Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Oceń drużynę Milanu za mecz ze Spezią (22. kolejka Serie A)

13 lutego 2021, 22:41, cinassek Aktualności
Oceń drużynę Milanu za mecz ze Spezią (22. kolejka Serie A)
Wystaw ocenę piłkarzom i trenerowi Milanu za mecz ze Spezią
Gianluigi Donnarumma / 5
Diogo Dalot / 1.5
Simon Kjaer / 4
Fikayo Tomori / 4.5
Alessio Romagnoli / 3
Theo Hernandez / 3
Franck Kessie / 3
Ismael Bennacer / 2.5
Soualiho Meite / 3
Alexis Saelemaekers / 2.5
Hakan Calhanoglu / 2.5
Rafael Leao / 2
Mario Mandżukić / 2.5
Zlatan Ibrahimović / 3
Trener Stefano Pioli / 2.5
105 oddanych głosów

Przykry i bolesny był to wieczór dla Milanu w La Spezii. Przyjezdni ponieśli zasłużoną porażkę 0:2.

Zachęcamy do ocenienia ekipy rossonerich. Pod uwagę nie wzięliśmy jedynie Samu Castillejo i Jensa Pettera Hauge, którzy spędzili na boisku niewiele czasu.


R E K L A M A





56 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
marcinomilano
marcinomilano
14 lutego 2021, 22:48
Do usunięcia.
Edytowano dnia: 14 lutego 2021, 23:06
0
marcinomilano
marcinomilano
14 lutego 2021, 21:14
W sumie to trochę wstyd, że inter z taką paką i z najdroższym trenerem w lidze może wskoczyć na fotel lidera dopiero w 22 kolejce
0
TR3V0R
TR3V0R
17 lutego 2021, 08:38
no tak, ale jak już wskoczyli, to pewnie utrzymają się tam do końca :P
0
Grande
Grande
14 lutego 2021, 11:49
Mam wrażenie, że od porażki z Juve drużyna złapała dołek. Doszły do tego kontuzje i covid oczywiście.
0
Szulaj22
Szulaj22
14 lutego 2021, 01:59
Gigi solidnie reszta 0
1
nrt2
nrt2
13 lutego 2021, 23:19
No cóż to było nie przewidziane potknięcie ale teraz najważniejsze żeby się nie załamać i pokazać swoją wartość w derbach
1
cbvirus
cbvirus
13 lutego 2021, 23:14
Najgorszy mecz Pioliego w Milanie. Po tym spotkaniu i po Atalancie widać, że totalnie nie radzimy sobie z wysokim presingiem. Podejrzewam, że jakby drużyna B klasy wyszła na nas wysokim presingiem, to też mielibyśmy kłopoty. Jedyne rozwiązanie to była dzida na Zlatana, ale Italiano dobrze o tym widział, więc cały czas kryło go dwóch zawodników. Jedna wielka bezradność i beznadzieja. Jeżeli chcemy walczyć o majstra, to musimy sobie z czymś takim radzić.
4
MrCostacurta
MrCostacurta
13 lutego 2021, 23:10
Myślałem że to co napiszę jest oczywiste. Że trzeba grać z meczu na mecz i starać się dawać z siebie 100% zawsze ale to co tu czytam mnie przeraża. Serio lepiej waszym zdaniem wygrać z Juve i Interem by potem przegrać ze Spezią itp?
Myślałem że walczymy o coś wiecej, o regularność, o mistrzostwo a tu nadal czytam: warto poświecić mecz ze Spezią by grać na 100% w derbach. Tak się zdobywa mistrzostwo? Raczej nie
Trzymajmy kciuki za Lazio jutro..
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 lutego 2021, 23:12
Mam wrażenie że przede wszystkim to ty nie rozumiesz co czytasz i sobie układasz własne wnioski do cudzych wypowiedzi
Gościu ocknij się każdy widzi i wie że to co się dziś wydarzyło to była niedopuszczalna kompromitacja. Natomiast mecz z Interem i Juve jest równie ważny
3
MrCostacurta
MrCostacurta
13 lutego 2021, 23:14
No własnie nie bo to sami pisaliście już po wygranym meczu z Crotone gdzie każdy z was dopisywał 3pkt dzisiaj i czekał na derby. Jakieś kompletne niezrozumienie tematu widze z waszej strony
Edytowano dnia: 13 lutego 2021, 23:15
0
Maestro02
Maestro02
13 lutego 2021, 23:15
Gdzie ktoś napisał że warto poświęcić mecz xD, i tak wolę wygrać z Juve i Interem które uwaga uwaga, też tracą punkty i walka o mistrza może rozstrzygnąć się w meczach BEZPOŚREDNICH w tym że sezonie. Juve zremisowało choćby z Crotone a Inter to na ogół albo ma super serie albo dostaje plaskacza. PanPrzemus313 zgoda w 100%. No i porównywanie tego sezonu do poprzednich nie ma większego sensu gdyż nikt nie spodziewał się tutaj z nas walki o 1 miejscem, celem dalej jest top4 ja tak tylko przypominam.
Edytowano dnia: 13 lutego 2021, 23:18
3
MrCostacurta
MrCostacurta
13 lutego 2021, 23:18
Pisze o tym że każdy przyklaskiwał Calabrii bo z Dalotem na Spezie sobie poradzimy... No to rzeczywiście.Trzeba wierzyć to prawda ale nie wolno poświecać takich meczów jak dzisiaj bo takimi meczami się przegrywa mistrzostwo.
0
Maestro02
Maestro02
13 lutego 2021, 23:21
Poradziliśmy sobie z Lazio w środku pola z Krunicem i Tonal, naprawdę takiej katastrofy jak dziś to by się nie spodziewali najstrasi górale, a Dalot mimo że zagrał fatalnie to sam tego meczu nie przegrał
2
MrCostacurta
MrCostacurta
13 lutego 2021, 23:26
Jasne że nie ale to pokazuje że zawsze trzeba starać się grać na maxa. Wiem że sezon długi i trudny ale Calabria go odpuścił bo? Bo liczył żę go wygramy bez problemu a bardziej się przyda na derby. Nic bardziej mylnego. Pomijam już fakt że im szybciej ktoś się wykartkuje tym szybciej będzie pauzował po raz kolejny np na decydujące mecze sezonu.
0
Maestro02
Maestro02
13 lutego 2021, 23:32
Calabria w tym meczu zmienił by tyle ile EA co roku w Fifie. Naprawdę po części rozumiem twój punkt widzenia. Super było by widzieć że nasi zawodnicy na każdy mecz mają taki żar i ogień że mogliby zastąpić ekipę budowlaną z "Nasz Nowy Dom" ale niestety tak nie będzie i nie było już w tym sezonie (Lille i 3:0, Celtic który z nami prowadził, Genoa, Parma, nawet Hellas na początku to była padaka z naszej strony) po prostu takie mecze będą, Milan jest dla siebie w nowej sytuacji a co najważniejsze komfortowej bo w gruncie rzeczy ta porażka nie zabija celu na ten sezon jakim jest TOP 4 i Liga Mistrzów.
1
MrCostacurta
MrCostacurta
13 lutego 2021, 23:37
Maestro02 Ok, dzięki za konstruktywną wymianę. Myślę że niewiele nas dzieli. Zobacz nawet nasz kapitan skrytykował podejście do tego meczu, kto wie może miał na myśli także Calabrię. Masz rację że wpadki się zdarzają tylko żeby nie były one wynikiem tego że myslimy o dwa mecze do przodu grając piach jak dziś. Boje się o ten sezon i coś słabo to widzę.
1
Maestro02
Maestro02
13 lutego 2021, 23:42
Również dziękuję za konstruktywną wymianę zdań, naprawdę może wydaje się być gburem ale na ogół emocje po meczu trochę we mnie siedzą. Na uspokojenie twoich obaw mogę powiedzieć że najlepiej jest sobie przypomnieć gdzie był Milan jeszcze nie tak dawno i gdzie jest teraz, a to że wymagamy od nich coraz więcej to tylko świetny obraz tego jaki progress przeszli. I my też jako kibice musimy się nauczyć znów być częścią Milanu który o coś walczy. Jeżeli we wcześniejszych wypowiedziach jakoś uraziłem to przepraszam. Nie musimy mieć podobnych zdań na dany temat ale w gruncie rzeczy kibicujemy jednej drużynie i tego trzeba się trzymać. Pozdrawiam :D
1
MrCostacurta
MrCostacurta
13 lutego 2021, 23:47
Ogolnie rzucili się wszyscy na krytykę Calabrii z mojej strony po tej żółtej kartce. To prawda, odzwyczailiśmy się od tego żę nasz Milan gra o większą stawkę. Żadnej urazy nie ma i dzięki za miłe słowa. Również pozdrawiam i licze że ten sezon przyniesie nam jeszcze sporo miłych chwil :)
1
Boro
Boro
14 lutego 2021, 10:28
Co nam da zwycięstwo Lazio? Zachowamy lidera którego w przyszłym tygodniu możemy stracić a jeden z rywali z tyłu odrobi 3 pkt. Remis najlepszym wynikiem albo porażka Lazio.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
13 lutego 2021, 23:03
Najgorszy mecz Hakana w tym sezonie
3
TR3V0R
TR3V0R
13 lutego 2021, 23:02
Kazdy z naszych zagrał dzisiaj tragicznie. Nie wyszliśmy nawet na ten mecz. Ani jednego strzału celnego na bramkę. Brawo Spezia. Zagrali świetne spotkanie. Niestety, przegrywając takie mecze, pokazujemy, że nie walczymy o scudetto, tylko o top4. Ci który już nam przypisywali mistrza, byli chyba jacyś niespełna rozumu. Bardzo dobrze ze przegraliśmy, bo nie należy nam się zwycięstwo po takich meczach. Miejmy najdzie ze to tylko wypadek przy pracy i wkrótce wrócimy na dobrą drogę.
1
filipacm
filipacm
13 lutego 2021, 23:01
Dzisiaj oprócz Gigio nikt nie zagrał nawet średnio, więc walenie w Dalota czy kogos innego nie ma sensu, dawanie po 1 to też chyba lekka przesada xd ciekawe na jaką ocenę zasłużyłby, gdyby walną samobója, sprokurował karnego i czerwo dostał
0
wielki prostownik
wielki prostownik
14 lutego 2021, 18:06
Też na 1 bo to już niewielka różnica przy tym co wczoraj wyrabiał. Zresztą nie tylko on. Bo Zlatan i Benek byli równie beznadziejni a reszta niewiele lepsza.
0
mmielczar123
13 lutego 2021, 23:00
Kalulu > Dalot
Tomori > Romagnoli
4
jasiom22
jasiom22
13 lutego 2021, 23:10
dokładnie.
1
Janik14
13 lutego 2021, 22:58
Dalot to drugi conti slaby w ataku w obronie jeszcze gorszy. Pioli chyba tez zlekceważył, jak można dać 3 gości po kontuzjach odrazu do pierwszego składu. Widać było brak gry u benka i hakana
1
Adi.Milan
Adi.Milan
13 lutego 2021, 22:55
Takie mecze się niestety zdążają. Oby to był już ostatni słaby mecz
1
Fanatic
Fanatic
13 lutego 2021, 22:55
Wszyscy zagrali fatalnie ale dalot to naprawdę nieporozumienie! A drugie to Pioli że go wystawił a później nie zdjął mając na ławce kalulu i tomoriegi...jak można było go trzymać na boisku mając 5 zmian no jak?
Edytowano dnia: 13 lutego 2021, 22:55
1
Lomaxini
Lomaxini
13 lutego 2021, 22:53
Dalot ma szanse przebić Kalekicia bo chyba nawet on miał co najmniej 2
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 lutego 2021, 22:55
Nie pamiętam, żeby Kalinić aż tak katastrofalnie zagrał...
Dalot dziś to czysty kryminał
0
Lomaxini
Lomaxini
13 lutego 2021, 23:03
Pamiętny mecz z Torino, kiedy dwie nasze strzelby za 63 miliony dały popis gry w ataku, mi od razu przychodzi do głowy.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 lutego 2021, 23:10
Cóż, nie neguje że takie spotkanie było, Kalinić to godny konkurent czy wręcz faworyt w walce o największe drewno w historii klubu
Niemniej no mi aż taka katastrofa szybko do głowy nie przyszła ;)
0
pawerrs22
pawerrs22
13 lutego 2021, 22:53
Dalot żenada, 0 gwiazdek.
Na plus jedynie Tomori, który po wejściu robił co do niego należało. Spróbowałbym go w parze z Kjaerem, bo to co odwalał dziś Romagnoli to wołąło o pomstę do nieba. Przegrywał pojedynki powietrzne z gościem wzrostu Insigne...
Ogólnie nasi wyglądali jakby wrócili z kamieniołomu.
Smutny powrót do epoki kamienia łupanego.
Nie jestem w stanie sięgnąć pamięcią kiedy widziałem tak słaby mecz Milanu
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 lutego 2021, 22:54
Kjaer też wyglądał tak, że nie dawał argumentu na posadzenie Romka. Wszyscy byli wolni, elektryczni, i straszliwie pasywni. Mecz do wymazania z pamięci
0
pawerrs22
pawerrs22
13 lutego 2021, 23:02
Kjaera możemy usprawiedliwić choć trochę powrotem po kontuzji.
Nasz kapitan od dłuższego czasu nie może wrócić do formyni mimo ogromnej sympatii jaką mam do niego to uważam, że trzeba rozważyć Tomoriego.
Lukaku zmiażdży Romka fizycznie i szybkościowo.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 lutego 2021, 23:13
No możemy Kjaera tym usprawiedliwić, ale Inter nie będzie patrzył na to że Duńczyk jest po kontuzji tylko się po nim przejedzie jeśli zagra jak dziś. Tomori musi wyjść w 1 składzie na derby, tylko on ma motorykę i siłę fizyczną, żeby rywalizować z Lukaku
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 lutego 2021, 22:53
Kolektywna jedynka dla każdego
Kompromitacja porównywalna do 5:0 z Atalantą
1
MrCostacurta
MrCostacurta
13 lutego 2021, 22:44
MisiuACM
GreyWay
januchszturm2
Adi.Milan
Maesto02
Przepraszam redakcję za powielanie tego co piszę ale byłem zmieszany z błotem po meczu z Crotone więc choć tyle mam po tym dzieiszym "widowisku"
0
MrCostacurta
MrCostacurta
13 lutego 2021, 22:44
Gdzie Ci Panowie?
0
Cimar94
Cimar94
13 lutego 2021, 22:44
Ale, że co?
0
Maestro02
Maestro02
13 lutego 2021, 22:46
Słucham, jestem. Co tam jak tam
2
MrCostacurta
MrCostacurta
13 lutego 2021, 22:50
Zelżyli mnie obelgami po tym jak skrytykowałem że Calabiria specjalnie się wykratkował na derby tak jakby dzisiaj 3 punkty były rozdane darmowo. Nowicjusze kibicowania
0
Maestro02
Maestro02
13 lutego 2021, 22:51
Czy uważasz że nasz PO byłby wstanie wygrać nam ten mecz bo jeżeli tak to naprawdę nieźle
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 lutego 2021, 22:53
Proszę cię Calabria by nas w niczym nie zbawił a tak chociaż będzie dostępny na derby
1
MrCostacurta
MrCostacurta
13 lutego 2021, 22:54
Maestro02 a z Interem wygra?
Chodzi o to że każdy mecz trzeba traktować na 100% a nie tylko wybrane. Przykro mi naprawdę. Czuję się fatalnie dzisiaj ale chociaż zauważcie ten błąd w podjściu. Pioli mówi gramy z meczu na mecz i dotychczas to działało
0
MrCostacurta
MrCostacurta
13 lutego 2021, 22:55
PanPrzemus313 czyli dzisiaj by nas nie zbawił ale z Interem już tak?
0
Maestro02
Maestro02
13 lutego 2021, 22:56
Znaczy super że myślisz, bądź jak wolisz to mogę się zwracać per Pan, nie ma sprawy. No więc jeżeli drogi Panie myślisz że Calabria potrafił by rozgrywać, blokować, dynamizowac i jeszcze wykańczać akcję to super, bardzo się cieszę że masz o nim takie zdanie bo to super gość i ma kapitalną formę. Aczkolwiek radzę zejść na ziemię z tym. Od Dakota dzisiaj lepiej zagrała by babcia z bazarku i to fakt ale nikt się nie spodziewał że cały zespół też tak zagra.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 lutego 2021, 22:57
Nie, ale na mecz z Interem będzie o wiele bardziej istotny, bo chyba nie wyobrażasz sobie że na derby wyszedłby Dalot
Dzisiaj mecz do zapomnienia i tyle. Calabria daje nadzieje że za tydzień każdy kontakt prawego obrońcy z piłką nie będzie się kończył mini zawałem kibiców
1
Maestro02
Maestro02
13 lutego 2021, 22:58
Ale dziś cały Milan zagrał źle, jako zespół to była to tragedia i tego nie zmieniła by obecność jednego zawodnika... A to że każdy mecz trzeba traktować na 100% uwierz mi to jest ładny slogan ale zawsze trenerzy starają się mówić piłkarzą żeby z tymi słabszymi rywalami grali na 70% swoich umiejętności a w takim sezonie jak jest teraz to nawet i na 60% żeby ich nie zajechać. Taki jest sport
Edytowano dnia: 13 lutego 2021, 22:59
0
MrCostacurta
MrCostacurta
13 lutego 2021, 22:59
Czyli Calabia pomoże nam na Inter ale ze Spezią może odpacząć? Byly tu peany na jego cześć bo się wykarkował i będzie gotowy na Inter. Dlaczego? Bo ma super forme? Ale jednocześnie piszecie żę dobrze bo by dzisiaj super Calabria nie wystarczył. Serio?...
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 lutego 2021, 23:01
Gościu czy ty myślisz że w tym sporcie gra się w pojedynkę???
Nawet jeśli w Calabrię wstąpiłoby dziś połączenie Cafu z Ronaldinho i nic by to nie zmieniło
A teraz mamy pewność że w nowym meczu z oby innym nastawieniem będzie gotowy do gry a nie będziemy musieli polegać na portugalskim sabotażyście
1
MrCostacurta
MrCostacurta
13 lutego 2021, 23:02
Dzisiaj byłby nieprzydatny a jednoczennie musi być gotowy na Inter. A póki co jest wstyd bo przegraliśmy z beniaminikem. Trzeba grać z meczu na mecz bo można wygrać z Juve Interm itp a przegrać lige z dołem tabeli. To nieprofesjonalne podejscie i dziwie sie że ktoś go jeszcze broni.
0
Maestro02
Maestro02
13 lutego 2021, 23:09
Zarządzanie siłami, Calabria ma w nogach już kawał sezonu. Tak samo Kessie etc. Z podejściem dajemy 100% w każdym meczu czyli wychodzimy najlepszym składem pograli byśmy tak do hmm, no obstawiam do grudnia i koniec. A Calabria zachował się profesjonalny sposób, nie wykartkował się na ważny mecz bo z całym szacunkiem do Spezi my ich powinniśmy ojechać grając z Radę na SPO. To prawda że sezon wygrywa się pokonując i tych na szczycie jak i tych na dole ale nie można grać jednym składem i na 100% każdego meczu bo jest to po ludzku nie możliwe. Spadek formy itd to jest część takiego życia.
0
MrCostacurta
MrCostacurta
13 lutego 2021, 23:12
Ze Spezią 3pkt Z Interem 3 pkt. Zamiat łatwych 3pkt ze Spezią lepiej powalczyc o trudne z Interem? Przypomieć jak Juve wygrywa w ostatnich latach? Nie zawodzą ze słabymi!
0
BadMad
BadMad
16 lutego 2021, 18:56
Panowie nad czym wogole tu deliberowac, to jest praktyka powszechna i oczywista, pod każdą szerokością geograficzna i na kazdym poziomie rozgrywkowym.
Czy dany zawodnik odpocznie w którymś z meczów po to ,by być na świeżości w kolejnym spotkaniu,czy się celowo wykartkuje("wymazując"tym samym limit kartkowy)- to są tak oczywiste sprawy, że szkoda marnować energię na takie dysputy,jest wiele poważniejszych i aktualniejszych problemów z którymi zarówno kibice jak i cała piłka musi się zmierzyć.
0
goat333
goat333
13 lutego 2021, 22:43
Dziś każdy 1. A Dalot na minusie. Balonik pękł trzeba walczyć o top4 bo wcale to nie jest takie pewne.
2







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI