Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Rosnące wynagrodzenie Romagnolego. Włoch zarabia już 6 mln euro rocznie

7 września 2021, 08:24, cinassek Aktualności
Rosnące wynagrodzenie Romagnolego. Włoch zarabia już 6 mln euro rocznie

Dziennikarz Daniele Longo informuje, że Milan w dalszym ciągu nie podjął rozmów kontraktowych z Alessio Romagnolim, którego umowa na San Siro wygasa 30 czerwca przyszłego roku. Raz, że pozycja Włocha w zespole przestała być niepodważalna, a dwa, że klubowi wobec tego trudno zaproponować zawodnikowi przynjamniej takie samo wynagrodzenie jak dotychczas. Wspomniany dziennikarz ujawnia bowiem, że na mocy podpisanej w 2018 roku umowy, wynagrodzenie Romagnolego wzrastało każdego roku poczynając od poziomu 3,5 mln euro za sezon. Obecnie rok spędzony na San Siro pozwala zainkasować obrońcy 6 mln euro, co czyni go  drugim najlepiej opłacanym graczem w drużynie - za Zlatanem Ibrahimoviciem (7 mln euro), a przed Ante Rebiciem i Olivierem Giroud (po 3,5 mln euro).


R E K L A M A





89 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
k_f_c
k_f_c
7 września 2021, 23:50
Nikt mu takiej kasy nie da jaką ma tutaj
0
ba_acm
ba_acm
7 września 2021, 20:06
A Kessie 50 meczy w sezonie - €2,2 mln/sezon. Dopóki ktoś nie uprzątnie tego gnoju nikt nie podpisze drugiej umowy z Milanem.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
7 września 2021, 15:36
Rezerwowy z pensją 6 baniek? Grubo.
0
Vol'jin
Vol'jin
7 września 2021, 15:38
mieliśmy najdroższego rezerwowego bramkarza to czemu nie możemy mieć stopera?

Prezent od Fassone :)
0
Jaca23
Jaca23
7 września 2021, 15:22
Wiadomo, że na sporą obniżkę się nie zgodzi, a nam się nie opłaca trzymać tak kosztownego rezerwowego. Pójdzie do Lazio, do klubu, któremu kibicuje i będzie pierwszym wyborem.

Warto zwrócić uwagę na te "rosnące" kontrakty. Oferując coś takiego, zarząd sam naraża się na problemy, bo zawodnik będzie zwlekał do ostatniej chwili z podpisaniem nowego kontraktu, bo każdy rok będzie dla niego korzystniejszy.
0
Vol'jin
Vol'jin
7 września 2021, 12:00
Tylko Zlatan ma też ponoć 4 mln podstawy z łatwymi bonusami do 7 mln pod warunkiem, że będzie grał :) taka różnica na dzisiaj :)

Nie mówiąc o uldze podatkowej gdzie te jego 7 mln euro kosztuje tyle jakby zarabiał normalnie ~5,5 mln euro ^
3
SNIPER
SNIPER
7 września 2021, 15:14
Dobrze gada polać mu!
0
dbmat
dbmat
7 września 2021, 11:48
Myślę, że Alessio by został gdyby nie był rezerwowym. Taki gracz nie pozwali sobie na siedzenia na ławie. Każdy zna jego umiejętności bo jest niepodważalnie jednym z najlepszych defensorów w lidze. Niestety, ale dobra forma Kjaera jest trochę zgubna, bo szansa na to, że Simon będzie grał na takim poziomie jak obecnie dłużej jak dwa sezony według mnie jest niska. Szczerze to nie widzę szans żadnych na pozostanie Romka i pogodziłem się z jego odejściem za 0 zł latem przyszłego roku.
0
Mailand_91
Mailand_91
7 września 2021, 11:27
Z tych wszystkich wygasajacych kontraktów to właśnei tego mi najbardziej szkoda...
Chłodno kalkulując to jeżeli nie podpisze do zimy to trzeba sprzedać.
Nie ma co to ambitny gosc i chce grać dla Italii, a do tego potrzebuje wystęów. Wątpie żeby za niewiele wiekszą ( o jeżeli juz) został by w Milanie i grał sporadycznie.
myśle ze zarobienie na nim kilku milionów euro bedzie dobrym interesem. Jest Kilku dobrych zawodników którzy a lewonożni i tramnsfer do Milanu byłby dla nich awansem jak Nikola Milenkovic, Dan-Axel Zagadou, Marcos Senesi, Sven Botman, Facundo Medina
0
wielki prostownik
wielki prostownik
7 września 2021, 15:49
Jeśli ambitny to niech się weźmie do roboty i wygryzie Kjaera. Tomoriego nie da rady na pewno ale Duńczyk na ławce posiedzi bez szemrania.
0
GeorgeACM
GeorgeACM
7 września 2021, 10:56
Hejka. Mam pytanie.
Karta cuore rossonero służy jako dowód ‚kibica Milanu’ tak?
I oni maja zazwyczaj pierwszeństwo do kupowania biletów.
Jest jakiś abonament od tego czy coś?
I czy jeśli założyłbym te kartę to mogę kupić 4 bilety (3dla znajomych) na mecz z l’poolem?
0
MilanHomer
MilanHomer
7 września 2021, 11:06
1) Tak
2) Tak
3) Nie, to jest podobne do karnetu
4) Jak zdążysz przed innymi tak
2
cinassek
cinassek
7 września 2021, 14:18
4) Zawsze tak, ale teraz nie. Z uwagi na ograniczoną pojemność posiadacze Cuore mogą kupować bilety do czterech max, ale tylko dla pozostałych posiadaczy Cuore
1
Milanboy
7 września 2021, 10:47
Nie wiem kto tam podpisywal umowę, ale chyba klub przyjaciół myszki Miki.
3
Arlen
Arlen
7 września 2021, 10:49
Fassone i Mirabelli - chyba ich łabędzi śpiew
9
MilanHomer
MilanHomer
7 września 2021, 11:07
Jedyni w swoim rodzaju, którzy dodatkowo dopisują sobie wszelkie sukcesy obecnego Milanu na swoje konto :)
1
Janik14
Janik14
7 września 2021, 10:39
Alessio ma taki kontrakt od Fassone i Mirabelki?
0
landik
landik
7 września 2021, 12:05
Tak. Przedłużył w 2018r
1
strzala
strzala
7 września 2021, 18:27
Ciekawe ilu tu było takich, którzy wtedy krzyczeli tak jak teraz przy Kessiem, że trzeba przedłużyć za wszelką cenę. Teraz pozostał tylko lament i z Kessiem mogłoby być podobnie. Dlatego zarządzający nauczyli się na błędach poprzedników i po jednym dobrym i drugim bardzo dobrym sezonie nie biegną od razu przedłużać z kosmicznymi pensjami.
0
Rafał0209
7 września 2021, 10:20
Mam nadzieję że jak wrócą do klubów to jakiś dziennikarz złapie Kessiego i zapyta wprost co z kontraktem skoro obiecał podpisać a jak nie to kibice na stadionie coś wywiesza w stylu że obiecał itp.
1
wojtekdio1234
wojtekdio1234
7 września 2021, 10:54
powinni weryfikować ich wcześniejsze wypowiedzi i śmiać się z nich ..
1
wojtekdio1234
wojtekdio1234
7 września 2021, 10:20
zasługuje nadal na 3,5 tak myśle ale na to się na pewno nie zgodzi ,wiec niech idzie do Lazio juz w zimę za chociaż 5 mln
0
Rafał0209
7 września 2021, 10:21
Miało być dokupywanie graczy a Tu nas rozbierają jak Ferdek choinkę na wiosnę.
2
Rossoneri777
Rossoneri777
7 września 2021, 10:03
Romek był naszym filarem przez wiele lat. Najlepsi powinni zarabiać najlepiej. Szkoda tylko ze teraz pozycja negocjacyjna jest tragiczna. Ja tam ze strata Alessio się pogodziłem bo to jest pewne, ale oby chociaż jakiś cud się stał i Kessie został.
1
RuFFDante
RuFFDante
7 września 2021, 10:02
Salah chce 30 mln za sezon, a my tu o drobnych jakis dyskutujemy.
0
Woolfik92
Woolfik92
7 września 2021, 10:18
To dawaj i sypnij hajsem na pensje dla kapitana.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 września 2021, 10:27
Tyle, że we Włoszech się podaje takie kwoty netto a w Anglii brutto więc sobie to żądanie Salaha podziel przez pół. Mbappe zarabia 25mln brutto a netto jakieś 11 więc wcale te 6mln netto Romka to nie są drobne.
10
LunaS
LunaS
7 września 2021, 10:47
Widzisz Romek słaby z ekonomii i nie rozróżnił netto, brutto.
0
Rafał0209
7 września 2021, 10:01
Ja tam mu nie żałuję, ciągnął swego czasu całą defensywę , został kiedy na pewno mógł odejść z przeciętnego Milanu,dać mu 5-6 mln i przedłużyć kontrakt. Jestem pewny że wróci na swój wysoki poziom.
5
Rossoneri777
Rossoneri777
7 września 2021, 10:03
Wróci ale nie w milanie
4
Mirek99999999
Mirek99999999
7 września 2021, 10:00
Pamięta ktoś czy ten kontrakt załatwiał mu Raiola czy poprzedni agent?
1
matten
matten
7 września 2021, 09:54
Jakaś patologia z tymi kontraktami. Przez długi czas najlepiej zarabiającą postacią zespołu był młody bramkarz, który odwdzięczył się tak, że odszedł za darmo. Obecnie najwięcej zarabia pan piłkarz, który rozgrywa mniej więcej 50% spotkań w sezonie z racji zaawansowanego wieku (choć tu można szukać uzasadnienia w jego walorach pozasportowych, ale ten argument nie do końca do mnie przemawia). Potężne pieniądze inkasuje obrońca, który stracił miejsce w podstawowym składzie i zanosi się na to, że również w tym sezonie będzie zaledwie rezerwowym.
Z drugiej strony żałowaliśmy dodatkowego miliona pensji dla Turka, który zapewniał udział w +/- 20 bramkach na sezon, a teraz żałujemy pieniędzy na pensję Kessiego, który był prawdopodobnie najlepszym piłkarzem Milanu w zeszłym sezonie. Duża wina leży po stronie starego zarządu, ale i ten obecny nie jest taki wspaniały, jak to zwykło się uważać w komentarzach.
7
ACMati69
ACMati69
7 września 2021, 10:25
Z tym Kessiem to tak nie do końca, bo niby według mediów co Maldini spełni żądania jego agenta, to ten podwyższa wymagania, a Calhanoglu to mi się wydaje, że chciał odejść. Co do reszty, to chyba masz rację :D
3
Milanboy
7 września 2021, 10:57
Nie wiem skąd tutaj panuje takie uwielbienie do obecnego zarządu kiedy oni naprawdę w niejednej sytuacji dali dupy, między innymi z Hakanem właśnie oraz z tym kiedy biorą się za przedłużanie umów
1
MilanHomer
MilanHomer
7 września 2021, 11:14
Pytanko:
Kto z komentujących ma kontakt z Paolo/Fryderykiem/Hakanem/Ke$$iem/Dollarem/Gazidisem/Singerem czy innym bliskim współpracownikiem wymienionych?
Widać po komentarzach, że co drugi, skoro wiecie jak przebiegały/ją negocjacje, jakie są plany zarządu i samych agentów-piłkarzy, którzy odeszli.
3
matten
matten
7 września 2021, 13:47
@up Kibice, którzy obrażają piłkarzy też nie mają kontaktu z zarządem, a nie przeszkadza im to wieszać psów na naszych zawodnikach ;) Moim zdaniem polityka płacowa i kontraktowa w Milanie mocno kuleją, ale jeśli ktoś uważa, że to normalne, że tracimy za darmo szkielet zespołu, to proszę bardzo :)
1
adamos
adamos
7 września 2021, 09:53
Ja nie wiem, czy zawodnicy mają podpisane kontrakty z diabłami w postaci agentów? Zawodnik w komentarzach chce zostać w klubie a tu czary mary i agent go transferuje gdzieś indziej... Czy zawodnicy są niewolnikami ich? Czy są totalnie bezmózgami, co tylko im ufają? Nie wiem mają klauzulę, zrobisz coś przeciwko mojemu zdaniu to kara 10 mln?
0
Rafał0209
7 września 2021, 10:04
Bez tego Diabła Kessie pewnie biegał dziś za 3-4mln z 5 letnim kontraktem, a z tym diabłem może zarabiać 10 w PSG, to Sam sobie odpowiedz po co im te diabły.
0
artorn
artorn
7 września 2021, 09:44
chore umowy poprzedniego zarządu... kto daje takie podwyżki co rok ;D
0
LunaS
LunaS
7 września 2021, 09:43
Ludzie no trochę obiektywizmu. Podpisaliśmy kontrakt z młodym defensorem (wtedy), obiecującym, aspirującym do roli nowego kapitana klubu i reprezentacji. Niestety przegrał sportowo na ta chwilę - ale kontraktów trzeba przestrzegać.

Na tym polega urok pracy piłkarza - podpiszesz zarąbisty kontrakt bo ktoś widzi że to okazja - ty zjeżdżasz na dół i siedzisz na ławce - dalej pobierasz dobrą kasę i jesteś w pewnym sensie wygranym.

A w drugą stronę - słabo idzie - ktoś podpisuje z tobą taki sobie kontrakt - ale Ty odpalasz wrotki i nagle okazuje się że jednak grasz za grosze.

2
artorn
artorn
7 września 2021, 09:48
Tak, dlatego wszelkie podwyżki co roku a jeszcze bardziej takie chore to jest katastrofa. Mirabelka i Fasolka przegieli,
0
Zimer9009
Zimer9009
7 września 2021, 10:04
Problem w tym, że jak piłkarz „odpala wrotki” to zaraz zgłasza się jego agent po renegocjowanie kontraktu, a przypadku fiaska piłkarz nierzadko sam wymusza transfer, a jak mu nie idzie z grubym kontraktem to wszyscy siedzą cicho :)
1
jarek2572
jarek2572
7 września 2021, 09:42
Zeby w dwa lata za darmo stracić 4 jakby nie patrzeć klasowych zawodników za darmo to jest grube przegięcie pały. Nie przypominam sobie, żeby jakis inny klub się tak kiedyś ośmieszył...
1
artorn
artorn
7 września 2021, 09:47
Ja pierdziele... to nie jest efekt 2 ostatnich lat... to jest efekt od momentu zatrudnienia tych piłkarzy, podpisywanie klauzul z dupy przez wcześniejszy zarząd.
Powiedz mi... Zarabiasz 3.5mln pln/miesiąc bo wcześniejszy zarząd Ci tyle dał... + klauzule. Teraz masz 6mln po urośnięciu klauzul. Przychodzi nowy szef i Ci mówi "możemy Ci dać 4,5". Rozumiem że podpisujesz?

Jak byś postąpił po stronie Paolo? Mając naprzeciw siebie Raiolę, który chce więcej. Dałbyś Romkowi 6,5 za piach który grał ostatnio?
0
Dusiek
Dusiek
7 września 2021, 09:48
Barca w tym okienku też dała czadu z Griezzmanem. Czy wcześniejsze kupowanie Coutinho, czy Dembele za grube miliony :s. Oni są głupi, my wychodzimy na frajerów. Coś musi być na rzeczy, ze nie chcą pilkarze grać u nas.
2
Master of AC Milan
Master of AC Milan
7 września 2021, 09:23
To dzięki nam Milan jest taki wielki.
0
chory
chory
7 września 2021, 09:17
krótka piłka: albo podpisują do końca września z franckiem albo rok na trybunach
4
Master of AC Milan
Master of AC Milan
7 września 2021, 09:27
Może nie na trybunach ale na ławce jak najbardziej.
0
Dusiek
Dusiek
7 września 2021, 09:50
Dupa nie trybuny. Takich graczy jak Kessie nie można trzymać na ławce dla zasady. Gość więcej zrobi grając i odchodząc niż nie grając i odchodząc. Niech nam pomoże wygrac awans na lm raz jeszcze i później idzie w swoją stronę, skoro granie dla Milanu mu nie pasuje.
6
Zirytowany
Zirytowany
7 września 2021, 10:00
Twój login idealnie pasuje do nazwania Twojego pomysłu :)))
4
chory
chory
7 września 2021, 16:49
no tak, lepiej dalej sobie dawać pluć w twarz i dawać przykład kolejnym zawodnikom którzy postąpią tak samo jak franck i romek wiedząc że jak nie przedłużą swoich kontraktów to i tak pograją
1
tmqTV
tmqTV
7 września 2021, 09:12
Jak wróci Zlatan to wyjdzie na to, że mamy trójkę ekskluzywnych rezerwowych łącznie zarabiających 13 mln rocznie: Giroud (nie sądzę, by grał razem z Ibrą), Rebić i Romek.
3
Deus
Deus
7 września 2021, 09:31
Rebić jak złapię formę to będzie grał w podstawie, też trudno liczyć, że wszyscy zawodnicy do rotacji będą zarabiać mało.
1
jarek2572
jarek2572
7 września 2021, 09:37
Jesteś pewny że Giroud odda miejsce Zlatanowi ? Nie byłbym do końca taki pewny. A gdyby nawet to ciekawe za ile do MilanLab się Zlatan znowu zgłosi.. I nie hejtuje Zlatana, tylko taka prawda.
2
tmqTV
tmqTV
7 września 2021, 10:29
@Deus
być może masz rację, ale póki co Leao wygląda lepiej od Rebicia (nie wierzę, że to piszę :-) ).

@jarek2572
jestem pewien, że Giroud był ściągany jako alternatywa dla Zlatana, stąd moje wnioski. Nie sądzę, że obydwaj zagrają w podstawie, ponieważ nie możemy sobie pozwolić na dwóch zawodników, którzy będą zwolnieni z obowiązków defensywnych. Oczywiście, jeżeli Zlatan będzie kontuzjowany, to Twój scenariusz się sprawdzi jak najbardziej.
0
ACstach
ACstach
7 września 2021, 09:09
Ciekawe jakie jeszcze kwiatki nas czekają. Brawa dla poprzedniego zarządu.
2
Zimer9009
Zimer9009
7 września 2021, 09:07
A jak Romek i Kessie odejdą za free to Mirabelli udzieli eksluzywnego wywiadu że on by na to nie pozwolił ;)
8
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
7 września 2021, 09:06
Dzisiaj mi się śniło że na początku spotkania Kjaer dostał czerwoną kartkę. I zamiast Romagnoliego, trener wpuścił na środek obrony Krunicia. Tylko nie pamiętam już kto był przeciwnikiem. Masakra co człowiekowi siedzi w głowie, że takie sny :D
Edytowano dnia: 7 września 2021, 09:07
14
mathiaz
mathiaz
7 września 2021, 09:29
A czujesz gramy finał LM dogrywka, a w 119 minucie Pioli wpuszcza Krunicia na karne za Maignana?:-D
0
Fushnikov
Fushnikov
7 września 2021, 09:35
Albo Bertela który po 10 sekundach łapie kontuzje 4 a w jego miejsce wchodzi legenda za życia wielki Pan Matri.
1
daro12555
daro12555
7 września 2021, 09:04
Zaproponować mu kontrakt 4-4,5mlnna kolejne 4lata jak nie to niech odchodzi.Nie dziwne ze Kessie chce tyle zarabiać jak rezerwowy bierze 6mln .Co do samego Kessiego dać mu 6mln i do końca września niech się namyśla jak się nie zgodzi to ławka i niech grają Bennacer-Tonali.
3
Fushnikov
Fushnikov
7 września 2021, 09:36
Zarabia 6 a cches mu dać 4?? Co brałeś?
0
adamos
adamos
7 września 2021, 09:50
Tylko z agentem Kessiego jest taka historia: Agent chce 5 mln, klub daje 5 mln, to agent chce 6mln, klub daje 6, nagle agent chce 6 plus bonusów za 3 mln, i klub jest pod ścianą... bo ostateczna klubu kwota to 6,5 w tym bonusy. Więc tu raczej chciwość agenta. My damy 9 mln a agent zaraz wyskoczy z 12 mln.
1
Bandon
7 września 2021, 08:59
Generalnie wcale tego nie uważam za złe, bo wreszcie to nie zawodnik będzie miał wszystko w swoich rękach. 6 mln za sezon to za dużo na Romka, ale miejmy świadomość tego, że nikt na świecie mu tyle nie zapłaci, a już na pewno nie Lazio, zatem pensję będzie miał na pewno niższą. Pytanie o ile. Myślę, że takie 4 + bonusy byłoby uczciwą stawką, Maldini pewnie wyjdzie z taką propozycją i tu piłka po stronie Romka i jedno jest pewne, nas Lazio nie przelicytuje i zależeć będzie wszystko od niego. Jeśli Lazio się nie zakwalifikuje do LM, to podejrzewam, że zostanie. O ile oczywiście, nie pojawi się jakiś nowy klub na horyzoncie.
0
Zimer9009
Zimer9009
7 września 2021, 09:05
W Juve, które daje 6 mln/rok Romkowi i dorzuci jeszcze z piątkę dla Mino jestem w stanie jak najbardziej uwierzyć.

Nawet bardziej niż w Lazio które targowało się o 0,5 mln z Zaccagnim.

Pamietajmy, że Romek może chcieć wiele od pozostania z niższą pensją u nas po grę dla Lazio za połowę tego co ma, ale jego agent nie pozwoli na to żeby jego zawodnik w sile wieku notował zjazd sportowy oraz
wynagrodzenia. Nie z Mino takie numery ;)
0
Bandon
7 września 2021, 09:20
@zimer

Czy Juve da za rezerwowemu Milanu 6 mln, który byłby u nich 4tym ŚO, nie jestem taki przekonany :)
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
7 września 2021, 09:25
Zimer9009

Z Raiolą sytuacja wygląda tak:
Maldini- cześć Mino chcemy przedłużyć kontrakt Romka ale musi zejść z pensji do 4 mln za sezon
Raiola- nie ma szans ja chce dla niego 7 mln za sezon
Maldini- Mino ale jak zejdzie z pensji Ty dostaniesz 6 mln za podpisania
Raiola- super Romek podpisze na waszych warunkach
Raiola do Romka- Słuchał Alessio Lazio da ci max 3 mln w Juve się nie przebijesz będziesz grał mało, lepiej zostań w Milanie
Romek- skoro tak mówisz to podpisze z Milanem nowy kontrakt
1
hyrus13
7 września 2021, 09:31
Bandon

Ja z kolei nie jestem przekonany, że Romagnoli będzie 4 obrońcą w Juve :)
0
Bandon
7 września 2021, 11:41
hyrus13

De Ligt, Kielon, Bonucci. No raczej ciężko ich ruszyć.
0
pazioni
pazioni
7 września 2021, 08:58
To teraz wiadomo dlaczego Kessie chce tyle.
5
Diavo
7 września 2021, 08:53
O.o Romek, który zagrał 30 meczy zarabiający 6mln vs Kessie , który rozegrał ich 50 na wysokim poziomie otrzymujący 2.5mln, nie dziwie się , że chłop chce 6mln+ ;)
2
Zimer9009
Zimer9009
7 września 2021, 08:57
Oczywiście, że nie dziwi. Ale nie dziwią też twarde negocjacje zarządu bo przykład Romka idealnie pokazuje, że po dobrym sezonie czy dwóch piłkarz może zjechać niemiłosiernie z formą i ma się wtedy rezerwowego który inkasuje po 6 baniek rocznie.

A Kessie jakby nie patrzeć ma bardzo dobre jakieś 1,5 sezonu.
1
patoo_07
patoo_07
7 września 2021, 08:58
Z tym, że jeśli wierzyć tym wszystkim doniesieniom, to Kessie za każdym razem chce milion więcej niż ma oferowane. Jak mu Maldini rzuci 10 milionów, to powiedzą, że za mniej niż 11 nie podpisze.
1
Squall
Squall
7 września 2021, 08:53
No to teraz się nie dziwię, że chce siedzieć do końca kontraktu i Raiola kazał mu, wszystko odrzucać, bo to inny by mu dał taką pensję.
0
7 września 2021, 08:44
Mirabelli
4
Corsa
Corsa
7 września 2021, 09:03
Wybiło szambo z kontraktami to siedzi cicho jak mysz pod miotłą, jakoś teraz niezbyt kwapi się do przypisania sobie tych 50% zasług :)
4
Corsa
Corsa
7 września 2021, 09:32
Zrujnowali ten klub niemal doszczętnie, jeden sezon więcej z nimi i skończylibyśmy w Serie D.
Zrobili burdel w kontraktach, nasprowadzali jakichś Haliloviciów z pensjami wyższymi od obecnych kluczowych graczy, płacili kasę pośrednikom, piłkarzom i agentom za transfery które nie doszły do skutku (Morata, Kolasinac).
Ale to wina obecnego zarządu że jeszcze sprząta ich burdel :)
Gdyby to było Napoli to byśmy się pewnie z nimi sądzili latami o te szkody, bo jest niezły dramat co narobili.
1
Boateng93
Boateng93
7 września 2021, 08:41
Sytuacji z Romkiem to kompletnie nie rozumiem. Ani żadnych informacji, żeby mieli rozmawiać o nowej umowie, ani informacji, żeby chcieli go latem sprzedać. Jakby z góry założyli, że jeszcze rok będzie rezerwowym i potem za darmo podpisze gdzie indziej. A Dolar, Hakan, Kessie i Romek odchodzący za darmo to już będzie gruba przesada.
1
pjotr
pjotr
7 września 2021, 08:38
jak rzetelne sa te dane odnoscie pensji publikowane co sezon przez lgds?
rok temu w tabelce romagnoli mial 3,5 czyli wartosc poczatkową, a teraz nagle powszechnie wiadomo, że mial 20% podwyzki rocznie
1
Corsa
Corsa
7 września 2021, 08:34
Wiadomo, że Simon nie będzie cały czas grał na takim poziomie i potrzeba nam zastępstwa, ale czy chimeryczny Romagnoli jest wart 6 baniek?

W tej chwili to obrońca ledwie dobry, a takiemu nie płacisz aż tyle. Być może rywalizacja zmusi go do przeskoku na wyższy level, ale to tylko gdybanie, równie dobrze może stać w miejscu lub jeszcze bardziej obniżyć loty.

Wypadł z pierwszego składu, więc Riola stracił główny argument, jeśli nie chcą zgodzić się na obniżkę zarobków, to krzyżyk na drogę, niech realizuje się gdzie indziej i zabiera ze sobą grubasa.
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
7 września 2021, 08:41
Podobna sutuacja co z Dollarem, będzie lepiej oddać go za darmo i kupić kogoś innego z pensją 2/3 mln, chyba że zgodzi się na obniżkę wtedy może zostać
0
Gol
Gol
7 września 2021, 08:54
Corsa - Kjaer ma 32 lata, a topowi obrońcy na ten moment jak: Chiellini - 37, Bonucci - 34, Ramos - 35, Thiago Silva - 36, także spokojnie jeszcze kilka lat na dobrym poziomie przed nim.

Romagnoli nie jest wart 6 mln za sezon gry 3/4 na ławce rezerwowych. Na obniżkę Raiola się nie zgodzi więc się po sezonie żegnamy.

Z tym się już nic nie zrobi.
Edytowano dnia: 7 września 2021, 08:56
5
Corsa
Corsa
7 września 2021, 09:09
@Gol, tylko trzeba brać pod uwagę, że ci, których wymieniłeś to ścisły top, całą karierę grali na mega poziomie i teraz powolutku obiniżają loty. Simon natomiast dopiero co odpalił i ciężo przewidzieć czy ta super forma nie odejdzie równie niespodziewanie jak przyszła.

Trzeba zacząć stawiać na Gabbię, potencjał ma.
1
daro12555
daro12555
7 września 2021, 09:26
Gol -Tylko ci goście grają na wysokim poziomie od młodego a Chielini nie raz już był ogrywany nie zmienią to Mistrzostwa Europy .Po za tym Ci starsi gracze łapią kontuzję często .Za Romka jak coś widziałbym w lato Milenkovica z Violi jeszcze młody a już bardzo ograny w Seria A i zostanie mu rok kontraktu spokojnie odejdzie za 17/18mln .Jakby Angliczy nie kombinowali to by już grał w Angli .Chyba ze się znajdzie jakiś talent w Holandi,Francji bądź Brazyli.
0
jarek2572
jarek2572
7 września 2021, 09:40
Hahahaha. Gabbia ma potencjał xd. Dzięki, zrobiłeś mi dzień!
0
Gol
Gol
7 września 2021, 09:41
Corsa - Thiago Silva i Bonucci chyba dopiero w wieku 26 lat, a taki Barzagli przecież tak samo zaczął grać w okolicy 30 na wysokim poziomie.

Póki co Simone nie daje powodu do zmartwień, a od 1.5 roku już u nas gra więc trzeba mu ufać.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
7 września 2021, 08:34
Zaraz będzie jaka to wina Maldiniego, NIE! On nie ma przy tym żadnej winy bo on jak Keszi chcą dojechać do końca kontraktu aby więcej zarobić, jak zawodnik nie chce podpisać teraz nowego kontraktu, lub żeby ktoś chiałby go kupić a on nie chce odejść.
3
MilanistaMarek
MilanistaMarek
7 września 2021, 08:33
Wychodzą teraz rządy F&M.
Można próbować obniżyć pensje do 4/4.5 mln, w Lazio więcej nie zarobi! nie ma mowy, a nam płacić 6 mln dla rezerwowego to trochę mija się z celem
9
sheva7acm
sheva7acm
7 września 2021, 08:30
SPRZEDAĆ !!! Albo na tych samych warunkach i nic więcej !
1







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI