Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Calabria musi przejść zabieg artroskopii kolana. Wróci najwcześniej w maju

18 marca 2021, 18:43, FossaDeiLeoni Aktualności
Calabria musi przejść zabieg artroskopii kolana. Wróci najwcześniej w maju

Fatalne wieści podaje serwis MilanNews. Davide Calabria przeszedł badania mające określić skalę urazu kolana, jakiego nabawił się na ostatnim treningu. Niestety okazało się, że Włoch zmaga się z urazem łąkotki przyśrodkowej i konieczny będzie zabieg artroskopii kolana. Wychowanek Milanu wypada więc z gry na 4-6 tygodni. Najwcześniej zatem zobaczymy go już w maju, na samym finiszu sezonu.


R E K L A M A





101 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Biegan
Biegan
19 marca 2021, 09:39
XD!!
0
jfw83
18 marca 2021, 23:21
Istny koszmar
0
ksieciunio
ksieciunio
18 marca 2021, 23:20
Jak Stefan ze sztabem będą dalej tak "trenować" piłkarzy to za chwilę w ogóle będzie chyba grać sama Primavera.
1
Victor Van Dort
18 marca 2021, 23:12
Olbrzymia strata dla Milanu, nawet jak wróci w maju, to do formy wróci w przyszłym sezonie więc w tej kampanii nam już nie pomoże ehhh rozsypujemy się jak domek z kart.
2
dejnio
dejnio
18 marca 2021, 21:04
Nie lubię szukać usprawiedliwień, ale o braku LM przesądzą jednak kontuzje. Za które z drugiej strony odpowiada klub, bo jak ocenić trzy kontuzje jednego piłkarza w sezonie? I to w kilku przypadkach?
0
LunaS
LunaS
18 marca 2021, 20:58
Jak Seedorf miał problemy z pachwiną to w Milan Lab wyrwali mu zęba madrości i pomogło - to może Davide dwójeczka
3
pazioni
pazioni
18 marca 2021, 20:50
Ja pierdole , nie wierzę....
0
MK92
MK92
18 marca 2021, 20:47
Ech, znów z krótkiej pauzy wyszło, co wyszło... I to akurat trafiło na znakomitego w tym sezonie Davide...
1
Dohtor
Dohtor
18 marca 2021, 20:43
Chłop był na wyżynach swoich umiejętności i zdech przez kontujze.

MilanLab - chciałeś zdobyć Himalaje a wy*** na kopcu kreta
1
Jaca23
Jaca23
18 marca 2021, 20:33
Jak przeczytałem nagłówek to sam do siebie: JA PIE***LE...
2
marunio
marunio
18 marca 2021, 20:24
sztab mial takie super pomysly, to moze niech calabria teraz zagryzie zeby i zagra z kontuzja do konca kariery?
4
Misiegg
Misiegg
18 marca 2021, 20:21
Nasz najlepszy zawodnik po Kessim w tym sezonie nam wypada...pięknie oj ciężary będą ciężary
1
Milanboy
Milanboy
18 marca 2021, 20:17
To jest masakra, po prostu masakra.
0
Zirytowany
Zirytowany
18 marca 2021, 20:11
Co tu dużo pisać, z tyloma kontuzjami kluczowych graczy sukcesem będzie doczołganie się w top4 do końca sezonu.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
18 marca 2021, 20:08
No to zagra Conti.... a nie, czekaj.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 marca 2021, 20:17
Kalulu > Dalot > conti.
1
milanista1988
milanista1988
18 marca 2021, 20:02
Niedobrze, a nawet bardzo źle. Może wróci na Atalantę...
0
Cervusius
Cervusius
18 marca 2021, 19:57
Milan rozkręca się jak dobry serial.
Odcinek pierwszy. Calabria nie zagra, rotacja składem.
Odcinek drugi. Calabria przemęczony, Pioli chce go oszczędzić.
Odcinek trzeci. Calabria narzeka na drobny ból kolana, Pioli nie chce ryzykować.
Odcinek czwarty. Drobna kontuzja Calabrii. Powinien być dostępny na kolejne spotkanie. Panuje optymizm.
Odcinek piąty. Jeb, bum, uraz łąkotki, artroskopia, wypada na dwa miesiące, w tym sezonie już nie zagra.
9
krisss811
krisss811
18 marca 2021, 19:56
Czyli koniec sezonu.
0
TR3V0R
TR3V0R
18 marca 2021, 19:55
Cudownie. Na taka informacje czekałem :)
0
ConradJethro
ConradJethro
18 marca 2021, 19:54
Dalot z minutami, Kalulu z minutami. Będzie szansa na sprawdzenie zmienników.
Szkoda mi bardzo Davide ale nie ma tego złego... Jestem dobrej myśli.
A co do zespołu trenerskiego, sporo mamy tych kontuzji szczególnie mięśniowych, ale nie doszukiwałbym się tu żadnych błędów. Moim zdaniem wina leży w częstotliwości meczów. Tak naprawdę żaden z naszych zawodników w ostatnich czasach nie rozgrywał tak intensywnego sezonu. Tylko Ibra i Mandżur pamiętają takie intense.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
19 marca 2021, 07:13
Serio o chorwacie wspominasz?? On pamięta droge do lekarza i kod żeby sprawdzić czy przelew przyszedł.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 marca 2021, 19:49
Masakra :( Bardzo możliwe że również pożegna się z mistrzostwami Europy...
Edytowano dnia: 18 marca 2021, 19:55
0
Carlo88
Carlo88
18 marca 2021, 19:49
Facet jest przeeksploatowany i winić można za to wyłącznie Pioliego. Już kilka razy pisałem, że jeśli więcej minut za Calabrie nie zacznie łapać Kalulu to właśnie tak się to skończy. W Milanie rotacja istnieje tylko w przypadku kontuzji, co jest kpiną. Mamy 5 zmian i wgl tego nie wykorzystujemy. Davide jest kluczowy i gra obok Kessiego najwięcej, dlaczego więc nie zmienił go Pioli przy 0-3 w 67' z Atalantą, 4-0 w 70' z Crotone, 0-3 w 66' z Interem, 2:0 z Hellasem itd. To się właśnie nazywa nieumiejętnością w rotowaniu zawodnikami. Kessie, Theo i Calabria są piłkarzami, którzy biegają zdecydowanie najwięcej i są absolutnie kluczowi dla zespołu, więc po co ryzykować i trzymać ich na boisku do ostatniej minuty w rozstrzygniętych spotkaniach? no nie jestem w stanie tego zrozumieć. Niesamowicie jestem zły...
Edytowano dnia: 18 marca 2021, 19:51
10
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
18 marca 2021, 19:57
Dokładnie,.. To samo już pisałem dawno, tak samo ciora Kessiego i zobaczymy czym to się skończy, Pioli nie potrafi rotować.
0
krisss811
krisss811
18 marca 2021, 19:58
Jakby mniej grał Calabria to więcej byś miał kolego bramek straconych, prawdopodobnie. Nie ma co ganić trenera skoro ma kadrę taką a nie inną.
1
Umberto
Umberto
18 marca 2021, 20:20
CAFU więcej grał i nie miał takich problemów
0
xpw99
xpw99
18 marca 2021, 20:56
Tylko wtedy jakbyśmy przegrywali albo tracili punkty to też by była wina Piolego, prawda? Kadra jest jaka jest, czyli nie za szeroka więc trener musi eksploatować bardziej wielu zawodników żeby robić wyniki.
2
Carlo88
Carlo88
19 marca 2021, 00:38
Koledzy, spójrzcie na przykłady meczów które podałem. Mi chodzi o spotkania już rozstrzygnięte - bez względu czy wygrane czy przegrane. Nie ma sensu "ciorać" kluczowego zawodnika do 90 minuty, podczas gdy wynik spotkania jest już ustalony (bo nikt mi nie powie, że przy 3-0 w jedną lub drugą stronę w 75 minucie mecz nadal jest otwarty)
0
DarthImpaler
DarthImpaler
19 marca 2021, 07:16
To może weź zrób papiery i pokaż jak się trenuje. Krytykować zza monitora każdy potrafi. Ktoś musi grać do końca żeby ktos inny mógł zejść z boiska.
0
Carlo88
Carlo88
19 marca 2021, 12:30
Nie, dziękuję. Mam w życiu inne cele i ambicje, a piłkę wolę traktować hobbystycznie. Ale zgadzam się - krytykować zza monitora każdy potrafi, a co więcej każdy MOŻE. Szczególnie jeśli jest to krytyka podparta i uzasadniona racjonalnymi argumentami ;)
0
Maxiu
Maxiu
18 marca 2021, 19:48
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
0
brezdi18
brezdi18
18 marca 2021, 20:03
To śmieszne jest? Dłuższego tego czegoś nie dało się zrobić?
2
S4MLUK
S4MLUK
18 marca 2021, 21:52
@brezdi18 może nie jest ale idealnie oddaje obecną sytuację kadrową, zaraz do pierwszej jedenastki wskoczą Mastour, Oduamadi, Zigoni
0
Maxiu
Maxiu
2 kwietnia 2021, 18:33
Jest śmieszne
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
18 marca 2021, 19:41
Czas polubić Dalota, nie ma rady xd
0
plotek
plotek
18 marca 2021, 19:42
Jego nie da się nie lubić xD
1
Zirytowany
Zirytowany
18 marca 2021, 20:04
Mamy jeszcze Kalulu na tą pozycję.
0
18 marca 2021, 19:37
Na tym samym treningu kontuzji w sumie dosc powaznje nabawil sie Romagnoli, mam nadzieje ze Pioli po sezonie sie pozegna bo to co on i jego pseudo wspolpracownicy robia na tych treningach to jakas kpina!
4
plotek
plotek
18 marca 2021, 19:41
Ja mam nadzieję, że tacy pseudo 'kibice' się pożegnają
7
Mercik
Mercik
18 marca 2021, 19:43
Marna prowokacja ;) śmierdzisz na taką odległość jak z Warszawy do Mediolanu
1
Mercik
Mercik
18 marca 2021, 19:46
#PioliOUT
1
Mercik
Mercik
18 marca 2021, 19:46
#PioliOUT
1
Mercik
Mercik
18 marca 2021, 19:46
#PioliOUT
1
Mercik
Mercik
18 marca 2021, 19:46
#PioliOUT
2
Starosta
Starosta
18 marca 2021, 19:55
Konto założone wczoraj i wszystko jasne.
2
mpt1899
mpt1899
18 marca 2021, 19:35
Chlop wyszedl na trening, uszkodzil kolano a tutaj mowia, zeby za to wyszczelac MilanLab. 32 letni Kjear gra chyba najciezszy sezon w karierze, problem z miesniem a tu- co ten MilanLab wyprawia?! Rebic upada na bark i zderzyl sie biodrem-cholerny MilanLab. Tonaliego uraz juz na powtorkach bylo widac, ze powazniejszy ale-ledwo przyszedl i MilanLab go zalatwil. Ibra, 40-sto latek po kazdej mozliwej kontuzji no ale przeciez gdyby nie MilanLab byloby lepiej. Dobrze, ze Gigio po kopnieciu w palec nie mial kontuzji bo zaraz by bylo, ze ML wina.
6
kamilus
kamilus
18 marca 2021, 19:41
Jakbyśmy byli poza top 4 to też byłaby wina MilanLab, a nie słabszej formy piłkarzy. :)
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 marca 2021, 19:41
Przedwczesne powroty i urazy mięśniowe na treningach też są dziełem przypadku?
9
mpt1899
mpt1899
18 marca 2021, 20:06
Salinas, MilanLab nie jest od przygotowania fizycznego, ustalania treningow czy nawet ostatecznych decyzji co do powrotu bo jak juz tu ktos pisal, sam pilkarz moze klamac albo zgrywac chojraka jak Ibra (musze zagrac w derbach a pozniej niech sie dzieje co chce) albo tez bedziesz obwinial MilanLab za to, ze np. Rebic ukrywal, ze ciagle ma bol biodra?
Edytowano dnia: 18 marca 2021, 20:08
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
18 marca 2021, 20:09
Nie da się tego całego armagedonu zwalić tylko na przypadek i pecha. Tego jest po prostu za dużo. Zarówno MilanLab, które dopuściło Rebicia i teraz go nie ma, jak i Bennacera któremu się odnowił szybko uraz jak i również ekipa od przygotowania fizycznego muszą ponieść jakieś konsekwencje. Pech pechem, ale są jakieś granice wierzenia że wisi nad nami fatum a zdaniem sobie sprawy że ktoś spartolił swoją robotę


edit
mpt1899 - skąd info że Rebić ukrywał ból biodra?
Edytowano dnia: 18 marca 2021, 20:10
3
mpt1899
mpt1899
18 marca 2021, 20:22
PanP, podalem to jako mozliwy scenariusz, kazdy kto gral w pilke wie jak moze wpywac na pilkarza adrenalina, chec gry, motywacja, ambicja. Ja nie mowie, ze to wszystko dzielo przypadku ale nie mozna obwiniac ML za sraczke Theo. Trzeba pamietac, ze my gramy praktycznie czly sezon bez zmiennikow. Milan zagral juz 42 mecze w tym sezonie. Moim zdaniem to problem sztabu od przygotowania fizycznego i podobno ciezkich treningow. Jesli to prwda to sie wcale nie dziwie, ze tak jest bo grajac co 3-4 dni druzyna nie potrzebuje silowych, szybkosciowych treningow lub wrecz sparingow gdzie wszyscy dawaja z siebie 100%. To powinien byc czas poswiecony na rozluznienie i taktyke.
Edytowano dnia: 18 marca 2021, 20:23
1
DarthImpaler
DarthImpaler
19 marca 2021, 07:20
Bennacer to akurat dostał innej kontuzji. A nie odnowienia. Wiec co ma milanlab do tego?
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 marca 2021, 19:32
Widzę, że sabotaż idzie pełną parą. Zarówno ze strony sztabu Piolego jak i pionu medycznego. Ktoś po tym sezonie powinien wylecieć na zbity pysk za taką fuszerkę.
1
wielki prostownik
18 marca 2021, 19:32
No to wróci we wrześniu.
0
AC Kamil
AC Kamil
18 marca 2021, 19:30
Nie ma sensu robić sobie nadziei, że zagra jeszcze w tym sezonie, nie w tym klubie. Ilość różnego rodzaju problemów zdrowotnych piłkarzy w Milanie to jakieś nieporozumienie, ktoś musi za to polecieć, bo tak nie da się funkcjonować na tym poziomie. Z zawodników w polu jedynie Ibra i Kjaer są powyżej 30 roku życia (Mandzukica nawet nie rozpatruje na poważnie), reszta zawodników ma mniej niż 28 lat, zdrowi ludzie w sile wieku, a co chwile ktoś się sypie. Nie można wszystkiego sprowadzać do pecha, ten pech na nas się skoncentrował czy jak ? Za dużo jest kontuzji mięśniowych, do tego dochodzą powroty starych kontuzji, ludzie odpowiedzialni za ten aspekt są do wymiany, bo przez nich marnowana jest robota reszty.
1
Adiceusz
Adiceusz
18 marca 2021, 19:30
Nie jestem w stanie tego skomentować. Myśle, ze już myknelismy Real i samodzielnie śrubujemy rekord.
0
plotek
plotek
18 marca 2021, 19:28
No to mam nadzieję, że Kalulu dostanie parę szans i przed powrotem Davide pokaże mu jak się wrzuca piłki.
0
Gerada
18 marca 2021, 19:21
Aktualnie - w wyniku urazów/chorób - uwzględniając dostępnych graczy w przyzwoitej dyspozycji na optymalnych pozycjach wyglądamy tak:
Donnaruma
X Kjear Tomori Theo
X Kessie
X X X
X

Na upartego można Salemaekersa wcisnąć na prawe skrzydło bo jest nominalnie pierwszym wyborem na tę pozycję i wraca do jako takiej dyspozycji.

Umówmy się - jakość piłkarska w grze do przodu jest obecnie nieobecna i składem personalnym jesteśmy aktualnie bliżej średniaków Serie A, żeby nie powiedzieć, że przez chaos jaki ta rozsypka wywołuje jakościowo haczymy o dolną część tabeli. Nasi będą musieli dobrze odczytywać sytuację i wiedzieć, że w końcówce sezonu bardziej niż kiedykolwiek mecze będzie trzeba nadrabiać sercem i walką.
Edytowano dnia: 18 marca 2021, 19:22
3
Milanboy
Milanboy
18 marca 2021, 19:21
Ahh, a sądziłem, że w tym akurat sezonie nie dozna jakiejś poważniejszej kontuzji, myliłem się.
0
Maxwarka
Maxwarka
18 marca 2021, 19:15
Nasz najrówniej grający zawodnik w tym sezonie.
Ogromna szkoda, bo w końcu widać było u niego to coś. No nic, pozostaje życzyć zdrowia i szybkiego powrotu do gry.
0
marcinomilano
marcinomilano
18 marca 2021, 19:14
O nie :( No cóż, duża szansa dla Kalulu, pokazywał już, że ma potencjał, może urośnie. Na ten moment jest to ogromna strata
2
Master of AC Milan
Master of AC Milan
18 marca 2021, 19:13
A w środku marca. Calabria wróci na Napoli. Później, Calabria wróci na United. Teraz Calabria wróci najwcześniej w maju. Widać Milan Lab i jego metody są najlepsze. To już moja przychodnia lepiej od nich leczy. Oczywiście pięknie dobierane są fatalnie bo jest ciężki sezon a to walniemy se najcięższe treningi...
0
Diavo
Diavo
18 marca 2021, 19:22
Ale teraz nabawił się kontuzji kolana podczas treningu
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
18 marca 2021, 21:10
Kiedy napisałem że nabawił się jej podczas meczu?
0
Gieno
Gieno
18 marca 2021, 19:12
Kurde dlaczego mamy takiego pecha, gdyby nie te kontuzje to byśmy się byli z Interem o mistrza.
0
Gattuso888
Gattuso888
18 marca 2021, 19:14
Nie.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 marca 2021, 19:37
Pech? O nim można mówić w przypadku Romy czy Napoli. U nas podoobnie do Juventusu ilość nieobecności jest wyłącznie efektem absolutnej bezmyślności odpowiedzialnych osób.
0
Mercik
Mercik
18 marca 2021, 19:12
Trzeba zlokalizować miejsce pobytu matki Lukaku...i to jak najszybciej...
12
filipacm
filipacm
18 marca 2021, 19:10
Cooo, kurde szkoda, prawa obrona była bardzo dobrze obsadzona dzięki niemu, najbardziej mi szkoda go z powodu, że przez to może opuścić euro
0
nrt2
nrt2
18 marca 2021, 19:07
No cóż wielka szkoda ze wypadł na tak długi czas ale oczywiście życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
1
ACstach
ACstach
18 marca 2021, 19:06
Z każdą godziną, z każdą minutą sobie myślisz, że gorzej nie będzie już, potem czytasz kolejny news i wiesz, że byłeś w błędzie.
2
Marcin1995
Marcin1995
18 marca 2021, 19:02
Zdrowia Davide!
To oczywiście bardzo duża strata, ale komentarze typu teraz wylecimy z ligi mistrzów i tak dalej są naprawdę żałosne, zespół to nie jeden zawodnik.
Forza Kalulu!
4
Diavo
Diavo
18 marca 2021, 19:01
Dawaj z siebie maxa na treningu i cyk.. tak właśnie kończą się sparingi na pełnej pompie i gierki w dziada , trening w tak ciężkim sezonie powinien być odpowiednio dobierany,a w Milanie ciągle to samo,trening pod obciążeniem,pytam się na kij? Zastanawiamy się wszyscy gdzie leży przyczyna tych kontuzji,wystarczy obejrzeć treningi być dać sobie odpowiedź.
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
18 marca 2021, 19:01
Sezon życia i coś takiego.. Jak my się nie dostaniemy do LM to to będzie jakieś cholerne fatum po prostu.. Nie pamiętam, kiedy ostatnio wyszliśmy podstawową 11tką, chyba ze Spezią..
0
Adiceusz
Adiceusz
18 marca 2021, 19:28
Ze Spezia tez nie grał Calabria i bodajże Rebic. Ostatni raz w optymalnej to chyba jakoś październik/listopad.
1
hyrus13
hyrus13
18 marca 2021, 19:01
Pomijając dramat jaki spotka klub, to przede wszystkim żal mi Calabrii. Sezon życia, piękne perspektywy wyjazdu na Euro, a tu taki uraz. Nie chcę być złym prorokiem, ale obawiam się, że dla niego sezon się skończył.
0
patoo_07
patoo_07
18 marca 2021, 19:01
Haha, no to prawdziwą szansę dostanie Kalulu. Przynajmniej mam nadzieję, że to będzie on, a nie Dalot... Jeśli obronimy TOP4 przy tylu problemach, to będzie olbrzymi sukces.
Edytowano dnia: 18 marca 2021, 19:02
2
cbvirus
cbvirus
18 marca 2021, 19:00
Jezu... nie... tylko nie to
2
Kuszu
Kuszu
18 marca 2021, 18:58
Masakra, ktoś na prawdę rzucił jakiś czar, cały czas na przekór.... Kto wróci zaraz z znowu kontuzja :/
I jak tu awansować do LM ;(
2
Adi.Milan
Adi.Milan
18 marca 2021, 18:58
Nie tylko nie to wszystko się sypie. Najlepszy sezon w jego karierze, jakas masakra
1
MariuszR06
MariuszR06
18 marca 2021, 18:56
Teraz to wogole mowę mi odjelo... Było pięknie, wszystko wraca do normy.... Jakieś fatum...Jak utrzymamy 4 miejsce to będzie mega...
1
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI