Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

10. kolejka Serie A

25 października 2021, 22:09, cinassek Aktualności
10. kolejka Serie A

W środku tygodnia rozegrana zostanie 10. kolejka Serie A. W tym miejscu zachęcamy do dyskusji na jej temat.

Wtorek, 26 października:

18:30: Spezia - Genoa 1:1 (Sirigu [s.] - Criscito [k.])

18:30: Venezia - Salernitana 1:2 (Aramu - Bonazzoli, Schiavone)

20:45: Milan - Torino 1:0 (Giroud)

Środa, 27 października:

18:30: Juventus - Sassuolo 1:2 (McKennie - Frattesi - M. Lopez)

18:30: Sampdoria - Atalanta 1:3 (Caputo - Askildsen [s.], Zapata, Ilicić)

18:30: Udinese - Hellas 1:1 (Success - Barak [k.])

20:45: Cagliari - Roma 1:2 (Pavoletti - Ibanez, Pellegrini)

20:45: Empoli - Inter 0:2 (D'Ambrosio, Dimarco)

20:45: Lazio - Fiorentina 1:0 (Pedro)

Czwartek, 27 października:

20:45: Napoli - Bologna 3:0 (F. Ruiz, 2x Insigne [2x - k.])


R E K L A M A





199 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ACstach
ACstach
30 października 2021, 09:36
Szkoda Empoli. Napoli dalej w gazie.
Edytowano dnia: 30 października 2021, 09:37
0
mix17
mix17
28 października 2021, 23:26
Od Bologny nie można było za wiele oczekiwać, wykartkowali się na nas i w 9 musieli biegać i walczyć o wynik, do tego było to wszystko na marne, bo i tak przegrali, więc do Neapolu pojechali zmęczeni meczem z nami i morale raczej im nie sprzyjały, marne mieli szansę na chociaż remis.
2
AlexisRossonero
AlexisRossonero
28 października 2021, 22:41
Tak teraz spojrzałem.. Napoli ma tylko 3 bramki stracone, mocno :o
2
Zuber
Zuber
28 października 2021, 23:19
Za to Juve 14-13, tak słabo to chyba dawno u nich nie było.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
29 października 2021, 06:33
Trzeba.by zerknąć na bilans z poprzedniego sezonu bo za pyrlo też szału nie bylo
1
Trzesuaf
Trzesuaf
28 października 2021, 22:34
Napoli na razie wymiata bardziej.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
29 października 2021, 12:02
Na razie tak ale ich obrona jest uzależniona od K2 a atak od Osimhena więc akurat w ich przypadku kluczowa będzie przerwa tej dwójki na PNA
W naszym przypadku przy wystrzale formy Tonalego brak Kessiego i Benka powinien jednak znaczyć mniej
1
Zuber
Zuber
28 października 2021, 22:33
Te przepisy dotyczące ręki są tak bez sensu ze tragedia.
0
Majki85
Majki85
28 października 2021, 22:59
Ten przepis jest po to, żeby sędziowie mogli kręcić wałki według własnej interpretacji. Niestety wprowadzane są takie przepisy, których nawet szanujący się kibic pomału zaczyna nie ogarniać.
1
Zuber
Zuber
28 października 2021, 23:18
Wałki kręcą od zawsze i będą kręcić dalej, nawet VAR tego nie zmieni. xD
2
Maestro02
Maestro02
28 października 2021, 22:22
Ale bym sobie zobaczył Milan Vs Napoli w pełnych składach, co to by było za meczycho.
5
chory
chory
28 października 2021, 23:05
pewnie skończyło by się na paździerzu 0-0 jak zwykle w hitach
6
Sagittarius18
Sagittarius18
28 października 2021, 22:20
Milan może się uczyć od Napoli, jak się gra prowadząc 2-3 do zera. Koncert po prostu
1
Majki85
Majki85
28 października 2021, 23:02
Poczekaj, poczekaj. Zaraz się okaże ze ten pressing był niepotrzebny, bo zaczną tracić siły w dalszej części sezonu. Z drugiej strony, może należałoby powalczyć o trenerów od przygotowania fizycznego, bo ci w Napoli mając okrojony skład potrafią sprawić, zeby Spaletti mogł zazwyczaj korzystać z wszystkich lub niemal wszystkich zawodników. U nas to nie do pomyślenia.
3
Poney
Poney
28 października 2021, 22:09
ale z dupy ten drugi karny dla napoli
1
marcinomilano
marcinomilano
28 października 2021, 22:06
Tam nie było padolino?
0
misiek007e
misiek007e
28 października 2021, 22:07
szukał ale kontakt był
0
Semper Fideli
Semper Fideli
28 października 2021, 21:33
Jesli ktoś pisze że Fabian potrafi zza pola karnego to polecam zobaczyć kolejna bramkę Colombo. Ten chłopak nie strzela brzydkich bramek.
2
Zuber
Zuber
28 października 2021, 21:34
Dawaj link, bo leniwy jestem.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
28 października 2021, 21:38
https://twitter.com/Milanistiblog/status/1453798123084689418?t=PL1jyFad9vX6Mct1PV_eYQ&s=19
8
misiek007e
misiek007e
28 października 2021, 22:06
nauczył się od Zlatana i Mario
0
marcinomilano
marcinomilano
28 października 2021, 21:31
Porównując nasz mecz przeciwko Boloni i Napoli, to Napoli jednak wygląda dużo lepiej. Oczywiście nie są osłabieni, ale jednak trzeba przyznać, że Napoli w tym sezonie wygląda świetnie
Edytowano dnia: 28 października 2021, 21:32
1
Zuber
Zuber
28 października 2021, 21:32
Napoli ma dużo lepszy środek pola, nie mówiąc o zmiennikach, którzy są na podobnym poziomie co pierwszy garnitur.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
28 października 2021, 22:01
O ile z silnym środkiem pola się zgadzam w całej rozciągłości, mają nawet mega mocnych rezerwowych na ŚP, tak mówienie, że Napoli ma zmienników na podobnym poziomie, co pierwszy garnitur, to już zaklinanie rzeczywistości.
Na prawym skrzydle mają dwóch równorzędnych grajków, Politano i Lozano. Jasne.
Napad? Zdejmij Osimhena i kto im zostaje?
Lewe skrzydło to Insigne, zdejmij jego i kto im zostaje?
W obronie mają K2 na poziomie z topu i w sumie tyle.

Naturalnie, my też mamy na wielu pozycjach kiepskich lub średnich rezerwowych (Toure, Kalulu, Samu, Krunić, Maldini), ale nie ma co mówić, że Napoli ma dobre rezerwy, no bądźmy poważni. Mają krótszą ławkę od nas. Kiedy im na PNA wyjadą Osimhen i Koulibaly, to się zacznie panika.
6
Zuber
Zuber
28 października 2021, 22:12
Źle mnie zrozumiałeś, napisałem tylko o środku pola i niczym innym. Ale szanuje za taką tezę, bo myślę dokładnie tak samo. :D
Edytowano dnia: 28 października 2021, 22:16
0
hunga
hunga
28 października 2021, 22:41
Zobaczymy kogo PNA bardziej osłabi, nas czy Neapol?
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
28 października 2021, 23:17
My stracimy Kessiego i Bennacera, którzy póki co są trzecim i drugim środkowym pomocnikiem, bo do tej pory Tonali prezentuje się najlepiej. Oni zaś tracą najlepszego napastnika (w sumie najlepszego i jedynego, bo Petagna to się nawet na rezerwę nie nadaje) i najlepszego obrońcę. Śmiem więc twierdzić, że ich zaboli trochę bardziej. :)
0
strzala
strzala
29 października 2021, 07:20
Anguissa(Kamerun) ich najlepszy obecnie pomocnik nie pojedzie? Jeśli Kamerun się zakwalifikował, to też go pewnie stracą. To by oznaczało, że będzie im brakować kluczowego piłkarza z każdej formacji oprócz bramkarza.
Dobra, już sprawdziłem, że Kamerun jedzie.
Jest jednak gorsza wiadomość. W okresie trwania tego pucharu(całego od 09.01 do 06.02) Napoli gra jedynie z Juventusem z mocniejszych drużyn. Milan natomiast z Romą, Juventusem i Interem. Oczywiście drużyny niektórych piłkarzy mogą odpaść wcześniej, więc zapewne wcześniej też wrócą do klubów.
Edytowano dnia: 29 października 2021, 07:35
0
Starosta
28 października 2021, 21:27
Przecież podbił mu tą rękę to jaki karny?
0
Zuber
Zuber
28 października 2021, 21:31
Nikt mu nie kazał nią machać na wysokości pierwszego piętra. :p
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
28 października 2021, 21:25
Ależ to Napoli klepie pięknie.. Oj mogą nam odjechać po meczach z Roma i Interem..
0
Zuber
Zuber
28 października 2021, 21:24
Andre-Frank Zambo Anguissa dobry jest ten dzik!
1
misiek007e
misiek007e
28 października 2021, 21:23
Obrona Napoli jest przerażająco spójna i mocna
0
wielki prostownik
wielki prostownik
28 października 2021, 21:12
Bez żartów. Bologna to Napoli punktów nie urwie.
0
marcinomilano
marcinomilano
28 października 2021, 21:11
No mocne jest to Napoli nie ma co ukrywać, boję się meczu z nimi
2
iMmortal_1899
iMmortal_1899
28 października 2021, 21:18
A ja nie
4
Starosta
28 października 2021, 21:21
Ja również nie!
3
misiek007e
misiek007e
28 października 2021, 21:07
ehhh Fabian on to dopiero ma strzał z dystansu a nie jakiś hakan
2
Orzelek79
Orzelek79
28 października 2021, 19:41
Sinisa musisz!!
0
Svikahrappur
Svikahrappur
28 października 2021, 19:40
Offtop: Theo zostanie tatusiem. Razem z Zoe wrzucili na insta fotki. Głowa rodziny potrzebuje stałej pracy, to może chętniej przedłuży kontrakt xD
2
Margiorno
Margiorno
28 października 2021, 17:03
Na głównej na YouTube pojawił mi się filmik z tiki taką Milanu prowadzonego pewnego uśmiechniętego trenera.
https://youtu.be/eetB-RG7oAs
0
Corsa
Corsa
28 października 2021, 13:48
Allegri to cwana bestia, sprytnie to sobie rozkminił, czapki z głów. Przesiedział dwa lata na garnuszku Juve, przyglądał się bacznie sytuacji, siedząc cierpliwie w fotelu, ze szklaneczką whisky. Odrzucił w tym czasie kilka ofert, co tylko zwiększyło jego trenerski prestiż i wyczekał moment aż przyjdzie zdesperowana koza do woza.

No i przyszła, z 4-letnim kontraktem w zębach, na 9 grubych baniek. Dla porównania Carletto w Realu, który też kusił Maxa, wytargował tylko trzy lata, gdzie różne źródła podają, że zarobki oscylują również w granicach tej samej kwoty.

Teraz Massimiliano coś tam będzie próbował z tego rzeźbić, ale nawet jak nic nie wyjdzie to co mu zależy. Juve już nie stać żeby go zwolnić, a nawet jeśli tak się stanie to znowu legnie sobie w fotelu i włączy tryb oczekujący, skubiąc przez kolejne lata Jufków. Poźniej i tak znajdzie angaż bez większych problemów, być może znowu u nich :D
4
Szulaj22
Szulaj22
28 października 2021, 16:28
Angaż gdzie? W Realu czy Anglii z taką taktyką nie dotrwa tam nawet do końca pierwszego sezonu. Piłka się szybko rozwija i wyraźnie Max nie nadąża.
1
dysha1992
dysha1992
28 października 2021, 17:24
Jeśli uda mu się wygrać Ligę Mistrzów to Juve może nawet zakończyć punkt nad strefa spadkową a i tak wszyscy w Turynie będą go wychwalać. Poli co w LM idzie im znacznie lepiej niż nam. Za to w lidze odwrotnie;D Tyle że to dopiero początek a nam też może się zdarzyć seria porażek. Póki co za wcześnie na oceny.
0
Von Strauss
Von Strauss
28 października 2021, 10:33
"Takich spotkań nie można przegrywać, jeśli wyraźnie widać, że nie da się ich wygrać." ~ Max "9 mln" Allegri
"Allegri albo dostanie Pogbe i Ibre albo będzie stękał że poziom i mentalność nie te." ~ Pluto, fan Juventusu
"Ale inter ma jeszcze większego przegrywa niż Spaletti, Milan ma trenera mema na ławce i kluczowe mecze przed sobą bo z czołówki mieli tylko Atalantę, do tego samych ogórków." ~ MRN, inny fan Juve

Chyba to, czego baliśmy się najbardziej w nowym-starym Juve, czyli ręki Maxa, nie będzie. Nie ma grania na 1:0, mentalnie Juve nie dojeżdża, a paka już nie ta, nie ma kto kadry za mordy trzymać (a już zasady kapitańskie to żart, szczególnie w kwestii Bonuca), zespoły włoskie nie grają już pasywno-defensywnego futbolu, jedynie szansa dla Judaszy, że będą grać jak z Chelsea, cały czas obrona i 2-3 sytuacje na kontry. Tyle, że to może wystarczyć co najwyżej na 4 miejsce. A miejmy nadzieję, że nie wystarczy ;) I w tej chwili to bardziej memem jest Allegri xD

Zgodzę się natomiast z MRN-em w jednym, z topu graliśmy tylko z Atalantą. Inter, Napoli i Roma przed nami. Tak to mieliśmy jeszcze nieprzyjemne Lazio z górnej części tabeli, Fiora dopiero przed nami. Szkoda przez to najbardziej na dziś tego remisu z ogórami z 4 kolejki, te 2 punkty by nam się bardzo przydały. Obawiam się, bo teraz mamy ciężkie spotkania przed sobą, a potem jeszcze ostatni mecz w styczniu z Juve, pierwszy w lutym z Interem.
Edytowano dnia: 28 października 2021, 10:37
6
Zuber
Zuber
28 października 2021, 11:16
Nawet jak z Topem nie damy rade to golimy wszystkich lamusów jak leci.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
28 października 2021, 11:32
Ja nie skreślam Maxa, moim zdaniem trudno było by im (Juve) znaleźć lepszą opcję niż Allegri. Już dostrzegam pracę Maxa i pewną poprawę w grze Juve czyli taki malutki progres, nie da się jednak od ręki rozwiązać i pokonać problemów które narastały tam latami, kto jak kto kibice Milanu powinni to rozumieć. Od kiedy jednak wrócił Allegri Stara Dama sukcesywnie krok po kroku będzie się piąć w górę i jestem przekonany, że zakończą sezon w top4. Innym pytaniem jest czy zawalczą w tym sezonie o tytuł, dla mnie wydaje się to mało realne ale nie można tego całkowicie wykluczyć, na pewno potrzebowali by jakiegoś solidnego wzmocnienia na półmetku.
2
Corsa
Corsa
28 października 2021, 14:08
Tak jak piszesz, Max może i ten sam, ale ekipa zupełnie inna, nie są głodni wygranej, to wykastrowane, przejedzone koty :P
1
Von Strauss
Von Strauss
28 października 2021, 14:20
Victor Van Dort

Nie zgodzę się. Po pierwsze, tak jak pisał jeden z fanów Juve, Allegri nie ma silnego zawodnika typu Ibra, który ustawi szatnię. Jest skłócony z Bonucem (wyciąganie mu pobytu w Milanie), Kielon gra 2-3 spotkania i przerwa, Buf(f)ona nie ma, w pomocy gra Rabiot i Benta a nie Pirlo i Pogba, w ataku nie ma też Teveza czy chociażby Ronaldo a Moratę. Do tego gra bez jednego skrzydła jeszcze bardziej niż my (bo u nas gra na prawym wahadłowy a u nich na skrzydle środkowy pomocnik). Do tego Allegri wymyśla ustawienie na każde spotkanie inaczej, np. raz Chiesa gra na lewym, raz na prawym skrzydle, po czym następny mecz gra w 2 w ataku.

A na tę chwilę Juve nie stać na wzmocnienie środka. Nikt od nich za dobre pieniądze nie kupi Ramseya, Rabiota, Melo czy McKurczaka by mogli środek pomocy wymienić. Obrona to Kielon i Bonuc, de Ligt jako 3. I nic więcej. Też muszą wzmocnić. Boki obrony - brak, Cuadrado jako wahadło jeszcze jako tako, skrzydła - wszyscy na jedną stronę, więc z przymusu grają po drugiej. Morata, który się nie sprawdza. Zbyt dużo mają braków by się podnieść tak jak w 15/16 i za dużo też, by sensownie walczyć o 4. Owszem, mogę się mylić, ale w mojej ocenie wraz ze stratą Ronaldo stracili minimum 20 zdobywanych bramek w sezonie. Co by nie mówić o Ronaldo, to jednak zdolność do wpakowania piłki do bramki (w tym pustej, czego nie potrafi Morata) jednak miał. I potrafił strzelać spoza pola karnego, czego obecne Juve nie umie.
Edytowano dnia: 28 października 2021, 14:34
0
wielki prostownik
wielki prostownik
28 października 2021, 14:50
"Ale inter ma jeszcze większego przegrywa niż Spaletti, Milan ma trenera mema na ławce i kluczowe mecze przed sobą bo z czołówki mieli tylko Atalantę, do tego samych ogórków." ~ MRN, inny fan Juve

Dobre, sam uważa swój zespół za ogórka :D
7
Boateng93
Boateng93
28 października 2021, 08:11
Berardi zimą na prawo skrzydło. Jeden transfer, a jakby jakość skoczyła. Snickers w ofensywie to jest nieporozumienie.
3
Rafał0209
28 października 2021, 09:00
Bliżej Snickersowi do PO niż do PS taka prawda.
1
Boateng93
Boateng93
28 października 2021, 08:09
Ale, że nawet klub filialny Juventusu ich pokonał? Źle się dzieje na ziemi turyńskiej.
0
Von Strauss
Von Strauss
28 października 2021, 07:59
Dziś w Corriere dello Sport:
FIGC bada transfery Bianconerich, Agnelli w tarapatach. Prokuratorzy zajmą się również Osimhenem i czterema innymi piłkarzami Napoli.
5
chory
chory
28 października 2021, 08:19
hehehe
0
chory
chory
28 października 2021, 07:55
ale dzień wczoraj... juve przegrywa, barca przegrywa koeman zwolniony, bayern oklep 0-5...
1
Von Strauss
Von Strauss
28 października 2021, 07:58
Za chwilę Barca zabierze Allegriego a Juve Koemana ;)
2
Diavo
28 października 2021, 07:43
Bardzo solidny mecz Domenico wczoraj :)
0
Orzelek79
Orzelek79
28 października 2021, 07:36
Juve 13 pkt. Za nami po 10 kolejkach !
I to nawet nie chodzi o ich słaby start tylko my mega zaczęliśmy sezon! Nie licząc Napoli, to mamy niezły bufor jak przyjdzie gorszy okres w kontekście top 4 .
2
Rocker
Rocker
28 października 2021, 00:34
Zawodnicy w pasiakach zrealizowali plan swojego trenera i wymęczyli jedną bramkę. Plan po prostu nie przewidywał utraty dwóch goli. Elegancko!
12
Gaara
Gaara
28 października 2021, 00:00
No, nic ta, kolejka jakby się skończyła remisem Napoli to bym nie narzekał bo jedno zaskoczenie już mamy.
1
filipacm
filipacm
27 października 2021, 23:26
Tak się zastanawiałem czemu Walukiewicz nie gra i na flashscore zobaczyłem, że ma wstrząs mózgu, to coś poważnego? bo przeoczyłem tę informację
1
strzala
strzala
28 października 2021, 07:46
Też to widziałem od pewnego czasu, ale nie do końca można wierzyć temu co tam wypisują. Np. w przypadku Płachety z Norwich City od początku sezonu miał wpisane "choroba", a okazało się, że miał covid przez 2 tygodnie, a później po prostu trener nie widział go w składzie. Nie łapał się nawet na trybuny i dopiero niedawno na flashscore po meczach w kadrze zmienili powód na "złe przygotowanie do meczu". Na transfermarkt np. podają "stłuczenie" w przypadku Walukiewicza.
1
lewysovski
lewysovski
27 października 2021, 23:25
W ogóle co myślicie o karnym na Baraku w meczu Udine-Hellas?
Ja bym nie gwizdnął.
0
Milanboy
27 października 2021, 23:08
Piękna wieść, Theo Hernandez będzie mieć dziecko.

Gratulacje.
1
Peloponez
Peloponez
27 października 2021, 23:13
Chyba niejeden kibic Milanu zamarł czytając to myśląc, że "Theo Hernandez odniósł kontuzję.."
1
Rossu
Rossu
27 października 2021, 23:25
To czekamy na gola Theo w meczu z Romą i niech przedstawi cieszynkę-kołysankę :)
1
karp_fso
karp_fso
27 października 2021, 22:33
Z tym Empoli to do przewidzenia. Ekipa faktycznie ciekawa, jak na beniaminka zaskoczenie, ale żeby urwać punkty Interowi? Nikłe szanse.
0
KingBunny
KingBunny
27 października 2021, 22:03
Ale ten Ricci to idiota
1
Peloponez
Peloponez
27 października 2021, 21:51
Zobaczyłem dokładnie tą sytuację i jednak nie dałbym karnego Empoli. Gracz gospodarzy przysymulował strasznie. Takie muśnięcie nie może powodować karnego.
2
Milanousz
Milanousz
27 października 2021, 22:00
otóż to
1
Kostek.
Kostek.
27 października 2021, 21:30
Hakan znowu ława haha kebaby kręcić na dworcu w Bytomiu
8
Ilfenomenoo
Ilfenomenoo
27 października 2021, 21:48
Zbiera siły na nas.
Zobaczysz, wejdzie od 1 minuty i odpali te swoje słynne torpedy w trybuny
4
marcinomilano
marcinomilano
27 października 2021, 21:57
Z nami to akurat raczej wciśnie bramkę ;)
3
misiek007e
misiek007e
27 października 2021, 21:27
po co sędzia nadal ma słuchawkę w uchu jak to nie działa?
1
Cisek666
27 października 2021, 21:31
https://youtu.be/f_A6YVGm2_Q
2
dykt4tor
dykt4tor
27 października 2021, 21:21
Jak inter nie może...
1
Janik14
27 października 2021, 21:21
O ciekawe ze nie ma karnego dla Empoli, idzie akcja i gol dla interu. Kpina i porazka varu poraz kolejny.
2
lewysovski
lewysovski
27 października 2021, 21:21
No nieźle, D'Ambrosio fauluje w polu karnym, sędzia nie daje 11-stki i 2 minuty póxniej strzela bramkę XD
1
marcinomilano
marcinomilano
27 października 2021, 21:21
Lol tam karny powinien być dla Empoli
0
ACstach
ACstach
27 października 2021, 21:21
Aha, znowu VAR ogląda brzydkie filmiki zamiast patrzeć na mecz.

I po chwili Inter zdobywa gola, oczywiście.
2
Nelson_Dida
Nelson_Dida
27 października 2021, 21:21
to teraz niech jeszcze Empoli Empoli Interowi wpi... i tak dalej, to będzie idalnie xd
0
themrrengaru
themrrengaru
27 października 2021, 21:21
Absurd, gość kopnięty w polu karnym i nie ma VARu XD
2
misiek007e
misiek007e
27 października 2021, 21:20
Sędzia ratuje interek
0
patoo_07
patoo_07
27 października 2021, 21:20
Jak to karny dla Empoli powinien być!
2
gex1992
gex1992
27 października 2021, 21:16
Ja nie wierzę że ten de sciglio jeszcze gra w Juventusie i jeszcze się go nie pozbyli :D on w ogóle kiedykolwiek coś tam grał dobrze?
1
mix17
mix17
27 października 2021, 21:18
To też jest dla mnie zagadka, myślałem, że go już nie ma w Juve, a tu w tym sezonie nawet coś grał w pierwszym składzie.
0
Milanboy
27 października 2021, 21:20
Ja pamiętam jak mówili na niego "Nowy Maldini" xdd.
1
mix17
mix17
27 października 2021, 21:16
Jak tam Hakan? Coś nie mogę trafić meczu Interu w którym Turek gra w pierwszym składzie.
0
milan1986
milan1986
27 października 2021, 21:23
Jakosciowo sprawdza wygode krzeselek na lawce rezerwowych.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
27 października 2021, 21:24
Ostatnio z Juve był chyba najlepszy po stronie Interu
Między innymi jego dobry strzał dobił Dżeko i tak padła dla nich bramka
2
iMmortal_1899
iMmortal_1899
27 października 2021, 21:30
Wydaję mi się, że tym przejściem do Interu strzelił sobie w kolano. W Milanie byłby zapewne podstawowym graczem, a w Interze jak widać niekoniecznie. Oczywiście cieszy mnie to bardzo, że "gra" tam gdzie gra.
1
1  2  3    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI