Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Milan rozwija się na rynku chińskim. Otwarcie nowej siedziby w Szanghaju

19 maja 2021, 00:38, Ginevra Aktualności
Milan rozwija się na rynku chińskim. Otwarcie nowej siedziby w Szanghaju

W oficjalnym komunikacie, zamieszczonym na stronie internetowej Milanu, klub poinformował o otwarciu nowej siedziby w Szanghaju oraz nawiązaniu współpracy z PacificPine Sports, akademią sportową, która pomoże w stworzeniu na terenie Chin sieci akademii piłkarskich pod szyldem AC Milan. Inicjatywa ma na celu wzmocnienie obecności marki Rossonerich na rynku chińskim. Milan swoją pierwszą siedzibę otworzył w 2017 roku w Pekinie, aby rozwijać współpracę komercyjną z lokalnymi partnerami oraz wzmacniać swoją obecność w chińskich mediach społecznościowych. Nowo otwarta siedziba w Szanghaju jest kontynuacją wysiłków klubu w celu dalszego rozwoju strategii handlowych oraz komunikacyjnych w Chinach, które są coraz bardziej świadome swego znaczenia na rynku globalnym. Milan chce również zainwestować w rozwój nowych pokoleń kibiców i piłkarzy w czym pomóc ma umowa partnerska z PacificPine Sports. Współpraca rozpocznie się w Shenzhen, gdzie powstanie pierwsza akademia piłkarska pod szyldem AC Milan, za którą podążą kolejne na terenie Chin. Projekt szkoleniowy zakłada zaangażowanie aspirujących piłkarzy poniżej 18 roku życia (z naciskiem na szkolenie dzieci pomiędzy 5 a 12 rokiem życia). 

Popularność Milanu w Chinach rośnie, co pokazują badania przeprowadzone przez YouGov, znaną firmę zajmującą się analizą rynku, według których Rossoneri są najpopularniejszą włoską ekipą w Państwie Środka. Nie tylko fizyczna obecność w postaci siedziby klubu, lecz również aktywność lokalnych fanklubów, jest ważnym element popularyzacji marki AC Milan. Klub jest aktywny w siedmiu chińskich platformach społecznościowych (takich jak jak Weibo czy WeChat). Liczba użytkowników przekracza obecnie 3,8 mln. W trakcie pandemii Milan zorganizował również projekt pod tytułem China Digital Summer Tour, który cieszył się dużą popularnością wśród lokalnych fanów oraz został doceniony przez lokalnych ekspertów. 


R E K L A M A





6 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jaca23
Jaca23
19 maja 2021, 20:38
Mamy w Chinach więcej kibiców, niż "chiński" Inter? Tego się nie spodziewałem. Sprowadźmy Chińczyka dajmy mu zagrać kilka minut, a będziemy mieli ogólnie na świecie 2x więcej kibiców :p Chiny to przepotężny rynek.
0
ksieciunio
ksieciunio
19 maja 2021, 09:03
Prezydent Chin obiecał koszulkę Milanu Kim Dzong Unowi?
0
19 maja 2021, 08:27
Sądząc po koszulce to chyba szykuje się tam transfer Raioli XD
10
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
19 maja 2021, 05:22
Specjalna koszulka dla młodych zawodników sumo.
14
Corsa
Corsa
19 maja 2021, 07:12
Oplułem się kawą przez Ciebie! :D
3
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
19 maja 2021, 01:33
Rozmiar koszulki XXXXXXXXXL
4







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI