Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Ilicicia chce także Lazio, ale Słoweniec preferuje transfer do Milanu

26 maja 2021, 15:33, cinassek Aktualności
Ilicicia chce także Lazio, ale Słoweniec preferuje transfer do Milanu

La Gazzetta dello Sport podaje, że o Josipa Ilicica rywalizują Milan oraz Lazio. Preferowanym kierunkiem przez Słoweńca są rossoneri. 33-letni ofensywny pomocnik ma jeszcze rok ważnego kontraktu z Atalantą Bergamo, ale za kilka milion euro mógłby odejść już tego lata. Mediolańczycy czekają z podjęciem decyzji, w dalszym ciągu toczą rozmowy także z Hakanem Calhanoglu, ale zdecydowanie biorą pod uwagę możliwość sięgnięcia po Ilicicia. Wkrótce wszystko powinno się wyjaśnić.


R E K L A M A





105 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
PeterWarne753
PeterWarne753
27 maja 2021, 09:32
Jestem bardzo sceptyczny co do tego transferu. Facet ma umiejętności to pewne, ale chodzi bardziej oo budowę drużyny też. Jednak DePaul byłby tutaj lepszą opcją dla nas. Napewno trzeba spojrzeć na to szeroko i zobaczyć kogo odpalimy ze składu o kogo realnie musimy pozyskać, bo nie ma co ukrywać w wyniku tych wypożyczeń jakie Milan robił to pozyskanie gracza to też wykup Tommoriego i Tonalego.
0
tommyb1
27 maja 2021, 09:17
Możemy przyjąć za darmo za kare że Caldary nie wykupili
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 maja 2021, 01:43
Wszystko zależy od szczegółów umowy, jak przyjdzie jako wsparcie ławki i będzie to miało odzwierciedlenie w kosztach poniesionych przez klub to ok. To nie mniej chimeryczny zawodnik jak Hakan, więc nie widzę go jako gracza podstawowego składu grającego równo i ciągnącego nas przez cały sezon. Raz, że nie jest to tytan pracy i przez to ma lepsze i gorsze okresy. Dwa, to charakter humorzasty i lubi się dąsać, z natury nierówny, bywa tragiczny albo genialny. Ma wiele zalet, jest nieszablonowy i kreatywny ale nie jest pracusiem i niezbyt poświęca się w destrukcji. Trzy, obawiam się w jego wypadku jednej rzeczy, że ząb czasu niebawem go dopadnie. Jego kariera nie była modelowa choć potencjał miał, oby nie było tak, że jak do nas przyjdzie to nie będzie w stanie przenieść formy z Atalanty do ACM, żeby to nie okazał się transfer "w stylu Bigli". Reasumując, Maldini ewidentnie widzi potrzebę posiadania kilku doświadczonych zawodników, jeśli w Josipie jest jeszcze ogień, motywacja i ma paliwa na dwa sezony na dobrym poziomie to jako uzupełnienie składu, bardzo dobry wybór.
Edytowano dnia: 27 maja 2021, 01:44
1
rk140685
rk140685
27 maja 2021, 01:41
Jakos nie jestem fanem tego pomyslu.
0
goat333
goat333
27 maja 2021, 01:14
Szczerze mówiąc to jakoś średnio mi to pasuje. Może dlatego że mega liczę na De Paule i jeśli miałbym kupić jednego piłkarza to właśnie go. Brakuje kogoś takiego w milanie. Giroud tak, llicic tylko w przypadku odejscia hakana jakoś rezerwowy z małą pensja Max 2.5 mln
0
jasiom22
jasiom22
26 maja 2021, 23:16
Prawda jest taka że z Hakanem może skończyć się jak z Gigio. Ilicić pasuje do Rebića i Ibry w miejsce Hakana właśnie. Na siłe jeszcze na prawe skrzydło się nada. Yugo-trio.

Szkoda tylko z tym Giroud, bo to by jednak oznaczało że top napastnika "ala Lukaku" nie będzie. Więc cięzko spodziewać się skoku jakościowego, jak nastąpcą Mandzukica dla pół sezonowca Ibry, ma być kolejny pół sezonowiec, pokroju Mandzukica własnie.

Szkoda, ale niech robią co chcą, zaufanie do zarządu jest.
1
milanista1988
milanista1988
26 maja 2021, 22:45
Nie, jego bym nie chciał...
0
adamos
adamos
26 maja 2021, 21:41
Hmmm a czy polityka Elliota to nie młodzi zawodnicy?
1
Rocker
Rocker
26 maja 2021, 23:36
Właśnie się zastanawiam jak te ostatnie doniesienia transferowe mają się do wizji zespołu naszego łysego księgowego z RPA.
1
Andre
Andre
26 maja 2021, 21:39
Ilicic może jest chimeryczny i leniwy, ale jak tylko mu się chce, to potrafi grać jak natchniony wirtuoz.
2
jasiom22
jasiom22
26 maja 2021, 23:12
No czyli idealny partner dla Leao, w miejsce Hakana. :-p
1
Andre
Andre
27 maja 2021, 01:15
No tak, dla Leao nie byłby zbyt dobrym wzorem do naśladowania ;) Obserwowanie podejścia do gry Ilicica mogłoby za bardzo Portugalczykowi wejść w nawyk ;)
0
deshaun
deshaun
26 maja 2021, 20:37
Zdecydowane tak! To nie jest zawodnik który rozegra tyle meczów jak Kessie, ale jak wchodzi to nie trza się bać o jakość jak u np. Krunica (którego osobiście bardzo lubię)
0
26 maja 2021, 20:14
Milan ma niezłą kadrę. Większym wzmocnieniem byłby jeden kozak na najbardziej newralgiczną pozycję niż 10 przeciętniaków lub emerytów typu Giroud lub Ilicic. Jak ktoś mi mówi że "przyda się do rotacji" to ja mu odpowiem że 90% składu kadry Milanu to zawodnicy max. do rotacji. Tylko 5 może 6 zawodników w Milanie robi różnicę. A niedługo pewnie będzie 1 mniej. Wolę jednego robiącego różnicę niż 10 odpadów jak ci wyżej. A pewnie się skończy, że Milan sprowadzi 6 nowych graczy "do rotacji" i zostaniemy szybko w grupie wyjaśnieni.
0
26 maja 2021, 20:08
Bójcie się rywale
1
Orzelek79
Orzelek79
26 maja 2021, 20:05
Ilicic w formie to kozak bez dwóch zdań. Tyle tylko że jego wiek jest problemem. MM też miał być realnym uzupełnieniem a uzupełnił tylko konto w banku. Ibra zagrał około 40 % spotkań. Potrzebujemy realnych wzmocnień a nie ich imitację.
0
Jaca23
Jaca23
26 maja 2021, 19:47
Nie jestem zbyt przekonany do kupna Ilicica. Jest to zawodnik chimeryczny, który niewiele pracuje w defensywie. Uważam, że mógłby przyjść jedynie jako zawodnik do rotacji na 10tke/prawe skrzydło.

Moja propozycja na nową 10tke to Pedro Goncalves. Może być z niego drugi B.Fernandes.
Edytowano dnia: 26 maja 2021, 19:55
1
Vol'jin
Vol'jin
26 maja 2021, 20:04
80 mln to my raczej nie mamy :) a tyle to Sporting krzyknie minimum
0
Jaca23
Jaca23
26 maja 2021, 20:11
Tyle to wynosi jego klauzula, a ile sobie zażyczą to nie mam pojęcia. Według mnie mega zawodnik, warto byłoby spróbować, choć pewnie zgarnie go ktoś z PL. Może jakieś wypożyczenie z opcją? ;)
0
wielki prostownik
wielki prostownik
26 maja 2021, 19:28
Poza Atalantą nigdzie szału nie zrobił a teraz nawet tam już nie jest podstawowym graczem. Najlepsze lata ma już za sobą. Bez sensu transfer. Chyba że za darmo i pensją nie większą niż 2 bańki. Wtedy można zaryzykować jakiś krótki kontrakt.
1
Trzesuaf
Trzesuaf
26 maja 2021, 19:28
Za stary, nie ma gwarancji czy choćby rok pogra na dobrym poziomie, trzeba szukać under30. Mamy złe doświadczenia z dziadkami. Ibra 16 czy 19 meczy? Bez mega skuteczności byłby niewypałem, a i tak finansowo się kiepsko kalkulował. Mandżu - wtopa sezonu. Nie musimy brać samych nastolatków, ale jest różnica między 30, a 34 latkiem.
0
chory
chory
26 maja 2021, 19:11
zależy jak z budżetem, jak będzie więcej kasy to brać kogoś młodszego, priorytetem jest napastnik
0
Biegan
Biegan
26 maja 2021, 18:39
Ilicić na rok z możliwością przedłużenia o kolejny to fajna opcja.
0
Pavlović31
Pavlović31
26 maja 2021, 18:34
To Ilcic i Giroud do Milanu?...
0
Thomas21
Thomas21
26 maja 2021, 18:09
Jak Diaz zostałby na wypożyczenie z opcją wykupu do tego Ilicic na krótki kontrakt to mozna z Hakanem sie pożegnać. Zaznaczam że chciałby, żeby Hakan został ale nie może przeciagać MILANU w nieskoczonosć.
0
daro12555
daro12555
26 maja 2021, 18:11
Real będzie chciał mieć prawo odkupu na pewno .
0
brzydki
brzydki
26 maja 2021, 18:02
Trzeba mieć alternatywy, ale to powinna być opcja nawet nie B, tylko co najwyżej C jak wszystko inne nie wypali...
2
Zuber
Zuber
26 maja 2021, 18:01
To oni niech go wezmą a do nas Luis Alberto.
3
cbvirus
cbvirus
26 maja 2021, 17:50
Myślę, że jak najbardziej. Koszt kilku milionów euro, a jak pokazał ten sezon, to Ilicić nie mając żadnego przygotowania fizycznego do sezonu (dołączył po jego rozpoczęciu) i grając w co drugim meczu, był w stanie zrobić taką samą liczbę asyst co Hakan i samodzielnie rozwalić nas w styczniu. Myślę, że jeżeli będzie pracował latem na odpowiednich obrotach to będzie dobrze przygotowany do sezonu i dużo nam da.
2
daro12555
daro12555
26 maja 2021, 18:11
Jest coraz starszy nie każdy piłkarz jest Ibrą gdzie może praktycznie do 40 grać .Co chwilę kontuzję nie radził sobie w większym klubie .Można trochę porównać do Ronaldo niby bramki strzelał ale nic po za tym .Ilic nawet już do obronny się nie wraca ,czego nie można powiedzieć o Haknanie to się wracał .
0
daro12555
daro12555
26 maja 2021, 17:38
Wielkie nie dla niego dziadek z kontuzjami nie radzący sobie psychicznie .De Paul odpada bo nasi nie chcą mieć do czynienia z grubym to samo Mkhitaryan odpadnie z tego powodu.Zdecydowanie Cunha cenna około 30mln .
1
landik
landik
26 maja 2021, 18:47
Niby dziadek a liczby ma lepsze od naszego turka xD
0
daro12555
daro12555
26 maja 2021, 18:52
landik -Bo nie wspomaga obrony jakby Hakan się nie wracał pewnie zdecydowanie miałby lepsze liczby.A to nie tytan pracy jak Ibra,Lewy czy Ronaldo .
0
Dusiek
Dusiek
26 maja 2021, 17:16
A jaki jest inny kąsek na 10 do naszego klubu ? Jakies propozycje ?
0
FanACM
FanACM
26 maja 2021, 17:48
Ktoś obiecujący z Holandii Belgi chyba, że kierunek Hiszpania atrakcyjne rynki może Nabil Fekir tylko podobno głowa u niego nie gra.
1
boro215
boro215
26 maja 2021, 17:58
@FanACM

I dodaj do tego szklane nogi
1
pjotr
pjotr
26 maja 2021, 17:09
nie wiem czy sie jeszcze odbuduje, nie warto moim zdaniem
0
Mieszko
Mieszko
26 maja 2021, 17:07
Btw jest "chemia" w klubie
https://www.instagram.com/p/CPVgmKalInJ/?utm_medium=copy_link
0
Dusiek
Dusiek
26 maja 2021, 17:15
No coz. Oby niedlugo musieli do siebie listy pisac ;p
2
Vol'jin
Vol'jin
26 maja 2021, 17:05
to co idziemy po Hakimiego na prawą stronę pomocy? ;]
Edytowano dnia: 26 maja 2021, 17:05
5
milan2002
milan2002
26 maja 2021, 16:45
Jeżeli Hakan odejdzie to powinniśmy się postarać o De Paula a Ilicic może pełnić rolę zmiennika.
0
Cisek666
Cisek666
26 maja 2021, 16:48
I znowu mieć kolejnego piłkarza od Raioli? I umowa na 2 lata i podwyżka... Itd, itd...
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
26 maja 2021, 17:10
Hamsik, Insigne, Zlatan, Romangoli czy Jack też należeli / należą do stajni Raioli. Czy tylko z tego powodu mielibyśmy z urzędu odrzucać wartościowych piłkarzy? Naprawdę nie popadajmy w paranoję, bo zaraz z powoodu twardo reprezentujących interesy swoich klientów agentów odleci nam połowa nazwisk z rynku.
Edytowano dnia: 26 maja 2021, 17:11
1
milan2002
milan2002
26 maja 2021, 20:52
Dokładnie... Nie ma co wylewać dziecka z kąpielą.
0
patoo_07
patoo_07
26 maja 2021, 16:45
Jeśli go chcą, to powinni go brać bez patrzenia na Hakana. Przy nim stałem się neutralny. Jak przyjdzie to spoko, jak nie to też spoko.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
26 maja 2021, 16:44
Jak nie De Paul to niezdyscyplinowany Ilicić... Potem identyczna sytuacja co w przypadku Paquety - wielkie ooburzenie dlaczego ten wielki, brazylijski fantasista nie jest następcą Kaki , potem chłopak idzie do Francji, gdzie R.Garcia wystawia go na tej samej pozycji na której grał w Milanie i nagle cisza. Tak samo będzie innymi pomysłami wymyślenia na siłę trequartisty.
0
Sobi
Sobi
26 maja 2021, 16:43
Niestety w tej chwili jest na mocnej pochyłej:
https://www.transfermarkt.pl/josip-ilicic/leistungsdaten/spieler/80351
33 lata, trudno już będzie w górę iść, szczególnie, że on mega profesjonalista chyba nie jest.. i jak nic u nas nie zrobi, to nie będzie jak go sprzedać, aby cześć kasy odzyskać. Wg mnie duże ryzyko, odpuścił bym.
2
Tobi
Tobi
26 maja 2021, 16:43
Jeśli to kilka mln to jak najbardziej brać.
2
Gutek
Gutek
26 maja 2021, 16:41
Gdyby nie Mario to pewnie byłbym na tak. Natomiast w obecnej chwili obawiam się, że nie jest to dobry pomysł...
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
26 maja 2021, 16:34
Duże doświadczenie, ale też ogromny zjazd - jest spore ryzyko z tym transferem.
Z drugiej strony powinien być tani i chyba dużo nie zarabia.
0
Mateusz1982
Mateusz1982
26 maja 2021, 16:37
U Pioliego i Ibbry dał by radę.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
26 maja 2021, 16:43
Cóż - to inna sytuacja niż Mandżukić - Ilicić nie był totalnie poza futbolem, ale jednak jakiś niepokój pozostaje
0
Mateusz1982
Mateusz1982
26 maja 2021, 16:31
Jest kasa z 3-4 miliony, dawać.
0
LunaS
LunaS
26 maja 2021, 16:27
E dziadu - ile ty tam zarabiasz ?
2
krystian.o1979
krystian.o1979
26 maja 2021, 16:34
LunaS
Dało by radę coś tam pozmieniać w Twoim awatarze? Nadciśnienie mam i ryzykuję życiem za każdym razem jak czytam Twój komentarz i oko mi się ześlizgnie na to zdjęcie :)
2
kamilus
kamilus
26 maja 2021, 16:41
Ilicic ma 1,8 mln netto rocznie.
1
LunaS
LunaS
26 maja 2021, 16:42
@krystian - w życiu :) zobacz Giao ma czapeczkę pod kolor nowego pracodawcy :) Zresztą to legenda. A Legendy żyją wiecznie.

@kamilus - to jakby przyszedł za te 2 mln i pograł z sezon dwa to chyba nie byłoby źle.
Edytowano dnia: 26 maja 2021, 16:42
2
matten
matten
26 maja 2021, 16:10
Ja jestem za pozostaniem Hakana, ale rywal w walce o skład na pewno by mu nie zaszkodził. Ilicić to dobra opcja o ile przyjdzie na sensownych warunkach, bo taki Biglia był mocno przepłacony.
2
Nesta_13
Nesta_13
26 maja 2021, 16:00
Oglądałem kilka meczów Atalanty w tym (w sumie już zeszłym) sezonie. No i gdy Ilicić już grał, a nie siedział na ławce, to ruszał się jak worek ziemniaków... Obawiam się podobnego zjazdu jak u Mandzu. Jestem na nie.
13
siwy991
siwy991
26 maja 2021, 16:09
No dokładnie, poza tym zauważyłem że dostał brzucha - chyba trochę się przytyło :) kurde nawet ja z takim brzuchem nie biegałem po orliku w tamtym roku ;p
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 maja 2021, 16:33
On może mieć zjazd wydolności czy fizyczny ale i tak Ci pośle 2-3 ciasteczka w pole karne po których padnie jakaś bramka. Taka drobna różnica.
2
looko
looko
26 maja 2021, 17:01
Najlepszy mecz w sezonie zagrał przeciwko nam w styczniu, później duży zjazd ,a w niektórych meczach to, aż żal było patrzeć, zupełnie bezproduktywny w którymś meczu nawet dostał wędkę, ale nie pamiętam w jakim.
Edytowano dnia: 26 maja 2021, 17:03
0
cbvirus
cbvirus
26 maja 2021, 17:46
Nie miał sezonu przygotowawczego, więc nie dojeżdżał
0
Andy89
Andy89
26 maja 2021, 15:57
Za odpowiednią kwotę tak,co myślicie bo coraz więcej się mówi o konkretnym zainteresowaniu giroud?myślę że podobna sytuacja co z iliciciem pomysl niezly ale na chwile
0
milan2002
milan2002
26 maja 2021, 16:41
Jeśli chodzi o Giroud to jestem zdecydowanie na nie. Tu powinien przyjść ktoś z grubej rury. Jeśli postawimy na Giroud to nic nie ugramy. Będzie jak z Kaliniciem.
0
Vol'jin
Vol'jin
26 maja 2021, 15:57
Paratici odchodzi z Juve

Exor zaczyna robić tam porządku jeszcze pewnie Agnelli poleci
0
LunaS
LunaS
26 maja 2021, 16:44
Krystyna też już coś jęczy że osiągnął cele itd ... dziekuje za podróż.
0
26 maja 2021, 15:57
W sumie fajnie jakby udało się wyciągnąć też Belottiego - gościu wiązany z nami od dawna. Ciekawe jakby się przyjął w drużynie :)
4
Voltrex
Voltrex
26 maja 2021, 15:57
Ciężko o zawodników na spo, dlatego widać sondujemy starych wyjadaczy jak licic czy Miki. Na pewno są to jakieś opcje i do tego doświadczeni zawodnicy, a takich do LM potrzeba. Jedynie boje się o kontuzje bo mogą jak Zlatan ominac nawet ponad pół sezonu. De Paul raczej mocno się oddalił po takim Bunga Bunga jakie zrobił jego agentowi Maldini z Donkiem, więc trzeba szukać gdzie indziej.
Edytowano dnia: 26 maja 2021, 15:57
0
kusniak_22
kusniak_22
26 maja 2021, 15:55
Powiem tak, Hakan powinien odejść moim zdaniem, bo nie wnosi tyle ile powinien wynosić gracz na tej pozycji.. Ilicić ok jako zmiennik dla De Paula, o którego powinniśmy zabiegać.
2
FanACM
FanACM
26 maja 2021, 15:59
Z choinki się urwałeś z tym De Paulem wiesz kto jest jego agentem? I jaka jest sytuacja na lini ten agent Maldini...
10
nadgnity
nadgnity
26 maja 2021, 16:20
FanACM

To jest biznes a nie przedszkole. Jak kasa się będzie zgadzała to ubiją interes.
2
nadgnity
nadgnity
26 maja 2021, 16:22
Co do Hakana to też jestem zdania, że powinien jednak odejść. Tyle czasu u nas a wybitnie grał ile? 3 miesiące? Końcówki sezonu gdzie trzeba było wyjątkowo się spiąć nie uniósł.
1
kusniak_22
kusniak_22
26 maja 2021, 16:45
FanACM: to że Gigio jest pacynką, to nie każdy piłkarz pod Raiolą będzie się go słuchał. Jeśli będzie chciał to przyjdzie i Raiola nic nie będzie miał do gadania w tej kwestii.
0
TR3V0R
TR3V0R
26 maja 2021, 15:46
znając życie dałoby radę wyciągnąć go za mniej niż 10 baniek. Jak dla mnie jako taki doświadczony gracz, mógłby przyjść. Na pewno by nam się przydał bo technicznie zjada całą naszą linie pomocy. Jedyne minusy to ten wiek, psychika no i lubi się chłop połamać. Ale może zmiana otoczenia na dobre by mu wyszła, bo umiejętności piłkarskich mu odmówić nie można. Ja tam bym go u nas na ''10-tce'' widział
2
kamilus
kamilus
26 maja 2021, 15:53
Poprzednio mówiło się o tym, że wystarczyłoby 5-6 mln, ale kto wie, czy to nie jest cena dla klubów spoza Serie A...
0
TR3V0R
TR3V0R
26 maja 2021, 15:58
pewnie i jest, ale to już zależy tylko i wyłącznie od niego. Może chciałby zostać we Włoszech i pograć w LM z nami to czemu nie. Zobaczymy jak się sytuacja rozwinie, ale ja uważam że byłby dla nas sporym wzmocnieniem i mógłby nam wiele pomóc
0
_GAHU_
_GAHU_
26 maja 2021, 15:46
Wszystko zależy jaką sumą dysponujemy na to mercato, jaką będzie kwota odstępnego i jakiej pensji by sobie życzył. Ja chętnie bym go widział u nas chociaż wiadomo że jest to rozwiązanie krótkoterminowe.
0
malaka1995
malaka1995
26 maja 2021, 15:44
Jak za grosze to brać
0
Szewa90
26 maja 2021, 15:43
Ilicic to solidny gracz. Biorąc pod uwagę, że transfer i wymagania finansowe nie będą wygórowane, będzie to solidne wzmocnienie środkowej linii. Mimo wieku chyba nie mamy zawodnika, który na tej pozycji posiadałby podobne umiejętności. I jeszcze ta petarda w lewej nodze. Chętnie bym go zobaczył w Naszych barwach, mimo wieku na pewno zagwarantuje Nam kilka ładnych bramek.
0
Tairens
Tairens
26 maja 2021, 15:43
Nawet gdyby Hakan zostal to swietny trasnfer. Technicznie zjada nasz cala druzyne procz Zlatana. Mocne wzmocnienie.
1
Wolly
Wolly
26 maja 2021, 15:40
Fajnie jakby przyszedł ntylko nie wiem czy nie byłby za stary jak ten pomocnik z Lazio. Nie pamiętam się jak się nazywał xd
1
Baloo
Baloo
26 maja 2021, 15:43
Lepiej nie pamiętać XD
12
kamilus
kamilus
26 maja 2021, 15:50
Forza Lazio! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
5
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI