Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Sky: Możliwy występ Kessiego z Empoli na pozycji trequartisty

22 grudnia 2021, 08:36, cinassek Aktualności
Sky: Możliwy występ Kessiego z Empoli na pozycji trequartisty

Jak informuje stacja Sky, trener Stefano Pioli wciąż ma dylematy dotyczące obsady wyjściowego składu Milanu na mecz z Empoli. Jednym z pomysłów trenera jest posłanie do gry Francka Kessiego w roli trequartisty. Szkoleniowiec widzi kiepską dyspozycję Brahima Diaza, a nie mając zbytno innych alternatyw, zastanawia się nad wdrożeniem właśnie takiego rozwiązania. Wówczas duet środkowych pomocników utworzyliby Sandro Tonali oraz Ismael Bennacer.


R E K L A M A





75 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
23 grudnia 2021, 09:13
Brawo Pioli, znów wielki szacunek, po pierwszych próbach w LM... było widać że Kessie dobrze się odnajduje na "10", podobnie jak Krunić. Z tyłu więcej chaosu w ich grze, z przodu ta nieprzewidywalność pomaga czasem trafić do siatki.

Ponadto Kessie nie zostaje, następcy Hakana jak nie było tak nie ma więc, lepiej budować tyły na dłużej, z tych co zostają nawet jezeli to Bakayoko, a Kessie z przodu skoro Brahim w słabszej dyspozycji. Messias na prawej się odnalazł więc nie ma co mieszać.

Totalnie popieram wystawianie Kessiego na srodku, zawsze może się cofnąć w razie potrzeby, wymienic.. cały zespół przejsc na 4-3-3. Wszystko się kleji. A i wymiana na koniec sezonu będzie łatwiejsza. Niech gra tam do końca kontraktu. Na przemian z Brahimem.

To też trochę temat zastępczy mam wrazenie. Strzelił dwa gole, i dobrze taka jego robota - niech gra z głową w doł i ciuła punkty dla Milanu. Zdecydowanie bardziej martwią inne kwestie... jak słaba dyspozycja Tomoriego czy Maignana. Przed kontuzją Maignan był lepszy od Gigio, po.. juz taki nie jest. Tomori w tym sezonie spuścił mocno z tonu... w poprownaniu do poprzedniego. Brahim forma po pierwszych kilku meczach tez jakby się zatrzymał... Niech tez wracają kontuzjowani itd itp
Edytowano dnia: 23 grudnia 2021, 09:17
0
Ndrew
Ndrew
22 grudnia 2021, 23:00
no i zagrał drodzy państwo haha
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
22 grudnia 2021, 17:19
Z naszych środkowych to chyba Tonali nadaje się najbardziej na 10
1
Jaca23
Jaca23
22 grudnia 2021, 15:58
Hahaha Kessiemu nie idzie na jego pozycji to na pewno dobrze zagra na 10tce. On już jako środkowy pomocnik ma braki techniczne i ograniczenia, a co dopiero treq. W poprzednim sezonie grał świetnie, bo nikt na siłę nie robił z niego rozgrywającego i kreatora gry jak w ustawieniu 4-3-3. Ja bym postawił na Messiasa lub Krunicia.
3
hvast87
hvast87
22 grudnia 2021, 23:02
Napisz coś mądrego.
0
Jaca23
Jaca23
22 grudnia 2021, 23:06
hvast87
A powiedz mi, że Kessie zagrał super zawody? Strzelił dwie bramki, ukłony, dobrze wykorzystał szanse. Ale na 10tce przede wszystkim powinien kreować grę, utrzymywać się przy piłce, zagrywać prostopadle - nic z tego nie było. Oglądałeś mecz czy tylko sprawdziłeś kto strzelił na livescore?
0
hvast87
hvast87
23 grudnia 2021, 07:15
Strzela źle nie strzela też źle. Pewnie gdyby był ustawiony na GK strzeliłby też 2. Przypominam że to nie jego pozycja.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
22 grudnia 2021, 15:04
To brzmi trochę jak nieśmieszny żart. Nie ma w drużynie drugiego takiego gościa który zepsuł taka ilość kontrataków na przestrzeni tych lat w których jest w klubie. Messjasz nie miał czasem grać na dwóch pozycjach? No nic pozostaje mieć nadzieję że jednak plan Stefana się uda
2
PaoloACM
PaoloACM
22 grudnia 2021, 14:57
U mnie Pioli ma kredyt zaufania. Jeśli będzie chciał wystawić Tate na OPS to dopóki nie zobaczę na własne oczy ze to był głupi pomysł to złego słowa nie powiem. Pamietajmy ze naprawdę nie ma z czego rzeźbić. Swoją droga jak słaby musi być Maldini kiedy w takim kryzysie kadrowym nie ma dla niego miejsca.
Gdzieś na fejsie mi mignął ciekawy skład proponowany:

Mike- Florenzi Tomori Roman Ballo - Tonali Bennacer - Alexis Messias Theo - Giroud
2
gieemce
gieemce
22 grudnia 2021, 14:29
Biorąc pod uwagę ze Brahim nie potrafi podać piłki od 2 miesięcy bo go przewracają. To zmiana na plus Frank tez nie poda ale się nie przewróci.
2
Mirek99999999
Mirek99999999
22 grudnia 2021, 14:52
Na dodatek Kessie potrafi zrobić rajd we własne pole karne i stracić piłkę by przeciwnik nie miał zbyt dużych problemów strzelić nam bramki.
1
roby45
roby45
22 grudnia 2021, 13:28
Won z nim w ogóle...do odstrzalu a na sile go wsadza
0
Mirek99999999
Mirek99999999
22 grudnia 2021, 13:26
Nie dość, że mamy wysyp kontuzji, to jeszcze Pioli podejmuje decyzje, jakby przed każdym meczem robił losowanie kto ma gdzie zagrać. Kessie na 10, Krunić na skrzydle (z całym szacunkiem do jego zaangażowania i całkiem niezłej formy, ale skrzydłowym to on nie jest i nie będzie), jeszcze tylko brakuje rotacji Tonaliego by się nie przemęczył i posłania od pierwszego gwizdka Bakayoko.
1
biedrus
biedrus
22 grudnia 2021, 12:43
Jeżeli Cashie gra słabo na swojej pozycji, jeżeli Diaz gra słabiutko na 10, to w zasadzie czym ryzykujemy?
1
Semper Fideli
Semper Fideli
22 grudnia 2021, 15:05
Jeżeli prawa strona jest beznadziejna a nowy transfer nie daje 100procdntowych szans na udanie się to po co kupować ?
0
biedrus
biedrus
22 grudnia 2021, 15:35
Semper Fideli,
w obydwu przypadkach, mam taki samą odpowiedź - czasem warto zaryzykować. Dlatego też jestem z nowym człowiekiem na prawą stronę, a i nie boję się wymienić jednego słabego na innego słabego. Przynajmniej środek pomocy stworzy Benek z Tonalim
1
Semper Fideli
Semper Fideli
22 grudnia 2021, 16:19
Ok :-) tyle że transfer kogoś nowego mimo wszytko ma.szanse się udać, a tutaj raczej brakuje argumentów żeby Franck miał odpalić. Faktyczny plus to środek Benek Sandro.
0
Mieszko
Mieszko
22 grudnia 2021, 12:24
Frank z jego szybkością podejmowania decyzji...co może się nie udać!
2
Szulaj22
Szulaj22
22 grudnia 2021, 12:23
Jak to się okaże prawda to dziwna decyzja która nawet się nie broni i nawet nie wypali. Kessie to jeden z ostatnich zawodników którego bym posłał na tą pozycję tym bardziej że Iworyjczyk w tym sezonie nie ogarnia nawet swojej nominalnej pozycji.
1
Vol'jin
22 grudnia 2021, 11:54
a mi się bardziej wydaje, że chce zagęścić środek pola. Empoli nie gra skrzydłami, tylko z trójką pomocników i Bajrami'm jako ten łącznik.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 grudnia 2021, 13:03
Powiedz to debilom..
0
pijanyroman
pijanyroman
22 grudnia 2021, 13:24
Alessio, czillax
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 grudnia 2021, 13:33
pijanyroman i wanna...
0
makes
makes
22 grudnia 2021, 11:44
Tonali lepiej nadaje się na tą pozycję. Jest bardziej błyskotliwy na małej przestrzeni i potrafi uderzyć z daleka. Poza tym bardziej stać go na nieszablonowe zagrania i jak wspomniał któryś z kolegów ma lepszy przegląd pola.
1
Von Strauss
Von Strauss
22 grudnia 2021, 11:11
Powiem tyle - w Fm-ie to się nie sprawdza. Już szybciej Tonali na 10 (bo ma większy przegląd pola i lepszą technikę od Kessiego, jedynie może w grze na małym polu Kessie mógłby powalczyć), a Kessie z Bennacerem.

A najbardziej poważnie - 4-3-3 i jazda. Gorzej nie będzie.
1
DarQ
DarQ
22 grudnia 2021, 11:06
Też uważam , że to dziwaczne ale Piolego bedę trochę bronił. Co ma chłop zrobić, musi eksperymentować mając na 10 dość stabilnego ale czerstwego Rade lub dynamicznego ale chaotycznego Diaza.
Kessie tam się nie sprawdzi , nie poprowadzi gry ale może Piolemu zależy na zdominowaniu środka i Frank będzie grał bardziej w lini niż za napastnikiem? A przed meczykiem oczywiście jakiś schemat ustawienia graczy będzie na ekran rzucony.
1
marcinomilano
marcinomilano
22 grudnia 2021, 11:05
Eeeeeee
0
Boro
Boro
22 grudnia 2021, 10:08
Jak większość też uważam że coś Pioli ostatnio podejmuje dziwne decyzje. Uparł się na tego Kessiego w pierwszej 11 a facet ma problemy przy najprostszych zagraniach nie mówiąc już o czymś kreatywnym. Teraz ma zagrać na 10. Czy jeśli nie ma się trequartisty to powinno się nim grać? Czy np 4-3-3 które znamy nie sprawdziło by się dziś lepiej?
12
Corsa
Corsa
22 grudnia 2021, 10:38
Wypadło mu pół składu, ławka jest tragiczna i chłop nie ma z czego rzeźbić. Oczywiście co do Francka pełna zgoda.

Broniłem go od początku, że mimo tego cyrku kontraktowego powinien grać, bo jest najlepszą opcją na środek, ale teraz już nie jestem co do tego przekonany.
4
banan1899
banan1899
22 grudnia 2021, 11:05
Pioli musi szukać alternatywy. Zmiana taktyki mogłaby nie wypalić. Moim zdaniem warto spróbować z Frankiem na 10. Chociaż sam wolałbym tam zobaczyć Alexisa.
0
Boro
Boro
22 grudnia 2021, 14:54
A ja Messiasa. 4-3-3 to nie jakas wybitna zmiana i graliśmy już w tym ustawieniu.
0
Vol'jin
22 grudnia 2021, 15:09
no Pioli grał 4-3-3 do momentu oklepu w Bergamo potem też dzięki transferowi Ibry poniekąd przeszedł na swoje 4-2-3-1 preferowane
0
Boro
Boro
22 grudnia 2021, 21:37
Się porobiło Kessie dwie bramki w pierwszej połowie z Empoli :)
0
Rossu
Rossu
22 grudnia 2021, 10:06
Padre zaczyna się gubić, bo jego wybory są ostatnio dość nietrafione. Oby po świętach wróciło wszystko do normy, bo ten kryzys nas powoli wysysa i rośnie bardzo napięta atmosfera.

Oby dziś w przekonującym stylu udowodnili, że to był wypadek przy pracy spowodowany absencjami.
1
Rafalzki
Rafalzki
22 grudnia 2021, 10:02
Zaczynam uważać, że Pioli chyba zaczyna się mocno gubić w swoich roszadach. Jeśli temat okaże się prawdziwy to jak można wpaść na tak idiotyczny pomysł. Fakt, Brahim jest pod formą ale na litość boską wstawiać za niego na 10 niedorozwiniętego piłkarsko jeszcze bardziej pod formą Kessiego który nie potrafi od początku sezonu prosto kopnąć piłki?? Typ jest w tym sezonie sabotażystą!!! Nie mogę zrozumieć tego wręcz irracjonalnego wciskania tego chciwego typa na siłę do pierwszego składu w miejsce zawodników którzy bardziej o niebo na to zasługują w tym sezonie. Jeszcze tylko Bakayoko brakuje w pierwszym składzie zamiast Sandro i przepis na wypadnięcie z Top 4 za kilka kolejek gotowy...
9
patoo_07
patoo_07
22 grudnia 2021, 10:09
Akurat wypadnięcie z TOP4 przy obecnej grze, jest równie prawdopodobny przy wygraniu z Empoli, jak i przy porażce. Jak się nic nie zmieni, to w lutym będziemy poza TOP 4, niezależnie od tego, czy jutro wygramy, czy nie.
2
wielki prostownik
22 grudnia 2021, 09:59
Dziwny pomysł. Już Tonali tam lepiej pasuje bo potrafi niekonwencjonalnie zagrać w przeciwieństwie do Franka. Nie mówiąc o Snickersie który generalnie ze swoim stylem gry moim zdaniem powinien być próbowany w środku bardziej.
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 grudnia 2021, 09:54
Tonali w Brescii występował na 10. Ma więc doświadczenie, dobrze mu to wychodziło. Jest zresztą kreatywny i ma ciągoty ofensywne. Kogo wystawi na 10 Pioli wobec tego? Kessiego, który nigdy tam nie grał, nie ma pojęcia o rozgrywaniu, a w ataku się po prostu gubi. Coraz mniej rozumiem decyzje Piolego.
16
savicevic88
savicevic88
22 grudnia 2021, 10:35
Amen.
0
Adiceusz
Adiceusz
22 grudnia 2021, 09:46
Krunic, Kessie, Tonali, ktokolwiek za Diaza, który aktualnie jest naszym najsłabszym ogniwem i kompletnie nie wnosi nic poza pustką na bodaj najważniejszej pozycji ofensywnej w taktyce Piolego.
0
patoo_07
patoo_07
22 grudnia 2021, 09:44
To już lepiej Bennacera albo Tonalego wyżej przenieść.
0
MilanHomer
MilanHomer
22 grudnia 2021, 09:42
Za Piolego na 10-tce występowali już podobni "kreatywni", tj. Bakayoko i Meite.
Jak był finał takich eksperymentów mam nadzieję każdy pamięta, a jak nie to niech sobie włączy choćby skróty tych meczów.
Stefano nie rób sobie takiej krzywdy.

Edit. Pierwszy w kolejce na tej pozycji to Messias, idealny gracz do środka, zresztą po to został sprowadzony. Teraz na siłę robią z niego skrzydłowego.
Następnie opcje: Bennacer, Tonali, Krunić, Maldini będą lepsze niż Franciszek na tej pozycji.
Edytowano dnia: 22 grudnia 2021, 09:48
1
Blev
Blev
22 grudnia 2021, 09:41
Ustawienie to tylko cyferki A w trakcie meczu to się zmienia poprzez rotację zawodników na boisku w fazie ataku i tak często to wygląda tak jakbyśmy grali na 3 obrońców
0
DaRo_7
DaRo_7
22 grudnia 2021, 09:39
To już wolę Krunicia. Albo lewa zestawić z Ballo Toure i Theo i wtedy na treq Krunic, Messias albo Tonali, Maldini i Snikers na prawej
1
Diavo
Diavo
22 grudnia 2021, 09:36
To może 4321 Frank, Benek i Tonali w pomocy, Alexis i Messias za plecami Ibry,atak środkiem, skoro skrzydeł nie mamy..
0
grayman88
grayman88
22 grudnia 2021, 09:41
No to 433. Selemakers LW a Messias RW
0
grayman88
grayman88
22 grudnia 2021, 09:36
Myślę i myślę o tym co przeczytałem. Kompletna bzdura głupota i mam wrażenie objaw paniki Piolego. Jak napisał kolega niżej. Trzymanie na siłę ustawienia bez kadry. Po drugie czemu Messias nie może zagrać na 10tce
Edytowano dnia: 22 grudnia 2021, 09:40
2
LunaS
LunaS
22 grudnia 2021, 09:28
Kiedy się dowiemy o decyzji Kessiego ? Fajnie by było jakby to nie było w maju ... a chociaż w okienku zimowy info - że opuszcza klub itd ...
0
MilanHomer
MilanHomer
22 grudnia 2021, 09:36
W lipcu dawał wywiady przecież.
Zostaje, podpisuje po igrzyskach i jako słowny, prawdziwy mężczyzna, wręcz dżentelmen dotrzymuje danego słowa.
3
LunaS
LunaS
22 grudnia 2021, 09:40
No trochę to takie głupie - nasrał na środku pokoju - i wszyscy chodzą bokiem i udają że nie śmierdzi ... dali by info że z Kessim się żegnamy i trzeba powoli zacząć budować środek pomocy bez niego ... tym bardziej że gra słabo. Powinien zacząć wchodzić z ławki w mecze.
4
MilanHomer
MilanHomer
22 grudnia 2021, 09:46
LunaS
Żeby on jeszcze swoją formą, dyspozycją dawał argumenty żeby grać w pierwszym składzie.
Obecnie jest jeszcze gorszy niż był na początku swojej przygody w Milanie. Głowa już liczy petrodolary w Paryżu lub jakieś funciaki.
2
Szulaj22
Szulaj22
22 grudnia 2021, 12:28
Oby w ogóle bo lepiej żeby odszedł niż inkasował nawet te 6,5mln bo póki co wygląda na to że poprzedni sezon to był tylko wypadek przy pracy.
1
my's
my's
22 grudnia 2021, 09:27
Nie mam dokładnej statystyki, ale odniosłem wrażenie w kilku ostatnich słabych występach Milanu i Kessiego, że to właśnie on po za Ibrą robił największy ciąg na bramkę i znajdował się w jakichś tam sytuacjach. Może przy również słabej obecnie dyspozycji Brahima to jest jakaś myśl. Dodatkowo mogą się wymieniać pozycją z Tonalim, by gubić obrońców. Pioli ufam Tobie.
Edytowano dnia: 22 grudnia 2021, 09:29
0
boro215
boro215
22 grudnia 2021, 10:03
Kessie zapędzający sie pod bramkę to Kessie z czasów Rino jako trenera, czyli kopiący się po czole jeździec z klapkami na oczach. Teraz znów do tego wraca i od razu widać efekty.
0
boro215
boro215
22 grudnia 2021, 09:16
To już wole Krunicia na treq....
5
Corsa
Corsa
22 grudnia 2021, 09:12
Kessie z meczu na mecz wygląda gorzej, w ostatnich praktycznie nic mu nie wychodziło. Tonali grał w Brescii na 'dyszce', mocno stoi na nogach, wygrywa pojedynki, ma te swoje przebłyski techniczne i to właśnie on może dać na tej pozycji dużo więcej niż Franck.
11
roox
roox
22 grudnia 2021, 09:04
To chyba jakiś kiepski żart. To jest na siłę forsowanie układu 4-2-3-1 nie mając materiału pod tą formację. Dlaczego nie zagra 4-4-2 z Maldinim jako drugim napastnikiem? Nawet jak męczyli bułe z Udinese to grając z 2-ką z przodu już jakoś to wyglądało.
Jak przegrają to będzie powoli szukanie nowego trenera.
2
mmielczar123
mmielczar123
22 grudnia 2021, 09:04
No to już Tonali by był lepszy na 10-tce
6
mix17
mix17
22 grudnia 2021, 09:00
Jak faktycznie Kessi zagra jako trequartista to powinien być sygnał dla Maldiniego, że w zimę potrzebny nam jeden konkretny transfer, bo Diaz to jednak nie ten poziom, ma za słabe warunki fizyczne.
3
Nesta_13
Nesta_13
22 grudnia 2021, 09:08
+ sygnał dla Maldiniego: wio na wypożyczenie.
4
mix17
mix17
22 grudnia 2021, 09:22
Młody jest mi obojętny, chcą go trzymać na siłę w klubie to niech trzymają, wielkiej pensji nie ma, jak w końcu wypali to będzie fajnie, jak nie to trudno, trequartista potrzebny jest na teraz, więc niech zarząd szuka kogoś w zimę.
1
Diavo
Diavo
22 grudnia 2021, 09:38
+ sygnał dla Maldiniego: Kupno konkretnego Treq i kogoś za Kessiego jak ten odejdzie:). Robi się nagle niezła dziura w składzie..
0
MilanHomer
MilanHomer
22 grudnia 2021, 09:51
mix
Przy obecnym stanie kadrowym nie można wypożyczyć: Plizzariego, Calabri, Maldiniego ani Gabbii.
2
Szulaj22
Szulaj22
22 grudnia 2021, 12:30
Myślę że Maldini nie potrzebuje sygnału tylko doskonale wie gdzie są braki ale jak ledwo dostaje kasę na jednego solidnego zawodnika to jak tu kupić kilku?
0
TR3V0R
TR3V0R
22 grudnia 2021, 09:00
on wcale w lepszej formie niż Brahim nie jest. Ja bym wyszedł albo z Maldinim na 10tce, albo Kessie-Benek i na 10tce Tonali
2
mix17
mix17
22 grudnia 2021, 09:01
Maldini jak już grał to był jeszcze gorszy niż Diaz, raczej nie robiłbym takiej zmiany.
5
TR3V0R
TR3V0R
22 grudnia 2021, 09:29
może i masz rację, ale nie wiem czy Kessie na 10tce to lepszy pomysł. Zobaczymy co Pioli wykombinuje, ale w sumie może taki mecz przerwy zrobi dobrze Brahimowi i da mu do zrozumienia że wypadałoby się ogarnąć :P
0
Mirek99999999
Mirek99999999
22 grudnia 2021, 13:15
mix17
Z Udine to Maldini zrobił więcej w 5 minut niż Diaz przez resztę meczu.
1
ACOKS
ACOKS
22 grudnia 2021, 08:53
Mniej kreatyny niż diaz nie jest, a przynamniej jak mu się uda minąć rywala to jest szansa, ze Kessiego nie zdmuchnie podmuch wiatru
1
Jaca23
Jaca23
22 grudnia 2021, 15:59
Kreatyna to akurat Diazowi by się przydała, bo fizycznie to on się nadaje do primavery.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
22 grudnia 2021, 08:51
Już był mecz w tamtym sezonie, możliwe że to było z Atalanta, gdzie na traquariscie zagrał Meite. Dobrze się to nie skończyło.
2
Janik14
22 grudnia 2021, 08:49
Zauważyłem że w niektórych momentach to właśnie Frank gral najwyżej z naszej trójki pomocników, no niech Stefan kombinuje bo ostatnio nam nie idzie.
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
22 grudnia 2021, 08:40
Szczerze? Przy tak dobrej dyspozycji naszej ofensywy dałbym Maldiniego na 10tkę, za nim Tonali z Bennacerem
2
grayman88
grayman88
22 grudnia 2021, 08:40
Niesamowite
3
grayman88
grayman88
22 grudnia 2021, 08:41
Rozumiałbym Bennacera, drugiego Sandro ale jego?
2







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI