dni mecze których nie da się wygrać i to był taki mecz nie ma co mówić że już po mistrzostwie po top 4 bo jeden mecz nie świadczy o sezonie bo to by znaczyło że Juve nic już nie ugra bo przecież dostali 0-3 od Fiorentiny a jednak są w walce o mistrzostwo. Pamiętajmy jaki jest nasz cel Top 4 powrót do Europy i rozliczamy wszystko po sezonie a nie w samym jego środku. Najważniejsze kibicujmy i cieszmy się że mecze są, że przez 18kolejek byliśmy na 1 miejscu że liga jest widowiskowa a mecze mogą mieć różne wyniki
1
Rafalzki
Rafalzki
15 lutego 2021, 10:01
Masz trochę racji ale jednak fakt jest taki, że Inter jest najrówniej grającą drużyną, wygrywają mecze trudne i na styku (trochę jak my do pewnego momentu). Kadrowo wyglądają kosmicznie. Nie zapominaj, że wygrali z Nami grającymi w 10 tylko 2:1 ale pamiętaj również, że niestety w tamtym meczu jedyny celny strzał Milanu to był gol Ibrahimovića a poza tym przez większość meczu Inter wciskał Nas w Nasze pole karne. Ciężko być optymistą przed derbami po takiej porażce z taką drużyną jak Spezia... Oczywiście nie ma co załamywać rąk i trzeba dalej walczyć i wierzyć ale deprecjonowanie siły Interu tylko dlatego, że ich nie lubimy uważam za mocno przesadzone i nieroztropne...
0
marcinomilano
marcinomilano
15 lutego 2021, 10:03
Zgadzam się, chociaż nie z tym, że Spezia miała dużo szczęścia przy przebitkach itd. To była zasługa pressingu, jakim od samego początku zagrali, po prostu nie potrafiliśmy w żaden sensowny sposób wyprowadzić piłki, każda nasza pozycja była w mgnieniu oka podwajana.
0
mror3k
mror3k
15 lutego 2021, 10:14
@marcinomilano ja nie chcę nic Spezi umniejszać bo zagrali bardzo dobry mecz i nas cisnęli. Chodzi mi bardziej o takie sytuacje przy odbiorach piłki jakiejś walce stykowe że mimo dobrego odbioru z naszej strony piłka jakoś się odbiła od drugiej nogi zawodnika i dalej była w akcji Spezi chodzi mi o takie szczęśliwe dotknięcia piłki np sytuacja kiedy Spezia strzelała na naszą bramkę i 3 razy był strzal wyblokowany i odbijało się idealnie pod nogę zawodnika Spezi który mógł ładować na bramkę jak z idealnego podania. A brak pomysłu i brak dokładności po naszej stronie to co innego
0
TR3V0R
TR3V0R
15 lutego 2021, 07:36
Po tej kolejce można stwierdzić, że strach się bać co z nami zrobi Inter za tydzień. Mam jednak nadzieję, że nie zagramy takiej padaki jak ze Spezią i będziemy chociaż w stanie oddać celny strzał na bramkę :p Ale tak czy siak, mimo paru wpadek, fajne mecze gra ten Inter. Takiego Lukaku to aż miło oglądać, chłop tam taką robotę robi że to głowa mała. W obecnej formie chyba każdy topowy klub na świecie by go chciał mieć u siebie. Sam bym nie pogardził takim Belgiem na szpicy :p Totalnie nie rozumiem, jak można być tak wielkim i silnym a jednocześnie tak szybkim
Edytowano dnia: 15 lutego 2021, 07:52
3
karp_fso
karp_fso
15 lutego 2021, 07:46
Balotelli mógł być takim piłkarzem... do tego nienaganna technika. Słowo klucz - mógł, niestety.
1
Corsa
Corsa
15 lutego 2021, 08:12
W pucharze namęczyli się z nami i teraz będzie tak samo, zobaczymy podobne spotkanie, byle tylko z korzystnym dla nas rezultatem :)
0
Corsa
Corsa
15 lutego 2021, 08:25
W Interze kiedyś był taki piłkarz Adriano, Lukaku to taka jego słabsza wersja
1
Giovanni Parafango
Giovanni Parafango
15 lutego 2021, 09:07
mam nadzieje że Romagnoli i Ibra będą go znowu cisnąć aż wybuchnie, ładnie go wtedy Romagnoli tyrał
0
Rafał0209
Rafał0209
15 lutego 2021, 09:10
Balotelli pamiętam jak kiedyś podczas Euro 2012 w grupce znajomych oglądaliśmy jakiś mecz i poruszyliśmy temat Balotelli vs Lewandowski większość z nas w śmiech ( w tym ja ) że Włoch to zdecydowanie lepszy gracz jest i będzie , tylko jeden się wyłamał i stwierdził że Lewandowski zajdzie zdecydowanie dalej bo to tytan pracy , jak historia pokazała miał racje , swoją drogą Włoch to chyba jeden z najbardziej zaprzepaszczonych talentów w historii 30 lat i skończyć w Serie B , mając talent żeby być wymienianym na przemian z Ronaldo i Messim . co do Lukaku też robi na mnie wrażenie ale dla mnie on wszystkie braki techniczne tuszuje siłą on wręcz taranuję obrońców przepychając ich pchając się z pełną siłą w biegając , bo czysto piłkarsko jeżeli chodzi o technike i te wszystkie atuty to taki Ibra a nawet Dżeko to go zjadają moim zdaniem .
0
karp_fso
karp_fso
15 lutego 2021, 10:03
^ No i to jest właśnie kluczowa różnica między Mario i Lukaku (pomijając głowę, bo to oczywiste). Romelu to taran, siłowy napastnik, a przy okazji świetny snajper. Balotelli miał natomiast wszystko - warunki fizyczne, szybkość, technikę, dobrze ułożoną nogę. Gość mógł być napastnikiem kompletnym, takim co pójdzie mocnym sprintem, przepchnie się przez obrońców, zaczaruje zwodem, a jak trzeba to i z wolnego strzeli. No ale cóż, głowa.
0
LunaS
LunaS
15 lutego 2021, 10:55
Chociażbym chodził ciemną doliną, zła się nie ulęknę.
Nie bój się Trevor - wujek Zlatan tym razem zrobi pieczeń z dzika/osła.
1
TR3V0R
TR3V0R
15 lutego 2021, 11:15
I oby tak było, trzymam mocno kciuki ;D
0
Manolas
Manolas
15 lutego 2021, 07:29
Fajnie było pomażyć, szkoda ze w ciągu tych 2 kolejek możemy zdobyć 0 punktów. Z taką grą jak ze Spezia Inter nas rozjedzie z 6:0
0
dykt4tor
dykt4tor
15 lutego 2021, 04:14
Z tym słodzeniem, że "inter jest poza zasięgiem" to troszeczkę przesadzacie. Przez 18 bitych kolejek utrzymywaliśmy się na pierwszym miejscu, a teraz gdy mamy 1 pkt straty do interu, to są poza naszym zasięgiem? troche śmieszne. Wszystko sie może zdarzyć, nie mają jakiejs super mega miażdzącej przewagi
2
Piotrek1899
15 lutego 2021, 07:07
Zmieni się już po derbach, kiedy to ich ogramy ;) Ludzie tutaj traktują Inter, jakby to był jakiś cud-miód. Można czasem odnieść wrażenie, że niektórzy wręcz im kibicują. Oglądali nasze plecy przez większość sezonu, dostali bęcki w bezpośrednim starciu ligowym, w Lidze Mistrzów się skompromitowali. To nie jest żaden wielki zespół i niebawem się o tym przekonamy ;)
3
Corsa
Corsa
15 lutego 2021, 08:29
Różnica między nami, a Interem jest taka, że oni w KAŻDYM meczu prezentują praktycznie taki sam poziom. Oczywiście jak każdy tracą punkty, mają pecha lub zwyczajnie hurtowo popełniają kardynalne błędy, ale mimo to grają swoje.

My natomiast jesteśmy pod formą, to nie jest już ten Milan, który zachwycał w drugiej części tamtego sezonu. Teraz wygrywamy mecze z dużą pomocą szczęścia, a momentami przypomina się drużyna Gattuso.

Wszystko przez te kontuzje/wirusy. Inter czy Juve mają bardzo szeroką kadrę i jak wypada im ktoś z pierwszego, to nie mają problemu żeby go zastąpić, gra rezerwowy, który coś wnosi, a nie taki Krunic.

Szeroka, konkurencyjna kadra, to właśnie przesądzi o tym, że niestety zakończymy rozgrywki za Interem i Juve, pomimo, iż obie ekipy wcale nie grają rewelacji.

Rywalizujemy z Atalantą, Romą, Lazio i Neapolem, taka jest prawda. Ja wiem, że każdy chciałby widzieć Milan ze scudetto, ale pamiętajmy o tym gdzie byliśmy przez ostatnie lata, jeszcze rok temu marzeniem było 4 miejsce. Róbmy małe kroczki, nie porywajmy się z motyką na słońce :)
1
iMmortal_1899
iMmortal_1899
15 lutego 2021, 17:03
Myślę, że po dwóch najbliższych meczach ligowych będziemy wiedzieć dużo więcej, czy Milan dalej jest Milanem walczącym o Scudetto, czy niestety czeka Nas nerwówka w walce o LM. Ja wierzę w te pierwsze i też nie pieję z zachwytu nad Interem. Niby tacy mocni, niby taki potwór, a potrzebowali aż 22 kolejki żeby Nas wyprzedzić.

Corsa
Nie podoba mi się to co napisałeś, że "zakończymy rozgrywki za Interem i Juve". Masz minusa.
A tak na serio, to więcej wiary! Będzie dobrze!
Ps. Byłem u szamana, zrobiliśmy voodoo, powiedział "Milan dokona cudu" ;)

Pzdr.
1
PaoloACM
PaoloACM
15 lutego 2021, 01:03
Zaskakujące jest jak wiele osób tutaj (notabene kibiców Milanu) tak szybko wynosi Inter na piedestał. Czytam komentarze ze Inter miażdży, jest nie do zatrzymania i w ogóle czego my tu szukamy. Chciałbym przypomnieć ze praktycznie od początku sezonu byliśmy na 1 miejscu a skoro Inter jest taki świetny to do wczoraj byliśmy lepsi od nich a teraz mamy do nich 1pkt starty a niekorzy tu lamentują jakbyśmy byli na ostatnim miejscu w lidze. Zawaliliśmy mecz ze Spezia trudno ale to nie znaczy ze nagle staliśmy się jakimiś chłopcami do bicia. Inter przy wiele mocniejszej kadrze potrzebował 20 meczów żeby nas wyprzedzić. Bardzo często się mówi ze jesteś tak dobry jak Twój ostatni mecz. Wielka zasługa w tym kibiców którzy lamentują po jednym słabym spotkaniu i rysują tragiczny obraz rzeczywistości. Jesteśmy punkt od lidera (po 22 kolejkach) z którym gramy za tydzień bezpośredni mecz - idę o zakład ze przed sezonem każdy brałby taki scenariusz w ciemno. Za tydzień wygrywamy derby i wracamy na fotel lidera. Trochę chłodnej głowy.
7
cbvirus
cbvirus
15 lutego 2021, 04:09
Niech odległość od lidera nie mydli nam oczu, bo to co jest istotne, to to że nad 7. miejscem mamy już zaledwie 9 pkt przewagi, a przed sobą mamy dwa mecze z czołówką, czyli Interem i Romą. Jeżeli taka forma się utrzyma, to zapomnimy o jakimkolwiek mistrzostwie i odniesieniach do lidera, tylko będziemy modlić się o to żeby ten dystans zaraz nie stopniał. Dlatego też ta odległość od lidera nie ma większego znaczenia, bo w czołówce ta tabela jest spłaszczona tak jak nigdy i bardzo łatwo jest przejść z nieba do piekła.
3
PaoloACM
PaoloACM
15 lutego 2021, 15:26
Poniekąd masz racje. Co nie znaczy ze powinnismy się zachowywać jakbyśmy w tym piekle się już znaleźli. Jak wygramy derby to wszyscy będą huraoptymistami.
0
Rodzislaw
Rodzislaw
15 lutego 2021, 00:39
Gonili nas,gonili i w końcu nas dogonili przez naszą nieudolność wczoraj. Słowo nieudolność jest na wyrost. To dalej we mnie tkwi. To było gorsze,niż odpadnięcie za Rino w LE,lub gol strzelony nam przez...bramkarza.
2
marcinomilano
marcinomilano
14 lutego 2021, 23:06
Tak czy siak piękne to było 18 kolejek na liderze, wynik ponad stan w tak długim okresie to powód do radości. Za tydzień będzie mega ciężko, oby mecz ze Spezią był skutecznym otrzeźwieniem, a nie powodem do załamania formy.
7
cbvirus
cbvirus
14 lutego 2021, 23:33
Forma to niestety załamała się już na Juventusie i obawiam się, że do podobnej już nie wrócimy w tym sezonie
4
milan2002
milan2002
14 lutego 2021, 23:06
Zostaliśmy Najmanem weekendu przebijając oryginał. Największy chichot losu tkwi w tym, że mimo koronawirusa, kontuzji i kartek pchaliśmy ten wózek pozostając na fotelu lidera. A gdy wydawało się, że chmury burzowe minęły i skład wygląda znów prawie tak jak powinien to rozegraliśmy najgorszy mecz w sezonie z jednym z najsłabszych rywali.
14
cbvirus
cbvirus
14 lutego 2021, 23:02
I tak oto blamaż ze Specią kosztuje nas lidera. Oby się zaraz nie okazało, że dostaniemy wciery od Interu i Romy i będzie trzeba się bać o miejsce w top4
3
Milanboy
14 lutego 2021, 22:52
Lukaku jest genialny w tym Interze. Kibice masakrycznie szybko zapomnieli o Icardim dzięki Belgowi,do tego mam wrażenie, że belg piłkarsko się rozwinął w tym klubie.
9
milan2002
milan2002
14 lutego 2021, 23:14
On już był kreowany na gwiazdę wiele lat temu. Brat mi opowiadał, że w Fifie był jak potwór. Byłem zdziwiony, że ManU się go pozbyło. Teraz Inter na tym korzysta.
0
Zuber
Zuber
15 lutego 2021, 00:15
Zdziwionym to można być, że go oddała Chelsea patrząc na to, że to był idealny zastępca Drogby.
Edytowano dnia: 15 lutego 2021, 00:15
3
Adi.Milan
Adi.Milan
15 lutego 2021, 02:34
Przeciez lukaku w premier league to był mem. Jeden sezon w Evertonie mial dobry ale on pasuje po prostu do średnich drużyn. Przecież tyle razy co on w united na pusta nie trafił.... W interze gra sezon życia ale zaraz się to skończy jak Milan na 1 miejscu jestem tego pewien
1
Milanboy
15 lutego 2021, 17:02
Adi. Milan - Szkoda, że to już drugi rok gdzie Lukaku gra wybornie.
1
AdamQ
AdamQ
15 lutego 2021, 23:02
Skoro wg Ciebie Lukaku w PL to mem to jesteś serio kompletnym amatorem jeśli chodzi o znajomość futbolu
https://www.transfermarkt.pl/romelu-lukaku/leistungsdatenverein/spieler/96341
1
Rossu
Rossu
14 lutego 2021, 22:50
No i Inter zasłużenie obejmuje lidera, niestety. Sami sobie na to zapracowaliśmy gubiąc glupio punkty z Hellasem, Parma, Spezia i Genoą. Ale taka jest pilka nożna i równie możemy po wczorajszym meczu dostać "kopa" i zacząć seryjnie wygrywać. Dowiemy się za tydzień czy potrafimy mentalnie się podnieść i walczyć o nasz upragniony cel - LM.
3
artek1984
artek1984
14 lutego 2021, 23:13
głupio stracone to były mecze tylko z Parmą, Hellasem,Genoą i troche z Romą...ze Spezia to poprostu byliśmy słabsi...
2
Rossu
Rossu
14 lutego 2021, 23:29
Wiesz, dla mnie to wyglądało na typowe zlekceważenie rywala, wyszli na ten mecz jakby grali towarzysko z trzecioligowcem. Nie od dziś wiadomo, że Spezia gra bardzo agresywną i ofensywną piłkę, a oni myślami byli już chyba przy nadchodzących derbach i taktyka - podanie do Theo albo Ibry a potem niech się dzieje co chce po prostu nie zadziałała, bo przeciwnik byl na to przygotowany ;)
Edytowano dnia: 14 lutego 2021, 23:30
0
14 lutego 2021, 22:40
Brawo Inter! Zasłużyli na lidera. Za tydzień weryfikacja celów. Forza.
3
Rafał0209
Rafał0209
14 lutego 2021, 22:39
Kto ma według was lepszy skład teraz Juve czy Inter ?
0
Sakuragi
Sakuragi
14 lutego 2021, 22:46
Jasne, że Juve.
2
Zimer9009
Zimer9009
14 lutego 2021, 22:47
Moim zdaniem Inter.

Bramkarz: Juve
Środek obrony: Inter
Wahadłowi/boczni obrońcy: Juve
Pomocnicy: Inter
Napastnicy: Inter

Taka moja subiektywna ocena.
Edytowano dnia: 14 lutego 2021, 22:48
6
Milanboy
14 lutego 2021, 22:49
Inter, zwłaszcza drugą linie oraz Hakimi >każdy boczny obrońca bądź zawodnik grający na wahadle w Juve.
1
LunaS
LunaS
14 lutego 2021, 22:50
No jakby w tym sezonie Juve znowu wygrał scudetto to szczena opada ...
0
Zimer9009
Zimer9009
14 lutego 2021, 22:53
Oczywiście Hakimi jest najlepszy gdyby wziąć pod lupę jednego piłkarza z tych drużyn w zakresie wahadeł, ale globalnie patrząc na wszystkich piłkarzy z tych pozycji to wybieram Juve.
0
serginho83
serginho83
14 lutego 2021, 23:23
Kadrowo dalej Juve jest najlepsze.
0
Corsa
Corsa
15 lutego 2021, 08:33
Siła kadrowa obu ekip jest na zbliżonym poziomie, różnicę robi trener. Co by nie mówić grzywacz jest dużo lepszy.
0
krasy
krasy
14 lutego 2021, 22:37
Tu nie chodzi o to że Inter jest taki wspaniały ale my gramy coraz gorzej i nie chodzi mi tylko o ostatnia żenadę . Po prostu racjonalnie i zdroworozsądkowo w/g mnie coraz częściej nasze mecze są średnie albo przeciętne i pomału będziemy spadać w tabeli . Chciałbym żeby Milan był znów mistrzem ale obawiam się że to jeszcze nie możliwe. Mam nadzieje że się mylę.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
14 lutego 2021, 22:35
Mecz wyjaśniony, Inter wykonał zadanie i zasłużenie obejmuje fotel lidera, gratulacje dla kuzynów i z niecierpliwością oczekuję na derby.
10
Rafał0209
Rafał0209
14 lutego 2021, 22:37
I to jest klasa docenić rywala , a jutro 99% kibiców Interu będzie z nas przez cały tydzień się śmiać
6
AdamQ
AdamQ
14 lutego 2021, 22:53
Bez przesady. Jutro przybiję piątkę z kumplem kibicem Milanu i nie będzie szydery. Każdy kibic zna te uczucie. Po co dobijać?
Tylko kretyni jeszcze cwaniakują...a mam w pracy takich 2 kibiców Juve
2
lukarion
lukarion
14 lutego 2021, 22:54
Dla jakich kuzynów?banda zdrajców.
0
marcinomilano
marcinomilano
14 lutego 2021, 23:10
Wyśmiewają zazwyczaj tylko oszołomy z shoutboxa na pewnej stronie fanowskiej Interu. Ale nie ma co się dziwić, bo trudno tam szukać kultury i światłości umysłu ;d 90% treści tam to ściek okraszony sporą dawką kompleksów.
0
karp_fso
karp_fso
14 lutego 2021, 23:28
Ja już od dawna powtarzam - wolę Inter na pierwszym miejscu niż Juve. Hegemonia jednego klubu szkodzi lidze. Oczywiście wolałbym bardziej Milan, ale nie można mieć wszystkiego :p Dlatego nie razi mnie tak w oczy wysoka pozycja Interu, bardziej zdenerwuj się jak Juventus nas prześcignie.

Choć oczywiście mam nadzieję, że po derbach znowu będziemy liderem.
1
marcinomilano
marcinomilano
14 lutego 2021, 22:32
Btw czemu derby są rozgrywane o 15? Trochę dziwne
1
Starosta
Starosta
14 lutego 2021, 22:33
Różnica czasowa żeby Chiny też obejrzały.
0
marcinomilano
marcinomilano
14 lutego 2021, 22:35
No tak.
0
LunaS
LunaS
14 lutego 2021, 22:50
Niedługo podobno będą twarze na żółto malować Ci z Interu.
4
AdamQ
AdamQ
14 lutego 2021, 22:51
Zapomniał wół jak cielęciem był.
4
Rafał0209
Rafał0209
14 lutego 2021, 22:30
Zająć 4 miejsce w grupie LM i wygrać mistrzostwo Włoch to będzie coś , szczerze wolałbym żeby Inter nas nie wyprzedził w zdobytych tytułach i to jak nie my to Juve wygrało mistrzostwo , ale nadzieja jedynie w tym że Stara Dama odpadnie z LM a Ronaldo ze chce się wyładować na lidze , inaczej nikt Interu nie powstrzyma
0
AdamQ
AdamQ
14 lutego 2021, 22:51
Nie no chcieć mistrzostwa Juve? Serio?
1
Janik14
Janik14
14 lutego 2021, 22:28
Juz tak nie przesadzajmy z tym ze ten inter jest taki oh i ah, masakra wiadomo kadrowo in plus finansowo tez ale w tym sezonie kazdy z każdym moze wygrać, nie rozumiem jak można AZ tak słodzić Interowi.
0
Rafał0209
Rafał0209
14 lutego 2021, 22:32
Finansowo to chyba już nie taki in plus .
6
krasy
krasy
14 lutego 2021, 22:23
Ludzie ogarnijcie się Inter jest dla nas poza zasięgiem i dobrze ze odbiera punkty Lazio bo to min. z nimi będziemy walczyć o 4 miejsce. Nie jestem szczęśliwy że Inter wygrywa ale dla mnie lepiej żeby Lazio zostało bez punktów.
5
ACMilansince1994
ACMilansince1994
14 lutego 2021, 22:21
Nie wiem czy Milan nie grał lepiej jak Ibra pauzował? Było więcej wariantów w ataku. Odkąd Ibra wrócił to tylko laga do przodu A widać że już nie wszystko wychodzi. Może chociaż na Crvene usiadlby na ławce? Pioli i tak tego nie zrobi.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
14 lutego 2021, 22:18
Dlaczego Parolo nie faulował Lukaku, tego nikt nie wie?! Cóż, nadzieje zostały szybko rozwiane, Inter jest zabójczo konkretny
0
Zako
Zako
14 lutego 2021, 22:17
Trochę nie rozumiem, Parolo chyba nie był ostatni, nie ma kartki, mógł faulować po prostu.
0
Janik14
Janik14
14 lutego 2021, 22:16
Wow inter pokazuje ze da sie pograc pilka nawet przy presingu, maja silny mental dzis, chciałbym byśmy pokazali jaja za tydzień forza
0
kamilus
kamilus
14 lutego 2021, 22:15
Ale Lukaku to jest dzik...
9
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
14 lutego 2021, 22:28
nie dzik, tylko osioł.
17
AdamQ
AdamQ
14 lutego 2021, 22:49
Dzik dzik...polecam pewną maść...
1
LunaS
LunaS
14 lutego 2021, 22:52
A widzisz to złą laleczkę robiłem - boja osła robiłem a to dzika trzeba było ...
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
14 lutego 2021, 22:15
Hehe Lazio mało nie stracili 3 bramki ale jednak siłą woli bez pomysłu ale jednak 2:1 to jest najlepsze co się mogło zdarzyć, wróciła nadzieja...
0
Rzetelny
Rzetelny
14 lutego 2021, 22:14
Uważam, że takie wolne jak teraz strzeliło Lazio powinny być trenowane.
0
pazioni
pazioni
14 lutego 2021, 22:12
Wczoraj Milan baty, dzisiaj Świątek odpadła, teraz na deser Merdy na pierwszym mc w serie a , jutro wstawanie do pracy ....
bezcenne uczucie.
14
dejnio
dejnio
14 lutego 2021, 22:23
Pazioni, u mnie dodatkowo ból i spuchnięta gęba po usuniętej wczoraj ósemce :D Także nie masz tak źle ;)
4
pazioni
pazioni
14 lutego 2021, 22:33
dejnio
To współczuję na maxa , życzę dużo wytrzymałości.
1
dysha1992
dysha1992
14 lutego 2021, 22:12
Taka refleksja mnie naszła... Jak to dobrze, ze nie jestem kibicem Interu... Musiałbym wytłumaczyć żonie, ze dzisiejsze walentynki spedzimy oglądając mecz. Chociaż z drugiej strony, gdybym był kibicem Interu to nie miałbym zony, bo przecież związki homoseksualne są nielegalne...
5
Zimer9009
Zimer9009
14 lutego 2021, 22:16
Nie zrozumiałem tej końcówki ...
0
Milanousz
Milanousz
14 lutego 2021, 22:27
dysha jesteś bardzo subtelnie inteligentny
2
dykt4tor
dykt4tor
15 lutego 2021, 04:16
Gdybyś był kibicem interu to zamienił byś się w kobietę? nie rozumiem
0
patrykas
patrykas
14 lutego 2021, 22:02
Jak wygramy derby i z Roma to każdy zapomni o wpadce ze Spezia:) Nie ma co skreślać naszych chłopaków bo udowodnili już w tym sezonie że potrafimy grać na prawdę ładna piłkę :)
1
Książę Mroku
Książę Mroku
14 lutego 2021, 22:08
Obudź się.
10
Zimer9009
Zimer9009
14 lutego 2021, 22:09
Patrząc na naszą ostatnią formę to się wydaje sci-fi, ale trzymam kciuki za to żeby tak było.
2
kamilus
kamilus
14 lutego 2021, 22:11
@patrykas
A jak przegramy i wypadniemy z top 4 to zacznie się zwalnianie Piolego. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
patrykas
patrykas
14 lutego 2021, 22:20
Być może ale trzeba wierzyć :)
0
LunaS
LunaS
14 lutego 2021, 22:21
W Serie A nie takie numery były ;) był już i wyścig szczurów po scudetto ... no zobaczymy. Widać jednak że coś tam siadło ... każdemu prawie mistrzowi zdarzają się dołki :) Ale czy będziemy potrafili je pokonać to grom wie ... Odpowiedź już w lutym i marcu :)
0
LunaS
LunaS
14 lutego 2021, 22:00
A miało być tak pięknie my lejemy Spezie, Inter przegrywa lub remisuje z Lazio i derby nie mają wpływu na tabelę ... A tu taki klops.
4
ksieciunio
ksieciunio
14 lutego 2021, 21:45
Takie spostrzeżenie: atakuje Lazio, obrońca Interu stoi od gracza z piłką w odległości ponad 2 metrów. Mecz Spezia - Milan, ww. odległość wynosi co najwyżej kilkanaście cm. Ciekawe, jak wczorajsza Spezia wyglądałaby w rywalizacji z kuzynami?
0
Zimer9009
Zimer9009
14 lutego 2021, 21:48
Chciałoby się powiedzieć, że wczorajsza Spezia pokonałaby każdego, ale im dłużej człowiek myśli o tym jak zagrał wczoraj Milan to bardziej nasuwa się stwierdzenie, że wczorajszy Milan zostałby pokonany przez każdego.

15
Victor Van Dort
Victor Van Dort
14 lutego 2021, 21:44
Fajny mecz, Inter bardzo skuteczny a Lazio zbyt odważne i bez konkretów. Tego należało się jednak spodziewać, Lazio nie ma ławki i każde odstępstwo od optymalnego składu to dla nich osłabienie.
1
dejnio
dejnio
14 lutego 2021, 21:44
Ja rozumiem, że nie lubimy Interu i w ogóle, ale co tu niektórzy bzdury piszą to nie mam pytań xd A to że Inter z gry nie strzela, a to że sędzia drukuje... Prawda jest taka, że do Interu to my na dzień dzisiejszy nie mamy podjazdu i im szybciej sobie to ludzie uświadomicie tym mniej będzie tyłek piekł za tydzień.
13
Starosta
Starosta
14 lutego 2021, 21:49
obie bramki zdobyte prawidłowo. Karny się należał, druga bramka bez offsidu i po rykoszecie. Dobry szybki mecz czekamy na 2 połowę.
3
dysha1992
dysha1992
14 lutego 2021, 21:51
Klasyczny bol pośladków, nic na to nie poradzisz. Ja po prostu chylę czoło, bo na własne życzenie tracimy fotel lidera a Inter mimo trudnego rywala umiejętnie korzysta z okazji. Trzymam kciuki za Lazio w drugiej połowie. Fajnie jakby skończyli 3:3
4
BadMad
BadMad
14 lutego 2021, 22:12
Inter ma mega jakość.
My mamy (mieliśmy ) mega mental/ogień w dupie/szczęścia trochę również . Zobaczymy co wyniknie z tej dziwnej układanki;)
0
Milanboy
14 lutego 2021, 21:43
Zasłużone prowadzenie Interu. Lazio prócz klepania po obwodzie nie potrafi zagrozić Handanovićowi,a Inter gdy znajduje się w polu karnym Lazio to zawsze tworzy bardzo groźną sytuację.

Swoją drogą bardzo dobry mecz Eriksena oraz Brozovića.
3
Starosta
Starosta
14 lutego 2021, 21:41
Kurde nie lubię Interu no.
2
Zako
Zako
14 lutego 2021, 21:40
Za często Lazio sie wystawia na takie okazje, zeby Inter z nich nie korzystał. Mecz chyba został do obserwacji pod kątem potencjalnych zawieszeń na Milan, ale widać, ze sie pilnują.
0
Rossu
Rossu
14 lutego 2021, 21:38
Niestety, ale prawdopodobnie stracimy lidera, jesteśmy sami sobie winni. Ciekawe jak zareagujemy w derbach, bo jeśli je przegramy, to bardzo utrudnimy sobie pozycję i nawet walka o top 4 będzie skomplikowana.
1
milan2002
milan2002
14 lutego 2021, 22:10
A tuż po Interze będzie Roma.
0
LunaS
LunaS
14 lutego 2021, 21:37
Jak Inter przystąpi do derbów jako lider to będą grali tak jak z Lazio, przyjmą nas w defensywie i kontrami będą próbowali nas rozegrać. No dobra nie ma co płakać, zobaczymy jak nasi zareagują, my prawie cały skład gotowy do akcji.
0
kamilus
kamilus
14 lutego 2021, 21:37
Ze Spezią też mieliśmy prawie cały skład. :P
9
Rafał0209
Rafał0209
14 lutego 2021, 21:33
Ciekawe czy Lukaku pokonałby Najmana na Fame mma
0
wielki prostownik
wielki prostownik
14 lutego 2021, 21:52
Najmana to i Castillejo by pokonał.
0
LunaS
LunaS
14 lutego 2021, 21:24
他妈的国米

Wiecie co to znaczy ?
3
Starosta
Starosta
14 lutego 2021, 21:26
No. Zaraz bana dostaniesz :)
1
Rafał0209
Rafał0209
14 lutego 2021, 21:30
Inter Merda :)
2
Jachu1899
Jachu1899
14 lutego 2021, 21:35
Jakąś stara prawda o Chinterze??
1
pazioni
pazioni
14 lutego 2021, 22:05
Yyyyyyy...
INTERISTA PEZZO DI MERDA
0
DonDamiano
DonDamiano
14 lutego 2021, 21:22
Inter znowu nie potrafi bramki z akcji strzelić. Strach się bać co by było gdyby nie te stałe fragmenty... :)
6
Milanousz
Milanousz
14 lutego 2021, 21:31
Ale tych bramek mają z 50 ponad jednak ;d
0
Milanousz
Milanousz
14 lutego 2021, 21:40
wykrakales
1
Starosta
Starosta
14 lutego 2021, 21:43
Po rykoszecie się nie liczy :)
0
Rafał0209
Rafał0209
14 lutego 2021, 21:20
A co ten Eriksen tak często gra ostatnio ? czyżby Conte się przekonał .Szkoda
0
LunaS
LunaS
14 lutego 2021, 21:16
Przykro się ogląda tak fajny mecz po tym co nasi zaprezentowali. Nie mogę się doczekać derbów, będzie wiedzieli czy ta Spezia to był wypadek czy daliśmy nura pod wodę.
4
kamilus
kamilus
14 lutego 2021, 21:24
Ciężko sobie wyobrazić, by mogła istnieć gorzej grająca drużyna niż Milan z ostatniego meczu. :P
1
Gustaw94
Gustaw94
14 lutego 2021, 21:13
w piłke było. odechcialo mi sie juz dalej ogladac. drukuja juz pod inter
0
Milanousz
Milanousz
14 lutego 2021, 21:14
Inter 5 karnych, Milan 14 karnych, drukowane pod Inter. Ok.
8
kamilus
kamilus
14 lutego 2021, 21:15
To, że gracz Lazio lekko dotknął piłki, nie znaczy, że to była czysta interwencja - moim zdaniem karny słuszny.
10
LunaS
LunaS
14 lutego 2021, 21:17
Karny słuszny.
3
mror3k
mror3k
14 lutego 2021, 21:19
Też myślałem że bez faulu ale potem pokazali var i najpierw go zachaczył był faul
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
14 lutego 2021, 21:12
Wchodzenie wślizgiem od tyłu w polu karnym to prawie zawsze zły pomysł
11
Rossu
Rossu
14 lutego 2021, 21:10
Kto jest zagrożony zawieszeniem za żółte kartki w Internacie?

Edytowano dnia: 14 lutego 2021, 21:11
0
Moris
Moris
14 lutego 2021, 21:11
Barella,Brozovic i Bastoni
0
Starosta
Starosta
14 lutego 2021, 21:12
Bastoni, Barella i Brozović.
0
kamilus
kamilus
14 lutego 2021, 21:14
@Rossu
Jednak przekonałeś się do słuszności podyktowania jedenastki za ten wślizg? :P
0
Rossu
Rossu
14 lutego 2021, 21:17
No po obejrzeniu powtórek, to jednak słusznie ;p
2
Rafał0209
Rafał0209
14 lutego 2021, 21:03
Włoski klub ,żeby kibic musiał po Chińsku czytać nazwiska , to już Szejki nie robią takich chyba cyrków .Europa zamiast zjednoczona być potęgą na Globie, to dymają ją jak nie Araby to Chinole z Amerykanami :)
6
kamilus
kamilus
14 lutego 2021, 21:09
"Kasa, misiu, kasa". :P
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
14 lutego 2021, 21:11
Cały świat jest na złotej chińskiej smyczy
0
kamilus
kamilus
14 lutego 2021, 21:16
@Victor Van Dort
A za kilkanaście lat będzie na kamerze w ich systemie inwigilacji. :(
0
1  2  3  4  5    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI