Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Giroud do wzięcia za darmo i znów łączony z Milanem

19 maja 2021, 08:28, Adam6 Aktualności
Giroud do wzięcia za darmo i znów łączony z Milanem

Choć w niedzielę rozstrzygnie się najbliższa przyszłość Milanu, szefowie klubu już myślą o wzmocnieniach na kolejny sezon. Według La Gazetty dello Sport i serwisu Milan News, najnowszym pomysłem na wzmocnienie ataku ma być zakontraktowanie 34-letniego Oliviera Giroud. Francuzowi w czerwcu wygasa kontrakt z Chelsea i niemal na pewno nie zostanie przedłużony, więc zawodnik mógłby trafić na San Siro za darmo. Były napastnik Arsenalu nie cieszy się w tym sezonie zaufaniem menadżerów The Blues, gdyż w Premier League rozegrał tylko 746 minut, jednak w tym czasie udało mu się strzelić 4 gole. 


R E K L A M A





47 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jaca23
Jaca23
19 maja 2021, 20:07
Bez przesady z tymi porównaniami do Mandzu. Giroud jak gra to strzela i praktycznie nie łapie kontuzji, ale na jego pensję to nas obecnie nie stać.
Edytowano dnia: 19 maja 2021, 20:09
1
jarek2572
jarek2572
19 maja 2021, 19:26
Niezły duet z Mandzukicem by stworzyli....
0
sharakmilanista
19 maja 2021, 17:42
jeśli nie awansujemy do lm to to właśnie takich transferów należy się spodziewać
0
Andre
Andre
19 maja 2021, 17:41
Tylko nie Giroud.
0
TR3V0R
TR3V0R
19 maja 2021, 16:06
pewnie, kolejny emeryt. Czemu nie :P
0
kusniak_22
kusniak_22
19 maja 2021, 14:34
Nie możemy się skupić na Belottim ?
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 maja 2021, 16:53
Giroud na 2 lata jakies 20mln brutto. Belotti na 2 lata jakieś 65mln brutto. Już wiesz dlaczego się oglądamy na Girouda ? :)
0
Fushnikov
Fushnikov
19 maja 2021, 17:33
Grzesiek myślę że jeżeli uda się złowić LM to warto wydać na młodego obranego napastnika.
Czy chcemy mieć dwóch napastników których zjada ząb czasu??
0
King_Gattuso08
King_Gattuso08
19 maja 2021, 13:58
Nawet jeśli jest po trzydziestce to raczej gorszy od Mandżukića nie będzie. Jeśli nie dostaniemy się do LM co jest niestatety prawdopodobne no to chyba nie będziemy biadolić skoro jest za darmo. Przeczuwam więcej takich transferów, żeby zacisnąć pasa.W Chelsea choć gra rzadko to jednak nie zawodzi i strzela te bramki. Dodatkowo jest silny i świetnie gra głową, a Milan potrzebuje takiego typu napastnika. Moim zdaniem wszystko będzie zależne od LM
1
PaoloACM
PaoloACM
19 maja 2021, 12:47
Nie.
1
karp_fso
karp_fso
19 maja 2021, 12:06
Fajny piłkarz, ale obawiam się powtórki z Mandzu to raz. Dwa, mamy Ibrę, my na drugiego napastnika potrzebujemy młodego dzika, albo kogoś w sile wieku (np. ten nieszczęsny Belotti, nie jestem wielkim fanem, ale chyba lepszej opcji nie mamy xD), a nie kolejnego emeryta.
Edytowano dnia: 19 maja 2021, 12:06
3
pjotr
pjotr
19 maja 2021, 11:57
I jaki jest tego sens? juz mamy 2 emerytów w ataku, których trzeba będzie niedługo kimś zastąpić. Giroud też pogra z 2 sezony pewnie, a nie wiadomo w jakiej jest formie.

0
daro12555
daro12555
19 maja 2021, 10:33
Popatrzcie na zespół Atalanty oprócz 33 letniego Ilicica ,który jest już odstawiany na boczny tor nie ma zawodnika z roczników 80 .Tam są piłkarze albo w najlepszym okresie piłkarskim czyli 28-30 lub młodsi.I jak grają w LM i Seria A a nikogo piłkarsko wielkiego nie mają ale jest tam tempo i zgranie .
0
MilanHomer
MilanHomer
19 maja 2021, 10:51
Z drugiej strony nie ma tam zbyt wielu zawodników w wieku 19-22, którzy grają ważne role w zespole.
0
boro215
boro215
19 maja 2021, 10:55
Przypominam że robisz wjazd na kadrę z najniższą średnią wieku w Serie A (chodzi o Milan oczywiście). I jak najbardziej jestem za wprowadzaniem kilku zawodników po 30 dla balansu mentalnego, pod warunkiem jednak że jest kwestia młody-stary na pozycję z dobrą etyką pracy, żeby gówniak miał się od kogo uczyć. Dlatego jedyną w sumie pozycją newralgiczną jest atak w Milanie, który opiera się na 34 i 40 letnich "dziadkach" piłkarskich. Mandzu nie przedłuzymy, Ibra będzie grał co 3 mecz albo w ogole bo mu kolana juz nie wytrzymują, a na młodego w 90% przypadków nie ma co liczyć, bo mentalnie obsra zbroje. Potrzebujemy 2 doświadczonego napadziora na małym kontrakcie, bo młodego Pioli nie wyciągnie a wynalazki z Leniao i Ante raczej średnio się sprawdzają. Jedyne co budzi wątpliwości to to czy to powinien być Giroud.

Oczywiście to moje luźne przemyślenia co do dalszego rozwoju kadry, głownie młodych i wychowanków.
Edytowano dnia: 19 maja 2021, 10:56
2
daro12555
daro12555
19 maja 2021, 11:08

MilanHomer-Zgadzam się tylko jak młody nie wypali to dość łatwo się go pozbyć ale jak starszy nie wypali to jest problem bo nikt go nie będzie chciał chyba ze bliski wschód .
boro215 -nie przesadzaj Ibra będzie zdolny do gry w 50 procentach lub więcej meczach przede wszystkim kalendarz nie będzie tak napięty.Ruszymy ligę normalnie a nie miesiąc później .Puchary czy to będzie LM czy LE nie będzie eliminacji więc odpadnie nam trochę meczy.Potrzebujemy młodego napastnika do Ibry .
0
Marcin1995
Marcin1995
19 maja 2021, 10:22
On piłkarsko jest lepszy niż Belotti ale kolejny zawodnik po 30 w ataku to spore ryzyko
0
19 maja 2021, 10:19
O kolejny wrak za free, nowe nie znalem
1
rossoner111
rossoner111
19 maja 2021, 10:04
To ze nie wzięliśmy dziru w zimowym okienku, tylko tańsza opcje mandudzkiva. Będzie nas kosztowało udział w lm
3
marcinomilano
marcinomilano
19 maja 2021, 10:03
Jak on będzie chciał 15 mln euro na rękę za sezon, czyli pewnie gdzieś 30 brutto. Nawet bez kwoty odstępnego to będzie ogromna suma, nie ma szans. On spokojnie jeszcze gdzieś dostanie takie pieniądze, ale na pewno nie u nas.
0
ósmy
19 maja 2021, 11:49
Ponoć chce piątaka z dwuletnią umową.
0
Majki85
Majki85
19 maja 2021, 09:56
A moim zdaniem pasowałby on do Milanu. We Włoszech wiekowi zawodnicy (napastnicy) dają radę. Mandzukič to wyjątek bo kiedy on grał w piłkę na powaznym poziomie ostatnio? Gdyby ominely go kontuzje to myślę że mielibyśmy z niego sporo pociechy.
1
daro12555
daro12555
19 maja 2021, 09:46
Wielka pensja ,35 lat zaraz się połamie i tak będzie jeszcze że Ibra i on by byli kontuzjowani i znowu Rebić lub Leao w ataku eh.Młodego napastnika który może się nauczyć czegoś od Ibry .
1
19 maja 2021, 09:41
Kolejny trup?
2
MilanHomer
MilanHomer
19 maja 2021, 09:40
Dawać młodszego :)
Chociaż to i tak młodziak przy obecnych napadziorach :)
1
LunaS
LunaS
19 maja 2021, 09:30
Baby Milan - Zlatan, Mika, Giroud, Mandzu :)
2
wielki prostownik
wielki prostownik
19 maja 2021, 09:15
Pasuje idealnie do naszego klubu emerytowanego napastnika. Nie wspomną już o jego zapewne kosmicznych wymaganiach finansowych.
Edytowano dnia: 19 maja 2021, 09:22
3
Rafał0209
Rafał0209
19 maja 2021, 09:09
Bez awansu do LM to mogą brać i Rasiaka ten klub popadnie w przeciętność na kolejne 10 lat
3
wielki prostownik
wielki prostownik
19 maja 2021, 09:14
Co rok czytam takie ględolenie a LM nie ma od 8 lat i świat się nie zawalił. Na dodatek drużyna co rok jest wzmacniana.
11
Rafał0209
Rafał0209
19 maja 2021, 09:21
Nie zawalił ale Milan stoi w miejscu, od lat jeżeli chodzi o opłacanie tych gwiazdek byliśmy w top4 Ligi,a miejsca zajmujemy 5-7 to ktoś tu wykonuje złą robotę, ale najlepiej się klepać co rok po ramieniu i wmawiać sobie że jest dobrze.
6
wielki prostownik
wielki prostownik
19 maja 2021, 09:40
Jak na potencjał kadry to jest dobrze. Nie zgodzę się że stoimy w miejscu. Obecny sezon jest postępem w porównaniu z poprzednimi. 76 punktów to chyba od 8 lat nie zdobyliśmy. Nie wystarczy do LM? Może i nie wystarczy bo inni zdobyli jeszcze więcej ale nie można powiedzieć ze postępu nie ma. A to, że często przepłacamy przeciętnych grajków to masz rację. I z tym wypadałoby coś zrobić.
4
roeser
roeser
19 maja 2021, 10:27
To czy ten sezon jest postępem czy tylko wyskokiem to się za rok okaże.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
19 maja 2021, 11:56
wielki prostownik - a kiedy był rok że tak mocno bazowaliśmy na wypożyczeniach a kluczowi gracze odeszli za darmo? Bo taki szykuje się obecnie
Do tego reszta stawki wydaje się mocno wzmacniać zwłaszcza na ławkach trenerskich - o LM nie będzie już łatwiej niż w tym roku
0
wielki prostownik
wielki prostownik
19 maja 2021, 12:38
Bazujemy na wypożyczeniach? Poza Tomorim reszta to marne uzupełnienia składu które zastąpimy pewnie innymi równie mizernymi wypożyczeniami. A wykupy wypożyczń mieliśmy co rok (patrz Kessie). Odejście Dolara na dłuższą metę będzie korzystne finansowo ze względu na jego absurdalną pensję. Jest tylko problem Hakana który pewnie też załatamy wypożyczeniem. O LM w tym roku było najtrudniej od kiedy Włosi mają tam 4 drużyny. Czy w kolejnych latach będzie łatwiej? Nie sądzę ale trudniej już się nie da. A reszta stawki póki co nikim się nie wzmocniła. Pożyjemy, zobaczymy ale Milan miał upadać po każdym braku LM i jakoś nie upadł. I teraz tez nie upadnie.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
19 maja 2021, 17:53
wielki prostownik - tylko że te uzupełnienia które odejdą (Dalot, pewnie Diaz, Tomori) trzeba będzie i tak uzupełnić. Co do Gigio - mówimy o aspekcie finansowym i zgoda, ale jesteśmy pewni sportowego?
No trzeba było zdobyć dużo punktów ale chyba nie wierzysz że Juventus będzie jeszcze tak słaby? Chyba nie wierzysz że Napoli z Atalantą się rozlecą? Zakładasz że Roma z Mou będzie niewypałem? (możliwe, ale no nie ma sensu tego zakładać)
My za rok bez LM silniejsi niż teraz nie będziemy, bo niby jak (chyba że zmienimy trenera i ktoś baaardzo mocno wyskoczy z poprawą poziomu), natomiast rywale jak najbardziej - więc jak twoim zdaniem będzie łatwiej?
0
wielki prostownik
wielki prostownik
19 maja 2021, 20:27
Skąd wiesz że nie będziemy silniejsi? W tamtym roku napisałbyś tak samo a chyba nie powiesz że nie byliśmy w tym sezonie silniejsi. Mimo braku LM. Ja nie napisałem że będzie łatwiej o LM. Napisałem że nie będzie trudniej bo nie ma już miejsca na wzrost poziomu trudności. 76 punktów i brak LM to jest kosmos. 5 drużyn będzie miało powyżej 75 punktów. W morderczej Premiership tyle do wicemistrzostwa wystarczy. Czołówka Serie A bardzo mało punktów traciła ze słabszymi i więcej nie wydusi żeby nie wiem jak się wzmocnili.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
19 maja 2021, 20:31
wielki prostownik - owszem napisałbym - nie traciliśmy nikogo kluczowego do naszej gry więc szansa że będziemy silniejsi była duża - w tym roku jest inaczej. To że czołówka traci mało punktów może się nie zmienić i takie wyniki to norma - wtedy kluczowe będą wyniki osiągane z bezpośrednimi konkurentami i tu się rozbija o to że ci konkurenci będą silniejsi, bo Juve słabsze niż z Pirlo być chyba nie może, Mou może ogarnąć Romę aby nie przegrywała wszystkiego z resztą topu jak leci a u nas jak napisałem szans na poprawę nie widzę, a nawet gorzej, boję się czy będziemy na obecnym poziomie
0
lopezito84
lopezito84
19 maja 2021, 08:53
Z znów pewnie trzeba by było wydać z p mln na pensję.
0
boro215
boro215
19 maja 2021, 08:49
Najpiękniejszy u nas? Jak da jeszcze rade zgiąć sie do skorpiona xd
0
DL7official
DL7official
19 maja 2021, 08:48
Przykład Mandzukicia pokazuje, że znane nazwisko nie wystarczy, jak jesteś "stary" i długo nie grałeś. Jeśli uda się awansować do Ligi Mistrzów i będą pieniądze to brać tylko młodego napastnika, z lepszą kondycją, z mniejszą szansą na częste urazy, perspektywicznego.
0
tommyb1
tommyb1
19 maja 2021, 08:48
Zlatan wystarczy. Wzięcie Mandzukica pokazało że potrzebujemy kogoś innego...napastnika w sile wieku, który przede wszystkim będzie zdrowy przez 90% sezonu!!! Oczywiście Giroud to troszkę inna postać niż Mario. Przede wszystkim cały sezon trenowal. Można powtarzać Belotti mantrę, ale coś czuje że po utrzymaniu Torino guzik z tego będzie. Już ten stary kretyn ponoć z 50 bankami wyskoczył
Edytowano dnia: 19 maja 2021, 08:50
3
Master of AC Milan
Master of AC Milan
19 maja 2021, 08:47
Jak zgodzi sié na małe zarobki i zaprosi z Rutyny do Mediolanu Belottiego to jak najbardziej.
0
paweł_piotr
paweł_piotr
19 maja 2021, 08:43
Jakie ma zarobki?
0
Adam6
Adam6
19 maja 2021, 08:51
Ok. 6 mln euro
2
wojtekdio1234
wojtekdio1234
19 maja 2021, 08:39
z tych,,starych" to tylko Ibra po Mandzu już nikogo takiego nie chce, chyba ze będzie to Modric :D
1
gelooo18
gelooo18
19 maja 2021, 08:38
Szczerze to ja bym go chętnie widział u nas w drużynie . Jeszcze z 6 lat pogra :-D
0
kurpkombajn
kurpkombajn
19 maja 2021, 08:35
Oby nie
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI