Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

To nie koniec nowych kontraktów. Kolejni piłkarze i trener w kolejce

28 października 2021, 12:10, cinassek Aktualności
To nie koniec nowych kontraktów. Kolejni piłkarze i trener w kolejce

W ostatnim czasie oficjalnie kontrakty z ekipą rossonerich przedłużyli Alexis Saelemaekers i Simon Kjaer. A to nie koniec. Jak informuje portal MilanNews, w najbliższych tygodniach podpisy powinny zostać złożone na kolejnych umowach. Mediolańczycy w nadchodzącym okresie zamierzają związać się na dłużej z Theo Hernandezem, Ismaelem Bennacerem i Rafaelem Leao, a ponadto nowy kontrakt podpisze również trener Stefano Pioli. Kibice Milanu mogą niedługo wypatrywać kolejnych wieści takich jak w przypadku Belga i Duńczyka.


R E K L A M A





67 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
pazioni
28 października 2021, 21:02
No nareszcie.
1
Sieri
Sieri
28 października 2021, 20:39
Nie martwię się o Bennacera ponieważ gościu skorzysta po odejściu ke$$iego natomiast Theo i Leao z pewnością także będą chcieli podwyżki. Wydaje mi się ze o nich będą się starać inne kluby, najbardziej to o Theo
0
Dranix
Dranix
28 października 2021, 16:49
wlasnie widac komu zalezy na grze a kto jest najemnikiem
0
DaRo_7
DaRo_7
28 października 2021, 15:51
Przedłużajmy jak najszybciej :) Mamy młody, perspektywiczny skład i trzeba go utrzymać :)
0
Jaca23
Jaca23
28 października 2021, 15:47
Jak widać najważniejsza przy przedłużeniu kontraktu jest wola zawodnika, gdy jej nie ma, mamy ciągnące się historie i bajki jak z Kessiem, Donnarummą czy Hakanem. Każdy z nich miał zagwarantowaną sporą podwyżkę, a mimo to nie podpisują kontraktów, także wydaję mi się, że nic na siłę.

Wielokrotnie powtarzałem, że zespół trzeba budować na graczach, którzy chcą tutaj grać. Skoro marzą im się jeszcze większe pieniądze lub inna liga to droga wolna.
4
marcinomilano
marcinomilano
28 października 2021, 15:54
Z jednej strony tak, z drugiej strony może szybko okazać się, że piłkarze którzy chcą tu grać są zwyczajnie średni jakościowo :) Nie ma co się oszukiwać, piłka to ich praca, to biznes, nie muszą być przywiązani do klubu jak kibice, a nawet jeśli są, to nie dziwię się, że idą za pieniądzem. Życie i karierę mają tylko jedną.

Myślę że mało kto tutaj pozostałby w pracy płatnej 5k netto i nie poszedł do takiej gdzie zarabiałby 15k na miesiąc. A to i tak dużo mniejsze różnice. Oczywiście to nie przytyk do Ciebie, tak tylko przyszło mi na myśl jak pisałem ten komentarz ;)
2
Jaca23
Jaca23
28 października 2021, 16:09
marcinomilano
W tym właśnie sztuka, żeby znaleźć balans między jakością a pensją zawodnika, co zdecydowanie nie jest łatwe.

Masz sporo racji, ale nigdy nie zgadzam się z porównaniem pensji "zwykłych" ludzi do piłkarzy. Fajnie na ten temat wypowiadali się chociażby Buffon, Totti czy bardziej przyziemnie Gerard Badia. To co łączy ich wypowiedzi to stwierdzenie, że piłkarze i tak zarabiają ogromne pieniądze, więc nie można ich porównywać do zmiany pracy np. człowieka na etacie. Rozumiem, że każdy z nas chce zarabiać jak najwięcej, ale istnieje znaczną różnica w jakości życia jeśli będziesz zarabiał, jak podałeś wyżej, 5 a 15 tys., niż jeśli dołożysz kolejne miliony na konto.
3
Zuber
Zuber
28 października 2021, 16:11
Póki co to Hakan się okazał średnio jakościowy i płacenie mu 5 mln byłoby błędem. Szkoda Donnarummy, ale za niego akurat mamy dobre zastępstwo, nie wiem nawet czy nie lepsze. A Kessie może skończyć jak Hakan, poza tym Kessie jest w miarę łatwy do zastąpienia, nie jest to żaden wirtuoz techniki ani rozegrania, w formie bardzo dobry w odbiorze, ale takich piłkarzy by się znalazło kilku w jego miejsce, Nandeza bym z chęcia zobaczył u nas, Kamar też powinien dać radę. Co do pensji już nie raz tu było pisane, że nie ma co porównywać zwykłego etatu do etatu piłkarza.
Edytowano dnia: 28 października 2021, 16:11
2
marcinomilano
marcinomilano
28 października 2021, 16:32
@Jaca23
Może i tak, ale z drugiej strony im masz więcej pieniędzy tym więcej wydajesz. Myślę, że w jakiś sposób można to porównywać, my nie mamy luksusowych jachtów na utrzymaniu i kilkudziesięciu rezydencji :D Generalnie wychodzę z założenia, że są to jednak zwykli ludzie, którzy chcą wycisnąć swoją karierę jak cytrynę i szczerze mówiąc osobiście im się nie dziwię, prawdopodobnie postępowałbym podobnie. Poza tym czasem mam wrażenie, że niektórzy nie zdają sobie sprawy jaką ogromną różnicą jest choćby 1 mln euro więcej :D
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
28 października 2021, 15:33
Panowie właśnie urodził mi się 3 syn !! Dziś piję wasze zdrowie !!
Tymon Paweł nowy kibic Milanu :)
43
marcinomilano
marcinomilano
28 października 2021, 15:37
Gratulucje Grzesiu!!!!!!! Dużo zdrowia dla całej rodziny :)
1
bawolejaja
bawolejaja
28 października 2021, 15:39
Gratulacje! Dużo zdrowia dla małego, a cierpliwości dla rodziców (choć już pewnie wprawieni)! :-)
1
jasiom22
jasiom22
28 października 2021, 15:42
Gratulacje! Zdrowia i cierpliwosci! :)
1
Jaca23
Jaca23
28 października 2021, 15:42
Gratulacje mordeczko, zdrówka dla całej rodzinki!
1
DaRo_7
DaRo_7
28 października 2021, 15:50
Gratulacje !!! Czerwono-czarna rodzina stale się powiększa :)
1
Mailand_91
Mailand_91
28 października 2021, 15:58
Niech sie darzy !
1
Dranix
Dranix
28 października 2021, 16:49
gratulacje!
1
Maestro02
Maestro02
28 października 2021, 16:58
Gratulacje!!!! Zdrowia dla całej rodzinki!
1
pazioni
pazioni
28 października 2021, 17:00
FORZA GRANDE TYMON.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
28 października 2021, 17:04
Gratulacje

oby w przyszłości nie wybrał niebieskiej strony na złość ojcu XD
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
28 października 2021, 23:41
Dziękuję wszystkim serdecznie, młody zdrowy, mama też.
@up - nie bluźnij bo wykrakasz i będzie tragedia :p
2
marcinomilano
marcinomilano
28 października 2021, 15:31
Uwierzę jak zobaczę. Na razie nowe kontrakty otrzymał Alexis i Kjaer, jeden niczym specjalnym nie zabłysnął i w jego interesie było przedłużyć kontrakt, drugi jest już jednak dużo bliżej końca kariery niż początku i przedłużył kontrakt ze stosunkowo niewielką podwyżką. W przypadku Theo, Ismy i Leao nie jestem tak optymistycznie nastawiony.

Na Theo sadzi się już pół topowej Europy a widać że poradziłby sobie w lepszym klubie. Do tego bobas w drodze, no nie jestem przekonany, że u nas zostanie jak jakieś PSG czy inny klub zaproponuje mu zarobki, których u nas nie dostanie.

Bennacer, tutaj podobnie, chociaż szanse oceniam na wyższe, głównie przez to jak eksplodowała forma Tonaliego. W zeszłym sezonie wszyscy mocno baliśmy się, że wjedzie jakiś klub i wyciągnie 50 mln na klauzulę w jego kontrakcie, teraz odkąd nie jest tak kluczowy, to mam wrażenie że łatwiej byłoby go zatrzymać.

Co do Leao, to zaczyna robić dużo szumu, jeszcze wczoraj czytałem o dużym zainteresowaniu Realu, mimo wszystko z całej trójki daję nam największe szanse na przedłużenie z nim kontraktu, głównie ze względu na to, że z całej trójki może być nim najmniejsze zainteresowanie. Oczywiście na ten moment.

Oczywiście mam nadzieję, że się mylę i rzeczywistość mnie zweryfikuje, jednak po cyrkach z Gigio, Hakanem i Kessie, wolę zachować zimną głowę. Na plus przemawia fakt, że to wszyscy zawodnicy sprowadzeni przez Maldiniego i pewnie nie jest to zbyt twardy grunt, ale zawsze jakiś :)
Edytowano dnia: 28 października 2021, 15:33
0
Rafał0209
Rafał0209
28 października 2021, 15:44
To te pampersy takie drogie? że Theo musi robotę zmieniać w której świetnie się czuje.
0
marcinomilano
marcinomilano
28 października 2021, 15:49
Nie chodzi o pampersy, ale wydaje mi się, że umysł ojca działa nieco inaczej + teraz zdanie jego partnerki będzie miało jeszcze większe znaczenie, a prawda jest taka, że on spokojnie może iść grać do topowego klubu za dużo lepszą kasę. W tym momencie to najlepszy LO w Serie A i co do tego nie ma żadnych wątpliwości.
Edytowano dnia: 28 października 2021, 15:54
0
Rafał0209
Rafał0209
28 października 2021, 16:02
Włochy Mediolan to piękne miejsce do życia myśle że partnerce się podoba, ale masz racje umysł ojca działa inaczej i Theo będzie potrzebować teraz stabilizacji spokoju i gry w miejscu gdzie czuje się świetnie a z nami mu chyba dobrze , i mam nadzieje że nie myśli zmianie klubu kolegów miejsca zamieszkania, nowej ligi itp,
0
Zuber
Zuber
28 października 2021, 16:07
Akurat myślę, że jakby ktoś za Bennacera wyłożył 50 mln to jest to kwota adekwatna do jego poziomu gry, może nawet ciut zawyżona. Nie byłoby problemu ogarnąć zastępstwo dla niego nawet za 30 mln. Nie ma co się oszukiwać trochę kontuzje wyhamowały jego rozwój, co chłop wróci do formy to zaraz znowu się leczy.
0
marcinomilano
marcinomilano
28 października 2021, 16:09
Rafał oczywiście może tak być, w końcu nie siedzimy w jego głowie tylko spekulujemy :)
0
biedrus
biedrus
28 października 2021, 14:45
Jak to się szybko zmienia, kiedyś Pioliout, a teraz, po 2 latach każdy chce przedłużenia kontraktu z nim:)
0
jasiom22
jasiom22
28 października 2021, 15:28
Tak znowu szybko? 2 lata swietnie wykonanej pracy, "od zera do bohatera" - nie widze w tym nic dziwnego, nikt go nie znał, przekonał do siebie wynikami i tak to wlasnie powinno wyglądać. Przekonał do siebie pracą, dwa lata w piłce to nie mało.
0
TR3V0R
TR3V0R
28 października 2021, 14:11
teraz zdecydowanie trzech najważniejszych zawodników, z którymi jak najszybciej trzeba podpisać. Do tego oczywiście trener, z którym mam nadzieję kontrakt to formalność. Oby wszystko poszło dobrze. Mam nadzieję, że jak przedłużymy z wymienioną wyżej czwórką, powalczymy też o Romka, bo chłop nam się przyda jeszcze nie raz
1
jasiom22
jasiom22
28 października 2021, 15:41
Wg mnie Kessie jeszcze nie stracony, chciałbym żeby się zreflektował po takich wypowiedziach jak Kjaera i ustawił agenta (co ewidentnie chce go wypchnać dalej dla prowizji ala riola) do pionu. Kessie wydaje mi się jednak bardziej kluczowy niz np. Romek. Gdzie widziałbym wiekszy problem w kwestii dogadania się czytaj: obrazony Riola.

Ja np jestem zdania ze to Kessie powonien zostac i dostac wyzszy kontrakt niz Romagnoli. Oczywiscie nie przesadzony ale wysoki.
Skoro sa kontrakty wysokie Ibry i Giroud, to zeszlym sezonem Kessie zasłuzył na podwyzke.

Rozumiem ciecia kosztow, i obnizki Tonalego czy mega niski Kontrakt Kjaera. Ale jezeli to ma byc ta "nowa polityka" kontraktowa to wg mnie jest troche jednak oderwana od rzeczywistosci/rynku.

Kessie Romagnoli.. my tu pitu pitu, a czas leci... a jak zarzad nie usiadzie troche nad tym i sie nie zreflektuje to zaraz cala kolejna trojka z theo i leao bedzie w fazie "przyblokowanych" negoocjacji przez pol roku jak z Kessim.

Kto wyobraza sobie ze ktorys z trojki zgodzi sie na takie sumy jak Kjaer czy Tonali? Ja w to szczerze watpie. Juz widze celownik PSG na theo jak mu Milan zaoferuje. 3,5 mln, to w mediach przeczytamy nastepnego dnia ze psg daje 9.... i sie zacznie od nowa, a romka i kessiego juz wtedy nie bedzie... bedziemy pisac "glupi hakan, gigio, romek, kessie... " i theo z leao co chca duZo kasy a prZeciesz jeszcze nic nie wygrali.. etc ibry tez juz moze nie byc. To ze sie udalo z Brahimem i Hakanem, i ze maignan fajny to nie znaczy ze zawsze bedzie sie udawac... zamiast kessiego np. Bakayoko... no spoko na papierze a w praktyce widzimy jak to na dzis wyglada. Wolalbym ze Kessie jednak zostal. Jak sie nie uda, trudno. Ale negocjacje w formie ultimatum to najgorsze co moze sie zdarzyc, to to sie w Milanie dzieje czesciej niz w innych klubach. Mozna by powirdziec dwoch kluczowych pilkarzy na rok, straconych za darmo.
0
Zuber
Zuber
28 października 2021, 16:14
Kessie Ci się wydaje trudniejszy do zastąpienia niż Romek, bo już po prostu mamy dobrą dwójkę stoperów. A w miejsce Kessiego jest Tonali, Bennek a potem luka, bo Bakayoko póki co nie dojeżdża, Krunić się nadaje na zmiennika. Ale dużo trudniej znaleźć dobrego obrońcę niż pomocnika jak Kessie.
0
biedrus
biedrus
28 października 2021, 14:08
Jak wszyscy podpiszą to i Romek podpisze i Cashie podpisze. Tak działa presja grupy, jak nie podpiszą tzn., że nie należą do grupy.
Zagubiony Turek też by podpisał, jakby zrobił to Gigio.
2
Zuber
Zuber
28 października 2021, 14:23
Kessie nie podpiszę bo jego dwóch najlepszych ziomków czyli Hakan i Gigio są poza Milanem.
Edytowano dnia: 28 października 2021, 14:23
1
marcinomilano
marcinomilano
28 października 2021, 15:37
Radzę pogodzić się z myślą, że Kessie nie przedłuży. Odejdzie tak samo jak Brozović z Interu. Problemem Kessiego jest to, że jest jedynym klientem swojego agenta, więc ten będzie za wszelką cenę chciał jak najbardziej zmonetyzować swojego zawodnika i zakładam, że stąd te problemy. Poza tym jeśli to prawda, że Atangana sondował możliwość kontraktu w PSG 10 mln + 2 bonusów, a francuski klub byłby skłonny mu taki dać, to w jego odejściu nie będzie zupełnie nic zaskakującego. Oczywiście to co mówił to zupełnie inna kwestia.
0
kusniak_22
kusniak_22
28 października 2021, 13:56
Brawo oby podpisali. Jeśli przyjdzie Belotti, jakiś jakościowy skrzydłowy plus trequartista do rotacji z Brahimem to mamy pakę na lata i do walki o najwyższe cele.
3
LunaS
LunaS
28 października 2021, 15:13
Errata
".. do walki o najwyższe cele w Serie A".
0
kusniak_22
kusniak_22
28 października 2021, 15:38
Tu się myślisz kolego. Nazwiska i pieniążki nie grają. Najlepszym przykładem jest PSG i Man. City.
0
edinho
edinho
28 października 2021, 13:50
Jakoś jestem spokojny o Kessiego że zostanie z nami na dłużej.
0
roox
roox
28 października 2021, 13:59
Tak, zostaniemy z nami na dłużej w pamięci jako olimpijczyk z Japonii vel. Jakotako Keszii $$.
6
DarQ
28 października 2021, 14:12
Czy my mówimy o naszym piłkarzu , który w kulturze orientalnej zwany jest Kasemi Dai?
4
Ooryl
Ooryl
28 października 2021, 16:56
Nie ma w tej chwili żadnych widoków na takie porozumienie. Trzeba się zacząć godzić z jego odejściem.
0
JohnyMiellony
28 października 2021, 12:43
Liczę na nich bardzo.... Plus Romek a kessi jak podpisze 5/6 ok a 8 no bez jaj.... A jak będzie się czuć reszta ekipy co zarabia około 3-4 klub nie może na to pozwolić nawet kosztem utraty go za "darmo"
3
Rossoneri777
Rossoneri777
28 października 2021, 12:26
Szkoda franka zarząd powinien powalczyć o niego
0
Vol'jin
Vol'jin
28 października 2021, 12:27
Ma bogatą ofertę ma stole? Wart 8 mln euro i bycie najlepiej opłacanym piłkarzem Serie A? To śmiesznie brzmi...
10
Maestro02
Maestro02
28 października 2021, 12:43
Powalczył wystarczająco. Franck nie przewidział chyba tego że Tonali i Bennacer złapią taką chemię i wzrost formy. Dochodzi też do tego że pojawiają się informacje że Kamara jest bardzo podekscytowany na myśl o dołączeniu do Milanu. Na przyszły sezon w środku pola mamy bogactwo i to nie byle jakich graczy.
17
cbvirus
cbvirus
28 października 2021, 13:06
Vol'jin

podobno oferta 6,5+bonusy to fejk wymyślony przez media, tak mówił jego agent. I jestem w stanie mu uwierzyć, bo media mówiły też o rzekomych 8 czy tam 9 mln dla Dollarummy, a tymczasem tyle to on obecnie w PSG inkasuje. Nie było mowy nigdy o wymyślonych 12 mln i myślę, że teraz nie ma też mowy o żądaniach rzędu 8 mln dla Kessiego i że gdyby rzeczywiście dostał 6 czy 6,5 to by tą ofertę zaakceptował.
0
Maestro02
Maestro02
28 października 2021, 13:15
Ale akurat 8mln dla Gigio to raczej pewniak był, za dużo poważnych źródeł to powielało. To że inkasuje w PSG 8mln i siedzi na ławce a z tego co czytałem to od ilości występów uzależnione są bonusy na kontrakcie, to tylko i wyłącznie wina tego że Mino myślał że zarząd się ugnie i zapłaci mu więcej, tak się nie stało więc musiał szukać mu klubu "na szybko". Z Kessiem sytuacja wygląda tak że mówi się że pensja na nowym kontrakcie miała wynosić w wersji 1(5,5mln+2,5 w bonusach) a w wersji 2 (6,5 które przez 5 lat wzrasta do 8mln) z tego co kojarze. IMO 5,5mln w obecnych czasach to świetna pensja na warunki Ligi Włoskiej. Też do Kessiego by nikt nie miał większych pretensji gdyby nie debilny wywiad jakiego udzielił bo praktycznie chłop sam sobie w kolano strzelił.
A to co mówi Agent Kessiego i sam Kessie radzę traktować z wielkim przymrużeniem oka. Ten pierwszy zarzekał się że żeby Franck odszedł z Milanu to musiał by się stać katastrofa, a drugi deklarować chęć zakończenia tu kariery i podpis zaraz po IO.
Edytowano dnia: 28 października 2021, 13:21
4
Vol'jin
Vol'jin
28 października 2021, 15:45
Agent Kessiego jest tak samo wiarygodny jak Iworyjczyk po wywiadzie IO. Sorry, ale wolę ufać Vittiello
2
Pavlović31
Pavlović31
28 października 2021, 12:21
Imo warto sprzedać Leao za grubszą kasę póki będzie okazja
0
Manolas
28 października 2021, 12:23
Człowieku obudź sie
24
chory
chory
28 października 2021, 12:26
za 80kk to ok, inaczej niech pocaluja maldiniego w d
3
slavio
slavio
28 października 2021, 12:27
leao robi roznice jak przyspieszy ogra obronce poki co jest potrzebny
4
Zuber
Zuber
28 października 2021, 12:32
Sprzedać jeden z największych talentów w lidze, weź Ty się puknij w łeb chłopie. Najlepiej za 20 mln, żeby się zwróciło nie? xD
Edytowano dnia: 28 października 2021, 12:33
4
Maestro02
Maestro02
28 października 2021, 12:44
Chyba lepiej nie
1
Pavlović31
Pavlović31
28 października 2021, 13:04
Zuber no chociaż za te 20 mln
0
Jaca23
Jaca23
28 października 2021, 15:14
Sprzedaż Leao teraz, gdy zaczął wreszcie grać na poziomie swojego talentu jest najgorszą z możliwych opcji. Pomyśleć o ewentualnej sprzedaży można gdy pojawi się oferta "nie do odrzucenia", a na takie się pojawią jeśli Rafa dalej będzie robił taką różnicę na boisku.
Edytowano dnia: 28 października 2021, 15:15
0
Rossu
Rossu
28 października 2021, 15:47
Świetny b8.
0
Pavlović31
Pavlović31
28 października 2021, 16:17
xdddd
0
Bandon
Bandon
28 października 2021, 12:20
Szkoda, że Andrzej Duda się nie zajmuje przedłużaniem kontraktów w Milanie, On dopiero by Romkowi czy Kessiemu pokazał jak się podpisuje.
18
Zuber
Zuber
28 października 2021, 16:04
No ale wiesz, że jeszcze jest potrzebny drugi podpis oprócz tego, kto zajmuję się tymi przedłużeniami? xD
0
ba_acm
ba_acm
28 października 2021, 12:20
Najważniejszy Theo na którym możemy ugrać naprawdę fajne pieniądze w przyszłości. Oby obyło się bez problemów.
0
Jaca23
Jaca23
28 października 2021, 15:11
Jeśli Theo nie będzie chciał podpisać nowego kontraktu to w lecie i tak zarobimy, bo kontrakt ma do 2024. Dla niego oferta przedłużenia kontraktu i podwyżki to nagroda za świetną dyspozycję.
0
Cisek666
Cisek666
28 października 2021, 12:18
A o Romku cisza....pewnie gruby znowu coś kombinuje....
0
patoo_07
patoo_07
28 października 2021, 12:18
Oby oby. Na Kessiego już nie liczę. Szkoda, bo zaczął znowu grać po początkowej zniżce formy, ale poradzimy sobie i bez niego!
1
Nelson_Dida
Nelson_Dida
28 października 2021, 12:13
a Kessie siedzi i zawija w sreberka
0
Sone7
Sone7
28 października 2021, 12:20
W złote by zawijał, ale przecież go nie stać... :P
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI