Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Legenda Interu radzi Donnarummie: "Zanim odszedłbym z Milanu, pomyślałbym dwa razy"

12 kwietnia 2021, 15:02, cinassek Aktualności
Legenda Interu radzi Donnarummie:

Przyszłość Gianluigiego Donnarummy jest przedmiotem licznych dyskusji, które z pewnością będą się nasilać im bliżej końca sezonu. Teraz głos postanowiła zabrać także i m.in. legenda Interu Mediolan, Walter Zenga. Włoch, który obecnie jest trenerem, a w przeszłości rozegrał w barwach nerazzurrich 328 meczów, powiedział dla Radio Rai: "Ja też byłem bliski opuszczenia Interu, ponieważ nie potrafiłem dojść do porozumienia z klubem. Dziś sprawy się zmieniły, w moich czasach [lata 80. i 90. - red] agenci nie mieli aż takiej mocy jak teraz. Pomijając jednak kwestie konkretnych sum czy pieniędzy uważam, że Milan to bardzo istotny klub. Zanim bym z niego odszedł, pomyślałbym dwa razy. I to jest wskazówka, którą przekazuję Donnarummie".


R E K L A M A





50 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
pazioni
14 kwietnia 2021, 03:30
Niech ta daga się kończy.
0
Alcatraz77
Alcatraz77
13 kwietnia 2021, 14:57
Mam nadzieję,że szybko się dogadają. Dla mnie jest filarem drużyny sportowo i osobowościowo.
0
lukarion
lukarion
13 kwietnia 2021, 16:37
Bez jaj jak dla mnie on tylko psuje atmosferę w zespole.No może nie do końca on ale jego pseudo menadżerka
1
Zuber
Zuber
13 kwietnia 2021, 13:46
Będzie zwała jak gościu zostanie bez kontraktu i nikt go nie będzie chciał przez chore warunki Grubaska.
0
JerryRossoneri
JerryRossoneri
13 kwietnia 2021, 08:10
Troszkę razi po oczach ta opaska na ramieniu.....
0
Bradley
Bradley
13 kwietnia 2021, 00:59
Marzy mi się, żeby przedłużyć kontrakt z Dollarem, a potem go soczyście sprzedać. Mam go dość. Maldini, rób interes.
2
zycumilanista
zycumilanista
13 kwietnia 2021, 07:41
Nie da się tak. Musiał by pójść Nam na rękę i podpisać umowę na ludzkich warunkach. Inaczej nikt go nie kupi za dobry hajs+astronomiczne zarobki. Poza tym na świecie jest kilku lepszych i tańszych od niego.
0
pepe82
pepe82
13 kwietnia 2021, 08:41
A ja chcialbym aby zosal , bez tego calego cyrku.
Mozna o nim wiele zlego mowic , moim zdaniem jest bardzo dobrym graczem na lata. Pieniadze nie zastapia go w tym stopniu co jego osoba u nas na bramce.
4
Kosmateus123
Kosmateus123
13 kwietnia 2021, 09:20
pepe82- Jest dobry, ale suma, której żąda Raiola to za dużo. Za te pieniądze można by opłacić kontrakt solidnego bramkarza, Tomoriego i zostałoby na podwyżki dla Kessiego i Bennacera...
2
pepe82
pepe82
13 kwietnia 2021, 13:03
Tak, tylko przyjscie dobrego bramkarza to tez koszty, tez sie placi prowizje, to nie jest 1 do 1 nowy kontrakt a kupno noewgo gracza.
Po za tym Chelsea i kilka topwych druzyn juz sie przekonala jak trudno znalesc dobrego bramkarza.
Druga sprawa jest taka ile w tym prawdy co podaja media.
Kolejna jest taka , jak chcesz topowych graczy musisz im placic odpowiednio niestety.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
12 kwietnia 2021, 23:38
Z Raiola to nie jest taka prosta sprawa, bo naprawdę ten gość czy się to komuś podoba czy nie ma tak cholernie silna pozycje w świecie piłki nożnej, że może wcisnąć nawet ogórka pokroju Salomona do Milanu..
Dużo się na to składa czynników choćby to że w samym Milanie jest agentem Romagnoliego, Ibry i Donnarummy a do niedawna jeszcze Bonaventury, Balo i Abate taki gość jak go wkurzysz i nie pójdziesz na ugodę z podpisaniem umowy z Gigio to zrobi Ci problemy z pozostałymi zawodnikami.. z nim trzeba ostrożnie i sam najchętniej odciąłbym się od jego zawodników, ale taki Romek zmienił agenta jak już był w Milanie.. Załóżmy że wywalamy wszystkich jego zawodników wchodzimy z nim na wojenną ścieżkę a za rok okazuje się że Kessi i Theo zmieniają swoich agentów na Raiole i co wtedy? Tego nie można wykluczyć a ten człowiek to niesamowity psycholog on tak rozmawia ze swoimi podopiecznymi że tego nie da się opisać gdzieś czytałem na ten temat i on potrafi jeździć i rozmawiać z rodziną zawodnika mówić im "zobaczcie prowadzę 50 zawodników Pogbe, Ibre, Verrattiego, de Ligta czy nie robią kariery? czy wasz syn/mąż będzie miał źle, róbcie co mówie zaufajcie mi itd itp".. On prowadzi takiego Donnarumme od juniora to co on mu tam wkłada do głowy to nawet sobie nie dam rady wyobrazić, ale gadki w stylu "Ty nie udzielasz wywiadów, ja się zajmę wszystkim" na niego leci cały hejt a on jest zimny i odporny ma wyjebane na to wszystko.. jednym słowem rozmowy z nim to jak rozmowy z diabłem i pisanie paktów krwią niestety..
3
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
12 kwietnia 2021, 23:48
Dodam że ja nawet potrafię sobie z nim wyobrazić taką uproszczona rozmowę na linii Raiola - Maldini
- Paulo "chcemy przedłużyć umowę z Donnarumma"
- Raiola "Będzie Milan w Lm będziemy rozmawiać on zasługuje żeby grać z najlepszymi"
Milan pewny Lm w 2021/22
Paulo "Mino mamy Lm, możemy przedłużyć kontrakt"
Raiola "Macie Lm i macie też pieniądze z Lm na większy kontrakt"
To tak oczywiście z przymrużeniem oka :)
0
brzydki
brzydki
12 kwietnia 2021, 22:36
On czeka na konkretną ofertę od PSG albo Chelsea :)
Oni z kolei pewnie czekają na koniec sezonu żeby wiedzieć jaki wyniki będą, sportowe a co za tym idzie finansowe. Wyjaśni się początkiem czerwca.
0
Cimar94
Cimar94
12 kwietnia 2021, 23:00
Mi się wydaje, że z tym czekaniem się chłop przeliczy. Jakby przelecieć się po klubach z topu, to wszędzie/prawie wszędzie jest bramkarz z najwyższej półki, na wysokim kontrakcie. Jeszcze niedawno w jego kontekście mówiło się o Chelsea, ale Mendy tam załatwił sprawę. PSG? Po co, skoro Navas w pojedynkę zatrzymuje Bayern na Allianz. Ciekawe jak to się rozwinie. Juventus?
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2021, 23:00
0
Demick
Demick
12 kwietnia 2021, 23:09
Lewy by tam chyba hat-tricka strzelił. Nie przeceniaj Navasa.
1
Vol'jin
12 kwietnia 2021, 21:00
Gulacsi, Livakovic, Maignan to są opcje dość tanie. Ewentualnie, choć mam z tym bramkarzem obawy Silvestri. Ewentualnie jakiś bramkarz +30 Lloris? Neto?
1
daro12555
daro12555
12 kwietnia 2021, 20:16
Ja sądzę ze zostanie jeśli będzie LM .To jest nasz najbardziej rozpoznawalny gracz na świecie oprócz Ibry i to też się liczy medialnie .
0
Demick
Demick
12 kwietnia 2021, 21:47
Co ci z rozpoznawalnego gracza, skoro trybuny są puste i kasy klubowe też? Popularną facjatą Dolara w budżecie dziury nie załatasz, bo kontrakty reklamowe Dolara są jego własną sprawą i Milan nic z tego nie ma.
4
kamilus
kamilus
12 kwietnia 2021, 22:17
Dokładnie, klub jest zawsze ponad zawodnikiem, a skoro kasa klubowa świeci pustkami, to trzeba oszczędzać. Nie mówiąc o tym, że to okazja dla piłkarzy, którzy chcą tu zostać, że naprawdę tak myślą i że to nie jest czcza gadka do mediów.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
12 kwietnia 2021, 22:18
jest rozpoznawalny bo co roku jest cyrk z jego kontraktem. Niech odejdzie i będzie spokój. Bramkarzy jest na poziomie dużo.
2
Gol
Gol
12 kwietnia 2021, 22:18
WinstonSmith - No tak, bo marki wcale nie sponsorują również klubu, uzyskując w ten sposób zgodę np. na wykorzystanie wizerunku takiego Donnarummy i nie płacą za to ciężkich pieniędzy które wpływają do kasy klubu.
1
brzydki
brzydki
12 kwietnia 2021, 22:28
A mi się wydaje, że z tą rozpoznawalnością to trochę odlecieliście xD Rozpoznawalny to on jest tylko we Włoszech bo został okrzyknięty młodym Buffonem. W LM murawy nie powąchał, grał przez kilka sezonów w słabiutkim Milanie który nie zaszedł nawet nigdzie w LE, plus kilka nic nie znaczących meczów w reprezentacji (która też szału od lat nie robi swoją drogą).

Rozpoznawalny to jest Messi, Ronaldo, Pogba, Bale, Aguero czy Neymar, a nie on. A przynajmniej jeszcze nie on.
2
ósmy
12 kwietnia 2021, 18:05
A może Mattia Perin?
Zostanie mu rok kontraktu po powrocie do Juve. Świetny bramkarz, trochę zakurzony moim zdaniem na tym wypożyczeniu i karierę hamują kontuzje. Ale jest w idealnym wieku dla bramkarza, doświadczenie ligowe ogromne.
Fajny, skromny chłopak, pewnie i pieniądz nie byłby przesadnie wielki.
1
Starosta
Starosta
12 kwietnia 2021, 18:28
Perin był już praktycznie zaklepany i ustalona cena przy ostatnich szopkach Donnarummy z kontaktem. Nic z tego nie wyszło bo Dollar podpisał papiery a Perin wylądował w Juve.
1
Starosta
Starosta
12 kwietnia 2021, 18:28
tam kwota chyba 10 milionów była za niego a jak nie to opcja rezerwową był Alisson z Romy.
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2021, 18:29
0
xpw99
xpw99
13 kwietnia 2021, 00:53
Ma 29 lat i +- tyle meczów w lidze co 22 letni Gigio. Do tego musi być naprawdę świetny skoro gra w Genoi i nigdy nic w lepszym klubie nie pokazał i nikt się nim nie zainteresował, poza Juve gdy jeszcze myślano że coś z niego będzie.
0
Cimar94
Cimar94
12 kwietnia 2021, 17:48
Do furii doprowadza mnie fakt, że chłop ostatnio nosi opaskę kapitana naszego zespołu.
14
Nelson_Dida
Nelson_Dida
12 kwietnia 2021, 18:24
mnie trochę też to drażniło, ale przypomniałem sobie o Bonuccim XD
4
Nesta_13
Nesta_13
12 kwietnia 2021, 17:44
Gigio woli innych doradców, niż Costacurta czy Zenga, którzy przecież niczego nie przeżyli i się nie znają... Nie to co Raiola, stary wyjadacz, król futbolu, człowiek instytucja...
11
LunaS
LunaS
12 kwietnia 2021, 17:35
Za chwilę ogon będzie psem sterował ... Wyobraźcie sobie że mamy nagle 10 mln pensje dla skrzydłowego, oczywiście musiałby to być wolny agent ...
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2021, 17:35
1
Nelson_Dida
Nelson_Dida
12 kwietnia 2021, 18:09
z 10mln wolnymi na pensje to mamy bardzo dobrych 2 skrzydłowych z 5mln na rękę i obie strony wzmocnione.

Dolar za 10 mln to nieśmieszny żart.
1
Rafalzki
Rafalzki
12 kwietnia 2021, 16:51
jeśli doniesienia na temat wymagań Gigio i Raioli są faktycznie prawdziwe to moim zdaniem powinni im pokazać gdzie są drzwi. Wiem, że wówczas potrzeba będzie nowego bramkarza ale jeśli Donnarumma ma zostać z kontraktem typu 8-10 milionów tylko na dwa lata to jest to błąd, rozwiązanie doraźne i niezwykle kosztowne zarazem. Jako zawodnika Milanu uwielbiam gościa ale nie ma sensu podcinać sobie żył żeby go zatrzymać... W Serie A jest przynajmniej kilku gości może i słabszych ale na bardzo wysokim poziomie a przy okazji dużo tańszych. Osobiście bardzo bym chciał żeby w jego miejsce (jeśli nie zostanie oczywiście) przyszedł Drągowski, chłop ma charakter i niesamowite umiejętności co już wiele razy pokazał. Dla niego to chyba najlepszy moment na krok do przodu w postaci kontraktu z lepszym klubem niż Viola. Jedyny minus to Comisso bo ten go nie odda pewnie za czapkę gruszek niestety...
5
Owiec
Owiec
12 kwietnia 2021, 16:45
https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/514/222/4d9.gif
1
matten
matten
12 kwietnia 2021, 15:48
Zarówno odejście, jak i pozostanie zawodnika, będzie miało swoje plusy i minusy, zarówno dla piłkarza, jak i dla klubu.
Donnarumma powinien zdecydować czy chce się rozwijać w "cieplarnianych warunkach" przy nieco niższym uposażeniu, czy też rzuci się na głęboką wodę w zamian ze lepszą pensję. Sądzę, że w topowym klubie nie będą zwracać uwagi na młody wiek, ale od razu będą boleśnie piętnować każdą wpadkę.
Milan w razie odejścia straci dobrego bramkarza i potencjalny zarobek, będzie też musiał wysupłać pieniądze na nowego golkipera i znacznie uszczuplić budżet na wzmocnienia. Z drugiej strony pozbędziemy się Raioli, zlikwidujemy komin płacowy i zwolnimy środki na kontrakt dla zawodnika, który może mieć większy wpływ na wyniki zespołu niż bramkarz (np. klasowy skrzydłowy w miejsce Castillejo).
Ja już dawno wyrosłem z kibicowania zawodnikom, więc nie będzie mi szkoda Donnarummy jeśli zdecyduje się szukać szczęścia w innym klubie. Mam nadzieję, że Maldini podejmie optymalną decyzję dla naszego klubu.
22
milanista1997
milanista1997
12 kwietnia 2021, 16:06
Raioli to się nigdy nie pozbędziemy. Nie tylko Donnaruma z nim współpracuje.
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 kwietnia 2021, 16:25
milanista1997 - z naszej kadry jeśli się nie mylę zostanie mu tylko Zlatan i Romek
2
Jaca23
Jaca23
12 kwietnia 2021, 16:48
Nie tylko Raiola jest w tym biznesie, da się bez niego żyć ;)

matten
ogólnie się zgadzam, poza tym, że patrząc długoterminowo Milan niespecjalnie musi znajdować pieniądze na transfer. kontrakt Donnarumy na poziomie 10 mln to dla klubu prawie 20 mln rocznie, nawet na dwa lata daje prawie 40 mln euro. A tak możemy kupić bramkarza za około 20 mln z pensją 2 mln /4 mln koszt klubu i kontrakt na 4-5 lat.
1
Orzelek79
Orzelek79
12 kwietnia 2021, 18:15
Kluczowe zdanie ,, wyrosłem z kibicowania zawodnikom"
Milan jest ponad wszystko, wolę żeby odszedł nawet 8 LM to Komin i kolejni ,,zakochani w tych barwach " będą chcieli kasy nie adekwatnej do realiów.
0
brzydki
brzydki
12 kwietnia 2021, 22:14
Tak, bo Raiola to zły człowiek i diabeł wcielony xD Bekę mam jak się czyta takie wypociny

Raiola to agent, bardzo dobry agent. Miał załatwić Donnarrumie dobry hajs? Załatwił świetny. Mało który agent jest aż tak skuteczny. Wy myślicie, że jak Milan "pozbędzie się Raioli" w będzie pięknie i kolorowo, bo każdy inny jest wspaniały xD Dopiero by były jazdy jakby się wkopali w takiego Mendesa, albo w jakiegoś zawodnika który wystawia papiery od psychiatrów i szaleje jak chce odejść (hehe patrz Calhanoglu w Bundeslidze).

To agent pracuje dla zawodnika, a nie odwrotnie. Raiola współpracuje też ze Zlatanem i jak to wygląda? Ibrahimović chce zostać, to zostaje bez ceregieli. To że Donnarruma chce zarabiać kosmiczne pieniądze to nie jest wina Raioli moi drodzy xD
0
Piotrek1899
Piotrek1899
12 kwietnia 2021, 15:40
Myślę, że to właśnie dzięki tej pijawce rozpocznie się cyrk z kontraktami w Milanie. Ponoć Kessie odrzucił pierwszą propozycję kontraktu. Nie ma się co dziwić, skoro jemu 8 baniek nie pasuje, a Kessie otrzymał propozycję na poziomie 3,5 mln.
2
hyrus13
hyrus13
12 kwietnia 2021, 15:50
Mówcie co chcecie, ale taka oferta jest dla Francka jak policzek. Chłop haruje na boisku za dwóch, strzela bramki i jest najważniejszym piłkarzem Milanu, a ma dostać połowę tego co Zlatan? Niestety jak się chce mieć dobrych piłkarzy to trzeba im płacić. Jak nas nie stać na pensje dla Francka to trzeba go sprzedać.
30
stary_boss
stary_boss
12 kwietnia 2021, 16:03
i to jest właśnie to ze jeżeli dostanie te 8 milionów to zaraz pozostali będą chcieli 6 lub więcej najlepsza opcja podpisać i od razu na listę wystawić tym bardziej jak nie podpisze to ceny za bramkarzy z automatu dla nas pójdą o 50% w górę
4
dbmat
dbmat
12 kwietnia 2021, 16:04

Jak bym miał wybrać z kogo muszę zrezygnować Zlatana czy Kessiego ponieważ nie mam kasy na dwie wysokie pensje zostawiam Francka. Jeżeli znalazły się pieniądze na Zlatana to muszą się znaleźć dla Francka. Sprawa Donnarumy moim zdaniem jest przegrana już dawno: trzeba było go sprzedawać wcześniej. Teraz każde rozwiązanie jest złe: 8mln pensji to już za dużo ( na tą chwilę dla Milanu) , 12 to już przesada kompleta, a odejście za darmo to lekkie ośmieszenie klubu...
0
dbmat
dbmat
12 kwietnia 2021, 18:11
@stary_boss - ja już nie mam siły wam tłumaczyć, że "podpisać i od razu na listę transferową" to kretynizm, bo Dolar nie musi chcieć nigdzie odchodzić i zostaniemy z rezerwowym, pobierającym 10 baniek netto...

Piłkarz to nie wór kartofli, a życie to nie Football Manager.
1
Starosta
Starosta
12 kwietnia 2021, 18:34
Ile razy trzeba to tłumaczyć. Nawet jak podpisze kontrakt to nie będzie chciał odejść. Ludzie kto wam kupi w dobie Covida bramkarza z pensja 10 milionów netto. Tylko PSG, City lub United.
1
gorylmagila
gorylmagila
12 kwietnia 2021, 15:30
Jak chce to niech odejdzie... Trzeba w końcu jasno sobie powiedzieć, że z niewolnika nie ma pracownika. Europa stoi przed nim otworem. Proponuję Anglię, Niemcy czy Hiszpanię ...
1
nrt2
12 kwietnia 2021, 15:08
Donnaruma myśli ale narazie o zarobkach XD
0
TR3V0R
TR3V0R
12 kwietnia 2021, 15:08
żeby to jeszcze go obchodziło. A grubas potrząśnie pieniążkiem przed dollarem i temu już odwali. To jest idealny przykład zawodnika, na którego większy wpływ ma jego agent ( no i pieniążki oczywiście), niż on sam.
3
Manolas
Manolas
12 kwietnia 2021, 15:05
Na mądrej głowie to jednak włosy nie rosną
11
Semper Fideli
Semper Fideli
12 kwietnia 2021, 15:49
Mowisz ? To dzis biore maszynke i jade na glace ;)
1







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI